Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Dreamcleaver

#4500
Quote from: Liquid Snake on 2008-12-27, 17:36:13
A Rise of the Argonautsról meg már írtam... Dreamcleaver, Chillip hajrá kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

Ajj mikor az aranygyapjú színre lép...... :D

A véleményem, hogy Atalanta az eddigi leszexisebb 3D-s leányzó a videójáték történelemben.  :D
Atalanta *drools (és a mellei még bounce-olnak is mozgás közben)

Amúgy nagyon tetszik eddig, csak túl könnyű Heroic-on. Meg kár, hogy nem lehet feljebb tolni a textúrákat etc. De amúgy imho  :jee: játék. Teljesen magával ragad a történetvezetés.
Most mentem vissza Delphoi-ra a 3 sziget után.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Liquid Snake

Quote from: Dreamcleaver on 2008-12-27, 22:01:35
Quote from: Liquid Snake on 2008-12-27, 17:36:13
A Rise of the Argonautsról meg már írtam... Dreamcleaver, Chillip hajrá kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

Ajj mikor az aranygyapjú színre lép...... :D

A véleményem, hogy Atalanta az eddigi leszexisebb 3D-s leányzó a videójáték történelemben.  :D
Atalanta *drools (és a mellei még bounce-olnak is mozgás közben)

Amúgy nagyon tetszik eddig, csak túl könnyű Heroic-on. Meg kár, hogy nem lehet feljebb tolni a textúrákat etc. De amúgy imho  :jee: játék. Teljesen magával ragad a történetvezetés.
Most mentem vissza Delphoi-ra a 3 sziget után.

Nekem Medusa adta nagyon...  :cool: Persze a visszaváltozott formája :)

Dreamcleaver

#4502
Quote from: Liquid Snake on 2008-12-27, 22:28:46
Quote from: Dreamcleaver on 2008-12-27, 22:01:35
Quote from: Liquid Snake on 2008-12-27, 17:36:13
A Rise of the Argonautsról meg már írtam... Dreamcleaver, Chillip hajrá kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

Ajj mikor az aranygyapjú színre lép...... :D

A véleményem, hogy Atalanta az eddigi leszexisebb 3D-s leányzó a videójáték történelemben.  :D
Atalanta *drools (és a mellei még bounce-olnak is mozgás közben)

Amúgy nagyon tetszik eddig, csak túl könnyű Heroic-on. Meg kár, hogy nem lehet feljebb tolni a textúrákat etc. De amúgy imho  :jee: játék. Teljesen magával ragad a történetvezetés.
Most mentem vissza Delphoi-ra a 3 sziget után.

Nekem Medusa adta nagyon...  :cool: Persze a visszaváltozott formája :)

Azért poén, hogy a játék egésze alatt nem tudtam, hogyan kell a lándzsát hajítani, de a főbosshoz kellett, így megnéztem egy FAQ-t a neten. Nem emlékszem rá, hogy a játékban bárhol is le lenne írva, vagy hogy a tutorial említette volna.  :D (amúgy spéci stance + dodge)

Amúgy jó volt, szép volt, ennyi. Sajnos rövid, de végig leköt, magával ragad a sztori megvalósítása. Egyszer még lehet hogy végigtolom nehezebb szinten és más istenekre koncentrálva (most Athena és Apollo volt tolva ezerrel, meg egy kis Hermes), de nem egyhamar.
Amúgy csak nekem volt fura, hogy csupán 4 volt minden fegyverből, mikor 5 hely van mindnek az Argo-n? Páncélból az Aranygyapjú volt az ötödik.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Liquid Snake

Egy hely azért marad üresen mert ami oda menne az van nálad :)

chilip

nos kb fél órát játszottam eddig a Rise of the Argonauts-al, utána el kellett mennem. Megvan minden fegyverből az alap eddig (kard, buzogány, lándzsa). Kérdés: az új fegyverekért majd kutatni kell, vagy elég csak menni előre és majd az utamba dobálják az új fegyókat? mert eddig még nincs vége a támadásnak, úgy léptem ki. ergo még úgymond a "tutorial" részen vagyok. csak mert ha elém dobálják a fegyókat nem fogom feltúrni az összes sarkot :)

Dreamcleaver

#4505
Quote from: chilip on 2008-12-29, 18:51:47
nos kb fél órát játszottam eddig a Rise of the Argonauts-al, utána el kellett mennem. Megvan minden fegyverből az alap eddig (kard, buzogány, lándzsa). Kérdés: az új fegyverekért majd kutatni kell, vagy elég csak menni előre és majd az utamba dobálják az új fegyókat? mert eddig még nincs vége a támadásnak, úgy léptem ki. ergo még úgymond a "tutorial" részen vagyok. csak mert ha elém dobálják a fegyókat nem fogom feltúrni az összes sarkot :)

Nem kell kutatni utánuk, küldetésekért kapod majd őket. Majd arra vigyáz, hogy Atalanta lándzsájáért vissza kell menni a sátrába és levenni a falról. A többit auto odaadják.

Jah és a SAVE opció az mindig a legutóbbi checkpointhoz ment. Mondjuk elég gyakran vannak és vissza lehet futni egyhez ha épp menteni akarsz.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

#4506
a Rise of the Argonauts állandóan kiakad beszélgetések közbe. KURVA IDEGESÍTŐ! visszatöltés után ha elnyomkodom az egérrel a beszédet, akkor továbbmegy, de ez így marha szar. valakinek volt ilyen problémája? vagy csak én szenvedek ezzel

ed.: úgynézki jót tett az hogy az image-ből update-eltem a directX9.0c-t ^^" meglátjuk előjön-e a hiba vagy csak szerencsém van jelenleg...

Liquid Snake

Quote from: chilip on 2008-12-30, 12:53:43
a Rise of the Argonauts állandóan kiakad beszélgetések közbe. KURVA IDEGESÍTŐ! visszatöltés után ha elnyomkodom az egérrel a beszédet, akkor továbbmegy, de ez így marha szar. valakinek volt ilyen problémája? vagy csak én szenvedek ezzel

Hibaüzenettel nekem is kilépett de nem sokszor. 1 végigtolás alatt sztem max 10szer szóval nem volt vészes. Nemtom mi okozhatja h neked ilyen sűrűn csinálja :S

Dreamcleaver

Nekem is csinálta olykor-olykor. A játék nagy részében max 2-3-szor, szal nem volt vészes, de Saria-nál a kentaurtábort vagy 4-szer újra kellett kezdenem, mert valahol mindig kiakadt.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

#4509
na végigtoltam a Rise of the Argonauts-ot. A végéig marha jó játék, elbaszva csak a főellenség volt. Elég kiábrándítóan bárgyú volt az egész last fight. voltak a kis koponyái (ami önmagában egy vicc volt, oldalra kellett lépni 3-at). Aztán nyomta a lila lézert :D , majd a lila energia-sorozása ami valamilyen úton elkezdett keringeni körülöttem amit vissza(!!!) tudtam lőni rá. maradék harc is szánalmas volt. volt egy képessége a vége fele, mintha egy lila tűzijátékot idézett volna meg maga köré. Mintha egy kurvára elbaszott villain lenne egy nanoha animéhez (még a magic circle is megvolt köré  :Kiraly: ).

Minden más nagyon rendben volt. Nagyon jól használták fel a mitológiai elemeket. Medusa, Prometheus, Achillessel való harc az arénában, Hermes szigete hihetetlenül hangulatos volt. Le a kalappal a helyszínek és lények előtt. Nehézség kicsit elmaradt, Legendary-n toltam ami a legnehezebb, de 3-4x haltam meg figyelmetlenség miatt össz-vissz. (10-15 kifagyás már jobban izgatott ilyen szempontból  :D ). A fejlődésről meg annyit hogy Tartarusig Hermes + Athene (a 4 használandó godpower tőlük jött), aztán csak Ares. Buzogány nagyon erős lett, főleg ha megvan a királytól az a fáklyaszerű buzogány amit Ares maga adott a halandóknak. Megveszi valaki a 3 Shield Basher skill-t és senki nem fogja blokkolni :D . Végén mikor utat törtem Alceme fele, senki nem tudott megállítani, szó szerint átgázoltam az ellenfeleken :D

ha a legvégét nem nézem 9/10 (sok kifagyás miatt  :Kiraly:), de ha igen az értékeléshez jön -1

Dreamcleaver

#4510
Én csak az elején használtam Mace-t, a végére a lándzsám meg a kardom is imba lett (a mace már alapból az).
A lándzsa amilyen gyenge az elején, Athena kimaxolásával (leszámítva fölös aktív skillke, amik amúgy sem fértek volna el) nagyon táp lesz a végén + fun. Pláne az a lándzsa, ami Atalanta apjáé volt. Összegyűjti az ellen életerejét ás aztán releasel (tiszta zanpakutou  :rotfl:) és stunnol. A kardból meg Hermészé. Ezekkel gyak kaptam +2 aktív képességet a 4 mellé.
Amúgy mivel én Apollo-t és Athrena-t  toltam, ezért az Argonautáim is elég tápak lettek. Meg persze Apollo gyógyítása pure cheat lol.
Kövi végigjátszásnál kipróbálom Hermes időlassítását meg Ares Petrify-ját.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

elég CSAK Ares-t kimaxolni, onnantól minden fegyvered összetöri a pajzsokat, aktívnak ott a rage, passzívnak overall sebzésnövelés, meg minden megölt ellenfél után gyógyulsz, mace emellé stunnol, meg a petrify is. mindent megad, hp reg, sebzés, shield crush meg stun. először én is Hermes-el meg Athen-ával gondolkodtam, meglett a 2 argonaut vezetés, 1 apollo-s argonaut hp+, hermessel elértem last tier-be... de felesleges, elsőnek elmész achilesért, megvan a mace, onnantól csak a főellenségnél kell majd dárdázni, végig mace. Egyébkét a cold iron vagy mi a szösz dárdát jobban kultiváltam :P aktív godpowerben a gyógyító fény, skillnek az Ares féle vámpírkodás, felesleges volt a hp-szívó mace. időlassítás jópofa viszont nehéz kihasználni teljes mértékben, a decoy csinálás sokkal hatékonyabb

Dreamcleaver

#4512
Igen de a mace uncsi. ^^
Így is volt némi passzív az első két tier Aresból pajzsok ellen, de annyira nem érdekelt. Inkább vetődgettem meg toltam a villámokat Athenából ezerrel (passzívból is meg a villámpajzs). A lándzsám kapta sebzés bónuszt, a kard meg tolta a levegő sebzést, meg a hátbatámadás bónuszt. Emellett meg a shiled bash-t is tápoltam. A lándzsának van egy atk combója shield bashből ami tetszett. Emellé meg ott volt a két táp Argonauta meg a gyógyító fény Appolótól. A végére poénból még az Arany Páncél erőt is megszereztem onnantól meg invu. Persze Herméstől felvettem az össze God pont növelőt, meg God powerek manaköltség csökkentőjét, szal gyak folyamatosan toltam az aktív képességeket.
A végére kb úgy nézett ki, hogy Ares-szal elértem 1 powert a 3-ik tierből (ami heal killek után), Hermésszel párat a 4-ikből, Athena és Apolló meg top tier.
Megvolt Herméssztől a lv2-es decoy, de egy idő után dobtam (nem azért mert nem tetszett, sztem is hasznos, csak nem volt hely). Athenától ment a villám sebzés meg a villám pajsz, Apollótól meg a heal + Golden Armor.

Ami 2nd playthrough-n érdekelni fog az Ares Petrify-ja, Hermés lassítása és Gates of Tartarusa. Apolló gyógyítását sztem most is megszerzem majd.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

MGS 3

A legjobb játék, amit az utóbbi néhány évben végigjátszottam....

Egy-két szerepjátékon (Fallout 1-2, FF7) és a Grim Fandango-n kívül csak egyvalami nyújtott hasonló érzést, és az az MGS 1....
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Zen

Khm, Outcast?
Dolotai kez okaar
Milea ko gandaha
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Cloud

Quote from: Ramiz on 2009-01-02, 21:23:40
MGS 3

A legjobb játék, amit az utóbbi néhány évben végigjátszottam....

Egy-két szerepjátékon (Fallout 1-2, FF7) és a Grim Fandango-n kívül csak egyvalami nyújtott hasonló érzést, és az az MGS 1....

MGS mint Metal Gear? Ha a 3. része ennyire tetszett akkor mit szólnál a 4.-hez? EPIC.

NLZ

Windows Entertainment Pack
Igazi nosztalgia a win 3.1es időkből. :D  Bricks, Chip's Challenge, Fuji Golf, Graditor, JezzBall, Pegged, Pipe Dream, SkiFree, Stones, TetraVex...
:D
[reserved]

Próféta

Quote from: NLZ on 2009-01-04, 14:56:45
Windows Entertainment Pack
Igazi nosztalgia a win 3.1es időkből. :D  Bricks, Chip's Challenge, Fuji Golf, Graditor, JezzBall, Pegged, Pipe Dream, SkiFree, Stones, TetraVex...
:D
Ez mekkora volt! Klotski, Jacks, FreeCell...  ^^
Síelős: egyszer még sikerült kikerülni benne a szörnyet, de másodszorra mindig elkapott. Ez így normális?

NLZ

Igen, normális. :D Én nekem a rekordom az volt, hogy kétszer is elugratóztam a medve elől. Szerintem az lenne a játék lényege, hogy időre lemenj a pályán. Csak mintha nem működne az időmérő. Lehet ez is ugyan olyan, mint a Landing, vagy melyik, mikor egy űrhajóval kellett leszállni a szürke terepen. Az se működik a 486osnál újabb procikkal. :D
[reserved]

Ramiz

Quote from: Cloud on 2009-01-04, 07:44:40
Quote from: Ramiz on 2009-01-02, 21:23:40
MGS 3

A legjobb játék, amit az utóbbi néhány évben végigjátszottam....

Egy-két szerepjátékon (Fallout 1-2, FF7) és a Grim Fandango-n kívül csak egyvalami nyújtott hasonló érzést, és az az MGS 1....

MGS mint Metal Gear? Ha a 3. része ennyire tetszett akkor mit szólnál a 4.-hez? EPIC.

Mikor lesz nekem PS3-am? :rolleyes: Amúgy a kémfilmesdi nagyon bejött, nem tudom, az MGS 4 milyen hangulatú környezetben játszódik. Egyébként az MGS 1 és az MGS 3 is ötcsillagos játék, de az egy így is hajszálnyival jobb. A gyógyítgatás, eszegetés előbb-utóbb fárasztóvá válik a 3-ban és a belső nézetet is rengetegszer kell használni, PC-hez szokott embereknek rémálom.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

kelvor

Mirror's Edge

Nem egy világmegváltó játék, de kegyetlenül rá lehet kattanni. 4-5 óra game után simán nézegeted te is az utcán, hogy honnan hová lehetne ugrani és melyik vízvezetéken tudsz feljutni a legmagasabb helyre.  :D A játékmenet nagyon jó, a story elmegy, még nem sok minden derült ki. Az átvezetések kissé furcsák, lévén, hogy rajzolva vannak, de nem rosszak. Valahogy az Animatrix jutott róla eszembe. Eléggé csapkodós a játék, ezt úgy értem, hogy ha ugyanott esel le huszadszorra, elönthet az érzés, hogy most valamit úgy szétcsapnál, de úgy isten igazából. Belső nézet, futás, ugrás több száz méter magasban és a nyakadban lihegő rendőrök, simán jó.  Nem egy tucat játék, mindenképp érdemes kipróbálni, ha tehetitek.

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fatal

Mostanában kéne kijönnie (ha már ki nem jött) szóval remélem, vártam/várom nagyon :)
Some people like to kiss
Some people like to hug
Some lesbians like eating each others shit out of a cup
Some people say I love you
Some even shout it out
Some people puke semi-digested shit into each others mouths

Dreamcleaver

#4523
Quote from: kelvor on 2009-01-16, 15:27:34
Mirror's Edge

Nem egy világmegváltó játék, de kegyetlenül rá lehet kattanni. 4-5 óra game után simán nézegeted te is az utcán, hogy honnan hová lehetne ugrani és melyik vízvezetéken tudsz feljutni a legmagasabb helyre.  :D A játékmenet nagyon jó, a story elmegy, még nem sok minden derült ki. Az átvezetések kissé furcsák, lévén, hogy rajzolva vannak, de nem rosszak. Valahogy az Animatrix jutott róla eszembe. Eléggé csapkodós a játék, ezt úgy értem, hogy ha ugyanott esel le huszadszorra, elönthet az érzés, hogy most valamit úgy szétcsapnál, de úgy isten igazából. Belső nézet, futás, ugrás több száz méter magasban és a nyakadban lihegő rendőrök, simán jó.  Nem egy tucat játék, mindenképp érdemes kipróbálni, ha tehetitek.

Valóban nem rossz, de sztem kicsit eltévedt koncepció. Nagyon lineáris, mindig meg van határozva, hogy melyik csőre, palóra kell felugranod, és nincsenek alternatív útvonalak. Sokszor volt, hogy próbáltam megfogni egy nem pirosra kiszínezett csövet és nem kapaszkodott meg a csajszi. Emiatt sajnos eléggé kicsi az újrajátszhatósági értéke. Ráadásul a hard módot meg idegesítővé teszi kihívás helyett, mert ugyanolyan lineáris, csak fejből meg kell jegyezned az útvonalat.
Ráadásul mivel a futkározáson van a hangsúly (ami ugye lineáris), ezért a harcok könnyűek/elkerülhetőek -> nincs kihívás a játékban.
Emellett imho kicsit több hangsúlyt fektethettek volna egy-két logikai feladvány megalkotására (gravitáció, lengőpallók, leomló építmények, environmental hazards etc), és a lopakodás sem jött volna rosszul (a tutorialon kívül még sehol sem tudtam őrt hátulról lefegyverezni).
Szal nekem ez olyan mint egy látványos tech-demo. Szép meg jó, de nem éri meg az árát.


Igen, PC-s változat.

Ja és az átvezető "videók" ISZONYAT gyengék! Csináltak volna pre-rendered jelenteket a játékbeli modellekkel, sokkal jobban jártak volna.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Liquid Snake

Quote from: Ramiz on 2009-01-16, 15:44:34
Teljesen rákattantam a Metal Gear sagára, most épp az ősjátékot, a Metal Gear 1-et tolom emun, és baromi jó! :cool: De nemcsak a retró hangulat miatt, tényleg ötletes és jóóó nehéz is. :D Ha van érdeklődés, nyithatnánk egy topikot, úgyis párhuzamosan tolom az MGS 1-et is és jön lefelé a 2, úgyhogy lesz miről beszélgetni... nagyon tetszik a Metal Gear világának alternatív/valódi, de titkos történelme.

1,2,3-at végigtoltam, a 4-et ugye nem mert PS3on van  :bruhuhu: Anno PS-re ez volt az első játékom, a 2ik rész sztem kissé gyengébb lett de ettől függetlenül jó, a 3 meg egyenesen EPIC.

Zanador

Alteil

Egy online CCGről van szó (kártyagyűjtős játék), japánból származik, és igazából már nyár óta játszom, de 1-2 korábbi hibája miatt nem mertem ajánlani, de ezeket mostanra szvsz megoldották.
A rendszere tudtommal teljesen egyedi, eddig hasonlót sem láttam.. ami általános, hogy ugye a kártyáknak statjai vannak (attack, def, hp, agility, range és persze lvl, továbbá LP, de ezt később), maga a játék pedig két 3x3as mezőn zajlik, ezek a két játékos térfelei. A kiválasztott lapot mindig először felforditod utána következő körben leteszed a térfeledre, onnantól van akcióban, ha valamilyen unit kártyát idéztél.
A cél az, hogy az ellenfeled LPjét nullázd(life point.. a félreértések elkerülése végett nem hp ez is). Erre alapvetően két módszer van: 1. ha nincs lent egysége a pályán, akkor a te kártyád támadhatja őt direktbe, 2. ha egy kártyáját leütötted és ő nem támasztotta föl, akkor amikor az lemegy a temetőbe, ő szintén sérülni fog 1 LPt (összehasonlitás képpen: 16LP a maximum, 6 a minimum, de az átlag az 7-9 van).
A játékmenet alapja az SP (spell point), ezzel csinálsz mindent: idézel kártyát, használsz skilleket és a 4 sphere-t is ezzel erősited (egyelőre kék, piros, fehér és fekete.. van bonyolultabb nevük is azért).. ahhoz, hogy lehivj egy lvl2es kék kártyát kell 2 sp az idézésre és 2 pontot korábban a kékre is kellett raknod. A taktikázás egyik fő eleme az, hogy az SPvel hogyan gazgálkodsz, merthogy ebben a játékban nincsen a "kezedben" kártya. 25 lapos a paklid, és amire van elég SPd és a szinén pontod, azt hozhatod amikor csak akarod. Szóval nincs olyan, hogy ha mást húztál volna akkor nyerhettél volna.. lehetnek fix stratégiáid vagy kombinációid amiket csak a saját és az ellenfeled ügyessége korlátoz.
Soul kártyák: a paklitervezés és a skillkombózás itt kezdődik. 5 kártyáról van szó, amik közvetlen módon nem kerülnek játékba, de ezeknek az LPjének az összege adja meg, hogy neked mennyid van (az 5 kártyáé együtt+1). Ezek teljesen sima kártyák, olyanok mint amiket játékba is használsz, azzal a specialitással, hogy rendelkeznek Soul Skillel, ami akkor lép működésbe, ha fogy az LPd... óvatlanul rohamozó játékos gyakran találja szembe magát azzal, hogy elfüstölt a serege, mert Soul Skillek közt sokféle van: ami sebzi az ellenfeled, ami simán leszedi egy kártyáját, valamelyik a saján kártyáidat buffolja, de elég sok közüllük SP-t ad vagy épp feltámaszt/temetőből visszahoz. Kellemetlen meglepetések sorozata visz el a győzelemhez. :)
Mivel akit érdekel a játék a legelején választania kell a 4 kezdőpakli közül, ezért valami rövid összefoglaló a szinekről és a stilusukról:
1. Fehér/sárga: Milyen is lenne? Erős gyógyitások, feltámasztás, pajzsvarázslatok, az átlagnál messze több HPval rendelkező egységek, akik kicsit lassúak ugyan, de ha nem állitják meg őket időben, akkor később már talán nem is fogják. Korábban ez a szin jelentős hátrányban volt, mert a régi kezdőpaklija túl gyengére sikerült, de az újról csak jókat hallottam eddig.
2. Fekete/lila: A sötét oldal.. élőhalottak, lycantrophe-ok, és egyébb érdekességek. Jellemzőjük, hogy magukra nézve is legalább olyan veszélyesek mint az ellenfélre, dehát előfordul az ilyen, ha győznek ugyan miért baj az áldozat? (főleg ha utána úgyis föltámasztják) Különösen éjszaka veszélyesek.
3. Piros: Még szép, hogy tűz. Nagy ütőerő, rövid élettartam.. persze minden relativ, az ellenfélé mégrövidebb lesz. A rush taktikáról hires ez a sphere, itt vannak a legerősebb alacsony szintű egységek (amikor egy lvl2 is körönként üti le mások lvl3-4es egységeit, akkor az azért gyors gondolkodásra ösztönzi az áldozatot). A magasabb szintűek meg letakaritják az egész pályát...
4. Kék: Viz és szél, avagy a "taktikai szin". Miközben mások a meccset megnyerni próbálják, a kékek inkább irányitják. Pontos időzités és jó célzás a titka, ha messzebbre látsz előre mint az ellenfeled, itt megvannak rá az eszközök, hogy ezt ki is használd.
Részletesebb leirások és tutorial persze van az oldalon, és én is tudok még mondani/kérdésre válaszolni, ha kell.
Honnan lehet új kártyákat szerezni? Ha van egy jó győzelmi szériád (általában már 3-4+ is elég), akkor van rá esély, hogy "treasure battle"-t kapsz következő meccsre. Ugyan olyan meccs mint máskor, csak a győztes a géptől meg fogja kapni azt a kártyát amit meccs elején mutat (nem lehet mástól kártyát elnyerni, igy ha már valami a tied, az is marad). Ezen túl van két játékon belüli pénznem is, ami ide fontos, a Gran. Ezt leginkább a győzelem/vereség arányból lehet gyűjteni, amit hetente értékelnek, továbbá egy kis memory játékkal. Persze vannak eventek is amiknek a dija kártya vagy gran.
A GM gárda aktiv, rendszeresen játszanak és szerveznek eventeket is. Kedvencem, hogy kéthetente fognak egy lapot amit senki nem használ (na vajh miért nem?) és azt mondják, hogy aki kitalál vele egy jó paklit és stratégiát, az nyer.

Még két dolog, ami a játékot közvetlen nem érinti, de fontos:
Ingyenes, de persze mivel a szervert fönt kell tartani van lehetőség fizeni, amiért Gran-t kapnak, szóval messze több kártyát szednek össze mint azok akik tényleg ingyen játszanak. Semmi olyan speciális dolgot nem lehet venni amitől az ingyenes játékosokkal szemben fix előnyük volna, egyszerűen több a kártyájuk, többől tudják felépiteni a paklijukat, de a győzelmet ez még nem garantálja (ez volt az egyik gond ami mostanra megoldódott: az előző set-ben volt egy kártyakombó amit szinte csak önmagával lehetett legyőzni.. voltak rá más módszerek is én is találtam egyet a saját kis arzenálomban, de attól még túl erős volt. a mostani set-ben ez teljesen eltűnt, egyszerűen nem éri meg).

A másik pedig, hogy nagyon szép animés kinézete van a kártyáknak. :) Az angol verzióban jelenleg meglévő összes lap.. lehet nézelődni. Több ismert mangaka és rajzoló is készitett néhányat (asszem egyébként a többséget.. csak én nehezen jegyzem meg őket :redface: ), és ahogy néztem a későbbi set-ekben még jópár művész csatlakozik. Néhány példa, de minden kártya mellé odairták, hogy ki készitette, valszeg ti többet ismertek.


U.I: ha valaki kipróbálta és tetszik neki, pls irjon rövidebbet, ez már megint túl hosszú lett.
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

Mindenképpen kipróbálom majd, de így elsőre riasztónak tűnik, hogy túl sok benne a randomitás, szerencse. Ha a unitok AGI-jai megegyeznek, random, hogy melyik jön előbb. A unit támadáskor random választ célpontot a támadható ellenek közül (your luck plays a part in attacking effectively - idézet a tutorialból, lol?). etc. Ez elég rosszul hangzik, de végső ítélet, majd ha kipróbáltam.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Ha bízol a kártyáidban, melléd szegődik a szerencse is.

Dreamcleaver


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin