Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Raggie

Hát lehet... de én Jedi mester vagyok! Nem az erőszak híve! :D

Nna mindegy... egyébként nincsen igazad, mert azért ha tényleg úgy mész a pályákon, mintha quake-eznél, akkor qrvasok őr jön rád(én nem verry easy-n játszom :hehe: ), ha meg csak pár kulcsfontosságú helyről szedsz le szépen csendben egy-egy pacákot, akkor senki sem jön rád...

ugyhogy:  :hehe:
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Rounin

Quote from: Vash the Stampeedo on 2006-05-16, 00:13:17
Hát lehet... de én Jedi mester vagyok! Nem az erőszak híve! :D

Nna mindegy... egyébként nincsen igazad, mert azért ha tényleg úgy mész a pályákon, mintha quake-eznél, akkor qrvasok őr jön rád(én nem verry easy-n játszom :hehe: ), ha meg csak pár kulcsfontosságú helyről szedsz le szépen csendben egy-egy pacákot, akkor senki sem jön rád...

ugyhogy:  :hehe:

Igazam van, mert kipróbáltam :hehe: És nem very easyn játszom ;p
Legnehezebb fokozaton a Silent Assassinre hajtok mindig :p És képzeld, sikerül :hehe:
Sokkal nehezebb, mint gyilkolni. Punktum-burgum! ;)

Pr3d4k1ng

Quote from: Vash the Stampeedo on 2006-05-16, 00:13:17
Hát lehet... de én Jedi mester vagyok! Nem az erőszak híve! :D

Nna mindegy... egyébként nincsen igazad, mert azért ha tényleg úgy mész a pályákon, mintha quake-eznél, akkor qrvasok őr jön rád(én nem verry easy-n játszom :hehe: ), ha meg csak pár kulcsfontosságú helyről szedsz le szépen csendben egy-egy pacákot, akkor senki sem jön rád...

ugyhogy:  :hehe:
Minnél többen jönnek annál jobban tudok én szórakozni  :__devil:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Raggie

Quote from: Rounin on 2006-05-16, 00:15:20
Legnehezebb fokozaton a Silent Assassinre hajtok mindig :p És képzeld, sikerül :hehe:
Nna hát EZT nem hiszem el, de ne vedd sértésnek! :D ;) :__devil:
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Rounin

#2224
Quote from: Vash the Stampeedo on 2006-05-16, 00:57:58
Nna hát EZT nem hiszem el, de ne vedd sértésnek! :D ;) :__devil:

Nem veszem :) Jogodban áll kételkedni :p (azt nem mondom, hogy néha nem csúszik be véletlenül egy áldozat, akire nem lett volna szükség, de ennek ellenére is megadja a rangot :p)

(és persze két-három marék hajamba is belekerül ^^)

Raggie

Quote from: Rounin on 2006-05-16, 01:03:42
(és persze két-három marék hajamba is belekerül ^^)
Jaja! Azt én is szoktam, mikor a háromnegyedórás cs*szekedés után a semmiből előbukkan mögülem valami hülye őr! :ejj: :D

Most nyomultam kicsit a Halo-ban, nehogy aztán túl Silent legyek! :lazza:
(a legkirályabb eddig a Halo-ban a járművezetés!---> Tank rulez!! :jee: )
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Dreamcleaver

Quote from: Rounin on 2006-05-16, 00:15:20
Igazam van, mert kipróbáltam :hehe: És nem very easyn játszom ;p
Legnehezebb fokozaton a Silent Assassinre hajtok mindig :p És képzeld, sikerül :hehe:
Sokkal nehezebb, mint gyilkolni. Punktum-burgum! ;)

Az lehet, de mi értelme lopakodni ha a játék nem kényszerít rá? Sztem ezek a Hitman játékok röhejesen sz@rok.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-16, 04:29:27
Az lehet, de mi értelme lopakodni ha a játék nem kényszerít rá? Sztem ezek a Hitman játékok röhejesen sz@rok.

Van benne ráció, de ha "rákényszerít" valamire, máris a szabadságodból veszítesz. Persze a thiefben nem is várnám el, hogy mészároljak, ezért nem is bánom, hogy képtelen vagyok úgy érvényesülni (ez sem igaz egészen, de legyen :p). Viszont egy "hitman" nem mindig a csendes utat választja. Aki csöndesen akar gyilkolni, mindenképpen arra törekszik, legfeljebb idegességlevezetésként fog a duplacsövűhöz és ak74-eshez nyúlni :D

sirtomi

Felraktam a HoMM 5 -öt tegnap este és nekem is tetszik.
Gyönyörű grafika, kellemes zene, jó hangulat.
Kicsit tartottam tőle, mert fórumokon sokan problémáztak apróságokon, de nekem semmi gondom vele. A 3. résszel játszottam elég sokat, de nem vagyok nagy fanatikus, úgyhogy jó ez az 5. rész.
Próbálja ki mindenki :)

Pr3d4k1ng

Quote from: sirtomi on 2006-05-16, 10:34:03
Felraktam a HoMM 5 -öt tegnap este és nekem is tetszik.
Gyönyörű grafika, kellemes zene, jó hangulat.
Kicsit tartottam tőle, mert fórumokon sokan problémáztak apróságokon, de nekem semmi gondom vele. A 3. résszel játszottam elég sokat, de nem vagyok nagy fanatikus, úgyhogy jó ez az 5. rész.
Próbálja ki mindenki :)
Arra azért majd kiváncsi vagyok, hogy leszneke ismerős hösök mint pl Crach Hack vagy Sandro mert ők eddig minden Homm-ba voltak.Ugyan azt nem tudom ,hogy storyban hol van az 5 mivel ugye 4úgy kezdödött ,hogy erathia elpusztult hála 2 nagy kard össze csapásakor szerintem Gelu ekkor tuti meghalt sajna pedig eléggé imba volt specialja ugyan számra Lord Haart és Killgor speicalja a legdurvábbak. Lord Haart (undead) +10 damaget és 5 attack és defet add Black és Dread lovagoknak .Killgor is 10 damage +5 attack/def minden Behemot és Ancient Behemotnak alapból erős lény őláne ezzel hössel.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2006-05-16, 10:44:12Arra azért majd kiváncsi vagyok, hogy leszneke ismerős hösök mint pl Crach Hack vagy Sandro mert ők eddig minden Homm-ba voltak.
sajnos ebben is szakítottak a "hagyományokkal", szóval ezek a hősök nem tértek vissza, ellenben van Laszlo (Haven) és Zoltan (necromancer) is :D

(tippeljetek kit választok majd elsőnek a Necromancer néppel :D)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2006-05-16, 12:17:55
Quote from: Predaking on 2006-05-16, 10:44:12Arra azért majd kiváncsi vagyok, hogy leszneke ismerős hösök mint pl Crach Hack vagy Sandro mert ők eddig minden Homm-ba voltak.
sajnos ebben is szakítottak a "hagyományokkal", szóval ezek a hősök nem tértek vissza, ellenben van Laszlo (Haven) és Zoltan (necromancer) is :D

(tippeljetek kit választok majd elsőnek a Necromancer néppel :D)
:tezsvir:
nem  vagy te önimádó ugye :D ahogyan én se.
Nem véletlen , hogy magyar nevek. Tudtommal az animácokat magyarok csinálták. Majd nézzétek végig a credit listát.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2006-05-16, 12:22:42Nem véletlen , hogy magyar nevek. Tudtommal az animácokat magyarok csinálták. Majd nézzétek végig a credit listát.
ezt nem is tudtam, de végülis meglepőnek se igazán lehet mondani :)

RE@L

#2233
Sin Episodes: Emergence

Kinek mi a véleménye? Sztem  túl nehéz játékmenet, sürgősen patch kell... Story az nemigazán van... amúgy jól elszórakoztam vele de ez szerintem kevés egy epizódnak. Kevés a 3 fegyver 3-4 féle ellenfél... Még a beépített telefonos easter-eggek is unalmasak és érdektelenek 34 után. :(
Dopefish viszont tetszett ^^
http://usteam.hu/pictures/g/pics/1147690552197.jpg
http://usteam.hu/pictures/g/pics/1147690611053.jpg

* Ekkora képeket legközelebb csak linkelni! - Moha

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Necrid^

Quote from: RE@L on 2006-05-16, 20:40:05
Sin Episodes: Emergence

Kinek mi a véleménye? Sztem  túl nehéz játékmenet, sürgősen patch kell... Story az nemigazán van... amúgy jól elszórakoztam vele de ez szerintem kevés egy epizódnak. Kevés a 3 fegyver 3-4 féle ellenfél... Még a beépített telefonos easter-eggek is unalmasak és érdektelenek 34 után. :(
Dopefish viszont tetszett ^^
Én már végig vettem, de várom a köv részt mert ugyanis még nincs vége a játéknak. ugy tudom hogy tóbb episodos lesz. amugy egyetalán nem hosszu az első rész.
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Ramiz

12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

RE@L

Quote from: Nec^ on 2006-05-16, 20:55:43
Quote from: RE@L on 2006-05-16, 20:40:05
Sin Episodes: Emergence

Kinek mi a véleménye? Sztem  túl nehéz játékmenet, sürgősen patch kell... Story az nemigazán van... amúgy jól elszórakoztam vele de ez szerintem kevés egy epizódnak. Kevés a 3 fegyver 3-4 féle ellenfél... Még a beépített telefonos easter-eggek is unalmasak és érdektelenek 34 után. :(
Dopefish viszont tetszett ^^
Én már végig vettem, de várom a köv részt mert ugyanis még nincs vége a játéknak. ugy tudom hogy tóbb episodos lesz. amugy egyetalán nem hosszu az első rész.
Énis várom,  mert rég volt már hogy kedvet kaptam 1 fpshez akkoris ha ilyen batár nehéz volt ez. El lehetett szórakozni vele.

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Dreamcleaver

#2237
Quote from: RE@L on 2006-05-16, 20:40:05
Sin Episodes: Emergence

Kinek mi a véleménye? Sztem  túl nehéz játékmenet, sürgősen patch kell... Story az nemigazán van... amúgy jól elszórakoztam vele de ez szerintem kevés egy epizódnak. Kevés a 3 fegyver 3-4 féle ellenfél... Még a beépített telefonos easter-eggek is unalmasak és érdektelenek 34 után. :(
Dopefish viszont tetszett ^^

Hát én naygon vártam ezt a játékot, de nem hozta azt amit akartam. A grafika sztem tök jó, nekem bőven elég a HL2 engine. De ezt kiadni egy teljes játékként, na ahhoz pofa kell. Eszméletelenül rövid, kevés és uncsi ellenfelek, kevés fegyver ahogy mondtad (3db lol), és a történet is alig halad egy epizód alatt. Még az sem derült ki mi a fenével oltottak be. Társnőnknek is kevés szerep jutott a játékban. Ő volt az egyik ok, ami miatt vártam a játékot, mivel mostanában a gyengébb nem eléggé hanyagolva volt az FPS-ekben, de nem volt vele túl sok interakció. Ha mondjuk kétszer ennyi dolgot belepakoltak volna a játékba azt mondom jó, így max közepes.

A nehézségi szinttel nekem nem votl bajom, középre húztam a challenge baron a pöcköt és a játék elegendő kihívást nyújtott, mégis végig vittem idegbaj nélkül. Ami naygon zavaró volt az az iszonyat hülye AI. Pl gránát elől nem fut. Odadobod egy csapat katona elé, azok felkiáltanak hogy "vigyáz! gránááááát!", de meg nem mozdulnának, aztán cafatokra robbannak. Még egy játékban sem volt ennyire könnyű fedezékből dobált gránátokkal kiírtani az ellent (gránát pedig van bőven, szinte mindig ki volt a max 5).

Plus pont a fő ellenség csajszival a fürdős-víziós jelenetért, az tetszett. ^^ Részemtől ennyi.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-16, 21:44:55
Látom Ramiz szeretsz mostanában értelmetlen kommentekkel élni. Sexre, piálásra valóban nem kell kényszeríten, mert azok alapból rohadt jó dolgok. Lopakodva ölni ezzel szemben értelmetlen, ha verő napsütésben, vakon, hátrakötött kézzel   és lógó sliccel is le tudok írtani egy egész mafia/yakuza családot pl.
Ez esetben hadd zip-eljem ki neked a gondolatot, ha már lusta vagy gondolkodni is, viszont agyba-főbe befikázol egy csomó jó játékot. :)
Lopakodni, egyesével leszedni embereket jó, izgalmas, kihívás. Lemészárolni őket géppuskával unalmas, irrealisztikus és a valóságban nem lenne az ilyen "bérgyilkosnak" egy rohadt munkaadója sem. Ergo azért, mert nem vagy rászorítva tűzzel-vassal arra, hogy lopakodj, még játszhatsz úgy. Mert úgy élvezetes. Ezt úgy hívják, hogy játékosi szabadság: aki akar, mészárolgat, aztán panaszkodik, hogy milyen béna bérgyilkos-szimulátor ez, a normálisabbak meg úgy játsszák a játékot, ahogy az élvezetes.

Lásd még a "hogyan szidjunk egy játékot azért, ami nem is az ő hibája" témában: cheat-elés ("szar ez a játék, van hozzá cheat és úgy nagyon könnyű!"), játéktípus-tévesztés ("szar ez a Civ, nincsenek benne látványos csatajelenetek") stb  :D Na erről szólt a fenti szerinted értelmetlen postom: mindent úgy kell csinálni, ahogy élvezetes. Már amennyiben élvezni akarja az ember. :)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

RE@L

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-16, 21:41:11
A nehézségi szinttel nekem nem votl bajom, középre húztam a challenge baron a pöcköt és a játék elegendő kihívást nyújtott, mégis végig vittem idegbaj nélkül. Ami naygon zavaró volt az az iszonyat hülye AI. Pl gránát elől nem fut. Odadobod egy csapat katona elé, azok felkiáltanak hogy "vigyáz! gránááááát!", de meg nem mozdulnának, aztán cafatokra robbannak. Még egy játékban sem volt ennyire könnyű fedezékből dobált gránátokkal kiírtani az ellent (gránát pedig van bőven, szinte mindig ki volt a max 5).

Plus pont a fő ellenség csajszival a fürdős-víziós jelenetért, az tetszett. ^^ Részemtől ennyi.

Nekem rendszerint elfutottak, megkerültek, oldalazgattak a lövéseim elől, egyedül a scripteket nem csipáztam de a harcok élethűek voltak javarészt, nem mondom nállam is előfordultak anomáliák, meg a folyamatos már rögtön belémlő amikor meg se láthatott még csak 0.2 sec múlva. Amúgy engem amellett hogy énis vártam a játékot, eme két hölgyemény vett rá hogy játszak vele  :Kiraly:  :lazza: :
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060509_01.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060511_02.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060511_01.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060509_02.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060505_01.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060505_02.jpg
http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/060504_03.jpg

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Dreamcleaver

Quote from: Bender (Ramiz) on 2006-05-16, 22:03:50
Ez esetben hadd zip-eljem ki neked a gondolatot, ha már lusta vagy gondolkodni is, viszont agyba-főbe befikázol egy csomó jó játékot. :)
Lopakodni, egyesével leszedni embereket jó, izgalmas, kihívás. Lemészárolni őket géppuskával unalmas, irrealisztikus és a valóságban nem lenne az ilyen "bérgyilkosnak" egy rohadt munkaadója sem. Ergo azért, mert nem vagy rászorítva tűzzel-vassal arra, hogy lopakodj, még játszhatsz úgy. Mert úgy élvezetes. Ezt úgy hívják, hogy játékosi szabadság: aki akar, mészárolgat, aztán panaszkodik, hogy milyen béna bérgyilkos-szimulátor ez, a normálisabbak meg úgy játsszák a játékot, ahogy az élvezetes.

Lopakodva ölni valóban izgalmas, HA kihívás szerintem. Pont ez hiányzik a Hitmanből. Hol ott az izgalom? Izzadva markolod a folytódrótot miközben hátulról odasettenkedsz a kiszemelt áldozathoz. Csak nehogy észrevegyenek, mert tudod, hogy ez az életetbe kerülhet. Na pont ez nincs meg a Hitmanbe. Ott max azé lopakodsz, hogy a végén nagyobb pontszámot kapj a pályán vagy ilyesmi. Játékosi szabadságot számomra az jelentené, ha úgy lenne megtervezve egy játék, hogy többféleképpen is végrehajthatom a feladatot, de mind kihívás. Ne múgy hogy na most berontsak egy géppuskával vagy esetleg egyesével szedjem le őket. Ennél már az is nagyobb szabadságot jelenthetne, ha állíthatnám a pasi frizuráját.  :szemuveges:



"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-17, 00:21:13
Lopakodva ölni valóban izgalmas, HA kihívás szerintem. Pont ez hiányzik a Hitmanből. Hol ott az izgalom? Izzadva markolod a folytódrótot miközben hátulról odasettenkedsz a kiszemelt áldozathoz. Csak nehogy észrevegyenek, mert tudod, hogy ez az életetbe kerülhet. Na pont ez nincs meg a Hitmanbe. + a pontszámos megjegyzés.

Ez viszont akkor már egyéntől függ... :rolleyes: Én pl. nem a pontszámért, hanem azért ölök csendesen (vagy nem ölök) mert úgy izgalmas és érdekes a játék... mészárolva unalmas.
És van benne kihívás, de hát ez egyéni ízlés(ficam)től függ. :)

Felsmuk

Quote from: Bender (Ramiz) on 2006-05-16, 21:09:30
Ez a Dopefish a Keenből van!!! :whoah: :cool:

Asszem a Dopefish az Levellord névjegye. Benne van a Quake 1ben, és a Dukenukem 3Dben is.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Raggie

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-17, 00:21:13
Lopakodva ölni valóban izgalmas, HA kihívás szerintem. Izzadva markolod a folytódrótot miközben hátulról odasettenkedsz a kiszemelt áldozathoz. Csak nehogy észrevegyenek, mert tudod, hogy ez az életetbe kerülhet.
Ez egy elég pontos meghatározás arra, ami a Hitman-ben VAN. Bár lehet, hogy csak nekem. Nemtom, hogyan lehet egyazon játékot ennyire különböző módokon játszani! :D
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Raggie

Befelyeztem a Halo-t... hát ez tipikusan az a játék, amiről te beszélsz Dreamcleaver. Ebben télleg nem kell lopakodni, csak nyomvatartani az egér balgombját.

De még ebben is volt három rrohadt jó rész: a legeleje, amikor lezuhan az egész űrhajó és neked kell összeszedned a vészkapszulákból a szerte levő csapatokat, a közepén egy rész, ami egészen jó kis parázós(nekem kicsit alien feeling) és a legeslegvégén, amikor autóversenyzésbe vált a játék( :cool: ).
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

RE@L

#2245
A legvégén van 1 kis covenant  ( az autókázásnál )aki nem fog rádlőni, hanem az út szélén van és arról panaszkodik hogy szomjas és szeretne 1 pohár vizet :) Vagy nézd mega shotgun töltény maradványokat közelről, viziló van rajta. Vagy a MasterChief ek talpán már nem emlékszem pontosan de 1 monogramm van :)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Ramiz

#2246
Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-17, 00:21:13
Hol ott az izgalom? Izzadva markolod a fojtódrótot miközben hátulról odasettenkedsz a kiszemelt áldozathoz. Csak nehogy észrevegyenek, mert tudod, hogy ez az életetbe kerülhet. Na pont ez nincs meg a Hitmanbe. Ott max azé lopakodsz, hogy a végén nagyobb pontszámot kapj a pályán vagy ilyesmi.
Több áldozat = alacsonyabb "pontszám" (értékelés). Ha már a játékot nem komázod, legalább azt elolvashattad volna, amiket mi írtunk. ;)

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-17, 00:21:13Játékosi szabadságot számomra az jelentené, ha úgy lenne megtervezve egy játék, hogy többféleképpen is végrehajthatom a feladatot, de mind kihívás.
Ilyen játék NAGYON kevés van. Én összesen hárommal találkoztam eddig: Fallout 1-2 és Deus Ex. Ezért nem lehet ezzel a mércével hozzáállni a játékokhoz!
Például én a Final Fantasykban legszívesebben hagynám a francba a harcot meg a világmegmentést és a női szereplőkről rángatnám le a ruhát. De ezt nem lehet megcsinálni. Amit lehet, az a harc. Az meg, hogy több módon lehet-e megcsinálni egy harcot, nézőpont kérdése (ha más karakterrel gyakod, az más mód?). Szerintem hamar marha unalmassá válik. Ez persze csak egy példa volt, de asszem érted, mire gondolok: azt várod el, hogy ha különféle módokon oldasz meg valamit a játékban, mindegyik mód kihívást nyújt, holott a legtöbb játék még annyit sem kínál, hogy tényleg különböző módokon oldhasd meg a problémákat.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Raggie

Quote from: RE@L on 2006-05-17, 19:37:47
A legvégén van 1 kis covenant  ( az autókázásnál )aki nem fog rádlőni, hanem az út szélén van és arról panaszkodik hogy szomjas és szeretne 1 pohár vizet :) Vagy nézd mega shotgun töltény maradványokat közelről, viziló van rajta. Vagy a MasterChief ek talpán már nem emlékszem pontosan de 1 monogramm van :)
LoL! :lol: Nemsemmi! Ezeket te találtad emg, vagy valami fanoldalról szedted?! Mert ha te, akkor irtónagy rispekt!
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

RE@L

Quote from: Raggie on 2006-05-18, 13:11:55
Quote from: RE@L on 2006-05-17, 19:37:47
A legvégén van 1 kis covenant  ( az autókázásnál )aki nem fog rádlőni, hanem az út szélén van és arról panaszkodik hogy szomjas és szeretne 1 pohár vizet :) Vagy nézd mega shotgun töltény maradványokat közelről, viziló van rajta. Vagy a MasterChief ek talpán már nem emlékszem pontosan de 1 monogramm van :)
LoL! :lol: Nemsemmi! Ezeket te találtad emg, vagy valami fanoldalról szedted?! Mert ha te, akkor irtónagy rispekt!

Nem sajna nem :( újságból olvastam róluk és azután csekkoltam őket :)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Raggie

Quote from: RE@L on 2006-05-18, 13:22:02
Nem sajna nem :( újságból olvastam róluk és azután csekkoltam őket :)
Nembaj, akkor is LoL!!! :D :rotfl:
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"