Forma1, MotoGP, Rally és minden más motorsport

Started by Fubenalvo, 2007-12-15, 00:05:37

Previous topic - Next topic

SaiyaGin

Robert Kubica's manager Daniele Morelli says the Polish driver will be back behind the wheel of a car or simulator in 1 month. Great news!
http://twitter.com/#!/NobleF1

Cobra

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/09/19/leteszed_a_hajad_ezer_loeros_audi/
A videóban a sebességmérő mérföldben van, nem km/h-ban. Vicces azért, amikor 200-ról egy sportautó jobban gyorsul, mint egy átlagos személyautó 50-ről.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Cloud

Formula 1 comes to America! - Red Bull Racing takes first lap in Texas

http://www.youtube.com/watch?v=0tEHQJn_hxo

motifator

Quote from: Cloud on 2011-09-23, 23:19:26
Formula 1 comes to America! - Red Bull Racing takes first lap in Texas

http://www.youtube.com/watch?v=0tEHQJn_hxo
:cool: :merci: Coulthard azért jól nyomja aszfalt nélkül is, főleg az tetszett, ahogy megdobta a bal elsőt a "rázóköveken". No meg a gumiégetés a Congress Streeten is elég menő :)
Kiváncsi vagyok, hogy milyen jegyárak lesznek. Már egy ideje nem nézek F1-et, de ha nem lesz túl drága, akkor tuti kimegyek jövőre.
Nothing amazing happens here, and you get used to that: used to a world where everything is ordinary.
Every day we spend here is like a whole lifetime of dying slowly.

Pr3d4k1ng

A futam végére csak összejött egy kis izgalom :D.
Hamilton megint többet akart mint kellet volna és most végre meg is kapta a büntetését.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

kada

Quote from: Pr3d4k1ng on 2011-09-25, 22:23:38
Hamilton megint többet akart mint kellet volna és most végre meg is kapta a büntetését.
Ez nézőpont kérdése.
Mármint hogy kapott-e megfelelő büntetést.
Megmondta hogy ő így vezet, és nem hajlandó változtatni...

Mire is szokott 10mp stop-and-go ajándék jönni?

Pr3d4k1ng

10 Mp szerintem súlyosabb eseteknél szokott lenni.
Valamelyik pályám osztogatták szép számmal ezeket. A válaszodra kérdés, hogy a bíráktól függ.

Más:
Lerántjuk a leplet: Hogyan nem lehet Vettel világbajnok?

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Cobra

Hide and fear, Cobra Commander is here !

Pr3d4k1ng

Két futam is lement és sehol senki?

Ez a Koreai jó volt :D.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Cloud


motifator

Nothing amazing happens here, and you get used to that: used to a world where everything is ordinary.
Every day we spend here is like a whole lifetime of dying slowly.

Kuroi Tenshi

Azt látva, hogy ebbe a topicba érkezett hsz, gondoltam, hogy Simoncelli halálos
balesetéről lesz szó; de aki még nem hallotta, annak itt van (még van néhány
videó a neten).

S hogy egy kicsit kevésbé lehangoló cucc is legyen, ld. ennek a hírnek a végén
a videót, elképesztő, miket művel.

Pr3d4k1ng

#882
Azt hittem izgalamsabb lesz a mai futam.
De Rowan Atkinson arc kifejezései az ütközés miatt :lol:

Rowan Atkinson Electrified By F1 Experience: BBC F1 2011 - Round 17: Indian GP

Azt hiszem ezt a LOL topicba is berakom  :lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."


Cloud


Kuroi Tenshi

Quote from: Cloud on 2011-10-30, 20:52:23
Tud vezetni, de néha nála is vannak gondok:

Hogy is van a mondás, "aki dolgozik, hibázik -- csak az nem
hibázik, aki nem is dolgozik". A motorsportok mindig arról szólnak,
hogy a határokat feszegeted; és nehéz mindig belül maradni.
Néha olyan dolgok előfordulhatnak, amikre nem is számítasz.
Engem is viccelt meg már gumi nyáron az Euroringen: mentem
egy órája, lejöttem 5 percre inni, utána egyből mentem is vissza,
s bár bemelegítőkört mentem, feleannyira terheltem csak a gumit,
mint az előző körökben, a kör végi nagy fékezésnél úgy csúsztam
két keréken, hogy csak pislogtam.

Cloud


Pr3d4k1ng

#887
Rendhagyó esemény történt a mai futom és megint sehol senki?

Viszont:
Időbüntetést kapott Maldonado és Alguersuari

Elmegy az egész birói csapat a picsába. Szabályosan leszarták a kék zászlót és csak idő büntetés mind a kettőnek? Főleg Maldoradonak-nak akinek a második esete volt.
rajt helyes büntetés ezt kellet volna kapnia

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

kada

Hivatalosan Maldonado másodikja stop and go, csak ugyanannyira nem volt semmire hatással.
Az hogy mit mivel jutalmaznak meg mindíg vicces, a versenynek lehet hogy ártottak, de veszélyeztetni nem veszélyeztettek, amit egy top6-os néha egész könnyen megúszhat.
De persze fúj hogy bele mertek szólni más versenyébe ha semmi közük hozzá és zászlót kaptak.

SaiyaGin

Quote from: Pr3d4k1ng on 2011-11-13, 22:45:49
Rendhagyó esemény történt a mai futom és megint sehol senki?

Arra gondolsz, hogy Hamilton és Massa ezúttal nem ütközött össze? :D

Suszi

Én az egész kék zászlós szabályozást nem szeretem. A lassabb autó is versenyben van, még akkor is, ha lekörözik. Mi a fenéért kellene elengednie a másikat? Értem én, hogy elvileg sokkal lassabb a kocsija, de akkor meg simán el kellene tudnia menni mellette a mögötte haladó gyorsabbnak. Vagy én látom rosszul?

kada

#891
Quote from: Suszi on 2011-11-14, 10:21:24
Én az egész kék zászlós szabályozást nem szeretem. A lassabb autó is versenyben van, még akkor is, ha lekörözik. Mi a fenéért kellene elengednie a másikat? Értem én, hogy elvileg sokkal lassabb a kocsija, de akkor meg simán el kellene tudnia menni mellette a mögötte haladó gyorsabbnak. Vagy én látom rosszul?
Hogyha két versenyző tényleg aktívan próbálgatja előzni egymást, akkor az ideális íven halad az egyik (vagy az ideálisan védhetőn), a másik pedig a lehető legjobb porosabb részen próbálja előzni. Így ha egy harmadik és mindkettőnél gyorsabb próbál előzni, akkor szinte a füvön teheti meg, vagy a célegyenesben ha van elég hely, de még ott is összeporozza a kerekét ami miatt a következő körben sokkal valószínűbb hogy meg/kicsúszik. Arról nem is beszélve hogy mi van ha gyorsabb ugyan az illető körideje, de a másik kocsi az egyenesekben nagyobb végsebességet ér el, lásd Alonso-Petrov eset tavaly, Alonso elöl volt kerékcsere elött, aztán amikor visszatért beszorult Petrov mögé, aki lassabb volt (nem véletlen volt a 8. helyen és nem előrébb), viszont megelőzhetetlen az egyenesekben a magasabb végsebessége miatt (kanyargós részen meg feltartotta Alonsót, de igazi előzési pont a pálya keskenysége és porossága miatt nem volt).

A még neccesebb hogy ha egy pár ér utól egy másikat, vagy mégtöbb autó van benne, ha az egyiknek pont kedveznek a körülmények a másiknak pedig nem, akkor a hátulról jövők versenyébe masszívan beleszólnak a lekőrözöttek, akik elvileg "nem számítanak".
Pl 2+2 esetben a 3. épp elhúzott a 4. elöl, aztán jönnek a lekőröznivalók, és a 4. simán utoléri újra, kocsibeállítástól függően (egyenesben gyorsabb) lehet hogy egyébként sose előzi meg, de így igen.

Tévedés joga fentartva, jogsi megszerzése óta 10 métert ha vezettem.

Suszi

Ez érthető, de ettől hívják versenyzésnek nem?

.Attila

Quote from: Suszi on 2011-11-14, 15:23:07
Ez érthető, de ettől hívják versenyzésnek nem?

Azért, mert a lekörözendő autó nincs versenyben a mögötte jövővel, szó sincs versenyhelyzetről.
Ellenben a leköröző autó mögött jönnek az ő valós versenytársai és az ő versenyükre vagyunk kíváncsiak, nem arra, hogy a lekörözendő hogyan manipulálja az ő versenyüket a feltartásukkal.

kada

A kérdés hogy hol húzod meg az elfogadható határt két versenyző párviadalára ható külső befolyásnál...

Egyik véglet: két versenyző van egymás ellen egy teljesen szimmetrikus kör alakú pályán, teljesen ugyanazok a technikai beállítások/lehetőségek, ugyanaz a taktika, és triplán védett mindenféle technikai malőr ellen.
A.K.A. unalmas laborkörülmények

Másik véglet: Free for all no rules battle royal monster truck racing.
A.K.A. Tzeentch come and raep me.

A forma 1 nagyon steril, ha bárki bármit kitalál hogy előnyre tegyen szert, rögtön lemásolják a többiek és/vagy betiltják a szervezők, mert a dominancia rossz. Nem lenne baj némileg több taktikai változatosság két istálló közt, bárhonnan is hozzák elő, amíg ők hozzák elő és nem csak egy harmadik van útban.
Hogy a csúnyább eseteket ne is említsük, pl amikor egy jó évtizede ha valaki az öreg schumacherrel versenyzett, épp a fiatalabbat kellett volna lekörözni és a két testvér épp jóba volt egymással mi történt. Vagy a csapatutasítások. Vagy pl hogy ha egy kis csapat valamelyik nagy csapattól kapja az alkatrészt akkor mennyivel készségesebben engedik el őket és valahogy véletlen mindíg lassabban a többit...

Ezekhez képest a két lemaradt egymással vív amennyire tud tényleg kevésbé rossz, de szinte biztos hogy ha többen akarják lekőrözni őket, valamelyik élen haladó biztos megszívja. És amikor annyi változó szól bele egy versenybe így is, minek még egy teljesen külső random befolyás, elég csak az időjárás/anyaghiba/sajáthiba/csapathiba/hasonlóak szerintem(tm).


Pr3d4k1ng

HIVATALOS: KIMI RÄIKKÖNEN ALÁÍRT A LOTUS RENUALT CSAPATHOZ

6 vb pilóta lesz a 2012-s mezőnyben. Ilyen erős mezöny még sosem volt a F1-ben :D

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

SaiyaGin

Quote from: Pr3d4k1ng on 2011-11-29, 13:00:35
HIVATALOS: KIMI RÄIKKÖNEN ALÁÍRT A LOTUS RENUALT CSAPATHOZ

6 vb pilóta lesz a 2012-s mezőnyben. Ilyen erős mezöny még sosem volt a F1-ben :D

D'Ambrosio helyett pedig jön Pic.