Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Sach

#1
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-07, 18:46:05
Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 23:15:06
...

Én a denyt is harassnak venném, ha jól csinálod akkor ráversz az ellenre 1-2 szintet, illetve nem kap érte semmi pénzt, simán olyan mintha hazakülted volna.
Last hit és deny mestere szerintem a Sniper, azt próbáld ki, bár én kedvencem a Viper, ellene kurva szar lanelni, főleg ha melee vagy.
Igen, a dotában jóval kevesebbnek érzed a manádat, mivel szinte minden spell 2-3x annyiba kerül mint a lol-ba, ésszel kell használni, van olyan kari, hogy néha arra sincs full manája, hogy elnyomja a kombóját (pl Tidehunter: ulti, refresh (cd-t újratöltő tárgy), ulti, ez 3as szintű ultival 1025 mana).

Én azt tanácsolom, hogy próbáld ki először a dota 1-et, mivel a dota 2 eddig kb egy félkész grafikailag feltuningolt dota 1 pár újdonsággal amit a warcraft III motorja nem bírt (pl a mana is látszik a életerő alatt), és ezért se jelentkeztem a bétára, mivel emiatt a dota 1 jobb mint a 2, míg készen nem lesz.

Pár dolog a dotából, ami nincs benne a lol-ban:
- Denyzés: szövetséges minionok (50% hp alatt), tornyok (10% hp alatt) és hősök (csak ha folyamatos sebző skill van rajta, pl Venomancer 2 skillje, vagy Doom ultija)
- ha meghalsz, pénzt veszítesz.
- Egyes karik megtudják magukat ölni, így az ellenség nem kap érte se pénzt se xp-t.
- lehet venni coruiert: olyan egység ami a cuccokat tudja szállítani, így nem kell hazamenned vásárolni (csapatonként 1 elég szokott lenni).
- rúnák: a folyóban két helyen található, 2 percenként véletlenszerűen terem az egyiken (ha az egyiknél nem vették fel előtte, de a másikon igen, akkor is teremhet az előbbire, de akkor nem történik semmi, a régi marad ott), a mides hős általában bottle-val kezd, amivel visszatöltheti a hp-ját és manáját 3-szor, utána kiürül és újra kell tölteni, amit kútnál (kezdőhely), illetve egy rúna felszedésével lehet megoldani, de akkor a 3 tölteten túl a rúna is belekerül, amit 2 percig őríz meg.
- ha az erdőben az egyik camp közelébe teszed a wardot, akkor ott addig nem teremnek új erdő minionok, míg a ward el nem tűnik.
- az evasion és a crit nem adódik össze (kivéve Void skilljét, mert az ténylegesen nem evasionnak számít).
- terep viszonyok kihasználása: magasabb helyről meszebb látsz, alacsonyabb helyről nem lehet magasabb helyre belátni (ha nincs szövetséges egység ott), illetve ha távos hőssel mész, és alacsonyabb helyről támadsz magasabb helyen lévő egységre, akkor kapsz 25% miss-t.
- Orb effectek, Buff placerek: egyes skillek, tárgyak rendelkeznek ilyennel, mindkettőből csak egy lehet, mivel kiütik egymást, de van hogy egyik Buff placer kiüti az Orb effectet, az se mindegy, hogy milyen a hősöd (közeli vagy távoli), mert ha előbbi, akkor az Eye of Skadi Orb effect, és Buff placer is, de ha utóbbi, akkor csak buff placer, és belehet venni mellé Lifestealt (orb effectnek számít).
Itt egy táblázat, hogy mi mivel működik együtt: http://www.playdota.com/mechanics/Orb_Effects
- pár tárgyat átlehet adni a szövetséges hősnek: összes hp és mana töltő italt/kaját, illetve pár regenes tárgyat.
- Srcoll of Town Portal (röviden tp) szinte mindig legyen nálad, kivéve ha bevetted a Boots of Travelt, mivel hasonló a lol-ban ismert recall-hoz pár különbséggel: jóval kevesebb időbe telik (ha egyszerre ketten ugyanoda teleportáltok, akkor a másodiknak többet kell várnia, mint az elsőnek), csak CC-vel lehet megszakítani (silence nem tartozik ide), bármilyen szövetséges épülethez teleportálhatsz (BoT-al meg bármilyen egységhez, kivéve hősök).
- kezdőitemjeid között ne legyen a cipő, mivel felül és alúl külső erdőkben a rejtett shop-ban lehet cipőt venni, aki meg miden van az hozathat a csirkével (coruier) egyet.

