Kötetlen beszélgetés játékokról

Started by SlEePwAlKeR, 2003-08-03, 19:11:50

Previous topic - Next topic

Soldier

#330
Quote from: Gregory on 2007-06-22, 13:34:29
A spawnkill idegesítő, de ha jobban meggondolja az ember, ő is rögtön lőne, hha egyszer csak megjelenik egy ember ott előtte, mert különben őt szedik le.

igyvan.. mondjuk ez alol kivetelt tesz az aki egy mexi pontot ül/fexik es csak egy respawn nezz.. csak ezert

Zsiga

CoD-ben ez pont fordítva szokott lenni, respawn után vagy 3 másodpercig nem tudnak lelőni, te viszont nyugodtan megölhetsz akárkit. Szerintem idegesítőbb...

Soldier

Quote from: Zsiga on 2007-06-22, 13:48:29
CoD-ben ez pont fordítva szokott lenni, respawn után vagy 3 másodpercig nem tudnak lelőni, te viszont nyugodtan megölhetsz akárkit. Szerintem idegesítőbb...

jah mohaaba is van unhitable time..(meg meg jonehany gambe) gondoltak ez ez majd megoldaja a respawnkillt azt megis oldotak csak lett egy uj  "hiba"..de alatalaban 3mp nem szokott lenni épp ezert 1illetve 2 mp pont egyenlövé lehet tenni a 2 félt .. nem mindenesetben persze nem mind1 meiknek milyen a reakcio ideje szvl nehez behatarolni .. idegesitö lehet de amikor forditot helyzet van akkor te vagy elönybe

Kuroi Tenshi

Quote from: Soldier on 2007-06-22, 13:26:52
a Spawnos kill/die-rol meg csak annyit hogy bf lol abba benne van aki nem birja ne jatsza azt a gamet ennyi.ugyanigy mas jatekokba is. Aki ezert anyazik valkinek akki pl odanyomta a tüzérségi tüzet lol ?! n/C categoria
Nem reagálod egy kicsit túl? :)
Annyit írtam oda, hogy milyen szivatós tud ez néha lenni, ha rosszkor/rossz
helyre respawnol az ember, és egyből leszedik, és utána szídhatja a pechét,
amíg a következő respawnt kivárja. ;)
A kör vége/teljes respawn vagy olyasféle, hogy olyan helyen jelensz meg
(pl egy házban), ahol nem látnak, de te se tudsz lőni, korrektebb helyzet.

Soldier

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-22, 14:03:32
Quote from: Soldier on 2007-06-22, 13:26:52
a Spawnos kill/die-rol meg csak annyit hogy bf lol abba benne van aki nem birja ne jatsza azt a gamet ennyi.ugyanigy mas jatekokba is. Aki ezert anyazik valkinek akki pl odanyomta a tüzérségi tüzet lol ?! n/C categoria
Nem reagálod egy kicsit túl? :)
Annyit írtam oda, hogy milyen szivatós tud ez néha lenni, ha rosszkor/rossz
helyre respawnol az ember, és egyből leszedik, és utána szídhatja a pechét,
amíg a következő respawnt kivárja. ;)
A kör vége/teljes respawn vagy olyasféle, hogy olyan helyen jelensz meg
(pl egy házban), ahol nem látnak, de te se tudsz lőni, korrektebb helyzet.
lehet picit.. csak a pechet szidja es ne a masik emebrt aki elkövette ellene ,addig nincs baj  :redface: btw meik bf-t jatszod ?

Kuroi Tenshi

Nemrég próbáltam ki a 2-t.
(Illetve már régebben is játszottam vele, de akkor problémák
voltak - hang eltűnt, hasonlók - úgyhogy most vettem újra elő.)

Selmo

Quote from: Soldier on 2007-06-22, 14:02:15
jah mohaaba is van unhitable time..(meg meg jonehany gambe) gondoltak ez ez majd megoldaja a respawnkillt azt megis oldotak csak lett egy uj  "hiba"..de alatalaban 3mp nem szokott lenni épp ezert 1illetve 2 mp pont egyenlövé lehet tenni a 2 félt .. nem mindenesetben persze nem mind1 meiknek milyen a reakcio ideje szvl nehez behatarolni .. idegesitö lehet de amikor forditot helyzet van akkor te vagy elönybe
Na igen, Jedi Academyben is bírom, mikor a respawn helyet aláaknázzák, amikor megjelenik a nép, akkkor a robbanástól jól elszáll, de nem sérül ugye, ellenben belehalnak az esésbe. :(

Ezek a cheaterek mondjuk tényleg idegesítőek, mert tönkreteszik mások szórakozását. Ha csak pontokat akar gyűjteni a fenének nem megy FFA játékba? Ehelyett jön siegebe és lesz neki 74 killje távcsövessel, ami ugye messze felette van a lehetségesnek. :ejj:

A tökéletesség unalmas.

Soldier

#337
Quote from: Selmo on 2007-06-22, 15:03:15
Na igen, Jedi Academyben is bírom, mikor a respawn helyet aláaknázzák, amikor megjelenik a nép, akkkor a robbanástól jól elszáll, de nem sérül ugye, ellenben belehalnak az esésbe. :(

hja hja az gaz arra emlexek en is  :comp:

Quote from: Selmo on 2007-06-22, 15:03:15
Ezek a cheaterek mondjuk tényleg idegesítőek, mert tönkreteszik mások szórakozását. Ha csak pontokat akar gyűjteni a fenének nem megy FFA játékba? Ehelyett jön siegebe és lesz neki 74 killje távcsövessel, ami ugye messze felette van a lehetségesnek. :ejj:

mert FFAba biztos nem tud érvényesülni  :mad: ezeket amugy en se fogom soha megérteni ahogy a csitereket sem  :ejj:

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-22, 14:12:14
Nemrég próbáltam ki a 2-t.
(Illetve már régebben is játszottam vele, de akkor problémák
voltak - hang eltűnt, hasonlók - úgyhogy most vettem újra elő.)

az nekem is megvan(kezdetektöl) es mikor kijött a xx verzio szamu patch es megkaptam majdnem a legnagyobb rangot akkor valahogy polcra került a game de lehet nem ez volt a főok hanem lehet kicsit ráutam de neha neha meg elöveszem^^ es jatszogatok vele ..igazabol elsö olyan game amit nem szerettem egyedül jatszani csak ha valkivel együt rohangalok meg dumalok vele közben

hargharg

#338
Quote from: Soldier on 2007-06-22, 13:26:52
1. Hatalmas menyiseg ez tény de meg mindig nem a többseg ,de akkor sincs semilyen alapja annak amikor 15 lelövöm a gyereket x gamebe waron/publicon azt beirja hogy csiter vagyok .
2. a Spawnos kill/die-rol meg csak annyit hogy bf lol abba benne van aki nem birja ne jatsza azt a gamet ennyi.ugyanigy mas jatekokba is. Aki ezert anyazik valkinek akki pl odanyomta a tüzérségi tüzet lol ?! n/C categoria
1. azert ha 15bol 15x hs, az mar gyanus ; )
2. nem a _veletlen_ spawnkillrol beszelek. spawnkemprol.
edit: veletlen spawnkillrol annyit, hogy meg anno gimiben gyakran jaccottunk quake1-gyel haloban, azon is volt egy korkoros palya, lavaval kozepen, asszem az elso kuldi uccso palyaja.
ott a spawn ugye ugy ment, hogy frankon korben rakta le embereket, es ha valaki felszedett egy bazooka-t, es megolt vkit, akkor utana meg 4x megolhette, ha ugyes egy kicsit... ^_^
ott az volt idegesito, ha vki bekempelte a lfitet, es senki nem tudott felmenni, de meg volt hal'istennek arra is az ellenszer -> granatveto. ^_^
rofl

Soldier

Quote from: hargharg on 2007-06-22, 21:05:15
Quote from: Soldier on 2007-06-22, 13:26:52
1. Hatalmas menyiseg ez tény de meg mindig nem a többseg ,de akkor sincs semilyen alapja annak amikor 15 lelövöm a gyereket x gamebe waron/publicon azt beirja hogy csiter vagyok .
2. a Spawnos kill/die-rol meg csak annyit hogy bf lol abba benne van aki nem birja ne jatsza azt a gamet ennyi.ugyanigy mas jatekokba is. Aki ezert anyazik valkinek akki pl odanyomta a tüzérségi tüzet lol ?! n/C categoria
1. azert ha 15bol 15x hs, az mar gyanus ; )

nem kifejezetten hs-nel van csak ez a hatas , es ha 15 hs kapp akkor mivan ? ?akkor se csiterezen engem le senki azert mert a masik 2 csitelt(eh abbol a 2böl is 2 nem csitelet csak azt mondja) es akkor biztos en is .. kb nem izgat mi gyanus mi nem es ha makom van es 5 egymast követö roundba csak hst kapp ? akkor megint csiter nem kell ahoz 10+ hs ... gyanus nem gyanus senkit sem erdekel es nem is kell hogy erdekeljen.sok minden lehet gyanus.. de az semmit sem jelent..

hargharg

#340
Quote from: Soldier on 2007-06-22, 21:12:57
nem kifejezetten hs-nel van csak ez a hatas , es ha 15 hs kapp akkor mivan ? ?akkor se csiterezen engem le senki azert mert a masik 2 csitelt(eh abbol a 2böl is 2 nem csitelet csak azt mondja) es akkor biztos en is .. kb nem izgat mi gyanus mi nem es ha makom van es 5 egymast követö roundba csak hst kapp ? akkor megint csiter nem kell ahoz 10+ hs ... gyanus nem gyanus senkit sem erdekel es nem is kell hogy erdekeljen.sok minden lehet gyanus.. de az semmit sem jelent..
jojo, nem kell megenni... x D

edit: np ; )
rofl

Soldier

Quote from: hargharg on 2007-06-22, 21:13:42
Quote from: Soldier on 2007-06-22, 21:12:57
nem kifejezetten hs-nel van csak ez a hatas , es ha 15 hs kapp akkor mivan ? ?akkor se csiterezen engem le senki azert mert a masik 2 csitelt(eh abbol a 2böl is 2 nem csitelet csak azt mondja) es akkor biztos en is .. kb nem izgat mi gyanus mi nem es ha makom van es 5 egymast követö roundba csak hst kapp ? akkor megint csiter nem kell ahoz 10+ hs ... gyanus nem gyanus senkit sem erdekel es nem is kell hogy erdekeljen.sok minden lehet gyanus.. de az semmit sem jelent..
jojo, nem kell megenni... x D

bocsi bocsi  :redface:

Fazék

Quote from: Zanador on 2007-06-20, 01:36:17
Quote from: Fazék on 2007-06-19, 22:38:34
nem tudjátok véletlenül, hogy dosbox-ban megoldható-e, hogy egy régi játék ami csupán 320x200-as felbontást képvisel, inkább 640x400-as felbontásban fusson a képernyőn? (csak mert 1680x1050-es felbontás mellett, még 22"-os képernyőn is igencsak pici a 320x200-as ablak :)) (nem akarom hogy teljes képernyőben fusson.)
A dosbox-ot újabban egy D-fend v2 nevű progival kombóban használom (ezzel végre rendesen ment az Imperium Galactica 1 :D), ami lényegében egy grafikus beállitás-felület a dosbox-hoz.. itt simán lehet, enélkül annyira nem értek hozzá, de ha D-fend-del megy, akkor valahogy nélküle is biztos lehet... :)
véletlenül nem felejtetted el megemlíteni, hogy pontosan melyik ez az opció, ahol "itt simán lehet"? csak mert én nem igazán találom. ha a "scale" állításra gondolsz, azt már próbáltam, de mindegyik választásnál, ugyanakkora 320x200-as ablakban jelenik meg, és ez marhára pici 1680x1050-es felbontásnál.
teljes képernyőn meg zavaróan széthúzza a képet, nem hajlandó fekete sávokat rakni oldalra...

(D-Fend-et meg már használom pár éve...)

Zanador

#343
Quote from: Fazék on 2007-06-22, 23:37:14
véletlenül nem felejtetted el megemlíteni, hogy pontosan melyik ez az opció, ahol "itt simán lehet"? csak mert én nem igazán találom. ha a "scale" állításra gondolsz, azt már próbáltam, de mindegyik választásnál, ugyanakkora 320x200-as ablakban jelenik meg, és ez marhára pici 1680x1050-es felbontásnál.
teljes képernyőn meg zavaróan széthúzza a képet, nem hajlandó fekete sávokat rakni oldalra...

(D-Fend-et meg már használom pár éve...)
Akkor bocsánat, kicsit gyorsan mondtam, mielőtt ellenőriztem volna. Eredetileg a fullfixed és az aspect correction beállitásokra gondoltam.. valami hatásuk van, de nem egészen úgy működnek, mint reméltem. Még tesztelgetem most egy kicsit. :\

Edit: nem jött össze. holnap áttúrjam kicsit a google-t, vagy azt már úgyis megcsináltad?
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

Quote from: Fazék on 2007-06-22, 23:37:14
Quote from: Zanador on 2007-06-20, 01:36:17
Quote from: Fazék on 2007-06-19, 22:38:34
nem tudjátok véletlenül, hogy dosbox-ban megoldható-e, hogy egy régi játék ami csupán 320x200-as felbontást képvisel, inkább 640x400-as felbontásban fusson a képernyőn? (csak mert 1680x1050-es felbontás mellett, még 22"-os képernyőn is igencsak pici a 320x200-as ablak :)) (nem akarom hogy teljes képernyőben fusson.)
A dosbox-ot újabban egy D-fend v2 nevű progival kombóban használom (ezzel végre rendesen ment az Imperium Galactica 1 :D), ami lényegében egy grafikus beállitás-felület a dosbox-hoz.. itt simán lehet, enélkül annyira nem értek hozzá, de ha D-fend-del megy, akkor valahogy nélküle is biztos lehet... :)
véletlenül nem felejtetted el megemlíteni, hogy pontosan melyik ez az opció, ahol "itt simán lehet"? csak mert én nem igazán találom. ha a "scale" állításra gondolsz, azt már próbáltam, de mindegyik választásnál, ugyanakkora 320x200-as ablakban jelenik meg, és ez marhára pici 1680x1050-es felbontásnál.
teljes képernyőn meg zavaróan széthúzza a képet, nem hajlandó fekete sávokat rakni oldalra...

(D-Fend-et meg már használom pár éve...)

Protipp: Vedd lejjebb a felbontást.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:21:21Protipp: Vedd lejjebb a felbontást.  :D
igen, ez bennem is fölmerült mint lehetőség, de kényelmileg talán be is belátod, hogy jobb lenne, ha a dosbox-ban lenne egy ilyen upscale lehetőség, de sajnos úgy néz ki működő nincsen...
kisebb fölbontásban az asztali ikonokat, amik kilógnának a kisebb felbontáson összedobálja (ikonjaim a négy sarokba vannak kategóriánként 1-1 sorban), visszaállításkor lehet újrarendezni őket, stb stb

de egyéb használható ötlet híján vszleg ezen megoldás mellett leszek kénytelen dönteni...

Dreamcleaver

Quote from: Fazék on 2007-06-23, 01:45:45
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:21:21Protipp: Vedd lejjebb a felbontást.  :D
igen, ez bennem is fölmerült mint lehetőség, de kényelmileg talán be is belátod, hogy jobb lenne, ha a dosbox-ban lenne egy ilyen upscale lehetőség, de sajnos úgy néz ki működő nincsen...
kisebb fölbontásban az asztali ikonokat, amik kilógnának a kisebb felbontáson összedobálja (ikonjaim a négy sarokba vannak kategóriánként 1-1 sorban), visszaállításkor lehet újrarendezni őket, stb stb

de egyéb használható ötlet híján vszleg ezen megoldás mellett leszek kénytelen dönteni...
Hm, esetleg nem lehetséges valami olyan progi XP-hez, ami rögzíti adott felbontáshoz az ikonok helyét? Hasznos lenne.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

ugyebár a mostani játékokban már van mindenféle felbontás támogatás, többek között a széles monitorokat is figyelembe veszik

kérdés: más programozók is olyan lista-lusta disznók, mint a Nival, vagy a többiek azért rendesen támogatják a 16:10-es arányú felbontásokat mondjuk? csak mert Heroes V-ben annyi az 1680x1050-es felbontás, hogy gyanús, hogy a legközelebbi 4:3-as arányú felbontást széthúzza. legalábbis a képeket biztosan (hős, vár, kezelőfelület, stb)...

további +/- példákat várnék ilyen fejlesztői lustaságokra, szóval mely mostani programokban jön még elő ilyen csúnyán a széles monitor hátránya?

Zsiga

#348
Quote from: Fazék on 2007-06-23, 14:21:10
ugyebár a mostani játékokban már van mindenféle felbontás támogatás, többek között a széles monitorokat is figyelembe veszik

kérdés: más programozók is olyan lista-lusta disznók, mint a Nival, vagy a többiek azért rendesen támogatják a 16:10-es arányú felbontásokat mondjuk? csak mert Heroes V-ben annyi az 1680x1050-es felbontás, hogy gyanús, hogy a legközelebbi 4:3-as arányú felbontást széthúzza. legalábbis a képeket biztosan (hős, vár, kezelőfelület, stb)...

további +/- példákat várnék ilyen fejlesztői lustaságokra, szóval mely mostani programokban jön még elő ilyen csúnyán a széles monitor hátránya?
Készülj fel hogy a programok 90%-ánál sz*pni fogsz a 16:10 miatt... Multiplayerben ez az arány 99% körüli, ugyanis a szélesebb FOV csalásnak számít a legtöbb játékban és így le van tiltva a multiban. Sajnos csak mostanában kezdik észrevenni a fejlesztők hogy már vagy egy éve több 16:10-es panel jön le a TFT-gyárak gyártósorairól mint 4:3 vagy 5:4...
http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php/Main_Page

Fazék

#349
Quote from: Zsiga on 2007-06-23, 14:26:53
Quote from: Fazék on 2007-06-23, 14:21:10
ugyebár a mostani játékokban már van mindenféle felbontás támogatás, többek között a széles monitorokat is figyelembe veszik

kérdés: más programozók is olyan lista-lusta disznók, mint a Nival, vagy a többiek azért rendesen támogatják a 16:10-es arányú felbontásokat mondjuk? csak mert Heroes V-ben annyi az 1680x1050-es felbontás, hogy gyanús, hogy a legközelebbi 4:3-as arányú felbontást széthúzza. legalábbis a képeket biztosan (hős, vár, kezelőfelület, stb)...

további +/- példákat várnék ilyen fejlesztői lustaságokra, szóval mely mostani programokban jön még elő ilyen csúnyán a széles monitor hátránya?
Készülj fel hogy a programok 90%-ánál sz*pni fogsz a 16:10 miatt... Multiplayerben ez az arány 99% körüli, ugyanis a szélesebb FOV csalásnak számít a legtöbb játékban és így le van tiltva a multiban. Sajnos csak mostanában kezdik észrevenni a fejlesztők hogy már vagy egy éve több 16:10-es panel jön le a TFT-gyárak gyártósorairól mint 4:3 vagy 5:4...
http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php/Main_Page
én mondjuk nem értek a témához, de nem lehetne, hogy úgy oldják meg ezt a széles képernyős "csalás" kizárását, hogy nem elnyújtják, hanem két fekete sávot kapok két oldalra? szóval ez nem kivitelezhető? mert inkább emellett döntenék, ha lehet...

szerk: amúgy köszi az oldalt, PoP II-t még nem indítottam el a monitor megvétele óta, de most előbb leszedem hozzá az széles hack-et, így már abban sem kell csalódnom :merci:

Zsiga

Quote from: Fazék on 2007-06-23, 14:30:55
én mondjuk nem értek a témához, de nem lehetne, hogy úgy oldják meg ezt a széles képernyős "csalás" kizárását, hogy nem elnyújtják, hanem két fekete sávot kapok két oldalra? szóval ez nem kivitelezhető? mert inkább emellett döntenék, ha lehet...

szerk: amúgy köszi az oldalt, PoP II-t még nem indítottam el a monitor megvétele óta, de most előbb leszedem hozzá az széles hack-et, így már abban sem kell csalódnom :merci:
Ez a monitortól függ, a játék csak simán kiadja a normál 4:3 arányú képet (szerk.: Természetesen megoldható lenne a játékban is, de mint tudjuk a programozónál lustább állatfaj nem létezik.), a monitor húzza szét teljes képernyőre. Az enyémen be leet állítani hogy ne nyújtson hanem az oldalarány megtartásával méretezze át a képet, de a legtöbb monitor ezt nem tudja sajnos. Egyébként szerintem egyáltalán nem zavaró a széthúzás sem, a legtöbbször észre se veszem. (Bajban is vagyok sok filmmel mert az MPC mostanában szórakozik velem és össze-vissza állítgatja a képarányokat. De általában fel se tűnik ha egy 4:3-as film szét van húzva 16:9-re.)

Dreamcleaver

Én alapból nem értem, hogy mi értelme volt bevezetni a "szélesképernyős" monitorokat. A 4:3-as arány sokkal áttekinthatőbb asztalnak, szélesvásznú filmet meg tökéletesen lehet rajta nézni, ráadásul a feliratot is le lehet vinni az alsó fekete sávba.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#352
Quote from: Zsiga on 2007-06-23, 14:37:13
Quote from: Fazék on 2007-06-23, 14:30:55
én mondjuk nem értek a témához, de nem lehetne, hogy úgy oldják meg ezt a széles képernyős "csalás" kizárását, hogy nem elnyújtják, hanem két fekete sávot kapok két oldalra? szóval ez nem kivitelezhető? mert inkább emellett döntenék, ha lehet...

szerk: amúgy köszi az oldalt, PoP II-t még nem indítottam el a monitor megvétele óta, de most előbb leszedem hozzá az széles hack-et, így már abban sem kell csalódnom :merci:
Ez a monitortól függ, a játék csak simán kiadja a normál 4:3 arányú képet, a monitor húzza szét teljes képernyőre. Az enyémen be leet állítani hogy ne nyújtson hanem az oldalarány megtartásával méretezze át a képet, de a legtöbb monitor ezt nem tudja sajnos. Egyébként szerintem egyáltalán nem zavaró a széthúzás sem, a legtöbbször észre se veszem. (Bajban is vagyok sok filmmel mert az MPC mostanában szórakozik velem és össze-vissza állítgatja a képarányokat. De általában fel se tűnik ha egy 4:3-as film szét van húzva 16:9-re.)

igen, ezt én is tapasztaltam, hogy nem szúrom ki alapból az ilyen torzulást :D Moonlighting első szezont lazán végignéztem úgy, hogy a 4:3-as kép szét lett húzva 16:10-re :haha: egy kicsit gyanús volt, de nem zavaróan feltűnő, szóval csak a második szezon óta nézem két fekete csíkkal oldalt, mert ott már vmiért leesett a dolog :)

Heroes V-ben is csak azért vettem észre vszleg, mert nagyon sokat játszottam vele 1024x768-ban és így már feltűnt.

Quote from: DreamcleaverÉn alapból nem értem, hogy mi értelme volt bevezetni a "szélesképernyős" monitorokat. A 4:3-as arány sokkal áttekinthatőbb asztalnak, szélesvásznú filmet meg tökéletesen lehet rajta nézni, ráadásul a feliratot is le lehet vinni az alsó fekete sávba.
én abszolút a filmen lévő felirat támogatója vagyok, ha alatta van egy fekete sávban, akkor sokkal kevésbé tudom általában olvasni úgy, hogy még a filmre is tudjak figyelni. én abszolút nem bántam meg, még ezzel a játékokban tapasztalható hátrány ismeretében sem, hogy végre szinte teljes képernyőben nézhetem a 16:9-es arányú filmeket/sorozatokat.
+ sztem az asztal szélesedése is az előnyére vált. simán böngészhetek egy 1024x768-as felbontáshoz igazított oldalt, úgy hogy nem takarja ki a winamp, vagy az icq-s üzenet, és nem kell közöttük folyamatosan váltogatni, ha éppen a másikkal akarok csinálni vmit.

én nem szívesen állnék vissza ezután egy 4:3-as monitorra az itthoni gépemnél.

Zsiga

#353
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 14:39:00
Én alapból nem értem, hogy mi értelme volt bevezetni a "szélesképernyős" monitorokat. A 4:3-as arány sokkal áttekinthatőbb asztalnak, szélesvásznú filmet meg tökéletesen lehet rajta nézni, ráadásul a feliratot is le lehet vinni az alsó fekete sávba.
Ezek szerint még nem volt széles monitorod. Ezerszer jobb asztalnak, filmnek főleg, Photoshopra is jobb mert közelebb van a fotók 3:2 képarányához, játékban is sokkal nagyobb élmény. Egyetlen hátránya a szarul megírt (fix szélességű) weboldalak böngészésénél fordul elő, ugyanis az ablak fele üres, de ez is megszokható. (Szerk. #2: Vagy ahogy Fazék írja, elfér mellette más.)
Egyébként nagyon egyszerű oka van hogy mért jobb, a 16:10 képarány közelebb van az emberi látómező alakjához mint a 4:3 (az 5:4-től nem is beszélve...). (Szerk.: És ha nagyon bele akarunk menni az ergonómiába, a szemnek és a fejnek kevésbé fárasztó a horizontális mozgás mint a vertikális.)

Lythis

Ok, akkor folytassuk itt: a pontújraosztással az a legnagyobb bajom, hogy pont azt vágja haza a D2-ben, amit kifejezetten szerettem, névleg hogy annak, hogy merre fejlesztem a karaktert igenis súlya van...így, hogy az ember simán átvariálhatja az egészet, szerintem nem ér annyit, mert nem kell előre tervezned, ha nem tetszik a kiosztás, simán csinálsz újat.
Végtelen inv: minek? így legalább rászoktam, hogy azt tartsam meg, ami tényleg kell, a többi kuka. És logikusabb, hogy nem egy kamionnyi szarral kergetem a pusztítás urát, hanem azzal, amit mindenképp fontos magammal vinni.
Amiért ennyire ellenzem ezt az egészet, az az, hogy gyakorlatilag az a minimum kihívás is elveszik a játékból vele szépen lassan, ami miatt szerettem.
Stats current value display-nek talán van értelme, igen, és a HP meg a MANA számszerűsítése sem olyan rossz húzás, de a többi szerintem már túlzás... a ladder only rúnaszavak, meg talán pont azért Ladder Only rúnaszavak, hogy ott használd őket... így is van egy kisebb vagonnyi másik...
/rinya off

hargharg

jo, demokraciaban elunk, mindenkinek az lehet a velemenye, amit akar, es amig masnak nem okoz gondot, addig tkp azt is csinal, mond, stb., amit akar.
nem mondom, hogy nincsen igazad, mert hat, amit leirtal az a velemenyed.
de. attol meg, hogy elotted van egy kes, nem kell lemeszarolnod mindenkit, aki szembejon veled utcan. hasonlomod, ha nem akarod, nem hasznalod pontelosztast, ladder-only runaszavakat, vegtelen stasht.
eloretervezesrol meg: urramatyam, hat egy lvl 80as karit ossze lehet hozni 2-3 het alatt magatalalosan, napi egy-ket ora jatekkal, hat ne ezen problemazzunk mar, plz? x D
most egy hete sem jatszunk igy csapatban es 40es szintet utjuk atlagban.
ha meg kihivast akarok, akkor majd becsukom szemem, fel kezzel jatszok, nem iszok egy korty potit sem, nem hasznalok wp-ket, nem hasznalok skilleket, pancelokat, fegyokat, stb.
hat nehogy mar a plugy ujitasai rontsak el a "kihivast"... ; )

ui: ugy nezem a hasonlatom santit, de sebaj, asszem erheto. ^_^
rofl

Lythis

És mennyire kompatibilis azokkal akiknek nincs? Mert ha igen, akkor szerintem elég szutyok egy dolog, hogy neked van egy karibuilded, xy meg a sajátját tetszés szerint variálhatja, és ladder only szavakkal szaladgál egy háromemeletes inventoryval...
Ez már valahol sérti a fairplay szabályait szerintem...
:teccik: ettől eltekintve nincs bajom vele, csak agyatlan könnyítésnek tartom... ez nem jelenti azt, hogy maga a pokol, sem azt, hogy mindenki aki használja az f*szláma, simán csak nekem elég ellenszenves a program. Én nem használom, ha más igen, az meg az ő dolga. De ha más reklámozhatja, akkor én is elmondhatom, hogy szerintem szar, mert ahogy mondtad: szólásszabadságban élünk.

Lythis

Pusztán nem értettem, hogy miért kellett használni ezt a progit, köze nem volt ahhoz, hogy akarok e játszani, de ebből az jön le, hogy nekem is fenn kell legyen, ha csatlakozni szeretnék. Egyébként jelenleg az zavar, hogy nincs karim hozzá, pláne nem actV-ös :D

Zsiga

Quote from: Lythis on 2007-06-25, 04:27:59
Pusztán nem értettem, hogy miért kellett használni ezt a progit, köze nem volt ahhoz, hogy akarok e játszani, de ebből az jön le, hogy nekem is fenn kell legyen, ha csatlakozni szeretnék. Egyébként jelenleg az zavar, hogy nincs karim hozzá, pláne nem actV-ös :D
Azért kellett használni mert úgy döntöttünk hogy szükségünk van nagyobb inventoryra. Ha írsz egy olyan modot ami csak a ládát növeli meg mondjuk a háromszorosára akkor azt fogjuk használni.

thrall