Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - Fubenalvo

#1
Tudom most holtszezon van Forma1 téren, de azért ez a topic hiányzott innen, mert azért ahogy látom akad köztünk motorsport rajongó rendesen. ...és már nem feltétlen csak F1 hanem Talma által talán sokak megkedvelték mostanában a MotGP-t is.
Emellett persze van nekünk itthon még RallyOB-nk, sok sok amatőr versenyünk is ez minden beleférhet ide. :)

Nos kezdőtémának...
Már hivatalos: Újra összeállt a nyerő páros, Fernando Alonso a Renault-nál folytatja 2008-tól!

Szerinteetek van esélye a Renault-nak talpraállni az idei évet nézve?
#2
A minap olvasgattam a neten és rábukkantam egy olyan videófelvételre, melyben egy amcsi nő nem tudja mi Magyarország. Kommentekben mindjárt adtak neki, hogy hogyan lehet ilyen sötét valaki.
Aztán valaki belinkelte ezt a kis oldalt: http://www.sheppardsoftware.com/country_europe_G2_drag-drop.html
Nekem csak 3ikra sikerült 100%ot teljesíteni, és úgy érzem ez elég ciki.
1. 39/46   85%   98 Miles   319sec
2. 43/46   93%   28 Miles   168sec
3. 46/46   100%   0 Miles   155sec

Ha valaki tud hasonló oldalakat, játékokat amiknek értelme is van, linkelje és teszteljük magunkat! ;)
#3
Sword of the New World
Granado Espanda




Hivatalos oldal: http://www.swordofthenewworld.com
Regisztráció: http://www.swordofthenewworld.com/register.php
Kliens letöltés legegyszerűbben innen: http://clanservers.multiplay.co.uk/?p=/ftpfiles.php%3Fpid%3D1087

Képek a játékból:
http://www.swordofthenewworld.com/_img/screenshots/35_large.jpg
http://www.swordofthenewworld.com/_img/screenshots/30_large.jpg
http://bawitblog.ba.funpic.org/wp-content/uploads/2006/08/GranadoEspada.jpg
http://www.swordofthenewworld.com/_img/screenshots/13_large.jpg
http://www.swordofthenewworld.com/screenshots_large.php?image=2


A játék gyarmatositások korára tehető, és erről is szól tulajdonképpen. A karakterünk megérkezik az anyakontinensről az újvilágba. Majd késöbb a családja többi része is megérkezik. Kezdődhet a munka hogy a család hírnevét itt is az egekig tornásszuk és felfedezzük az új kontinenst, emellett persze meg kell tisztítani a sok őshonos gonosztól. :)

A Questek kimondottan tetszettek, eddigi legötletesebbek WOW-hoz illetve Lineage2-höz hasonlítva. A játékban egyszerre akár három karakterrel is lehet mászkálni de egyel is. Persze logikus hogy 3al megy az ember. A harcok kimondottan mozgalmasak,  többynire 3 emberkénkre mindíg túlerőben támadnak az agresszív szörnyecskék.  Jah és a questekhez kapcsolódóan több mission-t is végígcsinálhatunk amik kicsit a Rakion coperative pályária hajaznak. Szerintem nagyon jó ötlet volt ezt beépíteni a játékba.

A játék grafikája nagyon a helyén van. A karakter modelleken egy poligon szögletet nem lehet felfedezni. Shader Moderl 2.0-t gyönyörűen kihasználja, és a környezet is szép. Volt hogy a kezdő városból kivezető szakaszon csak azért szaladgáltam le föl hogy nézelődjek.
Hangok tekintetében nekem valahogy a Ro1 hangulat keveredik a klasszikusokkal (itt nem C645et értek hanem valódi  klasszikusokat.  :hehe:)

A játék teljesen ingyenes. Ebből adódóan a játék nem olyan szinten kifejlesztve jött ki mint pl egy fizetős játék, de folyamatosan fejlesztik. Hetente új patcheket tesznek fel.

Fontos!
Akit érdekel a játék az feltétlen az UK/DE szerveren kezdjen karaktert, mivel itt már létrehoztuk az első magyar klánt. Keressétek az "Atlantos" családot vagy a "Duskwood" családot PM-ben! ...vagy írjatok ide ;)

Minimum gépigény:
CPU:      Pentium III 1GHz
OS:      Windows XP, Windows 2000
RAM:      512M
Graphics:      Geforce4 MX440 (RAM 64MB), ATI Radeon 7000 or better
DirectX:      DirectX 9.0c
Hard Disk:      6GB Available

Ajánlott gépigény:
CPU:      Pentium IV 2GHz
OS:      Windows XP, Windows 2000
RAM:      1GB
Graphics:      Geforce FX5600 or better, ATI Radeon 9550 or better
DirectX:      DirectX 9.0c
Hard Disk:      6GB Available
#4
Skacok, nemrég kaptam egy 4chanos linket, amin egy desktop votl látható. Jobb alul az óránál meg egy anime karakter mosolygott és mutatta a sávszélesség kihasználtságot, a merevlemezek állapotát, stb... ezt a progit nem ismeri valaki?
Sajna  a képet nem mentettem le a link meg már ugye nem ér semmit. :S
#5
Games / Bioshock
2007-09-16, 00:46:01
Nos emberek, azt hiszem eljött az a játék, ami miatt érdemes beruházni egy kis gépfejlesztésre. A képeket, trailereket elnézve már kiráz a hideg, érzem hogy ez lesz az a játék ahol nem merek majd helyenként befordulni a sarkon, úgy hogy nem lesz kiszámítható a 10ik szoba után is. Kinek mi a véleménye így a cikk után? Van aki már játszott vele esetleg?

A videót a cikk után tessék megnézni! :)
http://youtube.com/watch?v=CoYorK3E4aM

Quote
BioShock
Kiadó: Take 2, Fejlesztő: Irrational Games
Platform: PC, Típus: Akció, FPS, Sci-Fi


A második világháború után egy férfinek látomása támadt. Látomása egy víz alatti városról. Ebben a városban a tudomány megállíthatatlanul terjedt, egészen addig a napig, míg már tényleg nem lehetett megállítani. De a káosznak már vége. A várost most holttestek lepik el, a sötét sikátorokban mutáns emberszörnyek portyáznak, a fontosabb helyeket pedig a legpusztítóbb biztonsági berendezések védik.
hirdetés

Hogy is kezdődött mindez? 1946-ban egy Andrew Ryan nevű szovjet tudós megelégelve az önmagát folyamatosan sanyargató emberi világot elhatározta, hogy mer nagyot álmodni, és létrehoz egy víz alatti várost, egy igazi paradicsomot, ahova csak a kiválasztottak juthatnak be. Ez a város a Rapture. Egy darabig minden rendben is ment, míg egy napon a Rapture tengerbiológusokból álló kutatócsoportja fel nem fedezett egy különleges tengeri élőlényt. Ennek a lénynek a sejtjei a legkülönfélébb fizikai és szellemi mutációkat tudták előidézni az emberi szervezetben, melyek okosan irányítva bearanyozhatták volna Rapture lakosainak életét.



Ryan számításait azonban keresztül húzta egy Fontaine névre hallgató gazdag vállalkozó, aki üzletet csinált mindebből. Az Adam sejteket pénzért kezdték árulni, melynek csakhamar az lett a vége, hogy Ryan és Fontaine összeveszett, a káosz pedig polgárháborút robbantott ki a Rapture-ben. A lakosok mind eszetlenül kezdték használni az Adam-et, és akiből nem lett mutáns, azt lemészárolták a már átalakult társai. A víz alatti város dicsfénye már a múlté, az évekig tartó háború szinte teljesen felemésztett mindent, ami egyszer szép volt.



Itt csöppenünk be mi a képbe. 1960-ban járunk, egy utasszállító fedélzetén. A gép bajba keveredik, és a pilóta kényszerleszállást hajt végre – hol máshol, mint a nyílt óceánon. A repülő persze darabjaira hullik, ám szerencsénkre mi túléljük a balesetet. A nyílt vízen találjuk magunkat, körülöttünk a gép darabjai úszkálnak, ám a közelben van egy világítótoronyszerű kis építmény. Gyorsan kiúszunk a vasszigetre, a toronyba belépve pedig azonnal becsapódik mögöttünk az ajtó. Hatalmas aula vár minket, a fények egymás után gyulladnak fel, az épület aljában pedig ott vár főhősünkre egy komp. Jobb választás híján belünk a mini tengeralattjáróba, és mit sem sejtve nekiindulunk a végtelennek.



Kellemes blues muzsika kíséretében filmet vetítenek, melyben maga Ryan mesél a világról, melyet megálmodott. Vége a filmnek, kinézünk az ablakon, és máris feltárul előttünk a Rapture gyönyörű panorámája. A hatalmas épületekből álló metropolisz szemkápráztató neonfényei, üveg folyosói, és óriási panorámaablakai olyan élményt nyújtanak főhősünknek, mint semmi más ezelőtt. Megérkezünk az állomásra, és hirtelen vége is a jólétnek, oda minden pompa és gazdagság. Az ablakon kinézve egy fickót látunk, akit éppen darabjaira marcangol egy mutáns embertársa...



Kicsit hosszúra nyúlt a bevezető. Talán ennyi kellett is ahhoz, hogy megfelelő hangulatot teremtsünk a cikk olvasásához, és persze körvonalazzuk magát a játékvilágot. Nos, ugorjunk is neki, és lássuk, hogy milyen veszedelmeket rejt a Rapture, és hogyan is menekülhet meg hősünk ebből a valóban szorult helyzetből.



Ahogy a cikk elején említettük, a városban mindenféle veszély leselkedik ránk. A cél persze az, hogy minél hamarabb elpucoljunk erről az átkozott helyről, azonban van itt jó pár alak, aki nem szívesen lát idegeneket. Először lássuk őket. Ellenségeink nagy részét a mutálódott emberek adják a játékban, belőlük rengetegféle van. Akad itt teleportálásra képes őrült tudós, kampóval a kezében rohangáló fiatal hölgy, babakocsis anyuka, fegyveres fickó, sőt még plafonon mászkáló őrült hajléktalan is. Nyugodtan egy kalap alá lehet venni ezeket, ők gyakorlatilag nem mások, mint különleges képességeket szerzett mutáns civilek. A Rapture biztonságáért és ,,nyugalmáért" felelős rendszer ennél kicsit izmosabb, ez ugyanis folyamatos fejtörést okoz, ellentétben a civilekkel, akiket elég kétszer mellbe durrantani. A fontosabb helyeken biztonsági kamerák vadásznak az arra illetéktelenül merészkedőkre, melyek automatikusan riasztják a mini robothelikopterekből álló őrséget. A riasztó egy percig szól, és ha még mindig a helyszínen vagyunk, akkor újabb robotosztag siet hozzánk. Ha a kamerákat kilőjük, akkor a riasztó nem indul be újra, viszont addig folyamatos a helikopteres támadás. A biztonsági rendszerhez tartozik még az előre telepített gépágyú, avagy rakétavető is, sőt nemegyszer beindíthatjuk a riasztót a széfek babrálásával, vagy a kirakatok betörésével is.



A harmadik általános ellenfelünk a Little Sister és Big Daddy páros. A Little Sister egy alig 6-8 éves kislány, aki az elhullott emberek agyából egy hatalmas injekciós tűvel kiszívja az Adam-et, a Big Daddy pedig a testőre, aki hatalmas fúrójával, és gépfegyverével azonnal nekiront bárkinek, aki veszélyt jelenthet a lánykára. Itt érdemes megállni egy pillanatra, mivel felettébb érdekes eme páros munkája. A kislány magában is elég rémisztő, hát még a két és fél méteres, vas búvárruhába öltözött testőrével. Ha nem megyünk hozzájuk közel, akkor veszélytelenek, ők csak a tetemekre vadásznak, azonban ha mi is szeretnénk hozzájutni egy kis Adam-hez, akkor érdemes megküzdeni a Big Daddy-vel. Ha legyőztük a búvárt, akkor védtelenné válik a Little Sister, akiből egy érintéssel kiszipolyozhatjuk a sejteket, megmentve ezzel a kislányt, és felturbózva magunkat.



Igen-igen, jól olvassátok, a Rapture-ben való tartózkodásunk alatt minket is a hatalmába kerített az Adam. A fegyverek mellett mindenféle különleges képességünk is van, hogy megvédjük magunkat, avagy segítsük az előrejutásunkat. Kezünkkel tudunk például energianyalábot kilövellni, ezzel működésre bírhatjuk a meghibásodott ajtókat, vagy lifteket, rövidzárlatot csinálhatunk a biztonsági rendszernek, de az ellenfeleket is megrázhatjuk. Ha kedvünk szottyan, akkor csupán az akaratunkkal gyújtogathatunk, fagyaszthatunk, de csinálhatunk magunknak hologramot, sőt egyéb finomságok mellett belekóstolhatunk akár a telekinesis rejtelmeibe is.



Ezek a képességek az RPG-kben megszokott slotos rendszerben gyűjthetőek – de aminek nem jut hely, egy különleges gép segítségével azt is cserélgethetjük olykor. A képesség hasonló a többi játékban ismert magic-hez, csak itt nem manával kell magunkat feltölteni, hanem Eve injekcióval. Fontos érdekesség még, hogy nem csak különleges képességeinket növelhetjük, hanem fizikai erőnket, mérnöki képességeinket, és harci ügyességünket is. Itt az előzőhöz hasonlóan egy-egy slotot foglalnak a ,,nagyobb életerő", ,,ügyesebb hackelés", ,,jobb fegyverkezelés" és egyéb, ilyesfajta célt szolgáló pluszok.



Ha a fegyver szót említettük az előbb, gyorsan fussuk is át ezek listáját. Többfajta stukkert is begyűjthetünk a Rapture-ben való kalandjaink során, a csavarkulcstól kezdve a pisztolyon, a shotgunon, gépfegyveren és a nyílpuskán keresztül egészen a gránátvetőig, vagy a vegyifegyverig. A fegyverek többnyire háromféle tölténnyel használhatóak, az átlagos stukkerekhez van hagyományos, robbanó és elektrosokk ammó, de a vegyifegyver funkcionál például lángszóróként, elektromos sokkolóágyúként, és fagyasztóként is. Finomság, hogy egy speciális, pályákon elszórt gép segítségével mindegyik upgradelhető, így pontosabb célzást, kisebb visszacsapást, vagy nagyobb tűzerőt adhatunk nekik. A fegyverek amúgy remekül el lettek találva, mindegyik hasznos, egyikre se lehet igazán azt mondani, hogy gyenge, feleslegesen került bele a játékba.



Ahogy a kiemelt részletekből is látszik, a BioShock szinte forradalmasítja az egyjátékos FPS-ek világát. Számtalan olyan megoldás került a játékba, mely eddig csak nyomokban volt felfedezhető egyes kiugró alkotásokban. Kíváncsiak vagytok még ilyen érdekességekre? Olvassatok tovább!



Felettébb izgalmas a játékmenet azon érdekessége, ahogy ellenfeleinkkel lehet úgymond szórakozni. Ha sokan támadnak ránk, akkor létrehozhatunk egy hologramot, mely testünk tökéletes mása. Az ellenfél összezavarodik, és a hologramot kezdi el támadni, mi pedig könnyűszerrel elpucolhatunk a helyszínről. Ha a biztonsági kamerákat hackeljük meg, akkor az nem ránk fog riasztani, hanem a mutánsokra, és rájuk is küldi ki a mini helikoptereit. Ez utóbbiakat is meg lehet amúgy hackelni, ha magunk mellé állítjuk, akkor az követ minket, és folyamatosan kaszabolja az ellenfeleket. Egy különleges ragacs segítségével a Big Daddy-t is összezavarhatjuk, aki elvesztve ítélőképességét egy darabig minket védelmez az arra járó mutánsokkal szemben. Érdekes továbbá, hogy vannak olyan szörnyek, akik félnek a másiktól, így ha valaki üldözőbe vesz minket, de meglát egy nála erősebb mutánst, akkor inkább tovább áll, mintsem összevesszen vele a ,,zsákmányon".



Egy egész cikksorozat nem lenne elég ahhoz, hogy az összes érdekességet felsoroljuk, így a többit hagyjuk meg a ,,felfedezés élményének", és lássuk, milyen is a BioShock egy játéktesztelő szemével. Cikkünk elején már felvázoltuk nagyjából a játékvilágot, és magát a Rapture-t, mely leírásból ti magatok is érezhetitek, hogy bizony nem mindennapi élményt nyújt. A hangulat az egekben van, a játék néhol rémisztő, néhol pedig olyannyira magával ragadó, akár egy tündérmese. Csillagos ötös a teljes megvalósítás, a víz alatti város tökéletes választás volt a játék helyszínéül. A panoráma magával ragadó, a belső terek igényesek, gyönyörűek, és olyan hangulatot árasztanak, ami utánozhatatlan a maga nemében. Minden negyed teljesen eltérő egymástól, a designjuk magával ragadó, a játékterük teljesen interaktív. Arra mehetünk, amerre csak akarunk, és azt csinálhatunk, amihez kedvünk szottyan. Ha úgy gondoljuk, akkor a bárban bekapcsolhatjuk a zenegépet, és egy kellemes blues társaságában felhörpinthetünk pár üveg whiskeyt, vagy elszívhatunk pár cigit, majd lazán továbbállhatunk, és beledobálhatjuk megmaradt dollárjainkat a nyerőgépekbe. Minek nevezitek ezt, ha nem totális szabadságnak? Itt nincsenek egyirányú folyosók, és mögöttünk belakatolódó ajtók, a cél csak annyi, minél hamarabb kinyomozzuk, mi a fene is történt itt, és persze megmeneküljünk a városból.



A grafika csodálatos. Az Xbox 360-as verzió tesztelésekor az állunk leesett, olyan profi megoldásokat láttunk mindenhol. Ha átfutunk egy pocsoján, akkor vízcseppes lesz a kamera, ha pedig átsétálunk mondjuk egy vízfolyás alatt, akkor úgy behullámzik a kép, mintha tényleg ránk öntöttek volna valamit. A fényeffektek gyönyörűek, a textúrák hibátlanok, az árnyékok olyan rémisztően élethűek, mint amilyet utoljára talán csak a FEAR-ben láttunk, a karakterek és a helyszínek kidolgozottsága pedig mind lelkiismeretes munkáról árulkodik. Nincs rá jobb szó, mint a NEXTGEN. Valahogy így kéne kinéznie minden mai játéknak!



Cikkünkben az egekig magasztaltuk a BioShock-ot, de meg is érdemli. Negatívumot nem könnyű találni, az egyedüli dolog talán csak az, hogy néha kicsit unalmas szobáról-szobára gyilkolászni a mutánsokat, míg el nem érünk célunkig. Ennyi, semmi több. Persze mondhatnátok páran, hogy milyen dolog az, hogy nincs multiplayer, de talán így jobb is. A The Darkness játékélményét is totál hazavágta a többjátékos hentelés, ide se hiányzik eme ficsőr. Ja, és mielőtt elköszönnék, annyit halkan megsúgnék, hogy a játék befejezése nagyon beteg lett, mindenképpen toljátok végig! Csók!
#6
Games / Travian
2007-07-18, 12:24:46

Tudom sokan ismerik, de biztos van olyan is aki nem.

Ez egy webes alapú stratégia. Nem sok időt foglal el az embertől, de mégis jól el lehet lenni vele. Mindenkinek nagyon ajánlom.
Ha más is jön esetleg alapíthatunk klánt.
Én a 1-es szerveren van városom, a neve Osaka és A Dél-Keleti régióban van.
Gyertek minél többen, mert szerintem elég fun. ^^

Weboldal megnyitása

#7
Egy kis riport a csúcs Tokyo Hotelről
http://www.webcsatorna.hu/filmek/tokiohotel?show=0#comment5037

04:11 kedvenc részem... még ismerem is a srácokat. :)
Bárr az tény, hogy ők se egyszerűek de azért van egy erős kontraszt...

Elég brutál mindenki a videóban... mármint TH rajongók. Azt mondják neki Pantera és csak annyit tud rá nyögni hogy "höhh!?"
Ha nem is alapmű de a nevét illik ismerni... de abban is biztos vagyok, hogy ha azt mondták volna nekik, hogy Deep Purple, vagy Audioslave ugyanez lett volna a reakció.
Fura ez az egész felhajtás a tinibandák körül. Mint olvashattátok a Blikk valamelyik számában, Cseresznye (Tankcsapda) elég rendesen beszólt a NoThanxes srácoknak... joh be is volt rugva rendesen, de aztán bocsánatot kért hogy nem személyeskedésnek szánta. Inkább a kiadókat nem érti az ember...
Miért ilyen ötlettelen bandákba ölik a pénzt mikor művészek is dolgoznak az iparban...
Megnézném én azokat a számokat amiket tényleg az együttes tagjai írtak zenével szöveggel együtt. Értem ezt mind2 csapatra...

Mondjuk erről az jut eszembe, hogy anno a Sex Pistols is valahogy így lett megcsinálva. 1-2 pénzes pacák megmondta, hogy bakancs, milyen haj és legyünk extrémek. De attól függetlenül azt a jó kis igénytelen punk zenét ők szerezték, ők játszották fel, ől voltak a lemezen 100%ig.
Szerintetek mennyire lesz hosszúéletű ezeknek a bandáknak a "tündöklése"?
#8
A háttérkép versenyt támogatja: http://jgraph.extra.hu
----------------------------------------------------------------------------
Második verseny eredménye:
1. Iriya - Soldier
2. Higurashi - Gmer
3. Lucky Star - Fűbenalvó
4. Aozora - Solidsnake
5. One Piece Farewell - Smash00
----------------------------------------------------------------------------
Első verseny eredménye:
1. Light - Gmer
2. Saber Shirou - Solidsnake
3. Rukia - SpawnOfHell
4. Hellsing - Chronus
4. Kiddy Grade - Fűbenalvó
----------------------------------------------------------------------------
A részvételt köszönöm a készítőknek mind a szavazóknak egyaránt.
----------------------------------------------------------------------------
A szavazás menete:
Mindenki 2 képet jelölhet meg és azokat sorrendben kellene. Minden első jelölés 2 pont és minden második 1 pont.
Akik készítettek képet, saját pályaműre nem szavazhatnak. Szavazatokat ide, ebbe a topicba lehet írni.
Szavazási forma:
1. Képcím - készítő
2. Képcím - készítő
----------------------------------------------------------------------------



Második forduló képei:
Szavazás: Lezárult
Fázisképek: http://jgraph.extra.hu/aaverseny/index.html

Alkotó: Gmer - Cím:  Higurashi
Nagy méretű kép: [Megnyitás]



Alkotó: Fűbenalvó - Cím:  Lucky Star
Nagy méretű kép: [Megnyitás]


Alkotó: Smash00 - Cím:   One Piece Farewell
Nagy méretű kép: [Megnyitás]


Alkotó: Soldier - Cím: Iriya
Nagy méretű kép: [Megnyitás]



Alkotó: Solidsnake - Cím: Aozora
Nagy méretű kép: [Megnyitás]





Első forduló képei:
Szavazás: Lezárult
Fázis képek: Nincsenek

Hellsing
Készítette: Chronus - [Teljes felbontás]



Light
Készítette: Gmer - [Teljes felbontás]


Rukia
Készítette: SpawnOfHell - [Teljes felbontás]



Saber Shirou
Készítette: Solid Snake - [Teljes felbontás]


Kiddy Grade
Készítette: Fűbenalvó - [Teljes felbontás]

#9
Kultúra / Stargate
2007-05-18, 22:26:41
Azt hiszem a TV2 jóvoltából már mindenki jól ismerheti mind a két sorozatot. Bár én az Atlantis-t már 2 éve is néztem, de ez ugye megint más kérdés. :)
Szerintem a két sorozat ha nem is veri de kezd felnőni a legnagyobb Sci-fi legendák mellé (ST, SW). Nekem nagyon tetszik, mert az egész fullosan reálisnak tűnik. Nagyon kevés hibát lehet felfedezni benne. De nem is ez az erőssége, hanem a kidolgozott karakterek. Teljesen emberien viselkednek, nagyon tetszik.
...és a karakterek jellemfejlődése is nagyon jó. Míg némely ST sorozatban sok elhanyagolt karakter volt, itt azért a központi 4-5...6 karakter tényleg részről részre változik, vagy újabb oldalukat ismerhetjük meg.
Nah egyébként a végére akkor egy vitaindító kérdés is... CSK1 vagy Atlantis? Ki melyiket szereti jobban, és MIÉRT?
Én személy szerint a CSK1-be beleuntam a 6-7ik szezonnál már, persze ott is jó, de már nem veri az előző szezonokat. Aztán a 7szezon elejével ha jól emlékszem indítottak egy mellékszálat, ez lett a Csillagkapu: Atlantis. Szerintem ebben sokkal jobban megkedvelhető karaktereket alkottak, jobban bele tudom magamat élni a dologba. Mellesleg tetszik, hogy nem egy ellenfél körül forog minden, hanem tényleg bonyolult politikai indokok is állnak a háttérben néha... és nem lehet tudni ki barát ki ellenség. Hmm szóval én 40%-60% arányba az Atlantisra voksolok. :)
#10
Games / Ragnarok 2
2007-04-16, 09:07:31
Elég durca... ilyen lesz majd a Recruitom élesben asszem. Már csak a gépfegyvert kéne a kezébe adni! :D














#11
Nos, ahogy néztem ennek a világnak nem nagyon volt még témája, de lehet róla beszélgetni, az tuti. Hiszen Bp ahogy én látom egyre inkább az európai underground meghatározó városa lett. Ebben azt hiszem nagyon sokat segítenek az olyan helyek mint az A38 meg a  Gödör Klub, vagy a Vörös és Kék yuk, Almássy, Rocktogon, stb. De pl underground jazz helyeket nem igazán ismerni a városban, így aki esetleg ilyet tud megoszthatná velünk. De bármilyen jó zenés hely megfelel csak ne "dizsi" legyen. :)

Egyébként a héten volt egy lemezmegjelenés a pécsi 30y nevezetű csapattól. Nagyon jó új hullámos alternatív zenét nyomnak. Dinamikus de még is megvan benne valahol a klasszikus melankólia. Hallgassátok meg! ;) - http://30y.hu/
#12
Manga / Rövid, frappáns, poén mangák
2007-02-01, 10:18:24
Egyik topicba már post-oltam ezt: [spoiler][/spoiler]
A topic lényege az lenne, hogy az ilyen kis rövid  jobbkedvrederítő szösszenetekre kéne vadászni, én keresgéltem már párat, de több szem többet lát. ;)

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

kocka MMORPG játékosoknak ajánlva:
[spoiler][/spoiler]
#13
Harmadik forduló
2007.07.27 - 2007.08.25
----------------------------------------------------------------------------------
A képeket továbbra is 1280x1024es felbontásra csináljátok. (ebből lehet 1024x768asat csinál pillanatok alatt, ha az kell...)
Szín, téma, illetve olyan megkötés, hogy ikonnal tömött asztalaon is mutasson-e avagy sem: nincs.
Mindenki olyan képet csinál ami neki tetszik, lényeg hogy anime témájú legyen.

Minimum 2 fázisképet kérnék minden kép készítéséről, hogy láthassuk miből mi lett. ;)

Az elkészült műveket augusztus 25ig várom a fubenalvo1987@gmail.com címre.
Az email témájába kérlek titeket ezt írjátok - "USTEAM Wallpaper 3.". Fontos lenne, mert elég sok levelet kapok erre a címre nap mint nap, és ha a téma ugyanaz, akkor könnyebb kivadásznom a képeket.

Díjak téren pedíg még mindíg az Üvegtigris szintjén allunk, mint első versenyünkben:
Quote- Te... Lalikám. Nyeremény van? Nincs! ...nem is volt.  :D

Ha határidőig nem érkezik elég pályamunka akkor addig várunk amig minimum 5 darab nem lesz. De nagyon remélem most még többen is kedvet kapnak hozzá. :)

----------------------------------------------------------------------------------
Az előző fordulók eredményei: http://usteam.hu/forum/index.php?topic=1145.msg270410#msg270410
----------------------------------------------------------------------------------