Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

Dreamcleaver

Az most komoly, hogy skirmish-ben (és multiban?) nem lehet használni a Medic-et, Firebat-et, Goliath-ot? Komolyan így balance-oltak?  :ejj:

+ Amúgy a kampány mód király!
+ Terranok és Zergek jóra sikeredtek! (csak a Wraith-eket hiányolom)

- A Protossokat úgy elkúrták, ahogy csak tudták. Se Reaver, se Dragoon, de legalább nincs is helyettük egy jó egység sem. Talán az Immortal.


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

a dark templaros blinkes lépegető (stalker) nagyon durva lett, multiban nagyon erős

void ray-t meg állandóan nerf-elik mégis táp egyszerűen. reaver helyett a colossus jobb mert mobilisabb és lőtáv növelővel sztem lő addig mint egy tank.

+ ugye pylon erőtérbe építhetik egy fejlesztés után az összes barakkos egységet

protoss lett a legtápabb véleményem szerint, de egyesek mondjuk zergre esküdnek

Zen

Quote from: chilip on 2010-08-02, 15:07:36
lőtáv növelővel sztem lő addig mint egy tank.
Tapasztalatból mondom h igen.
Amúgy Stalker meg Dragoon (statilag) tök ugyanaz.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

chilip

Dragoon többet sebzett, ez viszont gyorsabban lő kicsivel... de ócsóbb is :D

Dreamcleaver

A Reaver - Colossus párhuzamot nem értem. A Reaver egy long range aoe dmg monsta volt, ráadásul kurva jól nézett ki a hernyó designja. A Colossus valami nagy lépegető izé, ami megpusztul kb 3 sec alatt.

A Stalkerek meg egyszerűen idiótán néznek ki. Scoutnak meg backdoor-ozni modjuk hasznosak. Ráadásul a Dragoon-nak valahogy a támadása is jobban nézett ki.

A Void Ray erős, azzal egyetértek. Mint általában a protoss légi erő.

Btw protoss légi erő: Csak nekem rémlik úgy, hogy a kampány módba a gázgyűjtögetős pályán volt valami air-to-ground támadni tudó protoss vadászgép, amit nem, találok skirmish-ben?

Mindenestre ezt most így ennyiért tuti nem veszem meg. Lehet majd 4 év múlva, ha a full pack-nek lesesett az ára (márha Blizz játéknak esik az ára egyáltalán). Akkorra talán már lehet Goliath-ot is használni multiban. -_-

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zen

BTW, Hercules dropship.
Annak azért van fílingje amikor 2 olyan böszme dög csak úgy odatoj egy sereget az ellenfél bázisába. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Felsmuk

Kampányban iszonyú imba egységek vannak. De még így is marha egyszerű végigtolni. Wraith+banshee.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Dreamcleaver

Quote from: Felsmuk on 2010-08-02, 20:20:56
Kampányban iszonyú imba egységek vannak. De még így is marha egyszerű végigtolni. Wraith+banshee.

Mihez képest imbák? Ahhoz képest, hogy a Zerg-eknek meg Protoss-oknak basztak elég hasonló "imba" egységeket tervezni, mert majd a kiegekben hozzák őket, ezért inkább a Terran oldalt butították le multira? Thx Blizzard.  :fuk-u:

Amúgy meg a Goliath, Wraith, Firebat, Vulture etc mióta imbák?  :confused: Az egyetlen unit, amiről elhiszem, hogy csak a single player kampányra volt tervezve, az a Diamondback (a vonatos misszióhoz). Bár még csak a kampány közepén vagyok.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Darkstar

11kor kezdtem játszani. Ez addiktív.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Fazék

Quote from: Darkstar on 2010-08-02, 22:11:16
11kor kezdtem játszani. Ez addiktív.
7:50-kor kezdtem játszani, 8:40-kor elmentem kajálni, most pedig belevágok a GTO újranézésbe, de előtte megnézem a még sosem látott Young GTO-t.
SC2: nem annyira addiktív.

NLZ

[off] Shōnan Junai Gumit sztem hagyd ki, kegyetlen nagy szar. Ha érdekel előzmény, akkor ajánlom a Bad Companyt olvasásra, az valahogy jobban kapcsolatba hozható GTOval. Mondjuk nem meglepő, mert azelőtt adták ki, hogy GTO elkezdődött. Mondjuk SJGt hamar abbahagytam, az animét megnéztem, de a mangát addig se bírtam olvasni, ameddig az anime tartott.[/off]

Tényleg, hogy állnak a speckó mapok?
[reserved]

Felsmuk

Végre, Terran Up the Night stúdió verzió.

link
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."


Felsmuk

Csak szerintem lehetne egy tök jó ALien Swarm modot csinálni SCből? :)
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Dreamcleaver

Quote from: Felsmuk on 2010-08-09, 12:11:48
Csak szerintem lehetne egy tök jó ALien Swarm modot csinálni SCből? :)

Végül is a map tool-ban van beépített inventory system, a zerg egységek száma meg jóval felülmúlja az a 4-5 féle ellent, amit az Alien Swarm-ban találsz.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

azért ezzel az SC2 map editorral azt hiszem egész korrekt _játékok_ is születhetnek DotA2-n túl is
http://www.youtube.com/watch?v=NqiulSLFncc

aki az 1:42-től megszólaló zenét be tudja azonosítani, kap egy pirospontot. (az eddigi kommentekben nincs leírva)

NLZ

Szép. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz itt 5 év múlva, mikor olyan előrelépés lesz, mint Warcraft3 World Editor és vJASS között.
[reserved]

Fazék


Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fazék



Darkstar

小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Suszi

Na végre sikerült kipróbálnom az SC2-t, de a 3. küldetésnél nem jutottam tovább, mert beleuntam. A grafika kicsit jobb, az átvezető cinematic-ok nagyon hangulatosak, a játékok között "lobby" rész nagyon el van találva, de se a játékmenet, se az élvezeti faktor (számomra) nem adott többet, mint az SC1. És közben meg eltelt kb 10 év. Szóval nekem nagy csalódás ez a játék.. Le is töröltem.

Fazék

#744
Quote from: Suszi on 2010-08-15, 10:24:33
Na végre sikerült kipróbálnom az SC2-t, de a 3. küldetésnél nem jutottam tovább, mert beleuntam. A grafika kicsit jobb, az átvezető cinematic-ok nagyon hangulatosak, a játékok között "lobby" rész nagyon el van találva, de se a játékmenet, se az élvezeti faktor (számomra) nem adott többet, mint az SC1. És közben meg eltelt kb 10 év. Szóval nekem nagy csalódás ez a játék.. Le is töröltem.
szóval úgy érted, hogy az eredeti Starcraft is szar volt? vagy hogy olyan szintű innovációkat kellett volna belevinni a játékmenetbe, hogy fél percenként gatyát kelljen cserélned, vagy pontosan mire gondoltál, ami annyira hiányzott a játékmenetből? :)

tegnap fejeztem be normal-on a campaign-t, a vége sajnos közel sem sikerült annyira epikusra, mint elvártam volna, de talán majd a kiegészítőkben...
a CGI átvezetőkkel volt még egy kis problémám, konkrétan annyi, hogy 2/3-át már a játék megjelenése előtt láthattuk :rolleyes: egy kicsit talán jobban visszatarthatták volna őket :)
az intro-nál konkrétan nem akartam elhinni, hogy ez volt az intro és kész ???
szerencsére azért tényleg korrekt minőségűek az ingame motorral készített átvezetők is.

mentem vissza újrajátszani a campaign-t, immár hard fokozaton

Darkstar

Quote from: Suszi on 2010-08-15, 10:24:33
Na végre sikerült kipróbálnom az SC2-t, de a 3. küldetésnél nem jutottam tovább, mert beleuntam. A grafika kicsit jobb, az átvezető cinematic-ok nagyon hangulatosak, a játékok között "lobby" rész nagyon el van találva, de se a játékmenet, se az élvezeti faktor (számomra) nem adott többet, mint az SC1. És közben meg eltelt kb 10 év. Szóval nekem nagy csalódás ez a játék.. Le is töröltem.
Mégis mit vársz egy stratégiában? Van jó story, kellemes grafika, brutalon kellő (sőt, néha túlzó) nehézség, nem is túl rövid, tetszettek a tech fejlesztések/megvehető unit upgradek meg a változatosság a küldetések között.
Egy rts 100 év múlva is rts lesz, forradalmi újítást nem tudom, mit lehet várni.
3 küldetés alatt megitélni meg (főleg hogy az első annyi, h 5 perc arrábbslattyogsz Raynorral)... Mindegy, your loss.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Suszi

Igazából az a bajom, hogy pl egy Supreme Commander 2, amit kb 1-2 évvel az egy után adtak ki sokkal többet adott, mint az SC2, amit az SC1 (amit szerettem) után kb 10 évvel adtak ki. Ráadásul (megint csak szerintem) sokba kerül ahhoz képest, hogy mennyit adott. Nyilván ez személyes vélemény, és nem akarok senkit sem befolyásolni semmire. Csak gondoltam leírom a véleményem. Nekem nem jött be, ennyi :)

chilip

#747
nekem mit is adott?

sztori: elmegy, volt, nem nagy szám
karakterek: nem voltak érzésre annyira műek mint ilyen játékokba szoktak lenni
kampány: minden pálya más, achievmentek, újrajátszhatósági értéke van
hangulata: nekem nagyon tetszett

volt újítás 1hez képest de nem annyi hogy idegen legyen a játék. ismerősként üdvözöltem de az újítások is elé jók voltak és sok (új waypointozás, medic AI végre létezik nem pedig non-existent, sokkal jobban kezelik az egységeket mozgásban már, új egységek jók és a játékegyensúj is, challenge-ek, fejlesztések, kutatás stb stb stb)

én meg voltam elégedve azért amit 10000-ért rendeltettem külföldről fazékkal :D persze ez is magánvélemény. számomra sztori huszadrangú lehet (persze azért gáz ne legyen) ha a hangulata ilyen jó és a karakterek is eltaláltak

Felsmuk

Azért a gáz hogy a mellékküldetések nem hatnak ki a történetre.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

kikuchiyo

Világosítsatok fel, legyetek szívesek, hogy is működik ez a Starcraft 2, mennyire szivatom meg magam, ha megveszem?

Igaz, hogy állandóan netre kell kapcsolódni játék közben, és a telepítéssel egyben elfogadom a Blizzard EULA-ját, amiben a bankszámlám irányítását, a fél vesémet és a leendő lánygyermekeim szüzességét a tulajdonukba helyezem, továbbá azonnali hatállyal kémprogramokat telepítenek a számítógépemre és a pornóletöltéseim listáját körbeküldik minden ismerősömnek?
Failure is the default option