Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

Zen

Quote from: thrall on 2007-05-31, 13:21:22
szerintem csúszhatnak nyugodtan, csak jöjjön ki, ne úgy, mint a Ghost

Most mondjam azt, h a Ghost csúszott, ÉS nem jött ki? :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Dreamcleaver

Ti most tényleg azt gondoljátok, hogy esély van arra, hogy az SC2 nem jelenik meg?  :lol: Sztem lépjünk.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-01, 02:41:25
Ti most tényleg azt gondoljátok, hogy esély van arra, hogy az SC2 nem jelenik meg?  :lol: Sztem lépjünk.
XD és mégis hova? :D Én csak azt mondtam, hogy ha követik a Blizzard hagyományait, akkor úgyis csúsznak vele...
És mint mondtam: az, hogy a Ghost nem készült el, az egyáltalán nem a Blizzard mocska, hanem a Nihilistic (Vampire the Masquerade: Redemption) cseszekedése

Dreamcleaver

XD nem is neked mondtam, egyébként meg oda , ahol valami történik, mert unatkozom.  :D

Amúgy ez nekem új. Én valami olyasmit halottam, hogy a Blizz állította le a ghostot, mert nem voltak megelégedve vele, vagy valami ilyesmi.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

thrall

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-01, 02:55:13
Amúgy ez nekem új. Én valami olyasmit halottam, hogy a Blizz állította le a ghostot, mert nem voltak megelégedve vele, vagy valami ilyesmi.
Igen 2* is :D Harmadik fejlesztőgárdát már nem mernek rá felkérni, ezért most talonba van téve a játék

Dreamcleaver

Jó sok pénzt kidobtakvele az ablakon. Pedig az hosszú videójelent a Ghost-hoz pofásan nézett ki. Mondjuk a multi része eléggé ilyen UT-s koppintásnak tünt, rohangáltak össze-vissza a terran marine-ok.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Blizzardék tudtommal kb semmit nem buktak vele, vagy csak nagyon minimális összeget. A fejlesztés és minden gebasz a külső cégeknél ment, ők csak "minőségellenőrizték" a cuccot, és ha valami nagyon nem tetszett, vagy nagyon kilógott a SC univerzumból, akkor közölték, hogy "bocsi gyerekek, ezt nem". Gondolom a fejlesztőgárda annyit vacakolt, és/vagy annyira nem csinált hozzá storyt, hogy Blizzardék leállították a cuccot. Mivel a fejlesztést, és a programozást nem ők csinálták, ezért szerintem a külső cégek bukták rajta a legtöbbet. De még ha az egész cehhet a Blizzard-dá avanzsált Chaos-Studio -sok állták is, a WoW röhögve visszatermeli nekik...

thrall

nemazért, de a starcraft univerzumot ők csinálták, így ők tudták, hogy mit akarnak bele, akkor miért egy másik cégnek adták oda a fejlesztést? Mert még egy dio-nál megértem (félreértés ne essék, csak szerintem az kevésbé komplex,mint az SC vagy a War)

Selmo

Quote from: thrall on 2007-06-01, 23:36:41
nemazért, de a starcraft univerzumot ők csinálták, így ők tudták, hogy mit akarnak bele, akkor miért egy másik cégnek adták oda a fejlesztést? Mert még egy dio-nál megértem (félreértés ne essék, csak szerintem az kevésbé komplex,mint az SC vagy a War)
Mert a rajongió igények ellenére továbbra sem akarnak FPS-t készíteni, plusz a wow mmorpg-t csinálták akkor.

A tökéletesség unalmas.

Próféta

Még pár SCII egység
Ez így már valahogy nagyon inba lesz.

Kuroi Tenshi

Ki tudja...
SC1-ben eléggé ki tudták egyensúlyozni - pedig ha összehasonlítjuk
pl az alapegységeket, zergling, marine és zealot, a zealot elvileg
sokkal erősebb.
Tempest = carrier v2, az az archon is olyan, mint az eredeti, csak
más dizájnnal.

Fazék

Quote from: Próféta on 2007-06-14, 02:52:36
Még pár SCII egység
Ez így már valahogy nagyon inba lesz.
az a soulhunter elég  "ez vajon hogy jutott át a gagyiteszten"  :wtf: kategória sztem...

a többi korrektnek tűnt, de semmi igazán extrát nem mutattak sajnos

Dreamcleaver

Archonok elég hamar pusztultak. Engem inkább az zavar itt is meg a premiere bemutatóba is, hogy a protoss épületeket nagyon hamar felhúzzák. Gyak ha jön valahonnan légitámadás pár másodperc alatt oda lehet pakolni egy rahedli phase turretet ha van rá credit. Amit mellesleg falként is lehet használni. Mindez kombinálva azzal a "mobil pylon"-nal...érdekes lesz. Persze addig nem tuti semmi, amíg nem látjuk a többi fajt.

Amúgy a Tempest akart lenni az új carrier? Csak mert a régi jobban tetszett.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

#193
A Soulhunter teljesen olyan mint a Warhammer40k Necronjainak a skimmer platformos egységei a Destroyerek (még az izző zöld aurát is átvették (EDIT: még ugyanúgy is lőnek, második megnézés után) :eek: )... a Reaper is teljesen olyan mint a warhammeres jetpackes egységek.. Oké, hogy átvettek egy csomót a WH40k-ból, de azért ennyire nem kellene már, mert ez így egyre furcsább...  :eek: A másik, hogy minek kell átnevezni a régi jó egységeket, ha gyakorlatilag nem is változtatnak rajta? Photon Cannon, Carrier, Archon.... egyedül a photon cannonnak értelmesebb az új neve...  :eek: :comp:   Remélem azért nem barmolják szét nagyon és jó lesz az SC2 is... :3x3:

Ezt a játékot egy nagyon király zerg menti meg számomra... :hopp: a Protoss egyre inkább nem tettszik... :ejj:

Zanador

Tényleg, zerg-et miért nem mutattak eddig? Vagy csak én nem láttam szinte semmit? (ok, a zergling át tud alakulni, a mutalisk megmaradt, mi van még..)
Azért valszeg maradok protoss, de hogy minden egyes Tempest legyártásánál magamban elmormolom, hogy "carrier has arrived", az is biztos..
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

thrall

meghagyhatták volna a régi egségeket, így azért annyira nem lesz feelinges (mondjuk addig nemnagyon bonylódom bele, amíg nem játszottam vele :D )

Zen

Amúgy Mutalisknek nem volt 'glaive' támadása. Nem pattogott a célpontok közt a lövedék.
Nekem a pályadizájn nem tetszik..Nem úgy néz ki a terep, mintha olyan hű-de-leharcolt lenne.
A fentiekkel is egyetértek, amúgy.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lythis

Mutaliskeknek volt amikor pattant, asszem kellett hozzá upgrade, és csak közeli célpontra hatott...
Egyébként nekem a mothership b*szott be nagyon protoss oldalon... http://www.youtube.com/watch?v=w2jyWA-uwlI&mode=related&search=

Dreamcleaver

A mothership nekem tetszik, főleg az időlassító pajzsa.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

thrall

a skillei odab@sznak szeirntem  :whoah: :whoah: protoss foreva (pontosabban Protoss in SC1 foreva )

Tycho

A mutalisk támadása a "glave wurm" és 3at pattan. menjetek zergelni azonnal, ha ezt nem tudjátok! :ejnye:

Pr3d4k1ng

Quote from: Próféta on 2007-06-14, 02:52:36
Még pár SCII egység
Ez így már valahogy nagyon inba lesz.
Hááát Soul hunter nagyon nem illik a Protos fajhoz, a Tempest meg egyszerű Carrier csak átnevezve, Archont meg eléggé gyengének mutatták be.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Bruce

Hát, ezeknek a videókat megnézem, de azért nem lepődnék meg, ha sok dolog nem kerülne bele... ha csak tizedannyit változik, mint az első rész... Az imbaságról meg annyit, hogy a másik kettőből semmi érdemlegeset sem mutattak, szóval lehet hogy ott is lesznek durva dolgok...

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Lythis

Egyetértek Bruce-szal.. jelenleg annyit volt szerencsénk látni, hogy protossok így, meg protossok úgy, meg protossok amúgy. Ez nem lenne baj, mert az alapjátékban ők voltak a kedvenc oldalam, de a többiekről nem hallottunk semmit egyelőre, csak láttuk a már ismert egységeiket jól megsemmisülni 1-1 gameplay videóban... ha a protossok ilyen dúrva unitokkal lesznek tele, akkor azok vagy istentelenül drágák lesznek, vagy a többi oldal is kap hasonló horderejű játékokat...

u.i.: az "időlassító pajzs" legszebb feature-e az volt, amikor kikapcs után az ellenfél rakétái simán leestek a földre...

Zanador

Én vagyok az egyetlen, akinek arról az időpajzsról Neo jut eszembe, amikor áll és azt mondja: "nem.."? Valahogy ez nálam kicsit ront a mothership megitélésén, de attól még nem zavarna (az mondjuk biztos, hogy _ha_ bevezetik, semmit se fejlődne a taktikai érzékem.. jelenleg egy keményen becamp-elt terrant nagyon nehezen füstölök ki, ezzel meg lazán ki lehetne nevetni bármilyen védelmet). Azt viszont biztosra veszem, hogy ha ez az egység igy benne marad, akkor a többi fajnál is lesz valami nagyon kemény pusztitó, különben nagyon elszűrnák az egyensúlyt (most elképzeltem, ahogy bizonyos multiplayer pályákról kitiltják a szuperfegyvereket, mint anno a quake 2-ben a BFG-t..). De tényleg gyanús, hogy a terran (mint megitélésem szerint a legjobb védekező faj.. szinte mindig amikor látom, kezdés képpen beáll védekezni, utána kitámad) elég sokat szivna ezekkel, hacsak nem módositják gyökerestül az egészet. Úgy értem, ha a protoss inditásból gyorsan terjeszkedik, akkor mire a terran kitámadna, szembe találja magát egy mothershippel aztán ennyit a seregéről.. neki meg még nem lesz kész a szüperfegyvere, elvégre csak 1-2 bányája volt eddig (legalábbis nagyon remélem, hogy egy ekkora vacak jópárezer kristályba kerül majd)
Az archont meg tényleg furcsán mutatták be azzal, hogy pár másodperc alatt kihalt.
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

thrall

Na igen, de ahogy a Bruce által mutatott link-be is volt, a Starcraft is elég sokat változott a kezdetektől. (ott meg a Zerg volt a fő faj, mint itt a protoss, de mégse lett overpowered) Szóval még fognak mit rajta javítani, kivenni, betenni stb...

Dreamcleaver

Szerintem is hülyeség most ítélni. Jé még egyensúlyozni fogják az egységeket? Nahát!  :hehe:

Mondjuk azt még mindig fenntartom, hogy azok a Protoss Photon Cannonok rohadt gyorsan épülnek fel. De lehet, hogy csak a demo kedvéért, hogy ne kelljen várni.

Várom, hohy mivel rukkolnak elő a Protoss mothership ellenzése képpen. Terran Planetary Bombardment? Vagy mondjuk a Zergeknek lehetne adni egy Dune féle Sandwormot, ami nem csak homokban tud közlekedni. Föld alatt mozogna, és mindent el tudna nyelni, épületeket is.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

sirtomi

Sok idő van még a megjelenésig, majd jönnek a többi oldalról is a videók meg bemutatók :)

thrall

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-15, 05:19:27
Mondjuk azt még mindig fenntartom, hogy azok a Protoss Photon Cannonok rohadt gyorsan épülnek fel. De lehet, hogy csak a demo kedvéért, hogy ne kelljen várni.

azok nem teljesen olyan gyorsan épültek,mert mobilok voltak, mint a pylon is az lesz ha jól emlékszem. egyébként kiváncsi leszek a többi egységre, meg a többi faj egységeire is... vajon nagyon elkúrják-e?

Bruce

Ez ám a pesszimizmus:
Quote from: thrall on 2007-06-15, 11:26:38
vajon nagyon elkúrják-e?
Nem ám "vajon lesz-e olyan jó, mint a Warcraft 3 a kettő után" vagy "vajon megközelíti-e az első részt" vagy "remélem nem szúrják el"... neeeeem... vajon nagyon elkúrják-e?... Én azért még bízom a Blizzardban, ha csináltak is furcsaságokat (űrsámán... lol...) de azért még rossz játékot nem adtak ki a kezükből.

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!