Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

thrall

Quote from: Fazék on 2011-06-19, 11:40:07

i recommend the following solution:
[spoiler]

[/spoiler]
+1  régen nagyon gyűlöltem ezeket, de rájöttem, hogy kellenek manapság sajnos.

also: Mivel az Alice: Madness Returns-ön rajta van az első rész is megint játszottam vele egy kicsit, és rájöttem, hogy NAGYON  lebutultak a játékok manapság

Cloud

Medal of Honor 2010

Negyed óráig bírtam. :(

Pr3d4k1ng

Quote from: Cloud on 2011-06-19, 15:28:09
Medal of Honor 2010

Negyed óráig bírtam. :(
Singlejéről nem sok jót halottam pedig. A betatol meg elment a kedvem a multitól.

Az egész MoH 2010 egy lebutított Battlefield 2: BC 2.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zen

Dungeon Siege 3
Irányítást meg kell szokni, kicsit rövidke, de good fun. Sztori nem újdonság, de nagyon jól van előadva. Harc átmenet Diablo és DMC között. Vannak benne jó döntési pillanatok (nem jó rossz hanem pragmatizmus vs idealizmus, hűség vs árulás stb). Harcore-on szórakoztató nehéz, nem bill szétrugós - kivéve talán az utolsó előtti előtti bossharcot.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Wangood

Assassin's Creed II

Már egy ideje megvan, de csak a minap vittem ki 100%-ra. Mindent elmond róla, hogy bár nem szokásom egy játékot elővenni a sztori végigtolása után, ezt mindig simán elő tudtam ásni egy kis tetőmászásra/kardozásra.

A XV. századi Itáliában játszódó sztori remek, nagyon jól beleépítették a történelmi személyiségeket a templomosok és az orgyilkosok évszázadokon átívelő harcába (ki ne akarna spanolni Leonardo da Vincivel vagy Macchiavellivel?). Ezio Auditore egy szerethető, emberi figura, aki csak a családja indokolatlan kivégzését akarta megbosszulni, és így került bele a küzdelembe. A sci-fi befejezést egy kicsit hatásvadásznak éreztem, de alapvetően 10/10-es a történet.
Emellett nem is rövid, van benne 15-18 óra, és ez még csak a fősztori. Bejárhatjuk a csodálatosan korhű Firenzét, Velencét, és jó néhány kisebb toszkán várost. Ez a bejárható terület pedig hatalmas, és a szórakozásunkat temérdek opcionális tartalom garantálja. Kilátók által feltérképezni a városokat, madártollakat összegyűjteni, tolvajokkal futóversenyezni, vagy éppen katakombák Prince of Persia-szerű akadályait leküzdve a játék legtáposabb páncélját megszerezni. És ez még nem az összes dolog.
Nem mintha az említett tápra annyira szükségünk lenne, ugyanis a játékban egyszer sikerült meghalnom, és akkor is csak azért, mert leestem a Szent Márk-harangtoronyról.  ^^"
Szóval igen, a harcrendszer nem sikerült túl fényesre. A játékban egy csepp kihívás sincs e tekintetben (azért a platformrészek közt van pár izzasztó).
Ez nem nyerő, de minden más igen. A grafika lenyűgöző, a zenék teljesen rendben vannak, a játékmenet pedig hihetetlenül addiktív, bődületes opcionális tartalommal- must have darab.

Állítólag a Brotherhoodba már kihívás is szorult, úgyhogy, ha megkésve is de beszerzem :D

Nektek is ajánlom, 9,5/10 a végső pontszám.

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2011-06-19, 11:40:07
Quote from: Felsmuk on 2011-06-19, 11:25:20
Alice: Madness Returns.

Az irányítás, istenem, az irányítás!
i recommend the following solution:
[spoiler]

[/spoiler]
Ma vettem egyet, nem olcsó de megéri. Kényelmesebb és egyszerűbb vele a game és az élet.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Xzone

Persona 3 Portable

Nos, eddig 72 órát öltem bele, és még nem értem a végére. (A persona-fusionökkel sem szórakoztam még, de most szerintem muszáj lesz.)

A leggyökerebb 'Beginner' nehézségen kezdtem el, ahol elvileg nem sebeznek akkorát az ellenségek, de én ezt nem hiszem el. Most értem el az utolsó hónaphoz, ami előtt a játék gyakorlatilag felajánlja a seppukut: jön a világvége, úgysem tehetsz ellene semmit, gyötrelmes szenvedés vár rád ezután, inkább halj meg boldogan.

