Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Alkyra

#31
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-12, 21:37:50
Quote from: Kraivan on 2011-12-12, 21:32:34
Quote from: Alkyra on 2011-12-12, 20:10:08
Quote from: Zen on 2011-12-12, 19:24:38
Quote from: Alkyra on 2011-12-12, 19:18:37
Kraivan:

SpankedNugget néven vagyok most fennt, majd vegyél fel. A rendszer komolyan veszi, szépen gyűjtögeti aztán kapod a kalapácsot...
Hát ha látják chaten h jungelezés miatt sír a sok marha, nagyon nem kap kalapácsot.

Bár, ha ugyanakkora marhák olvassák a tribunalt is..

No ez az...
Azmiaz?

Jobb ha nem tudod...
#32
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-12, 20:10:08
Quote from: Zen on 2011-12-12, 19:24:38
Quote from: Alkyra on 2011-12-12, 19:18:37
Kraivan:

SpankedNugget néven vagyok most fennt, majd vegyél fel. A rendszer komolyan veszi, szépen gyűjtögeti aztán kapod a kalapácsot...
Hát ha látják chaten h jungelezés miatt sír a sok marha, nagyon nem kap kalapácsot.

Bár, ha ugyanakkora marhák olvassák a tribunalt is..

No ez az...
#33
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-12, 19:18:37
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-12, 18:23:18
Rammus Taunts

"Your profession...dead-guy."

Quote from: Alkyra on 2011-12-12, 10:37:45
A passzívja, ha Ezreal nem módosította egy stackelős (9-ig természetesen) stat buff lesz. Amikor ötleteltünk, akkor még nem jutott eredményre, hogy növelt AP-t kap vagy minden egyes spellje egyre erősebb lesz szóval ez változhat.

Szóval senki nem tudott semmi értelmeset kitalálni a nine-tail theme-re? Jelentkeznem kéne champ designernek, de nem vennének fel mert nincs róla papírom...

Volt rengeteg ötlet, de Ezreal egyiket sem akarta... és mindenki a "Furry love" nevet akarta adni neki, de ezt is megvétózta az alkotó.XD Az egyik kedvencem volt ami 9 stack után aktivált egy külön kis illuzióból összerakott "területet", ahol az ellenfél nagyobbat sebez. (ugye a Nine-tail regékben erős illuzió varázslattal rendelkeznek)

Ez volt az alap ötlet alapból...

"So, I went with this passive: Gumiho gains a charge whenever a spell is cast near her. Upon reaching 9 charges, X. What should X be?"

Nagyon limitálva van, hogy mit csinálhat az ember sajnos, pedig jött a sok remek ötlet.



Kraivan:

SpankedNugget néven vagyok most fennt, majd vegyél fel. A rendszer komolyan veszi, szépen gyűjtögeti aztán kapod a kalapácsot...
#34
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-12, 17:54:36
Quote from: Kraivan on 2011-12-12, 17:06:55
Amúgy milyen büntetés jár ha reportolnak vkit? És mi a folyamata?

Csak azért mert nem mintha érdekelne h lenooboznak, vagy valami, de ugyebár a dzsungelezést olyannyira lenézik, h anyáznak 2 percig, aztán fenyegetnek reporttal, majd közlik h már reportoltak és tovább anyáznak mindenkit. :D

Csak remélem nem fog egy ban login screen fogadni a sok report miatt.

Amúgy nehéz ez a BOT rövidítés. Már tudom h bottomot jelent, de a "noob warwick bot"-ből valamiért hamarabb asszociálok arra h bot programnak titulál, mert csendben tűröm a hülyeségét.
Az ilyenek remélem 600 gold alá sose kerülnek (azaz nem költik el amit ütök nekik), de sejtem h nem érdekli a +xp és gold amivel földbe veri az ellent, a lényeg h noob vagyok.

A blue buff nélkül meg meztelennek érzem magam már. :D

Szóljál rám, hogy mikor vagy elérhető és játszom veled egyet. Mi is a neved? Mazsola?

Amúgy ne szegje kedved. Dzsungle az alap akárhol. Aki máshogy mondja az hülye és nem tud számolni.

A büntetés ban, de csak adott időre.
#35
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-12, 10:37:45
Hm...Láttátok a patch preview-ot? Life-steal, spell vamp rúnák? TF Buff? Az AP karaktereknek így most lesz egy elég jó sustain-je, főleg a spammy fajtáknak (Cassi..)

Me gusta.

Arról nem is beszélve, hogy a "közösen" Ezreal-el tervezett főhős most fog kijönni. (Még annó twitteren dumálgattunk, hogy mik is legyenek a főhős képességei és kért pár ötletet a néptől is:) ) Azt furcsálom mondjuk, hogy "dash"-re cserélte "teleport" helyett az ultiját.

Az mondjuk maradt, hogy 3 "ammo"-s a dolog. A charm-ot lelövöm most nektek:

Hasonló lesz mint Fiddlestick "Fear" képessége. Az ellenél a "fear" képességnél megegyező lassúsággal (gondolom észrevetéttek, hogy a karakter kicist belassul, amikor fiddle használja..) elindul a főhős irányába. Gyakorlatilag a taunt+fear torzszülött gyereke ez a képesség.

A passzívja, ha Ezreal nem módosította egy stackelős (9-ig természetesen) stat buff lesz. Amikor ötleteltünk, akkor még nem jutott eredményre, hogy növelt AP-t kap vagy minden egyes spellje egyre erősebb lesz szóval ez változhat.

Továbbá lesz valami sima Q sebzéső képessége és azt hiszem a harmadik skill, valami shield/defense akart lenni, de erről semmit nem tudni (csak elpöttyintette, hogy ezt gondolta még anno)
#36
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-09, 09:26:39
Quote from: Selmo on 2011-12-08, 18:38:43
Ezzel igazából csak az a gond, hogy ha az ellenfelekhez kerülnek 21-22-es szintű játékosok és a végén szembesülnek az 1000+ winekkel, akkor lehet anyáznak egy sort és igazuk lesz. Mondjuk van pár alacsonyabb szintű srác, szerintem velük simán gyúrhatod magad lvl 13-ig onnantól meg úgyis szabad a pálya.

Anyázzanak egy sort. Evvan. Velem is nem egyszer játszották el a lvl 30 - lvl 1 kombót és tudom, hogy kb 7-8 meccs után amikor az ember még nem veszített úgyis lvl 30asokat fog kapni.. (szintúgy saját tapasztalat...szegány lvl 5-ös csávókám egy fulll lvl 30-as csapat ellen)

Továbbá amúgy is nehezített csapatokat kapnánk, mivel premade...

Hadd kérdezzem már meg a következőket, ha már így benne vagyunk a témában, hogy ki mit szokott játszani? Kinek mi a kedvence és miért? (ez a kérdés minden emberkének megy.:))

Én kb mindent, de főleg ezeket szoktam használni:

Jungle: Nocturne, Shaco
Top: Irelia, GP, Garen, Wukong, Nasus
Mid: Kassadin, Sion, Anivia, Annie, Orianna, Brand, Cassiopeia, Twisted Fate,
Bot: Vayne, Caitlyn, Tristana, Soraka, Sona

Meg még egy rakat akinek most a neve nem jut eszembe, de játszom vele elég gyakran. :) Kb mindenkivel játszottam leszámítva egy-két új karaktert, de a fentiekkel vagyok "jobb".


edit: Ezt nézzétek meg gyerekek.....a kínaiak alkottak...

http://lol.uuu9.com/201112/388870.shtml

(Bush-ren)
#37
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-08, 17:59:43
Quote from: Selmo on 2011-12-08, 17:51:33
Quote from: Kraivan on 2011-12-08, 11:40:20
Ha belogolásnál írja ki, akkor Eu Nord/East.
Ha hajlandó vagy játszani lvl 30-as ellenfelekkel - 700+ win -, és van mikrofonod, hogy mumblet használj, akkor szívesen látunk körünkben és majd elválik mekkora noob vagy. :D  Usteam szobába lépj be és ha estefelé van valaki fent, írj rá és megbeszélhetők a részletek, csak zsozsora ne írj rá, mert ő mindig online. :)

Én elég tökösnek érzem magam a feladathoz, csak 30-as karim nincs. lvl 1-es friss tojást is befogadtok? :) Lassan már 2 éve játszom ezt a játékot, szóval nem vagyok benne rossz szerintem. Nem vagyok pro ezt nem állítom, bőven csinálok hülyeségeket, de nem vagyok hülye.
#38
Quote from: .Attila on 2011-12-08, 14:18:48
Nekem korrektül beállították a gitárt V52nél.
Javaslatom viszont az, hogy vigyél saját húrkészletet, mert kicsit drágábban számolják a boltinál.

Viszont mintha Alkyra nem pesti lenne.

De pesti vagyok.^^ Azon belül is zugló.

EDIT: LOL!!XDXD Vintage 52 ott van a párom lakásától kb 50 méterre... Hát ezért sem kell nagyon utaznom majd...
#39
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-08, 14:55:59
Quote from: thrall on 2011-12-08, 14:53:33
Quote from: Alkyra on 2011-12-08, 14:35:19


Zombihulk? 2-3 seces stun? Ö....Mundo? Neki nincs is stunja, az alabárdokat meg ki lehet kerülni. Vagy Yorick? Neki sincs.

<---

Ó....Nem szóltam. Kicsit megfeledkeztem róla. :) Amúgy nem nerfelték le neki is 1,5 másodpercre még anno?
#40
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-08, 14:35:19
Ahogy a kolléga mondta. Továbbá van replay program LoL-hoz, csak le kell tölteni és nem hivatalos, de hivatalosan elfogadott és ajánlott.


http://www.leaguereplays.com/

Smite az alap! Szokj hozzá. Később amikor lesz az ellenfél is jungle, akkor NEKED kell majd időben ott lenni fejben és megfelelően smiteloln, mert simán előfordulhat h az ellenfél berohan közétek baronnál, hogy egy smite-ot toljon bele és megszerezze. Nagyjából 90% az esélye, hogy meghal, DE a baron túl nagy előny a csapat számára és bőven megér egy halált.

Ne becsüld le a smite erejét.

Ranged carry-hez tipp WW-vel. Tartogasd a "healt" és amikor utoléred kóstold meg. A ranged carry általában squishy.

Zombihulk? 2-3 seces stun? Ö....Mundo? Neki nincs is stunja, az alabárdokat meg ki lehet kerülni. Vagy Yorick? Neki sincs.

Egy kis olvasmány amúgy:

https://docs.google.com/document/d/1kCkK7doagEkGp5AOiLGTGklClX6JV-1Uy_blqNogQYU/edit?hl=en_US
#41
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-08, 11:01:45
Quote from: Kraivan on 2011-12-08, 07:21:38
Nagyon fárasztóak az emberek.
Amíg lvl5ös kisnoob voltam, valahogy mindenki tette amit úgy érezte h tennie kell.

Most 14-es szinten vagyok, és jobban ég a chat mint az karakter mozgása.
5ből 1 csata ami érdemre méltó, a többi az a 6. percnél rageelés és afk, majd 20nál surrender vagy 5vs3 csata.

Az embereknek amúgy mi baja a dzsungelezéssel?
Ok, h Warwick lane mögül tud támadni, de ennyi erővel bármelyik kari tud.

Ha tornyot védek, akkor már játék telepítésekor látszott, h mindenki harass taxot nyom. Beállok melee-vel védekezni, és az ellenfél íjáasza varázslója szinte sértetlenül b*szogat. Így warwick-al jungle/ganking megy.

Tegnap kipróbáltam Caitlyn-t. 2. körben éles vitám volt azon, h miért erőltetik őt középre, amikor a passzív bónusza h a headshot count bushból 2vel növekszik. Utána sokmindent megmagyarázott h 1/20 kill volt ellenfél javára.
Ha már Cait... nem lehet "megforgatni" a kamerát. Az ultija ugyebár az h nagyon messzire tud lőni, és amikor lila oldal vagyunk, akkor mindig hátrányban érzem magam, mert az ui kitakarja a látófelület egy részét.
Tudom h a kamera fixet ki lehet lőni, de azzal meg kényelmetlen pásztázni. A kurzor billentyű meg messze van.

