Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - karl19

#1
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-07-17, 00:13:07
Köszönöm, hogy valaki(k) egyetért néhány dologgal. Legalább valaki tud olvasni és értelmezni.  :merci:
A hozzászólásaim azért provokatív és flegma, lekezelő, hangneme sértő (és aki akar, azt tesz hozzá amit) :__devil:, mert legalább felkeltik az emberek figyelmét és reagálnak rá. Ki milyen kulturáltan. Ez csak pszichológia semmi más.

Gondolkodtam a cég fennmaradásán és utána néztem pár dolognak, hogy ne csak a szám tépjem itt, nem úgy, mint egyes hozzászólók (akik csak lekezelő és sértő hozzászólásokat írnak :Eztneked:)
Csapjunk bele a sűrűjébe:

A;  hiányos információk az Interhost.hu oldalon
észrevétel:
1. a leendő vásárló nem tudja a megrendelés menetét és annak következményeit
2. sehol sincs feltüntetve Általános Szerződési Feltételek (ÁSzF)
3. Szolgáltatás-megrendelőlap feltüntetése, lemondó nyilatkozat......
4. munkatársak (kitől lehet segítséget kérni, hogyan épül fel a szervezet)
5. cégadatok külön oldalon feltüntetni minden részletett, áttekinthetőség, kiemelhetőség
6. valamilyen üzletpolitika megfogalmazása
7. szolgáltatások menüpont (nem csak tárhely szolgáltatást kínál a cég egyesek szerint, de a honlapon semmi sincs feltüntetve)
8. árlista (tételes árlista, ár kalkulátor, fizetési feltételek.....)
9. diagramok sebességről, terheltségről
10. adatvédelmi nyilatkozat .....
javaslat:
- frissíteni és korszerűsíteni
- szerződések és egyéb hasznos papír tartalmának átfogalmazása és közzé tétele .pdf doksiként
- gyakran ismételt kérdések menüpont létrehozása
- főbb programok kezelésének leírása, ami a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges
- referencia menüpont (nagyobb anime oldalak, nagyobb cégek, amik az inh. szolg. választották)
-adatvédelmi nyilatkozat
- stb.

B; keresők, kulcsszavak, a cég helyezése:
észrevétel:  két keresővel tesztelve
1." interhost": első helyre kidobja az oldalt, és egyéb interhost nevű külföldi céggel egyetemlegesen.
2. ,,tárhely szolgáltatás": interhost sehol sincs az első 2 oldalon
Javaslat:
jobb reklámozás a cégnek több felületen és helyen

C; szolgáltatások és szerződések
- átszervezni az egész rendszert, mert a mostani semmit sem ér és túl költséges
- és igen a szerződés két fél között online is létrejöhet, ezt szabályozza, érvényes, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. (ENNÉL TÖBBET NEM TEHETEK MÁR NEM RÁGOM ÁT A TELJES KÖNYVET HELYETTETEK ÉS NEM IS FOGOM. EZ MÉG CSAK AZ EGYIK FELE, TÖBBET KELL UTÁNA OLVASNI ÉS ÉRDEKLŐDNI. :hehe:)

-kérdés? a szerződéssel egy időben az ÁSzF is kiküldésre kerül? Van egyáltalán ilyen? mert ha nincs, akkor a szerződésekben kell minden egyes dologra kitérni, melyet szabályoz a trv. is a tartalmával kapcsolatban. Mert az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések esetén a hatályos magyar Ptk. és más vonatkozó jogszabályok, továbbá a hatályos magyar Internet szabványok alkalmazandó. így annak megléte nélkül minden a jogszabályra hárítódik és nem lesz egyszerű akkor az ügymenet kétes, ellentétes érdekek összehangolására.

D; reklámozás és nagyobb körben való árulás:
-figyelemfelkeltés: a szerverek v.az ftp szüneteltetése 2-3 napig , "vége a szervernek" felirat nyomatékosítása céljából, majd újra beindítani csökkentett sebességgel, ezzel is sugalva, hogy hamarosan bezárja kapuit, ha nem lesz tárhely vásárlás, többen felfigyelnének a helyzet komolyságára

