Warhammer 40K - In Nomine Imperatoris

Started by Rounin, 2006-06-01, 12:04:42

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc "fajod" a Soulstormban (és előbbiekben)?

Chaos
Elda
Imperial Guard
Necron
Ork
Space Marine
Tau
Sisters of Battle
Dark Eldar
Nincs kedvencem/több is van
Bocs, nekem van pénzem TT-re :hehe:

Selmo

#420
Most jött meg a DC, tesztelem a problémát. ;)

EDIT: Nem műxik. :ejj: Amúgy valaki meg tudná mondani mi az a parancssori kapcsoló, ami átugorja az introt?

A tökéletesség unalmas.

Pr3d4k1ng

Olyan rossz a DC intrója ,hogy át kell ugorni? Pedig a DoW nagyon jó .
Én még  mindig csak demon tudom élvezni :(.

"Surrender in a name of  Greater Good!! (anyhe akcetús a Tauknák :D)

off:
Ugyan számomra eddig a record a BfME 2 Moth of Sauron ( anyhá orosz akcántusá ván áz elvtársnak)

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Selmo

Nem rossz, csak ha napi 3 alkalommal elindítom, akkor baromi unalmas 1 hét után állandóan ESC-et nyomogatni, és van valami kapcsoló, amivel átugorja ezeket, és rögtön betölti a játékot. Igen, lusta vagyok. :D

Amúgy sikerült megcsinálnom, hogy menjen a fórumos leírás alapján, a rohadt cd-key kérés miatt volt a gond. :ejj: Most viszont tökéletesen megy és 3 gigával több helyem van. :hopp:

A tökéletesség unalmas.

Prof. William

Szerintem n agyon hangulatos a DC intrója.

Főleg a főterületek elfoglalása tetszik, ahogy nagy hősiesen mutatják a csapatokat + beszédet mond a vezér...

Rounin

Quote from: Prof. William on 2006-10-26, 12:57:36
Szerintem n agyon hangulatos a DC intrója.

Főleg a főterületek elfoglalása tetszik, ahogy nagy hősiesen mutatják a csapatokat + beszédet mond a vezér...

Az nem az intro..vagy neked valami egészen extrém verzió van meg :p Az intro az, amikor a necron monolith-al összecsapnak fps módban s a végén a necron lord leböki az SM-t.

Pr3d4k1ng

Quote from: Rounin on 2006-10-26, 16:08:40
Quote from: Prof. William on 2006-10-26, 12:57:36
Szerintem n agyon hangulatos a DC intrója.

Főleg a főterületek elfoglalása tetszik, ahogy nagy hősiesen mutatják a csapatokat + beszédet mond a vezér...

Az nem az intro..vagy neked valami egészen extrém verzió van meg :p Az intro az, amikor a necron monolith-al összecsapnak fps módban s a végén a necron lord leböki az SM-t.
Ezen én is néztem ,hogy az demoban van :D.

Ezek szerint DC introja is nagyon feelinges lett akárcsak az alap DoW-é is.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Draconire

Hát imho az alap game introja magasan veri a DC-jét, de az se rossz.
Pedig milyen szép is lenne egy olyan szintű látványos csata a necronok ellen...

Rounin

Quote from: Gmer on 2006-10-26, 16:45:25
Hát imho az alap game introja magasan veri a DC-jét, de az se rossz.
Pedig milyen szép is lenne egy olyan szintű látványos csata a necronok ellen...

Azzal a hangulattal..nyamm.. A DoW introja örök kedvenc fog maradni, főleg a dread felbukkanása miatt :D (bár a bolterek géppuskává alacsonyítása miatt akkor is húzom a szám).

Preda: az a jelenet, ami a demoban volt és ami ugye az introval lett keverve, benne van a teljes játékban is az SM főterület megtámadásakor. Ahogy minden főterületnél kapunk egy kis "sztorit".

Lythis

Quote from: Gmer on 2006-10-26, 16:45:25
Pedig milyen szép is lenne egy olyan szintű látványos csata a necronok ellen...
hmm... tényleg szívesen megnézném, hogy hogyan fejlődnek fel harcállásba halálnémán, minden zaj nélkül, és ahogy mukkanás nélkül az utolsó szálig végeznek az ellenséggel :rolleyes: Mert lássuk be, a gárdisták nem valami fényes eséllyel indulnak ellenük (ahogy más sem nagyon). Legalábbis Kronus afaik egy "Tomb-world", ergo kitudja mennyi Necron van ott...

Dreamcleaver

#429
A DC intrója gagyi a DoW-hoz képest. Nem FMV. Ráadásul tök ötletelen. 2 Space Marine megrohamoz egy monolithot. Plíííz...

Viszont a kampányban az egyes fajo felvezető videói nekem is nagyon tetszenek. A kampány vége múvikat még nem láttam, mert 1 nap max 1 csatához van elég erőm, olyan uncsi a kampány rész. Gyak 1v1 skirmishek. Ráadásul mikor a gép támadja be a már elfoglalt területeimet, na az egy vicc. Full felépített bázis (esetenként 2), a térkép minden relicjén és strat pontján full upgrade listening post, + honor guardok. Walk in the park.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Ebbe csak annyit kötnék bele, hogy fmv nélkül is lehetne nagyon jó és hangulatos. :) De nem lett az.

Lythis

Szerintem annak ellenére, hogy az előző színvonalát kétségkívül nem hozza, nem is lett rosz, főleg, h enginemovie. Tökéletesen demonstrálja, hogy a gárdisták mennyire a végsőkig akarnak küzdeni. Az hogy "ketten mennek a monolith-nak".. nos, talán mert annyian maradtak. És ha belegondolunk, hogy feltehetőleg nem gyakran láttak még ilyet, és hogy egy átlagos katonához képest mennyire erősek, hát képzelhették azt, hogy talán van esélyük. Mindenesetre mit vártok tőlük? Legalább megpróbálták. Ha eldobják a boltert, és felteszik a praclijukat is megnyekkennek. Végülis jah, le is ülhettek volna.  :haha:

Már csak azt kell kitalálnom, hogy melyik néppel essek neki a campaign-nek...

Dreamcleaver

Nem tudom, nekem elég hihetetlennek tünt. Nem ismerem a Space Marinok hadviselési doktrínáit, de ez alapján az eszetlen rohamozáson alapszi, akkor meg nem sok jót jóslok az Impériumnak, bár az IG még ott van.  :D Ez nem bátorság, hanem esztelenség kérdése. Egész osztag 2 ember híjján lemészárolva, erősítés kilőve, ellenfél egységei folyamatosan élednek fel. Ilyen esetbe sztem egyértelmű a taktikai visszavonulás és a regroup. Necronok lassúak. Az más lenne, ha valamilyen fontos strat pontot kellene védeniük minden áron, de erre nincs utalás. Ha már harcot akartak bemutatni csinálhattak volna valami intenzívebbet. Mondjuk feláll egy 10 fős space marine osztag és sortüzet lő, de a túlerő bearálja őket. Esetleg megjelenik egy Dread és szétkap pár necront, majd a monolith bealázza. Vagy modjuk a föld alól kúsznak elő a necronok a Marine-ok háta mögött stb stb.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Taktika: rendházanként változó. Ha a Blood Ravens volt ott, akik az alapjátékban, akkor lövésem sincs, hogy nekik mi. Ugyanakkor ilyen esetben a gárdista a végsőkig harcol, mert az uralkodóért meghalni dicsőség. És ha megnézed az intrót, akkor többen voltak, mint 2-en, sőt, még erősítést is kaptak, csak az átlag gárdista nem minden nap küzd necronok ellen, és nem számítottak rá, hogy el lesznek verve de csúnyán. Vagy csak én nem figyeltem eléggé. Mindegy, majd megnézem újra, csak még mindíg bőszen fontolgatom, h kivel akarjak lenni :D

Selmo

Nyomtam pár skirmisht és kipróbáltam a necronokat. Szokni kell a játékstílusukat, de azért belejöttem. Az viszont durva, hogy az első osztag necron warrior még él a csata végén is. :eek: Pedig 8-as pályákon 4 team módban játszok, szóval van darálás bőven, lehet, hogy gyengítettek a normal AI-n? Hogy a tornyokat korlátozták, az szerintem felesleges volt, így is gyengítve lettek, kivéve az orkokat, akiknél még erősítettek is rajtuk, ezek után játszon az ember sudden death-et. :ejj: Nekem valahogy hiányzik, hogy nem jön ellenem 3-4 chaos predator meg posessed squad. Elindultam pár osztag necronnal, hogy megzavarjam kicsit az ellenfelet, erre végiggyalulták a pályát... Kíváncsi vagyok, ellenem is ilyen durvák lesznek-e.

Lythis: Szerintem IG-vel kezdj, minden jót megkapnak az elején: chaos, necron, marine van a nyakukon. :jee:

A tökéletesség unalmas.

Lythis

Selmo: Velük akartam, de más lett belőle.

Gondoltam megnézem a Necronokat (ha már Rou annyit áradozott nekem róluk - pedig ez fordítva szokott lenni :haha:), aztán olyan második pályánál kiderült, h nem volt hálózatrakötve a gép, és kikapcsolt (néztem, hogy nagyobb csatáknál miért szaggat néha-néha, hát ezért :/ ). Hálózatra ráköt, örül a fejének, szaggatás pápá, és akkor essünk is neki a Tau-val, és égessük bele plazmalövegekkel az ellenfélbe a Greater Good -ot.
Főbb különbségek: A hq-t nem kell upgrade-elni. Ergó nem fogyaszt felesleges nyersanyagot, és sosem lesz olyan, hogy nem tudunk építőket meg Stealth Team-eket termelni, ha éppen mindet elvittük a frontra és ott kilőtté őket. Úgytűnik, h az upgrade speedjük is valamivel gyorsabb, mint a többi népé mondjuk, bár lehet h DC-ben mindenkinek ilyen, csak lusta voltam mindenkit megnézni. Nem építenek turreteket: nagy cucc. Jó, persze, ha a bázist természetes terepakadály nem védi, akkor valahogy védeni kell, de megoldható. Cserébe a listening post upgrade-ek nagyon használhatóak (főleg a railgunos cucc  :cool:)
"the Tau army is shooty": hjam. Már eleve a kinézetük sem azt sugallja, hogy odamennek, és letépik a karod. Eddig a DoW története alatt az IG volt az etalon shotty army a számomra, de a Tau simán hozza a szintjüket. A Stealth suitok fejlesztve már komolyan használhatóak, egy teljes létszámú Firewarrior alakulat pedig gyakorlatilag már büntet. Jahm, néha lőnek mellé, és? Gyakorlatilag pillanatok alatt leszedni velük az ellent, kivéve a jobban páncélozottakat, de ha az ember több ilyen alakulatot visz... :rolleyes: főleg mivel csak 2-t esznek a squad cap-ből. Fejleszthetjük a fegyverüket, és akkor még hatékonyabbak, valamint ha a második ösvényt választjuk technológiailag ("the patient hunter" vagy mifene), akkor kapunk két upgrade-et, ami "drámaian megnöveli" a hp-jukat, a l.o.s.-t , és a sebzésüket is.. aham persze, gondoltam elsőre. Gyakorlatban ha ez megvan az alap katonáink mészárszékké avanzsálódnak, mert röhögve kapják szét még a páncélosokat is. Persze ez sem legyőzhetetlen taktika, mert nagyon csúnyán rendet lehet vágni közöttük.
"the Tau suck at meelee" Nem is lehetne igazabb. Bénák benne. Nagyon. 4-5 db Firewarrior nevetségesen sokáig ver 1 szál orkot, és a dög még nem halott, én meg inkább lelövetem egy másik csapattal. Fáj. Ergó bele kell kényszeríteni őket a közelharcba, és úgy eltiporni őket. (az orkok pl simán meg tudják játszani, hogy azokkal a lánctalpas szarokkal a gránátos upgrade után megeresztenek párat, mert az a vacak még messze is lő, és a rendezett katonáink szanaszét repülnek, miközben nem tudnak lőni, és a moráljuk, ami egyébként amíg lődöznek tart rendesen, most pillanatok alatt megy a sunyiba.
Olyannyira nem közelharcorientáltak, hogy amíg a Force Commander nem kap közelharci upgrade-et, addig ha közelharcolnia kell, legtöbbször csak áll, és hagyja h üssék, néha esetleg felröppen, és lő párat, de nyomába se ér annak, amit távolra produkál (más kérdés, hogy ha megvan neki a lángszóró, akkor osztja a nagyobb jót közelre is...)
"Kroot and Tau stand together" A Krootok faja egy háborúzó népcsoport, sokkal inkább alapoznak a nyers erőre, mint a kifinomult technológiára, ugyanakkor rendíthetetlenül küzdenek a Nagyobb Jó-ért, vállvetve a Tau-kkal. Alapjáraton a közelharcot favorizálják, és a fent említett Tau hátrány a közelharccal szemben gyakorlatilag miattuk érvényét veszíti. Az ellenfél addig örül a brutális számbeli fölénnyel rendelkező, a teljes WAAAGH! upgrade tárral rendelkező ork hordáinak, amíg le nem gyártod az első Kroot osztagodat. Egyrészt lehet őket reinforce-olni rendesen 10 főig, másfelől piszok erősek. Igen, ez azt jelenti, hogy a 2x-es túlerőt RÖHÖGVE, pillanatok alatt teszik múltidőbe, és nem vesztettél embert (err..izé..Krootot). A feral leap képesség pedig elveszi az ellenfél lövöldözésre is képes egységeinek a jókedvét, mert ezzel pillanatok alatt a nyakukon vannak. A leölt ellenfelet aztán fel is falathatjuk velük, amitől ráadásul nő a HP-juk - mármint nem gyógyulnak, hanem a max HP-juk nő meg. Ezzel nem szórakoztam sokat, szóval nemtudom, hogy van e rá limit, de ha belegondolunk, hogy mennyi egységet tudnak leölni, és ezáltal mennyi HP-t tudunk nekik adni, az azért nem semmi. A fejlettebb Kroot egységek pl a Krootox is embertelenül erősek. Azok a páncélozott járműveket és épületeket is minimális sérüléssel zúzzák le (Krootox: 6 waaagh banner, 4 erőmű, 2 olyan lánctalpas ork mizé, aminek az elején az a penge van, 2-3 olyan "lánctalponlovaglós" [sry, de amennyit én az orkokkal vagyok... szóval nem jegyzem meg] meg még mittoménhány shootaboyz és a hp-jának olyan 15-20%át ha elvesztette.... namost ezekből gyárthatunk sokat...).

Tau vs más fajok: ha az ember beletanul, akkor szerintem nem lesz különösebben nehéz dolga senkivel szemben, habár Chaos és Eldar ellen nem volt még alkalmam játszani. A Space Marine-okat le lehet lőni, igazából semmi különös. Bár a gép nem jött fejlettebb páncélosokkal, és terminator-okkal sem, mert nem hagytam neki időt, ezért nem tudom, hogy azok mennyire tudnák magukat tartani.
Az Imperial Guard gyalogsága még lőtávolban sincs, de a Firewarrior alakulattal már múltidőbe raktad, vagy Stealth Suitokkal lőtted szét. A tankjaikat vagy krootox-okkal, vagy battlesuit-okkal szét lehet szedni relatíve könnyen. Lépegetők és csapatszállítók ellen a mezei firewarrior is megteszi.
A Necronokat ha korán megtalálod, olyan gyorsan kapják szét plazmával, hogy nem győztem csodálkozni... mintha életerősebbek lennének, ha a játékos van velük. Plusz az elején ők jó lassúak, szóval csak meg kell őket találni...
Az orkok...nos, előszöris Kroot. Hogy az orkok onnantól mekkora kihívás? Nos a "takarítsuk le őket a bolygóról" küldetés (amikor a strongholdját zúzod le)úgy nézett ki, hogy Commander, 2 teljes Kroot carnivore alakulat, 2 teljes Firewarrior alakulat (shield drone és commander included természetesen), 1 broadside  csapat, és egy stealth suit team. emellett hagytam a bázison legalább 2 Kroot carnivore osztagot, meg egy Firewarrior osztagot just in case.
Emberveszteség volt, de a reinforce miatt gyakorlatilag egy osztagot sem vesztettem el. (igen, the Tau ARE overpowered....)

Rizsa vége..

Prof. William

Hát kedves összegyűlt fajok az előbb a ősi Necron népet vezete megízleltem a vereség ízét.

Egy Tau terület ellen mentem (még csak nem is a a főváros, hanem egy nagy sivatagos terület a Tau fővárostól balra.) Az elején jó területre rakot ki a gép hamar kiépítettem mindent, de aztán megindult a lavina! :eek: Tauk jötek de olyan mennyiségben, hogy alig bírtam behentelni őket. Fire Warriorok Krootok + társaik, lépegetők, 2! commander.  :uzi: :uzi: :uzi:

Katonáim, brutálisabbnál brutálisabb egységekkel mindent megtettek, hogy megtisztítsák a területet a élőktől, de ekkora túlerő még az ő áromköreiket is megviselte. A Pariah alaulat + necron lord húzta a legtováb de halálukkal az ellen beözönlött a bázisba. Végső fegyverként beizzítottam a Monolitot és hegyibe!

Na ennek már szebb eredménye lett. A Tau támadás megtört és a halottakkal borítot csatatér bármely C'tannak kedvére való lett volna. (A monolit fegyver+gyártás képessége nagyon brutális.)
De alig lélegeztem fel újra megindult a roham. A monolittal támogatott necron haderő lépésről lépesre nyomult előre. De a Tau-k nem fogytak el! Bár őrületes veszteségeket szenvedtek, minta egy térkapuból jönnének állandóan a rohamuk egy pillanatra semn tört meg.  Így is jó 10-15 percen át nyomultak előre katonáim a monolit mindent elpusztító árnyékában de a óriási túlerővel és tüzérséggel támogatott végül legyűrt minket. Ismét a Pariahok húzták a legtovább, szorgalmasan pótolva az elesetteket, de végül ők és a N -ord is "meghaltak" (Bár a Necron lord felélesztéses cucca párszor biztos a szívrohamot hozta a halott necronok között álló taukra.  :wtf:)

A monolit még továbbhaladt de aztán megadta magát a tüzérségnyi tűznek és megsemmisült. (A hátramaradt bázist egy hasonló haderő prédálta fel közben.)

A Tauk bebizonyították, hogy óriási túlerővel legyürhetőek a necronok.

Mit tegyek ez ellen? Csoda ha eddig bírtam. Mi lett volna mondjuk a IG-kel ezen a páján? 1 percig sem bírták volna...

Mitévő legyek? A galaxis tele van élettel és nehogymár egy csapat animéből szabadult konzervdoboz gyakja le a galaxis kiirtására készülő seregemet. :)




Pr3d4k1ng


Eleinte 2v2nek indult a harc ám 2v1 lett, mert a 4. hadvezért nem jelentkezett ezért a szövetségesem egy Ai ELdar volt (easy).
Ő rá nem támaszkodhattam így lett a 2v1. Ellenfeleim átkozott Eldarok és mocskos Space Marinok voltak, az összecsapást én kezdtem. Ám ők már előre várták a támadásomat és beásták magukat .  Sajnos a védelmük erős volt ezért stratégiai visszavonulást kellet alkalmaznom . Az Ai seggén ült és néha próbálkozott  támadásokkal  de nem sokat értek .
Az idő multával a seregem egyre erősödött ám az övék is így aztán érdekes fordulat történt , váratlanul az  mocskos Space Marinok kilaggolta (LUCKY!) . Így 1v1 lett , ekkor jött az én esélyem és támadtam .
Az Eldar védelem erős volt de nem eléggé hogy megállítsa a Chaos 11th Divison-t. Ahogyan nyomultam előre úgy nőtt a győzelmemnek az esélye, amíg meg nem láttam a félelemre utaló jeleket. Az épületek vörösen izzottak, aztán megjelent vmi nagy vmi erős, ami még a Blood Thirsternél is erősebb az AVATAR!!! Ami ütött, ami vágott, és ami lőtt mind az avart célozta, végül legyőztem és ezzel megpecsételtem a sorsukat, és győzelmet arattam KHRONE nevébe.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

#438
Szóval ha jól veszem ki, a végén 2v1-ben egy gépi AI segítségével sikerült leverned valakit?  :hehe:

Kipróbáltam a necronokat is, és be kell valjam, ilyen uncsi fajjal is régen találkoztam. A gyalogos egységek majdnem tök ugyanúgy néznek ki, a legtöbb ugyanazt is csinálja: lassan megy, lő, esetleg feléled. Az egyetlen poén egység a cave spider (asszem). Tetszik, hogy begyűjti a hullákat, és időnként új harcosokat dob a csatatérre. A necronoknak gyakorlatilag nincs védelme, szóval mindenáron támadni kell.
Amúgy sztem balanced a cucc, ergo, ha én játszom velük nyernek, ha ellenem vannak elpusztulnak.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Pr3d4k1ng

Quote from: Dreamcleaver on 2006-10-28, 15:35:12
Szóval ha jól veszem ki, a végén 2v1-ben egy gépi AI segítségével sikerült leverned valakit?  :hehe:

Nagy segítség volt az  1 osztag guadion :D  amúgy a Chaos Predatorok sokkal erősebbek mint az skirmishben tapasztalja az ember.
5 chaos + 1 defi vel a mind 2 játékosnak a fél-fél seregét tettem odéb

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Selmo

Azért ez a nincs védelmük a necronoknak nem éppen igaz, mert az egységek oda tudnak teleportálni bármelyik épülethez, ami elég meglepő lehet az ellennek. :D

A tökéletesség unalmas.

Prof. William

+ Pát gauss toveren nekem eddig még a hős SP-k sem törtek át. :)

Lythis

Necronz in the game: építek sok erőművet, és gyártom a warriorokat, vagy az immortalokat (immortal kevesebbet eszik squad-cap -ből ugyebár). Amikor elég sok van, akkor előreküldöm őket, ha meg halomrahaltak, akkor a lorddal odaugrabugrálok, és resurrection orb.
Wargear-wise: az a death mask csak szerintem gagyi? Mármint elvben a halált kéne jelképeznie, de..őő...hát nemtom, a default feje jobban tetszett. A többi custom cucc viszont jól mutat rajta. Ami a leginkább az idegeimre megy benük mondjuk az, hogy a builderekkel kell elfoglalni a critical location/relic-eket. Jó ebben annyi pozitívum van, hogy ha elfoglaltam, rögtön rakhatom is rá az obelisket. Ugyanakkor mégiscsak idegesítő, mert nem tudok előrenyomulás közben lenyúlni az ellen orra alól ilyeneket. (kivéve, ha viszem a hülye builder scarabokat..) Másik ami zavaró, hogy nevetségesen kicsi control-zone-t kapnak.
Egyébként amit Dreamcleaver mond, az kb igaz. Ha velük van az ember, csak gyártja őket, és letarol velük mindent, ha ellenük van, csodálkozik, hogy mitől halnak ilyen könnyen. Védelmük pedig van - még ha nem is ér sokat. Gauss turreteket tudnak építeni. A Tau nem kap semmilyen turretet (nemmintha nagyon hiányolnám mondjuk...)

Draconire

#443
Az normális, hogy insane erősségű necron ellen a space marine-okkal simán lehet nyerni? (mással még nem próbáltam)
Legalábbis kicsit ijesztő, hogy mennyire egyszerű...
Venni kell jó pár scout-ot infiltrationt+sniper riflekat nekik, és a necron gyalogságnak vége...
1v1-ben esélyük sincs, főleg amiatt is, mert egyszerűen nem foglalják a strat pontokat, és már a játék elején szinte az egész térkép az enyém...

Selmo

Necronok nagyon lassúak az elején, próbáld ki ezt egy nagyobb pályán is, pl. biffy's peril.

A tökéletesség unalmas.

Pr3d4k1ng

Quote from: Selmo on 2006-10-29, 20:27:05
Necronok nagyon lassúak az elején, próbáld ki ezt egy nagyobb pályán is, pl. biffy's peril.
Ugyan én DC-vel még nem játszottam de azok, ahogyan írták Necronok lassúak és  kicsit hátrányban is vannak emiatt.
Az 1v1-t illetően: Igazi 1v1 nem játszanak nagy pályán a legnagyobb is csak max 4 személyes pálya.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Draconire

#446
Quote from: Selmo on 2006-10-29, 20:27:05
Necronok nagyon lassúak az elején, próbáld ki ezt egy nagyobb pályán is, pl. biffy's peril.
A poén az, hogy éppen egy nagyobb pályán ilyen esélytelenek, egy 6-oson mentem és ott csúnyán kikaptak (nem is egyszer...).
Ezen a 4-esen meg elég egyenlő a felállás, tiszta állóháború...
Kisebben meg nem játszok mert szeretem, ha van helyem, és tudok némi taktikát is bele vinni a játékba, nem csak menni egy irányba.

Prof. William

"Necronok lassúak és  kicsit hátrányban is vannak emiatt."

De ha egyszer odaérnek.  :uzi: :uzi: :uzi:

Lythis

#448
Quote from: Prof. William on 2006-10-30, 01:56:07
"Necronok lassúak és  kicsit hátrányban is vannak emiatt."

De ha egyszer odaérnek.  :uzi: :uzi: :uzi:
HA... :rolleyes:  mondjuk végülis élvezem végignézni, ahogy az egész hadoszlopát ledarálja 2-3 osztag Firewarrior... :haha:
A resurrection orb is csak addig volt para, amíg rá nem jöttem, hogy előbb lövöm le a felélesztett katonákat újra, lordostul, semmint ők egyáltalán egy egységemet is lekapnák :D

Dreamcleaver

Quote from: Prof. William on 2006-10-30, 01:56:07
"Necronok lassúak és  kicsit hátrányban is vannak emiatt."

De ha egyszer odaérnek.  :uzi: :uzi: :uzi:

Addigra arrébb pakolom az egész bázist.  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS