Hány rész van eddig kint?

Nevl

7 rész van subolva és 8raw-ban.
The stench of the air!
The smell of the gore!
The carnage greater than any war!

Fear the Pony!

kikuchiyo

Pontosítok: 8 rész van kint feliratosan és 9 rawban ;)
Failure is the default option

Nevl

Quote from: kikuchiyo on 2006-06-06, 21:22:02
Pontosítok: 8 rész van kint feliratosan és 9 rawban ;)

Hmm thx a linket, látom Shinsen kicsit végre öszeszedte magát :)
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

Fazék

ez a 7. rész marhajó volt  :jee:

Nevl

Lassan csordogál... :(
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

Alkyra

oh a túróba.-.-
nem láttam.bocsánat.törlöm a postot.

Fazék

Quote from: Alkyra on 2006-06-06, 23:11:30
oh a túróba.-.-
nem láttam.bocsánat.törlöm a postot.
jajj, most nem azért mondtam :haha: inkább maradt volna, akkor legalább biztosan észreveszik az emberek :)

Project_2501

Quote from: Fazék on 2006-06-06, 21:49:24
Teljesen egyetértek, ezt nem néztem vona ki Rock-ból :jee: Na és a végén a rendőrautóban az a :lazza: jelenet  :angyali:

8. rész :  :bruhuhu: Már megint a legjobb résznél hagyták abba :grrr:
"...We aren't even sure that project 2501 really is a bug. Originally the purpose of this project was to..." quotation from GITS

kikuchiyo

Nem baj, a 9. részben kamatostul megtérül a várakozás :)

Fazék

Hmm... lehet hogy várnom kéne a 8-as rész megtekintésével? :)

kikuchiyo

Szerintem ne, ha nem akarsz kihagyni egy adag meido goodness-t... a 8. és 9. rész egyszerre túl nagy dózis lenne :)

Nevl

Quote from: Project_2501 on 2006-06-07, 01:07:38
Quote from: Fazék on 2006-06-06, 21:49:24
Teljesen egyetértek, ezt nem néztem vona ki Rock-ból :jee: Na és a végén a rendőrautóban az a :lazza: jelenet  :angyali:

Az nagyon jól meg volt csinálva :) Eszméletlenül eltalálták...
Holnap reggel 8. résszel indítok asszem a reggeli mellé :D :D
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

Necrid^

de ne akkor legyen vége amikor roberta beindul.. :( hol is a RAW?

Edit: megvan thx kikuchiyo!
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Project_2501

Elég harapós kedvükben vannak a Shinsen-Subs emberkék :

Quote from: Vincent link=http://www.shinsen-subs.org

Dropping Black Lagoon (Not anymore!) posted by Vincent on Wed Jun 7 04:10:27 2006
» Wanna know why? Read further...
[11:52:54 pm] <LoliDesu> hey man, that 'I4ve' was great... you sure do have good editors and quality checkers

[11:59:57 pm] <LoliDesu> ya'll really know how to uphold the name of 'shitzen' hah

Due to this reason, and this reason only, We'll be dropping Black Lagoon. The font coded out wrong, and we made 1 mistake.  But Everyone likes to keep informing us of this mistake. So... for those people who are pissed about this happening, go to #c1anime and msg LoliDesu, and let him know he's a fag and should learn to stop being so annoying towards the people who fansub for fun, not cause they have nothing to do on a friday night.

- Vincent

Edit - his other nick is Xilo

EDIT 2: [01:13:34 am] <Xilo> Dear shinsen, i'm really sorry about what was said earlier. I know how much work goes into fansubbing, and would not want anything to happen to a series I really enjoy watching... I apologize

With This, Black Lagoon is picked back up.  Please remember, we're doing this for you, negitive feed back all the time isn't what we want to hear. But for those few fans, thank you for your support.

- Vincent

Hint hint BL09 tomorrow, I swearish.
Mondjuk abban igazuk van, hogy tévedni emberi dolog és inkább :merci: jár Nekik a munkájukért nem pedig :Eztneked:
"...We aren't even sure that project 2501 really is a bug. Originally the purpose of this project was to..." quotation from GITS

Nevl

Jaja, sokan baszogatták őket fórumokon, sokszor igazságtalanul, de meg kell hagyni, hogy gyakran hibáznak és sokszor nem épp a legjobb, amit kiadnak a kezükből, arról már nem is beszélve, hogy elég lassan dolgoznak mostanság. Mondjuk, ha holnapra kiadják a 9. részt is akkor le a kalappal, mert 4 nap alatt 3 részt lesuboltak.
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

chilip

Melyik rész a legújabb ami kint van felirattal? (és ha 9. rész v. afeletti akkor honnan lehet letölteni?)

Necrid^

Quote from: chilip on 2006-06-11, 23:15:14
Melyik rész a legújabb ami kint van felirattal? (és ha 9. rész v. afeletti akkor honnan lehet letölteni?)
8 h jól emlékszem. 9 rész RAW pedig innen Click

kikuchiyo

Necrid^

Nevl

http://shinsen.b33r.net/%5BShinsen-Subs%5D_Black_Lagoon_09_%5BD956B35A%5D.avi.torrent 9. rész

Huhúúú ez kemény volt, de a következő komolyabb lesz :)
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

Project_2501

Quote from: Nevl on 2006-06-12, 08:19:35
http://shinsen.b33r.net/%5BShinsen-Subs%5D_Black_Lagoon_09_%5BD956B35A%5D.avi.torrent 9. rész
Thanx !  :jee:

9. rész : "Maid to Kill" mekkora szójáték :D :D :D :cool:
[spoiler]Nem volt semmi amit Roberta a Yellow Flag-ban leművelt :uzi: Über brutál Mary Poppins :Kiraly: Mondjuk szerintem a legbrutálisabb az a háztetőről leugrató Mercedes-es jelenet volt :rotfl: A Rock-ék autója után futás és a csomagtartófedelet átszakítva belekapaszkódás tényleg egy az egyben Terminátor II / T-1000-es modell koppintás, de akkor is nagyon jól sikerült !
Örök bánatom, de már megint a legizgalmasabb résznél hagyták abba :__devil: :grrr:[/spoiler]

Nevl

Nekem az a tetőről leugratós jelenet már picit sok volt, de komoly maga a rész :)
The stench of the air!
The smell of the gore!

Fear the Pony!

Fazék

Tetszett a rész :) amikor vhol ilyen pofátlanul lopnak más filmekből, azt már élvezni szoktam, szóval utalásokat is tesznek rá, vagyis elismerik és merik túlzásba is vinni :D tetszik  :Kiraly:

Dreamcleaver

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Necrid^

Quote from: chilip on 2006-06-14, 16:56:23
megnéztem a legújabb részt, nagyon jó volt, de ...  :eek: ... hát ... HOGY A F@$ZBA VITT FEL EGY KOCSIT A HÁZTETŐRE???

simán ez egy anime... itt minden lehet.

Project_2501

Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-14, 13:11:42
Nipponsei Black Lagoon OP
Thanx !
Kicsit olyan ez a szám mintha egy felturbózott t.A.T.u. zene lenne :3x3: Persze ettől függetlenül az utóbbi idők legjobb OP-je szerintem :jee:

Necrid^

mi tőrtént? megált mindenhol a subbalas? én már végig néztem mondjuk de nem ártana érteni hogy mi miért tőrtént  :confused:

RE@L

Ugyan nem követtem végig a topikot, de bekapcsolódtam énis a Black Lagoon 1 megnézésével, és mit ne mondjak tényleg jó ahogy mondtátok az elején  :lazza: Na hét részt megnéztem a többivel várok, vagy csak csöpögtetem amíg ki nem jön mind a 12. A tengeralattjárós, levegős bakitól eltekintve nincs semmi kivetnivaló a sorozatban számomra, tetszik vagány, dögös, piás, cigis :) és van benne akció olyan szabadúszók a skacok de tényleg amolyan cool lazaság az egész és ez most nekemis jót tesz.

Jó ez az OP Single, poén h az utolsó szám pont GMS remix... rég hallgattam GoA-t  :lazza:

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.