Help Topic Hardver/Szoftver

Started by Nakahara, 2002-11-13, 20:06:43

Previous topic - Next topic

Pirula

Quote from: Blimptehát a szolgáltatód smtp szerverét kell oda bepötyögnöd, amennyiben megadod, pillanatok alatt kideríthetõ az is :)
Tehát az axeleroét ha jól értem?

Moha

Arra is figyelj, hogy a Thunderbird (már ha arról van szó, mint Mozilla levelezõ), hajlamos SMTP-re is jelszót használni, ami ugye nem szokott kelleni.
Nekem egyik helyen emiatt vagy 6-szor vissza kellett mennem beállítani...

Fazék

Quote from: PirulaTehát az axeleroét ha jól értem?
Akkor ha minden igaz, mail.axelero.hu-t kell megadnod smtp-nél és amennyiben nem freemail-t használnál, hanem az axelero fiókját, akkor pop3 kiszolgálónak is ezt kéne megadnod. de mivel lassan áttérés történik (2 éven belül már mindenkinek) az axelero.hu végzõdésrõl a t-online.hu végzõdésre, amennyiben nálatok ez már megtörtént itt találhatsz beállítási segítséget, egész színvonalasan bemutatva. Sok szerencsét! :)

Pirula

:merci: Mindkettõtöknek, most már zökkenõmentesen megy!

animoni

Hova lehet vicceket feltenni? :haha:
You called me strong, you called me weak
But your secrets I will keep
[/COLOR]

Pirula

Quote from: animoniHova lehet vicceket feltenni? :haha:
A nagyon LOL topicba mehet!

animoni

Quote from: PirulaA nagyon LOL topicba mehet!

Köszi szépen :haha: !!
[/COLOR]

animoni

Help!!!
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy 1 válaszon belül, egyszerre több embernek válaszolni? Probálgattam már de még nem jöttem rá :D
[/COLOR]

Karma XXL

Quote from: animoniHelp!!!
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy 1 válaszon belül, egyszerre több embernek válaszolni? Probálgattam már de még nem jöttem rá :D

Kézzel. Írás közben a QUOTE tag segítségével tudsz idézetet írni.

[QUOTE=név]üzenet copy-paste-elve[/QUOTE]

Tyrael

Quote from: SinistroEz tényleg megoldja a problémát. A kis méretû file-okkal nem volt gond, de 1 GB felett a számítógépem már slide-show szerûen mûködött. Szóval 1000x köszönet a megoldásért.
kaptam erte egy szurke szinu rep-et
az mire jo?
piros a rossz, zold a jo, de a szurke mit csinal? :)

Tyrael

Sinistro

Quote from: Tyraelkaptam erte egy szurke szinu rep-et
az mire jo?
piros a rossz, zold a jo, de a szurke mit csinal? :)

Tyrael

Küldtem egy PM-et.

Alkyra

Hogyan lehet Virtual Dub-bal hangot lementeni aviból?
Melyik parancsal??

animoni

http://de.geocities.com/Itakolina/op4.jpg

Sziasztok!
Ki ismeri a képen látható lányt.Egy Chrno Crusade nevû animébõl van. Tudna valaki errõl néhány sort írni?Köszi :haha:
[/COLOR]

Alkyra

Quote from: animonihttp://de.geocities.com/Itakolina/op4.jpg

Sziasztok!
Ki ismeri a képen látható lányt.Egy Chrno Crusade nevû animébõl van. Tudna valaki errõl néhány sort írni?Köszi :haha:

"The story takes place in the year 1920 in the United States of America. Paid to exterminate demons, Chrno and Sister Rosette are professional exorcists from the Magdala Monastery. They travel between various places to prevent demons from taking possession and haunting various things that come from outside the U.S.A.

One day, Rosette was given the orders to investigate a "demon master" known as Ricardo who was a wealthy American. Infiltrating the hotels that Ricardo possessed, they meet a young girl named Asmaria who was captured by him. She had a special power that allowed her to get near gods using her singing. As her power got discovered, it meant people around her always felt uncomfortable. And so, she was always alone.

Seeing how Asmaria was giving up because of her fate, Rosette reassures her and says, "If you give it all you've got, you'll be able to change anything for sure." Their battles were extremely fierce but, thanks to Asmaria's help, they manage to beat the treachery that stood before them.

Thinking that they'll have peaceful days again now that Asmaria's case was solved, some important information comes in. The enemy who was sending out the demons is Joshua. Joshua was the name of Rosette's younger brother who she was seperated from at birth. In the orphanage where they were brought up, they were well known for how well they got along. Just like twin brother and sister.

But, as Joshua has a power that makes him act as an agent for god, he was also feared by those around him. He longs to go against Rosette for the great power she possessed... And so, Joshua entrusts himself to the great demon Ion and disappears right before Rosette's eyes. Later, he appears once again to confront them at the monastery. In order to rescue Joshua, Rosette sets off on a journey together with Chrno and Asmaria.

On their journey, as the Rosette party exterminate demons as pros to earn money, they meet Stella. Thinking that Chrno may have been the demon who murdered his parents, she approaches them. However, he finds out that Chrno hadn't done anything like that in the past and so, she goes along with them (against her own will?) so that she could gather information on the demon she's after.

During that time, the assasins that Ion sent out found them. Being seperated from her friends, Rosette must fight alone. She bearly wins the battle but, in the end, she continues her journey without obtaining any clues linked to Ion...

What fate lies in the horizon for our heroine...?"

Tessék. Remélem tudsz angolul. :D :lul:

Pirula

Quote from: animonihttp://de.geocities.com/Itakolina/op4.jpg

Sziasztok!
Alkyra leírásán kívül azt kell még róla tudni hogy õ van az egyik pólómon. :)

Sinistro

Quote from: animoniSziasztok!

Itt is találsz egy rövid leírást, igaz, csak a mangáról:
http://www.manga.hu/cikk.php?id=64&type=cikk .

HVp213

Quote from: AlkyraHogyan lehet Virtual Dub-bal hangot lementeni aviból?
Melyik parancsal??
Miután beolvasta a filmet Streams-->Stream list (ha több nyelv van kiválasztod azt amelyik kell neked)-->Save WAV
"Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes, tőle óvakodjatok! Aki tud, de nem tudja, hogy tud. Az bölcs, tőle tanuljatok. Aki nem tud és tudja, hogy nem tud. Az okos, őt tanítsátok! Aki nem tud és úgy tudja, hogy tud. Ő a hülye őt hagyjátok!"

Tyrael

Quote from: HVp213Miután beolvasta a filmet Streams-->Stream list (ha több nyelv van kiválasztod azt amelyik kell neked)-->Save WAV
Hogyan lehet Virtual Dub-bal hangot lementeni aviból?
Melyik parancsal??

Amit te irtal, az a VirtualDub Mod
sima virtual dub-ban asszem audio fulon belul save wav
mindjart megnezem
VirtualDub-ban:
File, Save wav
VirtualDubMod-ban:
Streams, Stream List, Save wav, csak legyen kijelolve a hangsav

Tyrael

HVp213

Quote from: TyraelAmit te irtal, az a VirtualDub Mod(...)
Oh! Tényleg a Dub Mod-ot indítottam el. :p Köcc a helyesbítést!
A Virtul Dub-ban is van olyan, hogy ki lehet választani a hangsávokat nem? (lehet rosszul emléxem)
"Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes, tőle óvakodjatok! Aki tud, de nem tudja, hogy tud. Az bölcs, tőle tanuljatok. Aki nem tud és tudja, hogy nem tud. Az okos, őt tanítsátok! Aki nem tud és úgy tudja, hogy tud. Ő a hülye őt hagyjátok!"

Alkyra

animoni

Quote from: AlkyraTessék. Remélem tudsz angolul.   :D  :lul:

I am afraid I cannot speak English well :)
But I watch animes with English subtitles :lul:

Quote from: PirulaAlkyra leírásán kívül azt kell még róla tudni hogy õ van az egyik pólómon.  

Én nyárra egy Hellsinges pólót akarok csináltatni, csak a sok jó kép közül nem tudom eldönteni, hogy melyik legyen rajta :rolleyes:
[/COLOR]

Dragon

Quote from: animoniÉn nyárra egy Hellsinges pólót akarok csináltatni, csak a sok jó kép közül nem tudom eldönteni, hogy melyik legyen rajta :rolleyes:
Tegyél rá animált GIFet :D

A Chrno Crusade-et, meg ha még nem ajánlották, akkor én most ajánlom, érdemes megnézni.  :jee:
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

sirtomi

Quote from: bpka000Tegyél rá animált GIFet :D

A Chrno Crusade-et, meg ha még nem ajánlották, akkor én most ajánlom, érdemes megnézni.  :jee:
Animált gif-et hol nyomnak polóra? :D
Nagyon kéne nekem. :hahaha:

Alkyra

Quote from: bpka000A Chrno Crusade-et, meg ha még nem ajánlották, akkor én most ajánlom, érdemes megnézni.  :jee:

Azt most nézem. Nekem nagyon bejönn- Egyenlõre csak az elsõ részt láttam, de az nagyon cool volt.(szeretem azokat a nõket akik pisztoly-jal nyomulnak. :) (köhöm köhöm Yuna köhöm köhöm))
A Fruit Basket után azt fogom megnézni. A listában már benne is van. :haha:

Tyrael

Kraivan

Ez mind szép és jó de még én és 3 ismerõsöm elvonási tünetekkel enyhén remegõ szemmel nézzük az aplusztv-t. Segítsetek rajtunk. :) Ahhoz meg nincs sok kedvem h dc-re felmenjek és hetekig várjak míg lejön 1 rész valamibõl.

Tutegal

Quote from: KraivanEz mind szép és jó de még én és 3 ismerõsöm elvonási tünetekkel enyhén remegõ szemmel nézzük az aplusztv-t. Segítsetek rajtunk. :) Ahhoz meg nincs sok kedvem h dc-re felmenjek és hetekig várjak míg lejön 1 rész valamibõl.

Esetleg, ha idõnként ránéznél a kapott pm üzeneteidre :rolleyes:

Kraivan

Quote from: TutegalEsetleg, ha idõnként ránéznél a kapott pm üzeneteidre :rolleyes:
Nekem ilyen is van? Eddig minden fórumon egy eeeeekkkkorrrra ablak jelent meg h üzenetem érkezett.
Kösz a segítséget. Remélem összejön.

Fazék

Quote from: KraivanNekem ilyen is van? Eddig minden fórumon egy eeeeekkkkorrrra ablak jelent meg h üzenetem érkezett.
Kösz a segítséget. Remélem összejön.
Azt hiszem valahol be tudod állítani, hogy eeeeekkkkorrrra ablak jelenjen meg neked új üzenetkor :)

animoni

Quote from: bpka000Tegyél rá animált GIFet :D

Már elkezdtem nézni :haha:  :haha:  És nagyon-nagyon jjjjjjjóóóóóóóóóó!!!!!!
Mindenkinek tudom ajánlani!
[/COLOR]