Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Zanador

#1
Quote from: Selmo on 2010-06-27, 15:47:38
Toradora (25 rész): Több bonyodalmat vártam. :mittomen:
Oh, Toradora. Az anime amiből megtanultam, hogy mindenki másnak az érzéseit és helyzetét le**va szó nélkül lelépni valójában a feltétlen bizalom és barátság legtisztább kinyilvánitása.
Jó volt nézni, ahogy egy kapcsolat kialakulásának az érdekében 5 másik embernek a lelkén gázolnak keresztül, csak azt nem értem azok ezt miért nem bánták?
#2
Nekem anno még az első animéim közt lett volna az Onegai Twins, de nem birtam végignézni. Túlzás nélkül kb 2 percenként elhangzik minden részben az a mondat, hogy "lehet ,hogy a tesóm, de lehet ,hogy nem", és ezt minden létező szereplő előadja (már alapból az sokat elárul, a traumáról, hogy erre még igy emlékszem, pedig más akkoriban nézett animéből nem tudnék szó szerint idézni), szóval még a nagy rejtély megoldódása előtt abbahagytam, és a Teacher-t is messzire elkerültem emiatt.
#3
Hm, hol is tartottunk?
A történet úgy sacc/kb egy éve kezdődött: gondoltam megnézek még egy animét, mert sok helyen hallottam róla és mindenki csak jót mesélt, utána irok egy összefoglaló postot az akkoriban megnézett sorozatokról. A terv az volt, hogy pihenés képpen leülök egy-két kellemes délutáni órára, elvégre 13 rész nem tart sokáig. De naiv voltam... Szóval ime:

Aria the Animation:
Emberek! Vizet találtak a Marson!! Akinek nem ez volt az első reakciója, az szerintem elnézte a lényeget. Az anidb tagek szerint "extremely peaceful". Azt hiszem, ezt a kifejezést egész eddig alábecsültem. Sokmindenre fel vagyok készülve azt hiszem, de hogy egy animében kevesebb konfliktus legyen mint a Tesz-Vesz városban.. sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy hiába tetszik a hangulat, valahogy velem ez összeegyeztethetetlen. Szóval szép volt, kellemes volt, és szinte kizárt, hogy megnézzem a folytatásait.
Ajánlani fogom bármelyik ismerősömnek aki még nem nézte meg idő közben, és szüksége van egy kis kikapcsolódásra.
#4
Games / Re: StarCraft
2009-01-28, 23:34:40
Gondolom kóreaiaktól vették át, ahol már régóta van Starcraft szak is fősulin. Nekik mondjuk legalább tényleg van is hozzá kellő hátterük meg akármi, hogy jól eléljenek belőle egy darabig, de amcsiknál nem tudom. :)
#5
Quote from: Dreamcleaver on 2009-01-17, 19:24:20
Kicsit hektikus a játékmenet, és nem igazán lehet követni az infókat. Pl egyszer kiadott egy targetelős skill-t, de semmit nem írt, hogy ez most mi, én meg azt hittem az újonnan letett unit healje, erre elnyomtam a legerősebb unitomra, aki egy ütéssel 2 ellent is leszedett körönként, erre rábaszott egy 60 hp-s dmg-t és kinyírta. Ez már csak azért is érdekes, mert tudtommal nincs célzos direkt dmg skillem (sárga pakli). Bár lehet az LP-hez van köze, valamit hablatyolt róla egy pillanatra felugró kis ablakban...

Mellesleg aki játszik vele, olyan paklit válasszatok alapnak ahol sok a nagy ranges unit. Sárgákkal szenvedés az egész kezdőként.
Igen, valószinűleg az egy Soul Skilled volt. Azok úgy mennek, hogy sorban a kártyákról lemegy az LP amikor sérülsz, ellövik a skillt. Például ha a legelső Soul kártyádnak 1LPje van, akkor amint először sérülsz, jön a skill. Jobb föntre mindig kiirja hogy mit fog csinálni, elég arra figyelni kezdés képpen.
Igen, most nézem, hogy a sárgák tényleg nem erősek nagy távolságra. Viszont van egy kártyájuk (Cassovary King) ami minden egység Range-ét 1re állitja, szóval el tudod venni az ellenfél előnyét.

Milyen néven vagy? Akarsz egyet játszani, hogy menet közben is tudjak mondani tippeket?
#6
Quote from: Dreamcleaver on 2009-01-17, 17:43:31
Mindenképpen kipróbálom majd, de így elsőre riasztónak tűnik, hogy túl sok benne a randomitás, szerencse. Ha a unitok AGI-jai megegyeznek, random, hogy melyik jön előbb. A unit támadáskor random választ célpontot a támadható ellenek közül (your luck plays a part in attacking effectively - idézet a tutorialból, lol?). etc. Ez elég rosszul hangzik, de végső ítélet, majd ha kipróbáltam.
Ez igaz, de némi tapasztalattal azért nem ennyire vészes a helyzet. Szélsőséges szerencse persze el tudja dönteni a meccset, főleg az AGI esetében. Rengeteg módszer van viszont amivel a szerencse szerepét csökkentheted. A kékeknek ez az egyik fő erőssége: célozható képességek, AGI manipulálás (az ellenfeledét teljesen lecsökkenteni, sajátot megnövelni, vagy egyetlen kártyáét növelni, hogy tudjad mi-milyen sorrendben jön majd), igy több körre előre tudnak tervezni, miközben a többi szin körönként újragondolja a taktikáját. A pirosak a szerencsét általában azzal hidalják át, hogy bármelyik kártyájuk képes tisztességes kárt okozni a túloldalon, amiknek a helyrehozása leköti az erőforrásokat. A feketék az SP manipulálásban vezetnek, avagy ha az ellenfél nem tudja beidézni amit akar, akkor ugyan mit számit a szerencse? Ha mégis behozta, akkor még mindig ott vannak ellene a nagyon erős debuffok vagy éppen azonnal ölő képességek. A fehérek pedig ahogy eddig néztem elsősorban arra mennek rá, hogy túléljék az ilyen véletleneket.
Megjegyzés: természetsen nem kell egyetlen szinből összeállitani a paklit, csak egyszerűbb. Gyakori (és a legújabb set teljesen erre megy rá), hogy összekeverjük két, akár három különböző szin kártyáit, amik jó kombót alkotnak együtt.. nehéz és költséges, de nagyon szórakoztató. :)

Quote from: Rounin on 2009-01-17, 17:56:27
Yugi Skywalker...? :zomg:
Mondtál valamit? :D
#7
Alteil

