Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Selmo

Le kell szedned? 1 giga körül lehet.

A tökéletesség unalmas.

Cloud

Tudom hogy annyi csak akárhonnan szedem le, mindenhonnan csak kb 30-40-el jön.(torrent kilőve mert vodás mobil netem van. az meg tiltott nálunk)
Szal kb 8-10 óra míg lejön a két iso.   :frown:

Selmo

Elvileg hamán tudsz másolni, lépj rám és szedd le, 10M-s feltöltésem van.

A tökéletesség unalmas.

Cloud

Na tűzkeresztség megvolt. Az más dolog, hogy sokat nem tudtam beleszólni játékba, de hát ez van...Na majd pár hét múlva... :D
Köszi játékot srácok.

Cobra

Olvasgasd a Dota weboldalát, hogy melyik tárgy mit ad és gyakorolj AI ellen. AI játékban kezdéskor írd be, hogy -ne, különben csúnyábban elver, mint mi :)
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Dreamcleaver

AI mappel amúgy nem sokat ér, mert az AI nem gankkel, ami tapasztalataim szerint a dota játékmenetének fő jellemzője. Skilleket begyakorolhatja, de ennyi.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Gregory

Én 3v3-at szoktam játszani ai mapen, ott szoktak gankelni. Az másik dolog, hogy könnyebben el lehet menekülni, mert csak bizonyos szintig üldöznek tovább, míg éles játékban akár 2 torony mögé is bemennek utánad.
Egyébként szvsz érdemes regisztrálni a fórumra is, egyrészt, mert jól lehet kutakodni/kérdezősködni a működéssel kapcsolatban(eddig az összes kérdésem meg volt már válaszolva a fórumon), meg van egy rakat leírás a hősökhöz(nyilván nem az az egyetlen mód, hogy hogyan lehet játszani a hőst, hisz a legtöbb játék eltérő, így mást kell venni a hősnek, más képességeket kell hamarabb fejleszteni, etc.), de kezdésnél szerintem kifejezetten hasznos.

Dreamcleaver

Akkor azt hiszem, hogy a random hőseimmel meg ad-hoc item buildjeimmel végképp feladom. Túllépett rajtam a usteam dota.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zanador

Quote from: Dreamcleaver on 2008-07-22, 01:35:22
Akkor azt hiszem, hogy a random hőseimmel meg ad-hoc item buildjeimmel végképp feladom. Túllépett rajtam a usteam dota.  :D
Azt ne hidd. Még mindig általában véletlenszerűen választok és azzal a tárggyal megyek ami éppen eszembejut, de továbbra is én  vagyok a legjobb és legszerényebb. :D

Egyébként meg megspóroltam a dotafórum regisztálást azzal, hogy azoktól kérdezek, akik regisztráltak. Talán kevésbé elegáns, de ugyanúgy működő módszer. (és sose olvastam leirást vagy itembuild tanácsokat)
Az AI map meg szerintem általában a mikrózás begyakorlására hasznos, meg a tárgyak megszokására. Ha gép ellen tudsz magadnak pénzt szerezni, akkor ellenünk is, és megnézheted, hogy milyen nagyobb tárgyak tetszenek. A módszer fő hátránya, hogy ott helyben nem tudsz senkit megkérdezni, pedig ahogy emlékszem nekünk a "most mégis mi a fenével lőttél le fél hpról?" egy állandó kérdés volt. :)
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

Amúgy a poll szerint ap/sd/ar opciók népszerűek. Amikor én néha felnézek mindig rd van. Biztos csak véletlen.  :szemuveges:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zanador

Ezt úgy mondod, mintha nem tudnád, hogy sohasem az van amit az emberek szeretnek, hanem amit megszoktak. :)
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

Ok, akkor mostantól ha játszom, akkor az 1-es (sötétkék) helyen leszek.  ;) Remélme mindenki szereti az sd-t.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Quote from: Dreamcleaver on 2008-07-22, 02:35:51
Amúgy a poll szerint ap/sd/ar opciók népszerűek. Amikor én néha felnézek mindig rd van. Biztos csak véletlen.  :szemuveges:
én támogatom, hogy mostantól mindíg legyen ar, de az a többségnek nem tetszik, illetve néha eredményez kellemetlen helyzeteket is. sd még jó lehetne, de akkor megint elkezdünk mind kivárásra játszani, ami egyrészt időpocséklás, másrészt meg nagyon szemét dolog tud lenni, ha tudnak hozni counterhőst.

Dreamcleaver

Quote from: Lythis on 2008-07-22, 02:41:18
Quote from: Dreamcleaver on 2008-07-22, 02:35:51
Amúgy a poll szerint ap/sd/ar opciók népszerűek. Amikor én néha felnézek mindig rd van. Biztos csak véletlen.  :szemuveges:
én támogatom, hogy mostantól mindíg legyen ar, de az a többségnek nem tetszik, illetve néha eredményez kellemetlen helyzeteket is. sd még jó lehetne, de akkor megint elkezdünk mind kivárásra játszani, ami egyrészt időpocséklás, másrészt meg nagyon szemét dolog tud lenni, ha tudnak hozni counterhőst.

Izé, az rd 100%-osan ez. Kivárásra játszás. Ráadásul mindig marad bent elég "imba hős", szal max nem kell annyit gondolkodni a lámáknak, hogy mit válasszanak, mert kevesebb hős van.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

az rd annyiban nem ez, hogy van 20-seced eldönteni, hogy melyiket hozd, ha az alatt nem megy, akkor random, és elégedj meg avval. És a 20 sec/fő szerintem még mindíg kevesebb, mint a másfél perces "most-meg-mi-a-f*sz-van" fest-ek, amikor azért nem választott még xy, mert azt várta, hogy xyz meg xyzzs mit hoznak. Szóval így legalább valami időlimit van benne.
Ha már annyira taktikázni akarunk, akkor legyen LM, de ahhoz meg ugye 5v5 kell, szóval az kiesik, marad az AP, de akkor megint mindenki kivárogat... SD gyak ugyanez a kivárásos vacak lett nemsokkal miután elkezdtük, csak itt 3 hős közül kellett válogatni.
Szóval ha korrektek akarunk lenni, akkor egyértelműen AR a jó, és utána max switchelnek egymás közt a játékosok. Viszont az AR általános rinya tárgya, és az emberek többsége valamiért nem szereti.

edit: persze kivárásos vacerájnál is meg lehetne csinálni, hogy mindenki cseszik azokra, akik nem hoztak még semmit, max később kezdenek....

Dreamcleaver

Evvan, erre nem tudok megoldást. Én legszívesebben ap-t játszanék, sohasem néztem meg, hogy a másik mit hoz, de ez itt úgylátszik nem müxik. Az sd nekem bejön. Eddig az egyetlen mód, ahol volt valami csapatépítés. Nem tökéletes, de adott keretek között sztem a legideálisabb. De tőlem mehet ar-is, rd-ben úgyis randomolok mostanság, szal tökmindegy; és bár rizikós, de legalább változatosak lennének a hősök.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

Quote from: Lythis on 2008-07-22, 02:51:15
Viszont az AR általános rinya tárgya, és az emberek többsége valamiért nem szereti.

Azért mert nem tudnak a kedvenc imba hősükkel lenni.^^

Dreamcleaver

Quote from: Draconire on 2008-07-22, 03:01:42
Quote from: Lythis on 2008-07-22, 02:51:15
Viszont az AR általános rinya tárgya, és az emberek többsége valamiért nem szereti.

Azért mert nem tudnak a kedvenc imba hősükkel lenni.^^

Dammit! Erre a troll posztra vártam ennyit? Pedig már azt hittem lesz itt egy jó kis late-night dota csevej.  :D

De amúgy QFT természetesen.  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zanador

Magánál a Pollnál talán szerintem fontosabb volna azzal tisztában lenni, hogy ki és miért szavazott arra, amire? Talán, ha ezeket egyben leirva látnánk, akkor jobban tudnánk dönteni játék elején is. Például elmékszem olyan szituációra, amikor Zsiga miatt volt AR helyett AP, még azokon a meccseken is, amiken Zsiga nem játszott, és minden jelenlévő korábban az AR mellett szavazott, vagy legalábbis ki akarta próbálni. Pusztán mert megszoktuk, hogy akkoriban AP-t irtunk, és kész.

Részemről mindegy, hogy mi a játékmód, az egyetlen ami érdekel, hogy tovább javitsuk a csapatmunkát, és ha ehhez szerintetek valamelyik mód kell, akkor legyen, ha 5 perc szünet kell meccs előtt a hősök, skillek, tárgyak megbeszélésére, akkor az, ha pedig fix csapatokban akartok formamutatványokat gyakorolni, nekem az is megfelel.
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Selmo

#289
Én SD-re szavaztam, mert pont az a jó benne, hogy nem kell 5 percig ülni 3 hős fölött, kiválasztom amelyik a legjobban tetszik és kész. RD pont azért lett bevezetve, hogy ne legyen ez az 5 perces összebújásos kimithozzon. Van 20 sec, látod mit hoztak eddig, válassz. Aztán, hogy az ember a kedve szerint választ vagy a másik csapat ellen, az már másik dolog. AR annyiban nem tetszik, hogy ott mégsincs választási lehetőség. 3-ból legalább el tudom dönteni, hogy mifélét akarok játszani. Meg a másik, hogy mindenkinek vannak olyan hősei, amikkel nem akar lenni és már jártunk úgy, hogy cserékkel is a fél csapat ilyen hősökkel jött.

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

A meccs eleji várakozás a hős választásra engem cseppet sem zavar lol. Inkább várok 5 percet, minthogy végig kelljen játszanom egy 50 perces lámafuttatást. Nem tudom, mert a meccsek 80% nem vagyok ott, de már jó ideje 1 kib@szott darab érdekes, hangulatos meccset nem láttam itt.

in b4 na kinek a hibája fagg0try.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Member

Már hozzászoktam a rd-hez, de jobban szeretem ap-t, mert a kedvenc hőseim nagy ritkán kerülnek be (asszem 3 kivételével az összes ranged :)).

Fazék

#292
én simán elfogadom az ar-t, de akkor tényleg számoljatok azzal, hogy 95%-ban olyan hőst kapok, aminek utána kell nézem dota főoldalon, hogy ne legyek csak kolonc a csapattársak nyakában :)
szóval ha elviselitek az ilyen szükségből fakadó szüneteket induláskor, akkor részemről lehet ar
jelenleg is csak 4-5 hősre merem azt mondani, hogy tudom jól kezelni, másik 6-8-ra, hogy talán még használható vagyok vele, kb 5-re, hogy azonnali cserét kérek vkivel, a maradékot meg szinte semennyire sem ismerem.  ^^"

szerk: hotkey-k - ti nem érzitek, hogy pár hősnél totál idióta módon szét vannak szórva a képességek gyorsbillentyűi? Thor-nál érzékeltem először, hogy "ugrálnom" kell a bal kezemmel a billentyűzeten, mert pont kilóg alapállapotban a bal kezemtől a 'g' és így rendszeresen elcsúsztam egy oszloppal és persze, hogy hiába ütögettem az 'f' betűt a 'g' helyett, vagy mondjuk egy sikeres 'g' után az 's' betűt, nem igazán azt cselekedte ugyebár a hőst, mint amit szerettem volna ^^
szóval vajon annyira nehéz lett volna az összes hősnél a q-r,a-f,y-c tartományt használni? :(
azt az ökörséget, hogy ha egy cd még nem járt le és előtte választanád a képességet és emiatt elvált a hősödről, továbbra sem tudom megérteni miért így van jópár képességnél...

Lythis

Fazék: szerintem nem kell kimenni DotA főoldalra, a skillek leírása szerintem bőven elég ingame is ahhoz, hogy meg tudd nézni, hogy kb mibe érdemes befektetni. Plusz a csapattársaid valamelyike úgyis nagyeséllyel meg tudja mondani, hogy mire jó a hősöd, és mit vegyél neki.
Az, hogy kifogunk egy olyat, amit nem tudunk használni...akkor így jártunk, amx elcseréljük, vagy megpróbálunk csinálni is vele valamit.
Gombkiosztás: a célzást igénylő skilleknél, ha nem járt le a cd és ráklikkelsz egy egységre, a selection automatikusan leugrik rólad, mert kiválasztásnak érzékeli a játék, és nem célzásnak. A magadra célzott spelleknél ez nyílván tökmindegy, illetve a nem célzott spelleknél szintén.

Selmo: a SD akkor lenne jó, ha az menne, amit mondtál, hogy kikapunk 3-at, kiválasztom, hogy melyik a szimpatikus, és azonnal hozom. Csak ott is átmentünk kivárásosdiba, és az olyan meccseket, amikor ülünk pause-ban, és nem megy a meccs, mert a mi csapatunkból még egy valaki nem választott, és a másikból 3 arra vár, hogy na vajon mit hoz majd, az szerintem rohadt unalmas. A másik meg, hogy nem mind tudjuk minden hős nevét, szóval nem mindíg tudunk az alapján választani. De ok, bennevagyok, legyen sd, viszont akkor ne legyen közben pause.

tr sem rossz opció, de azt meg azért nem szokás szeretni, mert akkor nem hozhatom a másik oldalról a kedvenc imba hősömet BAAW.

Member

Sokaknak van olyan, hogy nem jók a gyorsbillentyűk, pl. egyik arcnál az e-r-d, hát ezt sehogy sem tudom kihozni az ujjaimmal, hogy menjen.

Selmo

A játék eleji megbeszélések azért is fölöslegesek, mert utána úgysem lesz összhang, szóval ezért teljesen fölösleges kombót összehozni. Aki jól kezeli a hősét, az amúgy is jó support lesz, ha meg rosszul időzítünk, akkor tökmindegy mennyire kombós lenne egyébként. És azért nem 1 legendary failt sikerült már összehoznunk. ::)
A kiosztások télleg szarok, nem kéne erőltetni ezt a megfelelő betűt, inkább fixre venni minden hősnél, mondjuk w,e,r,f. Úgy rémlik, van is valami ilyen program, amivel be lehet állítani a hotkeyeket fixre, csak utána kéne nézni a fórumán.

A tökéletesség unalmas.

Gregory


Fazék

#297
Quote from: Lythis on 2008-07-22, 14:48:35
Fazék: szerintem nem kell kimenni DotA főoldalra, a skillek leírása szerintem bőven elég ingame is ahhoz, hogy meg tudd nézni, hogy kb mibe érdemes befektetni. Plusz a csapattársaid valamelyike úgyis nagyeséllyel meg tudja mondani, hogy mire jó a hősöd, és mit vegyél neki.
Az, hogy kifogunk egy olyat, amit nem tudunk használni...akkor így jártunk, amx elcseréljük, vagy megpróbálunk csinálni is vele valamit.
Gombkiosztás: a célzást igénylő skilleknél, ha nem járt le a cd és ráklikkelsz egy egységre, a selection automatikusan leugrik rólad, mert kiválasztásnak érzékeli a játék, és nem célzásnak. A magadra célzott spelleknél ez nyílván tökmindegy, illetve a nem célzott spelleknél szintén.
ingame speciel nem írja hogyan változik a manaigény szintenként, nem mutatja, hogyan változik a cd szintenként, ha változik egyáltalán,  a képességek is javulhatnak nem csak cd/mana szempontból, szóval nem mindegy milyen mértékben, több egységnél speciel ezeket se írja le egyértelműen az egység leírásnál játékban és még sorolhatnám az indokokat, amiért mégiscsak ragaszkodnék a dota főoldalhoz :)
hőscsere? ha találsz valakit, aki hajlandó rá... megpróbálni csinálni vele vmit? igyekszem, de spec így is sok lebaszást kapok játék közben, hogy miért nem csináltam ezt-amazt, így megsokszorozódnának ezen alkalmak, ha titeket nem zavar, hogy ilyenek miatt bukjátok a meccset, akkor engem sem zavar. segítség játék közben másoktól? bocsánat, de :haha: 1. nekik is játszaniuk kell, és míg engem oktatnak ki is nyírhatják őket. vagy ilyen helyzetben mondjuk nem segítenek én meg csak állok, mint a süket, várva egy választ. amúgy tényleg segítőkészek általában, de a többség, "mz/xq421 ball" üzenetekkel látnak el, amiknek a dekódolásához kicsit több időre van szükségem :) szóval mire megtalálom, hogy hányas szintű boltban van, aztán megkeresem utána az alapanyagokat, amik kellenek hozzá, esetleg még egy alsóbb szintű recept is kell hozzá, és máris kiestem másfél értékes percre a játékból. :) tudom, elképesztő, hogy valaki ennyire tök, hogy még 40 meccs után se tudja kívülről legalább az alaptárgyakat, de hát istenem, ez van, ezzel kell beérnetek. :)

Greg: :merci: remélem ez az amire gondolok, ha otthon leszedtem, majd kipróbálom :)

Lythis

A szintenkénti manaigényt emlékeim szerint a CD-vel együtt jelölni szokta alul, de a következő szintét mindenképpen ki tudod olvasni belőle. Ha ki alt+tabolsz dota oldalra, akkor megint időt vesztessz, az megint nem jó :) (legalábbis ezért pause-olni szerintem kicsit túlzás lenne).
Tárgyaknál meg: legtöbb tárgyat szerintem simán megkeresed az alap shoppokban, azok úgyis egykupacban vannak. Bőven van rá időd mondjuk res alatt :D
Azt a néhányat meg, amit a secret shopban lehet meg szerintem igazán meg lehet jegyezni pár meccs után :) Ezek miatt alt+tabolni kb annyi időt vesz el, mint megkérdezni, emiatt pause olni meg aztán talán végképp nem kéne imho.
Lebaszást meg ne vedd magadra :) Ha tényleg szarvas hibát követél el, abból úgyis tanulsz :)

teraflare

Quote from: Fazék on 2008-07-22, 17:52:44
ingame speciel nem írja hogyan változik a manaigény szintenként, nem mutatja, hogyan változik a cd szintenként, ha változik egyáltalán,  a képességek is javulhatnak nem csak cd/mana szempontból, szóval nem mindegy milyen mértékben, több egységnél speciel ezeket se írja le egyértelműen az egység leírásnál játékban és még sorolhatnám az indokokat, amiért mégiscsak ragaszkodnék a dota főoldalhoz :)
Ha jól láttam ki vannak írva ingame. legalsó sor a szintlépéskori választásnál és "/" jelzi szintenként pl: 25/50/75/100 vagyik 1-n 25, 2-n 50 ...

Quote from: Fazék on 2008-07-22, 17:52:44
hőscsere? ha találsz valakit, aki hajlandó rá... megpróbálni csinálni vele vmit? igyekszem, de spec így is sok lebaszást kapok játék közben, hogy miért nem csináltam ezt-amazt, így megsokszorozódnának ezen alkalmak, ha titeket nem zavar, hogy ilyenek miatt bukjátok a meccset, akkor engem sem zavar.
Én is abszolút láma vagyok és nem tapasztaltam hogy lebasztak volna ha nem tudtam valamit elsőre.

Quote from: Fazék on 2008-07-22, 17:52:44
segítség játék közben másoktól? bocsánat, de :haha: 1. nekik is játszaniuk kell, és míg engem oktatnak ki is nyírhatják őket. vagy ilyen helyzetben mondjuk nem segítenek én meg csak állok, mint a süket, várva egy választ.
ez inkább előfordult. lebaszás helyett tanácsot már kaptam többször is mondjuk csak az usteam-es hamachin játszottam eddig dotát