Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - motifator

#121
OK, tegnap letöltöttem végre, hétvégén meg kéne nézni lakótársakkal. Viszont belenéztem, és totál kockás az egész. SMPlayer-rel próbálom.
Nektek milyen az UTW-THORA sub? Leszedtem a 720p verziót is, de az is ugyanolyan szar. Tele van ilyen tömörítési artifactokkal.
Másnak is ilyen? Vagy az én készülékemmel van a hiba? Halp!
#122
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-05-03, 17:47:03
Nem hallottam még a szakaszról, csak a filmből volt ismerős a név. De youtube-on a mullholland-ra rögtön a "mulholland crash"-t ajánlja fel. Megnéztem néhány tucat videót, és hát igen, tanulságos. Súlyosakat nem nagyon láttam (nem is feltétlenül akarok), de az mindegyiken látszott, hogy mennyire rohadt fontos a jó bukósisak. Meglepő volt, hogy szinte mindegyik esésnél csattan a bukó is valamennyire, sokszor majd' a motoros feje az első, ami az aszfaltot éri, főleg high-side eséseknél. A többi felszerelés is fontos persze, a bokatörések elkerülése és a bőr megtartása érdekében, de rengeteg olyan esés volt, ami után simán felállt a motoros, de bukó nélkül halálos lett volna.
Persze ez otthon nem annyira nagy probléma, ott nem nagyon láttam senkit bukó nélkül motorozni. De itt rengeteg barom van, aki pólóban, rövidgatyában, de leginkább bukó nélkül motorozik. Legtöbben szerintem illegálisan nyomják, de amúgy a törvény is megengedi, ha van legalább $10 000 fedezetű egészségbiztosításod  :gyagya: Így szerintem sokan nyomják illegálba, mert a rendőr úgyse állíthatja meg, amíg nem csinál valami szabálytalant. Ha ehhez hozzáteszed, hogy sokaknak még jogsija sincs (az emberek majdhogynem meglepődtek, amikor mondtam, hogy én a jogsival kezdtem), meg akinek van, az is jó esetben csak egy kétnapos, parkolóban bóják között körözgetős tanfolyamot végzett el, akkor a helyzet elég siralmas. Ja, és persze rengeteg embernek semmilyen egészségbiztosítása nincs, szal egy sima lábtörés is kész anyagi csőd lehet.
Amúgy durván kilógok itt a sorból a bőrdzsekimmel (30 fokos melegben, és még messze van a nyár  ^^"), protektoros gatyámmal meg láthatósági mellényemmel. Alig láttam más motorost itt, aki annyira fel lenne öltözve, mint én. Az a vicces amúgy, hogy idősebb Harley-s arcokon szoktam néha látni láthatósági mellényt. Úgy látszik, ha szeretnél öreg motoros lenni, akkor hasznos lehet :)
#123
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-05-02, 20:04:29
Quote from: Cobra on 2013-05-02, 09:22:52
Csak a Mullhollandra ne menjél :D
Ja, hogy ezt mondod!
Amikor először olvastam, nem értettem, hogy mit akarsz :) Rég láttam a Mulholland Drive-ot, nem is vagyok nagy David Lynch fan (Lost Highway totál kikészített), meg nem emlékszem, hogy lettek volna benne motorok, szal csak néztem, hogy mi van :) Aztán véletlenül ránéztem az indexre (manapság jó, ha kéthavonta egyszer megesik), és leesett a poén.
#124
Offtopic / Re: Offtopic
2013-05-02, 18:18:23
Tényleg érdekes, de még a látszólag bizarr magyarázat is hihetőbb, mint hogy törpe földönkívüliek járnának közöttünk.
Ha meg már itt vannak, akkor mi a túróért pont a Föld legkihaltabb helyén akarnak csövelni, ahol emberemlékezet óta nem esett az eső?  :gyagya:

Amúgy itt az eredeti cikk, még több képpel: http://siriusdisclosure.com/wp-content/uploads/2013/04/SMG-report-4-22-2013-FINAL-REVISED.pdf
#125
Offtopic / Re: Offtopic
2013-05-01, 05:22:45
Aztaku...
#126
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-05-01, 05:06:25
Quote from: Kuroi Tenshi on 2013-04-07, 19:12:15
:cool:

Ma megjött végre a rendszámom (eddig ideiglenes papírfecni volt), úgyhogy elvittem felavatni.
Útvonal
A legeleje a motormelegítő rész kertvárosi kis utcákon, utána az Anderson Mill-en menekülök ki a városból, és a Cypress Creek Park környékén kezdődik az izgi rész. A legutolsó egyenes szakasz kétszer három sávos böszöm nagy út, 60mph limittel.
Street view-n látszik, hogy milyen jó kis lejtős kanyarok vannak, főleg az út második felén. Persze képességemnek megfelelően elég lassan mentem, de így is elképesztő élmény volt. A kanyarokban 110% koncentráció, az egyenesekben fülig érő vigyor. Naplemente előtt indultam vagy fél órával, ami eleinte szar volt, mert a szemembe sütött a nap sokszor (hiába a sötét plexi), de a naplemente pont a fák között ért, csodálatos volt a levegő, a színek káprázatosak. Már voltam ezen az úton korábban kétszer, de valamiért most volt a legelképesztőbb az élmény.

A tanulság: erre való a motorkerékpár. Persze elvisz reggelente munkába is, de az ilyen túrák adják a motorozás igazi savát borsát. Boldog vagyok :)
#127
Ja, ok. Azt hittem, úgy értetted, hogy a tűz -> villám annyira abszurd ötlet, hogy azután már szinte bármi lehet.
#128
Quote from: .Attila on 2013-04-29, 23:35:43
Tűz -> villám után szinte bármi lehet.
Miért? Mindkettő plazma.

[spoiler]OK, megoszlanak a vélemények arról, hogy a tűz tekinthető-e plazmának. Ez függ attól is, hogy hogyan definiálod a plazmát. De a láng tartalmaz ionizált gázt, elhajlik elektromos térben, vezeti az áramot (legalábbis jobban, mint a levegő), szal ebből a szempontból nevezhető plazmának. Lásd: http://www.youtube.com/watch?v=a7_8Gc_Llr8[/spoiler]
#129
Offtopic / Re: Gratulációk
2013-04-30, 18:42:48
Jujj, ebben a topikban nem jártam hónapok óta. Köszi, így megkésve is :)
#130
Quote from: -OJ- on 2013-04-24, 17:48:07
4.film előzetese (a harmadik végéről)

Hmmmmmm, ezen még lesz mit finomítani, mert nagyon CG :zomg:
Jaja, ez kicsit félkésznek tűnik.
A subot ott találtam a torrent kommentek között, ott is azt írták, hogy nagyjából van csak rendben a timing. Én is várok normális subra inkább, ha eddig kibírtunk, néhány nap már nem számít.
Btw itt egy másik sub, szintén a kommentek közül: http://pastebin.com/mEQNfDCD
#131
Türelmetleneknek:
HD Raw
Okay sub

Én még nem próbáltam, úgyis csak a hétvégén lesz alkalmam lecsapni a nagy tévére, így nem sietek.
#132
Egy hét

[spoiler]Na jó, plusz 1-2 nap, mire lesz normális HD fansub[/spoiler]
#133
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-04-02, 23:15:10
Elintéztem a jogsit meg a biztosítást, így tegnap kivittem egy kicsit. Csak a közeli kis utcákba, 20-35 mph sebességhatárok közé, de azért így is konstans vigyor ült az arcomon.
Igyekeztem úgy hajtani, hogy folyamatos haladásnál 3-4k között üljön a mutató, néha kanyar előtt kis motorfék, de próbáltam nem ereszteni 3000 alá. Kigyorsításoknál néha felengedtem 5-6000-ig felváltás előtt.
Tapasztalatok:
- Mint sportmotor-rookie, meglepődtem, hogy milyen közel vannak egymáshoz a fokozatok. Néha nem tudtam, hogy most felváltottam-e vagy sem, annyira hasonló volt a motor hangja váltás előtt meg után. Nincs ezzel semmi baj persze, ettől gyorsul jól a moci, csak fura volt elsőre. Állítólag a hatodik hosszabb, hogy jó legyen a fogyasztás, de a kis utcákon a sok stop táblával nem igazán jutottam el odáig.
- Már most vihogtam mint egy kislány, amikor kicsit jobban meghúztam a gázkart, annyira jól meg. És még közelében se vagyok az igazi teljesítménynek. Ha lemegy a bejáratási idő, és fel lehet nyomni 13k-ig, az valami iszonyat jó móka lesz, mondjuk már hármasban elérném a legtöbb helyen a sebességhatárt :)
- Alacsonyabb sebességeknél a motorfék elég határozott, megintcsak az Eliminatorhoz képest. Szokni kell, hogy finom legyek a gázkarral, de úgy érzem, alakul.
- A váltót már elkezdtem megszokni, egyre jobban megy. Jó érzés hallani azt a határozott "klank" hangot, ahogy egyesből felrakom kettesbe. A többi fokozak csak halkan kattan.
- Elindulásnál a kuplung még mindig fura egy kicsit, néha kicsit ügyetlen vagyok, kétszer lefulladtam. De amúgy alakul az is, a végefelé már egész jól ment. A sok stop tábla a környéken bőven ad lehetőséget a gyakorlásra :)

Most olvasgattam a bejáratásról. Elég változatosak a vélemények, de sokan esküdnek az úgynevezett "hard break in"-re, ami azt jelenti, hogy használod a teljes fordulatszám spektrumot, felmész magas fordulatra nagy gázzal, majd rögtön motorfék. Mindezt különböző fokozatokban. Mondjuk nem tudom elképzelni, hogy ötös/hatosban hogy fogom tudni felnyomni magas fordulatra, az azért nagyon gyors. Lehet, szombaton fel kéne kelni korán, és kivinni autópályára reggel hétkor, amikor nincs semmi forgalom.
Azzal kb. mindenki egyetért, hogy nem szabad alacsony fordulaton nagyon erőltetni a motort, nem szabad túl hamar szintetikus olajra váltani és nem szabad túl sokáig ugyanolyan fordulatszámon hagyni, jobb, ha gyorsulsz, lassulsz, váltogatsz le-fel. Szerintem én valahol félúton a kézikönyv és a hard break in között fogom csinálni. Nagy gáz, nagy motorfék, magasabb fordulatszám, mint amit a kézikönyv ajánl, de azért nem őrült módon, cserébe hamarabb fogok olajat cserélni. Váltogatni végig az összes fokozaton, változatos fordulatszámon, sok kigyorsítással és megállással.
Azt is írják sokan, hogy egy új Kawánál a bejáratást igazából nem nagyon lehet elrontani. Amíg nem nyomod pirosig túl hosszú ideig és nem erőlteted túl alacsony fordulaton, csinálhatsz, amit akarsz, nem lesz a motornak semmi baja.
#134
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-04-01, 19:06:49
Ááá, írtam egy csomót, és valahogy elveszett. Szerintem egy rosszul időzített Ctrl-Z/Ctrl-Y kavarás lehet a ludas, de most pötyöghetek be mindent újra.

Quote from: Cobra on 2013-04-01, 10:05:00
Sisakból jobban jártál volna egy nyitható állrészűvel, ezzel a motorral (főleg Amerikában) nem fogsz 160-al menni tartósan. A bejáratásnál meg figyelj oda, hogy nem tesz jót a sok rövid táv és a nagyon alacsony fordulat sem. Ha tudsz, akkor menj el túrázni 100Km-t és olyan sebességgel menj, ahol kb középső fordulaton pörög a motor.
Sisakról nagyon jókat olvastam mindenhol, meg tetszik is nagyon. Amúgy kényelmes sisak, nincs semmi baj vele. Nyitható állrész lehet, hogy praktikusabb lett volna, de azok jóval drágábbak is. Amúgy meg akkor se árt egy jó sisak szerintem, ha nem megyek tartósan 160-nal.
A boltban azt mondták, hogy változatos fordulatszámon hajtsam, és ne vigyem 8000 felé. A kézikönyv 4000 meg 6000-et ír. Most akkor kinek higgyek? Igyekszek majd figyelni rá, hogy ne menjen sokat nagyon alacsony fordulaton, és néhányszor fel fogom nyomni 1-2000-el 4k felé, de szívem szerint inkább hinnék a kézikönyvnek. Igyekszek hosszabb túrákat akkor, csak találni kéne valami jó kis elhagyatott utat. Google maps-en már kinéztem egy-két útvonalat, lehet, hogy először lecsekkolom kocsival, hogy milyen a forgalom.

Quote from: Kuroi Tenshi on 2013-04-01, 10:19:50
Grat :jee: Hivatalosan is üdv a klubban, let the good times roll  :whoah:
:merci:
Tudom, hogy totál amatőr vagyok, és hogy a motorozást is holtig lehet tanulni. Azt is tervezem :) Elgondolkodtam azon, amit a pályáról írtál. Lehet, hogy néhány hónap múlva megpróbálkozok valami ilyesmivel: http://www.lstd.com/html/lstdschool.html

Cuccok: A sisaknak utánanéztem neten, sok jót olvastam róla, de az eladó is nagyon ajánlotta. A dzsekit ő mondta, azt nem is igazán terveztem venni aznap, mondjuk motort se :). Kesztyűből úgy voltam vele, hogy Alpinestars nem lehet szar, a sok bőr meg szénszál is jól nézett ki rajta. Csizmából is Alpinestars-t akartam, de a konkrét típust megintcsak az eladó ajánlotta. Összességében jó gyerek volt, sokat foglalkozott velem, mondjuk ott is hagytam egy rakás pénzt. De úgy voltam vele, hogy ha már ilyen szerencsés vagyok, hogy megengedhetem magamnak, akkor ne a biztonságon spóroljak. Na meg adtak 10% kedvezményt a cuccokra mivel vettem mocit is :) Gerincvédő tippet köszi, majd szétnézek. Gatyát kéne még nézni. Abból nem feltétlenül gondoltam bőrre, meg is sülnék, valami cordura cucc jó lenne normális protektorokkal.

DMV nóta  :lol: Itt máshogy hívják, de az élmény ugyanaz. Viszek olvasnivalót.

Szerintem adok neki még 1-2 hetet, mielőtt elkezdem állítgatni a kuplungot. Lehet, hogy csak azért furcsa, mert nagyon más, mint az Eliminator.
A váltón se aggódok. Simán lehet (sőt), hogy csak én vagyok béna, de bejáratással is tuti jobb lesz.

Köszi Cloud, szerintem is nagyon szép :)

Áááá, miért kell itt munkában ülni. Menni akarok haza motorozni. Az a baj csak, hogy biztosítást csak holnaptól sikerült intézni, így ha ma mondjuk nekimennék egy parkoló autónak, akkor zsebből kéne kifizetni a kárt. Na meg rendőrrel se lenne kellemes találkozni. Lehet, hogy ma még csak a lakókat fogom boldogítani újabb néhány körrel az apartmanok körül :) Éjféltől mondjuk lesz biztosítás, de lehet, hogy nem éjszaka kéne először kimenni az utcára :D
#135
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-04-01, 07:02:08
Zsigával többnyire egyetértek, csak egy dolgot tennék hozzá, de ez már kicsit offtopikba hajlik. Az igaz, hogy nagy autópályákon lehetnének magasabb sebességhatárok, viszont annyiban sokkal jobb itt, hogy a város tele van szórva 40-45-ös táblákkal, nagyobb utak messzebb a belvárostól rendre 50-55, néhol 60-asok. Szal bármerre mész, többnyire jóval gyorsabban mehetsz, mint otthon megszokott, csak a belvárosi részeken és kertvárosban, nyugis környékeken kell lelassítani 30-ra vagy az alá. A számok mérföld/órában értendőek, és 30 mph az bő 48 kph-nak felel meg. Ehhez képest mondjuk Debrecenen belül vagy egy darab szakasz 60-as táblával, de ott is mindenki 50-el megy (miééééért??? :bruhuhu:), Nyíregyházán meg szerintem sehol se lehet gyorsabban menni 50-nél városhatáron belül.

Más. Lenyomtam a motoros képzést, szerintem elég részletes volt, sokat tanultam, és többnyire jól is ment. Volt 1-2 dolog, ami nehezebben ment, leginkább a nagyon lassú, szűk kanyargás, ott sokszor nem sikerült elég szűkre az ív, vagy beszartam és leraktam a lábam. Ezeket még majd sokat kell gyakorolni, már ki is néztem egy nagy parkolót a környéken, ahova kis utcákon el lehet jutni. Végülis átmentem a vizsgán, de kicsit mérges vagyok magamra, mert sokkal többet hibáztam, mint szerettem volna, és többnyire hülyeségeket, olyanokat, amiket előtte ötvenszer megcsináltam hibátlanul (pl. gyors fékezés után nem raktam vissza egyesbe mielőtt leraktam volna a lábam). A lényeg, hogy megvan a papír, holnap megyek a DPS-be (Dept. of Public Safety, itt Texasban ők foglalkoznak jogsival, nem a megszokott Dept. of Motor Vehicles), ott egy gyors írásbeli vizsga, és kapom is a jogsit.
További órákat egyelőre nem tervezek, a következő, advanced motoros tanfolyam kb. 1 év motorozás után ajánlott. De 3-4 hétig nem fogom elhagyni a kertvárosi kis utcákat meg a parkolót. Majd meglátjuk, hogy mennyit fejlődök, de azért egy hónap után már szeretnék elkezdeni mocival munkába járni, főleg hogy...

*dobpergés*

[spoiler]
Tegnap tréning után elmentem mocis boltba cuccokat nézni. Igazából tényleg csak szét akartam nézni, esetleg venni egy sisakot, meg mondjuk kesztyűt, talán egy csizmát. De valami történt, amitől teljesen elment az eszem. Megláttam, ráültem, megmarkoltam, és a következő, amire emlékszem, hogy ott van előttem a hitelszerződés, rajta az aláírásommal. Fiúk, lányok, szeretném, ha megismerkednétek a motorommal:
[spoiler]

Album (Disclaimer: Igen, a motoros képzés első napján rákvörösre égett a nyakam. Tudom, naptej, hülye vagyok. De egész nap felhős volt az ég, így nem gondoltam volna, hogy kell, és csak 1-2 órára sütött ki a nap, akkor is csak félig-meddig, de ez Texas, itt ennyi elég. Rendszeres motorozáshoz majd szerezni kell valami kendőt a nyakamra, mert ez így nem frankó.)

2013-as Kawasaki Ninja 300 Special Edition a kis szépség.
A cuccok:
Shoei RF-1100 bukósisak - Fehér
ICON Overlord bőrdzseki - Ehhez még majd venni kell láthatósági mellényt, mert szürke/fekete. Na meg lehet bele komolyabb gerincvédőt venni, azt is beszerzem, mielőtt nekivágok a nagy forgalomnak.
Alpinestars SP-X kesztyű - Fehér
Csizma nem volt a méretemben, de berendeltem egy ilyet:
Alpinestars SM-X - Feketén fehér minta

Még csak a lakóparkon belül vittem körbe néhányszor. Jogsi, de főleg biztosítás nélkül nem fogom kivinni, de holnap intézem mindkettőt. Mindenesetre eddigi tapasztalatok:
- Nagyon kényelmes! Sokkal kényelmesebb, mint a Kawasaki Eliminator, amin tanultam. Teljesen természetesnek érződik a testtartás, ahogy ülök rajta. A kormány elég magas, így nem kell nagyon görnyedni, ami jó, mert a motort közlekedésre akarom használni, nem pályára. Nagyon jól lehet szorítani a tankot a comboddal, ettől a kezelés is nagyon könnyű.
- Elég jó nyomatéka van alacsony fordulaton is. Még bejáratós, az első 800 km-en nem szabad 4k felé pörgetni, utána 1600 km-ig 6000-et ír a kézikönyv. Állítólag 4000-től kezd el rendesen húzni, 8000 felett meg egészen megtáltosodik. 1600 km után már remélem felmerészkedek az autópályára, kisebb forgalomban majd kipróbálom :D
- Kuplung barátságos, bár a súrlódási zóna nagyon a végén van, egészen ki kell ereszteni, hogy fogni kezdjen. Ezt mások is emlegetik, szal nem hibás, ilyenre csinálták. Ha nagyon zavaró lesz, majd a 600 mérföldes szervíz során rákérdezek, hogy lehet-e rajta állítani.
- Lehet, hogy csak én vagyok még béna, de a váltó mintha nem mindig akarna váltani rendesen. Mások is panaszkodtak erre, de állítólag a váltót is be kell járatni, néhány száz mérföld után elkezd rendesen viselkedni.
- Nagyon könnyű. Papíron alig könnyebb, mint az Eliminator, de a más ülés- és kormánypozíció, no meg a tank formája miatt sokkal könnyebbnek, kezelhetőbbnek érződik.

Egyelőre ennyi, szerintem ideje abbahagynom a hencegést :) Majd még írok, ha meglesz a jogsi meg a biztosítás, és kivittem végre az utcára. Ja, és kellemes húsvétot :)
[/spoiler]
[/spoiler]
#136
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-03-29, 06:51:58
Itt a jogsit kb. hozzávágják az emberhez, motor, kocsi egyaránt. A motor jogsi annyiból állna, hogy lenyomok egy elméleti vizsgát, aztán egy gyakorlati vizsgát. Tanfolyam nem kell, ha már elmúltál 18 éves. Viszont ha csinálsz tanfolyamot, legalább tanulsz is egy kicsit, és cserébe a tanfolyam végén van vizsga, így aztán nem kell külön a jogsiért gyakorlati vizsgát csinálni, csak elméleti vizsga van, ha azon átmész, kapod is a papírt. Amúgy ez csak nagyon alap tanfolyam elvileg, kb. annak felelhet meg, ami otthon kötelező a jogsihoz. Tervezek (nem sokkal) később csinálni komolyabb vezetéstechnikai tanfolyamot, több suli is hírdet advanced trainingeket. Nagyon szeretnék motorozni, de tisztában vagyok a veszélyekkel és szeretném maximalizálni a túlélési esélyeimet :)
A 300-as Ninja tényleg szép, de nem akarok új motort venni, főleg első motornak nem. Amit spórolok egy használt gépen, inkább elköltöm védőfelszerelésre. CBR 250-eseket is néztem, de azokból nincs akkora választék, mint Ninjákból. Még azért nézelődök meg olvasgatok, de hajlamos vagyok hirtelen felindulásból vásárolni, szal majd meglátjuk.
A most hétvégi tanfolyamra még elmegyek kb. minden cucc nélkül. Farmer + bőrdzseki + bőr cowboy csizma van (yeehaw!), azt viszem. Bukót meg kesztyűt meg motort adnak, az a tanfolyamra elég lesz. De jövő héten megyek bukót venni, meg jöhet a többi is. Szeretnék teljes felszerelést, gerincvédővel meg mindennel. Ugyan kicsi motort veszek (relatív, elvileg egy 250-es Ninja tud menni 160 km/h körül), de az utca, ahol lakok 2X3 sávos pszeudo-autópálya 60 MPH speed limittel (kb. 100 km/h), és egyszerűen lehetetlen úgy eljutni munkába, hogy ne menjek rá. Szerintem egy darabig nem lesz munkába járás, csak esti motorozás kis utcákon, autópályára max hétvégén kis forgalomban, de nem tudom, hogy meddig fogom bírni. Azért a reggeli/délutáni brutál forgalomtól fosok kicsit, de előbb-utóbb be kell vállalni.

A linket köszi, a felét elolvastam. Apropó te vagy .mf? Az a zöld ZX-6R ismerős :)
#137
Offtopic / Re: Motoros topic
2013-03-29, 00:47:49
Megyek a hétvégén motoros tanfolyamra :hopp: :hopp: :hopp:
Motorom még nincs mondjuk, de nézegettem neten használt 250-es Ninjákat, azt nagyon ajánlgatják kezdő motorosoknak. Találtam is párat a környéken, szépek is, csak előbb legyen meg a jogsi.

Már olvasgattam ezt-azt a neten, hogy mikre érdemes odafigyelni használt motor vásárlásnál, de azért minden tanácsot szívesen fogadok.
#138
Offtopic / Re: Tudomány és Technika
2013-03-12, 22:53:12
Mwahahahaha
Teljes album, már ha valakit érdekel :)
#139
Quote from: Fazék on 2013-03-08, 08:50:42
Much Ado About Nothing
:cool: Benne van a fél Dollhouse stáb, no meg persze Nathian Fillion. Már csak ezért is megnézném.
#140
Help / Re: Linux help
2013-02-27, 20:14:15
Kétpaneles filekezelőnek ott a Midnight Commander, a.k.a. mc
Videólejátszónak ott az smplayer, vagy csak simán mplayer, ha szereted a command line-t.
Zenelejátszónak én régen xmms-t használtam, de azt már nem fejlesztik tovább úgy látom. Az audacious egy xmms fork, amivel még foglalkoznak, így én azzal tennék egy próbát.
#141
Quote from: Fazék on 2013-01-31, 09:44:52
Paperman - Full Animated Short Film
Tegnap voltunk megnézni a Wreck-It Ralph-ot, és előtte leadták a Paperman-t. 3D-ben! A nagy vásznon és 3D-ben még sokkal jobban kijött a kidolgozottság és a minőség. Nem volt semmi, tiszta Shinkai Makoto, csak 3D-ben.

Amúgy a Wreck-It Ralph nagyon bejött. Már az előzetes is ígéretes volt, de a film még így is kellemesen meglepett. Nagyon tudom ajánlani, de csak eredeti nyelven. Nem tudom, hogy milyen a magyar szinkron, lehet, hogy nagyon jó, de Sarah Silverman elképesztően jól hozza Vanellope hangját. Alapvetően nem bírom a nőt, vagyis próbáltam megszeretni a műsorát, de nem sikerült. Viszont ezt a karaktert nagyon eltalálta, le a kalappal. Maga a sztori is jópofa, de inkább a szereplők és főleg a párbeszédek miatt jó a film. Nem Pixar, de simán hozza azt a minőséget. Ha Pixart szeretitek, ez is tetszeni fog.
#142
Kultúra / Re: Sorozatok
2013-02-25, 17:48:27
Jaja, a BSG-nek inkább a szappanopera része láncol oda a képernyő elé, mintsem a scifi. A végére már jobban érdekelt, hogy ki fekszik le kivel a következő részben, mint hogy mi lesz a cylonokkal (ok, ez azért kicsit túlzás, nem kell megijedni :))

Más. Néhány hete elkezdtük nézni a Dollhouse-t lakótársammal, és most hétvégén jutottunk el az első évad végére. Hát mit mondjak, az évadzáró epizód jól összekavart mindent. Kicsit olyan szaga volt, mintha megsejtették volna a készítők, hogy szar a nézettség és a fináléban akarták bizonyítani, hogy a következő évadra érdemes lesz várni. Amúgy nem rossz a sorozat, de azért nem is valami kiemelkedő alkotás. Eliza Dushku-nak néha sikerül hihetően előadni, hogy megváltozik a karaktere, néha nem annyira. De a párbeszédek nem olyan rosszak és van néhány "szerethető" szereplő, annak ellenére hogy nem tudom morálisan elfogadni az alapötletet, és ha belegebedek se tudok szimpatizálni a sok hi-tech stricivel. Persze lehet, hogy ez a következő évadban megváltozik, de jelenleg a szereplők többségének hosszú kínos halált kívánok.

Na, ha már itt vagyok, nézi itt valaki a Community-t? Redditen sokat dícsérték, és még vagy decemberben belekezdtem, most a 20. rész környékén vagyok. Kellett hozzá 3-4 rész, hogy megszokjam a szereplőket (a legtöbb sitcom nálam ilyen), de Pierce-en kívül mindenkit nagyon bírok, főleg az Abed-Troy párost. Szal nagyon tudom ajánlani, ha valaki egy kis könnyed epizódikus vígjátékra vágyik.
#144
Miért rossz topik? Még nem jelent meg a film, gondoltam akkor ide, azt hittem a rendes filmek topik csak már futó filmekre való. OK, mehetett volna a filmes képekbe is, de úgy gondoltam a lényeg az, hogy még készülő filmről van szó. Nem kötözködöm, tényleg kiváncsi vagyok.

Hogy érted, hogy lecseréltek sok szereplőt? Kit cseréltek le kire?
#145
[spoiler=New Ender's Game Still][/spoiler]
sauce with analysis
Haj, de messze van még november.
#146
Offtopic / Re: Ez nagyon lol :DD
2013-02-02, 00:52:48
 :cool:
#147
Háde... háde... háde nem úgy volt, hogy az első három az egy kerek egész sztori lesz (már amennyire egy NGE lehet az), a negyedik meg egy alternatív univerzum sztori? Nem mondod, hogy nincs lezárva a történet a 3. rész végére? (Nagy spoilerek nélkül pls.)
#148
Offtopic / Re: Offtopic
2013-01-04, 11:11:27
Gratula!
#149
Quote from: .Attila on 2012-12-27, 13:00:05
- Milyen módszer lenne alkalmas a szelekcióra?
#150
A faun labirintusa nagyon jó, a többit nem láttam.