Egy online CCGről van szó (kártyagyűjtős játék), japánból származik, és igazából már nyár óta játszom, de 1-2 korábbi hibája miatt nem mertem ajánlani, de ezeket mostanra szvsz megoldották.
A rendszere tudtommal teljesen egyedi, eddig hasonlót sem láttam.. ami általános, hogy ugye a kártyáknak statjai vannak (attack, def, hp, agility, range és persze lvl, továbbá LP, de ezt később), maga a játék pedig két 3x3as mezőn zajlik, ezek a két játékos térfelei. A kiválasztott lapot mindig először felforditod utána következő körben leteszed a térfeledre, onnantól van akcióban, ha valamilyen unit kártyát idéztél.
A cél az, hogy az ellenfeled LPjét nullázd(life point.. a félreértések elkerülése végett nem hp ez is). Erre alapvetően két módszer van: 1. ha nincs lent egysége a pályán, akkor a te kártyád támadhatja őt direktbe, 2. ha egy kártyáját leütötted és ő nem támasztotta föl, akkor amikor az lemegy a temetőbe, ő szintén sérülni fog 1 LPt (összehasonlitás képpen: 16LP a maximum, 6 a minimum, de az átlag az 7-9 van).
A játékmenet alapja az SP (spell point), ezzel csinálsz mindent: idézel kártyát, használsz skilleket és a 4 sphere-t is ezzel erősited (egyelőre kék, piros, fehér és fekete.. van bonyolultabb nevük is azért).. ahhoz, hogy lehivj egy lvl2es kék kártyát kell 2 sp az idézésre és 2 pontot korábban a kékre is kellett raknod. A taktikázás egyik fő eleme az, hogy az SPvel hogyan gazgálkodsz, merthogy ebben a játékban nincsen a "kezedben" kártya. 25 lapos a paklid, és amire van elég SPd és a szinén pontod, azt hozhatod amikor csak akarod. Szóval nincs olyan, hogy ha mást húztál volna akkor nyerhettél volna.. lehetnek fix stratégiáid vagy kombinációid amiket csak a saját és az ellenfeled ügyessége korlátoz.
Soul kártyák: a paklitervezés és a skillkombózás itt kezdődik. 5 kártyáról van szó, amik közvetlen módon nem kerülnek játékba, de ezeknek az LPjének az összege adja meg, hogy neked mennyid van (az 5 kártyáé együtt+1). Ezek teljesen sima kártyák, olyanok mint amiket játékba is használsz, azzal a specialitással, hogy rendelkeznek Soul Skillel, ami akkor lép működésbe, ha fogy az LPd... óvatlanul rohamozó játékos gyakran találja szembe magát azzal, hogy elfüstölt a serege, mert Soul Skillek közt sokféle van: ami sebzi az ellenfeled, ami simán leszedi egy kártyáját, valamelyik a saján kártyáidat buffolja, de elég sok közüllük SP-t ad vagy épp feltámaszt/temetőből visszahoz. Kellemetlen meglepetések sorozata visz el a győzelemhez. :)
Mivel akit érdekel a játék a legelején választania kell a 4 kezdőpakli közül, ezért valami rövid összefoglaló a szinekről és a stilusukról:
1. Fehér/sárga: Milyen is lenne? Erős gyógyitások, feltámasztás, pajzsvarázslatok, az átlagnál messze több HPval rendelkező egységek, akik kicsit lassúak ugyan, de ha nem állitják meg őket időben, akkor később már talán nem is fogják. Korábban ez a szin jelentős hátrányban volt, mert a régi kezdőpaklija túl gyengére sikerült, de az újról csak jókat hallottam eddig.
2. Fekete/lila: A sötét oldal.. élőhalottak, lycantrophe-ok, és egyébb érdekességek. Jellemzőjük, hogy magukra nézve is legalább olyan veszélyesek mint az ellenfélre, dehát előfordul az ilyen, ha győznek ugyan miért baj az áldozat? (főleg ha utána úgyis föltámasztják) Különösen éjszaka veszélyesek.
3. Piros: Még szép, hogy tűz. Nagy ütőerő, rövid élettartam.. persze minden relativ, az ellenfélé mégrövidebb lesz. A rush taktikáról hires ez a sphere, itt vannak a legerősebb alacsony szintű egységek (amikor egy lvl2 is körönként üti le mások lvl3-4es egységeit, akkor az azért gyors gondolkodásra ösztönzi az áldozatot). A magasabb szintűek meg letakaritják az egész pályát...
4. Kék: Viz és szél, avagy a "taktikai szin". Miközben mások a meccset megnyerni próbálják, a kékek inkább irányitják. Pontos időzités és jó célzás a titka, ha messzebbre látsz előre mint az ellenfeled, itt megvannak rá az eszközök, hogy ezt ki is használd.
Részletesebb leirások és tutorial persze van az oldalon, és én is tudok még mondani/kérdésre válaszolni, ha kell.
Honnan lehet új kártyákat szerezni? Ha van egy jó győzelmi szériád (általában már 3-4+ is elég), akkor van rá esély, hogy "treasure battle"-t kapsz következő meccsre. Ugyan olyan meccs mint máskor, csak a győztes a géptől meg fogja kapni azt a kártyát amit meccs elején mutat (nem lehet mástól kártyát elnyerni, igy ha már valami a tied, az is marad). Ezen túl van két játékon belüli pénznem is, ami ide fontos, a Gran. Ezt leginkább a győzelem/vereség arányból lehet gyűjteni, amit hetente értékelnek, továbbá egy kis memory játékkal. Persze vannak eventek is amiknek a dija kártya vagy gran.
A GM gárda aktiv, rendszeresen játszanak és szerveznek eventeket is. Kedvencem, hogy kéthetente fognak egy lapot amit senki nem használ (na vajh miért nem?) és azt mondják, hogy aki kitalál vele egy jó paklit és stratégiát, az nyer.

Még két dolog, ami a játékot közvetlen nem érinti, de fontos:
Ingyenes, de persze mivel a szervert fönt kell tartani van lehetőség fizeni, amiért Gran-t kapnak, szóval messze több kártyát szednek össze mint azok akik tényleg ingyen játszanak. Semmi olyan speciális dolgot nem lehet venni amitől az ingyenes játékosokkal szemben fix előnyük volna, egyszerűen több a kártyájuk, többől tudják felépiteni a paklijukat, de a győzelmet ez még nem garantálja (ez volt az egyik gond ami mostanra megoldódott: az előző set-ben volt egy kártyakombó amit szinte csak önmagával lehetett legyőzni.. voltak rá más módszerek is én is találtam egyet a saját kis arzenálomban, de attól még túl erős volt. a mostani set-ben ez teljesen eltűnt, egyszerűen nem éri meg).

A másik pedig, hogy nagyon szép animés kinézete van a kártyáknak. :) Az angol verzióban jelenleg meglévő összes lap.. lehet nézelődni. Több ismert mangaka és rajzoló is készitett néhányat (asszem egyébként a többséget.. csak én nehezen jegyzem meg őket :redface: ), és ahogy néztem a későbbi set-ekben még jópár művész csatlakozik. Néhány példa, de minden kártya mellé odairták, hogy ki készitette, valszeg ti többet ismertek.


U.I: ha valaki kipróbálta és tetszik neki, pls irjon rövidebbet, ez már megint túl hosszú lett.
#8
School Days

Igy egyszerűbb:
[spoiler]
Dél körül fejeztem be, most elkezdett fájni az oldalam a röhögéstől. Ah, majd elmúlik, de az élmény örök.
Aki elolvas egy school days cimű postot, és még spoilerbe is beletekint, gondolom már ismeri a sorozatot, talán játékot is, de legalábbis nem ez az első spoiler, szóval nem megyek bele alapsztori leirásába [nem akartam előkotorni a saját topicját olyan békésen eltemetődött :) ].
Először arra gondoltam, hogy ilyen egysikúan kezelni a csajokat mint itt, animében még nem láttam.. gondolok itt arra, hogy egy csók után (az se számit, hogy a csókot akarják-e) minden egyébb részlet fölösleges, onnantól b**ható bármelyik. Ami mint ilyen nekem elsőre pazarlásnak tűnt, mert egy csomó lehetőséget alapból kizár amit a való élet meg a többi anime azért megpróbál kiaknázni, mégha gyakran sikertelenül is. Aztán rájöttem, hogy ennyire sik hülye népséget nagyon másra úgyse tudtak volna fölhasználni, a két főbb szereplő meg a rekordtartó, mert ők megpróbálták egymást és saját magukat meggyőzni arról, hogy nem erről van szó, na mindegy.
A végét úg az 5-6. rész körültől sejtettem, pár apróságon kivül elég kiszámitható volt, de legalább jó előre elkezdhettem nevetni. :D Pl a terhességi játékot előre nem gondoltam volna, de egyértelmű volt, hogy csak kamu, elvégre fősrácnak csak farka van, töke az nincs.
[/spoiler]
#9
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-10-24, 09:40:37
Quote from: Dreamcleaver on 2008-10-24, 04:05:05
Quote from: Zsiga on 2008-10-24, 03:26:48
A greater bash nem stun, nem zavarják egymást a craniummal.

Igen, de épp ezért érdekel, hogy mi van, ha mindkettő bejön egy atkon. Kap stunt is meg el is löki?
A kérdésed erősen elméleti, mivel a greater bash stunja hosszabb mint a craniumé, igy ha mindkettő bejön egy ütésre, akkor csak annyi történik mintha lett volna egy greater...
#10
Games / Re: StarCraft
2008-10-19, 20:05:35
Quote from: chilip on 2008-10-19, 18:59:14
miért van az hogy lementett replayben legalább a parancsok fele hiányzik? pl visszajátszom, és az ellennek nem is mozdulnak a munkásai, nekem se de a munkásokat megépíti a HQban és elküldi dolgozni, de azon kívül semmit nem csinál. legyárt egy valag munkást és termel.

ed.: 1.15.3 van fenn
Ilyen három esetben fordul elő tudtommal: ha nem stimmel a játék és a replay verziószáma ezt egy patcher progi megoldhatja, vagy, ha hibás a lementett replay. Ez pedig szivás. És ha pl bwcharttal megnyitod a replayt elemzésre, miközben a játékban is visszanézed.
#11
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-10-11, 17:22:20
Quote from: NLZ on 2008-10-11, 16:59:48
Ha nem balar lett volna, hanem bármelyik más hentesgép, akkor is ugyanúgy a bázisra menekültetek volna. Bara nem olyan félelmetesen imba. Vagy azt mondod akkor, hogy a hősök felét nem érdemes komolyan venni, mert mindegyik imba?
A helyzet az, hogy bár rengeteg hős van aki ekkora előnnyel kinyirt volna minket, nem ez volt a lényeg. Balanar éjszaka kb 20 másodperc alatt keresztülrohan a pályán, igy ha pl selmo a bal lane-en farmol mint ahogy azt általában tette, akkor ha kinyirjuk, nincs időnk visszavonulni a bázisra, mindenképp belehalunk. Ha bala helyett mondjuk kentaúr van, akit mondjuk épp szintén nem tudunk kinyirni, már megint más lett volna a szituáció, mert amint meglátjuk, hogy elvonult haza vagy messzebbre, kimehetünk gankolni.
#12
Games / Re: Játékostárs kerestetik
2008-10-11, 16:21:52
Quote from: Zen on 2008-10-11, 16:18:37
Indítottam.
5.30.163.48.
Csak valaki majd írjon rám hamán ha megvagyunk mert nem fogom 20 percen át bámulni warcraft képernyőt.
A szándék a fontos tényleg, de jelen pillanatban asszem épp arról van szó, hogy hamától függetlenül kéne megoldanunk a dolgot, mert ép pl sikeresen fölcsatlakoztam, és szinte egyből le is dobott. Úgyhogy hamás üzenet és hamás ip nem nyerő átmenetileg. (sajna továbbra se vagyok jó host)
#13
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-10-05, 03:58:24
Quote from: Zen on 2008-10-05, 03:21:57
Ki osztályozza?
Az elv az volna, hogy mindenki elkésziti magának ezt a pontozást, azt ide földobja, majd átlagolunk valahogy és ezalapján tudnánk majd úgy csapatokat osztani, hogy ne legyen egyik oldalon se túl sok gyengébb vagy erősebb játékos. Ez persze erősen szvsz megoldás, de azért elméletben mindenkinek van tapasztalata és vélemény erről.
#14
Games / Re: StarCraft
2008-10-03, 15:43:21
Quote from: Tycho on 2008-10-03, 10:11:41
Hát ezaz... egyszer az ő képernyőiket kellene látni nem a kommentátorét... Szerintem félmásodpecrenként teljesen új helyre kattintja a kamerát... Egyszer láttam egy ilyen SC droidot pár éve egy lanteremben bneten pwnolni, ott azután meghúztam magam...

Kiku: ismerek egy srácot aki 1 zergel széttép 7 protosst úgy, hogy a protossok teamben vannak... És bármilyen 7v1et megnyer az AI ellen... Leckéket kellene vennem tőle ::)
Időnként mutatják a játékosok képernyőjét is, sajna ritkán (bár ahogy közeledik a döntő, mintha egyre több bevágás lett volna), de ha akarod, utána tudok nézni 1-2 olyan meccsnek amin van ilyen rész, asszem még emlékszem kik játszották őket. Azt néztem amúgy, hogy maga a kép még nem is ugrál olyan sokat, kb 2-3 másodpercenként (ami alatt én azt is alig fogom fel, hogy mi merre, de valahogy ennél gyorsabbra számitottam), viszont a kijelölt egységeket mutató rész az másodpercenként vagy 20at villan, eközben még parancsokat is adnak nekik...

AIból meg még ellenem is 3 kell szövetségbe, hogy azért már nehéz legyen, de néhány trükkel valszeg tudnék többet is kezelni (zerggel 5pool rush meghülyiti az ai-t), szóval ezt régen tényleg nem a gyakorlott játékosoknak találták ki, és úgy nézem még azóta se fejlesztették föl a 10 év alatt kialakult taktikákkal. :)
#15
Games / Re: StarCraft
2008-10-03, 01:38:35
Azért ehhez egy kis megjegyzés:
Végignéztem ennek a bajnokságnak az első évadját, ami augusztusig tartott, és nézem most is tovább. Eddig egyetlen egyszer került elő Valkyre, és Nuke-ot is csak egyszer láttam, szóval Boxer taktikája teljesen szokatlan volt és meglepő. Kóreaiak ritkán nuke-olnak, gondolom erre több okuk is van, ezért lepődött meg a kommentátor annyira.

Amúgy az első évaddal párhuzamosan én is végigcsináltam azt (ha lesz rá időm megint, valszeg újra ezt teszem majd :) ), hogy vasárnap délben megnézem a közvetitést, tök jó, értem, átlátom, megyek bnetre, és állandóan veszitek amiatt mert nekem a gatewayeim valahogy nem termelnek folyamatosan csapatokat, mint nekik. :D
#16
Games / Re: StarCraft
2008-09-22, 03:58:44
Quote from: kikuchiyo on 2008-09-22, 00:47:45
Nincs szó, sem több szóból álló kifejezés, hogy mennyire pancser vagyok.
A multitaszking képességemnél csak a micromanagementem rosszabb.
How do I defeated Protoss with Terran?
Ezek az átkozott Zealotok hármasával tépik szét a Marine-eket, ha meg várok, amíg összegyűlik egy nagyobb seregem, addigra felfejlődik és könnyedén kinyír.

Nem veled van a hiba, megnyugtatlak. Marine-ból protoss ellen 4 darab éri meg összesen, a legelején egy bunkerbe, több teljesen értelmetlen. 1-2 vulture kell aknával nagyon gyorsan, és siege tank, ha dragoon jön, amint lehet. Ezen kivül érdemes az épületeket tömören pakolni, hogy ne tudjanak olyan simán lerohanni, esetleg, ha olyan a pálya, akkor leszűkiteni a bejáratot a bázishoz (oda aztán 1-2 akna és nem jön be ameddig nincs observere).
Zerg ellen gyalogság, protoss ellen járművek, tank és vulture tömegtermelve az elejétől a végéig hatásos, vagy goliath, ha légierő érkezik. Meg ahogy Lythis mondja: emp a vesselekből. Belelőve a tömegbe, gyakorlatilag 500-700 körüli sebzés a protoss seregre
#17
Quote from: Zen on 2008-09-21, 19:37:53
Quote from: Zanador on 2008-09-21, 19:33:59
Asszem nálunk a "perzsekény" (vagy hogy is volt) vitte az első dijat.  :haha:
És az mi a rák?o_O
Hahaha, ez még mindig igy van. :D A Perzsekények a hüllők csapata.. sárkányok, és rokonaik.. asszem a "perzsekény lobbantó" az épp a tűzsárkány, de mindjárt utánanézek és javitom, ha mégsem..

Edit: angolban drake és Flare Drake.
#18
Igy mostmár összeállt a kép, értem. :)
Wesnothnak még egy régebbi verziójával találkoztam először, azóta többször előkeresetem (nem tudom melyik, még az emberek és elfek serege 90%ban egyezett), angolul raktam föl, később unokatesómnál viszont már magyarul (angolul nem tud), legalább másfél óra röhögés lett az első meccsekből mire rájöttünk az egyes egységekre, aztán inkább átváltottunk angolra és forditottam ameddig megszokta... Asszem nálunk a "perzsekény" (vagy hogy is volt) vitte az első dijat.  :haha:
#19
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-09-18, 21:45:14
Maginát egyszer láttam eddig, hogy 1v1ben is megállta volna a helyét, az meg lvl20+on volt amikor harg as-cranium kombinációt rakott rá, minden egyébb esetben csak idegesitésre volt alkalmas, gyilkolásra nem (természetesen Leo-t megszivatja, mertha nincsen mana, nincsen föltámadás, meg még pár egyébb hőst hasonló stilusban.. voiddal túl korán löveti el az ultiját, ha elkedi megcsapolni a manát.. vagy egyáltalán nem ultizik, vagy csak 1 hőst fog le vele, stb). Vele például pt vladi és Hand of Midas szokott lenni az első három tárgyam, változó sorrendben, mert ez utóbbi as-t is rengeteget ad, és a farmolásban is segit kicsit (blink az erdőbe, +200 gold, blink vissza a harcmezőre).


Pitlord, meg str, jah. Nuker tank (valszeg a nukerség miatt emlékszel intre, és azért, mert úgy kell itemezni szvsz mintha az volna [bár a vladi+fury kombó nem épp intes, és szinte elég is neki egy jódarabig]), ami ugye jó dolog, és igen, ha a hősfelállás miatt torony alatt nem tud harcolni az ellenség creepek nélkül, akkor ameddig pitlord is védekezik, nagyon megneheziti az ostromot. Nameg asszem 1-2 szélsőséges eseten kivül eddig nem láttam olyat, hogy bármelyik másik hős több creepet ölt volna mint ő. :)
#20
Games / Re: Játékostárs kerestetik
2008-09-02, 00:49:26
Quote from: NLZ on 2008-09-02, 00:45:34
Jó lenne a dota, csak egyensúlyozni kéne a csapatokat. :)
Ebben segitségül kérnénk a szakértelmedet, mert mi kb a 2. játékhónap óta próbáljuk ezt megoldani, de még nem igazán sikerült. :)

BTW attól még mert továbbra is szeretnék dotázni amikor vagyunk rá elegen, benne vagyok egyébb játékokban is (UT-t épp keresem).
#21
Quote from: Chronus on 2008-08-25, 17:25:52
Quote from: NLZ on 2008-08-25, 14:01:23
Jó, én a szivatósdira gondoltam. :P
Jaaaaa... Értem. A szivatósdi engem annyira nem hatott meg. A szentföldi Steath Mission szétkúrása, és az említett "love me only mommy" után viszont már nagyon főbe akartam őket lövetni. Eshetett volna rájuk egy szikla, vagy megehete volna őket egy coalian (esetleg a theEND), csak pusztuljanak már el a képből végre. Lehet Eureka kapott volna egy neat character developement-et a haláluk hallatán..... de annak is jobban örültem volna, mint nekik.

Az egész jelenlétük csak arra volt jó, hogy szétcsesszenek mindent, ezzek kb vagy 6x életveszélybe keverve mindenkit, és aztán bőgjenek rá egyet.

Eureka felvehetett volna más kölköket is, mert ezeknek az apját Murphynek hívták, az biztos.
Mi a bajod a gyerekekkel? Nekem külön feldobta a hangulatom az egész sorozat alatt, hogy egy átlag animében ha a fősrác vagy a barátnője elsirja magát, akkor most itt helyette egyszerre 5en sirtak minden egyes alkalommal...
#22
Games / Re: Játékostárs kerestetik
2008-08-17, 22:35:36
Dotára még valaki? (1-2 óra ücsörgés után megpróbálom ezt a módszert is)
#23
Eureka 7

Huhh, épp most fejeztem be, és mint ez lenni szokott, "még mindig a hatása alatt vagyok". Azért ritkán üt egy sorozat ilyen nagyot. Tudom, hogy nem vagyok mindenre felkészülve, de azért 50 rész felvezetés után kb szoktam tudni, hogy mire számitsak, hát itt nem tudtam, a hatás nem is maradt el.

Akkor szokásosan a tapasztalatok:
1. "Love makes the world go around, and is known to provide +2 circumstance bonus to certain skill checks". (OotS)
2. Ez láthatóan más harcrendszer mint a Mai HIME, mert itt a "szeretlek" nem stunnol, hanem buffol, mint ez az első tapasztalatból látszik.
3. Ezt a nyomkövető lézert feltétlen meg kell tudnom hogyan működik. Képzeljetek csak el egy ilyenből készitett fénykardot.. Darth Vader azonnal nyugdijba vonulna. :D


A történet egy kis faluban indit, ahhol a fősrác éldegél. A nagyapjával lakik, miután az anyja meghalt, az apja pedig, akit csak lazán a világ megmentőjének hivnak, eltűnt.. már sok évvel ezelőtt, úgyhogy Renton nem is igazán emlékszik a szüleire. Egy nap bele szörföznek a házába egy mechával a tetőn keresztül. Ennek ő úgy megörül, hogy egy rész múlva szerelmet is vall a pilótának, aki egy csendes, titokzatos, szerencsére korban látszólag kb stimmelő lány (az akciót én is bevállalnám, mert jó csere a szoba életem szerelméért, nem is beszélve a poénról, amit a jelenet ad, de a panelben fölöttem lakó asszem nem osztaná a lelkesedésem). Igy kerül bele a barátunk az események forgatagába, és mint ahogy ez már csak lenni szokott, fogalma sincs semmiről, igy vele együtt felfedezhetjük ezt a csodálatos világot, ahol mechán szörföznek a népek, és körben békésen lövöldöznek.

Megragadnám az alkalmat, hogy a műfajban járatosabb fórumos társaktól némi ajánlást kérjek olyan mechás animék nevével, amiben a mecha atomerőművel, kerozinnal, benzinnel, vagy akár széntüzeléssel megy, mert azokból, amikhez szeretet kell, kicsit sokat láttam ebben az elmúlt 50x20 percben. Mondjuk nem tudtam elfojtani egy nevetést az irónián, amikor kiderült, hogy a mecha gépágyúja is szeretettel működik. :] Egyúttal asszem le kéne szoknom ezekről az érzelem orientált animékről, mert bár szórakoztatóak, és jó időtöltés megnézni párat, azért a logikai egységemet halványan sérti, amikor a "mert szeretem és meg akarom védeni" mindenkinek és mindenre jó és elegendő indok.
Végezetül némi spoiler az erősebb idegzetűeknek:
[spoiler]Ami végül annyira fejbevágott, hogy a székem is majdnem összetört a csapástól, az a hatalmas sziv volt a Holdba vésve.. legalább másfél percig nem kaptam levegőt utána, és kb 10 perc kellett mire rájöttem, hogy pislogni se ártana... azért erre tényleg nem számitottam volna.  :eek:[/spoiler]
U.I: még egy kis spoiler
[spoiler]spoiler[/spoiler]
#24
Games / Re: Játékostárs kerestetik
2008-08-14, 01:43:18
Sajna ez az éjfél körüli megjelenés a legtöbbeknek már lefekvési időn túl van, és pláne igy, hogy most selmo sincsen, legalább még 2 embernek kéne meglepő módon ilyenkor is elérhetőnek lennie ahhoz, hogy játék legyen belőle.
#25
Games / Re: Játékostárs kerestetik
2008-08-10, 18:32:46
Általános találóskérdés: dotára ma hányan vagyunk várhatóak?
#26
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-07-23, 21:59:56
Ez ugyanúgy hozzátartozik, mint a focihoz a verekedés a parkolóban. Ha nem tépnék egymást, nekem is hiányozna a feeling. :D

Egyébként meg a tegnapi meccsek épp jó példák voltak arra, hogy mikor nem a hősökön dől el a meccs. Emellett mi se voltunk bénák, egyszerűen csak igy jött ki, nem hibáztatok akkorát amit kihasználhattunk volna. Meg nem tudom direkt-e vagy véletlen, de nem került sor 3v3as összecsapásokra, igy Void ultiját 1v1ben menekülők megfogására kellett elpancsolnom mindig. Ha direkt csináltátok, akkor nagyon jó taktika volt, ha véletlen, akkor az, mindenesetre bejött.
#27
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-07-22, 03:30:49
Magánál a Pollnál talán szerintem fontosabb volna azzal tisztában lenni, hogy ki és miért szavazott arra, amire? Talán, ha ezeket egyben leirva látnánk, akkor jobban tudnánk dönteni játék elején is. Például elmékszem olyan szituációra, amikor Zsiga miatt volt AR helyett AP, még azokon a meccseken is, amiken Zsiga nem játszott, és minden jelenlévő korábban az AR mellett szavazott, vagy legalábbis ki akarta próbálni. Pusztán mert megszoktuk, hogy akkoriban AP-t irtunk, és kész.

Részemről mindegy, hogy mi a játékmód, az egyetlen ami érdekel, hogy tovább javitsuk a csapatmunkát, és ha ehhez szerintetek valamelyik mód kell, akkor legyen, ha 5 perc szünet kell meccs előtt a hősök, skillek, tárgyak megbeszélésére, akkor az, ha pedig fix csapatokban akartok formamutatványokat gyakorolni, nekem az is megfelel.
#28
Az egyik barátommal pár hete beszéltük ezt át újra egy felmerült szituáció kapcsán, ennek az eredményét irom le mint a nézőpontomat:
Kiindulás: őt nem tartom önzőnek, magamat határozottan igen.
Hasonlóságok: mindketten szoktunk segiteni ha úgy adódik, és ezt pusztán azért, mert néha tényleg jól esik. Továbbá, ha már belefogtunk, nem hagyjuk félbe, és teljes elszántsággal csináljuk.
Különbségek: ő annak örül, ha megérdemelten hálásak neki. Nem várja el, de mindig ezért tesz bármit is. Én a hálával, vagy azzal az ismerősömmel akinek segitettem nem foglalkozom különösebben, inkább maga a szituáció és annak a megoldása érdekel. A tapasztalatért csinálom, és időtöltésből, az, hogy ez valaki másnak jó, hát előfordul.

Egyébként meg egy önzetlen cselekedet után a jó érzés ahogy nézem inkább velejáró, mint következmény..
(avagy attól még mert mindig a szamár orra megy elől és a farka hátul, az orr nem okozza a farkat :) )
#29
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-07-22, 02:39:45
Ezt úgy mondod, mintha nem tudnád, hogy sohasem az van amit az emberek szeretnek, hanem amit megszoktak. :)
#30
Games / Re: Defense of the Ancients
2008-07-22, 01:55:32
Quote from: Dreamcleaver on 2008-07-22, 01:35:22
Akkor azt hiszem, hogy a random hőseimmel meg ad-hoc item buildjeimmel végképp feladom. Túllépett rajtam a usteam dota.  :D
Azt ne hidd. Még mindig általában véletlenszerűen választok és azzal a tárggyal megyek ami éppen eszembejut, de továbbra is én  vagyok a legjobb és legszerényebb. :D

Egyébként meg megspóroltam a dotafórum regisztálást azzal, hogy azoktól kérdezek, akik regisztráltak. Talán kevésbé elegáns, de ugyanúgy működő módszer. (és sose olvastam leirást vagy itembuild tanácsokat)
Az AI map meg szerintem általában a mikrózás begyakorlására hasznos, meg a tárgyak megszokására. Ha gép ellen tudsz magadnak pénzt szerezni, akkor ellenünk is, és megnézheted, hogy milyen nagyobb tárgyak tetszenek. A módszer fő hátránya, hogy ott helyben nem tudsz senkit megkérdezni, pedig ahogy emlékszem nekünk a "most mégis mi a fenével lőttél le fél hpról?" egy állandó kérdés volt. :)