Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

Fazék

Quote from: teraflare on 2010-03-05, 17:17:06
Az már régóta van. most még be is regeltem a játékaim lássák milyen lojális vagyok  :angyali:
én tartok tőle, hogy a lojalitást pont leszarják, tippre az a fő "sorsolási" szempont, hogy ki mennyi időt töltött bnet-en, azok közül is elsősorban az aktív SC, illetve esetleg WC3 játékosok kaphatnak elsősorban beta kulcsot. legalábbis én a Blizzard helyében garantáltan ezen szempontok alapján osztanám a kulcsokat :)

bimanc

/v/-n azon hőbörögnek a beta indulása óta, hogy (állítólag) a WoW játékosok kapnak legnagyobb eséllyel kulcsot.

Quote from: teraflare on 2010-03-05, 17:17:06
Quote from: bimanc on 2010-03-05, 15:26:44
Szerintem itt senkinek sincs beta kulcsa, a gép elleni játék is jó arra, hogy lása az ember, milyen a cucc.
Ez a chilip által írt crackelés?  :smile: Azt majd kipróbálom (munka után)

Igen az, és az 5.1-es ai meglehetősen jó ellenfél tud lenni (illetve a terran gyenge).

teraflare

Quote from: Fazék on 2010-03-05, 17:25:51
én tartok tőle, hogy a lojalitást pont leszarják, tippre az a fő "sorsolási" szempont, hogy ki mennyi időt töltött bnet-en, azok közül is elsősorban az aktív SC, illetve esetleg WC3 játékosok kaphatnak elsősorban beta kulcsot. legalábbis én a Blizzard helyében garantáltan ezen szempontok alapján osztanám a kulcsokat :)
Azt sejtettem :D
Amúgy ennek ellentmond az akivel munkatársam játszott. Nagyon új lehetett a srác SC-ben mert a végén már a munkatársam bázis közepére berepült a Command Centerrel és átalakult Planetary Fortressé és azzal győzte le  ^^

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

teraflare

És igen, van béta accountom :D

Zen

Azonosítód írjad le h chaten molesztálhassalak vala.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

teraflare

No megvolt az első 4 játék.
2W-2L
Állat volt. Ember ellen azért más játszani mint gép ellen  :D

Quote from: Zen on 2010-03-22, 12:10:45
Azonosítód írjad le h chaten molesztálhassalak vala.
pm ment

Zen

Engem most elgyepáltak párszor, előbújtak lyukaikból a rusherek.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Makos

Béta accot honnan szereztetek? ^^

chilip

szerencséjük volt, én is várok a sajátomra mióta  :ejj:

Zen

Invite-a-friend akció keretében hozzám lett vágva. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

teraflare

Quote from: Makos on 2010-03-23, 03:44:01
Béta accot honnan szereztetek? ^^
Munkatársamnak volt és az invite friend funkció tesztre kapott egy ajándék béta accountot. Azt kaptam meg. :D És jelenthetem működik a funkció.

Felsmuk

Ha valakinek van egy fölös invite akkor szóljon :)
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Lythis

Quote from: teraflare on 2010-03-22, 10:01:22
És igen, van béta accountom :D
én most néztem, hogy vajon mi lehet az az egy junk mail, amit kaptam... szóval jah, nekem is küldtek nemtommikor :D

Felsmuk

wtb friend invite!
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Lythis

nincs invite-om, sem opcióm rá, hogy invite-oljak, amennyire meg tudtam állapítani. Én is azért kaptam, mert egy éve jelentkeztem a bétára, és mert "sokat lógok a b.neten" (which is bullshit btw)

Lythis

Próbáltam összeszedni erről a gondolataimat úgy, hogy ne legyen kisregény belőle. Ha még is addig fajulna, akkor előre is elnézést :)

Szóval várva-várt koreai wankfest béta verziójával eltöltött pár órányi multi "szórakozás" után a következő benyomást tette rám minden idők talán leghíresebb stratégiai játékának folytatása:

*dobpergés, trombitaszó, kórus, miegyéb*
Ez a jelenlegi formájában egy kalap szar. Szeretném megköszönni, hogy több év várakozás után sikerült kidobniuk egy low-poly, wow-szagú, rushrahegyezett szutykot. Szép volt Blizz, tényleg! :cool:
Örültem volna, ha egy olyan játékot kapok, ami tényleg rendesen ki van dolgozva, és nem arra lett építve, hogy 10 perces multimeccseket játsszak vele a csodás b.net 2.0-án. (bár ez nyílván a koeraiaknak szól, mert eddig nem nagyon fejeztünk be egyet sem 20 alatt, hacsak az valakik el nem kezdtek kilépkedni).

A fajok maradtak, az új egységeknek mindenki utána tud olvasni, ha nagyon akar. Hogy szerintem mi az, ami passzol, és mi az, ami marhaság az totál szubjektív (de azért megragadnám az alkalmat, hogy kihangsúlyozzam, hogy akkora overrated kalap szart, mint a THOR még nem láttam rts-ben. És még a szövegei is szánalmasak - w00t, most kapott decreased build time-ot...  Jah, épületostromra jó, de amúgy nevetségesen drága ahhoz képest, hogy mivel szét lehet kapni :D)

A legtöbb fantázia talán az újragondolt zergekben van, de ugyanazt az érzést, amit az elsőben hoztak totál kiölték belőlük. Nem vagyunk már gusztustalan fenyegető gyilkolásra fejlesztett biogépek, csak egy vagon ágyutöltelék, meg föld alatt kúszó szabadkőműves bogarak. (az overlord pedig a saját testtömegének többszörösét képes folyamatosan a talajra f*sni - lolmajick). A tanknál nagyobb ultraliskek pedig simán beássák magukat, és az átlagos közkatonák NEM VESZIK ÉSZRE AZT A CSESZETT GÖDRÖT. Lair előtt pedig ne is álmodjunk hydralisk-ekről.
A terranok javarészt maradtak olyanok, amilyenek voltak, csak be lett nekik pakolva az a néhány többé-kevésbé egyedi egység (köhömm, reaper, köhömm). Ja, meg ha már a redalert háromban van transformerseset játszó egység, akkor kell nekik is viking. A transport ship legalább healel.
A protossok egyelőre elég összecsapott hatást keltenek, pláne a beleerőszakolt "dark templar beütésű" egységeikkel. (stalker és warp ray. Utóbbinál külön élmény, hogy bár az animáció alapján még mindíg három fázisban sebez, gyakorlatban már csak két sebzésfázisa van...).
A Dark Archon ugrott, van sima archon helyette, amit bármilyen két templarból összegyúrhatunk - oh joy.

Gameplay: a mai stratégiákban szinte kivétel nélkül kisebb-nagyobb mértékben jelen lévő alakzat nevű valamit elfelejthetjük. Minek az? 1997-ben sem kellett, 13 évvel utána sem kell senkinek. Végülis minek? De hogy egy több egységből álló csoport nem képes együtt maradni (aka azonos sebességgel haladni, ha egyszerre mozgatná őket az ember), az már nevetséges.
Egyébként a távoli jövőben a katonáink arra sem képesek, hogy menet közben meghúzzák a ravaszt. Nem tudok rájönni, hogy evvel tisztelegni óhajtottak az első rész előtt, ahol valószínüleg erre technikai korlátok miatt nem volt lehetőség, vagy úgy gondolták,hogy abszolút nonszensz, hogy valami egyszerre mozog és lő?
És a kedvencem: ha közelharci egységekkel óhajtunk megtámadni egy olyan ojjektumot, amihez nem férnek hozzá mind, akkor akik kimaradtak a buliból, össze-vissza futkosnak, mint a kergemarhák. Egész mulattató nézni ...

És mielőtt elfelejtem: ebbe is sikeresen belekalapálták a WOW látványvilágát, ezúton is köszönet a modellezőknek, meg a művészeti részlegnek úgy általábban. Mindezt csodás alacsony poligonszámmal, amit avval kompenzáltunk, hogy SZÍNES, ÉS ANIMÁLTUK, WOO-HOO. Az egyik Blizzconon megjegyezték korábban, hogy nem kell mindennek marha részletesnek lennie, nagyon szépen lehet ezt kompenzálni klassz animációkkal. Valami lehet benne, és hanem néztem volna meg közelebbről teszem azt az SCV-ket, akkor lehet, hogy ezt szóvá sem teszem.
Elhiszem, hogy az a cél, hogy minél több gépen fusson, de ez.... ehh....

Már csak a koreai rajongókból kiindulva (akiknél a megjelenés valószínüleg nemzeti ünnepé lesz nyilvánítva)ki lehet jelenteni, hogy produkálni fogja azokat az eladásokat, amiket Blizzék várnak tőle. Ettől függetlenül kitartok amellett, hogy ez egy nagyon hanyag re-hash, és megérdemelné, hogy pofáraessenek vele.
Az egyetlen, ami még kihúzhatja a pöcegödörből az az, ha csinálnak hozzá egy eszméletlenül eltalált hadjáratot teletömve "holazállam" kategóriás átvezető animációkkal (utóbbi terén tudom, hogy tudnak, ha akarnak, és az előbbiben sem kellett eddig csalódnunk, de ott azért nem merném biztosra venni... azért remélem).

Gameplay és grafika alapján eddig ez 10/3-3,5. Még megvárom a teljes változatot, hátha a single player rész dob valamit ezen. De hogy 12k-t nem adnék érte, az biztos.

Dreamcleaver

A gameplayt illetően egyedül a több egység képtelen egy sebességen együtt mozogni résszel kapcsolatosan osztom az aggályaidat. Az tényleg nonsense.

De amúgy én kb rühelltem az összes RTS-t amit a WC3 után kijött szal sztem nekem pont, hogy be fog jönni a retro gameplay.

Bár az is igaz, hogy én nem játszottam a betával, szal pl nekem a videók alapján a grafika sem tűnt nagyon ocsmánynak.

Egy kérdés: vannak defenzív épületek (falak, lövegek) és egységek a játékban? Ezt rohadtul hiányolom szinte az össze modern RTS-ből. Már annó a WC2-ből is sokat kivettek közülük. WC1 és C&C1 (homokzsákok) FTW!  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

szokásos védelem van, ami eddig is volt: bunkerek és légvédelmi torony a terranoknál, photon cannona protossoknál, illetve egy szárazföldi és egy légi egységek ellen specializált épület a zergeknél (sunken és spore colony mintájára, csak más a nevük, meg másképp néznek ki - jah, és most uprootolhatóak, csak menet közben nem tudnak támadni).
Falak, betonlapok stb nincsenek.
A "retro" gameplay-el pedig annyi bajom van, hogy ha starcraft-ezni akarok, akkor starcraft-ezem. Nem hiszem, hogy nem lehetett volna ennél jobban megcsinálni - pláne ennyi idő alatt. És sajnos az is látszik, hogy ezt az előző nevével adják el, és nem avval, hogy ez tényleg olyan magasra teszi a mércét. Bár a kampányt még szeretném látni, mert ugye ez csak multi.
Abban egyetértek, hogy stratégiai játék téren sajnos mostanában elég gyér a felhozatal.
Amúgy ha már így szóbahoztad a videókat: azokon marha jól fest csak az a baj, hogy az az a gameplay, amit marha ritkán tudsz prezentálni multiban (még a protoss nexus is kap spec képességet, ami meggyorsítja az épületek egységgyártását/fejlesztését adott ideig - biztos nem azért, hogy az a nyamvadt zealot rush hamarabb meglegyen  ::) És a videókban nem sok közelrezoomolást láttál :D (egyébként a kamerakezelés ugyanaz, mint a warcraft 3-ban volt, ergó az év 3d stratégiája díjat sem ez viszi majd el...)

Egyébként lehetett volna jó. Csak sajnos nem az.

teraflare

Quote from: Lythis on 2010-04-12, 02:30:20

Falak, betonlapok stb nincsenek.

Nagy jóindulattal a Supply Depot-okat lehet falnak mondani (legalábbis sokan arra használják)

Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Felsmuk

Ja ezt az egész visszafejlődést nagyon nem vágom. War 3-ban inteligensen beálltak az egységek formécióba, közelharcosok előre, mögöttük a ranged, mögöttük a siege. Meg bevárták egymást. De ezek szerint Starcraft 1.5-t akarnak kiadni.

