Main Menu

Hírek

Started by .Attila, 2004-12-14, 10:37:58

Previous topic - Next topic

Zsiga

Ramiz, Tycho : Mondjatok egy játékot amihez köze volt és jó.

Ramiz

#1591
Mi a faszért húzod az időt? Úgy tudom utálni, amikor valaki játssza az értetlent... :lame:

Az Alice jó volt, nagyon. Nem egy Grim Fandango, az igaz, de volt olyan jó, mint a Psychonauts.


Quote from: Tycho on 2008-06-14, 11:37:46
kár hogy nem jön ki PCre.

Hát azért ez tényleg kár, de az még nagyobb baj, hogy Darth Vadert muszáj volt csesztetniük, meg hogy telepakolták fényes effektekkel az egészet: WTF, Fables 2: SW edition? Ez így igencsak dedós, gyerekek! Az őstrilógiát meg tessék békén hagyni, a rohadt életbe is!!! (Láttátok a videót, ahol DARTH VADER kezéből egy kis pöcs kitépi a fénykardot VÉLETLENÜL??!?! "Tovább árnyaljuk Vader karakterét", az anyátok, azt!!! Csinálnátok inkább KotoR 3-at...)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Zsiga

Quote from: Ramiz on 2008-06-14, 13:36:51
Mi a faszért húzod az időt? Úgy tudom utálni, amikor valaki játssza az értetlent... :lame:

Az Alice jó volt, nagyon. Nem egy Grim Fandango, az igaz, de volt olyan jó, mint a Psychonauts.
Az Alice jó?  O M F G  :he: :zomg:
Mi volt jó az Alice-ben? A ratyi 3rd person nézet, a kötelezően vele járó tré irányítással és gyökér ugrálós feladatokkal? A Doom-ot megszégyenítően lineáris (=unalmas) játékmenet? A kritikán aluli AI miatt unalmas és monoton harcok? Vagy mi?
Tisztességes története nincs mint egy Undying-nak vagy egy System Shock-nak. Viszont nincs helyette eszetlen hentelés se ami lekötne mint egy Painkillerben. Akinek bejön ez a fajta látványvilág annak lehet hogy legalább a grafika teremt valami hangulatot, én a falra mászom tőle.
Egyéb "jó" McGee játék?

Ramiz

Quote from: Zsiga on 2008-06-14, 14:23:43
Mi volt jó az Alice-ben? A ratyi 3rd person nézet, a kötelezően vele járó tré irányítással és gyökér ugrálós feladatokkal? A Doom-ot megszégyenítően lineáris (=unalmas) játékmenet?
Ezt teljesen felesleges (sőt hülyeség) felróni egy akció/ügyességi játéknak - ami ráadásul egy híres mese fonalát követi -, pláne, hogy egyrészt ez egy aránylag régi játék, másrészt hogy manapság arcpirítóan pofátlanul rásütik mindenre, hogy "nemlineáris játékmenet", olyan esetekben, ahol ez annyit takar, hogy a két egyenértékű YES válasz közül melyiket mondod el egy párbeszédben vagy hogy melyik vörös démont akarod először megölni (legalább annyira idegesít ez a fajta "nemlineáris" játékmenet reklámozása, mint az olcsó dvd kiadásokon az "Extrák: interaktív menü" felirat...)
A "lineáris (=unalmas)" gondolatra ennek tekintetében már ki sem merek térni.

Ha nem szereted az Alíz Csodaországban történetet, az meg a te bajod. Teljesen jól adaptálták, részeiben hűen, de nem unalmasan kötötten.

Az, hogy milyen jó (és ritka!) élmény az, ha egy játéknak a HANGULATA megragadja az embert, annyira, hogy egy-egy nehéz, századszor is elrontott ügyességi rész vagy a nehézkes irányítás ellenére sem tudja abbahagyni azt, sajnos túl nagy közhely, így le sem merem írni e helyütt (haha... leírtam). Nagyon sajnálom, hogy neked nem jött be a játék*, de szerintem felesleges volt így felvezetni egy egyoldalú, elfogult fikázást. :)

* : igazából szarok rá nagy ívben :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Zsiga

Quote from: Ramiz on 2008-06-14, 16:26:46
Ezt teljesen felesleges (sőt hülyeség) felróni egy akció/ügyességi játéknak - ami ráadásul egy híres mese fonalát követi -, pláne, hogy egyrészt ez egy aránylag régi játék, másrészt hogy manapság arcpirítóan pofátlanul rásütik mindenre, hogy "nemlineáris játékmenet", olyan esetekben, ahol ez annyit takar, hogy a két egyenértékű YES válasz közül melyiket mondod el egy párbeszédben vagy hogy melyik vörös démont akarod először megölni (legalább annyira idegesít ez a fajta "nemlineáris" játékmenet reklámozása, mint az olcsó dvd kiadásokon az "Extrák: interaktív menü" felirat...)
A "lineáris (=unalmas)" gondolatra ennek tekintetében már ki sem merek térni.

Ha nem szereted az Alíz Csodaországban történetet, az meg a te bajod. Teljesen jól adaptálták, részeiben hűen, de nem unalmasan kötötten.

Az, hogy milyen jó (és ritka!) élmény az, ha egy játéknak a HANGULATA megragadja az embert, annyira, hogy egy-egy nehéz, századszor is elrontott ügyességi rész vagy a nehézkes irányítás ellenére sem tudja abbahagyni azt, sajnos túl nagy közhely, így le sem merem írni e helyütt (haha... leírtam). Nagyon sajnálom, hogy neked nem jött be a játék*, de szerintem felesleges volt így felvezetni egy egyoldalú, elfogult fikázást. :)

* : igazából szarok rá nagy ívben :D
Valóban, teljesen felesleges egy szar játéknak felróni hogy szar, hisz tudjuk hogy szar, de attól még hogy nem rójuk fel neki hogy szar még szar marad. Attól hogy régi (klasszikus, meg kult, meg mit is szoktak még mondani a szar régi dolgokra?) még nem lesz jó, sőt, attól hogy régi még nem fogom kevésbé szigorúan nézni a hibáit. Nyilván nem húzom le a grafikája miatt, meg a kortársaihoz hasonlítom nem egy mai játékhoz, de még úgyis szar. Attól hogy egy mai lineáris játékra rámondják hogy nemlineáris még nem lesz kevésbé irritálóan lineáris az Alice. A System Shock 2 régebbi, mégse lineáris. A Thief 1-2 szintén.
Egyoldalú és elfogult fikázás? Inkább egyoldalú és elfogult fanboyság ott valahol a széked és a monitorod között. Akármelyik játékos oldal tesztjét olvasod el, mindenhol ezek a hibák kerülnek elő, amik nálam nagyon szépen meg is ölték a játékot.

Dreamcleaver

Quote from: Zen on 2008-06-14, 10:26:32
http://www.gamestar.hu/sw-force-unleashed-the-story-of-the-force-unleashed.html
PLOT SPOILERS AHEAD

Nekem a sztorija mindig is tetszett. Az, hogy Darth Vaderrel vagyunk az elején meg  :cool: . Az egyetlen bajom, hogy nagyon fel vannak erősítve benne a Force Powerek. Ez a tömegeket lökök el a p*csába egy kézmozdulattal, meg hasonlók (még mindig emlékszem arra a láma trailerre, ahol lehúzza a csávesz a csillagrombolót...) nekem nem tetszenek. Én inkább a fénykardozás-rendszerre koncentráltam volna, hiszen az volt a gyenge pontja az eddigi részeknek is. Ha az jó lesz, a játék is jó lesz. Persze csak ezért nem hiszem, hogy veszek egy X360-ast.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

kelvor

Jó lesz...csak persze minden létező platformra kiadják, egyedül PC-re nem.  ::)

Dreamcleaver

Quote from: kelvor on 2008-06-14, 18:09:03
Jó lesz...csak persze minden létező platformra kiadják, egyedül PC-re nem.  ::)

Mivel a PC verzióval lenne a legtöbb meló és a legkevesebb profit. Evvan.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Quote from: Zsiga on 2008-06-14, 16:46:15
Valóban, teljesen felesleges egy szar játéknak felróni hogy szar, hisz tudjuk hogy szar, de attól még hogy nem rójuk fel neki hogy szar még szar marad. Attól hogy régi (klasszikus, meg kult, meg mit is szoktak még mondani a szar régi dolgokra?) még nem lesz jó, sőt, attól hogy régi még nem fogom kevésbé szigorúan nézni a hibáit. Nyilván nem húzom le a grafikája miatt, meg a kortársaihoz hasonlítom nem egy mai játékhoz, de még úgyis szar.
Szóismétléseid száma nem teszi érthetőbbé mondanivalód, sőt ez még csak nem is igazán kapcsolódik ide... A játék korát nem a grafika védelménben mondtam (akkor ez igenis szép volt amúgy), hanem azért, mert akkor még nem lihegték túl ezt a linearitás dolgot. Az én szememben, azaz ahogy én használom és értelmezem ezt a kifejezést (és nem ahogy a gyártók!!!), a játékok nagy része (jóval több, mint a fele) alapvetően lineáris, így hát nem is tudom szitokszóként használni ezt, mint te. (Még a kibebaszott szerepjátékok is többé-kevésbé azok ma már... legfeljebb beletesznek egy-két túlságosan is látványos "máshogy is megoldhatod" helyzetet.)

Quote from: Zsiga on 2008-06-14, 16:46:15
Egyoldalú és elfogult fikázás? Inkább egyoldalú és elfogult fanboyság ott valahol a széked és a monitorod között. Akármelyik játékos oldal tesztjét olvasod el, mindenhol ezek a hibák kerülnek elő, amik nálam nagyon szépen meg is ölték a játékot.
Hát én szerencsére nem olvastam el A Játékos Oldalakat, Amik Megmondják Az Igazságot, mert akkor mostanra már nyilván tudnám, hogy ez egy "szar" és utálnám is a játékot, ahogy te, így meg élvezem és szeretem. :)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Fazék

#1599
sztem is istenzseniális hangulatú világot teremtett McGee az Alice-nek. ha Zsiga neked jól esik ez a játékszapulás, hát egészségedre, részemről továbbra is imádni fogom a játékot, minden általad felsorolt "megbocsájthatatlan" hibája ellenére :)

Zsiga

Enjoy your AIDS, both of you.

Pr3d4k1ng

Alice tényleg nagyon jó game, a horror style sokat tolt a hangulaton.   :cool:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

Má' bocs, hogy beleszólok, főleg olyanként, aki nem is játszott
vele, de:

Quote from: Zsiga on 2008-06-14, 14:23:43
lineáris (=unalmas)
Képzeld, a teljes mese világa lineáris. Pl. addig nem tudott
átmenni azon az ajtón, amíg meg nem itta azt a löttyöt ;)
Más ajtó sem volt, tehát választási és megoldási lehetőségek
igencsak korlátozottak.
Másrészt: a HL2 is ugyanígy lineáris volt, csak egy út és
általában csak egy megoldási mód, mégis jó játék volt, nem
pedig unalmas.

Oh, van új:
Quote from: Zsiga on 2008-06-14, 18:52:20
Enjoy your AIDS, both of you.
Troll troll is troll. vagy Failtroll is fail. Your choice ;)

Ramiz

Ezt már nem szorosan a fenti témához, de gondoltam megjegyzem:

a kilépéskor beadott kalapos, torz gnóm és a felirat: "Running away, aren't you?" - ez a kép örökre beégett az agyamba, imádom, ezerszer eszembe jutott már a legkülönfélébb helyzetekben (pl épp leadok egy vizsgát, amire napok óta készülök, de félek, hogy meghúznának :D).
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Lythis

Wow... ehhez lassan télleg hozok chipset....
Ramiz: arra értettem, hogy PoPNewEdition, The Abbey, AmericanMcGee's Grimm, mind rajzfilmszerű grafikát kaptak. Tény, hogy ettől nem MINDEN ilyen lesz, de ez nekem egyszerre 3 :) És kisebb megmozdulásból is lett már trend.. :)
Egyébk. van ahol lenyelem, részben mert tetszik, részben mert fanboy vagyok bizonyos szinten (bár a trailer elültetett bennem pár kételyt...), máshol viszont egyenesen zavar. Lásd a "the Abbey"-t. És van, ahol azt gondolom, hogy annak ellenére, hogy maga a játék létjogosultságot adna ennek, erőltettettnek és gagyinak hat (grimm). Ezek persze első benyomások, egyik sincs még kinn, szóval nem tudom az egészet megítélni, csak azt, amit láttam is belőle.
Az meg, hogy "annak a szűk kis rétegnek készül, akik még házilag sütik a sütiket otthon a vastűzhelyen, és a nagyi meséit hallgatják elalvás előtt a békés kis vidéki falujukban meghitt körülmények között, és szeretik a kézzel rajzolt kalandjátékokat is BULLSHIT" meg egyszerűen vicc. Nyílván nem egy olyan népes és gyökér közönséget céloz meg, mint pl a guitar hero sorozat (habár az is szűk közönség... az összes nyáladzó "zenész-művész" barom gyökér, akik szerint színes gombokat nyomogatni egy kamugitáron marhára fasza dolog, mindezt nevetséges grafikai háttérrel...), ennek ellenére egy termék, ami azért készül, hogy eladják, lehetőleg minél több embernek, mert akkor hoz több hasznot. Más kérdés, hogy valszeg azokat fogja érdekelni leginkább, habár azok többsége szerintem már annyit játszotta végig az összes általa klaszikusnak tartott darabot, hogy nem kíváncsiak ilyesmire.
Arra hivatkozni, hogy azok azért voltak hangulatosak, mert kézzel voltak rajzolva, meg szerintem értelmetlen. Nem azért csinálták, mert az úgy művészibb, és a sok art-fag majd évtizedekkel később is erre csorgatja majd a testnedveit, hanem mert ez lehetett csinálni. Aztán jöttek a renderelt hátterek, meg a többi. Tény, hogy volt egy hangulatuk, de nem tudatos volt. És egy nyomozós játékhoz szerintem nem a legmegfelelőbb körítés az, hogy rajzfilmgrafikával toldják meg (így mondjuk legalább nem kell olyan igényes modelleket csinálni, szal evvel is lehet spórolni...ez is érv).

American McGee's Alice: Amit csináltak az eredeti történetből, az marhára tetszett. Mármint a koncepció, és a látványvilág, meg mindaz, amit az artwork-ökön is látni. Jó volt egy Disney valóságot ilyen kitekert formában látni. Ennek ellenére maga a játék sz*r volt. Anno persze a demo tetszett, első benyomás, a háttérben szemkifolyató örvénylő valami, de jól néz ki, és maga a nyakatekert világ. Aztán az ember keze közé kerül a teljes verzió, és rájön, hogy nem olyan nagy baj, hogy ezt nem vette meg anno. Az ötlet jó volt, a megvalósítás nem. És azok a hibák, amiket Zsiga felsorolt, igenis ottvannak, és ha el akarunk tekinteni tőle, akkor az első adandó alkalommal a képünkbe másznak. És maga a látvány sajnos nem elég, hogy elvigyen egy játékot. Akkori szemmel nézve is vannak sokkal jobb játékok, mai szemmel nézve pedig alig bírtam elviselni, amikor fél éve megint nekiestem, hogy hátha most jobb lesz. És nem, nem mondom, hogy mindennek dx10-es grafikával kell futnia. Vígan elvagyok egy SS2, egy Thief, vagy akár egy Deus-Ex-szel, vagy Undyinggal.

Ramiz

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
És van, ahol azt gondolom, hogy annak ellenére, hogy maga a játék létjogosultságot adna ennek, erőltettettnek és gagyinak hat (grimm).

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
Az meg, hogy "annak a szűk kis rétegnek készül, akik még házilag sütik a sütiket otthon a vastűzhelyen, és a nagyi meséit hallgatják elalvás előtt a békés kis vidéki falujukban meghitt körülmények között, és szeretik a kézzel rajzolt kalandjátékokat is BULLSHIT" meg egyszerűen vicc.

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
(habár az is szűk közönség... az összes nyáladzó "zenész-művész" barom gyökér, akik szerint színes gombokat nyomogatni egy kamugitáron marhára fasza dolog, mindezt nevetséges grafikai háttérrel...)

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
Arra hivatkozni, hogy azok azért voltak hangulatosak, mert kézzel voltak rajzolva, meg szerintem értelmetlen. Nem azért csinálták, mert az úgy művészibb, és a sok art-fag majd évtizedekkel később is erre csorgatja majd a testnedveit, hanem mert ez lehetett csinálni.

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
Jó volt egy Disney valóságot ilyen kitekert formában látni.

Quote from: Lythis on 2008-06-15, 04:51:03
Akkori szemmel nézve is vannak sokkal jobb játékok, mai szemmel nézve pedig alig bírtam elviselni, amikor fél éve megint nekiestem, hogy hátha most jobb lesz.


12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Dreamcleaver

I'm loosing my job here. :/

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

study more....

Tycho

Quote from: chilip on 2008-06-15, 13:21:58
study more....
bad shoop is baaaaaad. Get a real copy of that book :ejnye:

Fazék

#1609
idióta Battlefield: Bad Company előzetesek :haha:

szerk: még egy, ez kicsit az MGS-t figurázza ki :D

Rounin


Dreamcleaver


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-24, 02:04:03
CoD: World at War trailer
http://www.gametrailers.com/player/35413.html

hát tulzottan nem pörgetett fel a trailer, de majd azert megnezem ha ugy alakul, 10q4it

sirtomi

Quote from: Soldier on 2008-06-24, 03:57:41
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-24, 02:04:03
CoD: World at War trailer
http://www.gametrailers.com/player/35413.html

hát tulzottan nem pörgetett fel a trailer, de majd azert megnezem ha ugy alakul, 10q4it
Nekem nagyon tetszett. Várom ezt a játékot. 2. VH-s témát nem unom meg soha :D

Liquid Snake

#1614
Uhh a Blizzard nagyon nagy izgalomba tartja a népet mostanában. Új bejelentés lesz valószínűleg. Ugyanis a hivatalos oldalon van egy kép amibe 2 rúna van elrejtve, az egyik a Lich King kardján van rajta, a másik meg nem más, mint a Diablo 2ből a Hel rúna :D WoW nem érdekel de ez a Diablo téma most nagyon felizgatott... Diablo 3 FTW  :whoah:

www.blizzard.com

sirtomi

Én csak a bejelentés várom, meg olvasom Hardwireden a találgatásokat és jól szórakozok :D Nemtudom mit kell ezen ennyit izgulni :)

Liquid Snake

Quote from: sirtomi on 2008-06-24, 12:18:18
Én csak a bejelentés várom, meg olvasom Hardwireden a találgatásokat és jól szórakozok :D Nemtudom mit kell ezen ennyit izgulni :)

Hát azért egy lehetséges Dio bejelentés szíven ütne egy ilyen nagy fant mint én :) Csak ezért izgulok :D

sirtomi

Én is örülnék neki, rengeteget játszottam az 1. és 2. résszel. Úgylátszik én nem vagyok ilyen izgulós :)

Soldier

Quote from: Liquid Snake on 2008-06-24, 12:10:44
Uhh a Blizzard nagyon nagy izgalomba tartja a népet mostanában. Új bejelentés lesz valószínűleg.

ugy legyen, de en már nem tudok bizni az ilyesmibe, csak majd amikor lesz vmi "kézzel foghato"

Dreamcleaver

Diablo3-mal az a baj, hogy ugyanolyan uncsi lesz, mint az előző kettő, csak csili-vili grafikával. Az 1-nél ez még elég volt, a 2 már szvsz fail, a 3 meg...meglátjuk. Egy továbbfejlesztet és változatos skillrendszer, és nagyobb koncentráció a coop taktikákra talán javíthatna a játékon.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS