Main Menu

Hírek

Started by .Attila, 2004-12-14, 10:37:58

Previous topic - Next topic

Fazék

game.co.uk-n és gameplay-en is 15 font csak a Left4Dead 2
erre még rájön 3 font szállítási költség is, ami viszont nem nő, ha több példányt rendeltek.
1 főnek ~5300 Ft/db
2 főnek ~4850 Ft/db
3 főnek ~4700 Ft/db

Puru²

EA az Ubisoftot követi DRM terén
Hát ha a Mass Effect vagy a Dragon Age folytatásokat is ilyen buzi DRM-el fogják védeni akkor bekaphatják .  :zomg:

Felsmuk

Pedig már kezdtem az hinni hogy az EA megjavult.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Zen

#3423
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1


Pr3d4k1ng


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."


Rounin


Fazék


chilip

http://www.youtube.com/watch?v=THaam5mwIR8&feature=channel

itt van további leírása a dolognak, érdekesnek ígérkezik

bimanc

Quote from: Fazék on 2010-03-22, 21:44:57
and now for something completely different..

         http://www.jasonkolb.com/weblog/2010/03/this-is-the-future-of-computer-graphics.html

Ezt láttam már korábban, és javíts ki ha tévedek, de ha jól gondolom, akkor ez csak statikus grafikával működik. Szóval nincs rombolható, megváltoztatható környezet, vagy minden, amit használsz, elmozdítasz, vagy nem a háttérgrafika része, azt ugyanúgy kell renderelni, mint eddig. Szal fail.

Fazék

#3431
Quote from: bimanc on 2010-03-22, 22:25:14
Quote from: Fazék on 2010-03-22, 21:44:57
and now for something completely different..

         http://www.jasonkolb.com/weblog/2010/03/this-is-the-future-of-computer-graphics.html

Ezt láttam már korábban, és javíts ki ha tévedek, de ha jól gondolom, akkor ez csak statikus grafikával működik. Szóval nincs rombolható, megváltoztatható környezet, vagy minden, amit használsz, elmozdítasz, vagy nem a háttérgrafika része, azt ugyanúgy kell renderelni, mint eddig. Szal fail.
mittomén és ájdontkeer :)

csak belink-eltem azt majd aki ért is hozzá, szól róla majd érdemben

kikuchiyo

Komolyabban lehetne venni a videót, ha nem szellemi fogyatékos hét évesekhez lenne igazítva a szöveg színvonala.

Amúgy az ötlet szerintem nem új. Sőt, elég régi ötlet, hogy generatív algoritmusokkal végtelen részletességű ojjettumokat állítanak elő. Volt pár éve egy olyan játék, ami kb. 90 kB-ba egy játszható, modern kinézetű 3D-s FPS-t pakolt.

A konkrét technika, hogy trükkös adatstruktúrákkal és keresési algoritmusokkal optimalizálja, hogy mikor mit kell megjeleníteni, lehet hogy új, de önmagában ez meg nem olyan nagy szám szerintem.
Failure is the default option

Flaser

#3433
http://www.infinity-universe.com/

...pár éve fejlesztés alatt.
Egy teljes galaxis lesz "lemodellezve" (ill. generálva).

Quote from: chilip on 2010-03-22, 22:23:24
http://www.youtube.com/watch?v=THaam5mwIR8&feature=channel

itt van további leírása a dolognak, érdekesnek ígérkezik

I want to scream: "VOXEL GRAPHICS!"
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

NLZ

#3434
Quote from: bimanc on 2010-03-22, 22:25:14
Ezt láttam már korábban, és javíts ki ha tévedek, de ha jól gondolom, akkor ez csak statikus grafikával működik. Szóval nincs rombolható, megváltoztatható környezet, vagy minden, amit használsz, elmozdítasz, vagy nem a háttérgrafika része, azt ugyanúgy kell renderelni, mint eddig. Szal fail.
Amiről te beszélsz, az a fizika, az egy teljesen más dolog. :)  Nyilván bele lehet egy ilyenbe építeni a fizikát is, de nem a megjelenítés része, hanem egy teljesen más tészta. Meg nem igazán értem, hogy mi a fail.

Egyébként érdekes cumó, de kiváncsi lennék, hogy milyen lenne úgy összehasonlítani a raszterizációs megjelenítéssel (ez a poligonos móka) hozzávéve a tesszellációt.
[reserved]

Próféta

#3435
Quote from: kikuchiyo on 2010-03-22, 23:03:19
Komolyabban lehetne venni a videót, ha nem szellemi fogyatékos hét évesekhez lenne igazítva a szöveg színvonala.
+1

Tetszőleges (voxel, polygon, egyenlettel megadott, stb) geometria raycastingja ősrégi ötlet. Talán kitaláltak az octree/kdtree barátainál és üzletfeleinél okosabb keresési szisztémát az UD társulatban, de igazából semmi nem derül ki. Azért az üzleti titok rejtegetésének is megvannak a határai.

Quote from: bimanc on 2010-03-22, 22:25:14
Ezt láttam már korábban, és javíts ki ha tévedek, de ha jól gondolom, akkor ez csak statikus grafikával működik. Szóval nincs rombolható, megváltoztatható környezet, vagy minden, amit használsz, elmozdítasz, vagy nem a háttérgrafika része, azt ugyanúgy kell renderelni, mint eddig. Szal fail.
Ha így lenne, akkor se lenne feltétlenül fail - a mozdítható tárgyakat majd külön renderelik bele a hatalmas, buja háttérbe.

De - legalábbis octree jellegű rendszerekben - szerintem nincs semmi gond az egymástól függetlenül mozgó részekkel, ki lehet trükközni: kis tárgyak bounding boxát dobod octreebe, és így jó eséllyel nem metszi a sugár; ha elmetszi, akkor a kis tárgy saját különbejáratú octree-jével a saját koordinátarendszerében meghagyott saját geometriáját metszed el az ehhez a vonatkoztatási rendszerhez beforgatott sugárral. A végén úgyis a mindenható Z dönt, hogy ki kit takar ki. Gond talán akkor van, ha már komolyabban deformálni, torzítani akarunk; vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy arra én most nem tudok okosat mondani.

De persze mindez eddig is így volt, és a mi alapszintű, alapképzésbeli szg-grafika kurzusunk n-edik előadásán szó volt róla. Szóval hogy most miben lettek okosabbak az UD-s srácok, azt passzolom.

NLZ

Tényleg, miről beszélt a srác, hogy hogyan képzelni el a piacba bevezetését ennek a technológiának?
[reserved]

Próféta

http://arstechnica.com/gaming/news/2010/03/true-heroes-dream-in-3d-preview-of-3d-dot-game-hero.ars
Ez csak nekem új?

Quote from: NLZ on 2010-03-23, 01:01:57
Tényleg, miről beszélt a srác, hogy hogyan képzelni el a piacba bevezetését ennek a technológiának?
Hát hogy majd vagy az Intel, vagy az NVidia, vagy az AMD megveszi őket, vagy ha egyik se, akkor majd kijönnek szoftveresen, mert úgy is tuti frankó.


bimanc

Quote from: NLZ on 2010-03-23, 00:35:55
Quote from: bimanc on 2010-03-22, 22:25:14
Ezt láttam már korábban, és javíts ki ha tévedek, de ha jól gondolom, akkor ez csak statikus grafikával működik. Szóval nincs rombolható, megváltoztatható környezet, vagy minden, amit használsz, elmozdítasz, vagy nem a háttérgrafika része, azt ugyanúgy kell renderelni, mint eddig. Szal fail.
Amiről te beszélsz, az a fizika, az egy teljesen más dolog. :)  Nyilván bele lehet egy ilyenbe építeni a fizikát is, de nem a megjelenítés része, hanem egy teljesen más tészta. Meg nem igazán értem, hogy mi a fail.

Hm, én azt hittem ennek az a lényege, hogy nagyon kis gépigény mellett legyen jó a grafika. De ha a fizika meg a mozgatható objektumok miatt ugyanúgy kell hozzá egy "játékos" szintű hardver, akkor nem látom az értelmét a dolognak. De, mint mondtam, elhiszem, ha tévedek, nem értek hozzá, de egy kicsit gyanús.

Quote from: kikuchiyo on 2010-03-22, 23:03:19
Amúgy az ötlet szerintem nem új. Sőt, elég régi ötlet, hogy generatív algoritmusokkal végtelen részletességű ojjettumokat állítanak elő. Volt pár éve egy olyan játék, ami kb. 90 kB-ba egy játszható, modern kinézetű 3D-s FPS-t pakolt.

Nem a kkrieger-re gondolsz? Kb 100 kbyte, és valóban elég szép grafikát produkált. Mondjuk a játszhatósággal voltak problémák.

NLZ

Azt nem mondták, hogy mennyire is teljesítmény igényes, pusztán arról volt szó, hogy a más megközelítési mód miatt nem kell olyan gyors gép a hatalmas részletességért. Meg hogy ennél nincs tovább, itt már nem lehet tovább növelni a grafikát technikai oldalról, szal a teljesítmény igény sem változik, csak a képernyőfelbontás szabja meg, hogy milyen erős vas kell alá.
De eléggé felületes infók voltak, kiváncsi vagyok, hogy mennyire akarnak ebből pénzt, hogy így titkolóznak.
[reserved]

Zen

#3440
Jobb grafikus attól függetlenül szebb objektumokat csinál. :smile:


http://xboxlive.ign.com/articles/107/1079073p1.html

The Witcher 2 Debut Trailer
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Raggie

Quote from: Zen on 2010-03-23, 09:21:27
The Witcher 2 Debut Trailer
Hm... Lehet hogy most újrakezdem az elsőt. Meghozta a kedvem ez a trailer. :)
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Fazék

gyerekek.

tudom, hogy a L4D1 vásárlással befürödtetek, mert sosincs senki játékra...

de most 50%-os akcióban van a L4D2...
1 db 19 euro ~5020 Ft/fő
4 db 57 euro ~3770 Ft/fő

sztem ezen az áron konkrétan kihagyhatatlan.

szóval most megelőlegezem nektek a bizalmat, és veszek egy 4-es csomagot, aztán várom a jelentkezéseteket, hogy kik kérik :)

Makos

Hát helyzet az hogy most perpill nincs rá keret.

chilip

jól megelőlegezed magadnak a dolgot :D

Zsiga

Quote from: Fazék on 2010-03-23, 21:43:46
gyerekek.

tudom, hogy a L4D1 vásárlással befürödtetek, mert sosincs senki játékra...

de most 50%-os akcióban van a L4D2...
1 db 19 euro ~5020 Ft/fő
4 db 57 euro ~3770 Ft/fő

sztem ezen az áron konkrétan kihagyhatatlan.

szóval most megelőlegezem nektek a bizalmat, és veszek egy 4-es csomagot, aztán várom a jelentkezéseteket, hogy kik kérik :)
Egyet ha fizetésnapig félre tudsz tenni akkor engem érdekel.

Fazék

Quote from: Makos on 2010-03-23, 21:49:39
Hát helyzet az hogy most perpill nincs rá keret.
ezért mondom, hogy megveszem most, mert most akciós, és mondjuk ha fél-1-2 hónap múlva összejön rá a pénzed, akkor kifizeted. :)

Zsiga, neked félretéve egy példány.

hargharg

rofl

Makos

Quote from: Fazék on 2010-03-23, 22:30:02
Quote from: Makos on 2010-03-23, 21:49:39
Hát helyzet az hogy most perpill nincs rá keret.
ezért mondom, hogy megveszem most, mert most akciós, és mondjuk ha fél-1-2 hónap múlva összejön rá a pénzed, akkor kifizeted. :)

Ezt megbeszéltük :)

Felsmuk

Mia... respec in Diablo 2?
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""