Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Zsiga

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-15, 13:10:58
BTW... ha más STALKER is szóbakerült, az az óriáskerék tényleg létezik csernobilban? COD4ben is szerepelt...
Nem Csernobilban, de létezik: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Pripyat01.jpg

Pr3d4k1ng

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-15, 13:10:58
BTW... ha más STALKER is szóbakerült, az az óriáskerék tényleg létezik csernobilban? COD4ben is szerepelt...

szerk...


...és a hotel ahonnan lőttünk COD4-ben:


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/5b/Pripyat01.jpg/800px-Pripyat01.jpg
Potosítsunk, magáa a város létezik és minden amit ott látsz az életben is úgy van.
Lényegében lemodellezték a várost.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fubenalvo

#3632
Még hozzácsaptam 1-2 dolgot a posthoz az érdeklődőknek. :)
http://usteam.hu/forum/index.php?topic=528.msg306047#msg306047

..és tényleg nem hanem Pripyat-ban. Köszi az infót Zsiga! ;)
Nagyon durva ahogy lemodellezték a várost...

Kuroi Tenshi

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-15, 12:23:00
Szerintem nem is feltétlen a horror volt ennek a lényege, az első 2-3 sarok amíg megtettem para volt, de utána ráéreztem ennek a városkának a légkörére. Nem horror... inkább kissé abszurd fantasy. :)

...és tényleg évtizedek óta rozsdásodik :D

Ha továbbjátszottad volna ezekre a kérdéseidre szépen kaptál volna választ.

Jah és még annyi, hogy ez nem hiszem hogy RPG-FPS lenne, közel sem.

Nah kb ennyi... ne vedd személyes támadásnak, csak gondoltam 1-2 pontra reagálok a véleményem szerint. :)

Ott hibáztál szerintem, hogy gigászi elvárásokkal ültél le a játék elé és persze hogy csalódtál.
Egy hagyományos/klasszikus értékelés szerint ez simán horror, az már más
kérdés, hogy mi már hozzászoktunk a vér és a mutáns szörnyetegek
mennyiségéhez.

Olyan rozsdás fegyvert kb II.VH óta földben degradálódót láttam még csak,
A történet szerint azért nem ennyi idő telt el...

már így is sajnáltam rá az időt, eddig sem jött be, akkor minek?

Bocs, de akkor mi? Mert szerepet játszol, és első-személyes nézetből ==
RPG-FPS.

Pedig látom, igyekeztél itt-ott úgy sarkítani :p

És pont te voltál az egyik, akinek a nagyon pozitív véleménye alapján így
álltam neki. Azért írtam ezt le, hogy két nagyon pozitív vélemény után ne
essen más is abba a hibába, hogy túl sokat várjon ettől a játéktól.

Quote from: Tycho on 2007-12-15, 13:00:17
Szerintem adj neki még egy esélyt, ha lesz időd.

(PROTIP: Gatherers' Garden automatát is két little sister szobor tartja. Nézd meg jobban. A többi zomgspoilar lenne...)

ed.: a supreme commander
amíg nincs hozzá olyan patch, hogy alakzatokba állíthatod az egységeidet, hogy ne libasorban álljon fel a tüzérség a kereszttűzbe
időm most pont kevés van munka+egyetem+diploma mellett :(

Máshol is az automatáknál ott voltak a szobraik, ha jól emlékszem.
Meg a hullákból gyüjtötték azt a löttyöt, amit befecskendeztél, amirite?

Igen, az rohadt idegesítő. Inkább nem is használom nagy csoportokban az
egységeket, mert az csak kavar. Vagy egyáltalán nem használom őket, T2
védelem tüzérséggel, és irány a szuperegység :haha:

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-15, 13:10:58
Az uszoda 1996-ban

Megrázó, kiráz tőlle a hideg de baromira megnézném élőben...
1986-ban :hehe:

In Soviet Russia, Stalker plays you. (a kép a másik gépen van, majd este :D )

Tycho

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-12-15, 16:08:04
Quote from: Tycho on 2007-12-15, 13:00:17
Szerintem adj neki még egy esélyt, ha lesz időd.

(PROTIP: Gatherers' Garden automatát is két little sister szobor tartja. Nézd meg jobban. A többi zomgspoilar lenne...)

ed.: a supreme commander
amíg nincs hozzá olyan patch, hogy alakzatokba állíthatod az egységeidet, hogy ne libasorban álljon fel a tüzérség a kereszttűzbe
időm most pont kevés van munka+egyetem+diploma mellett :(

Máshol is az automatáknál ott voltak a szobraik, ha jól emlékszem.
Meg a hullákból gyüjtötték azt a löttyöt, amit befecskendeztél, amirite?

Igen, az rohadt idegesítő. Inkább nem is használom nagy csoportokban az
egységeket, mert az csak kavar. Vagy egyáltalán nem használom őket, T2
védelem tüzérséggel, és irány a szuperegység :haha:

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-15, 13:10:58
Az uszoda 1996-ban

Megrázó, kiráz tőlle a hideg de baromira megnézném élőben...
1986-ban :hehe:

In Soviet Russia, Stalker plays you. (a kép a másik gépen van, majd este :D )
Tenshi: a SupCommanderrel pont emiatt lett tele a tököm, másrészt tudom, hogy nincs sok időd, ezért mondtam, hogy majd ha lesz  :jee:

[spoiler=ha már stalker][/spoiler]


Flaser

#3635
Supreme Commader fan-ek tartsák ezt szemmel:

Advanced Tactics Mod

A srác nagyon átszabta az AI-t, gyak. az a cél; hogy valódi "küldetéseket" adhass az egységeknek pl. "foglald el ezt a bázist", "védd ezt a pontot", "járőrőzz, üldözzd az ellent, de csak eddig; ha megsérülsz térj vissza a bázisra, ha nagy a gáz kérj erősítést"...
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Fubenalvo

Ma egész nap COD4et toltam. Rólam lehet tudni, hogy már akkor is örülök ha nem minuszos átlagban vagyok hanem néha sikerül 1:1et csinálnom.
Nem tudom mi történt velem ebben a két körben de azóta letenni se tudom a gémet. :D :D  :hopp:
én vok "Mittomén"


Tycho

#3637
Hehe :hehe: Bioshock végigtolva. Minden sarkot megnéztem, hardon toltam, és próbáltam sietve végigjáttszani, alig mentve. Így tartott péntek délutántól ma estig kb 20 óráig :jee:. El lehet vele lenni. Még emésztem a sztorit, mert tényleg erőltetett menet volt, mivel csak ez a hétvégém volt szabad, és ezalatt akartam befejezni, úgy hogy mindent kisajtolok belőle. :jee: Határozottan tettszett. Az elején amíg nem merül bele az ember és nem varázsolja el teljesen a vízalatti város, addig persze morog, hogy ssh2 ripoff stb. De ezt kb a 2-3 pályánál teljesen elfelejti az ember :jee: 9.5/10 még mindig, mert semmiképp nem bocsátom meg ezt az átemelést, de ezt inkább makacsságból, mintsem megfontoltságból tartom. :whoah: :jee: Aki az elején letette, vagy még nem játtszott vele, az essen neki amint lesz ideje!  :jee:

[spoiler]PROTIP: bossfight végigment kb 40mp alatt. a recept egyszerű:Full tank electro zselé, 9 medikit, maxolt hp és maxra turbózott chemical launcher, az a combat tonic, amelyik bónuszol az electric sebzésre és az extra erejű medkit tonic. Esélye nincs Fontaine-nek, még a splicerek és turretek se bírják olyan gyorsan lezabálni az medikiteid, mint ahogy megsütöd miközben tehetetlenül rángatózik a sokktól :__devil:.[/spoiler]

Ed.: azért zavaró, hogy a lőfegyverek baromira nem hatásosak (hardon) és valahogy nincs olyan tökös lőfegyver érzetük, pl célozni se lehet velük. De mivel baromira sok lőszer kellett szinte mindenbe, ezért kb csak péncéltörő lőszert használtam bigdaddy ellen, és plasmidokat és a csavarkulcsot minden másra (kivéve a fent említett spoilert), mivel azt nem szeretem ha nincs nálam lőszer, ezért nem pazaroltam splicerekre :angyali:.


Pr3d4k1ng

Hellgate London ehyik durva bug!

Meghalt a karakterem, feltámadok szellemként, megyek vissza a sírkövemhez erre nincs sehol, bejárom az egész pályát, sehol sincsen.
Kicsit összecsapták és elkapkották a gamet pedig azok csinálták akik a Diablo 1-2 t.  :ejj:
Az FPS része háááát eléggé gány.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Tycho

CoD4 - hát nem rossz, nem rossz, de lényegesen rövidebb mint a Bioshock, mire megszoktam, hogy most a 'g' a gránát bindje, nem a fegyvereldobásé, addigra az utolsó pályán voltam. (Azért azzal hasonlítom össze, mert az volt a legutolsó játék amit kipróbáltam) Teljesen lazán véve is egy délután volt. Jó sztori, szép grafika - bár van egy-kettő nagyon moziszerű fényeffekt (pl a katonák furcsa 'ragyogása'), elképsztően jó hangulat, de benne van még mindig az übermensch érzés, ami engem azért zavar, ha valami azzal kérkedik, hogy valóságszerű, a savegame módja meg elég furcsa, de nem túl kényelmetlen. A küldetések üdítően változatosak viszont! :jee:

Röviden: 8/10

Próféta

P0rtal

Némi szünet után vasárnap végre befejeztem. Már eleget méltattátok, nem tudnék mit hozzátenni. Nagyon jó cucc, abszolút eredeti és ötletes.
Bár gyanítom, hogy a játékstílus munícióját jórészt ellőtték, de azért le a kalappal előttük.
Portal =  :Kiraly:

A fejlesztői kommentárok (egyszeri végigjátszás után bekapcsolhatóak) elég izgalmasak. Nekem is feltűnt, hogy nem lehetett egyszerű technikailag megoldani a portálok működését, határozottan érdekesek voltak a renderelésre és az ütközésvizsgálatra vonatkozó megjegyzések. De persze a pályadesignon is meglátszik, hogy sokat dolgoztak vele, alaposan megrágták.

Fubenalvo

#3642
Quote from: Tycho on 2007-12-18, 02:36:14
CoD4 - hát nem rossz, nem rossz, de lényegesen rövidebb mint a Bioshock
Röviden: 8/10
Bioshock: Single Player
COD4: Multiplayer SP adalékkal. :)

Quote from: Próféta on 2007-12-18, 16:11:00
P0rtal
A fejlesztői kommentárok (egyszeri végigjátszás után bekapcsolhatóak) elég izgalmasak. Nekem is feltűnt, hogy nem lehetett egyszerű technikailag megoldani a portálok működését, határozottan érdekesek voltak a renderelésre és az ütközésvizsgálatra vonatkozó megjegyzések. De persze a pályadesignon is meglátszik, hogy sokat dolgoztak vele, alaposan megrágták.

Iggen, durva lehetett a technikai megvalósítás, bár nem olvastam utána de sokat filóztam rajta miközben a sarokban rohangáltam körbe-körbe. Akkor csak egy tér van vagy 4? Vagy mivan!? :D
Kiváncsi vagyok multiban mikor látjuk ezt a megoldást viszont. :)


szerk:
és a végére egy kis csemege, hogy mi történik COD4 szerveren ha nincs fent rajta PunkBuster:
http://fubenalvo.extra.hu/01_stuff/cod4aim.mpg (60Mb nem vészes és High Res DVD felbontás)
Kicsit sem voltam ideges mikor egyszerre ketten voltak és ráadásul mind2 ellenünk. Nem rontották el mindenki játékát. áááá nem....  :mad:

Tycho

Welcome to the world of botting. Tremuban nincs punkbuster, csak a szerveradminok rátermettségén múlik egy-egy kövér ban. De hálég ezeket a bottereket elég hamar kiutálják mindenhonnét :hehe:..
CoD4: igen, tudom, hogy multi orientált, de nézegettem azt is és nem fogott meg. Nem találtam a pályákon járműveket, letelepített állásokat, és a legszomorúbb az, hogy a spetznazosoknak is pl M249 SAWjük van nehézfegyverként, azaz a fegyverek nincsenek legalább oldalanként kidolgozva ha jól láttam, nem lehet annyi fegyvert használni mint single-ben. Szóval az ilyesfajta multiplayerben a BF2 a bughalmaz ellenére is odaverte nálam, grafika ide vagy oda.

Fubenalvo

Hát, kérlek szépen multiban megközelítőleg 40 fegyver közül lehet válogatni, aztán 6-7 féle gránát aknas stb közül és még ezek mellé kapcsolódik kb 10-10 skill 3 típusban. hja... ebből te állítod össze a neked tetsző verziót.
Mindenki olyan osztállyal játszik ami neki legjobban tetszik nincs rádtukmálva.
Az már más kérdés, hogy lvl1-en nincs még nagy választék, de én most 21 óra játékkal már lvl37 vagyok és itt már kb 20 fegyver közül válogathatok elég komolyan.
// jah arról nem is beszélve hogy a fegyverre szerelhető tartozékot is te választod ki.

Szal BF2-t én is szerettem, de ez nem kicsit elveri... nagyon durván.

Tycho

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-19, 17:34:46
Hát, kérlek szépen multiban megközelítőleg 40 fegyver közül lehet válogatni, aztán 6-7 féle gránát aknas stb közül és még ezek mellé kapcsolódik kb 10-10 skill 3 típusban. hja... ebből te állítod össze a neked tetsző verziót.
Mindenki olyan osztállyal játszik ami neki legjobban tetszik nincs rádtukmálva.
Az már más kérdés, hogy lvl1-en nincs még nagy választék, de én most 21 óra játékkal már lvl37 vagyok és itt már kb 20 fegyver közül válogathatok elég komolyan.
// jah arról nem is beszélve hogy a fegyverre szerelhető tartozékot is te választod ki.

Szal BF2-t én is szerettem, de ez nem kicsit elveri... nagyon durván.

jahogy levelrendszer? :hehe: Na akkor még meglássuk :hehe:

Pr3d4k1ng

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-19, 17:34:46
Hát, kérlek szépen multiban megközelítőleg 40 fegyver közül lehet válogatni, aztán 6-7 féle gránát aknas stb közül és még ezek mellé kapcsolódik kb 10-10 skill 3 típusban. hja... ebből te állítod össze a neked tetsző verziót.
Mindenki olyan osztállyal játszik ami neki legjobban tetszik nincs rádtukmálva.
Az már más kérdés, hogy lvl1-en nincs még nagy választék, de én most 21 óra játékkal már lvl37 vagyok és itt már kb 20 fegyver közül válogathatok elég komolyan.
// jah arról nem is beszélve hogy a fegyverre szerelhető tartozékot is te választod ki.

Szal BF2-t én is szerettem, de ez nem kicsit elveri... nagyon durván.
Ez a lvl rendszert a Stalkerből vették át ott volt ilyen legelősször
BF2-vel egyszer játszottam és igen gyorsan unistall, azért nem semmi  Assultos fegyverével 50 golyó kellet a az enemy fejébe mire megdöglött.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

Quote from: Predaking on 2007-12-19, 18:04:17
BF2-vel egyszer játszottam és igen gyorsan unistall, azért nem semmi  Assultos fegyverével 50 golyó kellet a az enemy fejébe mire megdöglött.
Tanulj meg lőni :p
Pedig van ott hitbox... a rakétások gyenge géppisztolyával is közelről
(<15-20m) pár fejlövéssel haza lehet az ellenfelet vágni. Komolyabb
fegyverekkel pedig akár 1-1 pontos fejlövéssel is le lehet teríteni.

Tycho

#3648
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-12-19, 18:20:18
Quote from: Predaking on 2007-12-19, 18:04:17
BF2-vel egyszer játszottam és igen gyorsan unistall, azért nem semmi  Assultos fegyverével 50 golyó kellet a az enemy fejébe mire megdöglött.
Tanulj meg célozni:p
Pedig van ott hitbox... a rakétások gyenge géppisztolyával is közelről
(<15-20m) pár fejlövéssel haza lehet az ellenfelet vágni. Komolyabb
fegyverekkel pedig akár 1-1 pontos fejlövéssel is le lehet teríteni.

pontosítok  :angyali:

Lythis

Célozni, és nem lőni. Azt a nyamvadt egérgombot lenyomni nem valami elképesztően elit képzettség ám...  vagy nektek tanulni kellett? :hehe:

Pr3d4k1ng

Quote from: Lythis on 2007-12-19, 18:30:00
Célozni, és nem lőni. Azt a nyamvadt egérgombot lenyomni nem valami elképesztően elit képzettség ám...  vagy nektek tanulni kellett? :hehe:
Ezzel sosem volt gondom  :rotfl:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

thrall

Quote from: Lythis on 2007-12-19, 18:30:00
Célozni, és nem lőni. Azt a nyamvadt egérgombot lenyomni nem valami elképesztően elit képzettség ám...  vagy nektek tanulni kellett? :hehe:
még anno, amikor azt se tudtam, hogy mi az a számítógép, és először láttam egeret, akkor tanulni kellett :D

Lythis

Quote from: thrall on 2007-12-19, 18:51:07
Quote from: Lythis on 2007-12-19, 18:30:00
Célozni, és nem lőni. Azt a nyamvadt egérgombot lenyomni nem valami elképesztően elit képzettség ám...  vagy nektek tanulni kellett? :hehe:
még anno, amikor azt se tudtam, hogy mi az a számítógép, és először láttam egeret, akkor tanulni kellett :D
rossz lehetett... remélem érzed a sajnálatot... legközelebb kiderül, hogy a reload gomb is csak akkor megy, ha ül mögötted valaki, és mondja, hogy "és most szépen megnyomod az "r" gombot :D

(még anno, amikor aztsetudtam mi az, és először láttam, nem volt hozzá egér...)

Tycho


thrall

Quote from: Lythis on 2007-12-19, 19:16:53
Quote from: thrall on 2007-12-19, 18:51:07
Quote from: Lythis on 2007-12-19, 18:30:00
Célozni, és nem lőni. Azt a nyamvadt egérgombot lenyomni nem valami elképesztően elit képzettség ám...  vagy nektek tanulni kellett? :hehe:
még anno, amikor azt se tudtam, hogy mi az a számítógép, és először láttam egeret, akkor tanulni kellett :D
rossz lehetett... remélem érzed a sajnálatot... legközelebb kiderül, hogy a reload gomb is csak akkor megy, ha ül mögötted valaki, és mondja, hogy "és most szépen megnyomod az "r" gombot :D

(még anno, amikor aztsetudtam mi az, és először láttam, nem volt hozzá egér...)

nemis játszok olyan gameket, ahol van reload :D jó, persze nekemis votl commodore 64-em, ahhoz nem volt egér, de az más dolog, most az egérről volt szó :D

Kuroi Tenshi

Quote from: Lythis on 2007-12-19, 19:16:53
rossz lehetett... remélem érzed a sajnálatot... legközelebb kiderül, hogy a reload gomb is csak akkor megy, ha ül mögötted valaki, és mondja, hogy "és most szépen megnyomod az "r" gombot
Hé, néhol erre is gondoltak:
"Don't forget to reload, Dr Freeman!"
:D

Fubenalvo

télleg... így visszagondolva talán még Quake2-ben sem kellett reloadolni. vagy igen!? Wolfban tuti nem... doomokba sem rémlik. Duke Nukemre mondjuk már nem esküdnék de sztem még abba se. HL volt talán az első ilyen game meg Unreal nem?

Pr3d4k1ng

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-23, 22:37:31
télleg... így visszagondolva talán még Quake2-ben sem kellett reloadolni. vagy igen!? Wolfban tuti nem... doomokba sem rémlik. Duke Nukemre mondjuk már nem esküdnék de sztem még abba se. HL volt talán az első ilyen game meg Unreal nem?
Igen a HL és az Unreal voltak az első olyan gamek ahól reloadolni kellet

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zen

Unrealben nem volt igazándoból reload. Az automag-et (psztoly) 20 lövésenként tárazta, kemény 1 másodpercig, többivel addig lőttél amíg jólesett. HL-ben viszont már télleg volt. És nem Duke papa is túl macsó volt a tárazáshoz. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

Quote from: Predaking on 2007-12-24, 02:07:10
Igen a HL és az Unreal voltak az első olyan gamek ahól reloadolni kellet
Meg a Rainbow Six a kettő között (az Unreal '98 májusi, a R6 augusztus, a HL november).
Btw. az Unreal-ben biztos volt reload? Bár sose játszottam vele így nem tudom biztosan, de az UT-ben nincs, és elvileg elég sok a közös vonás a két játék közt.