Filmek (minden, ami nem japán)

Started by Flaser, 2004-09-15, 11:18:12

Previous topic - Next topic

Cloud



motifator

Quote from: kikuchiyo on 2012-06-09, 19:06:31
Prometheus
[spoiler=elemzés csak azoknak, akik látták a filmet]http://cavalorn.livejournal.com/584135.html#cutid1[spoiler=Ha ez a nyilatkozat hiteles, akkor...]FUCK YOU, RIDLEY SCOTT.[/spoiler][/spoiler]
Hümm...
Akkor már egy másik érdekes, amit ma találtam:
http://www.cracked.com/article_18932_alien-film-franchise-based-entirely-rape.html
Nothing amazing happens here, and you get used to that: used to a world where everything is ordinary.
Every day we spend here is like a whole lifetime of dying slowly.

Fazék

#7803
Quote from: motifator on 2012-06-11, 07:59:44
Akkor már egy másik érdekes, amit ma találtam:
http://www.cracked.com/article_18932_alien-film-franchise-based-entirely-rape.html
korrekt :D

nagyon fiatalon láttam anno, szóval nekem kicsit lassan esett le, csak amikor láttam Giger bácsi sok egyéb rajzát, akkor tűnt föl a brutális mértékű szexuális utalás az Alien-ben. durva volt újranézve :D

kikuchiyo

W

Még hivatalban lévő elnökről életrajzi filmet készíteni legalábbis merész vállalkozás - Oliver Stone pontosan ezt tette a W-vel 2008-ban. Az időzítés miatt érthető is, hogy a film elsősorban nem George W. Bush elnökségére, hanem inkább a fiatalkorára koncentrál, pontosabban megpróbálja feltérképezni azokat a hatásokat, amelyek a leendő elnököt érték, és ezekkel próbálja megmagyarázni Bush személyiségét és bizonyos döntéseit. Nyilvánvalóan nem mehettek el 9/11 és az arra adott amerikai válaszok, azaz Afganisztán és Irak megtámadása mellett: a filmet tulajdonképpen ezek köré építették fel azzal, hogy fikciós dialógusokon keresztül megmutatja a "jelen", azaz 2002-3 kormányüléseit, ahol megszülettek az Afganisztán és aztán Irak megtámadására vonatkozó döntések, és ezzel párhuzamosan bemutatja a fiatal Bush élettörténetét, a hosszú útkeresést, az alkoholizmust, az apjával való ellentmondásos kapcsolatot és a lassan kiépülő politikai karriert, amelyek mind-mind rímelnek a döntési folyamat egy-egy szakaszára.

Újságolvasó, vagy legalábbis Daily Show-néző embernek ismerősek lehetnek a kormánytagok magánbeszélgetéseiben feltűnő szófordulatok ("misunderstatement", "he forgot Poland", "shock and awe" és a többi), amelyek a valóságban gyakran szerepeltek a kor sajtójában (pl. Bush nyilatkozataiban fordultak elő).

A szereplők jól hozzák az általuk alakított közéleti figurákat, közülük is ki kell emelni a főszereplőt, Josh Brolint, aki nyilvánvalóan sokat dolgozott azon, hogy elsajátítsa az elnök beszéd- és mozgásstílusát, továbbá a Dick Cheneyt játszó színészt. Nehéz dolguk lehetett, mert olyan embereket kellett alakítaniuk, akik benne vannak a köztudatban, és a néző (legalábbis az amerikai néző) számára közismertek.

Az előzetes hype alapján arra számítottam, hogy a film konfrontatívabb lesz, de leginkább langyosnak mondanám utólag. Nem ítéli el az elnököt, igazából véleményt sem mond róla, megelégszik annyival, hogy megpróbálja értelmezni George W. Bush mozgatórugóit.
[spoiler]Nem tudom elképzelni, hogy akármelyik közelmúltbeli magyar politikusról hasonló stílusú, vállalható film készüljön nálunk.[/spoiler]

Coriolanus

Ralph Fiennes ültette át Shakespeare egyik kevésbé ismert római tragédiáját modern környezetbe. A szövegkönyv teljes egészében az eredeti drámaszövegen alapul, legfeljebb itt-ott húztak rajta vagy egyes mondatokat más szereplők szájába adtak. Ennek megfelelően a megértése még erős nyelvtudással is kihívást jelent, és még a film élvezetét is megtöri egy kicsit, amikor a meglőtt katona vagy a felheccelt csőcselék szónokolni kezd.
A színészek nagyon jók, és némelyik jelenet kivételesen hatásos, de összességében nem sikerült teljesen összeolvasztani a túlzott büszkesége miatt elűzött és épp ezért árulóvá váló római tábornok témáját a modern környezettel. Kardok helyett gépkarabéllyal ölnek és a hírnök helyett a bemondó beszél a hírtelevízióból, de érződik, hogy mindez valahol szintetikus. Nem tudom, hogy ez mennyiben az eredeti dráma és mennyiben a feldolgozás problémája - szerintem Fiennesék kihozták az anyagból, amit lehetett, és nem véletlen, hogy az eredeti dráma Shakespeare ritkábban játszott darabjai közé tartozik.

Prometheus

A filmet övező szélsőséges vélemények orkánjára az előző bekezdésben ismertett dráma főszereplője ezt mondta volna:

Mi dolog ez, ti lázongó gazok,
Kik nyüzsgő véleményteket vakarva
Megrühösítitek magatokat?

Az én nyüzsgő véleményem a két szélsőség között van: leginkább a sajnálatosan kihagyott lehetőségek sorának tartom a Prometheust.

Leginkább azzal volt a baj, hogy túl sokat akart a film és a vállalásaiból túl keveset tudott megvalósítani.
Egyszerre akart Alien-előzményfilm (illetve általánosabban Alien-stílusú horrorfilm), szörny-irtós akciófilm és létkérdéseket felvető "gondolkodtató sci-fi" lenni, de valójában egyik sem sikerült igazán.

Mert nyilvánvalóan akart Alien-előzményfilm lenni, hiába tagadták ezt az alkotók számtalan nyilatkozatban, elég megnézni a cselekmény vázát, amely hűen követi, szinte lemásolja az Alien cselekményét. [spoiler]leszállás az idegen bolygón - behatolás az idegen objektumba - idegen artifakt felfedezése - idegen létforma támadása - pánikszerűen vissza az űrhajóra - elszabadul a pokol - főhősnő egyedül marad - az idegen lény még egyszer visszatér[/spoiler]
Leginkább azonban az atmoszféra és a hangulat hiányzik ahhoz, hogy ez a séma igazán működjön, főleg a film második felében.

Akart továbbá a Prometheus akciófilm is lenni, de az akciójelenetek a levegőben lógnak, nincsenek megalapozva és nincs következményük.

És végül - nagyon hangsúlyosan - akart a film a teremtéssel, hittel, léttel kapcsolatos alapkérdéseket feltevő filozofikus sci-fi is lenni, alig leplezett módon a 2001-re adott válasz, de ehhez pedig egyszerűen kevés a szellemi muníciója, még a kérdésfeltevések is zavarosak, nemhogy a rájuk felkínált válasz-kezdemények.

Sok szót ejtettek a kritikák a forgatókönyv zavarosságáról ill. elvarratlan szálairól, és szokás ezeket a forgatókönyvíró, a Lostot is jegyző Damon Lindelof hibájául felróni. Nyilván van ebben igazság, de a problémák ennél mélyebbről fakadnak.

[spoiler=a műtős jelenet elemzése]A film egyik csúcspontja és legjobb jelenete, amikor Shaw kioperálja magából az idegen lényt az automata műtőkabinban. Kétségkívül hatásos jelenet, de sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Túl gyorsan lezavarták az egészet: kiderült, hogy terhes az idegen lénnyel, öt perc múlva megvolt a műtét, újabb öt perc múlva már senkit sem érdekelt a dolog, Shaw-t magát sem.

Pedig micsoda lehetőségek voltak ebben: a terhességgel, gyermekszüléssel, kisgyermekekkel kapcsolatban rengeteg félelem és sötét gondolat bújik meg az ember tudatalattijában - elkezd növekedni a nő testében valami, egy élet, ami addig nem volt, aztán egy véres és fájdalmas aktus keretében megszületik a csecsemő, hogy aztán fenekestül felforgassa a pár életét... Ez még az férfi-nézőpontomból is félelmetes, el sem tudom képzelni, hogy egy nő mit élhet át ezalatt. Nem véletlen hogy rengeteg film született ezeknek a félelmeknek a kiaknázására (Rosemary's Baby, Eraserhead).

Mindezt még magasabb szintre emelhette volna az a fordulat, hogy Shaw meddő volt - kár, hogy ezt az információt is csak öt perccel a terhesség kiderülése előtt dobták be, így egyáltalán nem volt jelentősége. Ha ezt a tényt a karakter lényeges részévé, központi mozgatórugójává teszik - pedig ha az apjáról szóló flashback-re volt alkalom, erre is lett volna -, és több időt hagynak a terhesség hírének feldolgozására, esetleg két részre bontják a jelenetet (hogy először azt tudja meg, hogy terhes, és csak utána lassanként derül ki, hogy mivel), akkor a jelenet és az egész film sokkal hatásosabb lehetett volna. Igazából csak e köré egy külön filmet lehetett volna építeni, de túl sokat akartak, így aztán erre nem - erre sem - jutott idő. Jó példa ez arra, hogy miért hiányzik a hangulat ebből a filmből, és ez már a rendező sara.[/spoiler]

Ha sok anyázós hozzászólást akarnék generálni, azt írnám, hogy végül is mit vártunk? Adott egy rendező, aki legalább egy évtizede középszerű filmeket készít, és egy forgatókönyvíró, aki bevallottan zavaros, megválaszolatlan kérdéseket hagyó forgatókönyveket ír - kettejük együttműködéséből pontosan a várható eredmény született.
Failure is the default option

chilip

Quote from: kikuchiyo on 2012-06-17, 14:06:30
Prometheus

[spoiler]Már rég meg lett fejtve a teljes film, természetesen a Magyarság teremtéstörténetét dolgozza fel :
"Az LV 223 természetes LeVédiát jelenti, a magyarság szálláshelyét.
- A hét kutató, akik bemennek a szerencsepatkó alakú hajóba (ősi magyar motívum), a hét honfoglaló vezér
- Hologramon látják, ahogyan a folyosón Hunor és Magor kergeti a csodaszarvast.
- A nagy teremben, a freskón Emese álma van megörökítve, amint álmában megtermékenyíti a turulkirálynő.
- Ott van még az idegenszívű germán-árja droid, aki a magyarság összes bajáért felelős. Amikor a síppal, dobbal, nádi hegedűvel (ősi magyar sámánhangszerek) beindítja az űrhajót, akkor nyilvánvalóvá válik gonosz szándéka: kezében akarja tartani a magyarság Földjét.
- Ezt nem hagyja szittya-sumér ősünk, és letépi a fejét. Méretes ősünk ezután megtudja, hogy a magyar földet Trianonban megcsonkították, és büntető űrhajót indít az IMF ellen. De az idegenszívű sem rest, és polipként tekeredve szittya ősünkre megöli őt. A szerencsepatkó ezután lezuhan, de csak a germán-árja nőt temeti maga alá, a magyar vezér cselesen oldalra gurul (ősi magyar taktika), és megmenekül.
- A honfoglalást csak Töhötöm vezér éli túl, akit a film helytelenül nőnek ábrázol. Töhötöm utána a germán-árja droid levágott fejével lóra pattan, és elindul kalandozni a szomszédos galaxisokban.

És még egy: Ridley Scott az Kristó Gyula anagrammája, aki híres magyarság kutató volt, tehát az információ biztos, ne is vitatkozzatok!"[/spoiler]

Fazék

Quote from: chilip on 2012-06-18, 00:18:58
Quote from: kikuchiyo on 2012-06-17, 14:06:30
Prometheus

[spoiler]Már rég meg lett fejtve a teljes film, természetesen a Magyarság teremtéstörténetét dolgozza fel :
"Az LV 223 természetes LeVédiát jelenti, a magyarság szálláshelyét.
- A hét kutató, akik bemennek a szerencsepatkó alakú hajóba (ősi magyar motívum), a hét honfoglaló vezér
- Hologramon látják, ahogyan a folyosón Hunor és Magor kergeti a csodaszarvast.
- A nagy teremben, a freskón Emese álma van megörökítve, amint álmában megtermékenyíti a turulkirálynő.
- Ott van még az idegenszívű germán-árja droid, aki a magyarság összes bajáért felelős. Amikor a síppal, dobbal, nádi hegedűvel (ősi magyar sámánhangszerek) beindítja az űrhajót, akkor nyilvánvalóvá válik gonosz szándéka: kezében akarja tartani a magyarság Földjét.
- Ezt nem hagyja szittya-sumér ősünk, és letépi a fejét. Méretes ősünk ezután megtudja, hogy a magyar földet Trianonban megcsonkították, és büntető űrhajót indít az IMF ellen. De az idegenszívű sem rest, és polipként tekeredve szittya ősünkre megöli őt. A szerencsepatkó ezután lezuhan, de csak a germán-árja nőt temeti maga alá, a magyar vezér cselesen oldalra gurul (ősi magyar taktika), és megmenekül.
- A honfoglalást csak Töhötöm vezér éli túl, akit a film helytelenül nőnek ábrázol. Töhötöm utána a germán-árja droid levágott fejével lóra pattan, és elindul kalandozni a szomszédos galaxisokban.

És még egy: Ridley Scott az Kristó Gyula anagrammája, aki híres magyarság kutató volt, tehát az információ biztos, ne is vitatkozzatok!"[/spoiler]
jaj  :rotfl:

kada

Quote from: chilip on 2012-06-18, 00:18:58
Quote from: kikuchiyo on 2012-06-17, 14:06:30
Prometheus

[spoiler]Már rég meg lett fejtve a teljes film, természetesen a Magyarság teremtéstörténetét dolgozza fel :
"Az LV 223 természetes LeVédiát jelenti, a magyarság szálláshelyét.
- A hét kutató, akik bemennek a szerencsepatkó alakú hajóba (ősi magyar motívum), a hét honfoglaló vezér
- Hologramon látják, ahogyan a folyosón Hunor és Magor kergeti a csodaszarvast.
- A nagy teremben, a freskón Emese álma van megörökítve, amint álmában megtermékenyíti a turulkirálynő.
- Ott van még az idegenszívű germán-árja droid, aki a magyarság összes bajáért felelős. Amikor a síppal, dobbal, nádi hegedűvel (ősi magyar sámánhangszerek) beindítja az űrhajót, akkor nyilvánvalóvá válik gonosz szándéka: kezében akarja tartani a magyarság Földjét.
- Ezt nem hagyja szittya-sumér ősünk, és letépi a fejét. Méretes ősünk ezután megtudja, hogy a magyar földet Trianonban megcsonkították, és büntető űrhajót indít az IMF ellen. De az idegenszívű sem rest, és polipként tekeredve szittya ősünkre megöli őt. A szerencsepatkó ezután lezuhan, de csak a germán-árja nőt temeti maga alá, a magyar vezér cselesen oldalra gurul (ősi magyar taktika), és megmenekül.
- A honfoglalást csak Töhötöm vezér éli túl, akit a film helytelenül nőnek ábrázol. Töhötöm utána a germán-árja droid levágott fejével lóra pattan, és elindul kalandozni a szomszédos galaxisokban.

És még egy: Ridley Scott az Kristó Gyula anagrammája, aki híres magyarság kutató volt, tehát az információ biztos, ne is vitatkozzatok!"[/spoiler]
Suddenly it all makes sense!  :eek:

Fazék


kikuchiyo

#7809
God Bless America

Nagyon rossz film.
Az alapötlete, hogy az idősödő, elvált, szar állásából kirúgott és gyógyíthatatlan agytumorral diagnosztizált férfi fegyvert vesz a kezébe, hogy megszabadítsa a világot a szennytől, még jó is lehetne. Van néhány kitűnő film, amely erre a sémára épül (Taxisofőr, vagy a mi Dögkeselyűnk), de azok mind pontos, feszes karakter-tanulmányok elsősorban és csak másodsorban akciófilmek.

Ebben ellenben nem karakterek vannak, akik egy történetet játszanak el, hanem a rendező szócsövei, akik a rendező véleményét rágják a néző szájába. A film elején, mielőtt a mészárlás elkezdődne, kapunk egy montázst arról, hogy mik is azok a káros jelenségek, amelyek végül a főhőst az irtóhadjárata megkezdésére késztetik: többek között Glenn Beck, a Westboro Baptist Church, a káromkodós-dugós valóságsók, az amerikai Csillag Születik-ekvivalens, és végül az első tényleges áldozat, az az internetes videóból ismert lány, aki jelenetet rendez csak azért, mert nem azt a típusú autót kapja a 16. születésnapjára, mint amilyet szeretett volna.

A rendező azonban egy cseppet sem kifinomultabb a véleménye tolmácsolásakor, mint az általa ostorozott, sőt explicite halálra kijelölt céltáblák, így aztán a filmje sem lesz jobb amazoknál. A film eleji események, amelyek megalapozni hivatottak a főhős ámokfutását, a primitív szomszédok, az ostoba munkatársak, az agytumor hírét káromkodások közt közlő doktor mind-mind végletesen, karikatúraszerűen eltúlzottak és hiteltelenek. Az egész filmből süt az átlátszó demagógia.

A második fele, ahol is bejárják az országot és levadásszák a bevezető montázsban mutatott ellenszenves közszereplőket, pedig nem több egysíkú bosszúfantázia-maszturbációnál. A valóságtól nyilvánvalóan elrugaszkodott jelenetek ezek, hiszen a főhős és tizenéves lány segítője úgy követhetik el a tucatnyi gyilkosságot, hogy mágikus módon még közelébe sem kerülnek a lebukásnak, továbbá géppisztolyt és robbanószert is gond nélkül szereznek, amikor kell. Az egymást futószalagon követő leszámolásoknak semmiféle következményük nincs, így aztán a néző számára is érdektelenek maradnak.

Na de várjunk csak, tizenéves lány segítő? - igazából ez az a pont, ahol a film végképp tökön lövi önmagát. Említettem, hogy nem egy jó film épül a romlott társadalommal szembeforduló és az igazságot fegyverrel érvényre juttató magányos férfi motívumára - ezekben a filmekben a jellemzően középkorú, lecsúszott, földre került főhős eljut odáig, hogy nem tűri tovább a csapásokat, és útra kell, hogy "életében először végigcsináljon valamit" (hogy ismét a Dögkeselyűre utaljak). Próbálnám eszerint a séma szerint értelmezni, vagy inkább mentegetni ezt a filmet - és nem értem, hogy mit keres benne a kiscsaj karaktere.

A sztoriba úgy kerül, hogy véletlenül tanúja lesz a főhős első gyilkosságának (ahol az elkényeztetett lányt lövi le), aztán hozzászegődik, és az ámokfutás hátralévő részét együtt követik el, sőt, még azt is megbeszélik, hogy kinek miért kell meghalnia. Bárki beláthatja, mennyire abszurd koncepció, hogy egy 16 éves lány értékítéletére legyen bízva, hogy ki érdemes a halálra, aki beszélt valaha eggyel. Nem is értem, hogy jutott a rendező eszébe, hogy egy ilyen karaktert hozzon be a filmjébe -  ha csak azért nem, hogy a közönségnek azt a részét becsalogassa a moziba, akik szórakoztatónak találják a mészárlós-kislányos japán trash-filmeket és hasonlókat. Kár, hogy ezzel teljesen kiheréli a magányos bosszúálló hős motívumát és lenullázza a főhős erkölcsi felsőbbrendűségének maradékát is, amely félig-meddig kihúzhatta volna a filmet a demagógia mocsarából (főleg, hogy a film végére kiderül, hogy a kiscsaj semmivel sem jobb az elsőként megölt elkényeztetett picsánál).

Összességében: átlátszó, hazug, buta film, amely rossz szájízt hagy maga után.
Failure is the default option

Kvikveg

Quote from: kikuchiyo on 2012-06-24, 17:52:11
God Bless America

Nagyon rossz film.

...

Bárki beláthatja, mennyire abszurd koncepció, hogy egy 16 éves lány értékítéletére legyen bízva, hogy ki érdemes a halálra, aki beszélt valaha eggyel.

...

(főleg, hogy a film végére kiderül, hogy a kiscsaj semmivel sem jobb az elsőként megölt elkényeztetett picsánál).

Összességében: átlátszó, hazug, buta film, amely rossz szájízt hagy maga után.
De jo, hogy nem is akartam igazan megnezni.
Nem tudom, en 16 evesen normalis voltam, es csak a 100% bebizonyitott elore megfontolt gyilkosokat tartottam kivegzesre erdemesnek. Ezzel kb tovabbra is igy vagyok.
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Xzone

Quote from: kikuchiyo on 2012-06-24, 17:52:11
God Bless America

Quote from: kikuchiyo on 2012-06-24, 17:52:11
A második fele, ahol is bejárják az országot és levadásszák a bevezető montázsban mutatott ellenszenves közszereplőket, pedig nem több egysíkú bosszúfantázia-maszturbációnál.

Nem pont ez a lényeg? Azt hittem, ez a film csak egy egyszerű vígjáték, erre az alapgondolatra építve. Pont olyan, mint a Postal 2 játék. (Még nem láttam a filmet egyébként.)

kikuchiyo

#7812
Quote from: Xzone on 2012-06-24, 20:51:50
Quote from: kikuchiyo on 2012-06-24, 17:52:11
God Bless America

Nem pont ez a lényeg? Azt hittem, ez a film csak egy egyszerű vígjáték, erre az alapgondolatra építve.

Két okból nem az: vígjátékhoz képest alig vicces, és azt a kevés humort is agyonnyomja a prédikálás.
Failure is the default option


noriko

A Fejvadászok című norvég thriller jó film! Ajánlom.
"I wish I could, but I don't want to."

chilip

az új BATMAN film

hát :( nem nagy szám, nekem annyira nem jött be, meg az uccsó 15 percben (2 óra 40 perc a film ) dobnak be egy csavart Nolan segglyukából előhúzva. amcsi zászlók, amcsi elnök, amcsi tábornok csillagokkal, egyáltalán nem volt batman fílingje a filmnek. és úgy hogy bane sztem egy eltalált ellenség volt

no meg sok apró hülyeség amit nem részleteznék

amúgy első nolan batman filmben Gotham városának a szíve volt a Wayne tornyok és minden oda futott be: utak, vízvezetékek, vasút. már a 2. filmben se vették a fáradtságot hogy ehhez tartsák maguk hanem new york látképével szórakoztattak minket :P

kada

Quote from: chilip on 2012-07-26, 22:55:10
az új BATMAN film

hát :( nem nagy szám, nekem annyira nem jött be, meg az uccsó 15 percben (2 óra 40 perc a film ) dobnak be egy csavart Nolan segglyukából előhúzva. amcsi zászlók, amcsi elnök, amcsi tábornok csillagokkal, egyáltalán nem volt batman fílingje a filmnek. és úgy hogy bane sztem egy eltalált ellenség volt

no meg sok apró hülyeség amit nem részleteznék

amúgy első nolan batman filmben Gotham városának a szíve volt a Wayne tornyok és minden oda futott be: utak, vízvezetékek, vasút. már a 2. filmben se vették a fáradtságot hogy ehhez tartsák maguk hanem new york látképével szórakoztattak minket :P
jut eszembe:
[spoiler=webcomic (CAD)][/spoiler]

Flaser

Quote from: chilip on 2012-07-26, 22:55:10
az új BATMAN film

hát :( nem nagy szám, nekem annyira nem jött be, meg az uccsó 15 percben (2 óra 40 perc a film ) dobnak be egy csavart Nolan segglyukából előhúzva. amcsi zászlók, amcsi elnök, amcsi tábornok csillagokkal, egyáltalán nem volt batman fílingje a filmnek. és úgy hogy bane sztem egy eltalált ellenség volt

no meg sok apró hülyeség amit nem részleteznék

amúgy első nolan batman filmben Gotham városának a szíve volt a Wayne tornyok és minden oda futott be: utak, vízvezetékek, vasút. már a 2. filmben se vették a fáradtságot hogy ehhez tartsák maguk hanem new york látképével szórakoztattak minket :P

Az alattomos politikai felhangokról nem is beszélve:
The Dark Knight Rises vs The 99%
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Fazék

vicc a cikk, vagy érdemes elmentenem a film utáni olvasásra?
jövő hét szerdán megyek csak megnézni olcsójeggyel, azt is kb hitelből, szóval ezért kérdem :)

Flaser

Quote from: Fazék on 2012-07-27, 12:59:34
vicc a cikk, vagy érdemes elmentenem a film utáni olvasásra?
jövő hét szerdán megyek csak megnézni olcsójeggyel, azt is kb hitelből, szóval ezért kérdem :)

A cikk nem vicc, nagyon is jogos aggályokat fogalmaz meg a film politikai mondanivalójával kapcsolatban, de 100% spoiler, uh. jobb ha elteszed, ha ez zavar.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Flaser on 2012-07-27, 12:42:03
Az alattomos politikai felhangokról nem is beszélve:
The Dark Knight Rises vs The 99%
sajnos több ponton is erősen telitalálatnak érződik ez a vélemény


Fazék

#7823
http://www.veer.com/ideas/clockbusters
1. változatból elsőre 40/50 jött össze, némi imdb segítséggel, mert néhány film címe az istennek se akart beugrani ^^"
szerk: megvan további 3

Próféta


Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Én

26/50, több mint amire számítottam :P

kada

23
[spoiler]A szellemes mi?
[spoiler]The Dark Knight - na ezt nem tudtam, csak a régi batman filmek neve jutott eszembe... ennyit arról hogy the original  ^^"[/spoiler][/spoiler]
Első néhány után 10%-ban reménykedtem?  ::)

Próféta

Quote from: kada on 2012-08-08, 00:08:02
[spoiler]A szellemes mi?
[/spoiler]
[spoiler]Rovarirtószerűen öltözött emberek. szellemek. Marshmallow. Az segít, hogy az utóbbi jóóóó nagy?
[spoiler]Ghostbusters[/spoiler][/spoiler]

Fazék

közben meglett még egy, szóval 44 a végeredmény, a többire nagyon nem akar beugrani semmi.
2. már egy kicsit gyászosabb lett, ott csak 34/50 jött össze egyelőre