Dreamcleaver: erre találták ki a Black King Bar-t, ami 5-10 sec-re mágikus immunitást ad.
#2
Games / Re: DotA, LoL
2011-12-06, 22:00:40
Quote from: Alkyra on 2011-12-06, 20:07:20
Tudom, hogy nem illik két postot berakni egymás után, de úgy gondolom, hogy ez jobb így.

Köszönöm a DOTA meghívót!  :tezsvir:

Edit: Első bot meccs tapasztalata.
A játék merev mint a vascölöp amit lebetonoztak. Az irányítás, a menürendszerek, a kezelése az egésznek. A főhős nehezen reagál minden parancsomra (mintha 500-as pingem lenne LoL-ban), a képességet még nehezebben lövi el. Last hiting az egy rémálom, de lehet csak hozzá kell szoknom az istentelenül lassú attack speedhez. AP carry szart sem ér. A grafika jó és áttekinthető. A torony támadási kódját nem vágom (minion ott áll mellette támadja a miniont majd hirtelen átvált rám. Miért is?) .  Botok porrá vertek a "lag" miatt. (A finom kis mozdulatokat vagy nem érzi a játék, vagy bele se programozták? Lehet szándékosan ilyen...málhák a főhősök?) Oh és minion OP. Erősebb, mint az ellenfél főhőse.XD A pathfinding szar. Lefele kattintok elindul felvele vissza az ellenfél. Ellenfél hőse két skillből megöl lvl 4-en. He? Hallotam, hogy ilyen szar OP minden, na de ennyire? Bot társad nem csinál semmit, csak nézi, hogy meghalsz.

Végeredmény: A LoL elkényeztetett. Többet kell ezzel játszani és örülnék, ha valaki tanítana...

A dota 1-ben elég jól reagált mindenre, tehát lehet, hogy a béta verzió miatt még rossz egy kicsit.
A dotában teljesen véletlenszerű, hogy a torony kit lő, nincs úgy mint a lol-ban, hogy először mindig a minionokat lövi le, és csak azután téged (Dota 1-ben az a trükk, hogy ha attack gombbal rákkatintasz egy szövetséges minion-ra, akkor a torony más célpontot kezd el lőni), de cserébe a spellek nem aggrozzák le csak a sima támadás (pl ha Traxex-nek a jeges nyílát úgy használod mint egy sima spellt, akkor a torony nem téged fog lőni, de ha automatára teszed a skillt, akkor már igen).
Ap carryk amúgy nincsenek (max talán Silencer, Obsidian Destroyer), mivel nem lehet erősíteni a skilljeit, max az Aghanim's Specterrel, helyette olyan képességű tárgyakat vesznek be, amik segítik a csapatot (guinsoo, mekansm, eul, shiva, necromonicon).
OP szarral nem étek egyet, sokkal jobb a balance, mint a lol-ban (nincs is két hetente új hős), lehet, hogy pont olyan ellenséges hőst kaptál ami üti a karidat.
A dota 1-ben is a botok sokkal durvábbak mint a lol-ban, főleg, mert nagyjából értelmesen használják a skilljeiket, és még csalnak is (több xp-t kapnak).
#3
Anime / Re: Naruto
2008-07-12, 21:25:31
Én régebben néztem az animét, aztán elkezdtem a mangát is olvasni, az lett a vége, hogy animét abbahagytam és már csak mangát olvasok, amúgy pl a Hell Girl-t is mindenhol istenitik, de sztem egy nagyon jó indulattal nézhető anime, és ezen a fórumon azonos véleményekre találtam. Lehet, hogy akik ide járnak, azoknak vannak igényeik az animékkel szemben, de most a narutora bármit lehet mondani, de azt nem, hogy igényes. :ejj:

Liquid Snake-nak megkönnyítsem a keresést: