Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

NLZ

Ez a Bob Came in Pieces egy jópofa játék, olyan töbféleképpen megoldható fizika alapú 2D-s logikai és kissé ügyességi játék. A lényeg, hogy az űrhajódhoz sokféleképpen csatlakoztatható csövekkel, rakétákkal és húzó-/vonó sugárral eljuss a portálig, miközben mindenféle akadályokon mész át. Pl nagy lendülettel összetöröd az útban lévő jeget, a meghajtóval elégeted az ágakat vagy a dobozokat áthelyezve lenyomod a kart. A pályákon vannak még nem kötelezően összegyűjthető extra részek, de ezekért érdemes megküzdeni, mert nagyobb választékból jobb űrhajót csinálhatsz. Alapvetően nem nehéz és sajna nem is túl hosszú, kb egy délutános játék, kivéve ha az ember el akar szórakozni azzal, hogy az összes darabkát begyűjti.
[reserved]

Fazék

Mass Effect 2

ez a vállmögülnézős kurva lövöldözős csőhaladásos szar kezd az idegeimre menni.

még hogy ez jobb, mint a Dragon Age? történetileg talán, de hogy játékmechanikailag egy konzolos kalap fos, az biztos.

Zsiga

Stalker Clear Sky

Végre összeállt a komplett új gép, így nekiálltam ennek is. Majdnem olyan jó mint az első rész, sok idegesítő apróságot javítottak benne (javítható páncélok meg gyors utazás pl.), nagyon szép (a felkelő nap sugarai ahogy átsütnek a fák levelei közt, na az nemegyszerű  :he:). Gépigényről nem tudok érdemben nyilatkozni mert a játék megjelenésekori csúcskonfignak simán kört ad a gépem, így értelemszerűen minden maxon tökéletesen megy.
30 óra játékidő alatt ott tartok, hogy egyszer végigszaladtam rajta gyorsan easy-n hogy lássam kb. mire lehet számítani, most meg hardon Limansk-ot kezdem épp, hülyére tápolva, és hát azt kell mondjam hogy easy-n nehezebb volt. :D Ha csinálod rendesen a mellék-küldetéseket, szeded a ládákat meg az artifactokat akkor mindenre van pénz (elsősorban a fegyverek tuningolására, anélkül ugyanis használhatatlan a legtöbbje, legalábbis az én játékstílusomhoz alkalmatlan), jó cuccokkal meg könnyű a játék.
Hangulatra kevésbé beteg mint az első, hiányoznak az olyan részek mint a bunker Dark Valley-ben, vagy a Brain Scorcher. Meg rövid. Legalábbis rövidebbnek tűnik mint az első, bár azzal jópár hónapja játszottam utoljára, lehet hogy csak hosszabbnak tűnt és valójában nem az.
Szóval tetszik, de nem az igazi. (5 euro-t azért bőven megért.) Asszem a héten végigtolom mégegyszer az első részt, aztán irány az új. :smile:

Ja, és ha már úgyis itt vagyok, két másik játékról is pár szó amit próbáltam mostanában, a Torchlight meg a Sniper Elite.
A Torchlight egy szóban király, minden bennevan amit a Diablo-ból hiányoltam, de érezni azért a low-budget szagot rajta, gyorsan meg lehet unni, lvl50 fölé nem is vittem még (már?) a karakterem. Vidám kis agykikapcsolós hentelős hülyéretápolós cuccfarmolós móka, 4 euro-t bőven megért; el lehet vele szórakozni amíg jön a D3.
A Sniper Elite meg feleennyibe került, és talán életem legjobban elköltött két eurója volt. Régi, ronda, de aki játszott már ellenem multis fps-t az tudja hogy mért zártam a szívembe már az első pálya után... :D

thrall

Mass Effect

Hogy én hogy a francba hagyhattam ki ezt a játékot? Klántársak ajánlgatták, hogyha tetszett a Dragon Age, akkor mindenképp próbáljam ki, mert hasonlóan jó a története. Felraktam, első ránézésre egy hülye lövöldözős játéknak tűnt. Az eleje iszonyat unalmas volt, abba akartam hagyni, és letörölni a francba, mikor jött egy tanács, hogy játszak még vele egy kicsit. Nem bántam meg az tuti. A főszál elég kevés volt, viszont cserébe a mellékküldetések és a "felfedezős rész" egész kellemes volt. A zenéjét imádtam, Fazéknak pedig nemtudom mi baja volt a harcrendszerrel. Egyedül egy rész volt ahol nagyon nem tetszett, mikor Virmire-n félúton Overheatelték az assault Rifle-m és egészen amíg vissza nem kerültem a hajóra Overheatelve volt (ráadásul a végén még a pisztolyom és a shotgunom is Overheatelve lett, így maradt a sniper, amit életembe nem is használtam, de még talent point se volt rajta). Kb ennyi. Most rakom a Mass Effect 2-t, kíváncsi vagyok rá, hogy lesz-e olyan jó mint az 1.

Zen

Hasonlóan jó története? Hja, ha ugyanazt ismételgetik akkor nem csoda. :angyali:

ME harc nálam úgy nézett ki közepétől kezdve h rányomtam pisztolyra egy súrlódásgátló izébizét, aztán nyomva tartottam a tűzgombot és oldalazgattam a célponttal egy irányba. Sznájper is csak achievement miatt került elő.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Rounin

Quote from: Zsiga on 2010-02-07, 16:21:06
A Sniper Elite meg feleennyibe került, és talán életem legjobban elköltött két eurója volt. Régi, ronda, de aki játszott már ellenem multis fps-t az tudja hogy mért zártam a szívembe már az első pálya után... :D

Hát nem játszottam ellened és nem is fogok, de hasonlóan szívem csücske a drága.

chilip

Settlers 2 - 10th anniversary (vagy mi a szösz :D )

Settlers 2 + jobb grafika meg más zene => minden más maradt ami volt  :jee:

Fazék

Quote from: thrall on 2010-02-07, 16:58:34Fazéknak pedig nemtudom mi baja volt a harcrendszerrel.
az hogy korábbi bioware rpg-khez képest egy leegyszerűsített vállmögüllődözős konzolosok számára készült fos. részemről vagy legyen valami tényleg FPS és akkor nincs gondom a kezelésével, vagy legyen minimum Dragon Age szinten beleszólásom a harcba. de ez a köztes idióta eksönmen megoldás rohadtul nem fekszik nekem.

Makos

Quote from: Fazék on 2010-02-07, 19:12:13
Quote from: thrall on 2010-02-07, 16:58:34Fazéknak pedig nemtudom mi baja volt a harcrendszerrel.
az hogy korábbi bioware rpg-khez képest egy leegyszerűsített vállmögüllődözős konzolosok számára készült fos. részemről vagy legyen valami tényleg FPS és akkor nincs gondom a kezelésével, vagy legyen minimum Dragon Age szinten beleszólásom a harcba. de ez a köztes idióta eksönmen megoldás rohadtul nem fekszik nekem.
+1
Ha már FPS akkor ne külsőnézetből lövöldözzünk már...

Zen

 :facepalm:
ME ott FPS ahol az Oni shoot 'em up.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Makos

Quote from: Fazék on 2010-02-07, 19:12:13
de ez a köztes idióta eksönmen megoldás rohadtul nem fekszik nekem.
Inkább ezen van a hangsúly.

Cloud

Machinarium



Kattintgatós, flash játék, de rohadt jó.  :whoah: :whoah:

Alkyra

#5172
Mass Effect 2:

Volt egy-két dolog ami  megvalósítás szinten nem tetszett(kevesebb RPG elem), de összeségében nagyon jó volt. Tali a legvégén beszólt egy hatalmasat amit nem fogok egy jó ideig elfelejteni.XD
A kérdés vajon, hogy vihetem-e a tovább a csapatot így ahogy vannak? [spoiler] Mindenki túlélte...elnézést két személy nem élte túl. Gabby(mérök csaj) és Yeoman(aki mindig felügyelte a gárda elmei épségét és szólt, ha vlm van), pedig mindkettőt nagyon kedveltem, mint karaktereket. Láttam képeket, hogy meg lehet őket menteni valahogy...de hogy? Mit rontottam el vajon? [/spoiler]


Zen

Quote from: Alkyra on 2010-02-07, 22:30:56
[spoiler] Mindenki túlélte...elnézést két személy nem élte túl. Gabby(mérök csaj) és Yeoman(aki mindig felügyelte a gárda elmei épségét és szólt, ha vlm van), pedig mindkettőt nagyon kedveltem, mint karaktereket. Láttam képeket, hogy meg lehet őket menteni valahogy...de hogy? Mit rontottam el vajon? [/spoiler]
[spoiler]
QuoteAfter the Normandy crew is abducted by the Collectors, Shepard has to decide whether to immediately travel through the Omega 4 Relay and commence the suicide mission against the Collectors or delay it in order to better prepare themselves.
Yeoman meg munkakör, nem név. :hehe:[/spoiler]
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Alkyra

Quote from: Zen on 2010-02-07, 22:35:49
Quote from: Alkyra on 2010-02-07, 22:30:56
[spoiler] Mindenki túlélte...elnézést két személy nem élte túl. Gabby(mérök csaj) és Yeoman(aki mindig felügyelte a gárda elmei épségét és szólt, ha vlm van), pedig mindkettőt nagyon kedveltem, mint karaktereket. Láttam képeket, hogy meg lehet őket menteni valahogy...de hogy? Mit rontottam el vajon? [/spoiler]
[spoiler]
QuoteAfter the Normandy crew is abducted by the Collectors, Shepard has to decide whether to immediately travel through the Omega 4 Relay and commence the suicide mission against the Collectors or delay it in order to better prepare themselves.
Yeoman meg munkakör, nem név. :hehe:[/spoiler]


Franc, no mindegy. Munk akör? Tanultam ma is vlm újjat...

Kuroi Tenshi

Quote from: Zen on 2010-02-07, 22:35:49
Yeoman meg munkakör, nem név. :hehe:

Nem munkakör, hanem eredetileg kora középkori rang, ami
akár név is lehet, mert mára már rég megszűnt.  :hehe:
Nálunk ezt még gimiben tanították is...

Zen

Feltűnt h ME nem ma játszódik, és a csajt Kelly Chambers-nek hívják? :hehe:
Asszisztens vagy mifene lenne magyarul.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Raggie

Nna toltam egy-két órát az új Bioshock 2-ből és eddig nagyon tetszik. Újításai már mind ismertek ugye(Big Daddy-t irányítunk, vannak Big Sister-ek, pár új fegyó, stb...) tehát nem ért meglepetés, de a hangulat a régi és ilyen hangulatban bármennyit tudnék játszani minimális újítással is... :)

A grafikán semmit nem változtattak(legalábbis nem észrevehetően). Játékmenetben és a pályákban van pár jópofa új rész amiatt, hogy ugye egy bazinagy tengerfenék-járó maskarában mászkálunk. A játékmenet eddig kicsit kevésbé parás, mint az elsőben mert az alap "splicer"-ek nem tudnak olyan hamar megölni, de ha már legalább három van, akkor megizzasztanak rendesen, mert a játékos meg jóval lomhábban tud csak mozogni. Szóval kevéssé új, de az a kevés érdekes.

Ha végigtoltam(hét végéig várható :D ) majd írok bővebben is.
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Dreamcleaver

#5178
Bioshock 2 én is: Hangulatra olyan mint az első rész, de a játékmenetben tudtak újat hozni. Most sokkal több hangsúly van például a csapdák taktikus elhelyezésén (és van is rengeteg féle: aknák, automata őrágyúk, repesz csapdák, az a feldobálós plasmid stb), mellyel a nagy számban rohamozó ellent könnyedén vissza tudjuk szorítani. A kis húgicánkkal a vállunkon ADAM-ot gyűjteni meg poén. Jók a fegyverek is, bár őszintén nem tudom melyek újak, mert nem emlékszem az előző Bioshockban mik voltak. Megmaradt a fegyverek fejlesztgetése is, ami külsőleg is látszik. Új ellenfél a Big Sister, egy össze-vissza ugráló, pyro és telekinetic plasmid-okat használó, szintén búvárruhás kreatúra. A Big Daddy női megfelelője talán.

Ami csalódás:
- Lebutított grafika az egyhez képest. A tűéles textúrák a múlté. Bár a játék még mindig elég jól néz ki, azért a homályos textúrák keserű szájízt hagynak maguk után.
- A Big Daddy feeling annyira nem jön át. A Big Daddy-k ugye ilyen nagy cammogó rozsomákok, kurva sok hp-val, és iszonyat brutális testi erővel. Na most kb ebből semmi sem igaz a player által játszott Delta Daddy-re. Olyan sebesen mozgunk, mint bármelyik normális ember (nincs sprint, egyedül a Drill fegyverhez van egy charge skill), lépteinknek sincs nagy zaja (Big Daddy-nkre is lehet lopakodós melee passzívot rakni lol), csak az ugrálásnak, és egy két jól irányzot shotgun repesz vagy gépfegyver sorozat simán leterítene, ha nem lehetne folyamatosan habzsolni a medkiteket. Szal nekem nagyon nem jön át a Big Daddy feeling. Ráadásul arra számítottam, hogyha majd meglegyintek valakit azzal a batár nagy fúrófejjel közelharcban, akkor majd nekikenődik a falnak, de persze nem. Viszont fúrással felkoncolni az ellent poén.
- Víz alatti részeknél nincs csata (eddig). Szal aki cápákkal meg óriás polipokkal akart volna hadakozni, az csalódni fog.

Összegészében egyszer élvezetes lesz végigtolni, aztán unistall és elfelejteni gyorsan.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Pr3d4k1ng

#5179
AvP

Vannak hiányosságai a gamenek.

Marine kampány  fele nem olyan parás mint amilyennek kéne lennie, alig van feelingje. Az hogy nincsen kihajolás még letudtam nyelni, no de az, hogy nincsen guggolás, ez eleinte nem zavart. De az androidok ellen harcban ahol csak  is az oszlopoknál vagyok biztonságban akkor igen csak zavaró volt.

A többi kampányba csak bele nézegettem.

Alien: Kifejlett alienként kezdek? :wtf: Pedig pont az volt a jó az AvP2-ben, hogy pókként kellet megtalálnom az áldozatot.

Predator: A hátbatámadásos gyilkolás spec nem rossz ^^, többet nem tudom mondani mert eléggé a kampány elején vagyok.


Az viszont ordít, hogy multiplatform a game.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

Nincs guggolás? Mi az, talán nem volt szabad gomb az X-Box kontrolleren? Ez egyre szánalmasabb.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Pr3d4k1ng on 2010-02-18, 23:29:19Alien: Kifejlett alienként kezdek? :wtf: Pedig pont az volt a jó az AvP2-ben, hogy pókként kellet megtalálnom az áldozatot.
kb 20 percet játszottam összesen az avp2-vel, szóval ez nem magánvélemény, hanem másoktól hallottam, miszerint a "pókformát" sokan túlzottan erősnek érezték. villámgyors volt és gyors frag-szerzésre adott lehetőséget - vagy vmi ilyesmit mondtak, nem rémlik pontosan.

Zen

Quote from: Fazék on 2010-02-21, 03:00:53
Quote from: Pr3d4k1ng on 2010-02-18, 23:29:19Alien: Kifejlett alienként kezdek? :wtf: Pedig pont az volt a jó az AvP2-ben, hogy pókként kellet megtalálnom az áldozatot.
kb 20 percet játszottam összesen az avp2-vel, szóval ez nem magánvélemény, hanem másoktól hallottam, miszerint a "pókformát" sokan túlzottan erősnek érezték. villámgyors volt és gyors frag-szerzésre adott lehetőséget - vagy vmi ilyesmit mondtak, nem rémlik pontosan.
Szingli plájer.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Makos

Quote from: Dreamcleaver on 2010-02-20, 23:39:34
Nincs guggolás? Mi az, talán nem volt szabad gomb az X-Box kontrolleren? Ez egyre szánalmasabb.
Sajnos idáig jutottunk :mad:

Fazék

#5184
Quote from: Zen on 2010-02-22, 22:16:55
ME 2 konzolosság: Ha a command wheel-re gondoltok, konzolosság vagy sem, sokkal kompetensebb megoldás mint 16 gombot szétszórni a bill-en.
franc akar 16 szétszórt gombot. csak párat mondjuk lehetett volna intelligensen használni. minden leegyszerűsítve a végletekig. ugyanaz a gomb szolgál a párbeszédek átlépésére, mint kiválasztására, (ez már az első részben is zavart) tényleg biztos marha nehéz lett volna külön gombra rakni őket. miért nincs egy célkijelölő gomb?? biotic képességeknél marhajó dolog a csavarási lehetőség, tényleg tetszik, de ha 2-3 ellenfél áll egymás közelében, nem tudod te kiválasztani, hogy melyikre akarod lőni, mert ahogy csavaráshoz odébb viszed az egeret, már átugrik a másik célpontra... zseniális. PC-n a bypass feladványoknál marhára érezni, hogy ez bizony controller-re készült, nem volt olyan bypass, amit ne sikerült volna a megadott idő fele alatt teljesítenem (legalább megspórolhattam egy upgrade-et - aki megvette a bypass idő2x-ezést PC-n, az iszonyatosan szégyellje magát) ez a fix hátkamera is marhára frusztrált már az első részben is, rohadtul lekorlátozza taktikailag a társak kezelhetőségét harcban a bénán megírt pozíciónálási lehetőségek miatt, kb annyira, hogy legtöbbször pont leszartam őket, megcsináltam egyedül a harcokat, ők meg max a szomszéd szobából lődözték a képességeiket, hacsak nem gyilkoltatták le magukat.

a többi gondom már inkább olyan, ami nem szigorúan konzolhoz köthető, hanem szimplán csak baromság/bénaság a fejlesztők részéről.
N7 armor-on kívüli armor-oknál a levehetetlen sisak előtt értetlenül állok, nem tudom elhinni, hogy ezt így benne hagyták (pl mondjuk előnyei ellenére a collector's armor iszonyatosan hülye kinézetét sisak nélkül talán jobban elviseltem volna, de azzal végképp leváltásra ítéltetett). az N7 armor upgrade-eknek kb 0 értelmük van, semennyivel sem hasznosabbak az alap darabjainál. harccal az első részben sem voltam már kibékülve, ebben a második részben pár dolog már végképp kiakasztott, pl mi az az írtózatos baromság már, hogy főkarakternek kiválasztasz egy akármilyen cselekvést, onnantól nem lehet azt módosítani?! (kurvajó amikor pl véletlenül unity-t nyomsz halál fölöslegesen és 0 fekvő csapattársra elhasznál egy medigel-t és még a cd-t is meg kell várnod). csapattársak használhatatlansága újabb mélységeket tárt fel sikeresen. intelligenciájuk csodálatra méltó. hiába próbálod normálisan helyezni őket, vagy a kamera akadályoz meg ebben, hogy képtelen vagy a fedezék mögé benyomni, vagy ha sikerül is, ez a barom akkor is hajlamos fölállni a fedezék tetejére és leöletni magát. képességeiket lehet hogy rosszul vettem észre, de nekem úgy tűnt, hogy biotic képességeket ugyanúgy tőled indítja. szóval ha ő totál szabadban áll, nincs közte és ellenfél között semmi se, de előtted van egy fal, akkor szépen beleküldi az előtted levő falba a biotic képességét, hiába van rajta a célkeret az ellenfélen. azt már szinte nem is érdemes megemlíteni, amikor mint a töketlen hülye megáll egy helyben és se képességeket nem süt el, se nem lő, se nem hajlandó kijelölt pozícióra odamozogni. de persze ez nem tűnik föl azonnal, csak olyan 5-10 mp után, ami nehezebb szinteken kb a halálközeli élményt jelenti már. ilyenkor max a c-vel magamra hívom paranccsal tudtam feléleszteni a társat, vagy lejátszottam a harcot nélküle, mert volt, hogy ez se mozdította ki a helyéről. vagy szimplán elvándorolt a picsába és elő se került harc végéig, bármire is kértem. és még lehetne sorolni a hibákat, amik miatt közel sem tökéletes számomra a ME2

de persze mindezek ellenére fasza játék volt, végre nem ugyanolyan volt minden mellékküldetés, helyszín, stb. továbbra is csőjáték, nehogy eltévedjen szegény játékos, de legalább tényleg odatették magukat a környezet kialakítását illetően.
szerencsére bioware-ék kurvára értenek az íráshoz, így még a bosszantóan béna harci rendszer ellenére is marhára hangulatos csatákat tudtak kihozni.

aki viszont a bolygószkennelést átengedte a tesztelésen, arra ráereszteném street fighter kimbo slice + caterpillar /protected by NS/ kombót.

Zen

Este 11kor ezt elém tárni, mit ártottam én neked? :zomg:

AI: Nálam szinte soha nem volt malőr, ME1-hez képest meg isten lába ami itt van. Mernék rá fogadni h 1ben nem is volt squad AI, csak igen/nem scriptek.  Követ/áll, lő/nem lő, képességhasználat random.

Kustom Armor: Ja, értelme nem sok volt, de most legalább a ronda páncélok se könnyfakasztóak *cough* mandalorian condom armor *cough*.

Gombkiosztás: Szar a szóköz bill-emen, képzelheted milyen boldogan ültem le hackelni. :3x3:

Bypass: Nekem úgy tűnt szándékosan nehezítik az irányítást helyenként, vagy az egerem haldoklik (belassult/nehézkesen mozgott a kurzor). Hack meg bypass upgradet meg akkor se érné meg megvenni (utóbbit talán mégis) ha a játék elején már elérhetőek lettek volna, nemhogy a közepétől.

Fedezék mögé csavarás: Ritkán volt gondom vele, célpont priorizálás meg mindegy volt, egyel kevesebb szerencsétlen szedi a pajzsom ígyis-úgyis (Infiltrator voltam, Incinerate skill), esetleges túlélőt meg volt idő lelöni.

Bio mint kurvajó író... aham. ::) :P ME 2-ben kitettek magukért, de túlzásokba ne essünk.

Also: Liara-ért egy végigpofozás járna az egész bagázsnak. Tali románc első öt mondata fényévekkel jobb mint az egész Liara  (a színésznői teljesítményről nem is beszélve), L-től vártam volna ilyen szégyenlősséget - bár Talinak se állt rosszul. :D
Aztán ott van a találkozó Illiumon....  a románc szál szinte nem létezik, a küldetése plotján csak nézni tudtam, a tőle két percre levő Giana meg Shiala találkozó meg amiben csak tudja porba alázza Liara-ét.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Felsmuk

AvP 2: Az idei első atomcsalódás

Az egész kezdődött a Steames demóval. Gyomorforgató volt számomra az egész. Matchmaking ami nem működik, szar irányítás, folyton bekapcsolt VOIP (tök jó amikor vmi tapló rapet hallgat a háttérben) nuku tutorial stb. Hála istennek egy haverom (aki ki se tudta próbálni) felvilágosított hogy az egy kb 2 éves gyorsportolt konzolos E3 anyag volt. Megnyugodtam, sőt el is terveztem hogy meg fogom venni. Milyen jól tettem hogy előtte letölötttem, ihajjjjjjj...

Nos, kezdjük azzal hogy bugos. Mint állat. Haver ezt a Steam ripnek rótta fel. Én az interneten olvasva inkább azt tapasztaltam, hogy a játék egyszerűen egy böszme bughalmaz. A hangrendszer katasztrófális. Az egy dolog hogy a 21th Century Fox videóról valamiért lemaradt a hang, reklám, kit érdekel. De hogy a játék pl kidob a desktopra ha 44 khz fölötti hang van beállítva. Nem viccelek. A hanggal egyéb problémáim is vannak. Render movieknál van hang, cutsceneknél nincs. Az meg alap hogy a menüben valami háttérzörej szól. Vagy szóljon rendes zene, vagy semmi. Kösz.
Játékmenet? Ilyen rohadt unalmas játékkal ritkán játszottam. Komolyan. Az egy dolog hogy a sztoriból *semmit* nem értek (ha van) mivel valahogy lemaradt a mission control (ha van egyáltalán), bár ez valószínűleg megint hangrendszer probléma. Bár az gyanús volt hogy marinnal pl bármiféle adás vagy szöveg nélkül változnak az objectivek. Amik szörnyűek.

Objective:
-Go up the stairs to meet the team
-Go downstairs to reactivate sentry
-Go up again.
-Check that door.
-OMG ALIENS HOLD THEM OFF
-Go downstairs to the lift.

Ez. Volt. A. Második. Pálya. Sztriptíztclubbal.

Ja, igen a pályák rövidek. Nem kicsit. Nagyon.

A Predből meg valahogy egy atom OP akármit csináltak. Az AvP 1-re jellemző speargunnal mindenkit és a 2-re jellemző spearrel mindent megoldás itt egy kicsit máshogy működik. Az alap wristbladet dual wieldben nyaki ütőérre applikáljuk. A kivégzések hatásvadászosan véresek. De abban a pillanatban hogy megszerzed a combsticket, a játék röhejesen... dögunalmas lesz. Ez egy halál pontos nagyjából instant kill, lassan mozgó rakéta szerű akármi. Végtelen tölténnyel. Nem alien célpontok előszeretettel állnak egyhelyben, és vakok mint állat, szépen egyenként lestikkelem őket, a többi meg csak néz. Alieneket a disc (végtelen skuló) és a plasmacaster kombinációjával lehet lezúzni. Földön fekvő célpontot egy gombnyomással lehet kivégezni, ilyenkor a társai akciófilmbe illő nagyvonalúsággal alig-alig támadnak amíg te egy 5 másodperces mozdulattal kitéped a gerincoszlopukat. Pred storyból se értettem semmit, de itt legalább volt egy atominimál missioncontrol.

Ott jön az alien. Na. Ez se volt nagy szám. Újdonság, hogy alienként alapból négykézláb közlekedünk és életerőnk regenerálódik. Ha véletlenül szemből támadtunk, akkor spuri vissza a sarokba és várni. Aztán lestől támad a fakanál. A kivégzések itt is jó véresek. Viszont fegyvertelen civileket lefoghatjuk amíg a semmiből előkerül egy facehumper. Ez se volt nagy szám.

Grafika faja, bár nekem high beállításon valamiért a chekpointok után egyszerűen elszállt a cucc. Először azt hittem hogy swappol, de 5 perc után már csak a reset segített. Ja és low shadow beállításon nem világít a flare.

Van közelharc is. Alien és pred rendelkezik gyors és erős támadással, a marine csak gyorsal. Blokkal lehet kivédeni a gyorsat (aztán counter), erőssel lehet megszakítani a blokkot. A heavy attackot meg lightal lehet félbeszakítani. Szóval blokk, aztán amint látod hogy készül a heavy counter. Marineként ezután mehet a dupla shotty.

Na, összegezve? 2/5. Bugos, tré, uncsi, a multiplayer pedig annyiban lett jobb hogy van browser, bár ezt nem tudtam kipróbálni, de szerintem a marine továbbra is underpowered (FFAban). És ugye "Its not balanced for lean. Or crouch..."
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Makos

Nekem steames demo is bugos volt :haha:
Le se merem már tölteni a teljes játékot. Valahogy nem vonz.

Selmo


A tökéletesség unalmas.

Makos