Tankokkal kérdés:
Sok jungle után gondoltam kicsit vissza Rammus. Tankoljunk.
Ám ezen a  szinten mindenki Lifesteal/aspd-re gyúr és vagy ranged-el vagy valami ambusher blinkelős szeméttel jön.
Ezekre van ellenszer, mert szinte az az érzésem, h a lifesteal/attack speed a jó mindenkinek. Tankkal is hiába gyúrok armorra, lassan halok, de kivéreztetnek.

Melyik a célszerűbb:
armor + lifesteal vagy armor + hp-reg?

Bár a tankolás most lehet azért gáz, mert nem a rúnák nem neki kedveznek. Már 14-es szinten a sok kis rúna már egy ingyen kezdőitemmel ér fel.

Amúgy balancolják a hősöket, vagy van amelyik egyenlőbb a többinél?
Tryndamere rohad Undying rage-e már többszörösen felbaszarintott pl. 5 sec-ig immunis a halálra. -_-

14-es szint? Igen, igen. ezt el tudom képzelni. Pár nagyon hasznos tanács, nem viccelek:

1. Amint látod, hogy valaki rage képes (instalocker karakterválasztó képernyőn, IMID/IBOT stb játékosok, akik sokat pofáznak stb stb) azokat rögtön a játék elején TAB>MUTE (ott van jobb oldalt az infó résznél) Isteni funkció.
2. Kb 10-25-ig tele leszek ilyenekkel sajnos. :( Ez a community és ezek azok a szintek, amikor MINDENT bele kell adnod, hogy nyerj, mert az ELO-d jelenleg most változik erősen. Ha kell bejövök neked kis karival és segítek neked alázni, ilyenkor a duoQ a legegyszerűbb(te jungle és meg solo top pl vagy én carry te meg support bot lane-en )
3. Soha, de soha nem vitatkozz ezekkel. Soha ne húzd fel magad, garantáltan nem éri meg. Hülye volt valaki? Ez van, next game.  Azonnal el kell felejteni, ne hagyd, hogy azzal menjen az idő, hogy chateltek és baromkodtok, mint egy félőrült miközben a játékra kéne figyelni...
4. Ezen a szinten istentelenül ostobák az emberek és nem értik a jungle lényegét. WW egyik legjobb jungle karakter, ne aggódj.
5. AD Carry-vel SOHA ne játsz ezen a szinten. Az AD CArry-nek van a legnagyobb hosszútávú sebzése, ha kifarmolta magát. Nos itt kezdődnek a gondok.
   A; Ki kell farmolnia magát, amit max mid-en tudna, de oda nincs értelme beküldeni, mert egy jó AP carry a nagyobb hatóköre és BURST sebzése miatt megeszi ebédre(mint mondtam AD carry folytonos sebzést biztosít, nem jó burst karik ellen 1v1-ben amíg nincs megfelelő life-stealje)
  B; Kell egy jó csapat aki segíti. Support, Tank, Bruiser. Ezek mind kötelezőek neki. Ezen a szinten nagyon valószínű, hogy te nem fogsz ilyen profi csapatot találni magadnak...
  C; Sokan azt hiszik, hogy AD Carryizni jó, meg milyen erősek, mert látták streamen hogy aláznak vele a prok. Ez is egy kis bibi. Még én se tudok olyan szinten helyezkedni és még én se kaptam olyan csapatot, aki értelmesen ki tudta volna használni egy AD carry előnyeit.

Lényegében? Nem ajánlom az AD carry-t. Ahhoz csapat kell, profi csapat. Egy ad carry, akkor tud sikeres lenni, ha a csapat többi tagja 100% betölti a funkcióját. (viszont, ha van egy jó csapat mellé, akkor egy jó AD carry legyalul mindenkit..)

Amubsher blinkelős karik? Hmm..Amumu! Alistar! Amumu-t jobban ajánlom erre a szintre és vele még jungelezhetsz is, nincs annyi intelligenciája ezeknek, hogy tudják miként is kell téged counterelni és lvl 1 fight-ot sem fognak erőltetni. Amumu olcsó főhős továbbá és az ultijával játékokat lehet nyerni alacsony szinteken. (AoE Stun)

Lifesteal attack speed csak bizonyos karaktereknek jó, a többi részében ki kell kite-olni őket és ügyesen kell helyezkedni. Nagyon, de nagyon sok múlik ezen és ezt idővel meg fogod tanulni. Tényleg javaslom, hogy nézzél streamet own3d-en. Nem viccelek, nagyon sokat lehet tanulni a profiktól.
Amikor nézel egyet a következőkre figyelj:

Hogy mozog? Mikor és hova megy és MIÉRT? Mikor hagyja el a lanet? Hogyan harassasol? Teamfight-ot MIKOR és HOL erőltetik! A karaktert hogy használja? Mikor kezd el vele aktívan harcolni?

A melyik célszerűbb kérdésre:

1. Kik az ellenfelek? Egy akali/kassadin stb stb ellen, tehát aki mágikusat sebez az ellen Mrez és HP, de elsősorban mrez.
2. Armor csak normál sebzés ellen jó. HP regen csak a játék első 10 percében jó. Ne építs erre végjátékban soha.
3. Általános tank felállás:

Mágikus csapatok ellen: Force of Nature
Fizikai csapat ellen: Attól függ milyen tank vagy (Sunfire cape, Randuins Omen stb stb)

Erősen jó tárgy még a Aegis of Legion! Merem ajánlani. Továbbá pl a RO tárgy esetén van gold/5 tárgy is ami segíti a tanknak a farm szinten való tartást, míg FoN esetében ott a HP-regen amit játék elején jó.

Ezek ellen a life-steal karik ellen nagyon jó tárgy még a Thornmail! :) Egy feedelt master yii bejönn benyomod rammus képességét és Ő meg saját magát megöli a tárgynak köszönhetően. (Érdemes a tauntot tartogatni ilyenkor, hogy amikor menekülni akarnak, akkor visszahúzod még!:) )


Még egy tanács: NE.VEGYÉL.RÚNÁT. Majd lvl 23-tól, addig egy DARABOT SE! Nem éri meg szimplán. Ha elérted azt a szintet nézzél meg X guideot a neten azokhoz a karikhoz amit használsz és vond le a következtetést, hogy melyek azok amik kellenek. PL Armor/Magic Penetration piros-ba elég gyakori.

Tryndamere nagyon egyszerű főhős!

Nagyon könnyedén counterelhető.

1. Lvl 6-ig nem tud mit csinálni, harassold ahogy bírod a társaddal vagy akár dzsungelből piszkáld, nem kell megölni, csak féljen a tornyától 1 méteres távolságon kívűl menni.
2. Akinek van igniteja az valószínűleg célpont is egyben tyrn számára és van egy nagyon egyszerű képlet rá. Amikor bejön, mint egy fél őrült szépen leszeditek a HP-ját, gondolom ezzel nem volt probléma. Ekkor Ő ellövi a ultiját, te meg el kezdesz számolni. Számolsz nagyjából 2-3-ig majd megfogod és rárakod az ignite-ot. Ennyi!

Ezt a kombót még tudod profibbá tenni, ha hozol magaddal Exhaust-ot. Amikor rágugrik, akkor megfogod megvárod míg üt egyet vagy kettőt majd rárakod az Exhaust-ot (Mastery kell hozzá, illetve erősen ajánlott) és ebben az esetben még csak nem is tudott nagy kárt tenni. Ez után jön a 2-es pont.


Tornyot védeni WW-vel kettő ellen nehéz, de nem lehetetlen, de ha nagyon nyomulnak inkább hagyd ott a tornyot.
Amúgy melyik szerveren is játszol mondcsak?








#42
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-07, 23:22:36
Quote from: Raggie on 2011-12-07, 19:08:03
Jó ez a Fiddlestick most evvel próbálok minél jobb lenni, de midgame-ben nagyon kritikusnak érzem. Ha ott elszúrok valamit pl meghalok, akkor lemaradok legalább 2-3 szinttel. (pedig még leginkább csak botok ellen játszom, mondjuk a nehezebbik ellen)

KB ezt a guide-ot követem: http://solomid.net/guides.php?g=8991

Fiddle guide: FLASH CAW CAW CAW. Mást nem kell tudnod. :3 Ja, de! Press 1 for Zhonya Hoursglass.
#43
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-07, 09:55:19
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-07, 03:02:25
A legtöbb carry Dota-ban Agi és Int hős.

Itt ugyan nincs AP, ami erősítené a skilleket, de minden kaszt primary attribja ad +1-t az AA sebzéshez per pont. És pl van asp/dmg/int cucc (Orchid).

Én pl imádom az Enchantress-t carry-ként játszani. Scepter növeli az atk range-t. :D

Last hit meg nehéz, mert kezdetben baromi kicsi a sebzése a hősnek a minionok hp-jához képest.

De sokat számít az attack animation; pl Trax meg Windrunner iszonyat szar, ellenben pl Razor, Viper vagy Weaver sokkal könnyebb.

Hát én Lina-t és a Darkdrow-ot (vagy kit) próbáltam ki és pokoli nehéz volt velük akármit is csinálni.  Need moar training...
#44
Quote from: Ramiz on 2011-12-07, 04:12:51
Én még sosem állítottam nyakon, nem is tudom, mernék-e itthon. Csak a húr magasságát állítgattam eddig.

Ezt pontosan hogyan is kell? Láttam, hogy a "hídon" (angol bridge) van a mágneseket alatt valami tartó szerkezet, azt kéne esetleg megpiszkálnom valahogyan? Alig egy hete van meg a cucc és nagyon nem merem megpiszkálni őszintén mondva, de az őrületbe kerget a dolog.

Alapból nem tudom még rendesen és folyamatosan lefogni a megfelelő helyen a hangokat és még ez is!  :smile:
#45
Egy kis segítséget kérnék a tapasztaltabb gitáros fórumozóktól.  Nem rég kezdtem el a gitárral foglalkozni egy játék keretében amit Rocksmith-nek hívnak. A lényeg az, hogy éppen a Nirvana - In Bloom számot tanulom a rendszeren keresztül és ott elég gyakran van a 6. fret  (Még azt se tudom, hogy magyarul hogy hívják, uram atyám...Kérlek nézzétek ezt el nekem a justinguitar oldalról tanulom az elméletet) E húrja (legvastagabb) amikor pengetem furcsa...mellék hangot ad ki, mintha hozzáérne a többi fret fém részéhezhez. Nem is tudom. Ahogy haladok feljebb (5-4-3-2-1) ez eltűnik, de lejebb megmarad. Ez a jelenség továbbá a pengetés erejével egyenesen arányos erősödik.

A gitár maga szép hangot ad ki, de ez a 'fémes utórezgés' böki a csőröm. Mintha nem lenne elég távolság a húr és a fém között lentebb és amikor lefogom a 6.at és pengetem, akkora  többihez is hozzáér amit nem kéne.

Nagyon kellemetlen. Félek, hogy megsérült ott a gitár ahol nem kéne amikor egyszer leejtettem a kezemből amikor átadtam öcsémnek. (a heveder lejött és a feje megnézte a földet közelebről miközben fogtam a testét. van rajta egy kis sérülés a fejen, de nem szólt bele semmibe és a tuner sem mond hibát és alapból szépen szól)

A lefogást szerintem jól csinálom ( a fret fém része fölött egy picivel fogom le úgy, hogy a tenyerem nem érinti a nyakat és az ujamat próbálom minnél finomabban és merőlegesen rányomni) a pengetést egy lentről induló felfelé tartó mozgással szoktam csinálni.

A gitárom egy Epiphone Les Paul Junior. Akármilyen tanácsot szívesen fogadok és elnézést a szakzsargon tökéletes hiánya miatt.

Előre köszönöm a segítséget,

Alkyra



#46
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-06, 23:15:06
Quote from: Sach on 2011-12-06, 22:00:40
Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

A dota 1-ben elég jól reagált mindenre, tehát lehet, hogy a béta verzió miatt még rossz egy kicsit.
A dotában teljesen véletlenszerű, hogy a torony kit lő, nincs úgy mint a lol-ban, hogy először mindig a minionokat lövi le, és csak azután téged (Dota 1-ben az a trükk, hogy ha attack gombbal rákkatintasz egy szövetséges minion-ra, akkor a torony más célpontot kezd el lőni), de cserébe a spellek nem aggrozzák le csak a sima támadás (pl ha Traxex-nek a jeges nyílát úgy használod mint egy sima spellt, akkor a torony nem téged fog lőni, de ha automatára teszed a skillt, akkor már igen).
Ap carryk amúgy nincsenek (max talán Silencer, Obsidian Destroyer), mivel nem lehet erősíteni a skilljeit, max az Aghanim's Specterrel, helyette olyan képességű tárgyakat vesznek be, amik segítik a csapatot (guinsoo, mekansm, eul, shiva, necromonicon).
OP szarral nem étek egyet, sokkal jobb a balance, mint a lol-ban (nincs is két hetente új hős), lehet, hogy pont olyan ellenséges hőst kaptál ami üti a karidat.
A dota 1-ben is a botok sokkal durvábbak mint a lol-ban, főleg, mert nagyjából értelmesen használják a skilljeiket, és még csalnak is (több xp-t kapnak).

Mármint INT főhős, úgy értem, mint AP carry-t.
Lehet csak én érzek mindent OP-nak LoL-hoz képest, ahol azért jó sok skil lkell mire te megfekszel itt meg ONE-SHOTED! Ezt még szoknom kell.  Azt mondjuk teljeséggel aláírom, hogy LoL botok tök hülyék.
Örömmel venném, ha esetleg valaki tanítana, akár apróságokra is. Még a last hit is nehezen megy, pedig LoL-ban 10 perc alatt mid-en 1v1-ben átlag cs-m 70-80 körül mozog.
A karakter nehezen ... érzékeli vagy nem is tudom a parancsokat, a támadás maga lassú folyamat és gyorsaság a két támadás között sem nyerő számomra, túlságosan is...lomha az átmenetel számomra. 

Hogyan harassoljam így az ellenfelet? Mármint képességet ellövöm kétszer és kész. Elfogyott a mana. Autoattack túl lassú, ezért válaszhatok, hogy last hit vagy harass. Hm...

Quote from: Kraivan on 2011-12-06, 22:08:53
LoL tapasztalatok:
Warwick egyik nagy kedvencem lett. Bár a playerek nehezen emésztik h a jungelben aprítok lvl6ig.
De amíg nincs meg az ultija addig nagyon könnyen sz*patnak. Harass-re nem túl jó ez a kari, ám lvl6 után drasztikusan fordul a kocka.

Ám ahogy lépem a szinteket és úgy kerülök elvileg a láthatatlan "jobb" játékosok közé, úgy találkozok egyre sűrűbben ragequitelőkkel, meg szájkaratésokkal.

a 6. percnél már kialakul egy kellemes 5v3 harc, így igazából attól függ a győzelem, h melyik oldalon vannak türelmesebb játékosok.

reggel mondjuk 3an egész jól védtük 5ük ellen a frontot. Még surrender vote is ment 4/1 ellenében. XD

WW tud gankelni lvl 6 előtt csak tudnod kell hogyan. Próbálj meg a lane mögül támadni felső és középső vonal esetén (alsó vonal esetén ugyebár ez nem lehetséges annélkül, hogy torony hatókörbe ne kerülnél) és ezt főleg akkor tedd amikor rajtad van a piros buff. Addig nem érdemes!

Ha kell még tipp szólj és szívesen adok pár ötletet gankre, coutner joungle, más jungle route-ok-ra.
#47
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...
#48
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-06, 11:30:26
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-06, 02:56:51
Quote from: Alkyra on 2011-12-05, 10:36:32
Dreamcleaver: Itt is elvesztettem a pénzfeldobásos játékot?  ^^"

Ha megpróbállak ID alapján felvenni friendsbe ezt kapom: Could not invite this friend.

Ha steamen belül rákeresek a neveidre nem dob ki semmit.

Megpróbálhatom még email-re küldeni a gift-et, de hát olyas valakinek kéne adnom, akivel utána közösen tudunk játszani is...

De az is lehet én vagyok béna, mert még soha nem küldtem gift-et steamen.

Btw, én EU-n vagyok.

Dota 2 kapcsán rá kellett jönnöm hogy:
- rohadt messze vannak egymástól a tornyok, rohadt gyengék is (simán megy a dive), és rohadt nehéz meg drága wardolni gank ellen.
- rohadt nehéz egyszerre deny-olni, meg közben figyelni a minimapet is
- van egy-két totál braindead hős, és én még a LoL-ra panaszkodtam. 2-3 passzív skill? Leoric, Trax, Sniper, Bloodseeker, Viper etc. Főleg a játékmenetből jön a nehézség úgy látom.
- Ja és Enchantress <3

EU-n vagyok én is. Ha én erre a linkre kattintok, akkor behozz és ott jobb oldalt van a "felvenni barátok közé" opció. Felveszel és már is tudod küldeni.

Játszani szívesen játszok veled, mikor vagy általában elérhető? Én leginkább Hétfő-Kedd-Szerda-Vasárnap este vagyok gép előtt.
Ha ez sem jönn be az email címemet elküldöm majd priviben, ha hazaértem.

Amúgy én sem vagyok pro, de a DOTA főleg azért nehéz, mert a legtöbb főhős istentelenül bután OP és maga a játékmenet kegyetlen nehéz, továbbá ha elrontasz valamit a játék brutálisan megbüntet érte. 5 másodperces stunok és egyéb szépségekre gondolok itt most.

LoL ezért "casual". Egyszerűbb játékmenet, nem kell annyi mindenre figyelni, ha elrontasz valamit nem vagy annyira büntetve se és könnyebb snowballozni.
#49
Games / Re: Final Fantasy Rulez
2011-12-05, 18:56:22
Quote from: .Attila on 2011-12-05, 18:42:01
A világi talán nem annyira hangulatos, mint a másik kettőé, viszont jobb a harci rendszere.
No meg Black Rose :drool:

:tezsvir:
#50
Games / Re: Final Fantasy Rulez
2011-12-05, 18:26:14
Quote from: .Attila on 2011-12-05, 17:35:02
Már majdnem összekevertem a Xenogears - Xenosaga sorozattal :)

QuoteJelenleg most ez is pihenőpályán van, mivel elértem egy bosshoz aki nem tudok legyőzni (Várjatok!várjatok! Mielőtt nagyon megköveznétek megjegyzem, hogy ilyen akadályba még soha nem botlottam egy rpg során se és a kihívás sem voltaképpen riaszt el no de....) mindössze azért, mert "nem elég magas a szintem".

Ezzel én az FFX-ben találkoztam, már akkor is megvolt ez. Eléggé középszerű volt nekem a játék, úh. csak haladtam a sztorival, aztán a meteornál néztem, hogy egy-két ütéssel pusztulnak a karaktereim. Nálam ott kezdődött a nagy fail az FF szériában. FFVII csúcs, FFVIII-at pandoránál mindig eluntam, FFIX-nek elég sajátos hangulata volt, de azért nem klasszis, FFX-nél meg csak néztem, hogy ez akkor most mi. Ilyen egy ellenszenves főszereplőt én még nem láttam, valahogy az a gyanúm, hogy kissé lányoknak csinálták.

Szóval nálam a top3 a JPRG-ket nézve:
FFVII, Chrono Cross, Legend of Dragoon.

Azt hittem, hogy én vagyok az egyetlen...
#51
Games / Re: Final Fantasy Rulez
2011-12-05, 16:35:30
Quote from: .Attila on 2011-11-25, 02:10:56
Quote from: Liquid Snake on 2011-11-24, 22:51:27
FFVIII,FFIX,Chrono Cross, de szép idők is voltak azok :) Remake-t hiába is remélünk, inkább bepöccintem a PSX emulátort :)

FFVII ffs...
Érdekes módon zenében sem tudnak azóta maradandót alkotni, pedig arra az eszközök nem változtak. FFVII-VIII, mindkettőben gamer-eknek örökzöld dallamok (Those Who Fight, Aerith' Theme, Liberi Fatali stb.), FFIX már kevésbé, de még mindig jó, sajátos hangzásvilág, Chrono Cross meg számomra non plus ultra a komplett OST, nem véletlenül van meg eredetiben is :) (Persze Chrono Trigger is, Crossban is onnan vettek át pár dallamot.)
Szóval csili-vilik lettek az új részek, de valahogy a hangulatot nem tudják eltalálni. FFX közepes játék, átlagos hangulattal, FFXII harcrendszere a hugyozós csíkokkal, sztori unalmas, közepénél egyszerűen elfelejtettem továbbjátszani. XIII-at nem tudom, nincs PS3-am.

Ezzel teljesen egyet értek. A mai napig, ha meghallom a Liberi Fatali-t vagy a harci zenét legszívesebben elüvölteném magam, hogy "IDE AZT A GUNBLADET! MAJD ÉN MEGMUTATOM NEKTEK!!!!".
Azt a hangulatot és érzelemvilágot nem lehet utolérni semmivel amit az tudott adni nekünk.

A 13 nem volt rossz próbálkozás, legalábbis zene terén eltalálta a "világot", de nem olyan erős az effekt, mint a 7-8-ban mondjuk. A sztori és a karakterek is meglepően érdekesek, de a sajnos a repetatív játékmenet és a kantár a számban amit a játék rakott bele, hogy irányítson nem nyerte el a tetszésemet.
Ilyen "Nézd! RPG! Ugye milyen szép kicsi fiam? No menjél, játszál vele egy picit." érzésem van, miközben a 1-es kontroller továbbra is az "apuka" kezében van a gyerek meg csak örül, hogy milyen ügyes...
Jelenleg most ez is pihenőpályán van, mivel elértem egy bosshoz aki nem tudok legyőzni (Várjatok!várjatok! Mielőtt nagyon megköveznétek megjegyzem, hogy ilyen akadályba még soha nem botlottam egy rpg során se és a kihívás sem voltaképpen riaszt el no de....) mindössze azért, mert "nem elég magas a szintem".

Nézem mi a halál az hogy lehet, eddig egész jól elboldogultam mindennel. Voltak trükkös dolgok és szopatós részek, de azért kérem. Megnézek egy youtube filmet, hogy miként is kell legyőzni ( a poén az, hogy pont azt a taktikát alkalmazta mint én) és akkor vettem észre.

Karakter 1: 4500 HP
Karakter 2: 4900 HP

Én meg...eeh? Ekkora HP-ja csak akkor lehet, ha emberünk kigrindelte a többi "mastery" vonalat és ott aktiválta a 100 HP-t adó gömböket (egy vonalban van kb 500 HP azt hiszem lvl 4-ig) Megjegyzem nekem 1800 van a tankon úgy, hogy rendesen vittem idáig a játékot és MINDEN DÖGÖT MEGÖLTEM AKIVEL CSAK TALÁLKOZTAM utam során.
Egyszerűbben mondva: Grindelj X órát, lehetőleg minimum 10-et, hogy legalább a felét elérd annak amit csávókámnak van?

HE? I don't want to do some mindless grinding for hours mate...

Ezeket leszámítva egy nagyon jó rpg. A kiegészítő most fog érkezni ami viszont nagyon ígéretesnek bizonyul így elsőre látásra.

Engem most inkább az elmúlt évek JRPG-jének kikiáltott Xenoblades Chronicles keltette fel figyelmemet. Nem akartam hinni a dolognak, mert a szívemben a Valkyria Chronicles van még mindig, mint legjobb "rpg", de hazamegyek és belőjük az emulatort.:)



#52
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-05, 10:36:32
Quote from: Cobra on 2011-12-05, 01:00:21
Mostanában már nem olyan sokat, mivel sokszor játszhatatlanul lagol.

No igen, ezért van US-en két accountom is. :3 Lehet,hogy 180-as a pingem (ami nem is annyira zavaró szerintem, én legalábbis nem érzem a hátrányát), de a szerver remekül megy 90%-ban.

Dreamcleaver: Itt is elvesztettem a pénzfeldobásos játékot?  ^^"
#53
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-04, 23:00:09
Quote from: Cobra on 2011-12-04, 22:40:43
Quote from: Alkyra on 2011-12-04, 12:19:59
edit: Amúgy ti hol vagytok? West? A nevem SpankedNugget.
EUNE

Szoktatok játszani? Vagy csak ilyen hébe-hóba? :)
#54
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-04, 12:19:59
Quote from: Cobra on 2011-12-04, 11:33:12
Az egy dolog, hogy lvl30-as valaki, de találkoztam már több 1000+ győzelmes emberrel, aki úgy játszott, mint egy totális kezdő.

Szintúgy, nem is eggyel. Ezek vajon mit csinálnak, de komolyan? Több mint, 2000 játék (amennyiben feltételezzük, hogy 50/50-ben van W/L ráta) és még mindig nem tud alap dolgokat.

edit: Amúgy ti hol vagytok? West? A nevem SpankedNugget.
#55
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-04, 09:58:25
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Alkyra: Értem én, csak azt nem veszed figyelembe, hogy az ellen csapatában és vannak olykor ilyen "retardáltak", szal nem mindig pont veled szúr ki a matchmaking.
Pontosan tudom, hogy az ellenfélnél is megvan a "párja" emberünknek, de ez nagyban függ szerencsétől. Pl hasonló ELO szintű játékosok, solo top-ot szoktak általában, de most a másodikat belekényszeríti a játék a jungler helyzetébe. Szerinted mennyire tudja "adni" a saját ELO szintjét? Persze ez az ellenfél is előfordulhat természetesen és nem egyszer láttam már ezt.

Nem azt mondtadm, hogy az MM velem szúr ki, hanem azt, hogy nagyon sok olyan ember van akinek minimális logikai és helyzetfelismerő képessége van. (Ne vegyél karakterhez nem illő tárgyat, főleg akkor ne, ha ha éppen 4 szint és 100 CS hátrányban vagy, illetve ne menjél rankdedre amíg nem vagy képes minden fő szükséges kaszttal a megfelelő farmszintet elérni) Amit főképp nem értek, hogy lvl 30-as szintet elérte ugyebár, akkor hogy hogy nem tudja ezeket az alapokat?

Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Sok ember tud annyira játszani, hogy magasabb Eloban is megállná a helyét egy jó csapatban együtt működve, de egyedül nem képes akármilyen balfékeket cipelni a hátán. Aztán meg vannak olyanok, akik igen. És erre van belőve a rendszer kb. Szal nálad egyelőre 1500 ahová folyton vissza kell másznod. Solo Queue sux.

Pontosan. HotshotGG (vagy említhetném Reginaldot) maga se tudott felmászni 1600 fölé ennek köszönhetően egyedül, pedig Ő azért szerintem egész jó solo játékos. SoloQ szerencsejáték maximálisan.


Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-04, 00:52:36
Mondjuk azt én sem tudom felfogni, hogy egyesek hogy nem képesek az alapvető játékmenet-béli koncepciókat felfogni.
Egy steam id linket meg adjál a Dota 2 kulcshoz, mert az előző oldalon lévőkre rákerestem, és nem talál semmit.

név: SpankedNugget
acc: Yumemigahara
Link: http://steamcommunity.com/profiles/76561197988769117

Köszönöm szépen!




#56
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-03, 22:37:05
Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-03, 17:22:33
Van egy fölös Dota 2 beta kulcsom (ha havernak nem kell, akkor 2).

Draco ezek szerint már bent van.

Harg, Zana, Fazék, Selmo, Cobra?

Ha nekik nem kell mehet másnak, de ha lehet olyan valaki kérje, aki még nincs bent (tehát ne havernak).

Aki meg bent van, azzal felvehetnénk egymást barátnak steamen, game-n belül meg lehetne egy Usteam chat szoba.

Steam ID-k pm-ben?

Btw béna vagyok. Évek óta nem Dotáztam (és akkor sem voltam valami nagy szám). Főleg azzal megy el sok időm egyelőre, hogy kire mit vásároljak (secret shop meg minden), de majd csak belejövök..remélem.

ÉÉÉÉN!!! ÉÉÉÉÉÉNNNN!! ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNNNNNNNNN!!!! :szemuveges:

Quote from: Dreamcleaver on 2011-12-03, 21:30:19

Sztem te is az a fajta emberke vagy, aki szerint ő nekije sokkal magasabb Elo-ban kéne játszania, de a sok retardált meg az unfair matchmaking rendszer visszahúzza. Hát nem.  :D

Ezt most miért kaptam? Nem éppen. Én tudom magamról, hogy 1500-as ELO vagyok és nem több, de amikor 1550-ről leestem 1150-re ilyen emberek miatt, akkor azért az ember nem érzi jól magát.
Ebben a játékban egyedül nem lehet nyerni. Ezzel egyet kell velem értened, te is játszol ezzel, te is tudod. Egy rendes csapat ellen soha nem fogsz 4vs5-öt nyerni és ha hibázol azt kegyetlenül kihasználják. Továbbá elvárom azt, hogy hasonló 1500-as játékosok 1. tudják az alapokat a játékhoz (melyik főhős mit csinál, mire jó, mi a counter) 2. tudjanak farmolni (15 perc alatt legalább 100 CS)  3. legyen egy általános fogalmuk a célokról és legyen alap helyzetfelismerésük. (baron, dragon, buff control)


Én a tipikus try-hard fajta vagyok. Mindig a maximum, minden helyzetben. Nagyon ritkán ragelek és még ritkábban szólok be, ha szólok, akkor is finoman. Vesztettem már játékot anno azért, mert hagytam magam dühöngeni. Tanultam belőle.

Ebből kifolyólag nem értem, hogy miért kaptam eme beszólást.
#57
Manga / Re: Fairy Tail
2011-12-03, 14:01:15
Quote from: NLZ on 2011-12-03, 13:29:32
protip: Natsu biztos megnyeri nekik

Már elnézést, de

1. Három hónap alatt akarták szórakozással behozni azt, amit mások 7 év alatt kemény munkával értek el.
2. Elhasználták ezt az időt most partizással
3. Épphogy erősebbek, mint anno az egyik leggyengébb tagjuk

Megoldás? PLOTSHIIIIEEEEELLLLDDD!!!!

és ezt uraim, nos, én ezt kibaszottul utálom.  We're gonna win cuz we're TEH BEST!.

Nem mintha sokat vártam volna ettől a mangától, de azért kérem...

Az lenne az igazi, ha elmennék erre a bajnokságra és laposra verné őket a többi klán.
#58
Offtopic / Re: Játsszunk egyet!
2011-12-03, 13:38:25
Quote from: Én on 2011-12-03, 12:46:57
Dante's Inferno Test: A pokol melyik bugyrában fogsz égni?
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv

6. szint, mert nem vagyok hívő.  ^^" Milyen kellemetlen.
#59
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-03, 12:44:56
Quote from: Cobra on 2011-12-03, 12:23:36
Azért van pár karakter, akikre az első 4 tárgy fix és max a sorrenden tudsz kicsit változtatni. Pl a legtöbb tank és support ilyen. De tény, hogy nem szabad egyetlen buildet erőltetni, főleg ha hátrányban vagy.

Múltkor láttam egy ilyen emberkét. Nem votl junglerkari, beválaszotta GP-t.
Kezdődik játék, megy top-ra másik top játékossal egy Solo TOP ellen. Gondolom, akkro legalább valamit fognak alkotni ketten. Alkottak is. 9 Halál az első 12 percben.  (ellenfélnek volt egy Lee Sin junglerje és rájött, hogy a GP erősen retardált és még azt se várja meg, hogy az ellenfél Cho által aplikált knock-upot negálja a skilljével ) Csávókám első tárgya? Phantom Dancer. (úgy 40 perc után egy PD és egy cipő...) Oh és már a 6. percnél 2 szint hátrányban volt, de Ő erőltette a Phantom Dancert (Egy gankplanknek..).

Nem tudta felfogni, hogy a szinthátránya/farmhátránya miatt teljesen felesleges dps tárgyat vennie az ostoba gyereknek, mivel csatában másodpercek alatt szétkapták az intelligens kis buciját. (Megpróbált kezdeményezni, amit megint nem értek, hogy miért és ha dps, akkor miért akar bruiserként funkcionálni? És mit akar 10-esként négy lvl 14-es ellen?)

Az amerikaik annyira hülyék, hogy csak na. Nagyon kevés volt akiben megszült némi értelmes gondolat.

I play AD carry! 20 perc után 50 cs. Igen, ez mind lvl 30 és mind ranked.

Nekem van egy olyan elméletem, hogy az IQ-juk egyenlő az account szintjével, de még nem sikerült pontos egyenletet felírnom rá a tétel bizonyítására, de biztos szerepet játszik benne az életkor és a tanulmányi eredmények, valamint a születési hely.
#60
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-03, 11:52:00
Quote from: Raggie on 2011-12-03, 11:21:01
Hű bazz gyerekek... ti sokkal profibbak vagytok a "néha játszom egyet" játékomnál... :P Lehet, hogy nem lenne tanácsos veletek játszanom, mert én lennék a legbénább. :D

Ja, amúgy Mazsom néven játszom.

Béta óta játszom ezzel a játékkal. Az ember megtanulja trükköket és az apróbb dolgokat amik befolyásolják a játékot.

Javaslatom minden kezdőnek:

SOHA NE HASZNÁLD MINDEN MECCSEN UGYANAZT A BUILDET!

Ez faszság, már elnézést. Aki esetleg megnéz egy-két profi meccset streamen az láthatja, hogy össze-vissza építik a tárgyaikat. Miért? Mert mindig a megfelelő éppen aktuális helyzetet "counterelik".
Itt most nem arra gondolok, hogy "úúúú négy AP játékos van ellenfélnél MOAR MREZ!!!". Ahogy haladtok előbbre a játékkal egyre jobban fogjátok érezni, hogy melyik főhősnek melyik szakasza az, amiben igazán erős tud lenni.

Legegyszerűbb példa: Vladimirnek nagyon nehéz kezdőjátéka van, könnyen piszkálható (harass) és minden probléma nélkül tied a pálya, ám amint elérte a lvl 8-at vagy 9-et hirtelen elkezd porbaalázni. Miért is? Mert a karakter akkor éri el az optimális cooldown/sebzés szintjét amivel az általa képviselt játék stílust (harass&heal) minden nehézség nélkül RÁD tudja erőltetni. Ez maga után vonja, hogy a későbbi szintekben viszont nem sok vizet kavar, hiszen addigra má mindenkinek van megfelelő tárgya és csapatban vonultok (remélhetőleg), így a single-target harass-ja nem sokat hozz a latba.

Másik nagyon egyszerű példa Kassadin. Anti-mage karakter. Silence+Nuke képességgel. Ám melee, tehát amíg az ultija nincs meg (teleportálás, mini-flash kb és még sebez is és egymás után tudja csinálni) addig könnyedén tudod piszkálni hisz a Q-ját leszámítva nem tud nagyon counterelni.  Fontos megjegyezni, hogy nagyon sok embernek ez a reakciója:

Kassadin: Odalebeg- Press Q
Te: SILENCE TONS OF DAMAGE! OMFG!!!!
Te: Run!
Kassadin: Visszalebeg a kezdőpozicíójába.

Ha belegondol egy picit az ember, akkor rögtön látja, hogy ez a legrosszabb megoldás amit tud tenni. Mit tud Kassadin a Q-ja után csinálni? Semmit. Melee. Oda kell mennie hozzád, ha akar valamit. Talán egy E-t még rádnyom, ha nem figyelsz a számlálóra. (olvasd el képességét).
A legtöbb AP carrynek ranged támadása van, ilyenkor remekül lehet egy-két támadást bevinni és letámadni mint egy félőrült, majd a silence után benyomni neki egy kellemes kombót a saját képességeidből.

A lényeg, hogy te többet piszkáld, mint Ő téged. Lvl 6-ig, mert után nagyon meg tud baszni az ultijával, ha nem figyel az ember.

Másik nagyon egyszerű példa a sima ad carry. Ahogy mondani szokták az AD carryt (Ashe, Vayne, Graves, Sivir, Corki, Ezreal, Tristana) azért carry, mert az elején neked kell "cipelned a seggét", ám később Ő fogja a tiedet.
Tehát tipikus late-game karakter akik  (annak fejében, hogy rendesen farmolt az ember) minden tobábbi nélkül és pillanatok alatt kinyír akárkit pusztán az alaptámadásával.

Ennek tudatában érdemes már alkalmazkodni a kezdőtárgyakkal az ellenfélhez.
Érdemes még megfigyelni a statjait és is kitalálni a rúnaszetjét is. (pl 80 AD-val kezd egy Vayne egy rohadt cipővel és X potival az inventoryban akkor ott már valami van a levesben...)

Akinek kell szívesen segítek a játék "mélyebb pontjait" elmagyarázni ami nagyon sokaknak nem annyira egyértelmű. (Dragon control, buff control, counterplay, bait, wards stb stb)