Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Dreamcleaver

Alkyra: Értem én, csak azt nem veszed figyelembe, hogy az ellen csapatában és vannak olykor ilyen "retardáltak", szal nem mindig pont veled szúr ki a matchmaking.

Sok ember tud annyira játszani, hogy magasabb Eloban is megállná a helyét egy jó csapatban együtt működve, de egyedül nem képes akármilyen balfékeket cipelni a hátán. Aztán meg vannak olyanok, akik igen. És erre van belőve a rendszer kb. Szal nálad egyelőre 1500 ahová folyton vissza kell másznod. Solo Queue sux.

Mondjuk azt én sem tudom felfogni, hogy egyesek hogy nem képesek az alapvető játékmenet-béli koncepciókat felfogni.

Egy steam id linket meg adjál a Dota 2 kulcshoz, mert az előző oldalon lévőkre rákerestem, és nem talál semmit.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Alkyra

#1081
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Alkyra: Értem én, csak azt nem veszed figyelembe, hogy az ellen csapatában és vannak olykor ilyen "retardáltak", szal nem mindig pont veled szúr ki a matchmaking.
Pontosan tudom, hogy az ellenfélnél is megvan a "párja" emberünknek, de ez nagyban függ szerencsétől. Pl hasonló ELO szintű játékosok, solo top-ot szoktak általában, de most a másodikat belekényszeríti a játék a jungler helyzetébe. Szerinted mennyire tudja "adni" a saját ELO szintjét? Persze ez az ellenfél is előfordulhat természetesen és nem egyszer láttam már ezt.

Nem azt mondtadm, hogy az MM velem szúr ki, hanem azt, hogy nagyon sok olyan ember van akinek minimális logikai és helyzetfelismerő képessége van. (Ne vegyél karakterhez nem illő tárgyat, főleg akkor ne, ha ha éppen 4 szint és 100 CS hátrányban vagy, illetve ne menjél rankdedre amíg nem vagy képes minden fő szükséges kaszttal a megfelelő farmszintet elérni) Amit főképp nem értek, hogy lvl 30-as szintet elérte ugyebár, akkor hogy hogy nem tudja ezeket az alapokat?

Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Sok ember tud annyira játszani, hogy magasabb Eloban is megállná a helyét egy jó csapatban együtt működve, de egyedül nem képes akármilyen balfékeket cipelni a hátán. Aztán meg vannak olyanok, akik igen. És erre van belőve a rendszer kb. Szal nálad egyelőre 1500 ahová folyton vissza kell másznod. Solo Queue sux.

Pontosan. HotshotGG (vagy említhetném Reginaldot) maga se tudott felmászni 1600 fölé ennek köszönhetően egyedül, pedig Ő azért szerintem egész jó solo játékos. SoloQ szerencsejáték maximálisan.


Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Mondjuk azt én sem tudom felfogni, hogy egyesek hogy nem képesek az alapvető játékmenet-béli koncepciókat felfogni.
Egy steam id linket meg adjál a Dota 2 kulcshoz, mert az előző oldalon lévőkre rákerestem, és nem talál semmit.

név: SpankedNugget
acc: Yumemigahara
Link: http://steamcommunity.com/profiles/76561197988769117

Köszönöm szépen!





Cobra

Az egy dolog, hogy lvl30-as valaki, de találkoztam már több 1000+ győzelmes emberrel, aki úgy játszott, mint egy totális kezdő.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Alkyra

#1083
Quote from: Cobra on 2011-12-04, 11:33:12
Az egy dolog, hogy lvl30-as valaki, de találkoztam már több 1000+ győzelmes emberrel, aki úgy játszott, mint egy totális kezdő.

Szintúgy, nem is eggyel. Ezek vajon mit csinálnak, de komolyan? Több mint, 2000 játék (amennyiben feltételezzük, hogy 50/50-ben van W/L ráta) és még mindig nem tud alap dolgokat.

edit: Amúgy ti hol vagytok? West? A nevem SpankedNugget.

Dirk

Hi

Ha van valakinek felesleges key-e akkor az adhatja nekem, megköszönöm :D

Cobra

Quote from: Alkyra on 2011-12-04, 12:19:59
edit: Amúgy ti hol vagytok? West? A nevem SpankedNugget.
EUNE
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Alkyra

Quote from: Cobra on 2011-12-04, 22:40:43
Quote from: Alkyra on 2011-12-04, 12:19:59
edit: Amúgy ti hol vagytok? West? A nevem SpankedNugget.
EUNE

Szoktatok játszani? Vagy csak ilyen hébe-hóba? :)

Cobra

Mostanában már nem olyan sokat, mivel sokszor játszhatatlanul lagol.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Alkyra

Quote from: Cobra on 2011-12-05, 01:00:21
Mostanában már nem olyan sokat, mivel sokszor játszhatatlanul lagol.

No igen, ezért van US-en két accountom is. :3 Lehet,hogy 180-as a pingem (ami nem is annyira zavaró szerintem, én legalábbis nem érzem a hátrányát), de a szerver remekül megy 90%-ban.

Dreamcleaver: Itt is elvesztettem a pénzfeldobásos játékot?  ^^"

Draconire

#1089
Slowpoke here, de először le akartam játszani vagy egy tucat meccset mielőtt válaszolok erre.

Quote from: Zen on 2011-12-03, 17:42:07
Anno néztem egy streamet és érdekelne mi a rákos bánatot csináltak h az amúgy színes játék teljesen barna volt.

A championship óta nagyon sok plusz effektet beleraktak, és bár továbbra is kicsit "színtelen", de meg lehet szokni elég gyorsan. Megtartották a jó szokást hogy tisztán látsz mindent, és most már egészen szépen is néznek ki a skillek.

http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/6/yJPlGzJIpq0 - nem túl régi gameplay videó

szerk.: na meg a rengeteg monológ amit a hősök előadnak hatalmas plusz, főleg amikor egymás vérét szívják :D
pl: http://www.youtube.com/watch?v=x2vWQ8Szbdo - Lina

Zen

Hogy mondja a manát, próbálom nem leköpni a monitort. :lul:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Dreamcleaver

#1091
Quote from: Alkyra on 2011-12-05, 10:36:32
Dreamcleaver: Itt is elvesztettem a pénzfeldobásos játékot?  ^^"

Ha megpróbállak ID alapján felvenni friendsbe ezt kapom: Could not invite this friend.

Ha steamen belül rákeresek a neveidre nem dob ki semmit.

Megpróbálhatom még email-re küldeni a gift-et, de hát olyas valakinek kéne adnom, akivel utána közösen tudunk játszani is...

De az is lehet én vagyok béna, mert még soha nem küldtem gift-et steamen.

Btw, én EU-n vagyok.

Dota 2 kapcsán rá kellett jönnöm hogy:
- rohadt messze vannak egymástól a tornyok, rohadt gyengék is (simán megy a dive), és rohadt nehéz meg drága wardolni gank ellen.
- rohadt nehéz egyszerre deny-olni, meg közben figyelni a minimapet is
- van egy-két totál braindead hős, és én még a LoL-ra panaszkodtam. 2-3 passzív skill? Leoric, Trax, Sniper, Bloodseeker, Viper etc. Főleg a játékmenetből jön a nehézség úgy látom.
- Ja és Enchantress <3

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Alkyra

#1092
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-06, 02:56:51
Quote from: Alkyra on 2011-12-05, 10:36:32
Dreamcleaver: Itt is elvesztettem a pénzfeldobásos játékot?  ^^"

Ha megpróbállak ID alapján felvenni friendsbe ezt kapom: Could not invite this friend.

Ha steamen belül rákeresek a neveidre nem dob ki semmit.

Megpróbálhatom még email-re küldeni a gift-et, de hát olyas valakinek kéne adnom, akivel utána közösen tudunk játszani is...

De az is lehet én vagyok béna, mert még soha nem küldtem gift-et steamen.

Btw, én EU-n vagyok.

Dota 2 kapcsán rá kellett jönnöm hogy:
- rohadt messze vannak egymástól a tornyok, rohadt gyengék is (simán megy a dive), és rohadt nehéz meg drága wardolni gank ellen.
- rohadt nehéz egyszerre deny-olni, meg közben figyelni a minimapet is
- van egy-két totál braindead hős, és én még a LoL-ra panaszkodtam. 2-3 passzív skill? Leoric, Trax, Sniper, Bloodseeker, Viper etc. Főleg a játékmenetből jön a nehézség úgy látom.
- Ja és Enchantress <3

EU-n vagyok én is. Ha én erre a linkre kattintok, akkor behozz és ott jobb oldalt van a "felvenni barátok közé" opció. Felveszel és már is tudod küldeni.

Játszani szívesen játszok veled, mikor vagy általában elérhető? Én leginkább Hétfő-Kedd-Szerda-Vasárnap este vagyok gép előtt.
Ha ez sem jönn be az email címemet elküldöm majd priviben, ha hazaértem.

Amúgy én sem vagyok pro, de a DOTA főleg azért nehéz, mert a legtöbb főhős istentelenül bután OP és maga a játékmenet kegyetlen nehéz, továbbá ha elrontasz valamit a játék brutálisan megbüntet érte. 5 másodperces stunok és egyéb szépségekre gondolok itt most.

LoL ezért "casual". Egyszerűbb játékmenet, nem kell annyi mindenre figyelni, ha elrontasz valamit nem vagy annyira büntetve se és könnyebb snowballozni.

Alkyra

#1093
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

Sach

Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

A dota 1-ben elég jól reagált mindenre, tehát lehet, hogy a béta verzió miatt még rossz egy kicsit.
A dotában teljesen véletlenszerű, hogy a torony kit lő, nincs úgy mint a lol-ban, hogy először mindig a minionokat lövi le, és csak azután téged (Dota 1-ben az a trükk, hogy ha attack gombbal rákkatintasz egy szövetséges minion-ra, akkor a torony más célpontot kezd el lőni), de cserébe a spellek nem aggrozzák le csak a sima támadás (pl ha Traxex-nek a jeges nyílát úgy használod mint egy sima spellt, akkor a torony nem téged fog lőni, de ha automatára teszed a skillt, akkor már igen).
Ap carryk amúgy nincsenek (max talán Silencer, Obsidian Destroyer), mivel nem lehet erősíteni a skilljeit, max az Aghanim's Specterrel, helyette olyan képességű tárgyakat vesznek be, amik segítik a csapatot (guinsoo, mekansm, eul, shiva, necromonicon).
OP szarral nem étek egyet, sokkal jobb a balance, mint a lol-ban (nincs is két hetente új hős), lehet, hogy pont olyan ellenséges hőst kaptál ami üti a karidat.
A dota 1-ben is a botok sokkal durvábbak mint a lol-ban, főleg, mert nagyjából értelmesen használják a skilljeiket, és még csalnak is (több xp-t kapnak).

Kraivan

LoL tapasztalatok:
Warwick egyik nagy kedvencem lett. Bár a playerek nehezen emésztik h a jungelben aprítok lvl6ig.
De amíg nincs meg az ultija addig nagyon könnyen sz*patnak. Harass-re nem túl jó ez a kari, ám lvl6 után drasztikusan fordul a kocka.

Ám ahogy lépem a szinteket és úgy kerülök elvileg a láthatatlan "jobb" játékosok közé, úgy találkozok egyre sűrűbben ragequitelőkkel, meg szájkaratésokkal.

a 6. percnél már kialakul egy kellemes 5v3 harc, így igazából attól függ a győzelem, h melyik oldalon vannak türelmesebb játékosok.

reggel mondjuk 3an egész jól védtük 5ük ellen a frontot. Még surrender vote is ment 4/1 ellenében. XD

Alkyra

Quote from: Sach on 2011-12-06, 22:00:40
Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

A dota 1-ben elég jól reagált mindenre, tehát lehet, hogy a béta verzió miatt még rossz egy kicsit.
A dotában teljesen véletlenszerű, hogy a torony kit lő, nincs úgy mint a lol-ban, hogy először mindig a minionokat lövi le, és csak azután téged (Dota 1-ben az a trükk, hogy ha attack gombbal rákkatintasz egy szövetséges minion-ra, akkor a torony más célpontot kezd el lőni), de cserébe a spellek nem aggrozzák le csak a sima támadás (pl ha Traxex-nek a jeges nyílát úgy használod mint egy sima spellt, akkor a torony nem téged fog lőni, de ha automatára teszed a skillt, akkor már igen).
Ap carryk amúgy nincsenek (max talán Silencer, Obsidian Destroyer), mivel nem lehet erősíteni a skilljeit, max az Aghanim's Specterrel, helyette olyan képességű tárgyakat vesznek be, amik segítik a csapatot (guinsoo, mekansm, eul, shiva, necromonicon).
OP szarral nem étek egyet, sokkal jobb a balance, mint a lol-ban (nincs is két hetente új hős), lehet, hogy pont olyan ellenséges hőst kaptál ami üti a karidat.
A dota 1-ben is a botok sokkal durvábbak mint a lol-ban, főleg, mert nagyjából értelmesen használják a skilljeiket, és még csalnak is (több xp-t kapnak).

Mármint INT főhős, úgy értem, mint AP carry-t.
Lehet csak én érzek mindent OP-nak LoL-hoz képest, ahol azért jó sok skil lkell mire te megfekszel itt meg ONE-SHOTED! Ezt még szoknom kell.  Azt mondjuk teljeséggel aláírom, hogy LoL botok tök hülyék.
Örömmel venném, ha esetleg valaki tanítana, akár apróságokra is. Még a last hit is nehezen megy, pedig LoL-ban 10 perc alatt mid-en 1v1-ben átlag cs-m 70-80 körül mozog.
A karakter nehezen ... érzékeli vagy nem is tudom a parancsokat, a támadás maga lassú folyamat és gyorsaság a két támadás között sem nyerő számomra, túlságosan is...lomha az átmenetel számomra. 

Hogyan harassoljam így az ellenfelet? Mármint képességet ellövöm kétszer és kész. Elfogyott a mana. Autoattack túl lassú, ezért válaszhatok, hogy last hit vagy harass. Hm...

Quote from: Kraivan on 2011-12-06, 22:08:53
LoL tapasztalatok:
Warwick egyik nagy kedvencem lett. Bár a playerek nehezen emésztik h a jungelben aprítok lvl6ig.
De amíg nincs meg az ultija addig nagyon könnyen sz*patnak. Harass-re nem túl jó ez a kari, ám lvl6 után drasztikusan fordul a kocka.

Ám ahogy lépem a szinteket és úgy kerülök elvileg a láthatatlan "jobb" játékosok közé, úgy találkozok egyre sűrűbben ragequitelőkkel, meg szájkaratésokkal.

a 6. percnél már kialakul egy kellemes 5v3 harc, így igazából attól függ a győzelem, h melyik oldalon vannak türelmesebb játékosok.

reggel mondjuk 3an egész jól védtük 5ük ellen a frontot. Még surrender vote is ment 4/1 ellenében. XD

WW tud gankelni lvl 6 előtt csak tudnod kell hogyan. Próbálj meg a lane mögül támadni felső és középső vonal esetén (alsó vonal esetén ugyebár ez nem lehetséges annélkül, hogy torony hatókörbe ne kerülnél) és ezt főleg akkor tedd amikor rajtad van a piros buff. Addig nem érdemes!

Ha kell még tipp szólj és szívesen adok pár ötletet gankre, coutner joungle, más jungle route-ok-ra.

Dreamcleaver

A legtöbb carry Dota-ban Agi és Int hős.

Itt ugyan nincs AP, ami erősítené a skilleket, de minden kaszt primary attribja ad +1-t az AA sebzéshez per pont. És pl van asp/dmg/int cucc (Orchid).

Én pl imádom az Enchantress-t carry-ként játszani. Scepter növeli az atk range-t. :D

Last hit meg nehéz, mert kezdetben baromi kicsi a sebzése a hősnek a minionok hp-jához képest.

De sokat számít az attack animation; pl Trax meg Windrunner iszonyat szar, ellenben pl Razor, Viper vagy Weaver sokkal könnyebb.


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Alkyra

Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-07, 03:02:25
A legtöbb carry Dota-ban Agi és Int hős.

Itt ugyan nincs AP, ami erősítené a skilleket, de minden kaszt primary attribja ad +1-t az AA sebzéshez per pont. És pl van asp/dmg/int cucc (Orchid).

Én pl imádom az Enchantress-t carry-ként játszani. Scepter növeli az atk range-t. :D

Last hit meg nehéz, mert kezdetben baromi kicsi a sebzése a hősnek a minionok hp-jához képest.

