Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Kassh

Quote from: Cobra on 2010-08-21, 23:13:32
Szerintem inne nsenki nem HoN-ozik :)
tudom, ez nagy baj bezony :D véleményem szerint jobb a Hon a Lolnál, ti mit gondoltok?

Alkyra

#781
Quote from: Kassh on 2010-08-22, 07:04:46
Quote from: Cobra on 2010-08-21, 23:13:32
Szerintem inne nsenki nem HoN-ozik :)
tudom, ez nagy baj bezony :D véleményem szerint jobb a Hon a Lolnál, ti mit gondoltok?

LoL az emberbarátibb.


edit.: Elnézést, noob barátiabb és "ingyenes".

Draconire

 :merci: az ajánlásokat, szétnézek majd közöttük. Egyelőre még nem akarok pénzt költeni rá, úgyhogy az az egy-két hős amit megveszek azt akarom hogy élvezetes legyen, sokáig.

Dreamcleaver

Quote from: Kassh on 2010-08-22, 07:04:46
Quote from: Cobra on 2010-08-21, 23:13:32
Szerintem inne nsenki nem HoN-ozik :)
tudom, ez nagy baj bezony :D véleményem szerint jobb a Hon a Lolnál, ti mit gondoltok?

HoN nem hozz semmi újat a DotA-hoz képest és sokak szerint a grafikája is túl zavaró egy ilyen típusú játékhoz (nehéz kivenni, hogy mi a halál is történik éppen).

A HoN már most válságban van, és ha megjön IceFrog - Valve közös játéka, akkor a LoL mellett esélye sem lesz.

HoN egyetlen nagy előnye a beépített funkciók (observer mód, replay-ek, voice chat stb). Ezek hiányoznak a LoL-ból, Riot nem tudom mi a halált tököl ennyit.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kassh

Quote from: Dreamcleaver on 2010-08-22, 14:34:04
Quote from: Kassh on 2010-08-22, 07:04:46
Quote from: Cobra on 2010-08-21, 23:13:32
Szerintem inne nsenki nem HoN-ozik :)
tudom, ez nagy baj bezony :D véleményem szerint jobb a Hon a Lolnál, ti mit gondoltok?

HoN nem hozz semmi újat a DotA-hoz képest és sokak szerint a grafikája is túl zavaró egy ilyen típusú játékhoz (nehéz kivenni, hogy mi a halál is történik éppen).

A HoN már most válságban van, és ha megjön IceFrog - Valve közös játéka, akkor a LoL mellett esélye sem lesz.

HoN egyetlen nagy előnye a beépített funkciók (observer mód, replay-ek, voice chat stb). Ezek hiányoznak a LoL-ból, Riot nem tudom mi a halált tököl ennyit.
HoNnak ez a legnagyobb előnye :)
Btw mi az hogy semmi újat? Új herok, reconnect, mathmaking
LoLból jóformán minden hiányzik ami jóvá tette a dotát, deny, creepblock, juke, rikimaru  (:__devil:) helyettük meg beraktak csomó olyan dolgot amitől sokkal könnyebb / élvezhetetlenebb a játék a tapasztaltabbak számára (bush stb)

thrall

#785
Quote from: Kassh on 2010-08-23, 02:52:30
LoLból jóformán minden hiányzik ami jóvá tette a dotát, deny, creepblock, juke, rikimaru  (:__devil:) helyettük meg beraktak csomó olyan dolgot amitől sokkal könnyebb / élvezhetetlenebb a játék a tapasztaltabbak számára (bush stb)
MAgyarul csináltak egy új játékot, és nem csak csináltak egy olyan DotA-t amihez nem kell W3... kimondottan örülök, hogy nincs végre deny a játékban (kivéve, ha gangplank-el játszol persze). A busholás meg kb akkor nem élvezetes, ha nem te csinálod, ha meg nem te csinálod meg is érdemled, hogy elkapjanak, amúgy kíváncsi lennék, hogy a busholáson kívül mi az még szerinted, ami könnyebbé/élvezhetetlenebbé teszi a játékot

egy szó mint száz: ha DotA-zni szeretnék akkor DotA-zni mennék nem pedig elkezdenék fizetni a HoN-ért

Kassh

#786
Quote from: thrall on 2010-08-23, 04:54:14
Quote from: Kassh on 2010-08-23, 02:52:30
LoLból jóformán minden hiányzik ami jóvá tette a dotát, deny, creepblock, juke, rikimaru  (:__devil:) helyettük meg beraktak csomó olyan dolgot amitől sokkal könnyebb / élvezhetetlenebb a játék a tapasztaltabbak számára (bush stb)
MAgyarul csináltak egy új játékot, és nem csak csináltak egy olyan DotA-t amihez nem kell W3... kimondottan örülök, hogy nincs végre deny a játékban (kivéve, ha gangplank-el játszol persze). A busholás meg kb akkor nem élvezetes, ha nem te csinálod, ha meg nem te csinálod meg is érdemled, hogy elkapjanak, amúgy kíváncsi lennék, hogy a busholáson kívül mi az még szerinted, ami könnyebbé/élvezhetetlenebbé teszi a játékot

egy szó mint száz: ha DotA-zni szeretnék akkor DotA-zni mennék nem pedig elkezdenék fizetni a HoN-ért
a busholás az a jukeolás utódja, ami sokkal élvezetesebb volt mint az hogy bemegyek egy bokorba :P
mik?
- Meghalsz nem vesztesz pénzt
- Deny hiány
- Recall
- Creepblock hiány
- Runák - Masteryk
- Heal - Teleport meg egyéb spellek
sokkal casual friendly-bb (szép magyar szó!) a LoL mint a Hon :)

amúgymeg nem új játékot csináltak max új herokat meg lebutítottak/kivettek dolgokat amik dotában szintén jelen voltak :P

egyedüli dolog amiben szerintem jobb a honnál hogy ingyenes, de ettől a hero unlockolós módszertől falra mászok :)

Dreamcleaver

#787
Oké, akkor ne játsz LoL-t. Egyszerű megoldás.  :smile:

Mellesleg, ha a lényeget kéne kiemelnem, akkor azt mondanám, hogy a LoL sokkal dinamikusabb, mint a HoN (vagy a DotA).

- A deny miatt HoN (DotA) early game egy merő unalom. Szambázunk a creep vonal mögött és last hitelgetünk. Harassment nem sok van, max ranged hőssel, mert a casterek lv1-n kb x3 ellövik az össze manájukat. Max lehet menni üvegezni. 

Amúgy mellékesen a last hitelés a LoL-ban is biztosít előnyök. Lassabban tolod fel a creep wave-t a tornyokig, ahol befarmolhatják, és közben harassolhatsz + melee hőssel kevesebb veszélynek teszed ki magad.

- Mivel nem vesztesz pénz halálkor, gyorsabb az itemezés, és nem lesz hamar egyoldalú a játék.

- Summoner spellek: Bár nagyon nehézzé teszik a játék kiegyensúlyozását, mégis szeretem őket, mert még változatosabbá teszik a játékmenetet.

Mellesleg mit értesz creepblock hiány alatt?

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

NLZ

Creep block az az, mikor szambázol a creepek előtt, így azok lassabban haladnak az útjukon. Ha ügyes vagy, akkor azt is el tudod érni, hogy a baráti torony alatt találkozzanak a creepek. Lolban csak annyi van, hogy a creepek blockolnak téged. Legalábbis ennyire emlékszem a pár játékból.
[reserved]

Kassh

#789
Quote from: Dreamcleaver on 2010-08-24, 01:06:07
Oké, akkor ne játsz LoL-t. Egyszerű megoldás.  :smile:
:( attólmég diskurálni lehet róluk nem? :D
Quote from: Dreamcleaver on 2010-08-24, 01:06:07
Mellesleg, ha a lényeget kéne kiemelnem, akkor azt mondanám, hogy a LoL sokkal dinamikusabb, mint a HoN (vagy a DotA).

- A deny miatt HoN (DotA) early game egy merő unalom. Szambázunk a creep vonal mögött és last hitelgetünk. Harassment nem sok van, max ranged hőssel, mert a casterek lv1-n kb x3 ellövik az össze manájukat. Max lehet menni üvegezni. 

Amúgy mellékesen a last hitelés a LoL-ban is biztosít előnyök. Lassabban tolod fel a creep wave-t a tornyokig, ahol befarmolhatják, és közben harassolhatsz.

- Mivel nem vesztesz pénz halálkor, gyorsabb az itemezés, és nem lesz hamar egyoldalú a játék.

- Summoner spellek: Bár nagyon nehézzé teszik a játék kiegyensúlyozását, még szeretem őket, mert még változatosabbá teszi ka játékmenetet.

Mellesleg mit értesz creepblock hiány alatt?
azt hogy nem lehet blockolni a creepeket :P

amúgy meg ugyanúgy vannak honba early game herok mint late game, és early gameben sokkal inkább számít a harassment mint late gameben, de ezt remélem nem kell megmagyarázni :P
gyorsabb az itemezés --> nincs akkora jelentősége egy halálnak --> könnyebb a játék :)

Dreamcleaver

Nem igazán értem, hogy a LoL-ban miért ne lehetne blokkolni a creep-et. Ha beállok a minion elé, akkor ki kell kerülnie. Vagy megtámadom, akkor meg jön utánam a társaival. Az más dolog, hogy sohasem próbáltam ennyit pöcsölni vele, csak azért, hogy a tornyom alatt találkozzon a wave.

De amúgy LoL-ban valahogy alapból úgy van beállítva a creep sebesség és torony távolságok, hogyha mondjuk bevered a bot első tornyot, akkor onnantól fogva figyelni a kell a lane-t, mert külső beavatkozás nélkül, az ellen creepjei feltorlódnak és lerohanhatják az egyedül hagyott tornyot.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kassh

Quote from: Dreamcleaver on 2010-08-24, 01:20:21
Nem igazán értem, hogy a LoL-ban miért ne lehetne blokkolni a creep-et. Ha beállok a minion elé, akkor ki kell kerülnie. Vagy megtámadom, akkor meg jön utánam a társaival. Az más dolog, hogy sohasem próbáltam ennyit pöcsölni vele, csak azért, hogy a tornyom alatt találkozzon a wave.

De amúgy LoL-ban valahogy alapból úgy van beállítva a creep sebesség és torony távolságok, hogyha mondjuk bevered a bot első tornyot, akkor onnantól fogva figyelni a kell a lane-t, mert külső beavatkozás nélkül, az ellen creepjei feltorlódnak és lerohanhatják az egyedül hagyott tornyot.

szerintem nem érted miről is beszélek

http://www.youtube.com/watch?v=lPEwhl5IK2E

Dreamcleaver

Quote from: Kassh on 2010-08-24, 01:32:44
szerintem nem érted miről is beszélek

http://www.youtube.com/watch?v=lPEwhl5IK2E

Ilyen valóban nincs a LoL-ban, de senki nem is hiányolja.

Gondolom fantasztikus skill és map awarness kell hozzá, és hát az átlag LoL-os scrub úgysem tudná megcsinálni, de legalább ilyen hülyeségek helyett élvezi a játékot.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kassh

Quote from: Dreamcleaver on 2010-08-24, 03:04:43
Quote from: Kassh on 2010-08-24, 01:32:44
szerintem nem érted miről is beszélek

http://www.youtube.com/watch?v=lPEwhl5IK2E

Ilyen valóban nincs a LoL-ban, de senki nem is hiányolja.

Gondolom fantasztikus skill és map awarness kell hozzá, és hát az átlag LoL-os scrub úgysem tudná megcsinálni, de legalább ilyen hülyeségek helyett élvezi a játékot.  :D
Akkor lehet velem van a baj hogy én jobban élvezek egy összetettebb játékot mint egy ugyanolyat lebutított köntösbe :( :zomg:

thrall

#794
Quote from: Kassh on 2010-08-24, 05:15:22
Akkor lehet velem van a baj hogy én jobban élvezek egy összetettebb játékot mint egy ugyanolyat lebutított köntösbe :( :zomg:
röviden: igen.

hosszan: te nem egy "összetettebb" játékot szeretsz játszani, hanem g*cizni szeretsz. nem ugyanaz

ja és

Quoteamúgymeg nem új játékot csináltak max új herokat meg lebutítottak/kivettek dolgokat amik dotában szintén jelen voltak :P
akkor mától az Assassins' Creed-et csak prince of persia-nak hívom, hisz mindkettőbe ugrálni kell és ölni

Kassh

Quote from: thrall on 2010-08-24, 05:23:31
Quote from: Kassh on 2010-08-24, 05:15:22
Akkor lehet velem van a baj hogy én jobban élvezek egy összetettebb játékot mint egy ugyanolyat lebutított köntösbe :( :zomg:
röviden: igen.

hosszan: te nem egy "összetettebb" játékot szeretsz játszani, hanem g*cizni szeretsz. nem ugyanaz

ja és

Quoteamúgymeg nem új játékot csináltak max új herokat meg lebutítottak/kivettek dolgokat amik dotában szintén jelen voltak :P
akkor mától az Assassins' Creed-et csak prince of persia-nak hívom, hisz mindkettőbe ugrálni kell és ölni
te meg kötekedni?  ::)

Dreamcleaver

Quote from: Kassh on 2010-08-24, 05:15:22
Akkor lehet velem van a baj hogy én jobban élvezek egy összetettebb játékot mint egy ugyanolyat lebutított köntösbe :( :zomg:

Igen, veled van a baj. Az hogy egy átlagos beképzelt HoN fanboi vagy.

LoL-ban rengeteg gameplay újítás van (summoner spellek, bush, neutral monsta buffs etc) amik megkülönböztetik a DotA-tól. Ráadásul grafikailag letisztult design.
De persze mindezeket figyelmen kívül hagyva csak azzal tudsz jönni, hogy mennyire le van butítva mert zomg nincs deny meg creep block meg egyebek. Sokan pont ezért szeretik, mert más, mint a DotA volt. Akinek nem tetszik, az maradhat a Dota-nál meg a HoN-nál, senki sem tiltja meg neki. Az meg, hogy szerinted mennyire több "skill" kell ez utóbbiakhoz, igazándiból egy LoL játékost sem érdekel.  :szemuveges:

Részemről lezárva a vita, nem kívánom tovább szemetelni a topic-ot.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Dreamcleaver

#797
Quote
A patch note-ból:

Champions will now use the higher of their bonus attack damage or 40% of their ability power when dealing bonus damage to towers

Eddig nem tudtam, hogy pontosan mennyi bónuszt is ad az AP az auto-atk-hoz vs torony. Most már világos.

+ enyhe buff a tornyoknak ezek szerint mert hybrid buildek nem sebeznek majd annyit rajtuk auto-atk-kal.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zsiga

Néha azért kiakasztó ez a játék...
Pubon mért mindig annak a legnagyobb pofája aki végigfeedeli a meccset, meg egyébként se csinál semmi értelmeset?

Zen

Mert ő az atompro akit az ellenfél herowinje meg a béna csapattársak visszahúznak.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

Quote from: Zen on 2010-08-26, 13:49:19
Mert ő az atompro akit az ellenfél herowinje meg a béna csapattársak visszahúznak.
Ha ez lenne akor még azt mondom hogy OK, de konkrétan ő volt a szarláma a csapatban, és miatta buktuk a meccset. ::)
Viszont a második meccs kellemes csalódás volt, értelmes csapattársakat sikerült kifogni végre.

Zen

Nálam meg most 2 ember egy netről futott, ami rendszeresen megszakadt. :frown:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Bruce

Na, ha már ingame ráköszöntem a bandára, akkor itt is tiszteletemet teszem.

Frankenmilk néven talál rám, aki akar.

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Selmo

Quote from: Zsiga on 2010-08-26, 13:33:10
Néha azért kiakasztó ez a játék...
Pubon mért mindig annak a legnagyobb pofája aki végigfeedeli a meccset, meg egyébként se csinál semmi értelmeset?
/ignore <username> ;)

A tökéletesség unalmas.

Alkyra

No, itt egy kérdés a lvl30-as veterán játékosokhoz. Akarok egy dzsungel karaktert venni, de nem bírok döntésre juttni. Jó lenne, ha tudna rendesen gankelni és amennyiben jól játszanak vele, akkor remek kiegészítés tud lenni a csapat számára.

Én elsőre Shaco-ra gondoltam (már ha lehet egyáltalán még használni a nerf után..), valamint Warwick-re, de összesítésben Shaco-t jobban kedvelem. (mégha gyengébb akkoris)

Alkyra

#805
Itt az új főhős. Riot még csak a hírt dobta ki, de sikerült szereznem konkrét infókat róla:

http://lol-game.ru/forum/index.php?/topic/6309-novii-geroi-v-sledujushem-patche-miss-fortune/

Rakás szar így első látásra. Majdnem mint Tristana és GP egyben. Autoattacker lesz a csaj ahogy elnézem, de egy nagy halom szerencsétlenség az egész a passzívjával együtt véve. (semmi értelme előbb odaérni valahova, ha a csapat többi tagja nincs ott, főleg, hogy egy glass-cannon a csaj) A többi képessége is csak másolat a többi főhőstől. (első az GP Parley, második Trist képessége, harmadik GP ult, negyedik annie második képessége)

Semmi újdonság, semmi ötletesség. Nagy mellek, nagy pisztolyok és ebben ki is merül a dolog...Hiányoznak az érdekes játékstílust igénylő karakterek, valamint a játékot színesebbé varázsoló "support", "buffer", "healer" főhősők. Egy igazi buffer nincs a játékban. Miért azt nem tudom...

thrall

Quote from: Alkyra on 2010-08-30, 23:20:42
Itt az új főhős. Riot még csak a hírt dobta ki, de sikerült szereznem konkrét infókat róla:

http://lol-game.ru/forum/index.php?/topic/6309-novii-geroi-v-sledujushem-patche-miss-fortune/

Rakás szar így első látásra. Majdnem mint Tristana és GP egyben. Autoattacker lesz a csaj ahogy elnézem, de egy nagy halom szerencsétlenség az egész a passzívjával együtt véve. (semmi értelme előbb odaérni valahova, ha a csapat többi tagja nincs ott, főleg, hogy egy glass-cannon a csaj) A többi képessége is csak másolat a többi főhőstől. (első az GP Parley, második Trist képessége, harmadik GP ult, negyedik annie második képessége)

Semmi újdonság, semmi ötletesség. Nagy mellek, nagy pisztolyok és ebben ki is merül a dolog...Hiányoznak az érdekes játékstílust igénylő karakterek, valamint a játékot színesebbé varázsoló "support", "buffer", "healer" főhősők. Egy igazi buffer nincs a játékban. Miért azt nem tudom...

ha az első skin lesz az "eredeti", akkor azért kapjuk, mert sírtunk még kalóz champ-ekért.. így olvasás alapján dolgozhattak még volna rajta. ha a második lesz az "eredeti" skinje, akkor is ugyanez, csak a forum sírást leszámítva.

Alkyra

#807
Első skin az eredeti. Miért nem tud RIOT valami jó kis cuccot kitalálni? Például lophatnának ötletet a karib tenger kalózaiból. Ha árnyékban van a csaj, akkor sebezhetetlen jóformán (és skin change), ha meg nem akkor normál állapot. Lehetne akár ez a passzívja is.

Vagy egyéb képességek: PL ultija simán lehetne az, hogy megidézi (az előbbi passzív képességből kiindulva) a többi társát szellemként (minden egyes szinttel több kalóz állna harcba vele) és egyfajta "pet"-ként lehetne
őket irányítani.
Zéró kreativitás és ötletesség RIOT részéről.

Zen

Quote from: Alkyra on 2010-08-31, 10:42:37
Ha árnyékban van a csaj, akkor sebezhetetlen jóformán (és skin change)
Aha, mert ez Vladnál is akkora jó poén és fair. ::)
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Alkyra

:P

Nála is lehetne használni mondjuk.:) Mondjuk nem sebezhetetlen, de a bekapott sebzések 50%-át elvinné.