Tudomány és Technika

Started by Exo, 2004-07-08, 21:40:16

Previous topic - Next topic

Acchan

Quote from: Member on 2011-01-16, 16:02:05
Amúgy NLZ-nek annyiban igaza van, hogy jobb volna a kihalófélbe juttatott fajokat védeni, mint kihaltakat létrehozni, de abban túl sok volna a kihívás. ::)
Majd ha kihalnak, őket is lehet klónozni.   ::)

Quote from: Nakedape on 2011-01-16, 16:13:43
a mamut meg csak akkor elhet tul, ha klonoznak paput is, es akkor lehet babut
Ez most a családtámogatások tanulása közben... :rotfl: :lul:

Xzone

Quote from: Fazék on 2011-01-16, 16:21:16
Quote from: Nakedape on 2011-01-16, 16:13:43a mamut meg csak akkor elhet tul, ha klonoznak paput is, es akkor lehet babut
ilyenekért is járhatna börtön

:lul:


Rounin

Quote from: Acchan on 2011-01-16, 22:57:02
Védőoltással a kokainizmus ellen

:he:

Hjam, már linkeltem valahol.
Legjobb az lesz, mikor kiderül, hogy a védőoltás függőséget okoz. :D

Member

Quote from: Acchan on 2011-01-16, 22:57:02
Védőoltással a kokainizmus ellen

:he:
Érdekes ötlet, hajrá. Aztán már nem lehet azt mondani, hogy a könnyűdrogok kapudrogok, mert a kapu mögött nincsen ház. Legalizálni! :whoah: :D

Hozzáteszem: A szerélvezőkön múlik, hogy beadatják-e maguknak, ugyanis amíg valakiről nem bizonyítható, hogy szerélvező, önrendelkezési joga van.

Nakedape

Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Ramiz

Quote from: Nakedape on 2011-01-17, 20:20:59
http://www.youtube.com/watch?v=Uef17zOCDb8
pislantsatok rá
Nem tudom, hogy kamu-e vagy sem, de ez a pislogás ijesztő... O.O

Amúgy hol tanultál meg ilyen jó kiejtéssel angolul beszélni, kikuchiyo? :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Nakedape

Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Próféta

Quote from: Nakedape on 2011-02-15, 18:08:48
http://www.youtube.com/watch?v=dr7IxQeXr7g
Akár nyer, akár nem, szép munka volt ez az IBM-es srácoktól, az már biztos.

Nakedape

#1029
http://www.ted.com/talks/lang/eng/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html

nem mindenben gondolkodtam pont így,d e elgondolkoztató volt nekem most

--------------------------

don't worry be happy
http://www.ted.com/talks/lang/eng/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Kuroi Tenshi

Kiváló előadás, egyes részei már bennem is megfogalmazódtak
iskolai és gimnáziumi tapasztalataim alapján. Kicsit nagyobb
hangsúlyt helyeztem volna az előadásban a gyerek érdeklődésének
megtalálására, irányítására, ami az oktatásnak fontos része kéne,
hogy legyen; valamint arra, hogy ne csak arról szóljon az oktatás
egy jelentős része, hogy kész sémákat adnak át, bemutatnak egy
feladatot, majd ugyanarra a kaptafára készülő feladatokat adnak,
csak más számokkal. Gimi elején volt egy fizikatanárunk, jól eldumálta
az időt és valamennyi anyagot is átadott az anekdoták mellett, de
néha kelleténél többet ivott és dolgozatok is elég érdekesek voltak
nála. Utolsó dolgozatánál az egész osztályt egy csoportba sorolta,
és kiment. Egész osztály elkezdte azt másolni, amit néhány jótanuló
lány írt, s csak én egyedül voltam az, aki önmaga csinálta. Hosszú
feladat volt, s máshogy álltam neki. A tanár a következő órán azt
mondta, hogy mindenkinek ugyanaz az eredmény jött ki, kivéve
nekem, ezért mindenki más 5, én 1-es.
A tanárt ezután elbocsátották a piálása miatt, és jött egy fiatal
fizikatanárnő, aki nem átalkodott a szokásostól kicsit eltérő dolgozat-
feladatsort készíteni, ahol a két kisebb után a harmadik, nagyobb
feladat olyan jellegű volt, amilyennel addig még nem találkoztunk,
de addigi tudásunk és egy kis intuíció alapján össze lehetet rakni.
Mindenki más 1-2-3-t kapott, csak én 5-öst.
Az átlagom mindig 4 körül volt; viszont amikor tanulmányi versenyekre
került a sor, akkor a sok 4.sok, szín-ötös dicséretes-kitűnő valahogy
mindig eltűnt, s tőlem várták az eredményeket... Most ezt így nem
magam fényezésére írtam, hanem arra, hogy mutassa: ez a rendszer
azt értékelte, ha valaki egyszerűen példákat másol és magol; az
ilyenek pedig, ahogy versenyeken látszott is, nem voltak kreatívak,
elakadtak, ha nem találták meg a ráhúzandó sablont.

Kvikveg

[spoiler=BlaaaBlaaBlaa]A kreativitast az atlagnal viszont nem lehet elvarni. Leginkabb ezert ilyenek a feladatok. Versenyen viszont elvarhato, sot elvarando.
Akinek teljesen erdektelen a fizika, az a normal osztalyba valo, akinek van agya es erdekli az meg az emelt szintube. Csak a kettot nem kene keverni.
Mert ne felejtsuk el, hogy a tanuloknak a targyak tobbsegenel nem az a cel, hogy kreativkodjon, hanem hogy meglegyen a vegen a papir azzal, hogy o ezt tulelte. Olyan csoda meg nem lesz, hogy mindenkit erdekel minden, a matematikatol a festeszetig, intenziven. Es: nagyon nehez olyan gondolkodtato feladatot adni, amihez kicsit meg kell eroltetnie magat, de meg tudja csinalni. Mindebbol evekre elegendot.

Es: a munkahelyen nem ilyen a kornyezet.
Es: jo hogy most a gyerekek figyelmet minden elvonja, de ez az en korosztalyomnal sem volt mashogy. A halal akart tortenelmet/kemiat magolni amikor jatszani is lehetett volna, ami sokkal erdekesebb volt. En azert tanultam, mert ez volt a kotelessegem, erdekelt, ez volt helyes, es mert f*stam attol hogy felelesnel meghuznak/apam megfojt. De inkabb az elozo, csak bizonyos mennyiseg es erdektelenseg utan az utobbi.
Az informacio jobban hozzaferheto, de kerdem en mi van, ha valaki atirja a wikipediat, onnantol kezdve azt elhiszik? A matematika stb szabalyai meg koszonik szepen, ugyanazok alapszinten mar egy ideje.

Az otlet szep, de elegge kivitelezhetetlennek tartom. Konvergalni lehet hozza, de ezt az ertelmesebb tanarok meg is teszik. Viszont a gyerekeknek es a szuloknek is meg kell dolgozni erte. Tanulni nem konnyu, es sosem volt az. Es tanulni nem tanit meg az iskola, inkabb ezt latom problemanak. Eloszor ui meg kell tanulni tenyeket, aztan lehet jatszani veluk es gondolkodni rajtuk.
[/spoiler]


Szep otlet, de majd ha ad egy tanrendet anyaggal es olyan tanarero-anyaggal ami megoldhato, es a kikerulo diak tudni fog, akkor azt mondom, hogy hurra! Csak az o szakteruletere csinalja meg. Aztan tesztelje le, es lepodjon meg.
Es utana ha a gyerek a konzervgyarba kerul a gyartosor melle, akkor ne lepodjon meg, hogy elkuldi melegebb egtajra. XD
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Flaser

Quote from: Kvikveg on 2011-02-27, 23:17:48
[spoiler=BlaaaBlaaBlaa]A kreativitast az atlagnal viszont nem lehet elvarni. Leginkabb ezert ilyenek a feladatok. Versenyen viszont elvarhato, sot elvarando.
Akinek teljesen erdektelen a fizika, az a normal osztalyba valo, akinek van agya es erdekli az meg az emelt szintube. Csak a kettot nem kene keverni.
Mert ne felejtsuk el, hogy a tanuloknak a targyak tobbsegenel nem az a cel, hogy kreativkodjon, hanem hogy meglegyen a vegen a papir azzal, hogy o ezt tulelte. Olyan csoda meg nem lesz, hogy mindenkit erdekel minden, a matematikatol a festeszetig, intenziven. Es: nagyon nehez olyan gondolkodtato feladatot adni, amihez kicsit meg kell eroltetnie magat, de meg tudja csinalni. Mindebbol evekre elegendot.

Es: a munkahelyen nem ilyen a kornyezet.
Es: jo hogy most a gyerekek figyelmet minden elvonja, de ez az en korosztalyomnal sem volt mashogy. A halal akart tortenelmet/kemiat magolni amikor jatszani is lehetett volna, ami sokkal erdekesebb volt. En azert tanultam, mert ez volt a kotelessegem, erdekelt, ez volt helyes, es mert f*stam attol hogy felelesnel meghuznak/apam megfojt. De inkabb az elozo, csak bizonyos mennyiseg es erdektelenseg utan az utobbi.
Az informacio jobban hozzaferheto, de kerdem en mi van, ha valaki atirja a wikipediat, onnantol kezdve azt elhiszik? A matematika stb szabalyai meg koszonik szepen, ugyanazok alapszinten mar egy ideje.

Az otlet szep, de elegge kivitelezhetetlennek tartom. Konvergalni lehet hozza, de ezt az ertelmesebb tanarok meg is teszik. Viszont a gyerekeknek es a szuloknek is meg kell dolgozni erte. Tanulni nem konnyu, es sosem volt az. Es tanulni nem tanit meg az iskola, inkabb ezt latom problemanak. Eloszor ui meg kell tanulni tenyeket, aztan lehet jatszani veluk es gondolkodni rajtuk.
[/spoiler]


Szep otlet, de majd ha ad egy tanrendet anyaggal es olyan tanarero-anyaggal ami megoldhato, es a kikerulo diak tudni fog, akkor azt mondom, hogy hurra! Csak az o szakteruletere csinalja meg. Aztan tesztelje le, es lepodjon meg.
Es utana ha a gyerek a konzervgyarba kerul a gyartosor melle, akkor ne lepodjon meg, hogy elkuldi melegebb egtajra. XD

A probléma Kviki az általad leírtakkal, hogy jelenleg az alapok elsajátítását se tudja lemérni a rendszer, mivel a tényleges ismeret, megértés helyett csak az elhangzottak 1-1 visszaböfögése a követelmény.

Ezért kell egy rakás felsőoktatási intézményben gyógy-matek, gyógy-fizika, gyógy - minden ahol kicsit is az eszed kéne használni területekből - tárgyat indítani manapság, mert a hallgatók a legelemibb tudással sem rendelkeznek.

Azaz igen, a jó tanrend egyszerre nehezebb - mert nem elég biflázni - és könnyebb - mert nem kell biflázni.

Ellenben régi kérdés, hogy ha sose használják majd a tanulók a hallottakat akkor minek kell ezt nekik oktatni? A válasz többnyire az, hogy csak, ill. van egy olyan érzésem, hogy "azért mert hajdanán nekem is ilyen szar volt, hát nekik is legyen".

Az, hogy aztán a munkaerő piacon mégse kapnak állást megint egy más kérdés... és sajnos azt kell mondjam, hogy még nagyon jó oktatás mellett se lehet ma ezt garantálni a globalizáció "áldásos" hatásainak hála.

Ezzel együtt a jelenlegi oktatási rendszer úgy szar, ahogy van: az intézmények 50% gondolkodás nélkül be kéne zárni, mert ha még magas színvonalon képzett szakemberek hagynák el a kapuikat, ennyi diplomásnak akkor se lenne munka! De, nem magas a színvonal, sőt évről évre egyre több panasz érkezik a munkaerő piac felől, hogy a végzős diplomások tudása elavult, a gyakorlattól idegen és sok ráfordítást, képzést igényel a munkáltatók részéről a betanítás. Erre tesz rá egy lapáttal, hogy a jelenlegi létszám alapú finanszírozás miatt szinte minden intézmény túlvállalja magát, s ez az oktatás színvonalának kárára megy. (+Buktató tárgyak, +stb).
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

kikuchiyo

Quote from: Flaser on 2011-02-28, 00:07:36
Ellenben régi kérdés, hogy ha sose használják majd a tanulók a hallottakat akkor minek kell ezt nekik oktatni? A válasz többnyire az, hogy csak, ill. van egy olyan érzésem, hogy "azért mert hajdanán nekem is ilyen szar volt, hát nekik is legyen".

Az, hogy aztán a munkaerő piacon mégse kapnak állást megint egy más kérdés... és sajnos azt kell mondjam, hogy még nagyon jó oktatás mellett se lehet ma ezt garantálni a globalizáció "áldásos" hatásainak hála.

Olvastam egy elemzést, amely szerint az oktatás (ill. a kötelező oktatás egyre szélesebb körűvé tételének és a befejezésének egyre későbbre tolásának) valódi célja az, hogy a fiatal nemzedéket a lehető legtovább távol tartsák a munkaerőpiactól:

http://www.ishmael.com/Education/Writings/unschooling.shtml

(persze a szerző összességében mellélő, és több részletben is tévesek az elképzelései, de az alaptézisében van némi igazság.)
Failure is the default option

Nakedape

#1034
Quote from: Kvikveg on 2011-02-27, 23:17:48
[spoiler=BlaaaBlaaBlaa]A kreativitast az atlagnal viszont nem lehet elvarni. Leginkabb ezert ilyenek a feladatok. Versenyen viszont elvarhato, sot elvarando.
Akinek teljesen erdektelen a fizika, az a normal osztalyba valo, akinek van agya es érdekli az meg az emelt szintűbe. Csak a kettot nem kene keverni.
Mert ne felejtsuk el, hogy a tanuloknak a targyak tobbsegenel nem az a cel, hogy kreativkodjon, hanem hogy meglegyen a vegen a papir azzal, hogy o ezt tulelte. Olyan csoda meg nem lesz, hogy mindenkit erdekel minden, a matematikatol a festeszetig, intenziven. Es: nagyon nehez olyan gondolkodtato feladatot adni, amihez kicsit meg kell eroltetnie magat, de meg tudja csinalni. Mindebbol evekre elegendot.

Es: a munkahelyen nem ilyen a kornyezet.
Es: jo hogy most a gyerekek figyelmet minden elvonja, de ez az en korosztalyomnal sem volt mashogy. A halal akart tortenelmet/kemiat magolni amikor jatszani is lehetett volna, ami sokkal erdekesebb volt. En azert tanultam, mert ez volt a kotelessegem, erdekelt, ez volt helyes, es mert f*stam attol hogy felelesnel meghuznak/apam megfojt. De inkabb az elozo, csak bizonyos mennyiseg es erdektelenseg utan az utobbi.
Az informacio jobban hozzaferheto, de kerdem en mi van, ha valaki atirja a wikipediat, onnantol kezdve azt elhiszik? A matematika stb szabalyai meg koszonik szepen, ugyanazok alapszinten mar egy ideje.

Az otlet szep, de elegge kivitelezhetetlennek tartom. Konvergalni lehet hozza, de ezt az ertelmesebb tanarok meg is teszik. Viszont a gyerekeknek es a szuloknek is meg kell dolgozni erte. Tanulni nem konnyu, es sosem volt az. Es tanulni nem tanit meg az iskola, inkabb ezt latom problemanak. Eloszor ui meg kell tanulni tenyeket, aztan lehet jatszani veluk es gondolkodni rajtuk.
[/spoiler]


Szep otlet, de majd ha ad egy tanrendet anyaggal es olyan tanarero-anyaggal ami megoldhato, es a kikerulo diak tudni fog, akkor azt mondom, hogy hurra! Csak az o szakteruletere csinalja meg. Aztan tesztelje le, es lepodjon meg.
Es utana ha a gyerek a konzervgyarba kerul a gyartosor melle, akkor ne lepodjon meg, hogy elkuldi melegebb egtajra. XD

jó, de pont az volt az állítása, hogy alapból kreatívok a gyerekek, mind, így miért is nem lehetne elvárható inkább?
ahogy írja  hibaelkerülés helyett. illetve szerintem sok minden jobban érdekelhet embereket jobban kezelve, mint most.
ami igazad lehet / érdekesebb az az elvárásokkal szembeni teljesítés, munkahely, nagy élet, stb. ezen  gondolkodtam én is, hogy ha egy védettebb nem teljesítményorientált rendszerben (pl waldorf) szocializálódó gyerek, mit kezd utána, de hát nem is tudom, már bankjuk is van meg minden, lassan nem merném kijelenteni, hogy nagyobb eséllyel lesz konzervgyártósoron, mint a kompetitív/lexikális sulit végzettből a nem győztes, vagy ahogy itthon nézzük, már az  is :D

ja és én pl középiskolában nem magoltam semmit, csak figyeltem órán főleg  :angyali:( nem is tudtam se évszámot, szókincs idegen nyelvből, csak naagyon lassan, ja és szoptam[spoiler]LiaLia: pardon[/spoiler] az egyetemen mert ott meg kellet
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

kikuchiyo

amikor a Domonkos fogalmaz megérteni nehéz mert mondatokat a turmixgép aztán veszteséges tömörítés yeah
Failure is the default option

Nakedape

 :bruhuhu:

igazából csak az a  szomorú, hogy jogos, el is siettem.   ennyit az én oktatásomról..
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Kuroi Tenshi

Quote from: kikuchiyo on 2011-02-28, 11:50:15
amikor a Domonkos fogalmaz megérteni nehéz mert mondatokat a turmixgép aztán veszteséges tömörítés yeah

:lul: :muhahah:

fakken sigged

Moha

Van némi igazság abban, amit a pasas mond. Szerintem is az, hogy "hiperaktív gyerek" egy fa**ság. 25 éve még nem volt ilyen fogalom, miért? Mert akkor még nem tolták automatikusan a TV elé az 1 éves Hümérkét és nem ontotta magából a szennyet ennyire a média. Ellenben a gyerek elment bicajozni, focizni, összeszedni pár horzsolást, egyszóval: levezette fölös energiáit.

Az oktatási rendszer pedig tényleg sz*r. Végletekig elméleti minden téren és baromság, hogy az a "jó tanuló", aki 1 az egyben visszaadja ugyanazt, amit tanítottak. Könyörgöm, emiatt van az, hogy xy kikerül az egyetemről, és bepánikol, ha a cégnél más sorrendben vannak a gombok a gépen...

Tényleg a kreativitást, a logikus gondolkodást kellene támogatni, mert egy adott problémára lehet jó megoldás az is, ami nem teljesen úgy van megcsinálva, ahogy a nagy könyvben megírták.
Speciel én SOHA nem tudtam magolni. Ellenben amelyik tanár érdekesen, kiszínezve adta elő az anyagot úgy, hogy a LÉNYEGET megértettem, annál sosem volt problémám, mert sokszor puszta logikával ment minden.

Erről ez jutott eszembe!

Fazék

Quote from: Moha on 2011-02-28, 23:49:18
Speciel én SOHA nem tudtam magolni. Ellenben amelyik tanár érdekesen, kiszínezve adta elő az anyagot úgy, hogy a LÉNYEGET megértettem, annál sosem volt problémám, mert sokszor puszta logikával ment minden.
lehet hogy meg fogsz döbbeni, de az ellentéted is létezik. rengeteg ember csak magolni tud. azt viszont kurvajól. most akkor az oktatási rendszernek velük kéne kicsesznie? :) jó persze ez sarkítás, de már leírták (valószínűleg) előttem is, hogy kinek mi a jó oktatás, az egyéni képességektől függ.
oktatás talán ott tudna elkezdődni, ha csökkentenék a létszámokat esetleg és nem gépsor lenne az egész lélek nélkül. de persze ehhez pénz kéne, ami nincs.
illetve nem biztos hogy jó dolog ez a mostani értékrend, ahol egy szakmának nincsen becsülete...
mindenkit benyomni alibidiploma szerzésre nagy észre vall...

Moha

Hát igen, valahogy az, hogy valakinek papírja van, meg, hogy érti is a dolgát, manapság már nem feltétlen tartozik össze. Lehet valaki jó szakember diploma nélkül is, és lehet valaki sík hülye 3 diplomával is.

Sajnos tényleg gáz, hogy nem becsülik meg az embert (sem anyagilag, sem erkölcsileg), ha "csak" egy szakmája van. Elég sok területen hiány van szakemberekből, miközben bölcsészből, közgazdászból, pedagógusból és jogászból Dunát lehet rekeszteni. Amíg ilyen a helyzet, addig aligha megy az ember pl. asztalosnak, ácsnak vagy hasonlónak...

Kuroi Tenshi

Quote from: Moha on 2011-03-01, 00:47:42
Elég sok területen hiány van szakemberekből, miközben bölcsészből, közgazdászból, pedagógusból és jogászból Dunát lehet rekeszteni. Amíg ilyen a helyzet, addig aligha megy az ember pl. asztalosnak, ácsnak vagy hasonlónak...

na fuss neki mégegyszer...
egy közepesenjó mesterember fentiek átlagának másfélszeresét-
dupláját keresi. De persze az ilyen kisvállalkozók papíron csak
minimálbért kapnak...

Fazék

ezzel lassan nem kéne átmennünk a kötetlen de serious off-ba?

egy közepesenjó mesterembernek jelenleg kb felkopik az álla :)
alig van munka, műhelyleépítések /-megszűnések tömkelege, olcsó távol-keleti áruval nem lehet gazdaságosan versenyezni, állambácsi is csak azon ügyködik, hogy kivégezze a kkv szektort.

Cobra

Ismerős asztalos...volt. Volt saját műhelye jól berendezve (bár szerintem kicst túlvállalta magát a berendezéssel). Be kellett zárnia, mert már a bérleti díjat nem tudta fizetni, ami egy félig összedőlt raktárépületnél nem lehetett olyan sok. Nemrég talált helyet egy másik asztalos vállalkozásnál, ami kb 3 hónap múlva szintén megszűnt munkahiány miatt.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Kvikveg

[spoiler=BlaaBlaa2]Nakedape: a kreativitast elvarni 5 ev fizikatanulas utan... ha nem erdekli a fizika pl.
Ezert mondtam, hogy allitson ossze egy tanrendet, es lassuk. Jo tanarral, hozza megfelelo diakkal ma is mukodik a dolog.

Quote from: Moha on 2011-02-28, 23:49:18
...
Tényleg a kreativitást, a logikus gondolkodást kellene támogatni, mert egy adott problémára lehet jó megoldás az is, ami nem teljesen úgy van megcsinálva, ahogy a nagy könyvben megírták.
Speciel én SOHA nem tudtam magolni. Ellenben amelyik tanár érdekesen, kiszínezve adta elő az anyagot úgy, hogy a LÉNYEGET megértettem, annál sosem volt problémám, mert sokszor puszta logikával ment minden.
...
Elobbit tamogatom.
Utobbihoz: a tanulashoz magolni IS kell meg gondolkodni IS kell. Megerzesem szerint aki az egyiket csinalja az a masikat kevesbe.
Es hidd el, te is tudsz magolni, a megfelelo modszerrel. En is tudok, csak eleg rovid ideig, es nagyon motivaltnak kell lennem. Az nem eleg, hogy "majd jo lesz" stb.

Minden tanulasa: az ember nem tudja az elejen, hogy mi akar lenni, es ha nem tanitasz eleg biologiat, akkor lesz kreacionizmusod, meg a "minden tudomany csak velemeny" es egyeb altudomanyok. Gimis szinten en az aranyokat latom problemasnak. Ha en az utolso ket evben tudok faktot valasztani, akkor legyen mar sokkal tobb matekom... es az oktato ne egy motivalatlan rangidos legyen ha szabad kerni. Aki soha nem keszit fel versenyekre pl. Ezert hozza tudnek vagni valamit.
Amit hibanak latok, hogy nincs pszichologia pl (most nem Freudra gondolok, hanem valami kevesbe kokorszakira). Az eloadasban emlitett tanc pl. De persze ezekre is ervenyes, hogy pocsek oktatoval kuka az egesz kb.

A kreativitast fenntartani nem trivialis. Hat ha meg valami tudast is kene oda begyomoszolni. XD[/spoiler]

Ez mar tenyleg regi offtopic. XD
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Próféta

Srácok, nekem csak annyi hozzáfűznivalóm van ehhez a témához, amennyit az apám mondott nekem:
Quote from: ApuFiam, nekem csak annyi hozzáfűznivalóm van ehhez a témához, hogy amióta az eszemet tudom, mindig éppen oktatási reform volt. Pedig nem vagyok mai gyerek. Az ember azt gondolná, hogy előbb-utóbb csak eltalálják.


radioactivity on video
+
http://www.cracked.com/article_19048_6-important-things-you-didnt-know-were-running-out-of.html - bónusz pont, ha megmondjátok melyik dél-koreai animációs film jutott eszembe.

Nakedape

Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Cobra

Szegény Próféta robot kicsit darbosan mozog, de már egész jó.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Kvikveg

Quote from: Nakedape on 2011-03-09, 15:13:59
http://www.popsci.com/technology/article/2011-03/video-goateed-geminoid-robot-guaranteed-freak-you-out

Próféta képességei egyre hihetőbbek
*wilhelm sikoly* (vagy mi)
Ez kesz. A szakall. XD A mintadarab vajon hogy erezte magat amikor meglatta?  :lul:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Kvikveg

WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.