Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Cobra

Hide and fear, Cobra Commander is here !


Dreamcleaver

#422
Windrunnert imádom! A bindja nagyon jó, bár hősök ellen még nem próbáltam. Gyak 2 hero-t ki lehet vele vonni a forgalomból 3,5 secre. Bár nem tudom, hogy stunol e, de az az effektje. Van még egy 360 dmg-s egyenes vonalban repülő, fákat kidöntő nyílveszője (dmg csökken 10%-ot per target hit), 5 sec-es +50% ms, fizikai támadás immunitás, aoe slow buff, az ulti meg 10 secre max as 1 targetre -30% dmg-dzsel. Ja és intes és természetesen a Sylvanas modelt használja!  Zana az imáink meghallgattattak!  :D

A Boots of Phase sztem túl erős az árához képest, gyak a legjobb csizma jelenleg. +70 ms, +16 dmg, +7 armor + phase skill ami nem kerül manába, 10 sec cd (+ms és átmész a creepen)

Dust of Appearance pwns invi heroes! 12secre látja a hero az invit maga körül. Ez Riki-nek nagyon fog fájni. 190 arany

S&Y-t nagyon elkúrták. Olcsóbb lett a recipe 300 arannyal és cserébe jelentősen nerfelték az itemet. +12 dmg, 12% movement speed és fix +15! (nem %) atk speed only. lol. A stat bónuszok maradtak.

Egyébb herok skill balance-i sztem jók, bár Lycan-t, Stalker-t és Abaddon-t még mindig nem sikerült balance-olniuk.

Edit:

A másik új hős is fun, melee str. Imho a passzívja op; lv4-en 4 seckenként +60 dmg és 500 aoe cleave. A cleave, ha jól veszem ki a full dmg-t osztja szét. A dmg bónusz miatt meg, ha ezt toljuk az elején, baromi könnyű a deny/last hit. Van egy 2 sec delayes aoe dmg+ 5 sec slowja. Profibb játékosok kiszúrhatják a földön lévő buborékokat, és kisétálhatnak a range-ből, cserébe ha nem sikerült az az 5 sec elég hosszú. A harmadik skillje nagyon fun, multifunkcionális. Megjelöl egy hőst és az 2-5 sec múlva (level) visszakerült az eredeti helyére. Mivel nem volt enemy hero, nem tudom mekkora cast range, szal csak magamon próbáltam ki. Imho poén lehet meneküléskor, ha pl egy elágazásnál magadra teszed, elkezdesz futni egy irányba, ellen üldöz, és 5 sec múlva visszakerülsz a megjelölt helyre, majd elsétálsz a másik irányba. Menekülő hősök ellen is hatásos, de nem tudom, mekkora a cast range. Az ultija közepes imho. 6 secre 30% ms és numbness minden szövetséges hősre a közelben. A numbness azt jelenti, hogy 6 seckig csak 50%-ot sebeződsz, a maradék sebeződést a numbness lejárta után kapod meg.
Most jut eszembe, hogy a jelölős skill meg a lassítás egész poén lehet együtt. Rátolod a jelet az ellenre, vársz 2-3 mpt, lerakod a lassító csapdát a jelre, és mikor az ellen visszatpzik, elkapja a lassítás+dmg.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

Yay, végre van értelme a supportnak! Többet nem lop a gép kill-t!

Windrunner egész jó kis hős lett, külön bónusz hogy az ultiját lehet épületbontásra is használni.
Proudmoore is kellemes, az a jelölés egész durva, az aoe sebzését/lassítását meg olyan 1250 körüli távra is el tudja lőni.

Manta mégjobb lett, ennek örülök.
SnY végre végérvényesen megkapta méltó helyét a "csak hülyék rakják" listában, most aztán tényleg csak Barának jó egyedül.
Az új cipő érdekes, ezután vagy fejlesztik a treadset, vagy csak geomancer fogja azt rakni, srysly.
A blinkes daggert fejlesztették, alig várom hogy rakhassam ES-re.^^
Kinti goblin boltban is van teleport, így már lehet gyorsan reagálni veszélyre, még ha nincs is nálad scroll. És ugye most már lehet a tornyok köré telézni, szóval nem mindig ugyanoda érkezel, ha jól számoltam kb olyan 400 körüli rangere el lehet menni toronytól, simán hátba lehet vele kapni a tornyot ütő ellenfelet, vagy előnyt szerezni egy elfutó ellen.

A bázisok átrendezése meg majd elválik, hogy jó-e vagy rossz.

chilip

pénzelosztás nagyon jó lett, végre normálisan kapnak az assistok, és az assist kapja a full pénzt ha menekülő hős-t kinyírja a creep is \o/

Selmo

Quote from: Dreamcleaver on 2008-10-07, 13:03:52
S&Y-t nagyon elkúrták. Olcsóbb lett a recipe 300 arannyal és cserébe jelentősen nerfelték az itemet. +12 dmg, 12% movement speed és fix +15! (nem %) atk speed only. lol. A stat bónuszok maradtak.
QuoteNew Sange and Yasha:
=====================
16 Strength
16 Agility
15% Maim (30% ms slow, 15% as slow for 4 seconds)
15% Attack Speed
12 Damage
12% Movement Speed
Sange (2250)
Yasha (2250)
Recipe (500)
Total: 5000

MS bonus does not stack with Yasha
:confused:
Quote* -sc mode now spawns same creeps in the same lane
:jee:

A többit meg majd meglátjuk.

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

#426
Selmo: Nézd meg ingame. Yasha is meg a S&Y is.

Amúgy blinkes hőssel vagy Kelennel baromi könnyű elmenekülni a sarkoknál, egyszerűen betelézel a tavernekhez. ^^

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Dreamcleaver

Quote from: Selmo on 2008-10-07, 19:13:05
Quote from: Dreamcleaver on 2008-10-07, 19:06:19
Selmo: Nézd meg ingame. Yasha is meg a S&Y is.
Úgy is működik, vagy az elírt? tooltipre hivatkozol?

1. Két helyen is elírták?
2. Nem teszteltem, amúgy se tudom as-nál pontosan hogy müxik a dolog. Ms-nál van fix bónusz, a % meg az egészet növeli meg. As-nél elvileg +1% per Agi, szal nem tudom ,hogy a %-os itemek hogy növelik (pl +30% as az gyak = +30 agi as-e vagy az egész as-t növeli 30%-kal).

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

A kettő ugyanaz. +15 az gyak 15 agi%-nak felel meg. :)

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

Quote from: Selmo on 2008-10-07, 19:17:52
A kettő ugyanaz. +15 az gyak 15 agi%-nak felel meg. :)

Erre tippeltem, szal akkor as szempontból nem változott. De még így is szar. Megértem, hogy csökkenteni akarták az ms bónuszát, pláne hogy van Boots of Phase is most, de ez így elég egyoldalú lett. S&Y recipe már eleve nem is kellett volna, mert túl drága (volt) miatta az item az értékéhez képest. 12% ms mellé feltolhatták volna az as-t 20%-ra.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo


A tökéletesség unalmas.

Zsiga

#431
Quote from: Selmo on 2008-10-09, 16:40:54
Van 6.55b.
Már csak egy changelog kéne hozzá. :) Gondolom adtak jó drága receptet a phaseboots-nak.

És nem!

Selmo

Semmi komoly, csak bugfixek.

A tökéletesség unalmas.

Zsiga

Quote from: Selmo on 2008-10-09, 17:22:51
Semmi komoly, csak bugfixek.
Tehát akkor komolyan gondolták a Pb-t. RIP Pt. :)

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2008-10-09, 16:49:08
Quote from: Selmo on 2008-10-09, 16:40:54
Van 6.55b.
Már csak egy changelog kéne hozzá. :) Gondolom adtak jó drága receptet a phaseboots-nak.

És nem!

Ráadásul nem ártott volna a diffusal blade receptet drágábbá tenni, a lothar's edge receptet meg olcsóbbá.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

NLZ

6.55b:
=======
* Fixed a critical error bug with Roshan as well as lots of other misc issues
[reserved]

Zsiga

Quote from: NLZ on 2008-10-09, 21:42:58
6.55b:
=======
* Fixed a critical error bug with Roshan as well as lots of other misc issues
Azám a bőbeszédű changelog, ehh...

Dreamcleaver

#437
Van a DotA-ban valahol parancs match timer beállítására? Hasznos funkció lenne a meccsek elhúzásának, item és Roshi farmolásnak a megakadályozására.

pl.

Win conditions:
1. A csapat amelyik több sebzést osztott ki az ellenség főépületének nyer.
2. Ha a két főépület azonos hp-n van, akkor a csapat a több hero kill-el nyer (creep kill-ek is számítanak)
3. Ha a két főépület azonos hp-n van, és a hero kill-ek száma is azonos, a meccs döntetlen.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Member

Főépület itt a Frozen Throne és a World Tree? Akkor az első szinte felesleges, ha a tornyokat leszedték, pár percen belül biztosan vége a meccsnek. Szerintem hero kill, aztán ha az egyenlő, akkor csapattagok lvl-jének összege. Ha az is egyenlő, tagoknál lévő arany + tárgyaik összértéke. Ez tutira nem lesz egyenlő.

Zsiga

Quote from: Member on 2008-10-10, 15:51:07
Főépület itt a Frozen Throne és a World Tree? Akkor az első szinte felesleges, ha a tornyokat leszedték, pár percen belül biztosan vége a meccsnek. Szerintem hero kill, aztán ha az egyenlő, akkor csapattagok lvl-jének összege. Ha az is egyenlő, tagoknál lévő arany + tárgyaik összértéke. Ez tutira nem lesz egyenlő.
Egy fenét. :) Volt már olyan hogy beverték félig a fát, utána meg kivédekeztük vagy negyed óráig, mert egy-két hero a túloldalról nekiállt farmolni meg Roshizni, nélkülük meg nem tudták beütni úgy hogy mi mind beálltunk védekezni. Btw DC, az ilyenek elkerülésére tökéletesen megteszi ha a vesztes oldal bemondja a gg-t és kilép. A nem teljesen egyértelmű helyzetekből meg lehet gyönyörűeket fordítani és bealázni a magabiztosan farmolgató másik oldalt, erre is volt már példa... ;)

Dreamcleaver

#440
Quote from: Zsiga on 2008-10-10, 15:59:21
Btw DC, az ilyenek elkerülésére tökéletesen megteszi ha a vesztes oldal bemondja a gg-t és kilép.

Aham, kíváncsi vagyok erről Zanának és Dracnak mi lenne a véleménye.

Egy match timerrel sztem taktikusan lehetne megoldani a problémákat. Van 1 órád. Innetől a csapat dönti el, hogy agresszív pusshal benyomja e a bázist, vagy elkezd herokat mészárolni, vagy a kettő kombinációja. De tuti nem fognak félig bevert bázisnál elmenni Roshit gyakni, meg összeszedni a 6-ik mega táp itemet, csak hogy egy jót fapolhassanak rá.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

Igen DC, az utóbbi időben egyszer sem volt hogy valaki gg-zett én meg a folyamat meggyorsítása miatt kiléptem, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, egyszer se.
Akkor nem tetszik amikor olyan gg-zik aki nem tudja felmérni az erőviszonyokat, csak szimplán neki épp nem tetszik. Mint ahogy te nemrég.^^

Dreamcleaver

Quote from: Draconire on 2008-10-10, 16:17:46
Igen DC, az utóbbi időben egyszer sem volt hogy valaki gg-zett én meg a folyamat meggyorsítása miatt kiléptem, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, egyszer se.
Akkor nem tetszik amikor olyan gg-zik aki nem tudja felmérni az erőviszonyokat, csak szimplán neki épp nem tetszik. Mint ahogy te nemrég.^^

Én meg arra emlékszem, mikor nyertes oldalról gg-ztem, tök egyértelmű állásnál, és te azért is beszóltál, hogy DC megunta a meccset.

Amúgy meg bekaphatod, kurvára nem érdekel a véleményed. ^^

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

#443
Ahha, ok, akkor ezentúl majd igyekszem nem poénkodni senkivel se.

Mondjuk hacsak Dirket nem tudom rávenni hogy jöjjön, többet itt nem nagyon játszok, az a tegnap esti alakítás túl szép volt.

Zsiga

Egy 60 perces timernek meg azért sincs értelme mert egyrészt egy igazán jól kiegyenlített meccs el tud tartani akár másfél óráig úgy hogy az utolsó 5-10 percig még bármi lehet, illetve a másik véglet is igaz, egy nagyon imba elosztás és/vagy -ar kombinációjából kijöhet egy 30 perces alázás, amit utána a "szabályok" szerint nyugodtan húzhatna a nyertes csapat még fél óráig és fapolhatna a sajtokra.

Dreamcleaver

Végül is csak elmélet volt, mivel jelenleg nincs a DotA-ban ilyen feature (én legalábbis nem tudok róla). Engem nem zavarna egy 60 perces meccs, akkor sem, ha épp nyertes oldalon állok. Nem kötelező, hogy a fa beverésével érjen véget.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

NLZ

#446
Ez nem Team DeathMatch. :D

Dota-Allstars 6.55/6.55b Exact Changelogs. Just like previous version, here is the exact changelogs of Dota 6.55 / Dota 6.55b that was taken from Dota-Allstars Mechanics Forum.

[spoiler]    * Minor improvements to Anti-Mage's base stats
    * 16 strength, +1.5 intelligence/level->19 strength, +1.8 intelligence/level
    * Tweaked Blur evasion chance per level
    * 7/14/21/28% evasion->15/20/25/30%
    * Decreased Watcher's vision a little bit
    * 1900/1800 sight range (day/night)->1400/1400 sight range (day/night)

    * Increased Rhasta's movement speed a bit
    * 275 movement speed->285 movement speed
    * Improved Crystal Maiden's Brilliance Aura a bit
    * 0.6/1.2/1.8/2.4 mana/second->0.75/1.5/2.25/3 mana/second
    * Minor improvement to early levels of Bloodbath
    * 5/10/15/20% life from creeps->10/15/20/25% life from creeps
    * Increased Spirit Lance cast range a bit
    * 600 range->750 range
    * Improved Sven's Agility gain
    * +1.6 agility/level->+2.0 agility/level
    * Increased Sand King's armor a bit
    * 0 base armor->1 base armor
    * Improved how the manacost scales on Crippling Fear
    * 125 mana->90 mana
    * Improved level 2 and 3 manacost and regen on Death Pact
    * 120/200/280 mana, 55/95/135% life->100 mana, 50/100/150% life
    * Improved Psionic Trap's cooldown progression
    * 14 seconds->11/9/7 seconds
    * Nerfed the duration on Battery Assault
    * 15 seconds->10 seconds
    * Increased Hookshot cooldown
    * 40/35/30 seconds->80/60/40 seconds
    * Quill Spray manacost no longer goes up per level
    * 30/35/40/45 mana->35 mana
    * Removed magic immunity from level 3 Revenants and added improved magic resistance
    * Magic immunity->70% spell resistance
    * Improved movement speed of the ghosts on Exorcism a bit
    * 400 movement speed->500 movement speed
    * Increased Death Prophet's base strength a bit
    * 17 strength->19 strength
    * Reduced Chronosphere cooldown
    * 165 seconds->120/110/100 seconds
    * Ravage AOE decreased for level 1 and 2
    * 1050 AoE->850/950/1050 AoE
    * Decreased Guardian Angel AOE and duration a bit
    * 5/7/9 seconds, 1000 AoE->5/6/7 seconds, 600 AoE
    * Increased Guinsoo's Scythe of Vyse cooldown
    * 20 seconds->35 seconds
    * Hero Kills now give a flat gold bounty in an area (+40, not to killer)
    * N/A->1000 AoE
    * Rebalanced tangos to come in batches of 3 (same overall regen per pack)
    * 175hp over 25 seconds (7hp/sec), 2 charges -> 115hp over 16 seconds (7.2hp/sec), 3 charges.[/spoiler]

Az összes játékmódokról ez a két jó lista van:
http://www.dota-allstars.com/wiki/Commands
http://forums.dota-allstars.com/index.php?showtopic=170069
[reserved]

Zen

* Improved movement speed of the ghosts on Exorcism a bit
* 400 movement speed->500 movement speed

A "bit".  :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Member

"Hero Kills now give a flat gold bounty in an area (+40, not to killer)"
Ez már hiányzott.

Draconire

Örülök Dreamcleaver, hogy miután lebaszol, úgy teszel mintha nem írtam volna semmit. Nem mintha többet vártam volna tőled, de nem szeretem különösebben amikor így beszélnek velem ok nélkül:
Quote from: Dreamcleaver on 2008-10-10, 16:19:59
Amúgy meg bekaphatod, kurvára nem érdekel a véleményed. ^^


[spoiler=btw]
Quote from: Dreamcleaver on 2008-10-10, 16:14:05
Aham, kíváncsi vagyok erről Zanának és Dracnak mi lenne a véleménye.
[/spoiler]