Sad panda. De valószínűleg meg fogom venni. Csak ne legyen a megjelenés útán 5 hónappal 15$ mappackok. Bér valószínűleg lesznek. A protoss és zerg kiegészítőnek álcázva...
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Flaser

Quote from: Dreamcleaver on 2010-04-12, 02:04:39
A gameplayt illetően egyedül a több egység képtelen egy sebességen együtt mozogni résszel kapcsolatosan osztom az aggályaidat. Az tényleg nonsense.

De amúgy én kb rühelltem az összes RTS-t amit a WC3 után kijött szal sztem nekem pont, hogy be fog jönni a retro gameplay.

Bár az is igaz, hogy én nem játszottam a betával, szal pl nekem a videók alapján a grafika sem tűnt nagyon ocsmánynak.

Egy kérdés: vannak defenzív épületek (falak, lövegek) és egységek a játékban? Ezt rohadtul hiányolom szinte az össze modern RTS-ből. Már annó a WC2-ből is sokat kivettek közülük. WC1 és C&C1 (homokzsákok) FTW!  :D

Welcome to Total Annihilation, (the year is 1998)!

Welcome to Supreme Commander, (the year is 2007)!

Mindkét játékban masszív védelmi rendszereket lehet felhúzni.
A SC-ben már lehet alakzatban masíroztatni a csapatokat, fontos momentum, hogy erre mikor adsz parancsot mert ilyenkor tényleg a leglassabb egységek határozzák meg a haladást és elakadhat az offenzíva. (Ezért érdemes később előreküldeni a gyorsabb egységeket ha sikerült rést verni a védelmi vonalon ill. csak a tényleges támadás előtt alakzatba rendezni az egységeket).

A játék végére ugyanakkor eléggé a szuperfegyverek (meg az atomtöltetek) dominálnak, de igazság szerint még sima 2. szintü egységekkel is le lehet őket verni amiket ilyenkor már több tucat gyárból illik önteni a csatába - légi szállítással megtámogatva, a hídfőállást megerősítve.

Mindkét játékra jellemző, hogy el kell felejteni a "bázis" fogalmát, s veszettül terjeszkedni, sok-sok "kisebb-nagyobb" hídfőállást ill. gyártelepet létrehozva.
Az SC-ben nem véletlenül baromi nagyok a pályák.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Felsmuk

[spoiler][/spoiler]

"You can button-mash in Street Fighter, or you can go W+1 pyro in TF2. While the efficiency of these options is arguable, they work, to an extent. Not on Starcraft.

Starcraft isn't a game for the non-initiated. It's a about flawless execution of a pre-set strategy. Analyze the map, analyze your enemy, annihilate himy before he does the same, if possible, giving him no hope of reaction. You lose in Starcraft before the first fight even started, the moment you didn't morph that 8th drone in a spawning pool, meaning 10 minutes later, that Spire is being build seconds too late, and your base is now being fried by Warp Rays.

Of course, you can enjoy the experience, as long by experience you mean typing "gg" while you waltz around your enemy crippled base while shooting his defenseless peons."
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Zen

Yeah... poén volt amíg nem lett hirtelen mindenkiből rusher.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Pr3d4k1ng

Quote from: Zen on 2010-04-20, 13:22:52
Yeah... poén volt amíg nem lett hirtelen mindenkiből rusher.
:tezsvir:
Ráadásul a SC 1, War 3-nál sok pro gamer több accal rendelkezett, így nem egyszer fogtam ki ilyen ellenfelet. Esélyem nem volt a győzelemre.
El is ment a kedvem a sima gametől.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Member

Hát ja. Akármennyire is imádtam a Zerg-et, ha nem 5 pool rush-sal indítottam, vagy early mutá-val próbálkoztam, vesztettem az első 5 percben, aztán meg később.

Zen

Múltkor volt egy Kedvenc új egység szavazás, rá is nyomtam az ...újrakonfigurált Wraith- bocsánat, Banshee-re.
Jók az új egységek Blizz. :jee:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

chilip

azért egymás közt lehet majd tolni úgy hogy nem rushal megy az ember  :smile: