Main Menu

Noir

Started by RE@L, 2005-05-14, 22:59:17

Previous topic - Next topic

RE@L

Mivel úgy nagyon nemláttam h írt volna vki vmit sokat a Noir- címü sorozatról,
kíváncsi lennék a véleményetekre vele kapcsolatban (Ha neadj isten valahol van róla vmi itt fórumon belül akkor sry a newtopicért és láma voltam nem néztem utánna eléggé)
Nekem nagyon tetszett és megfogott... Teljesen különleges filozófiája van és a légköre is egyedi, ajánlásnál olvastam h vkinek nemtetszett mert nem voltak túlságosan is valósághûek a tûzpárbajok, meg hogy milyen az hogy nemtûnik fel pár hulla a parkban meg ilyenek...
Én erre aztmondom hogy akkor ha ilyenek szúrnak neki szemet akkor nemértette meg hogy nem ezen volt a hangsúly a sorozatban hogy a szálak kibogozásánál inkább a 2 lányra fordították a figyelmet a kettejük kapcsolatára meg arra hogy mi a múltjuk..... és hogyan kapcsolódik hozzá a szervezet.  Szerintem m1ek megnézem még1x ^^

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Ramiz

Nekem pl az nem tetszett, hogy olyan könnyen hullotak benne az emberek, mintha semmi súlya sem lenne az életüknek, néha meg egy-egy ember halálát jól megdramatizálták.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Damnatus

Engem is zavart, hogy túl sok embert hullot el a két lány kezétõl. Ez volt az egyetlen hibája az animének.

RE@L

Nekem mondjuk fel se tûnt, igaz tényleg baromisok ember halt meg tök könnyedén.... de mit is mondott az elején Kirika? Olyan könnyen tudok embert ölni, és nemis hervaszt le....
Ezzel szerintem a készítõk arra akartak még rámutatni hogy mi játszódik le a lekében... Mert ahogy ment elõre a story annál inkább nyilvánultak ki a két lány érzelmei változtak a harcjelenetek megnyilvánulásai.

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Necrid^

Nemtom nekem vhogy nem jött be..
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Damnatus

Mondjuk az tetszett, hogy mindkét lánynak meg kellett ölnie olyan valakit, akit egyébként szimpatikusnak talált.

DarkstaAaR^.^

A hangulata, zenéje remek, viszont tényleg sok az irrealitás pl.: amikor a 3 éves kislány vasmarokkal tartja a min. 3 kilós pisztolyt és lelõ vele X felnõttet

Egyébként már csak a hangulata miatt is érdemes megnézni! (aztán lehet, hogy most nem is tetszene, 1 év után)


Which character are you test by Naruto - Kun.com

roderick

Nekem nem is azzal volt bajom, hogy hulott az ellen rendesen, hanem az zavart igazán, hogyha valakit körbeállnak fegyveres emberek és folyamatosan lövöldöznek, akkor legalább 1 golyó találjon be, könyörgöm...

De tényleg a hangulata nagyon jó az egész sorozatnak véigig, ezt persze nagyrészt a zenének köszönhetö. Viszont 26 részben szerintem eléggé hosszú volt, nem is nagyon tudtam 2 résznél többet megnézni egymás után, annyira nem történik benne semmi.
Vagyis történni történik, csak nagyon sok dolog ismétlödik és így valami nagyon monotonul hosszú izé lesz az egészböl... (mert pl. a Monsterben is sok részben nincs történés, de maga a történet halad elöre, nem körbe-körbe jár, így akár 30 részt is meg tudtam nézni 1 nap és csak utánna kezdett el fájni mindenem)

De amúgy tényleg olyan sorozat, hogy mindenkinek érdemes 1 esélyt adni neki, 20-40 perc (az elsö 1-2 rész) még nem olyan sok idö, hogy ennyit ne tudna bárki rááldozni szvsz. ...
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

.Attila

Quote from: DamnatusEngem is zavart, hogy túl sok embert hullot el a két lány kezétõl. Ez volt az egyetlen hibája az animének.
Remélem ezt nem Berserk rajongók mondják...

Ramiz: CB utolsó rész, hullottak az emberek... nem kell többet mondanom, ugye? ;)

Re@l: Csak nézd meg az avatarom és az aláírásom, meg fog gyõzni :D Majd késõbb írok többet a Noirról, most nincs vmi sok idõm.

Annyit még, hogy ha tetszett a Noir, akkor nézd meg a Madlax-et is. Stílus, hangulat ugyanaz (állítólag), én is most töltöm le :)

RE@L

MEgmondom õszintén 1x én azért kezdtem el letölteni mert imádom a Noir filmeket storykat stb. Aztán amikor elkezdem nézni egészen különös érzés fogott el. Az tény hogy én nem mindenkinek ajánlanám ezt a sorozatot mert nem mondenkit fog meg érti meg, mint a mazsola azt se szereti mindenki de aki szereti az tudja hogy miért szereti...
Abban 1 et értek h vontatott volt néha de szerintem kellet a történet miatt a 26 rész és a folyamatos ismétlés...
Képzeld csak Kirika helyébe magad alig van 1-2 dolog amibe kapaszkodhatsz és emléxel a saját életedbõl, folyamatosan kis képekben flash-ekben villannak be dolgok érzések, ezeket fel kell dolgozni....
Chloe meg 1 eléggé egyedi és különleges karaktere ennek a sorozatnak nemcsodálom h õt választottad avatarodnak =) (Felfigyeltem rá már elõbb is, reméltem hogy fogsz ide írni... )

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Damnatus

Szerintem nem vontatott, én 2 nap alatt néztem meg a 26 részt. Ha most valaki naponta/hetente néz meg egy részt, akkor az emlékeztetás nem árt. Az, hogy az elején sokáig "nem történik semmi" ami a fõszál eseményeit illeti, nekem pont tetszett, hogy az elején olyan sok az epizód, mert jók voltak a sztorik.

.Attila

Quote from: DamnatusSzerintem nem vontatott, én 2 nap alatt néztem meg a 26 részt. Ha most valaki naponta/hetente néz meg egy részt, akkor az emlékeztetás nem árt. Az, hogy az elején sokáig "nem történik semmi" ami a fõszál eseményeit illeti, nekem pont tetszett, hogy az elején olyan sok az epizód, mert jók voltak a sztorik.
A Madlax is állítólag ilyen "vontatottan" kezdõdik :)

Meg kell jegyezni, hogy csak úgy tûnik, hogy nem történi semmi. Aki végignézi a sorozatot, meg fogja tudni, hogy mi azoknak az epizódoknak a jelentõsége.

Ramiz

Az azért bírtam, hogy a csaj "dolgozószobája" egy billiárd-asztal, rajta a laptoppal. :)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Flaser

#13
A Noir több mint egy közönséges sorozat két bérgyilkoscsajról.

Elõször is nem a mai igényekhez igazodik: 5 perces álló jelenetek, lassú közelképek; elementáris erejû zene.
Aki nem bírta végignézni a "Volt egyszer egy vadnyugat"-ot az ezt se fogja emészteni.

Akárcsak az a méltán hirdetett klasszikus ez a film se a gyorsított mesélve szórakozatásra helyezi a hangsúlyt (ami már sajnos egyeduralkodó), nem pusztán "elmond" egy történetet, hanem körbe-körbe táncol egy motívum körül egyre mélyebbre és mélyebbre rántva a nézõt.

Nem pusztán az észhez vagy a szívhez szól frappáns párpeszéddel vagy könnyfakasztó (de ugyanakkor "elfuseráltan" direkt) jelenetekkel.

Ehelyett a kamera egy lépést tesz hátra: a szereplõk nem pusztán eszközök a megjelenítésre; eleven, lélegzõ figrák szervesen a környezetbe illesztve. Szükség van erre a távolságra, a lassú tempóra; hagyja, hogy a szereplõk kiélhessék karakterüket; a direkt huszárvágás helyét a lassú és sokkal többrétûbb elsõkézbõl szerzett tapasztalat, a tényleges megismerés veszi át.

A Yuki Kajiura zenéje akárcsak Enio Moricone-é megtévesztõen egyszerû: pár téma egy-egy szereplõhöz, hangulathoz, helyszínhez rendelve.
Habár az örökös ismétlés és idõvel a variáció hiánya (hja azért a költségvetés itt se lehetett egy leányálom) némileg kiveszi az élt, még idõben érkezik az új változata a témának ahhoz, hogy alápontozza a változást, s egy feszítõvas erejével verje a fejünkbe, hogy itt bizony valami megmagyarázhatatlan varázslat zajlik; akárcsak Harmonika, Kirika és Mirelle esetében is a õ szivük ritmusára verjen a mienk is, s az érzelmeik ne csupán hatást, hanem átélést váltsanak kibelõlünk.

A szokatlan és a részünkrõl is türelmet, átérzést igénylõ megjelenítés nem egy unalomig ismételt és feldolgozott témát, problémát ölel körül.
Ó nem, a készítõk ennél, sokkal keményebb kérdést szegeznek nekünk:
"Lehet-e igaz szívvel osztani a halált, s ha így teszünk mi ennek az ára?"
Ez alatt akárcsak a kép és zene párhuzamánál egy másik kérdés húzódik.
"Milyen jogunk ruházhatunk fel valaki(ke)t ilyen isteni hatalommal, s aki így tesz milyen ítéletet érdemel (akár saját "választott" bíráitól!)?"

Ezeket a kérdéseket több szemszögbõl is megközelíti a film. Egyre több és több réteggel ruházva fel ugyanazt a témát, így a felszínes "ismétlés" valójában újabb és újabb tartalommat kapcsol a látszólag semmit mondó szóhoz: Noir (fekete, francia).

Az intejúk során is elhangzik a két fõszereplõrõl, hogy valahol egy-egy réteget megközelítést hordoznak.
Mirelle a tudatos, a felszín; Kirika a tudalatti, a mélység.
A két szemlélet aztán újra és újra összecsap, s akárcsak az életben döntentlenre jut, de közben megszületik a nagybetûs megértés és a párbeszéd.

A gyakran felrótt hibák, a névtelen ellenfellek hullása mint a legyek, a szereplõk sérthetetlensége néhány képtelen helyzetben szerintem távolról sem annyira "zavaróak" mint ahogy azt többnyire feltüntetik.

A névtelen ellenfelekrõl: a szereplõk szó szerint "kezei" a halálnak, s a címdal során is elhangzik a kegyetlen ítélet errõl az életrõl:
"Man are nothing but sacrificial lambs" - az ember nem több áldozati báránynál az oltáron.
A távolságtartó, ugyanakkor jól érezhetõen a párhoz kötött nézõpontban pusztán azok nyernek jelentõséget akik kitörnek ebbõl a szerepbõl és korábbi életük vagy a "halál" során tanusított magatartásukkal valami többletet és tényleges kapcsolatot építenek ki a "kiválasztottakkal".

A sérthetetlenség ugyanakkor nem jellemzõ a szereplõkre, többnyire éjjeli közelharcot folytatnak és kihasználják a fedezékeket.
Amikor ugyanakkor Chloe és Kirika csupaszon, a Soldats lovagjai közt állnak már a tûzharc korlátai sem jelenthetnek akadályt a két szereplõben lévõ elementáris küldetés és szerep elõtt.

Mirelle szemein át egy halálos igazságot látunk, ami túlon-túl tökéletes az õ korábbi kapcsolatához képest a lánnyal.

(A vértelen akció én is jobbnak tartottam volna a realitást; de valószínüleg itt is kompromisszumra kényszerültek a készítõk a cenzúrával)
(Kirika nem 3 éves mikor meghúzza a ravaszt, kb. 6-8 lehet, Mirelle meg 10-13 a rajzolás sajnos kicsit gyenge az õ esetében túlságosan gyerekes. Kirika fegyvere sem olyan böszöm - Beretta M1934 II. VH.-s olasz pisztoly, s két kézzel fogja amit késõbb már egy kézel tud.)

Ennél mélyebbre tekintõ leírással attól tartoktúl sokat spoilerkednék, s ehhez nekem is meg kéne néznem az anime-ot még 1-4x; hogy aztán egy mélyreható elemzést írjak.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

RE@L

Meg kell jegyezni, hogy csak úgy tûnik, hogy nem történi semmi. Aki végignézi a sorozatot, meg fogja tudni, hogy mi azoknak az epizódoknak a jelentõsége

Pontosan erre gondoltam amikor azt mondtam h nem mindenkinek ajánlanám...
Miért hallgatta annyit az elején az órát Kirika?
Mirielle miért nem beszélt az óráról neki bõvebben?
Vagy pl ottvan a festõs rész... nekem nagyon teccet, fõleg h nemis1x elõfordult már velem az életben hogy tudtam valamit elõre, befog következni mindent megtettem h ne úgy történjen.... de a sorsodban bizonyos dolgokat nem lehet megváltoztatni, OFF: Nézzétek meg a Gépészt!!!!!!!!!!!!
Vagy Donnie Darko(<==amit nem lehet vkinek csak úgy elmagyarázni)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

RE@L

#15
Quote from: FlaserA Noir több mint egy közönséges sorozat két bérgyilkoscsajról.

Huh! bárcsak énis így kitudnám fejezni magam nemcsak megérteni a dolgokat.... :eeek:
:)
Teljes mértékben eggyetértek veled és ezértis a mai napig a kedvencem ez a 2 szám Kimiko Itoh River of crystalis, Kimiko Itoh follow me

Érdekes az interjú a hivatalos oldalon h miért ezek a zenék szerepelnek benne
ha még nem olvastátok volna.

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Ramiz

Flaser: Szépen megfogalmazott eszmefuttatás :tezsvir: - de nem értek egyet. Gondolom ez nagyrészt ízlések és pofonok dolog lesz, de azért leírok pár dolgot.
Pl.: igaz, hogy lassú, és nem a mai igényeknek akar megfelelni, de azért tehettek volna bele harmad ennyi lövöldözést, ha már annyira a jellemekre játszanak. A zene: jól megírt számok, elsõre üt, másodszorra már csak érzem, hogy most egy ütemre kéne dobogjon a szívem a szereplõkkel, harmadszorra már kissé zavar a túlságosan is hatásos (vagy rosszmájúbban: hatásvadász) zene, amikor újra csak azt látom, hogy Kirika lelõ 10 öltönyös célhúst). Az óranézegetés miért van benne annyiszor? Hogy az ember oldalát furdalja a kíváncsiság, hogy mi az az óra. Kár, hogy az unalom megöli a kíváncsiságot.
A névtelen ellenfelekrõl és a morális kérdésrõl: ez (nekem) azért nem jött le, pedig éreztem, hogy ezt járja körül az anime, mert már az elején, ha nem is ellenszenvet, de közönyt éreztem a bérgyilkos csajokkal szemben. Mirelle még csak-csak, mert ez a munkája és nem is zavarja, de amikor Kirika panaszkodik, hogy miért tud õ érzelem nélkül gyilkolni, szinte már feleltem: nem érdekel! Miért? Egyrészt nem ismerjük régóta, nem láttuk küszködni azzal, hogy legyilkoljon annyi embert (illetve azzal, hogy zavarja-e), másrészt itt egy ellentmondás feszül: zavarja, hogy nem zavarja az ölés, azaz valamiféle erkölcsi vagy társadalmi beidegzõdés van benne (pedig úgy nevelték, ahogy), de az egy pillanatra sem jut eszébe, hogy mondjuk csak lábon vagy kézen lõje az ellenfeleket. Az egyik érzést sikerült kiirtani belõle, a másikat nem?
A légyként hulló öltönyös fickókról: engem nem a bérgyilkosok oldaláról zavart a gyilkolás, hanem a névtelen emberekérõl. Az anime azt feszegeti, hogy mennyire erkölcsös kötelességbõl, tiszta szívbõl ölni, hogy lehet-e így tenni, közben pedig 26 részen át hullnak az egyen-senkik, és nem fáradnak azzal a készítõk, hogy akár csak megpróbálják valahogy megkülönböztetni õket, hogy néha a nevükön szólítsák egymást vagy ilyesmi. Tehát egyszerûen csak vannak fontosabb és kevésbé fontosabb emberek! És ezen Kirika és Mirelle nem töpreng, és az anime sem! De az öreg emberért fájjon a szívem, mert bejátsszák a Zenét, ami csákányként veri a fejembe, hogy néhány emberért mégiscsak kár, és hatódjak meg, mert Kirika is érzi ezt, de azért faarccal lõ... Ugyanezt Chloe-re... Meg a falu lakosaira a végén... A végét már csak azért néztem meg, hogy hátha mindenki elpusztul, mert azt legalább valahogy tudtam volna értelmezni, kb mint a Skipnotos rokker pólót ("People=shit"). Így viszont hiányoltam a "tanulságot"...
Ja, a "halál kezei" dolog: ez is iszonyatosan szájbarágós volt (minden rész elején), és nem is indokolt, azon kívül, hogy õket nem találják el, õk pedig mindenkit eltalálnak, semmi sem indokolja azt, hogy õk olyan kivédhetetlenek és végzetszerûek legyenek, mint a halál. Chloe ugyanígy (van egy szabadtéri havas jelenet, ott különösen bénán volt megoldva a felsõbbrendû ügyességük), de õ legalább érdekes szereplõ, amíg ritkán bukkan fel.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

.Attila

#17
Quote from: RamizA névtelen ellenfelekrõl és a morális kérdésrõl: ez (nekem) azért nem jött le, pedig éreztem, hogy ezt járja körül az anime, mert már az elején, ha nem is ellenszenvet, de közönyt éreztem a bérgyilkos csajokkal szemben.
Nem kerülgetem a forró kását: mondj egy nõi akció szereplõt, aki tetszik neked! Kedveled Spike-ot, nem kedveled Faye-t, kedveled Vash-t.
Az a gyanúm, hogy te kedveled a cowboy stílusú, laza vagányokat, de ha egy nõ van akciószerepben, azt vhogy nem.
Az, hogy már az elején nem szimpatikus neked az a kettõ, bennem erõsen ezt az érzést kelti. Elõítélet, más nem lehet, hiszen semmit nem láttál még akkor, csak annyit, hogy ügyesen forgatják a fegyvert.

Hogy kicsit ontopic legyek:

Kirika miért nem lövi õket lábon? Nagyon egyszerû: Kirika nem gondolkodik, automatikusan, reflexszerûen cselekszik, erre csodálkozik rá! Arról nem is beszélve, hogy ha csak lábon lõné õket, akkor sérült lábbal lõné le õt az ellen.

edit: Ramiz, akkori PM váltásunkat nem folytattuk élõben, pedig ha jól emlékszem csak a lényegét nem értetted a sorozatnak ;)

Bill

Quote from: RE@LOFF: Nézzétek meg a Gépészt!!!!!!!!!!!!
Vagy Donnie Darko(<==amit nem lehet vkinek csak úgy elmagyarázni)
[OFF]Donnie Darko-t aki teheti nézze meg! Hatalmas film!!! És egyetértek azzal, hogy elmagyarázni eléggé körülményes lenne. ;) [/OFF]
On:
Elkezdtem leszedni a Noirt, kíváncsi vagyok már rá. Remélem nem csalódom.
"I think he had a connection to his audience that was very, very deep. His music is powerful, very intense. That sort of power is rare. You hate to lose somebody like that, someone who keeps the music alive and moving ahead. Not many guys like him come along."
   - Bruce Springsteen [Kurt Cobainrõl]

Ramiz

ÁÁÁ!!! Segítség! Boncinak nem vagyok ellenfél! :) De azért nem mindenre reagáltál.
Értettem-e, nem értettem-e? Nem tudom. Igyekeztem. :)
Amúgy: Spike és Jet nem voltak bérgyilkosok, se mészárosok. Faye egy másik történet.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

.Attila

Quote from: RamizAmúgy: Spike és Jet nem voltak bérgyilkosok, se mészárosok. Faye egy másik történet.
Spike nem volt mészáros... hát valóban nem, kivéve az utolsó rész :rolleyes:
Vedd figyelembe, hogy a 2 hölgynek nem volt választása az életben maradáshoz, csak ha megölik az õket fenyegetõket. Az igaz, hogy Mireille eleve bérgyilkos volt, de õt amúgy se nagyon szeretjük :rolleyes:

Bill

#21
Nos megnéztem a Noir-ból az elsõ részt, és tetszik! Az már biztos, hogy végig fogom nézni, lehet, hogy változik a véleményem a sorozatról, de eddig nagyon tetszett. :)

QuoteAmúgy: Spike és Jet nem voltak bérgyilkosok, se mészárosok.
De ha kellett megvédték magukat, még ha ehhez mást meg is kellett ölni. Na mind1, nem akarok én errõl vitázni.  :)
([OFF]egyébként meg semmi bajom a bérgyilkosokkal. Hitman rulez!:) [/OFF])
"I think he had a connection to his audience that was very, very deep. His music is powerful, very intense. That sort of power is rare. You hate to lose somebody like that, someone who keeps the music alive and moving ahead. Not many guys like him come along."
   - Bruce Springsteen [Kurt Cobainrõl]

RE@L

Örülök csak meg ne változzon a véleményed..... =)
Én elkezdtem nézni a Madlax-et Hmm. nemisrossz jó kusza az elején =)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Ramiz

Quote from: BonciSpike nem volt mészáros... hát valóban nem, kivéve az utolsó rész :rolleyes:
Basszus... érted te, hogy mire gondolok, ne :szarkasztikus:kodj... ;)

Quote from: BonciAz a gyanúm, hogy te kedveled a cowboy stílusú, laza vagányokat, de ha egy nõ van akciószerepben, azt vhogy nem.
Basszus, tudod te jól, hogy kedvelem a cowboy stílusú, laza vagányokat... ;)
De a nõket is! :haha:
Nõk akciószerepben: van, amikor tudok/szeretek együtt drukkolni velük (ezek most nem animék, de pl.: Hellsing mangából (bónusz fejezetek: "Crossfire") a két csaj, Kill Billbõl a menyasszony - de tessék, eszembe jutnak animék is: Motoko (GitS), Nausicaa, Nami (One Piece)... Egyszóval ha nem biztos a gyõzelmük, akkor van miért drukkolni. De a "halál két keze" legyõzhetetlen, úgyhogy kár drukkolni értük. És nehéz még együttéreznem is (mert én nagyon is gyenge és legyõzhetõ vagyok).
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

.Attila

Quote from: RamizDe a "halál két keze" legyõzhetetlen, úgyhogy kár drukkolni értük.
----> Utolsó elõtti rész. :_piszka: :__devil:

Ramiz

Quote from: Bonci----> Utolsó elõtti rész. :_piszka: :__devil:
Ott is kár lett volna drukkolni értük. :__devil:
(Egyébként ez várható volt - mármint az, hogy csak õk tudják kinyírni egymást, "földi halandó" nem.)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

RE@L

Moonlit tea party.........

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

.Attila

Quote from: RamizOtt is kár lett volna drukkolni értük. :__devil:
(Egyébként ez várható volt - mármint az, hogy csak õk tudják kinyírni egymást, "földi halandó" nem.)
Te megint félreértesz vmit. SPOILER Sose az volt a szervezet célja, hogy õk meghaljanak... csak az, hogy összekovácsolódjanak. Persze ez csak egy ideig ment így, aztán belsõ összetûzések voltak a szervezeten belül. Sõt, mindvégig csak egy ember tudta, mi az akciók igazi célja, maga Athena. Chloe sose volt igazi Noir jelölt, csak egy áldozati bárány a cél érdekében, és ezt még a többi papnõ sem tudta. END OF SPOILER Errõl akartam már korábban beszélgetni veled, mert úgy érzem, hogy ezekbõl a rejtett dolgokból nem sokat vettél észre.

.Attila

Tudom, ez apró finomság, de a Madlax Noir stílusú, és nem fordítva ;) A Noir elõbb volt :)
Igen, vannak olyan érdekes jelenetek, amik hihetetlennek tûnnek, bár ha vki pontosan lõ, akkor egy kis lyukon is át tud lõni. Az már inkább furcsa volt nekem, hogy hogyan mászott fel a romoknál olyan magasra, miközben semmi nem volt a közelben, amin felmászhatott volna. Vannak ilyenek, de azért túl lehet élni :)
A vér, lyuk nélküli hullák: én is néztem az elején, de aztán nem zavart. Valszeg tényleg a cenzorokat akarták ezzel kikerülni.
Lehetett volna pörgõsebb. Szerintem jó volt a történet sebessége. Nem vagyok benne biztos, hogy megmaradt volna a hangulata, ha ennél gyorsabban történnek a dolgok... to omoimasu :)

Ramiz

Quote from: BonciTe megint félreértesz vmit. SPOILER Sose az volt a szervezet célja, hogy õk meghaljanak... csak az, hogy összekovácsolódjanak. Persze ez csak egy ideig ment így, aztán belsõ összetûzések voltak a szervezeten belül. Sõt, mindvégig csak egy ember tudta, mi az akciók igazi célja, maga Athena. Chloe sose volt igazi Noir jelölt, csak egy áldozati bárány a cél érdekében, és ezt még a többi papnõ sem tudta. END OF SPOILER Errõl akartam már korábban beszélgetni veled, mert úgy érzem, hogy ezekbõl a rejtett dolgokból nem sokat vettél észre.
De én nem errõl beszéltem. :) Nem a szervezet célja volt... hanem csak várható. A dramaturgia szempontjából.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!