Main Menu

Hírek

Started by .Attila, 2004-12-14, 10:37:58

Previous topic - Next topic

kada

Quote from: Lythis on 2012-05-05, 16:21:35
A "nincsenek kasztok" dolgot csinálja más is, és minden gond nélkül működik neki. Balance tweak-elni kéne a meglévő skilleket, és szerintem megoldható. Jelenlegi harcrendszerrel 1 az 1-ben nyilván nem.

Van olyan, ahol nincs a karakterre hosszútávon semmi megkötés (EVE online-on kívül), és némi level/professiongrind árán mindene lehet?
Mindig is tudtam hogy műveletlen vagyok MMO-k terén.

A rant leginkább a harcrendszer átültethetetlenségéről szólt, persze tök szépen lehetne alkimistáskodni ahogy vannak professionok máshol is, de itt a skillrendszer része, melynek több mint a fele harci.
Ez nem csak egy kis tweakre szorulna - szerintem - hogy 1v1 és sokvsok mehessen.
Annyit kéne rajta átírni hogy a végén rá se lehetne ismerni.
Kezdődik az egész ártalmatlanoknál, hogy egy íjász célkereszttel harcoljon, vagy ellenfélkijelölős mint más játékok.
Elöbbi esetben a cikkcakkolva repülő tűzlabdás mágus lesz erős, utóbbiban meg a szaladgáló íjász bárhol.
A varázslatok némileg kő-papír-olló jellege szintén (100% spell absorb és dispell mint két teljesen imba cucc, mindkettő a csak valamennyire mágiát használókat megszivatja mert a támadó varázslataik/enchantjaik se a védelmi varázslatok se érnek semmit 5 másodperccel késöbb, és ha +STR cuccban vannak, még manájuk se lesz megújítani).
Á, rémálom lenne valami MMO-ban elvárt kompetitív egyensúlyra emlékeztető helyzetet kihozni.

Dirk

kada-val értek 1-et. Ez a játék totál signle player-re lett csinálva. PL: A sneak mint láthatatlanság jól működött a gép ellen de mmo-ban hirtelen ott lesz melletted vki aki  lesebezte a fél hp-d..
Nagyon Unbalanced lenne max arra menne rá mindenki hogy ki talál ki erősebb kombinációkat
(a lebegő íjász tényleg kurva jó ötlet! :D )

Csak maga a világ lenen alkalmas rá a mérete meg a feelingje miatt.

Lythis

#5012
Meg lehet csinálni, csak mindenki hisztizne, hogy itt nem tudja magának rögtön az elején kihozni a permacloak-ot és tsait. Nyilván ebben benne van az is, hogy egyes skillek megkapják a nerf durvábbik végét (pl nincs többet permacloak, x időnél hosszab paralyze-t nem tudsz kihozni, adott spell nem enchantelhető fegyverre, stb).
A jelenlegi TES széria single-re van élezve, de szerintem senki nem mondta, hogy ez egy az egyben implementálható lenne MMO-ba is.

Also: a balance tweak-ben bennevan az, hogy megnézed, hogy mi az, ami maradhat, mi az, ami jó, ahogy van, és mi az, amit pofán kell nerfelni ahhoz, hogy maradhasson, miket vonsz össze, etc. Nyilván nem az, hogy "jah, persze, pallosbackstab, rakjuk bele".
A morrowind pedig marha klassz, de jópár dolog változott azóta pusztán TES berkeken belül is, szóval nem nevezném up-to-date viszonyítási alapnak.

Rengeteg nevetséges cheese és exploit lehetőség van benne így is, és az egyetlen, ami miatt ez maradhat, az az, hogy single player a cucc. Nyilván, ha MMO lesz belőle, akkor ezeknek a jelentős része kuka, mert ha nem, akkor rekord idő alatt bukik majd a cucc.

Chronus

#5013
Quote from: kada on 2012-05-05, 16:10:06
Csak nekem okoz gondot hogy próbálom az egészet és a hatásait elképzelni?  ^^"

Most megírhatnám neked a harcrendszert, de úgyse az lesz a játékban, szóval minek. :)
Meg lehet csinálni. Mindent meg lehet csinálni. A gond többnyire nem azzal van egy játékfejlesztésben, hanem hogy AA titlek esetében a kiadónak szilárd elvárásai vannak. A PvP biztosan megoldható ha a felállás egy Empire vs Thalmor háború. Még WoW szerű csoportokra is lehetne osztani a fajokat úgy, hogy hihető legyen.

A gond az, hogy Zenimax valószínűleg szeretné az TES univerzumot jópár AA game kiadásában kiélvezni a következő évezred során, amelyekben szápen lassan kiadják az összes kontinenst egy saját, mérsékelten felhypolt sztori formájában. Ezért nem lehet a TES MMO folytatása a már meglévő, amúgy pontosan MMO-ra kidolgozott sztorinak.

Kell még TES VI, TES VII, TES VIII, meg TES X-2. Az MMO csak belerondítana a kontinuitásba, amolyan megálljt parancsolva a haladásnak. Amúgy minden adott lenne hozzá, hogy jó legyen, de nyilván ez túl nagy döntés és túl sok minden múlik rajta ahhoz, hogy megengedjék Bethesdának. Én még azon se lepődnék meg, ha ez lett volna az eredeti ötlet, csak le lettek kapcsolva.

A harcrendszer a legkisebb gond. Azt át lehet szabni MMO-ban elfogadnatóta, limit, átalakítások, meg balance kérdése. Levitate meg Chameleon már Skyrimben se volt. Léteznek FPS MMO-k is, ott van pl Firefall. A gond inkább az, hogy szerintem onnantól, hogy az egészet egy noname korba dobták ami a kutyát se érdekli, már az egész bűzlik úgy ahogy van.

kada

Quote from: Lythis on 2012-05-05, 17:58:25A jelenlegi TES széria single-re van élezve, de szerintem senki nem mondta, hogy ez egy az egyben implementálható lenne MMO-ba is.

Lehet én értelmeztem másképp emezt:
Quote from: ChronusElder Scrollsból elméletileg könnyű lenne mmot csinálni. Egyszerűen csak hozzádobsz egy multiplayer módot a már ismert TES harcrendszerhez, kibővíted a mapot az egész világra, and call it a day.
Főleg hogy nekem a TES széria single-je a Morrowind.

Old old is old.  ^^"

chilip

Quote from: kada on 2012-05-05, 20:05:01
Főleg hogy nekem a TES széria single-je a Morrowind.

Old old is old.  ^^"

nekem is az marad, a kurva sok frakció meg küldetés, előre léphettél a ranglétrán és nem csak úgy, volt minimum követelmény a rangokhoz ( archmage-hez kellett 1 db 90 vagy 100as skill a mágiák közül ). a nem "stock-fantasy" világ meg lények egyedi látványvilággal meg az érdekes történelme a szigetnek. skyrim már konzol-szagú :( oblivion meg....

Fazék



fura hogy milyen mértékben hidegen hagy ez az Elder Scrolls széria. :)

Pr3d4k1ng

#5017

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Chronus

Elder Scrolls Online

[spoiler=from HW]Ezt sem fogjuk megúszni, az Elder Scrollsnak is készül a masszív online változata. A játékot nem a Bethesda Studios készíti, nekik ugyanis megvannak a saját projektjeik, hanem az újdonsült, egészen pontosan 2007-ben alapított, 250 fõt számláló Zenimax Online. A sokat próbált MMO játékosok joggal legyinthetnek, hisz eddig egyetlen MMO sem tudta megismételni a WoW sikerét, igaz a Zenimax nem is a WoW egyik lehetséges alternatívájaként reklámozza játékát. Lássuk hát mire számíthatunk. A GameInformer cikkéből fogunk szemezgetni.

Az Elder Scrolls Onlineban lesznek ugyan korlátozások, de nagyvonalakban ugyanarra számíthatunk, mint a brand eddigi játékaiban. Banditák moleszterálnak kis erdei mókuskákat? Rajtad áll, hogy megmented õket vagy kivárod, míg egymásnak ugranak és úgy szúrod õket hátba, majd szabadítod meg a még frissen vérzõ hulláikat csecsebecséiktõl. A távolban látható hegyeket, égbe szökõ tornyokat egyéb érdekesnek tűnõ helyszíneket kedvedre felderítheted, persze, ha túl korán vetõdsz valami kellemetlen helyre, akkor gyorsan a földön találod a beleidet.

Képességeidet kedvedre fejlesztheted, számos területen képezheted magad, persze érdemes lesz néhány képességere kiemelt figyelmet fordítani, bár lehet polihisztorokra is szükség lesz a játékban. Érdemes minél több céhbe belépni. A harcosok céhe például ódákat zeng azon kalandorokról, akik Molag Bar által Tamriel "húsába" kapaszkodó sötét horgonyokat sikerrel semmisíti meg. Molag így próbálja saját síkjára húzni és egyszer s mindörökre leigázni Tamrielt. Az óriási szerkezeteket természetesen daedric védelmezõk óvják, így érdemes lesz csapatba verõdve legyakni õket - persze a kellõen feltápolt játékosok le is szólózhatják. A láncok leverése után minden egyes részt vevõ játékosnak nõ a céhen belüli reputációja és új tulajdonságokkal, illetve képességekkel gazdagodhat.
Az online univerzum a Harmadik érában, jóval a Szeptim dinasztia hatalomrakerülését megelõzõ idõkben, tehát jó ezer évvel a Skyrimben tapasztaltak elõtt játszódik. Tamrielnek nincs egyértelmű uralkodója. A birodalmiakat meggyengítették a korábbi háborúk, Cyrodiil központi provinciát pedig állandó háború jellemzi.

Három különbözõ szövetség, mely a játszható fajok közül hármat-hármat egyesít, óriási seregeket tart fenn, hogy megõrizze az eddig meghódított tartományokat, illetve háborúkat indít, hogy még több területet vonjon az ellenõrzése alá. Mindegyikük a gyűlölt birodalmiak ellen harcol, azonban a nemes Tharn család hajlandó együttműködni és újra a birodalmiak uralma alá hajtani Tamrielt. A férgek királyával, Mannimarcoval, az altmer nekromantával kötöttek egyezséget, aki az omladozó birodalmi harci gépzetet az elhullott katonák feltámasztásával támogatná. Mannimarco azonban Molag Bal daedric herceggel konspirál, hogy a halandók világát a sötét úr uralma alá hajtsa. Persze a birodalmiaknak minderrõl fogalma sincs.

Mindezt egy elbukott, Molag Bal által reanimált és lelkétõl megszabadított hõs szemszögébõl élhetjük át. Tehát máris érthetõ, hogyan térünk vissza újra és újra az "élõk" soraiba, miután eltaposott egy kelleténél nagyobb szörnyeteg.

Tamriel provinciáinak nagy része bejárható lesz, ám a késõbbi kiegészítõkre gondolva egyes területekre a kezdetek kezdetén még nem tehetjük be a lábunkat. Windhelm erõdje elérhetó, azonban Winterhold és a mágusok iskolája a kezdetekben elérhetetlen. Kisebb nagyobb területeket leszámítva Skyrim, Morrowind, Summerset, és Elsweyr provinciák majdnem teljes egészében elérhetõk lesznek.

A három frakció természetesen más és más régiókból indul seggberúgni a kissé beteg nekromantát. A nordok, dunmerek és argoniaiak Cyrodiiltõl északkeletre állomásoznak, õk alkotják az Ebonheart Pact szövetséget. A dél, délkeletre lévõ Aldmeri domínium az altmereket, bosmereket és a khajiitokat egyesíti. Az egalitárius Daggerfall Covenant az északnyugati területeken razziázik és a breton, redguard, illetve ork erõket vonta zászlaja alá.

A megszokott menj a városba, szedd fel a küldetést, aztán hent megközelítés helyett a készítõk hagyják kalandozni a játékosokat. Szóval miután leverekedtük magunkat a barlang legmélyére és elvettük az ott falatozó ork haramiától a zsíros cupákot, megmentve a kalickába zárt, kissé már elfásult királylányt, akkor számíthatunk valami ajándékra vagy extra feladatra. A városlakók persze szívesen bejelölik a térképünkön a kvesztelési lehetõségeket, ám az igazán zaftos dolgokat semmi sem jelzi a térképen, így magunknak kell felfedeznünk a területet.

A szintlimit eléréséhez 120 órányi játékidõre lesz szükségünk, legalábbis ezzel kalkulálnak a készítõk. Természetesen frakciónként más és más élményeben lesz részünk és egy-egy nagyobb feladat letudásához nem kell egy teljes területet kiírtanunk. Sokkal inkább az egyes feladatok megoldása fog végül elvezetni a nagyobb probléma megoldásához. Mindjárt itt van Camlorn városkája, amit mostanában vérfarkasok tartanak rettegésben, legalábbis a környezõ városokban állomásozó NJK-k ezt rebesgetik nekünk. Camlorn felé kolbászolva az iránytűnk az úttól nem messze lévõ katonai tábor felé fordul. Közelebb érve mágusok és katonák hadakoznak szellemekkel. Persze senki sem tudja, minek köszönhetik a szellemek látogatását. Ezért kinyírjuk mindet, mármint a szellemeket, majd a relikviákat és a szellemek ektoplazmáját begyűjtve kiderül, hogy a szellemek minduntalan újraélnek egy rég elfeledett, grandiózus csatát. Amiben nagy szerepe volt a vérfarkasok fõmuftijának Faolchunak. A közeli romokhoz érve megidézzük az egykori hadsereg vezérének szellemét, aki beavat a részletekbe. Ahhoz azonban, hogy megértsük a szituációt, a saját szemünkkel kell látnunk a történteket. Felöltjük hát a vezér páncélját és máris néhány száz évvel korábbi események kellõs közepén találjuk magunkat.

A tisztek parancsokat osztogatnak, nekünk pedig a nagy hent kellõs közepén, ezeket követve, kisebb feladatokat ellátva kell helyt állnunk. Hamarosan ráeszmélünk, hogy az egész támadás egy nagy csapda. Az ellenség parancsnoka, Faolchu megpróbálja a támadókat összeterelni, hogy aztán társaival együtt átváltozva bedaráljon mindenkit. El kell döntenünk, hogy mitévõk legyünk. Megmentjük azt, akinek a testében újraéljük a csatát vagy Faoulchu után iramodunk, hogy kitapossuk a belét. Az elõbbi esetében még egy maréknyi ember lemészárlása után sikerül megmentenünk a hadvezér macát, aki örömében elárulja nekünk, hogy Faoulchu nem bírja a tüzet. Na ezzel az infóval felvértezve a vérfarkas bossz után iramodunk. Faoulchut a tábortüzekbe csalva megakadályozhatjuk átalakulását, egyben sebezhetõvé tesszük a sima acéllal szemben. Miután kinyúlt a rohadék visszatérünk a jelenbe, ahol az immáron szellemektõl mentes csatamezõn a mágusok tűzlabdákkal sütnek nekünk pecsenyét. Ez a fajta phasing - avagy a központi játéktérrõl leválasztott mini világ - nagyon hasonló a WoW-ben látottakhoz. Természetesen, aki egyszer már földbe döngölte Faoulchut, segíthet szárnyait bontogató csapattársainak, ha úgy tartja kedve.

Persze dönthetünk úgy is, hogy nem mentjük meg a leányzót. Ekkor nem lesz a késõbbiekben jelen egy NPC vagy épp utánunk köpnek a városban. Ritkán késõbbi küldetésekre is kihatással lehet döntésünk, azonban a fõ sztorit ezeknél a mellékküldetések hozott döntéseink nem befolyásolják.

A készítõk visszahozzák a kiveszében lévõ publikus dungeonöket. Ezek ugyanúgy működnek, mint a nagyvilágról leválasztott, privát insták, azzal a különbséggel, hogy itt a kalandozó csapatok összeverõdhetnek a közös cél érdekében vagy épp halomba mészárolhatják egymást. Idõvel kiderül mennyire van létjogosultsága ennek, mindenesetre a készítõk kitartanak, a kezdetekben legalábbis, a publikus megoldások mellett. Ámen.

Visszatérve az utolsó küldetésünkre. Ez az egész csupán egy szelete a Camlornt sújtó vérfarkas problémának. Megtudtuk, hogy a fõfarkas nem bírja a tüzet. Jó dolog, de ha úgy tartja kedvünk hagyhatjuk szenvedni a helyieket és valami teljesen más feladat után nézhetünk. Nincs megkötve a kezünk, oda megyünk és azt csinálunk, amit csak akarunk és olyan sorrendben, ahogy az nekünk tetszik.

HENTRENDSZER I.
A hálózat késleltetési ideje miatt az Elder Scrolls játékokban megszokott valós idejű harcrendszer nem megvalósítható. A készítõk azonban mindent megtettek, hogy ha teljes egészében nem is, de nyomokban azért hasonlítson a hent a megszokotthoz. A harc sava borsát a stamina avagy állóképesség fogja adni. Megszakítás, blokkolás, sprintelés és a bénító hatások megszakítása mind ebbõl táplálkozik. Természetesen a blokkolást fogjuk a legtöbbet használni, mely alapjaiban ugyanaz, a kivitelezést tekintve azonban a kezünkben lévõ fegyver függvényében - kétkezes karddal hárítunk, pajzsunkat magunk elé emeljük vagy mágikus mezõt vonunk magunk köré - változhat.

Egy speciális támadás kivédése nem feltétlen fogja fel a teljes sebzést, azonban a másodlagos hatást, például letaglózást egy az egyben kivédhetjük vele. Ugyanakkor egy nagy erõkifejtést igénylõ támadás kivédése kibillentheti a dühösen hadonászó ellenfelet, ami ellentámadásra adhat lehetõséget.

Egy hagyományos MMO játékban, ha felvont pajzzsal egy sor harcos megindulna mágusok és ijászok felé, befagyasztva, bénultan, kipeckelt szájjal hullanának el félúton. Itt kicsit más a helyzet. Lehet, hogy mire célba érnek kifogynak a staminából, így nem tudnak további támadásokat kivédeni, viszont maximális életerõvel, egy harcban jártas karakter otthonkás mágusok és könnyen páncélozott íjászok gyűrűjében kellemetlen mészárlást tud véghezvinni.

Ugyanakkor két képzett játékos közötti harcban nem sok értelme van eldurrogtatni az összes bénító varázslatot. Viszont kifárasztani, az állóképességét leszívni annál inkább, hogy végül egy bazi nagy varázslatot küldjünk a fáradtan pislogó, blokkolni képtelen delikvens képébe.

Ahogy az a fentiekbõl nyilvánvalóvá vált, az állóképességnek nagy szerepe lesz a hentben. Mivel az aggro mechanika és a híler/tank/hentes felállás az EO-ban nincs jelen, ezért minden játékosnak fokozottan kell ügyelnie a testi épségére. A gyógyítás továbbra is fontos tényezõ a játékban, így a védelemre berendezkedett, mondjuk pajzs mögül kurjongató játékosoknak több lehetõsége adódik saját maga és csapattársainak védelmére, ám a stúdió határozott célja, hogy bármilyen összetételű, képzett játékosokból álló csapat képes legyen venni az akadályok zömét (nahát, ha ez összejön, akkor a WoW-nek annyi, Blizzard bezár és Bobby Kotick mogyorót fog árulni a nagyobb stadionokban vagy ... szimplán lenyúlják az[/spoiler]

Hmmm....

Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

Mint ahogy máshol is írtam, elég erős NGE utóérzete van, néhány jelenetet
egy-az-egyben másoltak át. Az animáció is lehetett volna egy fokkal igényesebb.
Ennyi idő után egy kicsit jobban is megerőltethették volna magukat, mert ez eddig
lopás és son i am disappoint kategória.
De mindegy, úgyis max. akkor veszem meg, ha akciós-olcsó lesz, vagy akkor se.

Fazék

Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-05-09, 11:30:34
Diablo III: Wrath   :cool:
nem igazán értem miért adja ehhez a nevét a Blizzard. fanart részlegben elfért volna, de így Blizzard logo-val megfejelt videóként előídézett magasabb elvárási szintet csúnyán alulteljesítette ez a szösszenet. értem én, hogy ingyen készült nekik, de akkor is... bár nem is tudom mit vártam a szintén fanart részlegben is vszleg épphogycsak életképes hivatalos character wallpaper-ektől, amiket a videó előtt fedtek föl... azok is vmi gyalázatosra sikeredtek az eddig megszokott Blizzard art-okhoz képest.

Kraivan

Quote from: Fazék on 2012-05-09, 11:38:05
Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-05-09, 11:30:34
Diablo III: Wrath   :cool:
nem igazán értem miért adja ehhez a nevét a Blizzard. fanart részlegben elfért volna, de így Blizzard logo-val megfejelt videóként előídézett magasabb elvárási szintet csúnyán alulteljesítette ez a szösszenet. értem én, hogy ingyen készült nekik, de akkor is... bár nem is tudom mit vártam a szintén fanart részlegben is vszleg épphogycsak életképes hivatalos character wallpaper-ektől, amiket a videó előtt fedtek föl... azok is vmi gyalázatosra sikeredtek az eddig megszokott Blizzard art-okhoz képest.
Azért ha vetünk egy pillantást arra h az amerikai rajzfilm milyen megvalósítási irányba halad, ez egész jó, és kellőképpen brutális animáció.

Cloud

Belenéztem csak, tényleg nem rossz a rajz, de Blizz miért nem marad a CGI animációknál. Ott tudnak durvulni nagyon.

Felsmuk

Mert akkor 2 év múlva jelenne meg a játék :)
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Fazék

Quote from: Cloud on 2012-05-09, 23:22:58
Belenéztem csak, tényleg nem rossz a rajz, de Blizz miért nem marad a CGI animációknál. Ott tudnak durvulni nagyon.
talán azért mert ezt nem ők csinálták, hanem külsős akárkik  ::)

Cloud

Akkor viszont nem kellett volna hogy a nevüket adják hozzá. Blizz neve mindig egyet jelentett a minőségi cgi videókkal szerintem.

NLZ

ne aggódjatok, lesznek rendes videók, nézzetek csak bele a TV előzetesekbe:
http://www.youtube.com/user/diablo
[reserved]

Flaser

Quote from: Cloud on 2012-05-10, 00:21:34
Akkor viszont nem kellett volna hogy a nevüket adják hozzá. Blizz neve mindig egyet jelentett a minőségi cgi videókkal szerintem.

Azért nem mindig:
http://youtu.be/gslAG2OEO1c

Kár, hogy ebből végül nem lett játék.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Fazék

Quote from: Flaser on 2012-05-10, 01:28:06
Quote from: Cloud on 2012-05-10, 00:21:34
Akkor viszont nem kellett volna hogy a nevüket adják hozzá. Blizz neve mindig egyet jelentett a minőségi cgi videókkal szerintem.

Azért nem mindig:
http://youtu.be/gslAG2OEO1c

Kár, hogy ebből végül nem lett játék.
sajnos hiába lett volna kiváló játék, nagyon nem illett volna be a blizzard sikerjátékok közé.
SC, WC, Diablo játékokat milliók veszik. egy kalandjátéknak ha Blizzard csinálja szintén lenne sikere, de meg se közelítené az előbbieket, kritikusok is vélhetően megosztottabbak lennének. persze én is nagyon szívesen játszottam volna vele...

Pr3d4k1ng

Quote from: Flaser on 2012-05-10, 01:28:06
Quote from: Cloud on 2012-05-10, 00:21:34
Akkor viszont nem kellett volna hogy a nevüket adják hozzá. Blizz neve mindig egyet jelentett a minőségi cgi videókkal szerintem.

Azért nem mindig:
http://youtu.be/gslAG2OEO1c

Kár, hogy ebből végül nem lett játék.
Game ugyan nem lett belőle de könyv igen. Ami nagyon jóra is sikeredett.

Sajna a Startcraft:Ghost lelőtte a Blizz pedig a trailerek alapján jó lehetett a game.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

kada

Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-05-10, 10:47:12
Sajna a Startcraft:Ghost lelőtte a Blizz pedig a trailerek alapján jó lehetett a game.
Na az a játék trükkös lett volna...
Nem elég hogy FPS (asszem avp2 volt a legutolsó amit megnéztem), de még csak nem is PC-s.
Konzolhater vs blizzardfanboy háborút folytattak volna a hangok a fejemben.

Fazék

[spoiler=DRM :D][/spoiler]

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2012-05-10, 12:10:21
[spoiler=DRM :D][/spoiler]
Haters gonna hate

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

kada

Quote from: Fazék on 2012-05-10, 12:10:21
[spoiler=DRM :D][/spoiler]
au

Aztán leesett hogy SC2-t még azóta se vettem meg, pedig szobám egyik dísze (lenne ha elférne rendesen) az SC nem kis doboza.
(bezzeg az én időmben még dobozban jött a szoftver)

Hmm... Ha hazaértem átrendezem kicsit a szobám...

Cloud

Quote from: kada on 2012-05-10, 11:43:09
Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-05-10, 10:47:12
Sajna a Startcraft:Ghost lelőtte a Blizz pedig a trailerek alapján jó lehetett a game.
Na az a játék trükkös lett volna...
Nem elég hogy FPS (asszem avp2 volt a legutolsó amit megnéztem), de még csak nem is PC-s.
Konzolhater vs blizzardfanboy háborút folytattak volna a hangok a fejemben.

TPS lett volna, csak lelőtték. VIszont aki játszott a Starcraft 2-vel az ott találkozhatott a karakterrel ha jól tudom.

kada

Quote from: Cloud on 2012-05-10, 18:22:50
Quote from: kada on 2012-05-10, 11:43:09
Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-05-10, 10:47:12
Sajna a Startcraft:Ghost lelőtte a Blizz pedig a trailerek alapján jó lehetett a game.
Na az a játék trükkös lett volna...
Nem elég hogy FPS (asszem avp2 volt a legutolsó amit megnéztem), de még csak nem is PC-s.
Konzolhater vs blizzardfanboy háborút folytattak volna a hangok a fejemben.

TPS lett volna, csak lelőtték. VIszont aki játszott a Starcraft 2-vel az ott találkozhatott a karakterrel ha jól tudom.

Shooter, shooter.  ^^"
Akik a műfajban otthon vannak, mennyire számít a különbség és mire jó?

Egyébként igen, és lehet választani hogy segítesz neki elkapni valakit, vagy keresztbe teszel neki.

Fazék

így kell játszani a Diablo 3-at[spoiler][/spoiler]

NLZ

Quote from: kada on 2012-05-10, 18:37:23
Akik a műfajban otthon vannak, mennyire számít a különbség és mire jó?
TPS-ben látod a karaktered hátát, FPS-ben csak a fegyver csövét.
[reserved]

Dreamcleaver

#5039
Quote from: NLZ on 2012-05-10, 22:15:50
Quote from: kada on 2012-05-10, 18:37:23
Akik a műfajban otthon vannak, mennyire számít a különbség és mire jó?
TPS-ben látod a karaktered hátát, FPS-ben csak a fegyver csövét.

Jelenleg

TPS: GoW klónok.

FPS: CoD klónok.

:(

Kada szerezd be az Oni nevezetű csodát PC-re. Egyik legjobb TPS evar.
http://www.gamefaqs.com/pc/256399-oni

Mondjuk inkább bunyó, mint shooter. :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS