Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

Quote from: Zen on 2007-12-24, 02:22:24
Olvasd el előző post-omat.  :D
Olvastam csak lusta voltam átszerkeszteni a sajátomat. :)

Zen

Quote from: Zsiga on 2007-12-24, 02:26:26
Quote from: Zen on 2007-12-24, 02:22:24
Olvasd el előző post-omat.  :D
Olvastam csak lusta voltam átszerkeszteni a sajátomat. :)

Heh, lustaság fél egészség.  :Kiraly:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fubenalvo

Ezt nézzétek meg!!! http://www.youtube.com/watch?v=B1Kiv9zn8ys
Először azt hittem rossz játékot indítottam el. Vicces karácsonyfa mellett ölni. :D

Pr3d4k1ng

Quote from: Fubenalvo on 2007-12-24, 14:36:27
Ezt nézzétek meg!!! http://www.youtube.com/watch?v=B1Kiv9zn8ys
Először azt hittem rossz játékot indítottam el. Vicces karácsonyfa mellett ölni. :D
:lol: map :D

On: HoMM 5 :Tribe of the East.

Ez egy stand-alone kieg. Miért érdemes beszerezni/letölteni?
Nézzük elősször az új fajt: Stronghold
Goblinok-centeurok-orcok-shamanok-Slayers-Wyvernek és Küklopszok 
nagyon jól sikerült nép változatos egységek és van egy sajátos irányításuk és taktikájuk, ugyanis ha valakit megütnek a Stronghold egységek, akkor Raget kappnak és ha ez felmegy max-ra akkor nagyobbat, sebeznek, azoban ha őket megütik, akkor viszont veszítenek (0-alá nem megy).
Sajátos varázslataik vannak, talán nem is a varázslat a legjobb szó inkább az üvöltés a jó. Ezek akár plust raget-morált-sebzést...stb adni. Okosan használva ezeket nagy előnyre tehetünk szert.
Lényegében nincsen össze csapva mint a törpök annó.

Másik nagy dolog az egységeknél a 3. fejlesztési ág, jól látjátok immáron már 2 irányba fejleszthetjük az egységeket, jobb vagy rosszabb azt mindenki döntse el maga mert mindennek meg van a maga előnye és hátránya.
Pl:
Undead
Skeleton - Skeleton archer - Skeleton Warrior
A Skeleton Warrior közelharci egység, akinek pajzsa van, mágia ellen 25%(ebbe most nem vagyok biztos)  védelem és bash ütös.
Vampire - Vampire Lord - Vampire Prince
A Vampire Prince nagyobbat sebez és gyorsabb is de viszont vissza ütnek neki az ellenfelek.
Lich- Power Lich - Lich Lord (vagy valami hasonló)
A Lich Lord nagyobbat sebez, mint a Power de nincs halál felhője.

Most már nem csak az van, hogy nincs 2 teljesen egyforma hero hanem  2 teljesen egyforma sereg sincsen. Grafikája maradt a szép Homm 5-s és zenék is értelemszerűen a Stronghold várnál van új zene.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

Oblivion
+ Qarl's Texture Pack III 1.3 (~1.68GB  :eek:)
+ OBMM, OBSE, Streamline, QTP3-lite1+2 és egyéb szükséges dolgok
Ja és kellően erős gép.

Már eddig is HDR + large textures + tree canopy shadows + stb-t
bekapcsolva voltam már úgy, hogy néha megálltam és csak gyönyörköd-
tem a tájban. Most, hogy ezt a textúra-javító pakkot felraktam, és a
Gold Roadon Chorrolba menet egy rövid időre kipróbáltam... a játékban
pár óráig tartó út majd' egy napig tartott... sokkal jobban néz ki, pedig
már ezelőtt is nagyon szép volt... az utak és a part, amiken most már
kavicsok és kövek vannak, nem elmosódott vackok; a falak, amik még
nekiütközéskor is részletesek, nem szétkentek... a fák, a sziklák...
Ezért cserébe a gépet is rendesen megizzasztja. A Streamline a VRAM
kezelésére van, hogy ne teljen túl gyorsan meg; a QTP3-lite pedig
néhány irtó nagy (gyári 1024×1024-es textúrák helyett 4096×4096-
osok is vannak a QTP3-ban  :eek:) textúrát cserél kisebbekre alig
látható minőség-romlással. Egyesek szerint 10-20% FPS-veszteség,
de nekem megérte  :lazza: (ja meg 1-1.5 nap, mire az ember összeszedi
és letölti a fájlokat, megkeresi, hogy mit mire, mivel, hogyan, stb)

Lythis

Duke Nukem Manhattan Project. Anno rongyosra játszottam a demót, és úgy voltam vele, hogy miért ne essek neki az egésznek. Még élvezem is, mert nem akarja komolyanvenni magát, és a nosztalgiaérzet is megvan a zseniálisan 3d-be ültetett 2d játékélménnyel.
Kicsit mondjuk egy idő után monoton, és rá lehet unni, de eleve kikapcsolódásnak szántam, és nem arra, hogy egyben végigdaráljam, vagy hogy elmélkedjek rajta. Erre a célra szerintem tökéletes.

Xzone

Quote from: Lythis on 2007-12-28, 01:11:49
Duke Nukem Manhattan Project. Anno rongyosra játszottam a demót, és úgy voltam vele, hogy miért ne essek neki az egésznek. Még élvezem is, mert nem akarja komolyanvenni magát, és a nosztalgiaérzet is megvan a zseniálisan 3d-be ültetett 2d játékélménnyel.
Kicsit mondjuk egy idő után monoton, és rá lehet unni, de eleve kikapcsolódásnak szántam, és nem arra, hogy egyben végigdaráljam, vagy hogy elmélkedjek rajta. Erre a célra szerintem tökéletes.


Milyen hosszú az egész játék? Mert már én is szemezek vele egy ideje :)

Flaser

#3668
Quote from: Zsiga on 2007-12-24, 02:20:36
Quote from: Predaking on 2007-12-24, 02:07:10
Igen a HL és az Unreal voltak az első olyan gamek ahól reloadolni kellet
Meg a Rainbow Six a kettő között (az Unreal '98 májusi, a R6 augusztus, a HL november).
Btw. az Unreal-ben biztos volt reload? Bár sose játszottam vele így nem tudom biztosan, de az UT-ben nincs, és elvileg elég sok a közös vonás a két játék közt.

Az első FPS amiben kézzel kellett újratölteni a fegyvert az Outlaws volt.



A Darkforces motorral ez a játék volt az utolsó nagy DOOM alapú FPS (a Strife mellett ami még natív DOOM engine-t használt). :hehe:
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Lythis

Quote from: Xzone on 2007-12-28, 20:18:29
Quote from: Lythis on 2007-12-28, 01:11:49
Duke Nukem Manhattan Project. Anno rongyosra játszottam a demót, és úgy voltam vele, hogy miért ne essek neki az egésznek. Még élvezem is, mert nem akarja komolyanvenni magát, és a nosztalgiaérzet is megvan a zseniálisan 3d-be ültetett 2d játékélménnyel.
Kicsit mondjuk egy idő után monoton, és rá lehet unni, de eleve kikapcsolódásnak szántam, és nem arra, hogy egyben végigdaráljam, vagy hogy elmélkedjek rajta. Erre a célra szerintem tökéletes.


Milyen hosszú az egész játék? Mert már én is szemezek vele egy ideje :)
még nem vittem végig, úgyhgy nem tudom pontosan, de sacc/kb nem lehet több olyan 9 óránál szerintem (kilenc fejezet van, és mondjuk egy óra/fejezet, ha mindent össze akarsz szedni, és mindenkit ki akarsz nyírni, akit ki lehet - de lehet, hogy rövidebb, nem mértem :) ) viszont szerintem nyugodtan ess neki

chilip

nah én is végigtoltam a Crysis-t, egész jó volt, csak a végére már kurvára idegesített a sok idegen  :wtf sokat anyáztam miattuk... kellett realisticon játszani :D no mind1
amik nem tetszettek: az idegen hajós pályák ("core" pálya és utána egynéhány, míg ki nem jutsz...) nem kihívás volt, hanem időhúzás... ameddig a sötétben keresgéltem a továbbjutást... , tankos csata elég unrealistikus volt (sok anyázás :D ) hátulról telibekapom az ellen tankját, és semmi (5-6 lövés kellett  :wtf ) ő meg csak rámfordul és... jó dolog a realistic nehézség, csak nem kéne minden 2. bokorba 5-6 fős koreai kivégzőosztag, akik anélkül hogy bármit is csináltam volna (hason bokor mögött álcával) lopakodva közelednek a távolból...  :eek: volt benne 1 fajta pisztoly, puska, géppuska, gépfegyver, távcsöves puska, forgótáras gépágyú, raksivető, gauss puska (idegen gépfegyver vmi bug miatt eltűnt  :wtf ) ergo minden FPS játékok általános fegyverosztályából volt 1, azaz egy darab... azért rakhattak volna bele több fegyverfajtát is... (ez az uccsó lehet csak az én szőrszálhasogatásom)
negatívum itt véget ér, a nanoruha nagyon hangulatos volt a spec képességeivel, fegyverekre legalább kiegészítőként azt raktál, amit akartál (hangtompító/lámpa , távcső/irányzék , sima és robbanó lövedék stbstbstb ) a grafika nagyon szép max közeli állapotban :D kicsit prdeator fílingje volt, mikor álcával vadásztam a koreaiakra :D lehet dzsippet, terepjárót vezetni, 1 pálya erejéig tankot és azt a csapatszállító-repülőizét is tehát van egy kis változatosság is, míg az idegenek meg nem jelentek, nagyon jól fokozták a hangulatot hogy a koreaiak harcoltak az idegenekkel folyamatosan, mi nem láttuk, csak hallottuk :D mindig vártad, hogy felbukkanjon egy olyan dög, de semmi, hangulata szóval nagyon ottvan
tetszett de lehetett volna jobb is, nálam 8-8,5/10

Fubenalvo

Jaja egyetértek, az idegenek hajója meg úgy ámblokk az idegenekkel töltött idő hangulatba sehol nincs a koreai katonák írtásához képest. Én még a hajóból kijutva is untam a havas tájon mikor ki kell menekíteni a havert, kb onnantól kezdett megint lenni valami hogy kijotuttunk a hó birodalmából, de a hajón megintcsak baromi gyenge volt az a finish főellenségesdi. A végjáték összehasonlítva az első 1-2 pályával jelentősen gyengébb. Remélem a folytatásban nem csak az alienekre koncentrálnak majd. :S

Alkyra

Most lettem kész az első routal: Kyouval.^^

Őszintén megmondom, hogy nagyon tetszett a játék. Kellemes zenéje, őrült humora s kedves karakterei azonnal beemelték magát az első helyre a szívembe az ever 17 mellé.
Mindenkinek meleg szívvel ajánlom.

10/10 +Fav

Jöhet a következő route: Tomoya.^^(szeressük a tsunderet..:P)

Liquid Snake

Quote from: Alkyra on 2008-01-06, 03:07:58
Most lettem kész az első routal: Kyouval.^^

Őszintén megmondom, hogy nagyon tetszett a játék. Kellemes zenéje, őrült humora s kedves karakterei azonnal beemelték magát az első helyre a szívembe az ever 17 mellé.
Mindenkinek meleg szívvel ajánlom.

10/10 +Fav

Jöhet a következő route: Tomoya.^^(szeressük a tsunderet..:P)

Az anime-t nézed? :)

Edit.: Hmmm csak 100 postod van az anime topicjában úgyhogy vedd úgy h nem kérdeztem semmit :D

Darkstar

Quote from: Alkyra on 2008-01-06, 03:07:58
Jöhet a következő route: Tomoya.^^(szeressük a tsunderet..:P)
wait wut?
[spoiler][/spoiler]
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Alkyra

Quote from: Darkstar on 2008-01-06, 03:34:47
Quote from: Alkyra on 2008-01-06, 03:07:58
Jöhet a következő route: Tomoya.^^(szeressük a tsunderet..:P)
wait wut?
[spoiler][/spoiler]

Elírtam.XD Tomoyo a következő.XD Hajnali háromkor már nem vágott az agyam...:P
Imádom Kyout. Volt pár pillanat a játékban amikor könnyezni kezdett a szemem..(főleg azért mert velem is történt már hasonló s tudom h nagyjából mit éreznek a főhősök....)

Manitu

Találtál valami walkthrought, vagy honnan a rákból tudod, melyik routra keveredtél? Én is elkezdtem, olyan 4 óra után tartok a negyedik napnál, jó hosszú játék lesz. Majd jövő hétvégén folytatom.


Darkstar

Quote from: Manitu on 2008-01-06, 14:35:39
Találtál valami walkthrought, vagy honnan a rákból tudod, melyik routra keveredtél? Én is elkezdtem, olyan 4 óra után tartok a negyedik napnál, jó hosszú játék lesz. Majd jövő hétvégén folytatom.
Elvileg: http://forums.animesuki.com/showpost.php?p=1191340&postcount=56
Nem olvasok bele inkább.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Manitu

Holy shi- Ezekszerint akkor én még erősen az intróban tartok :eek: Thnx


minuszmiki


Kuroi Tenshi

Quote from: minuszmiki on 2008-01-06, 14:59:39
Na ezért nem merek nekiállni.
Legalább nem olyasféle "1-2 óra és már végeztem is vele" rövidségű játék,
mint amilyeneket mostanában kaptunk egy párat ;)

Próféta

Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-01-06, 15:24:46
Legalább nem olyasféle "1-2 óra és már végeztem is vele" rövidségű játék,
mint amilyeneket mostanában kaptunk egy párat ;)
Nekem kb. ennyi időm van a témára, úgyhogy szerintem az a jó :D
A Beneath the Steel Sky c. remek, überhangulatos kalandjátékot is már vagy fél éve tologatom ScummVM-en. Apránként haladok, de még messze a vég :) Túl hosszú (persze jó is)...

minuszmiki

Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-01-06, 15:24:46
Quote from: minuszmiki on 2008-01-06, 14:59:39
Na ezért nem merek nekiállni.
Legalább nem olyasféle "1-2 óra és már végeztem is vele" rövidségű játék,
mint amilyeneket mostanában kaptunk egy párat ;)
Nyilván ha lenne annyi időm, mint szeretném, kezdenék is bele azonnal. :)

Alkyra

#3683
Rohadt nagy ez a Clannad Game. Épp Tomoyo oldalát viszem s amikor Sunohara megpróbálja kideríteni, hogy nő-e vagy férfi(mert hát nem lehet egy nő erősebb Nála) akkor megjelenik egy counter a jobb felső sarokban s számolja, hogy mennyit rúgott tomoyo sunoharaba. extra effectek is vannak.(pl számon tartja az új rekordokat isXD)
:hopp:

Azt hittem, hogy csak kyou oldalán voltak ilyen elborult poénok.(ahogy kyou megpróbál mindig elütni a mopedjével s ha nem sikerül neki, akkor egy "tch" -el válaszolXDXD)
:jee:

Ha vlhol ezt meg lehet venni PCre én eskü meg fogom. Ez megérdemli.


edit: nu végigvittem a  tomoyo routeot is...hát őszintén megmondom, hogy már nagyon "vízes" volt a szemem a végére ha értitek mire gondolok..(nem vagyok egy érzelgős típus, de azért ez még engem is meghat..) Gyönyörű Vége volt.A zene, a karakterek minden tökéletes volt. Sajnos nagyon ritka az ilyen. Miért nem fordítják le s adják ki őket valójában?
Én megvenném kerüljön akármennyibe is.
Sunohara nagyon meglepett a végén.^^ Azért furcsa volt, hogy így felnőtt mindenki...
Jelentem a Clannad játék már az első helyet tartja a szívemben visual novel ek terén. Szépen lassan végigviszek minden vonalat rajta..addig nem nyugszom.^^(most vagy a kotomi vagy a fuko route jönn. még nem döntöttem:) az első két karit akit szeretek végigvittem(talán végigviszem mégegyszer...) nu lássuk mit tartogat még a játék..

Egyb. mi ez az after story amiről állandóan hallok? le van az is fordítva?:) s ezek a fénygömbök amiket kapok micsodák?

Fazék

PORTAL

Hát ez egymagában megérte, ami pénzt az Orange Box-ért kiadtam. Eszméletlenül jó volt. :whoah: :cool:

Mondjuk néhány teleportálástól már rámjött a hányinger, nem nagyon bírom az ilyen centrifugákat :D

10/10

Xzone

Quote from: Fazék on 2008-01-13, 15:47:44
PORTAL

Hát ez egymagában megérte, ami pénzt az Orange Box-ért kiadtam. Eszméletlenül jó volt. :whoah: :cool:

Mondjuk néhány teleportálástól már rámjött a hányinger, nem nagyon bírom az ilyen centrifugákat :D

10/10

Bizonyám! Tényleg az Orange Box legjobb darabja. Az egész hangulata teljesen bizarr és parás, de emellett poénos és gondolkodnod is kell. A kezdeti infók alapján nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle :jee:

Tycho

Quote from: Fazék on 2008-01-13, 15:47:44
PORTAL

Hát ez egymagában megérte, ami pénzt az Orange Box-ért kiadtam. Eszméletlenül jó volt. :whoah: :cool:

Mondjuk néhány teleportálástól már rámjött a hányinger, nem nagyon bírom az ilyen centrifugákat :D

10/10
:tezsvir:

Mivel nekem akkor is a STALKER 2007 legjobbja, ezért a p0rtal-nak saját kategóriát nyitok és abban 2007 legjobbja. :angyali:

Fubenalvo

Nagyon agyament játék és tény hogy semmihez nem lehet hasonlítani. De az is tuti hogy az év legkreatvabb játéka. Talán egy új játékstílus alapkövét tette leee.... ez de szrul hangzott. :D
Nademindegyis, lényeg hogy baromi jó és remélem viszik tovább az ötletet. :)

Lythis

HoMM V: Tribes of the East: kifejezetten tetszett, és úgy tűnt, hogy komolyabban nekiestek, és eszközöltek pár értelmes változtatást is az alapjátékhoz képest. Igaz ezekből pl a karaván már állítólag a Hammer of Fate-ben bennevolt, de ahhoz nem volt szerencsém. Valahol észbekaphattak, hogy jön a disciples 3, és mostmár 2felé fejleszthetjük az egységeket, viszont szabadon választhatunk közötjük, és később váltogathatjuk is őket, tetszés szerint, aminek már nem örültem annyira, de legalább választási lehetőség van...
Olyannyira tetszett, hogy szinte hajlamos vagyok miatta elnézni, hogy az alapot olyan sietve dobták piacra...
Standalone kieg, és a campaign-nel még nem játszottam, szóval nem tudom értékelni, viszont határozottan élvezetes custom game-eket lehet vele játszani, ahol a gép csak néha folyamodik a pofátlan csalás eszközéhez... néha tú gyakran.

Hellgate London: láttam belőle sok szép cg rendert, hallottam ígéreteket, hogy kegyetlenül jó lesz, stb. És akkor ott a valóság, ami sokkal kevésbé fényes.
A trailernél még úgy voltam vele, hogy ok, ez egészen jól indul, ebből még lehet valami, még akkoris, ha tudom, hogy csak hentelésnek indul, de ki tudja. Orbitális letdown. Legalábbis amennyit játszottam vele. Hihetetlen változatos küldetésekkel vagyunk megbízva végig. 3 félével találkoztam: 1; menj xy állomásra/helyre és beszélj valakivel 2; ölj meg x darab lényt, vagy öld meg xy nevesített szörnyet 3; gyüjts össze x darab valamilyen tárgyat, és hozd vissza xy-nak (a tárgyak a leölt szörnyekből esnek btw - ki hitte volna - és bár nem tudok rájönni, hogy a pokoli dögök miért esznek műszaki alkatrészeket, biztos van benne logika).
a cucc teljesen 3d, de nem mondanám kiemelkedőnek a grafikát. A harcrendszer sem volt valami újszerű, egyedül az váltott ki belőlem örömmel teli értetlenkedést, hogy az aura csak akkor hat, ha ellenség vesz körül. Egy támadó auránál még so-so lenyelném, de egy gyógyítónál kicsit nonszensz megoldásnak éreztem...
Ráadásul nem tudtam rájönni, hogy az alapfelszerelésem (leszámítva a karakter bőrét), miért csillogott állandó jelleggel, mintha legalábbis olajban fetrengtem volna...
Az u.i. és az ikonok meg szerintem bűnrondák, de tényleg. Szóval minimális kreativitás nem sok, annyi sincs benne.
felejtős. Első benyomás alapján 2,5/10

Clive Barker's Jericho: Clive Barkert sokan korunk egyik legzseniálisabb horror írójának tartják. Hogy erre mennyire szolgál rá, azt nem tudom megállapítani, mert nem olvastam egyetlen művét sem. Amikhez szerencsém volt tőle eddig, azok a Hellraiser, az Undying, valamint most a Jericho. Az első kettőről most nem rizsáznék, igyekszem csak a Jerichora szorítkozni.
Gyorsan ismerkedjünk is meg az alapsztorival: Isten, mielőtt megalkotta volna az első emberpárt, létre akart hozni egy lényt a saját képére, amely nem volt se férfi, se nő, és egyszerre volt csodálatos és rettenetes. Látva, hogy teremtménye mennyire hatalmas, ahelyett, hogy elpusztította volna, bezárta mélyen a föld alá a befejezetlen kísérletet, és tiszta lappal nekiállt az emberiség nevű kis projectjének... párszáz vagy ezer évente a kis vakarcs persze unja odalenn, és igyekszik a felszínre törni. Szerencsére az USA-nak (kinek másnak) van egy Jericho nevű speciális katonai alakulata, akik okkult hadviselésre vannak kiképezve. És amikor egyszercsak felbukkan egy titokzatos város a sivatagban, amit egy semmiből támadt homokvihar választ el a külvilágtól, akkor természetesen őket küldik kivizsgálni a helyzetet. Az alakulat vezetőjeként álmunkban már találkoztunk az Elsőszülött nevezetű kis döggel, aki gondolom a főgenya lesz valamikor a sztory végén. Hogy a kis vakarék miben csodálatos azt nem tudom, rettenetesnek viszont kellően az. Olyan, mint a kis szürke idegenek, csak fekete, és két szinkronhangja van (női és férfi... ki gondolta volna), és az embernek iszonytató ingerenciája van, hogy legalábbis belerúgjon...
Nemtudom a továbbiakban mennyire van benne Barker úr keze, viszont azon túl, hogy a grafika szép, körülbelül a DOOM-hoz tudnám hasonlítani. Megyek előre a pályán, néha rengeteg dög ugrik a nyakamba, én meg szépen szarrálövöm mindet, aztán amikor mind meghaltak, megyek tovább. Pontosabban megyünk, mert ugye csapattal vagyunk, akik tagjai közt egy rövid időn belül váltani is tudunk. Néha megszakítja az agyatlan darálást egy-egy belsőnézetes párbeszéd, hogy valamit haladjon a történet és a jellemfejlődés is (már ami van... heh), valamint egyszer egyszer amolyan DDR szerű, nyomkodd a gombokat, amik felvillannak a képernyőn játékokat is kénytelenek vagyunk játszani a továbbjutáshoz (pfft... eddig ilyet csak PS játékokban láttam, itt még nem...), ami nemcsak hogy marha unalmas, még idegesítő is. Szerettem volna, ha az egész nem csak a festői környezetben történő agyatlan mészárlást juttatja eszembe, de azt kell mondjam csalódtam...
Olyannyira nem kell másra figyelni, hogy ha kilövik egy csapattársunkat, simán csak odamegyünk, és mágikusan meggyógyítjuk, és máris teljesen jól van...
agyatlan hentelés, valamilyen storyval, de legalább szép 3-3,5/10

Nihilus

Team Fortress 2
Hát,ez a játék odatesz nem kicsit.A változatos kasztok,a csapatmunka...tökéletes!A rajzfilmszerű grafikát is birom :D Kartel Kocsma rulez :Kiraly: 9,7/10