-anime kultúrát terjesztő megrendelőknek (igényes kinézetű honlap, jó tartalom, rendszeresen frissülő tartalom....)  kedvezményadás. pl. csomag: 500/hó áfával az első két hónap utána rendes ár
-több csomag létrehozása: diákoknak, magánembereknek, cégeknek
- kedvezmények, nyeremények, hírlevél kihelyezése az interhostra.
( több tanulmány is rámutat ezeknek a hasznosságára,)
lehetséges felépítés: kedvezmény és nyeremény a hírlevélre való feliratkozás után érhető el, vagy valamely szolgáltatás megvétele után. nyeremény ötlet: negyed éves előfizetés/ plusz tárhely/plusz egy hónap ingyen, a hírlevélre feliratkozó vásárlói közönség kérdőív alapján v. csak úgy meghatározottan előállítani.
-havi lebontásban v. kéthavi lebontásban való rendelés ( miért? hogy az alsóbb korosztály számára is elérhetővé tegyük. OK:16 évesen már mindenkinek(kb 90%) van bankszámlája, de kevés v. nincs  jövedelme, zsebpénze. Ebből kifolyólag a csomagárak az 1000Ft/hó korlátot nem léphetik át. Mindenki le tud mondani a 2 doboz cigijéről, az egyik éjszakai bulijáról, a kedvenc csokijáról egy hónapban egyszer.
-új szolgáltatás bevezetése. pl: portálrendszerek/blogok/.... kinézetének megtervezése személyre szabottan és beüzemelése( nagyon sok portálrendszer van e107, PHP-Fusion,joomla.....)
-honlap oldalak készítése (főoldal, mellékoldal 2 fajta, .html, .css, .psd filok hozzáadása)
-újabb szolgáltatások reklámozása, ami fel van tüntetve a cégprofilban
- LiaLia ötlete egy jó alternatíva :cool: a szerződéskötésre és a vásárlónak nincs plusz költsége

E; hardver és központok:
- 3 gépből 2 gép létrehozása, költségcsökkentés véget
- HDD számainak csökkentése, nagyobb kapacitásúra cserélése
- újabb központ keresés alternatívaként.


Egy kis emlékeztető a sértő és egyesek szerint más hangnemű hozzászólásaimból: :muhahah: :hopp:
Az szép és igazán dicséretes dolog, anime ftp fenntartása a rajongóknak, de ha nincs megfelelő kommunikáció a fenntartási költségekről és azok enyhítéséről, akkor fölösleges tovább foglalkozni vele.
A cég csak akkor fog nyereséget termelni, ha a szolgáltatásait fejleszti, és jobban reklámozza magát. Az információkat érthetően és könnyen elérhetővé teszi.
A jelenlegi honlapon csak a webtárhely szolgáltatás olvasható.
Idézem:" Szia
Ha egy oldalt visszaolvasol, akkor oda valaki berakta a teaor szamait a cegnek (publikusan lekerheto)
http://usteam.hu/forum/index.php?topic=421.msg405082#msg405082 "
egy sz*r txt file ami a fórum honlapon bukkant fel. Kit érdekel, ennek az interhost oldalán kellene lenni, vagy az egyik részének feltűnő helyen
Sok sikert kívánok a talponmaradáshoz, ha lesz olyan szolgáltatás, amelyik kielégíti az igényeimet és csak pár ezressel drágább/olcsóbb mint a konkurenciáé, akkor az interhost.hu oldalnál fogok rendelni.
Veszteséges cégből nem lehet fenntartani semmit. Azért, hogy legyen pénze a cégnek változtatások kellenek, és hogy legyen a sok hülye, rinyálós rajongónak ftp-je.

Az igazság néha fáj, ha nem úgy tálalják! Én így tálalom. :angyali:

Majd írok ha lesz olyan post, ami felkelti az érdeklődésem. Senkivel sem vagyok hajlandó vitatkozni.
ötleteket és tanácsokat adtam, ingyen és bérmentve.
#2
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-07-10, 20:34:20
Hamár ennyire okosaknak tetetitek magatokat akkor fizessetek. Az tény hogy a cég veszteséges. Mi a teendő ilyenkor? A céget átszervezni, fejleszteni és egyéb dolog feljavítása. A konkurencia egyes árpolitikájának, szolgáltatásainak lemásolása, jobbá tétele. Előnye: az hogy nagyobb cégek, vállalatok, üzletek(divatbolt, kezdő vállalkozó.........) vennének szolgáltatást az interhosttól és nem a konkurenciától. Ezáltal a cég nyereséges lenne és négy év után ki is lehetne belőle venni pénzt és nem kellene a könyvelőnek vesződnie, hogy az APEH felé megfeleljen a könyvelés.
Ha az anime társadalom támogatására jött létre a cég akkor úgy is álljon hozzá, hogy nem fog nyereséges lenni és akkor nem kell a hiszti hogy fennmaradjon. Vegyük példának a nagyobb MINŐSÉGI torrent oldalakat, ott sincs rinyálás a fennmaradásért, megvan oldva az egyszerű támogatás ha van egyáltalán, másrészt a költségeket az alapítók állják.

Veszteséges cégből nem lehet fenntartani semmit. Azért, hogy legyen pénze a cégnek változtatások kellenek, és hogy legyen a sok hülye rinyálós rajongónak ftp-je.
Ha ezt nem tudja felfogni az emberi agy, akkor ott más probléma van.
És addig míg a mai világban a pénzért kapott minőség számít addig nem is dobok ki az ablakon fölös ezreket.
#3
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-07-10, 15:44:02
Látom kezd alakulni a dolog, de akkor is már unalmas a szerződés visszaküldése. Ha valaki a konkurenciánál utánaolvas, megnézi a honlapját, a paraszti eszét és a magyar tudását összeszedi akkor elég sok mindent észrevehet. Pl a konkurencia kiegészítő szolgáltatásokat is ad, a honlap bőven tartalmaz információt mindenre kiterjedően, a leendő vásárló klikkelgetéssel megtudja, hogy az adott szolgáltatása milyen lépésekből áll és milyen anyagi vonzatai vannak. Ezzel szemben az Interhost.hu oldalon semmi olyan információ nincs melyre egy arra tévedt leendő vásárlónak szüksége lenn (elavult kinézet és információk)

Hiába írtam le a dolgokat, a 23. és 24 oldalon részletesen ezekből semmi sem valósult meg. Néhány dolog a hozzászólásomból nőtte ki magát.
És az a kib*szot k*rava szerződés már unalmas. A konkurenciánál (nem említem meg csakazért is, a google a barátod) nincs plusz postai ügyintézés és egyéb aberált dolog. Honnan tudom, mert kellet több tárhely és hozzá tartozó szolgáltatás amit az Interhost nem kínált fel. És képzeljétek, nem volt plusz költségem, csak annyi amennyit a szolgáltatások igénybevételekor kiírtak. Az előző hozzászólásaim is ezt mutatták. És igen ahogy leírtam úgy volt minden. A konkurencia honlapján mindent megtudtam klikkelgetésekből. ÁFSZ, Online szerződés feltételit, megrendelés menete, pontos lépései.


Ha a tulajdonos nem ismeri a cégét, akkor hogyan akar talpon maradni? Az idő megy, nem áll meg; és a fejlődés rohamosan gyorsul, egyre nagyobb lesz a konkurencia.

Az szép és igazán dicséretes dolog, anime ftp fenntartása a rajongóknak, de ha nincs megfelelő komunikáció a fenntartási költségekről és azok enyhítéséről, akkor fölösleges tovább foglalkozni vele.


A cég csak akkor fog nyereséget termelni, ha a szolgáltatásait fejleszti és jobban reklámozza magát. Az információkat érthetően és könnyen elérhetővé teszi.
A jelenlegi honlapon csak a webtárhely szolgáltatás olvasható.
Idézem:" Szia
Ha egy oldalt visszaolvasol, akkor oda valaki berakta a teaor szamait a cegnek (publikusan lekerheto)
http://usteam.hu/forum/index.php?topic=421.msg405082#msg405082 "
egy sz*r txt file ami a fórum honlapon bukkant fel. Kit érdekel, ennek az interhost oldalán kellene lenni, vagy az egyik részének feltűnő helyen. És nem az apeh vagy a cégkereső adatbázisból összeszedni darabonként.(nem kellenek az időpontok csak a megnevezést feltüntetni)
mert ha a honlapon vagyunk akkor csak a csomagrendelést lehet igénybevenni. Hameg nem az interhost.hu a cég fő honlapaj, akkormeg a fő cégprofil honlapra egy (feltűnő) hivatkozás az interhost.hu oldalon elhelyezni.

LiaLia hozzászólásai is rávilágítanak a céggel kapcsolatos dolgokra, amiket változtatni kellene.
Sok anime csapat azért választ más szolgáltatót, mert ott több mindent megkapnak a pénzükért.


És a világ nem csak szerződésekből áll, számlák és egyéb APEH által elfogadott dolgokból. Ha annyira kell a szerződés, akkor amit alá kell írni papírt a csomag rendelénél, abban átfogalmazni, kibővíteni a mondandóját. A konkurenciának sikerült, bevált; itt miért nem?


Majd az Interhosttól akkor fogok rendelni csomagot, ha csak tárhelyre lesz szükségem, de az nem mostanában lesz.
(Lehet fújjolni, hogy mégis mért nem támogatom, azért mert nem csak tárhely kell nekem és plusz költség, azért meg minek fizessek)

Kicsit bántóra sikeredet a levelem, de nem is baj. Az okos ember tanul belőle és utána néz, a hülye......................

Sok sikert kívánok a talponmaradáshoz, ha lesz olyan szolgáltatás, amelyik kielégíti az igényeimet és csak pár ezressel drágább/olcsóbb mint a konkurenciáé, akkor az interhost.hu oldalnál fogok rendelni.
#4
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-06-19, 15:54:38
ott egyszerűbb az én verzióm, hogy a vevőt nem terheli semmilyen ügyintézés és többletkiadás, és hamarabb igénybe veheti a szolgáltatást. A vevőnek csak klikkelgetnie kell és 1szer kinyomtatni,1 utalni a pénzt, 1szer elküldeni emailben.
Neked meg egyszer kell az átutalás után a kinyomtatnod a szerződést és hitelesítened. a mellékletek közül a számlát és ennyi. (annyit tesz, hogy neked egy 1oldal kinyomtaási költséged és egy levél feladási költséged lesz.)
A másik az interhost oldalon sehol sem találom az ÁSZF-t és egyébb hasznos dolgokat (pl jogi közlemény) a felhasználó segítése ügyében. Ha jól emlékszek még az üzleti jogi tanulmányaimra, akkor azt ki kel tenni jól látható helyre és bárki számára elérhetővé kell tenni a megnyitását, elolvasását.
A szolgáltatás csak akkor lesz versenyképes a konkurenciával, ha több információt rejt a honlap, egyszerű kezelés és rendelés, extra szolgáltatások, külön rendelhető +tárhely csomagok bővítésére..... A vevőt egyéb költségek nem terhelik.
#5
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-06-19, 13:17:18
Igen ez igaz, hogy csak akkor érvényes, de van egy megkerülő útja is ennek. Csak az időt tolja ki a két fél között, de az is elég.

A lényege az, hogy mikor a vevő megrendeli a szolgáltatást az interhost oldalán, akkor a cég kiállítja a számlát és elküldi e-mailben a vevő részére.
Az e-mailben szöveg tájékoztatt a teendőkről, és csatolmánykét a szerződés .pdf formátumban (nem .doc és egyéb world/open doksiban, ne lehessen belejavítani)
a szerződés mellett még az ÁSZF és az Online szerződés feltételit is csatolni.
A megrendelő csak az Online szerződés feltételit nyomtatja ki és írja alá. Majd lefényképezi / faxolja a megadott címre.
A vevő bemegy a bankba/online átutalja az összeget az azonosító kódot beleírja a megjegyzés/tárgy rovatba, majd átutalja.
A kapott átutalási nyugtát az aláírt dokumentumokkal (Online szerződés feltételit) együtt elküldi a szolgáltató részére. ( így gyorsabb lesz az ügyintézés)

Mikor a pénz megérkezett a szolgáltatást el lehet indítani.

És itt jön a lényeg, mikor mindez lezajlott akkor a cég(interhsot) elküldi postán az eredeti számlát, amit hitelesített pecsét/bélyegző/cégtulaj-ügyintéző aláírásával
(csak is a számlát küldi)


Így a megrendeléstől a használatba vételig, majd a szerződés megérkezéséig 1 hét telik el.
megrendel-> használatba vesz: kb 4 nap (átutalási idő miatt), szerződés kézhezvétele +1-3nap (postai ügyintézés)

a felvetésemre formai példám: (pdf doksik)
szerődés --- http://www.files.to/get/711199/gdz4hwcwpi
feltételek ---http://www.files.to/get/711198/kr1348ej5i


Ezeket nem csak úgy írkálom, hanem tanultam/ tanulom is a BME-en.


Ha annyira akartok "donation progress bar"-t akkor nem összegre kell levetíteni, hanem csomagmegrendelésekre.
havi 75k költséggel számolva minden hónapban legalább 26 bronz csomag / 14 ezüst / 7 arany megrendelés kell a nullszaldós eléréséhez.
tehát negyed éves ciklusban 104 bronz csomag / 84 ezüst / 91 arany megrendelés kell lennie. Ha jól számoltam és kalkuláltam mindent.
#6
Hírek,információk / Re: Támogatás
2009-06-18, 22:13:00
üdvözlet! Olvasgatom itt a hozzászólásokat és látom sokan nincsenek tisztában a cég és magánszemély fogalmával és kapcsolatával. Semmi vész, a fellelhető jó válaszok kielégítő információt biztosítanak ezekre is csak értelmezni kellene és ki kellene emelni.

Javaslat a támogatással kapcsolatban:
1: postát elfelejteni az interhost által kitöltött szerződésekkel együtt.
miért is: mert a mai embernek van nyomtatója otthon és a szerződésben lévő információkat úgy megfogalmazni, hogy a kinyomtatás utáni aláírás érvényes legyen.
A szerződés visszajuttatása két féle képen történhetne:
a; a kinyomtatott szerződést aláírtan visszaküldeni fényképen ( már elterjedtek a digitális fényképezőgépek így ez nem akadály, megszabni hogy milyen nagyságú legyen a kép, és hogy ne legyen elmosódott, és felülről fényképezve ne szöget bezárva készüljün el a kép)
b; a szerződést faxon visszaküldeni
c, postai ügyintézés, levél

Ezzel több támogatót és megrendelőt lehet szerezni.
miért?:

a; az ügyintézési idő lerövidül.
Mekkora is lesz? szerződés kitöltése ( interhost honlapon komolyabb űrlap elhelyezése, melyen a bevitt adatokból szerződés készítése, a megadott e-mail címre elküldi interhost tulajdonosa által hitelesítve) kitöltési idő: max:20 perc
hitelesítés és elküldés a megadott email címre max 20 perc - 1 nap
A megkapott levelet a megrendelő kinyomtatja és aláírja, majd lefényképezi vagy visszafaxolja. max 20 perc
És itt jönn a lényeg, mikor a szerződés megérkezik az interhosthoz ott csak az aláírást kell megnézni és azt, hogy a bankszámlára megérkezett e már az összeg ( valamilyen azonosító kód a megjegyzés/tárgy rovatban az átutalásnál a könyebb azonosítás véget)
átutalás esetésn max 4 nap,
Így a szolgáltatás 5 nap után már a miénk is lehet, és a vevőt és a szolgáltatót nem terhelik egyébb költségek.

b; mert többen hajlandóak lennének kifizetni 800-1600-2400 Ft/ho kifizetni és nem kellene bajlódni semmivel.

c; ha kisebb összegű lenne az első csomag versenyképesebb lenne a szolgáltatás a subber és egyéb fiatal körök között (mert lássuk be hogy az ingyen tárhelyeket biztosító szolgáltatók (extra.hu....) sok lekérdezést és kódot blokkol.)

2;A másik, hogy az interhost szolgáltatását kibővíteni pl: domain regisztráció, levelezés, szerver hosting, technikai segítség nyájtás/tanácsadás, honlap tervezés ( kisebb csapatok biztos igénybe vennék, így igényesebb is lenne az oldaluk ( a gusztustalan oldalak gportal és a többi nem is lenne olyan népszerű már.)
csomagok megalkotása, pl: domain regisztráció+silver csomag 1 évre kedvezményesen és hasonlók, hogy a kisebb és nagyobb egyéneket is ki lehessen elégíteni.
Mert így, hogy csak tárhelyet biztosít az kevés.

3; interhost honlapot látványosabbá és aktuálissá tenni. index oldalon ne 2-3 éves dolgok legyenek feltüntetve, szponzoraltjaink link melyen a nagyobb vásárlókat tüntethetnék fel, ezzel is a presztízst és megbízhatóságot sugalva


megjegyzésként: Az sms fizetés ügyében, ez a szolgáltatás felejtős, mert 2000Ft összegű sms díjból az interhost 800-1000Ft-ot látna és nem is beszélve a vonal díjról és a szolgáltatásról amit meg kellene vásárolnia az interhostnak.

remélem ha megvalósul az emailes ügyintézés biztos hogy két csomagot rendelek, de addig is remélem lesznek vásárlók és jobb ötletek.

sok sikert, üdv Karl