Sikerült bejutnom a hétvégi félig nyitott alfabétára.
Van benne pár gyenge pont de összességében jó.
A grafika szép. A terep, a hajók, ahogy lenniük kell. Highon van minden, a grafika korrekt, átlag 50 fps, 40 alá sosem megy.
A legénység megint nincs, ami itt zavaróbb mint WoT-ban.
Térképekből nincsen túl sok. WoT ból átemelt csatatípusok vannak. De hiányzik a teljesen nyílt vizű csata, pedig azon aztán nem kéne túl sokat dolgozni:)
Tetszik, hogy az alaphajó is kinéz már valahogy és nem faladikokból lőjük egymást puskákkal. Nincs az a gagyi érzés mint WoT-ban.
Kipróbáltam mindent, jelenleg a destroyer ág jön be a legjobban. Kicsi, gyors mozgékony, és ellentétben a WoT-al nem csak spotolni meg arty huntingra jó. 1V1 ben ki lehet vele lőni bármit. Spéci képességével füstfelhővel borítja be a terepet így egy egész flottát el tud rejteni.
A crusier nemigazán jött be. Főleg a Japán. Batleshippel 1v1 ben kilövöm. Destroyerrel 1v1 ben kilövöm. Nem is igen használja a többi játékos sem. (Legalább is japán oldalon, ahol a battleship is elérhető)
Battleship. Nagyok, szépek, nagy tűzerő pocsék célzás. Mikor 10 lövedékkel körbelövöm az ellent azon meg egy karcolás sem esik elég frusztráló.
A csata: tetszik. Sokkal dinamikusabb mint WoT, elvégre nemigen lehet campelni. Aki meg sokat campel azt hátsón billenti egy destroyer pár torpedóval.
Eleinte bosszantott, hogy egyes hajók tele vannak kis ágyúkkal, de nem lehet használni, amíg egy destroyer túl közel nem jött és automatikusan el nem kezdett rá tüzelni.
Az AA szintén teljesen automatikus, pedig jó lenne repülőgépeket lődözni. Nem mintha sok repülő elérhető lenne. T5 hajón felderítő repülő. És azt sem lehet irányítani.
A torpedót imádom, halálunk után is van esély a bosszúra, vagy random áldozatra.
A célzás nagyon jó. Torpedónál van nagyjából megbecsült becsapódási helyzetet mutató fény, ami könnyen kijátszható ha behúzzuk a kéziféket. Ezért érdemes minél közelebb menni torpedóvetéskor.
Az ágyúnál viszont magunknak kell megbecsülni, hogy kb hol fog tartani a hajó becsapódáskor.
Van lehetőség egy hajó becélzására, ekkor tartja az adott célt, és ehhez képest tudjuk korrigálni a köv lövést.
Van javításra lehetőség, amivel a megsérült modulokat ki lehet javítani harc közben, illetve a tüzet el lehet oltani. Viszont néha szenved az ember olyan károkat amik nem javíthatóak, volt rá példa hogy elvesztettem 8 toronyból 7et ekkor marad a kamikaze:D
Az economy az jelenleg csapnivaló. Mát t3 hajónál is beüthet a mínusz ha túl hamar a tengerfenékre kerülsz. Remélem ezen még csiszolnak, ha nem prémium nélkül nem fogja megérni kihajózni t5 felett prémium nélkül.
Carrier nem volt elérhető.
Összességében szerintem jól állnak a fiúk. Kell még csiszolgatni. Néha egy egy performance probléma. A hajó nem ott van ahol én látom (nagyon néha). Bőven jobban áll mint jó pár early access.
Van benne pár gyenge pont de összességében jó.
A grafika szép. A terep, a hajók, ahogy lenniük kell. Highon van minden, a grafika korrekt, átlag 50 fps, 40 alá sosem megy.
A legénység megint nincs, ami itt zavaróbb mint WoT-ban.
Térképekből nincsen túl sok. WoT ból átemelt csatatípusok vannak. De hiányzik a teljesen nyílt vizű csata, pedig azon aztán nem kéne túl sokat dolgozni:)
Tetszik, hogy az alaphajó is kinéz már valahogy és nem faladikokból lőjük egymást puskákkal. Nincs az a gagyi érzés mint WoT-ban.
Kipróbáltam mindent, jelenleg a destroyer ág jön be a legjobban. Kicsi, gyors mozgékony, és ellentétben a WoT-al nem csak spotolni meg arty huntingra jó. 1V1 ben ki lehet vele lőni bármit. Spéci képességével füstfelhővel borítja be a terepet így egy egész flottát el tud rejteni.
A crusier nemigazán jött be. Főleg a Japán. Batleshippel 1v1 ben kilövöm. Destroyerrel 1v1 ben kilövöm. Nem is igen használja a többi játékos sem. (Legalább is japán oldalon, ahol a battleship is elérhető)
Battleship. Nagyok, szépek, nagy tűzerő pocsék célzás. Mikor 10 lövedékkel körbelövöm az ellent azon meg egy karcolás sem esik elég frusztráló.
A csata: tetszik. Sokkal dinamikusabb mint WoT, elvégre nemigen lehet campelni. Aki meg sokat campel azt hátsón billenti egy destroyer pár torpedóval.
Eleinte bosszantott, hogy egyes hajók tele vannak kis ágyúkkal, de nem lehet használni, amíg egy destroyer túl közel nem jött és automatikusan el nem kezdett rá tüzelni.
Az AA szintén teljesen automatikus, pedig jó lenne repülőgépeket lődözni. Nem mintha sok repülő elérhető lenne. T5 hajón felderítő repülő. És azt sem lehet irányítani.
A torpedót imádom, halálunk után is van esély a bosszúra, vagy random áldozatra.
A célzás nagyon jó. Torpedónál van nagyjából megbecsült becsapódási helyzetet mutató fény, ami könnyen kijátszható ha behúzzuk a kéziféket. Ezért érdemes minél közelebb menni torpedóvetéskor.
Az ágyúnál viszont magunknak kell megbecsülni, hogy kb hol fog tartani a hajó becsapódáskor.
Van lehetőség egy hajó becélzására, ekkor tartja az adott célt, és ehhez képest tudjuk korrigálni a köv lövést.
Van javításra lehetőség, amivel a megsérült modulokat ki lehet javítani harc közben, illetve a tüzet el lehet oltani. Viszont néha szenved az ember olyan károkat amik nem javíthatóak, volt rá példa hogy elvesztettem 8 toronyból 7et ekkor marad a kamikaze:D
Az economy az jelenleg csapnivaló. Mát t3 hajónál is beüthet a mínusz ha túl hamar a tengerfenékre kerülsz. Remélem ezen még csiszolnak, ha nem prémium nélkül nem fogja megérni kihajózni t5 felett prémium nélkül.
Carrier nem volt elérhető.
Összességében szerintem jól állnak a fiúk. Kell még csiszolgatni. Néha egy egy performance probléma. A hajó nem ott van ahol én látom (nagyon néha). Bőven jobban áll mint jó pár early access.