De sokat számít az attack animation; pl Trax meg Windrunner iszonyat szar, ellenben pl Razor, Viper vagy Weaver sokkal könnyebb.

Hát én Lina-t és a Darkdrow-ot (vagy kit) próbáltam ki és pokoli nehéz volt velük akármit is csinálni.  Need moar training...

Kassh

Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 23:15:06
Quote from: Sach on 2011-12-06, 22:00:40
Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

A dota 1-ben elég jól reagált mindenre, tehát lehet, hogy a béta verzió miatt még rossz egy kicsit.
A dotában teljesen véletlenszerű, hogy a torony kit lő, nincs úgy mint a lol-ban, hogy először mindig a minionokat lövi le, és csak azután téged (Dota 1-ben az a trükk, hogy ha attack gombbal rákkatintasz egy szövetséges minion-ra, akkor a torony más célpontot kezd el lőni), de cserébe a spellek nem aggrozzák le csak a sima támadás (pl ha Traxex-nek a jeges nyílát úgy használod mint egy sima spellt, akkor a torony nem téged fog lőni, de ha automatára teszed a skillt, akkor már igen).
Ap carryk amúgy nincsenek (max talán Silencer, Obsidian Destroyer), mivel nem lehet erősíteni a skilljeit, max az Aghanim's Specterrel, helyette olyan képességű tárgyakat vesznek be, amik segítik a csapatot (guinsoo, mekansm, eul, shiva, necromonicon).
OP szarral nem étek egyet, sokkal jobb a balance, mint a lol-ban (nincs is két hetente új hős), lehet, hogy pont olyan ellenséges hőst kaptál ami üti a karidat.
A dota 1-ben is a botok sokkal durvábbak mint a lol-ban, főleg, mert nagyjából értelmesen használják a skilljeiket, és még csalnak is (több xp-t kapnak).

Mármint INT főhős, úgy értem, mint AP carry-t.
Lehet csak én érzek mindent OP-nak LoL-hoz képest, ahol azért jó sok skil lkell mire te megfekszel itt meg ONE-SHOTED! Ezt még szoknom kell.  Azt mondjuk teljeséggel aláírom, hogy LoL botok tök hülyék.
Örömmel venném, ha esetleg valaki tanítana, akár apróságokra is. Még a last hit is nehezen megy, pedig LoL-ban 10 perc alatt mid-en 1v1-ben átlag cs-m 70-80 körül mozog.
A karakter nehezen ... érzékeli vagy nem is tudom a parancsokat, a támadás maga lassú folyamat és gyorsaság a két támadás között sem nyerő számomra, túlságosan is...lomha az átmenetel számomra. 

Hogyan harassoljam így az ellenfelet? Mármint képességet ellövöm kétszer és kész. Elfogyott a mana. Autoattack túl lassú, ezért válaszhatok, hogy last hit vagy harass. Hm...
Tornyok:
A tornyok Dota1ben és Honban úgy támadtak hogy ha bárki herot lő (legyen az creep vagy hero) akkor azt lövi, ha ilyenből több van akkor azt amelyik először lőtte meg/közelebb van, ha nem sebez senki herot akkor a legközelebbi őt sebző targetet lövi ha nem lövi senki autoattackal a tornyot akkor szimplán a legközelebbi targetet lövi. (remélem érthető, kb 5x átfogalmaztam:D)

Intes herok:
Az Intes herok kb 90%-a support és/vagy ganker ami azt jelenti hogy late-gameben nem sokat fog érni, van pár kivétel természetesen (pl fent emlitettek Silencer, Obsidian Destroyer) itt a Carryk általában Agis herok, esetleg Str-es(Lycan, Balanar etc.).

OP:
Ez igy ebben a formában nem fedi a valóságot. Nem OP-k a spellek, csak szimplán több manába kerülnek de emiatt arányosan többet is sebeznek. Inkább azt lehetne mondani hogy LoLban gyengék a spellek early-game. De pont ezek az erős spellek adnak teret az early-mid game heroknak (Zeus, Lina, Lion stb). Early game harassolni nem spellel kell, autoattackal, akármennyire is nehéznek tűnik kis gyakorlással bőven megoldható hogy egyszerre last hitelj, denyolj és harassolj. Bár ha nem solo laneről van szó akkor azért általában úgy szokott lenni hogy a carry last hitel és denyol, a support meg harassol de ehhez egy értelmes team is kell :)

Dreamcleaver

#1100
Az a baj ezzel a Dota-val, hogy egy chain stun spam fest az összes team fight. Az nyer aki jobban időzíti az (blink dagger-es) innitiation-t, és mindenkit megbasz egy AoE stun-nal. Utána meg jön a többi chain-ben.

Az meg egy vicc, hogy mennyire könnyű a turret dive.

Eléggé egyhangú a játékmenet sztem.

Mellesleg a widescreen (16:9) rohadt szar a játékhoz. Mivel a magasság kicsit, ezért sokszor majdnem, hogy off-screen jön a gank lane-ben. Alig látni valamit.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Sach

Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 23:15:06
...

Én a denyt is harassnak venném, ha jól csinálod akkor ráversz az ellenre 1-2 szintet, illetve nem kap érte semmi pénzt, simán olyan mintha hazakülted volna.
Last hit és deny mestere szerintem a Sniper, azt próbáld ki, bár én kedvencem a Viper, ellene kurva szar lanelni, főleg ha melee vagy.
Igen, a dotában jóval kevesebbnek érzed a manádat, mivel szinte minden spell 2-3x annyiba kerül mint a lol-ba, ésszel kell használni, van olyan kari, hogy néha arra sincs full manája, hogy elnyomja a kombóját (pl Tidehunter: ulti, refresh (cd-t újratöltő tárgy), ulti, ez 3as szintű ultival 1025 mana).

Én azt tanácsolom, hogy próbáld ki először a dota 1-et, mivel a dota 2 eddig kb egy félkész grafikailag feltuningolt dota 1 pár újdonsággal amit a warcraft III motorja nem bírt (pl a mana is látszik a életerő alatt), és ezért se jelentkeztem a bétára, mivel emiatt a dota 1 jobb mint a 2, míg készen nem lesz.

Pár dolog a dotából, ami nincs benne a lol-ban:
- Denyzés: szövetséges minionok (50% hp alatt), tornyok (10% hp alatt) és hősök (csak ha folyamatos sebző skill van rajta, pl Venomancer 2 skillje, vagy Doom ultija)
- ha meghalsz, pénzt veszítesz.
- Egyes karik megtudják magukat ölni, így az ellenség nem kap érte se pénzt se xp-t.
- lehet venni coruiert: olyan egység ami a cuccokat tudja szállítani, így nem kell hazamenned vásárolni (csapatonként 1 elég szokott lenni).
- rúnák: a folyóban két helyen található, 2 percenként véletlenszerűen terem az egyiken (ha az egyiknél nem vették fel előtte, de a másikon igen, akkor is teremhet az előbbire, de akkor nem történik semmi, a régi marad ott), a mides hős általában bottle-val kezd, amivel visszatöltheti a hp-ját és manáját 3-szor, utána kiürül és újra kell tölteni, amit kútnál (kezdőhely), illetve egy rúna felszedésével lehet megoldani, de akkor a 3 tölteten túl a rúna is belekerül, amit 2 percig őríz meg.
- ha az erdőben az egyik camp közelébe teszed a wardot, akkor ott addig nem teremnek új erdő minionok, míg a ward el nem tűnik.
- az evasion és a crit nem adódik össze (kivéve Void skilljét, mert az ténylegesen nem evasionnak számít).
- terep viszonyok kihasználása: magasabb helyről meszebb látsz, alacsonyabb helyről nem lehet magasabb helyre belátni (ha nincs szövetséges egység ott), illetve ha távos hőssel mész, és alacsonyabb helyről támadsz magasabb helyen lévő egységre, akkor kapsz 25% miss-t.
- Orb effectek, Buff placerek: egyes skillek, tárgyak rendelkeznek ilyennel, mindkettőből csak egy lehet, mivel kiütik egymást, de van hogy egyik Buff placer kiüti az Orb effectet, az se mindegy, hogy milyen a hősöd (közeli vagy távoli), mert ha előbbi, akkor az Eye of Skadi Orb effect, és Buff placer is, de ha utóbbi, akkor csak buff placer, és belehet venni mellé Lifestealt (orb effectnek számít).
Itt egy táblázat, hogy mi mivel működik együtt: http://www.playdota.com/mechanics/Orb_Effects
- pár tárgyat átlehet adni a szövetséges hősnek: összes hp és mana töltő italt/kaját, illetve pár regenes tárgyat.
- Srcoll of Town Portal (röviden tp) szinte mindig legyen nálad, kivéve ha bevetted a Boots of Travelt, mivel hasonló a lol-ban ismert recall-hoz pár különbséggel: jóval kevesebb időbe telik (ha egyszerre ketten ugyanoda teleportáltok, akkor a másodiknak többet kell várnia, mint az elsőnek), csak CC-vel lehet megszakítani (silence nem tartozik ide), bármilyen szövetséges épülethez teleportálhatsz (BoT-al meg bármilyen egységhez, kivéve hősök).
- kezdőitemjeid között ne legyen a cipő, mivel felül és alúl külső erdőkben a rejtett shop-ban lehet cipőt venni, aki meg miden van az hozathat a csirkével (coruier) egyet.

Dreamcleaver: erre találták ki a Black King Bar-t, ami 5-10 sec-re mágikus immunitást ad.

Raggie

#1102
Jó ez a Fiddlestick most evvel próbálok minél jobb lenni, de midgame-ben nagyon kritikusnak érzem. Ha ott elszúrok valamit pl meghalok, akkor lemaradok legalább 2-3 szinttel. (pedig még leginkább csak botok ellen játszom, mondjuk a nehezebbik ellen)

KB ezt a guide-ot követem: http://solomid.net/guides.php?g=8991
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Dirk

Kurva sokat kell játszani nagyjából normális veled egyszintű játékosokkal. Ez a kulcs ahoz jó jó játékos legyél, de amit nem szabad sose elfejteni hogy ez egy csapat játék.
És sztem a 2-ben jobban rágyúrnak a verseny szerű dotára. Ami 1000x másabb mint a pub.
Menj fel joindota-ra, nézzél meccseket, onnan rohadt sokat lehet tanulni.
Magyar oldal meg a dota.rts.hu Ezek írnak minden szarról :D.

Kassh

Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-07, 18:25:35
Az a baj ezzel a Dota-val, hogy egy chain stun spam fest az összes team fight. Az nyer aki jobban időzíti az (blink dagger-es) innitiation-t, és mindenkit megbasz egy AoE stun-nal. Utána meg jön a többi chain-ben.

Az meg egy vicc, hogy mennyire könnyű a turret dive.

Eléggé egyhangú a játékmenet sztem.

Mellesleg a widescreen (16:9) rohadt szar a játékhoz. Mivel a magasság kicsit, ezért sokszor majdnem, hogy off-screen jön a gank lane-ben. Alig látni valamit.
Igen, elég sok múlik azon hogy ki initiatel, ez nem "vicc" erről szól a játék. Ha meg van a másik teamben egy olyan hero aki tud aoe stunnolni akkor nagyon egyszerű a képlet ellene, ne álljatok egymásra, igy legrosszabb esetben is 1-2 embert tudnak kiszedni többiek meg addig leszedik őket, illetve wardolni kell erdőbe és akkor látod ha jön a gank. :)

Alkyra

Quote from: Raggie on 2011-12-07, 19:08:03
Jó ez a Fiddlestick most evvel próbálok minél jobb lenni, de midgame-ben nagyon kritikusnak érzem. Ha ott elszúrok valamit pl meghalok, akkor lemaradok legalább 2-3 szinttel. (pedig még leginkább csak botok ellen játszom, mondjuk a nehezebbik ellen)

KB ezt a guide-ot követem: http://solomid.net/guides.php?g=8991

Fiddle guide: FLASH CAW CAW CAW. Mást nem kell tudnod. :3 Ja, de! Press 1 for Zhonya Hoursglass.

Kraivan

#1106
Nagyon fárasztóak az emberek.
Amíg lvl5ös kisnoob voltam, valahogy mindenki tette amit úgy érezte h tennie kell.

Most 14-es szinten vagyok, és jobban ég a chat mint az karakter mozgása.
5ből 1 csata ami érdemre méltó, a többi az a 6. percnél rageelés és afk, majd 20nál surrender vagy 5vs3 csata.

Az embereknek amúgy mi baja a dzsungelezéssel?
Ok, h Warwick lane mögül tud támadni, de ennyi erővel bármelyik kari tud.

Ha tornyot védek, akkor már játék telepítésekor látszott, h mindenki harass taxot nyom. Beállok melee-vel védekezni, és az ellenfél íjáasza varázslója szinte sértetlenül b*szogat. Így warwick-al jungle/ganking megy.

Tegnap kipróbáltam Caitlyn-t. 2. körben éles vitám volt azon, h miért erőltetik őt középre, amikor a passzív bónusza h a headshot count bushból 2vel növekszik. Utána sokmindent megmagyarázott h 1/20 kill volt ellenfél javára.
Ha már Cait... nem lehet "megforgatni" a kamerát. Az ultija ugyebár az h nagyon messzire tud lőni, és amikor lila oldal vagyunk, akkor mindig hátrányban érzem magam, mert az ui kitakarja a látófelület egy részét.
Tudom h a kamera fixet ki lehet lőni, de azzal meg kényelmetlen pásztázni. A kurzor billentyű meg messze van.

Tankokkal kérdés:
Sok jungle után gondoltam kicsit vissza Rammus. Tankoljunk.
Ám ezena  szinten mindenki Lifesteal/aspd-re gyúr és vagy ranged-el vagy valami ambusher blinkelős szeméttel jön.
Ezekre van ellenszer, mert szinte az az érzésem, h a lifesteal/attack speed a jó mindenkinek. Tankkal is hiába gyúrok armorra, lassan halok, de kivéreztetnek.

Melyik a célszerűbb:
armor + lifesteal vagy armor + hp-reg?

Bár a tankolás most lehet azért gáz, mert nem a rúnák nem neki kedveznek. Már 14-es szinten a sok kis rúna már egy ingyen kezdőitemmel ér fel.

Amúgy balancolják a hősöket, vagy van amelyik egyenlőbb a többinél?
Tryndamere rohad Undying rage-e már többszörösen felbaszarintott pl. 5 sec-ig immunis a halálra. -_-

Alkyra

Quote from: Kraivan on 2011-12-08, 07:21:38
Nagyon fárasztóak az emberek.
Amíg lvl5ös kisnoob voltam, valahogy mindenki tette amit úgy érezte h tennie kell.

Most 14-es szinten vagyok, és jobban ég a chat mint az karakter mozgása.
5ből 1 csata ami érdemre méltó, a többi az a 6. percnél rageelés és afk, majd 20nál surrender vagy 5vs3 csata.

Az embereknek amúgy mi baja a dzsungelezéssel?
Ok, h Warwick lane mögül tud támadni, de ennyi erővel bármelyik kari tud.

Ha tornyot védek, akkor már játék telepítésekor látszott, h mindenki harass taxot nyom. Beállok melee-vel védekezni, és az ellenfél íjáasza varázslója szinte sértetlenül b*szogat. Így warwick-al jungle/ganking megy.

Tegnap kipróbáltam Caitlyn-t. 2. körben éles vitám volt azon, h miért erőltetik őt középre, amikor a passzív bónusza h a headshot count bushból 2vel növekszik. Utána sokmindent megmagyarázott h 1/20 kill volt ellenfél javára.
Ha már Cait... nem lehet "megforgatni" a kamerát. Az ultija ugyebár az h nagyon messzire tud lőni, és amikor lila oldal vagyunk, akkor mindig hátrányban érzem magam, mert az ui kitakarja a látófelület egy részét.
Tudom h a kamera fixet ki lehet lőni, de azzal meg kényelmetlen pásztázni. A kurzor billentyű meg messze van.

Tankokkal kérdés:
Sok jungle után gondoltam kicsit vissza Rammus. Tankoljunk.
Ám ezen a  szinten mindenki Lifesteal/aspd-re gyúr és vagy ranged-el vagy valami ambusher blinkelős szeméttel jön.
Ezekre van ellenszer, mert szinte az az érzésem, h a lifesteal/attack speed a jó mindenkinek. Tankkal is hiába gyúrok armorra, lassan halok, de kivéreztetnek.

Melyik a célszerűbb:
armor + lifesteal vagy armor + hp-reg?

Bár a tankolás most lehet azért gáz, mert nem a rúnák nem neki kedveznek. Már 14-es szinten a sok kis rúna már egy ingyen kezdőitemmel ér fel.

Amúgy balancolják a hősöket, vagy van amelyik egyenlőbb a többinél?
Tryndamere rohad Undying rage-e már többszörösen felbaszarintott pl. 5 sec-ig immunis a halálra. -_-

14-es szint? Igen, igen. ezt el tudom képzelni. Pár nagyon hasznos tanács, nem viccelek:

1. Amint látod, hogy valaki rage képes (instalocker karakterválasztó képernyőn, IMID/IBOT stb játékosok, akik sokat pofáznak stb stb) azokat rögtön a játék elején TAB>MUTE (ott van jobb oldalt az infó résznél) Isteni funkció.
2. Kb 10-25-ig tele leszek ilyenekkel sajnos. :( Ez a community és ezek azok a szintek, amikor MINDENT bele kell adnod, hogy nyerj, mert az ELO-d jelenleg most változik erősen. Ha kell bejövök neked kis karival és segítek neked alázni, ilyenkor a duoQ a legegyszerűbb(te jungle és meg solo top pl vagy én carry te meg support bot lane-en )
3. Soha, de soha nem vitatkozz ezekkel. Soha ne húzd fel magad, garantáltan nem éri meg. Hülye volt valaki? Ez van, next game.  Azonnal el kell felejteni, ne hagyd, hogy azzal menjen az idő, hogy chateltek és baromkodtok, mint egy félőrült miközben a játékra kéne figyelni...
4. Ezen a szinten istentelenül ostobák az emberek és nem értik a jungle lényegét. WW egyik legjobb jungle karakter, ne aggódj.
5. AD Carry-vel SOHA ne játsz ezen a szinten. Az AD CArry-nek van a legnagyobb hosszútávú sebzése, ha kifarmolta magát. Nos itt kezdődnek a gondok.
   A; Ki kell farmolnia magát, amit max mid-en tudna, de oda nincs értelme beküldeni, mert egy jó AP carry a nagyobb hatóköre és BURST sebzése miatt megeszi ebédre(mint mondtam AD carry folytonos sebzést biztosít, nem jó burst karik ellen 1v1-ben amíg nincs megfelelő life-stealje)
  B; Kell egy jó csapat aki segíti. Support, Tank, Bruiser. Ezek mind kötelezőek neki. Ezen a szinten nagyon valószínű, hogy te nem fogsz ilyen profi csapatot találni magadnak...
  C; Sokan azt hiszik, hogy AD Carryizni jó, meg milyen erősek, mert látták streamen hogy aláznak vele a prok. Ez is egy kis bibi. Még én se tudok olyan szinten helyezkedni és még én se kaptam olyan csapatot, aki értelmesen ki tudta volna használni egy AD carry előnyeit.

Lényegében? Nem ajánlom az AD carry-t. Ahhoz csapat kell, profi csapat. Egy ad carry, akkor tud sikeres lenni, ha a csapat többi tagja 100% betölti a funkcióját. (viszont, ha van egy jó csapat mellé, akkor egy jó AD carry legyalul mindenkit..)

Amubsher blinkelős karik? Hmm..Amumu! Alistar! Amumu-t jobban ajánlom erre a szintre és vele még jungelezhetsz is, nincs annyi intelligenciája ezeknek, hogy tudják miként is kell téged counterelni és lvl 1 fight-ot sem fognak erőltetni. Amumu olcsó főhős továbbá és az ultijával játékokat lehet nyerni alacsony szinteken. (AoE Stun)

Lifesteal attack speed csak bizonyos karaktereknek jó, a többi részében ki kell kite-olni őket és ügyesen kell helyezkedni. Nagyon, de nagyon sok múlik ezen és ezt idővel meg fogod tanulni. Tényleg javaslom, hogy nézzél streamet own3d-en. Nem viccelek, nagyon sokat lehet tanulni a profiktól.
Amikor nézel egyet a következőkre figyelj:

Hogy mozog? Mikor és hova megy és MIÉRT? Mikor hagyja el a lanet? Hogyan harassasol? Teamfight-ot MIKOR és HOL erőltetik! A karaktert hogy használja? Mikor kezd el vele aktívan harcolni?

A melyik célszerűbb kérdésre:

1. Kik az ellenfelek? Egy akali/kassadin stb stb ellen, tehát aki mágikusat sebez az ellen Mrez és HP, de elsősorban mrez.
2. Armor csak normál sebzés ellen jó. HP regen csak a játék első 10 percében jó. Ne építs erre végjátékban soha.
3. Általános tank felállás:

Mágikus csapatok ellen: Force of Nature
Fizikai csapat ellen: Attól függ milyen tank vagy (Sunfire cape, Randuins Omen stb stb)

Erősen jó tárgy még a Aegis of Legion! Merem ajánlani. Továbbá pl a RO tárgy esetén van gold/5 tárgy is ami segíti a tanknak a farm szinten való tartást, míg FoN esetében ott a HP-regen amit játék elején jó.

Ezek ellen a life-steal karik ellen nagyon jó tárgy még a Thornmail! :) Egy feedelt master yii bejönn benyomod rammus képességét és Ő meg saját magát megöli a tárgynak köszönhetően. (Érdemes a tauntot tartogatni ilyenkor, hogy amikor menekülni akarnak, akkor visszahúzod még!:) )


Még egy tanács: NE.VEGYÉL.RÚNÁT. Majd lvl 23-tól, addig egy DARABOT SE! Nem éri meg szimplán. Ha elérted azt a szintet nézzél meg X guideot a neten azokhoz a karikhoz amit használsz és vond le a következtetést, hogy melyek azok amik kellenek. PL Armor/Magic Penetration piros-ba elég gyakori.

Tryndamere nagyon egyszerű főhős!

Nagyon könnyedén counterelhető.

1. Lvl 6-ig nem tud mit csinálni, harassold ahogy bírod a társaddal vagy akár dzsungelből piszkáld, nem kell megölni, csak féljen a tornyától 1 méteres távolságon kívűl menni.
2. Akinek van igniteja az valószínűleg célpont is egyben tyrn számára és van egy nagyon egyszerű képlet rá. Amikor bejön, mint egy fél őrült szépen leszeditek a HP-ját, gondolom ezzel nem volt probléma. Ekkor Ő ellövi a ultiját, te meg el kezdesz számolni. Számolsz nagyjából 2-3-ig majd megfogod és rárakod az ignite-ot. Ennyi!

Ezt a kombót még tudod profibbá tenni, ha hozol magaddal Exhaust-ot. Amikor rágugrik, akkor megfogod megvárod míg üt egyet vagy kettőt majd rárakod az Exhaust-ot (Mastery kell hozzá, illetve erősen ajánlott) és ebben az esetben még csak nem is tudott nagy kárt tenni. Ez után jön a 2-es pont.


Tornyot védeni WW-vel kettő ellen nehéz, de nem lehetetlen, de ha nagyon nyomulnak inkább hagyd ott a tornyot.
Amúgy melyik szerveren is játszol mondcsak?









Kraivan

#1108
Ha belogolásnál írja ki, akkor Eu Nord/East.

Vitatkozni nem szoktam, csak amikor a temetőben ülök 1 percet és épp nem iszok, vagy eszek, akkor megírom h mit szerettem volna.

Ma reggeli játék:
Új routot igyekszek felfedezni. Nekimegyek az Ancient Golemnek. Rúnákkal 13% aspd-t összeszedtem, így 1 potival simán ledarálom, aztán irány farkas, wraith, lizard, stone giant, és ha látom h mind az 5 enemy hős lane-ben van, akkor megyek megeszem az ő epic monsztájukat is.
Lvl 7 előtt a sárkányt csak full cd-vel tudtam megenni, és kellett mindkét summoner spell. Lvl7re viszont van annyi gold, h a + itemmel harmadannyi idő és nehézséggel bedarálom.
ignite/heal-el szoktam menni. smite lenne jó dzsungelre, de lvl 8-9 után már gankelés megy, és 2 vampiric (2*12% lifesteal) ha hősölésre nem is jó, de a berserker cipő, meg a runsped/crit/aspd tőrökkel ráugrok az ellenfélre, megkaszabolom, és ha még nagyon életben akar maradni, akkor ignite is jár neki (03%ban nem öli meg sajnos mert vagy healeli magát, vagy valami hax skillel életben marad) Szal ignite mert az jó creepre és herora is. Smite elejőn jó burst creep ellen, de lvl 8 után inkább kivételes segítség mintsem hasznos skill sztem.

Life stealt 2 ok miatt választok középtávon:
Ha nem sikerül megölni az ellent, de ő se tud engem, akkor gyorsan megeszek pár creepet és a champion bónusszal együtt szinte resetelem a harcot. 1v1-ben van amikor simán széttépem, mert annyira jön a heal, de 1v1 szitu ritkán van.

Melee toronyvédés meg azért nehéz mert az esetek 90%ában valami ranged kari az ellenfél. Így mire odaslattyogok h ráüssek, ő már 2-t belémlő + 1-1et mert természetesen kiteol. Sok melee karinak meg van vagy stunja, vagy vami ranged skillje olcsó manáért.
Azt a zombihulkot se szeretem. 2-3 seces stunok, és elég sűrűn nyomja.

Szal jungel... Eszek, goldot cibálok, és amint lehetőség nyílik, rácsapok az ellenségre. Van h kikapcsolom a Blood scentet, h ne tudja h a közelben vagyok.
Amúgy ma reggel így indul a chat:
Quote1 WW go mid u noob
2 omfg. report ww
3 yeah... report ww
4 **** u ill report u noob
Warwick: Report the jungler!
1. watta... lol
Amikor gankparade (mind az 5 ellenfél együtt jön) megy, akkor nem szép dolog, de sokszor otthagyom a csapatot, és egy creep brigádot elviszek 1 toronyig. ha a csapat nagynehezen kitart addig, az ellenfél be szokott pánikolni, és visszavonulnak. Attól függ h reagál az ellenfél csapat (hány képet látok a map-en) akár 5-600 gold simán beseperhető a creepekkel együtt.
Ezt csapattársakon is láttam. Előrenyomulunk mind az 5-en 3 enemy hőst leverünk 2 creep is mögöttünk. Már csak 1 torony és miénk egy Inhibitor. Erre mindenki visszafut, mert 1 kósza hős cirógatja a tornyunkat.

Amúgy Totalbiscuit-nek 1 dologban igaza van:
Rohadtul ráférne egy replay mode a game-re.

Zen

Quote from: Kraivan on 2011-12-08, 07:21:38
Tegnap kipróbáltam Caitlyn-t. 2. körben éles vitám volt azon, h miért erőltetik őt középre, amikor a passzív bónusza h a headshot count bushból 2vel növekszik. Utána sokmindent megmagyarázott h 1/20 kill volt ellenfél javára.
Caitlyn erős, csak tudni kell vele játszani. ;) A headshot meg egy bónusz, ami lanetől függően gyakrabban vagy ritkábban megtolja a sebzésed. Nem az teszi a karit azzá, ami, és nem az az egyetlen skillje.
Hány észlényt láttam, aki csak attack speedet vett, mert hát akkor gyakran proccol a passzív.. ::)
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1