Meg is néztem ezt az endinget, de aztán persze visszatöltöttem. Az a helyzet, hogy nem vicceltek, amikor szenvedést ígértek a játékosnak :zomg:

A dungeon utolsó szintje hatalmas, az ellenségek az egész csapatra ható instant halált okozó támadásokat spammelnek (egyébként meg olyat, ami 10%-ra viszi le mindenki életét), a kezdőhelyen gyógyítás meg egy vagyonba kerül. Emellett megnyílt egy 'Vision Quest' szoba is, ahol a Persona 4 egyik karaktere szopat orrba-szájba különböző challange-ekkel. (És ahogy olvasom, a dungeon végén még megnyílik egy extra szint, ahol igazán brutális dolgok várnak.)

Ez az utolsó hónap nehezebbnek tűnik, mint az egész eddigi játék egyben. (A végső főellenség meg úgy nézem köröket ver Freezára, ugyanis 14-szer(!) változik át.)

Ezt most muszáj volt kiírnom magamból; elég sokkolóan hatott rám mindez így egyben :eek:

Majd mindenképp írok egy nagy review-t is, amiben kifejtem, hogy a Persona 3 mennyire tökéletesen adja át a 'középiskolás animefőhős-életérzést', valamint milyen addiktív és élvezetes. Életem egyik meghatározó játékélménye.

Köszönönöm Ramiz, hogy a PSP-n hagytad, egyébként soha nem kezdtem volna el. (Mondjuk azért inkább letöltöttem a japán szinkronos változatot, szinte minden szereplőt A-kategóriás seiyuu szólaltat meg. A harcokat pl. Noto Mamiko karaktere narrálja egy egész korai játékbeli esemény után. OMFG.)

PS. De hosszú lett ez a post :zomg:

Kuroi Tenshi

#5617
Dark Messiah of Might and Magic

Lehet, hogy én öregszem, vagy csak a karom miatt több szabadidőm volt, de
a múlt hónapban több játékot fejeztem be, mint az azelőtti talán két évben
összesen. Na jó, ez a több játék is csak 2 db volt, a Machinariumot most már a
végéig vittem, a másik pedig ez.
Nos...

Gondolom mindenki ismeri, aki nem, egy játék 2006-ból, Source motor +
Valve-stílusú "rpg" (lineáris, scriptelt, még csak nem is választhatsz
párbeszéd-opciókat sem, választásod a játékban, azon kívül, hogy melyik
eszközzel ölöd az ellent és melyik ágat fejleszted, minimális, történetre
kiható választási lehetőséged 3-szor van), s mindez fantasy környezetben,
ahogy a Might and Magic utal rá.

Inkább a történet egyes pontjainál az érzéseimről írnék:

  • eleje: á, már megint az a nagyon reális helyzet, "riiight, happens to me allll the
    time", ahogy Bud a Rém rendes családban mondta: két lábon járó nőbálvány
    vagyok, egyből belémesnek a nők
  • első álom után: na végre! Egy történet, ami nem "mi jók - ők rosszak", hanem
    elbizonytalanít, hogy most melyik oldal is irányít engem
  • póktemplom, Arantir lezúzza Leannát: ezzaz, so much win, ha ez így megy tovább,
    megbocsátok nekik az elejéért!! Ha tényleg csak azért csinálták ennyire klisésre,
    hogy utána ezeket a kliséket izomból sutba dobhassák, akkor kiváló munka!
    Végre nem csak az "én tudom, hogy mi jók - ők rosszak" fostól szabadultunk
    meg, de a "mi vagyunk a hősies bátor lovag, akik megmentjük a hercegnőt"
    címűt is, hiszen csak tétlenül tudtunk állni, ahogy Leannát a szemünk láttára
    megölik!
  • Miután a főszereplő megtudja, hogy kicsoda-micsoda a segítője, és a tőle
    kapott erőre nem azt mondja, hogy fújnemjógonosz, hanem, hogy király --
    el se hiszem...
  • Mi?? Mégse halt meg? Ez kb elvette az élét az egésznek...
  • Mi?? Ez a baromság Arantir terve? Akkor miért nem állunk csak úgy simán elé,
    hogy hé öreg, miért nem kezded magaddal? oszt csá
  • Mégiscsak visszasüllyedtünk a Klisé-Óceánba, annyira lehetett tudni, hogy
    ez lesz a vége :(
  • Ez a kis nyúlfarknyi cutscene a vége? S hiába van Leanna totál belémesve,
    hiába mentettem meg, még csak a nyakamba sem ugrik, hogy ágyjelenetről
    ne is beszéljek?
    áááá vazzze, nagyot csalódtam, azt hittem, hogy ennél
    bevállalósabb csapat készítette, s mertek volna végre valami nem ennyire
    szabvány véget csinálni :(

[spoiler]
Xanával a végén, van valami, a játék alatti beszólásaihoz illő jelenet? Akkor
otthagyom Leannát és megnézem a Xana-s végeket is :haha:
[/spoiler]

István, háh, lol. Legalább jó fej volt.

Ja meg az is zavart, hogy a végefelé (amint megtaláltad a villámos pajzsot),
elfogyott a játékból a kihívás, avval olyan könnyen lehetett mindent és mindenkit
írtani... bezzeg előtte a ghoulokkal is már mennyit szívtam, jegen elcsúsztatás
és leszúrás működött csak, különben seperc alatt szétszedtek...

Pr3d4k1ng

Deus Ex 3:

14 óra alatt végig lehet vinni a gamet. Ebben azt hiszem 2 mellék küldetés maradt ki.
Baromi jó volt, ami zavart, hogy a fegyverek sebzése még uprageddel sem sok. Míg az enemyk elég szép sebzéat visznek be max armorral is.

Jó tudom stealh stb... de az nem az én stílusom. Szeretek az csatatéren a frontvonalon harcolni.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zsiga

Több mint 30 órám van benne, és még nem végeztem... 14 óra alatt végigrohanni lehet rajta.

Selmo

Batman Arkham Asylum

Jó kis játék ez, ötletes, és a megvalósítása is tetszett. Mondjuk fura volt, hogy senkit sem ölök meg, de hát ez Batman. :D Néhány boss pálya nehézre sikerült, de ezeknél általában gondolkodni kell, nem csépelni agyatlanul. Mondjuk az egész játékra ez a jellemző. A vízköpős támadás külön a kedvencem volt. :D

A tökéletesség unalmas.

Pr3d4k1ng

Quote from: Zsiga on 2011-08-29, 16:49:08
Több mint 30 órám van benne, és még nem végeztem... 14 óra alatt végigrohanni lehet rajta.
nem szórakoztam a szellőző nyílásokkal, falalakkal stb... A heavy machinegunnal meg egyenesen meglállíthatatlan voltam :D. Boss fightoknál (amik kicsit csalódást nyújtottak, lévén egy Serius Sam mintájára csak pumpálni kell beléjük az ólmot)

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Pr3d4k1ng on 2011-08-29, 21:55:39
Quote from: Zsiga on 2011-08-29, 16:49:08
Több mint 30 órám van benne, és még nem végeztem... 14 óra alatt végigrohanni lehet rajta.
nem szórakoztam a szellőző nyílásokkal, falalakkal stb... A heavy machinegunnal meg egyenesen meglállíthatatlan voltam :D. Boss fightoknál (amik kicsit csalódást nyújtottak, lévén egy Serius Sam mintájára csak pumpálni kell beléjük az ólmot)
szóval végigtoltad a játékot a legprimitívebb eksönmen módszerrel, és csodálkozol, hogy a többiek 2x annyi időt is bele tudnak ölni simán egy óvatosabb stílusú játékkal :p

(ha meg nem lehetne akcióhős módjára végigjátszani, akkor meg az lenne a baj, hogy miért nincs ilyen lehetőség :__devil:)

Pr3d4k1ng

A csodálkozást ti kezdtétek én csak meg írta, hogy a módszeremmel mennyi idő.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Xzone

Azért meg tudom érteni, ha valakinek nincs kedve háromszor visszatölteni, csak mert az istennek se sikerül megölni valakit úgy, hogy ne lássa senki.

Fazék

Quote from: Xzone on 2011-08-29, 23:17:05
Azért meg tudom érteni, ha valakinek nincs kedve háromszor visszatölteni, csak mert az istennek se sikerül megölni valakit úgy, hogy ne lássa senki.
persze, értem én, csak próbáltam kötekedni :angyali:

sosem volt türelmem a lopakodós real-time játékokhoz, nem véletlenül maradt ki az összes thief, hitman, splinter cell, assassin's creed, stb játékok :)

Puru²


Fazék

Quote from: Puru² on 2011-08-29, 23:44:19
ehh gyöngyöt disznók el   ::)
ja igen, deus ex első részével se játszottam, másodikkal se, ezt a Human Revolution-t is max budget áron 2-3k körül fogom megvenni pár év múlva, és utána se fogok vszleg játszani vele :D

amúgy hogy ON is legyek, mostanában orrba-szájba Heroes 6 closed beta-val játszom.
single player-ben egyelőre nincsen gondom vele, online multi-hoz még nem volt kedvem, hotseat-et majd rövidesen teszteljük nakedape-val :)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2011-08-29, 23:46:34
Quote from: Puru² on 2011-08-29, 23:44:19
ehh gyöngyöt disznók el   ::)
ja igen, deus ex első részével se játszottam, másodikkal se, ezt a Human Revolution-t is max budget áron 2-3k körül fogom megvenni pár év múlva, és utána se fogok vszleg játszani vele :D

amúgy hogy ON is legyek, mostanában orrba-szájba Heroes 6 closed beta-val játszom.
single player-ben egyelőre nincsen gondom vele, online multi-hoz még nem volt kedvem, hotseat-et majd rövidesen teszteljük nakedape-val :)
Demo alapján igazad volt.
Tényleg érdemes rá várni  :whoah:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zsiga

Quote from: Pr3d4k1ng on 2011-08-29, 21:55:39
nem szórakoztam a szellőző nyílásokkal, falalakkal stb... A heavy machinegunnal meg egyenesen meglállíthatatlan voltam :D. Boss fightoknál (amik kicsit csalódást nyújtottak, lévén egy Serius Sam mintájára csak pumpálni kell beléjük az ólmot)
Nagyon sok (több tízezer) XP-től kíméled meg magad ha Rambo-stílusban játszol. :)

A heavy mg szerintem a játék legszarabb fegyvere, pontatlan, lassú, annyira nem is sebez jól mint várná az ember ránézésre (meg ahogy az ellenség kezében sebez). Szerintem még a sima assault rifle is jobb, mert azzal lehet fejest is lőni, ami sisak nélkül egy lövés, és sisakkal se sok. Vagy az alap pisztoly páncéltörőre tuningolva, heavyk ellen hibátlan, mire felpörgeti a kéziágyúját kényelmesen belerakom azt a 3-4 golyót a fejébe.

Az első és második bosst meg lehet ölni úgy is hogy egyet se kell belelőni. (Az elsőt gáztartály + robbanó hordók dobálásával, 3+3 és meghal közepes nehézségen; a második elől meg csak ügyesen kell futni, ha pont úgy helyezkedsz hogy a felrobbantható számítógépek mellett csinálja a Typhoon-t akkor szintén három után belehal. Mondjuk ha nincs áram elleni augod akkor könnyen lehet hogy te is...)
Mondjuk közel sem annyira szép megoldás mint az első részben hogy csak két szót kell nekik mondani és felrobbannak, de végülis nem vészes. Azért anyáztam egy sort mindkettőnél mire végre túléltem, nem épp közelharcra tápoltam magam...


Quote from: Xzone on 2011-08-29, 23:17:05
Azért meg tudom érteni, ha valakinek nincs kedve háromszor visszatölteni, csak mert az istennek se sikerül megölni valakit úgy, hogy ne lássa senki.
Ha harmadszorra se sikerül elintézni akkor kikerülöd. Végig lehet csinálni a játékot úgy hogy senkit nem ölsz meg, sőt akár úgy is hogy senki nem lát meg.

kada

Quote from: Fazék on 2011-08-29, 23:46:34
amúgy hogy ON is legyek, mostanában orrba-szájba Heroes 6 closed beta-val játszom.
single player-ben egyelőre nincsen gondom vele, online multi-hoz még nem volt kedvem, hotseat-et majd rövidesen teszteljük nakedape-val :)
*nyálcsorgat.gif*
...
Franc!
Most mér tudom miért nem fog sikerülni az őszi félév úgy ahogy szeretném ::)  :ejj:

Raggie

Jólvan, akkor az Új Deus Ex-el is érdemes játszani... csorog lefelé már. :D
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Felsmuk

Heroes of Stalingrad béta: fagyogat rendesen, egyenlőre a legnehezebb ellenség a szerver kerseő. Amúgy egész jó, csak bele kell jönni az irányításba. Azon mondjuk meglepődtem hogy egy ilyen hardcore játék a 2. a top sellersen a Steamen.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Raggie

Witcher 2-vel van valakinek tapasztalata? Érdemes? :D
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Selmo


A tökéletesség unalmas.

Raggie

Hmm... kösz. Akkor azért leszedem, de nem hardon fogom tolni! :D
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Zen

Halkan megjegyzem, kiadtak pár patchet a megjelenése óta, pár fontos változtatással.
Pl: [spoiler]Version 2.0 Corrections/Amendments
Corrections and improvements to combat:
1. Numerous improvements have been made in the targeting system.
2. Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).
3. Responsiveness of game controls has been improved. This includes but is not limited to casting Signs, parrying, and attacking immediately after evading an opponent‟s assault.
4. Geralt‟s attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt‟s attacks by landing a blow.
5. Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.
6. Geralt no longer attacks opponents located behind other opponents positioned nearer to him.
7. The target locking system has been improved. Preference is now given to previously highlighted targets.
8. Target selection has been improved. Priority is now given to foes affected by a critical effect facilitating the completion of a finishing move.
9. The additional two steps Geralt took after mounting an attack with the W, S, A or D key depressed have been eliminated.
10. Attacks can now be continued even when a key controlling Geralt‟s movement (e.g. W, S, A, D) is depressed.
11. Attacks can now be continued if the attack key is depressed immediately after the final strike of an attack animation sequence.
12. Geralt can now pivot 180 degrees immediately after completing an attack.
13. Assorted problems with key responsiveness have been resolved. Keys no longer need to be depressed twice or more to trigger a given action.
14. A distance attack problem has been resolved. Geralt now mounts distance attacks (lunge with sword in hand in the Fast style) when opponents were located at a suitable distance from him.
Other corrections and amendments:
15. Casting several bombs no longer blocks further inputs.
16. An option has been added to the configuration tool enabling aspect ratio to be set independently of resolution.
17. The amount of disk space required for game patching has been reduced.
18. The loading of selected Witcher 1 game saves no longer causes the game to crash.
19. A greater number of monsters now appear in the cave leading to Loc Muinne.
20. Improvements have been made in the manner in which monsters are spawned in the mist in Chapter 2.
21. The visual effect accompanying Adrenaline use no longer disappears prematurely.
22. Archers now draw their swords more quickly when Geralt approaches.
23. Mages no longer automatically cast shield spells when Geralt casts daggers at them.
24. The game is now paused when Geralt executes a finishing move in combat.
25. The troll in Chapter 2 has been corrected. Previously, in some circumstances he could not be attacked.
26. Physics on cast daggers have been improved.
27. The site for aiming daggers is now more visible.
28. Geralt‟s animation when he dies while casting the Axii Sign has been corrected.
29. An exploit in the fight against Letho has been eliminated. Previously, this foe could be killed by casting bombs in quick succession.
30. An exploit related to the ,,Insane‟ difficulty setting has been eliminated. Previously, game saves could be loaded with
difficulty set to this level, which was contrary to design intentions.
31. Camera positioning/operation has been corrected during the boss fight against the kayran.
32. Camera control via gamepads has been improved.
33. Assorted adjustments have been made in mutagen statistics.
34. The ,,Junk‟ filter in the Inventory has been adjusted to provide for correct item filtering.
35. In the Inventory, the dialogue window warning of prohibited actions has been corrected.
36. Assorted corrections have been introduced to the mini-map in Chapter 1.
37. Audio balance throughout the game has been adjusted.
38. Erratic character teleportation in mini–games has been eliminated.
39. Assorted adjustments have been made in animations applying to nekkers.
40. A minor bug in the "Scent of Incense" quest has been resolved.
41. Numerous minor fixes have been introduced in character lip-sync throughout the game.[/spoiler]
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

NLZ

[reserved]

Dreamcleaver

Na én is végigtoltam a Deux Ex 3-at és hát:

[spoiler]
Azt leszámítva hogy a játéknak gyakorlatilag nem volt nehézségi szintje a harc szempontjából (értsd legnehezebb fokon is röhejesen könnyű, pláne hogy szinte az összes augment simán megvehető) egész élvezetes volt.

A 4-féle vég is ok, bár számomra egy kissé össze voltak zagyválva. A törvények közé szorított technológia fejlődést pl összekapálták az Illuminati árnyuralmával, míg a Sarif-féle korporációk szabad uralma valahogy összekeveredett a morális döntéshozatallal, de mindegy.

Mondjuk pont a Reed-féle áttörés lehetőségeiről nem volt szó (neurozyne addikció nélküli augmenteket mindenkinek), de végül így is elégedetten keltem fel a gép elől.

Bár valószínűleg egy második végigjátszás nincs benne a játékban.
[/spoiler]

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

NLZ

Én, anno te ajánlottad a SpaceChem játékot?
[reserved]