Stratégiai játékok

Started by Isi101, 2004-05-16, 15:24:12

Previous topic - Next topic

smash++

Remélem jó helyen teszem fel a kérdést.
A heros5-ben éppen az elf-ek 3mission-él járok.Marha érdekes,mert összeszedtem a szörnyeket amit kért a város védelemhez és kiszabadítottam a két hőst.Visszavidtem őket a városba és nincs vége.Nem is akarja elfogadni azt,hogy kimentettem őket.
Gond lehet az,hogy a sorrendem: először az egyik hőst mentettem ki utánna pedig összeszedtem a védelmet majd a másik hős.3hősből már kettő maxon van...
Mit rontottam el?Úgy kéne,hogy először a város védelem majd csak utánna a két hős?
Lehet elkell kezdenem előlről...

Fazék

Heroes V-nél 1.04-es patch van fönt?
amúgy ITT találhatsz segítséget a pályához

Pr3d4k1ng

Quote from: smash++ on 2006-12-28, 12:49:24
Remélem jó helyen teszem fel a kérdést.
A heros5-ben éppen az elf-ek 3mission-él járok.Marha érdekes,mert összeszedtem a szörnyeket amit kért a város védelemhez és kiszabadítottam a két hőst.Visszavidtem őket a városba és nincs vége.Nem is akarja elfogadni azt,hogy kimentettem őket.
Gond lehet az,hogy a sorrendem: először az egyik hőst mentettem ki utánna pedig összeszedtem a védelmet majd a másik hős.3hősből már kettő maxon van...
Mit rontottam el?Úgy kéne,hogy először a város védelem majd csak utánna a két hős?
Lehet elkell kezdenem előlről...
Ezzel, pályával nekem nem volt gondom, no de következővel már igen.
Mire összehozok akkor sereget, hogy elinduljak harcolni addig Nicolai már ilyen 3k Skeleton 900 zombie 700 ghost... serege van. Nagy nehezen sikerül győzedelmeskednem, erre verd le még1szer az ugyan akkora sereget.
:Eztneked: :Eztneked: :Eztneked:.
Egyedül én érzem, unfairnek ezt a, pályát?

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

smash++

Quote from: Fazék on 2006-12-29, 00:48:58
Heroes V-nél 1.04-es patch van fönt?
amúgy ITT találhatsz segítséget a pályához
Még nem tettem fel hozzá patch-et.Valahogyan nem hiányoltam.Felkéne tenni vmelyiket?:D
Olvasgattam azon az oldalon is.De vki azt irja,hogy valszeg bug és újra kéne kezdeni...több ebernek is volt ilyen panasza.Na mind1.Majd prbálgatok még utánna olvasni is...
This sucks...

Fazék

Quote from: smash++ on 2006-12-29, 11:51:33
Quote from: Fazék on 2006-12-29, 00:48:58
Heroes V-nél 1.04-es patch van fönt?
amúgy ITT találhatsz segítséget a pályához
Még nem tettem fel hozzá patch-et.Valahogyan nem hiányoltam.Felkéne tenni vmelyiket?:D
Olvasgattam azon az oldalon is.De vki azt irja,hogy valszeg bug és újra kéne kezdeni...több ebernek is volt ilyen panasza.Na mind1.Majd prbálgatok még utánna olvasni is...
This sucks...
úristen :eek:

mindenképpen tedd föl a patch-et. ugyanúgy van hozzá törés pl a gamecopyworld.com -on, de hidd el sokkal jobb lesz általa a játék! végre rendesen működnek a frenzy és puppet master varázslatok, és több másik is helyre lett hozva, én úgy vettem észre, hogy a motoron is mintha optimizáltak volna egy kicsit, illetve marhajó dolog benne, hogy be lehet állítani, hogy vertikálisan fix legyen a kamera!! átkozottul durva beszaggatásokat tudott okozni, amikor csak simán forgatni akartad, de véletlenül föl/le is elmozdítottad...
rengeteg új felirat került bele, hall of fame, pálya editor amiben azt hiszem random pálya lehetőség is van, statisztikák megjelenítése pályák végén, a harcbani sorrakerülési lista végre hibátlanul működik, a hősök képességei hibátlanul működnek, stb, stb szóval eszméletlen sok javítás került a patch-ekbe, mindenképpen megéri leszedni azt a 100 MB-ot. annyi, hogy remélem eltetted a jelenlegi verziód eredeti exe-jét, mert azt ellenőrzi patch-elés előtt, hogy nincs-e feltörve. illetve javaslom az aktuális pályát told végig, mert a kampányban hogy hol tartasz, hibátlanul továbbmegy, ellenben a mentéseid nem fognak működni az új patch fölrakása után.
én pl gyorsan végigszenvedtem az 1.01-es patch-csel még a dungeon 3-as pálya kb 2/3-ától, ahol legutóbb fél éve meguntam a játékot és utána a dungeon 4-es pályának az 1.04-es patch fölrakása után kezdtem neki és azóta mennyei érzés a sok javítást tapasztalni :)

Dreamcleaver

Gondolom logikus de azért elmondom, hogy ha felrakod a Hammers of Fate kieget hozzá, az egyből felpatcheli neked a legújabb verzióra.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-12-29, 20:52:44
Gondolom logikus de azért elmondom, hogy ha felrakod a Hammers of Fate kieget hozzá, az egyből felpatcheli neked a legújabb verzióra.
ez is igaz :) szóval lehet hogy a tört verziósoknak ez egyszerűbb megoldás :)

mondjuk én várom hogy megérkezzen postával, szóval maradt nekem a patch fölrakása addig is :)

legkésőbb jövő héten meg kéne jönnie. ha nem jön meg, akkor elkezdek aggódni és szídni a kedves magyar királyi postát...

Pr3d4k1ng

Ma vettem meg a Hammers of Fate-t.
3 Campány .

Nem rég raktam csak fel ezért részletes ismertetőt nem tudok mondani.
A menű nagyon szép és hangulatos ahogyan a esik hó és a háttérben a hídon törpök vs Dungeon van.

Az első kapányban most Heaven. Ott kezdődik ahol az alap befejeződött (sajna az alapban elfek 4.pályán meg akadtam).

[spoiler] Isabelt aki igen csak megváltozott koronát kapott a fejére ezt sokan nem nézik jó szemmel ezért 1 kisseb polgárháború tört ki.i. [/spoiler]

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

Én még soha, egyetlen Heroes rész single player kampányát sem vittem végig. Ahhoz túl uncsi nekem 2 pálya után. Viszont multiban nincs nála jobb kikapcsolódás.  :haha:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

smash++

#789
Quote from: Dreamcleaver on 2006-12-29, 20:52:44
Gondolom logikus de azért elmondom, hogy ha felrakod a Hammers of Fate kieget hozzá, az egyből felpatcheli neked a legújabb verzióra.

Hát nem be@@op@am megint ezt a pályát.Végig vittem és megint nem irja ki hogy sikerült a küldetés-kiszabadítani a hősöket.Majd nem töröltem az egészet a fenébe...
Tegnap jött le a Hammer of fate :D.Azt hiszem fel is teszem akkor.Mondjuk lehet elkezdem az egészet előlről.Majd még meglátom.Valahogy sok jó dolora meg jó hős fejlesztésre csak nemrég jöttem rá:D,kijöttem a gyakorlatból...
Köszi a felvilágosítást

Modify:Most egy picit bajba vagyok nekem a Heros V collectors edition van meg.Ehez bármelyik patch-et leszedhetem,mert találtam vagy 5-öt 1.4-ből US,EU,Hun,Collect edit??.... és ugye az előző 1.1,1.2,1.3-at nem kell feltteni?Vagy ne vacakoljak a patch kereséssel mert a hammer of fate felteszi nekem?nekem "torrentes verzió"  van :D :D

Dreamcleaver

Ha van Hammers of Fate-d az felpatcheli neked alap szintről, nem kell hozzá másik patch. Amúgy meg passz, gondolom neked akkor a collector's edition patch kell és gondolom kellenek az előző patchek is, kivéve ha nem.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

smash++

Esetleg tud valaki crack-et a Settlers2 10th 9801 patch-hez?Egyébként ugye nem kell hozzá az előző javítások.Sajnos a google-el nem nagyon találtam és a gamecopyworld-on sem.
Sikerült beüzemelni a Heros V 1.4-et.Nem semmi mennyivel jobb :D.Lassan megint eljutok az elf-ekhez,még 2 camp...

Zanador

Quote from: smash++ on 2007-01-08, 22:35:38
Esetleg tud valaki crack-et a Settlers2 10th 9801 patch-hez?Egyébként ugye nem kell hozzá az előző javítások.Sajnos a google-el nem nagyon találtam és a gamecopyworld-on sem.
Sikerült beüzemelni a Heros V 1.4-et.Nem semmi mennyivel jobb :D.Lassan megint eljutok az elf-ekhez,még 2 camp...
Ezeket hol találtad meg? :)
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

smash++

#793
Quote from: Zanador on 2007-01-08, 22:40:46
Quote from: smash++ on 2007-01-08, 22:35:38
Esetleg tud valaki crack-et a Settlers2 10th 9801 patch-hez?Egyébként ugye nem kell hozzá az előző javítások.Sajnos a google-el nem nagyon találtam és a gamecopyworld-on sem.
Sikerült beüzemelni a Heros V 1.4-et.Nem semmi mennyivel jobb :D.Lassan megint eljutok az elf-ekhez,még 2 camp...
Ezeket hol találtad meg? :)

:) A settlers II-höz a patch nem tudom,hogy mükszik-e vagy sem:)itt
a HoMMV 1.4 crack ez pedig innen lehet válogatni

a Heros 1.4 patch kiadás szerint pedig itt volna

Na ezzel mondjuk most nem jutottam előbre :D,de remélem segítségnek jó volt.

Modify: Most lehet hülyeséget irok,nem vagyok egy nagy durranás soft&hardware-ből,de elméletileg nem kell crack a Seti II 10th 9801 patch-hez.Felraktam és egy bizonyos Yasu-val(csak 4.06-os daemon-al megy) elrejtettem a daemon-t és elméletileg elindult.Sajna nem tudom megálapítani,hogy a javitottal játszok-e vagy sem :D .De az elején amikor töltött az ablak legfelső sorában láttam hogy 9801 vers,de csak egy pill-ra.
Valaki?

Fazék

Nekivágtam a campaign-nek. Az első részből tapasztaltak alapján beállítottam egy 'heroic' fokozatot...
... és az első pályán nagyon úgy néz ki, hogy csúnyán elkenik a számat :haha:

valaki már játszott vele? milyen fokozaton toltátok? mi van a pálya végén? le kell ütni majd az összes felgyülemlett lénycsoportot a két táborban? mert az egy picit durva lesz és kétlem, hogy sikerülhetne több hónapnyi csapatgyűjtögetés nélkül :)

"eliminate rebel units" mellékküldetést meg tudtátok csinálni?

szerk: na ezek is jól betojattak engem... végül lazán sikerült minden részküldetést teljesíteni és a két tábor elpusztítása is pite volt, azt a sok vacak "throng"-nyi egységet csak a látvány kedvéért rakták oda... kicsit túlságosan is felkészültem a harcra, minden tárgyat összeszedtem a pályán a phoenix, black dragon, stb lények kiírtásával... :rolleyes:

sejthettem volna, hogy azért nem csinálnak ennyire durva kezdőpályát... na mindegy most már ez van :)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2007-01-25, 15:48:08
Nekivágtam a campaign-nek. Az első részből tapasztaltak alapján beállítottam egy 'heroic' fokozatot...
... és az első pályán nagyon úgy néz ki, hogy csúnyán elkenik a számat :haha:

valaki már játszott vele? milyen fokozaton toltátok? mi van a pálya végén? le kell ütni majd az összes felgyülemlett lénycsoportot a két táborban? mert az egy picit durva lesz és kétlem, hogy sikerülhetne több hónapnyi csapatgyűjtögetés nélkül :)

"eliminate rebel units" mellékküldetést meg tudtátok csinálni?

szerk: na ezek is jól betojattak engem... végül lazán sikerült minden részküldetést teljesíteni és a két tábor elpusztítása is pite volt, azt a sok vacak "throng"-nyi egységet csak a látvány kedvéért rakták oda... kicsit túlságosan is felkészültem a harcra, minden tárgyat összeszedtem a pályán a phoenix, black dragon, stb lények kiírtásával... :rolleyes:

sejthettem volna, hogy azért nem csinálnak ennyire durva kezdőpályát... na mindegy most már ez van :)
Gomen Fazék de ezt direkt nem akartam elmondani :D , én is nézem ,hogy :wtf: ezeket szedjem le ezzel. De nem volt vészes, később az van, ami a sima Homm5ben, hogy van gonosz faj és ennek ellenére pont az egyetlen jó karakterek, kell lenned (nekem ettől felfordul a gyomrom mikor a gonosz, próbál jó lenni  :grrr:, nem bírom! (vagy gonosz legyen valaki vagy jó, de a 2között) Az uccsó camapingban a Dungeonnal vagy és az egyesíteni kell az sötételfeket dolog kb. 3 pályáig bírtam idegileg.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2007-01-25, 16:07:49Gomen Fazék de ezt direkt nem akartam elmondani :D
oké, megjegyeztem  :__devil:

:D

szóval én is sajnálattal olvastam, hogy vacak dark elf néppel kell végigjóságoskodni az utolsó campaign-t és így már nekem is kevesebb kedvem van nekiugrani... de mindegy...

ami miatt írok, hogy nálad is elszúrták a készítők a játékot? csak mert ugyebár nem véletlenül nincsen town gate, instant travel, summon creatures a mage guild-jeiben a játékosnak, mégis, amikor 1-2 pálya végén várostrommal végződik a pálya, akkor az ellenfél várából szépen megtanulod ezeket a spell-eket, a kellő skill meglétével... vagyis pl nekem a későbbi pályákon semmi akadályt nem jelent egy légiónyi magmasárkány, hiszen lazán átugrom... ugyanígy csapatutánpótlás se okoz gondot, mert instant travel-lel vissza is tudok menni a várakhoz és summon creatures-el, még ezt is megspórolhatom... és a campaign folytonossági dolgait tönkrevágó lezárt helyekre is simán bejutok... pl most kitakarítottam a c1m4 pályát majd elmentem szépen a fővárba, és szembesültem vele, hogy mindaz amit összegyűjtöttem elvész, és így pl amikor a sátornál kér nyersanyagot, nem tudok adni semmit se, és már fölvehető cucc sincs, szépen befejezhetetlenné vált a pálya... :comp:

éreztem hogy nem szabadott volna csúnyán kihasználnom a szabad mozgás lehetőségét :redface:

de szóval ti is megkapjátok ezeket az adventure spell-eket az ellen váraiból, vagy csak nálam jött elő ez a vicces hiba?

Fazék

egy nagyon egyszerű info érdekelne a heroes v-tel kapcsolatban:
egyes várak mage guild-jei mely spell-típusokra koncentrálnak?
pl ugyebár haven-nél garantáltan 1 5-ös szintű light és 1 5-ös szintű dark spell lesz az 5-ös szintű mage guild-ben, és így tovább a többi népnél is hasonlóan meg van előre adva, hogy szintenként mely szférából kapnak garantáltan 1-1 spell-t. namármost ez a lista érdekelne engem marhára, mert egyszerűen nem tudom megjegyezni fajonként fejből, leírva meg nem találom sehol se...
köszi előre is, ha tud bárki is segíteni :)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:28:49
egy nagyon egyszerű info érdekelne a heroes v-tel kapcsolatban:
egyes várak mage guild-jei mely spell-típusokra koncentrálnak?
pl ugyebár haven-nél garantáltan 1 5-ös szintű light és 1 5-ös szintű dark spell lesz az 5-ös szintű mage guild-ben, és így tovább a többi népnél is hasonlóan meg van előre adva, hogy szintenként mely szférából kapnak garantáltan 1-1 spell-t. namármost ez a lista érdekelne engem marhára, mert egyszerűen nem tudom megjegyezni fajonként fejből, leírva meg nem találom sehol se...
köszi előre is, ha tud bárki is segíteni :)
:confused:
Az nagy segítség ha az orvost hívom? :D Öszintén szólva nem nagyon érdekelt, hogy melyik fajnak milyen a mágiája, ha jó és használható akkor ok.
Ami a pályát illeti máig nincsen lelki erőm tovább vinni, az emlitett indok miatt.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2007-02-18, 15:34:56
Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:28:49
egy nagyon egyszerű info érdekelne a heroes v-tel kapcsolatban:
egyes várak mage guild-jei mely spell-típusokra koncentrálnak?
pl ugyebár haven-nél garantáltan 1 5-ös szintű light és 1 5-ös szintű dark spell lesz az 5-ös szintű mage guild-ben, és így tovább a többi népnél is hasonlóan meg van előre adva, hogy szintenként mely szférából kapnak garantáltan 1-1 spell-t. namármost ez a lista érdekelne engem marhára, mert egyszerűen nem tudom megjegyezni fajonként fejből, leírva meg nem találom sehol se...
köszi előre is, ha tud bárki is segíteni :)
:confused:
Az nagy segítség ha az orvost hívom? :D Öszintén szólva nem nagyon érdekelt, hogy melyik fajnak milyen a mágiája, ha jó és használható akkor ok.
én pont azért kérdezem, mert engem viszont érdekel, pl nagyon nem mindegy, hogy ha rámegyek az egyik mágiatípusra, mert mondjuk az a kedvencem, aztán közben kiderül, hogy még csak 4-es szintű spell-t se kapok belőle a faj mage guild-jében... szóval ilyenkor kicsit bosszús voltam az egyik campaign során :)

de rájöttem hogyan fogom kitalálni :) abszolút easy-n indítok fajonként 1-1 pályát és gyorsan fölhúzom a mage guild-et, és lejegyzem :)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:53:21
Quote from: Predaking on 2007-02-18, 15:34:56
Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:28:49
egy nagyon egyszerű info érdekelne a heroes v-tel kapcsolatban:
egyes várak mage guild-jei mely spell-típusokra koncentrálnak?
pl ugyebár haven-nél garantáltan 1 5-ös szintű light és 1 5-ös szintű dark spell lesz az 5-ös szintű mage guild-ben, és így tovább a többi népnél is hasonlóan meg van előre adva, hogy szintenként mely szférából kapnak garantáltan 1-1 spell-t. namármost ez a lista érdekelne engem marhára, mert egyszerűen nem tudom megjegyezni fajonként fejből, leírva meg nem találom sehol se...
köszi előre is, ha tud bárki is segíteni :)
:confused:
Az nagy segítség ha az orvost hívom? :D Öszintén szólva nem nagyon érdekelt, hogy melyik fajnak milyen a mágiája, ha jó és használható akkor ok.
én pont azért kérdezem, mert engem viszont érdekel, pl nagyon nem mindegy, hogy ha rámegyek az egyik mágiatípusra, mert mondjuk az a kedvencem, aztán közben kiderül, hogy még csak 4-es szintű spell-t se kapok belőle a faj mage guild-jében... szóval ilyenkor kicsit bosszús voltam az egyik campaign során :)

de rájöttem hogyan fogom kitalálni :) abszolút easy-n indítok fajonként 1-1 pályát és gyorsan fölhúzom a mage guild-et, és lejegyzem :)


Ne legyél ennyire mazoísta :D
Dr.Predaking ismét tudja a választ :D
Itt nézd meg
Minden mágia jól le van írva.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

chilip

Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:53:21
Quote from: Predaking on 2007-02-18, 15:34:56
Quote from: Fazék on 2007-02-18, 15:28:49
egy nagyon egyszerű info érdekelne a heroes v-tel kapcsolatban:
egyes várak mage guild-jei mely spell-típusokra koncentrálnak?
pl ugyebár haven-nél garantáltan 1 5-ös szintű light és 1 5-ös szintű dark spell lesz az 5-ös szintű mage guild-ben, és így tovább a többi népnél is hasonlóan meg van előre adva, hogy szintenként mely szférából kapnak garantáltan 1-1 spell-t. namármost ez a lista érdekelne engem marhára, mert egyszerűen nem tudom megjegyezni fajonként fejből, leírva meg nem találom sehol se...
köszi előre is, ha tud bárki is segíteni :)
:confused:
Az nagy segítség ha az orvost hívom? :D Öszintén szólva nem nagyon érdekelt, hogy melyik fajnak milyen a mágiája, ha jó és használható akkor ok.
én pont azért kérdezem, mert engem viszont érdekel, pl nagyon nem mindegy, hogy ha rámegyek az egyik mágiatípusra, mert mondjuk az a kedvencem, aztán közben kiderül, hogy még csak 4-es szintű spell-t se kapok belőle a faj mage guild-jében... szóval ilyenkor kicsit bosszús voltam az egyik campaign során :)

de rájöttem hogyan fogom kitalálni :) abszolút easy-n indítok fajonként 1-1 pályát és gyorsan fölhúzom a mage guild-et, és lejegyzem :)


vagy editorban megcsinálod, hogy alapból legyen mage guild és töbször újraindítod a pályát... (ha még valaki nem tudná a 3. patchben már van editor)

Fazék

#802
hmm. gyanús hogy nem teljesen jutott át, amire én akartam rákérdezni :) de szóval közlöm a "kutatásom" eredményét (össz-vissz 2 játékot kellett elindítanom 8-8 emberi játékossal. először mindegyik eltérő fajú volt, majd 2. játékban tesztelésképpen 1 fajú volt mind a 8 játékos)

szóval fajonként lebontva a mage guild-ben milyen spell-re számíthatsz:
(legalábbis én ilyen leírást nem találtam az általad belink-elt oldalon Preda :))

[spoiler=kicsit hosszú]Haven
lvl 11 dark, 1 light, 1 summoning/destructive
lvl21 dark, 1 light, 1 summoning/destructive
lvl31 dark, 1 light, 1 summoning/destructive
lvl41 dark, 1 light
lvl51 dark, 1 light

Inferno
lvl 11 destr, 1 dark, 1 light/summ
lvl21 destr, 1 dark, 1 light/summ
lvl31 destr, 1 dark, 1 light/summ
lvl41 destr, 1 dark
lvl51 destr, 1 dark

Necro
lvl 11 dark, 1 summ, 1 light/destr
lvl21 dark, 1 summ, 1 light/destr
lvl31 dark, 1 summ, 1 light/destr
lvl41 dark, 1 summ
lvl51 dark, 1 summ

Sylvan
lvl 11 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl21 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl31 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl41 light, 1 destr
lvl51 light, 1 destr

Dungeon
lvl 11 destr, 1 summ, 1 dark/light
lvl21 destr, 1 summ, 1 dark/light
lvl31 destr, 1 summ, 1 dark/light
lvl41 destr, 1 summ
lvl51 destr, 1 summ

Academy
lvl 11 light, 1 summ, 1 dark/destr + 1 dark/destr
lvl21 light, 1 summ, 1 dark/destr + 1 dark/destr
lvl31 light, 1 summ, 1 dark/destr + 1 dark/destr
lvl41 light, 1 summ + 1 dark/destr
lvl51 light, 1 summ + 1 dark/destr

Fortress
lvl 11 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl21 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl31 light, 1 destr, 1 dark/summ
lvl41 light, 1 destr
lvl51 light, 1 destr
[/spoiler]

és ez garantáltan mindig így lesz :)

Academy-nél a '+' jeles a library miatt jön be és az hogy az első véletlenszerűen kapott spell szférája mondjuk dark volt, nem jelenti azt, hogy a library miatt kapott extra spell destruction lesz, lehet mindkettő spell ugyanabból a szférából.

és persze mire mindezt begépeltem, most meg is találtam, hol olvastam anno, ennél sokkal egyszerűbben leírva :rolleyes: :haha: SPELLS
Quote- Towns are not linked to one particular school, but they have a certain inclination to 2 of them. That means their magic guilds will have at least one spell of each of these two schools at every level.

Academy:    Light and Summoning
Dungeon:    Destructive and Summoning
Haven:    Dark and Light
Inferno:    Dark and Destructive
Necropolis:    Dark and Summoning
Sylvan:    Destructive and Light
érdekes, hogy az első két beidézett sor az általad link-elt magyar oldalon is le van írva,
Quote- A városok nincsenek összekötve az egyes mágiaosztályokkal, viszont valamelyik 2 felé hajlaniuk kell. Ez azt jelenti, hogy a mágiatornyok minden szinten legalább egy-egy varázslatot ki fognak adni mindkét mágiából.
de persze maga a lista már nem :haha:

kiegészítése a listának:
Fortress:    Light and Destructive

Fazék

#803
topic resurrection.  (valaki dobjon már meg egy Excel Saga - Experiment Failed szövegű képpel, mert hirtelen nem találok :merci:)

Heroes of Might & Magic V - Tribes of the East (3.1-es patch)

eddigi MULTIPLAYER tapasztalatok:

mozgási sebesség: figyelni kell rá indításkor, mert játék közben már nem állítható! és naaagyon sokáig tart a járkálás alacsonyabb sebességen hagyva :)

Simultaneous turns: ez alap. ennek köszönhetően, ameddig nincs konfliktus, addig egyszerre folynak a játékosok körei. amint a gép számításai szerint esély van bármilyen szintű konfliktusra két játékos között, azonnal szól a gép, hogy innentől visszavonhatatlanul egymás után következnek a játékosok.
sajnos a szimultán rész közben, ha van ghost mode, akkor könnyedén előfordulhat, hogy a leglassabb játékos 1 pillanatot sem tud a ghost-jának szentelni, míg a többieké jócskán fölfejlődhetett ezen idő alatt, ugyanis amint az utolsó játékos is befejezte azt a kört, már indul is a következő kör, vagyis a leglassabbnál automatikusan kimarad a ghost fázis.

(fönntartom a jogot a tévedésre, az alant leírtak az általam tapasztaltak alapján születtek, bármiféle építő kritikát, javaslatot szívesen fogadok)
Ghost mode: hmm. vegyes érzésekkel álltam föl az első próbajáték befejeztével ezen játékmódot illetően. alapvetően tök jó dolog, hogy az ellenfél köridejét is hasznosíthatod, de úgy vettem észre, hogy ennek ellenére továbbra is sokáig tart a várakozás, ezen egy szellem irányítása nem igényel túl sok időt :)
sajnos részletes leírást eddig nem találtam a Ghost mode-ról és játék közben csakis Cobra segítségével fogtam föl mi-mire jó, hátha nektek is szükségetek lehet egy kis segítségre, hát írok egy összefoglalót, amennyire telik tőlem :)

  • egyetlen ghost-od lehet és nincs fő szintje, csak körönként kapott energiája, amit vagy mozgásra, vagy képességeinek fejlesztésére/használatára költhet el
  • a lényeg, hogy a ghost-od annál több energiát kap, minnél több ideig tartott ellenfeled köre, tehát lassú játékosok ellen igencsak ideális :D (ha jól tudom, egy bizonyos alap energiát (talán 2000-et) biztosan kap, akkor is ha azonnal átadja az ellen a körét)
  • 6 fő képessége van, amikre energiát költve azokból szintet léphet és onnantól jobban tudod szivatni az ellent :D
    (a leírások közel sem biztos, hogy fedik a valóságot, vagy hogy tökéletesek, de kiindulásnak talán nem rosszak)

    • Devour - azt hiszem ezen képességed számít, amikor az ellenfél szellemével méri össze az erődet vmi átok eltávolításakor
    • Haunt - az ellenfél bányáira lehet rámondani, amik onnantól kevesebbet, vagy egyáltalán nem termelnek, de ha kellő szintű a haunt képességed, akkor akár még el is vonhat nyersanyagot az ellenféltől(!)
    • Possess - akár több neutral lénycsoportra is rá lehet mondani, és lényege, hogy amennyiben ellenfél hős megtámadja azt a neutral lényt, akkor a possess szintjétől függően van esélyed, hogy te irányítsd egy részüket a harcban, ráadásul úgy hogy vmennyire föl is erősíti őket a possess. úgy rémlik, mintha kiírta volna a lény infónál, hogy possessed by xy, szóval lélekben fölkészülhet az ellenfél a harcra, vagy vár egy kicsit és a ghost-jával dispel-eli :))
    • Curse - ellenfél hősre lehet mondani és a képesség szintjétől függően csökkenti a hős erejét (hogy pontosan mikre van hatással azt még én se tapasztaltam ki, de attack/defense/spellpower/knowledge/morale/luck értékeket szépen lecsökkenti pár ponttal garantáltan)
    • Revenge (? talán..) - az ellenfél Ghost-jában okozott kárt erősíti, amennyiben sikeresen eltávolítod egy átkát vhonnan
    • Speed - a ghost-tal mozgás közben felemésztett energiaigényt csökkenti jelentősen
  • fontos, hogy amennyiben nem tudod felhasználni az adott körre kapott energiapontjaidat, mert az ellenfél túl gyorsan befejezi a körét, akkor azon energia elveszett(!), sajnos nem marad meg következő körre...
  • amennyiben egy másik ghost átkát sikeresen eltávolítod valahonnan, akkor a Revenge(?) képességtől függően az ellenfél ghost-ja visszakerül a kiinduló városához és veszíthet valamelyik képességéből szinte(ke)t (!)
  • a ghost gond nélkül tud vízen, lények mellett közlekedni, de továbbra sem tud falakon átmenni, az egyéb tereptárgyakat neki is ki kell kerülnie, szóval pl ha egy lény mellett 1 négyzetnyi hely sincs az átkelésre, akkor a ghost sem tud ott átkelni
  • ellenfél átkait a dispel ikonnal lehet megpróbálni eltávolítani (fő kezelőpult bal alul tört villámszerűség)
  • van guard-ra is lehetőség, aminek pontos hasznára még nem jöttem rá, de gondolom olyanok ellen véd, hogy ellenfél rámondjon curse-t az adott hősödre, satöbbi. ezt a fő kezelőpult középső ikonjával majd a hősödre(/bányádra(?)/egyéb lényekre(?)) kattintással tudod elérni
  • a képességek használata is kerül vmennyi energiába, de ezt se igazán tudtam még kitapasztalni, hogy mi kb mennyit emészt föl

pár egyéb tapasztalat:
Inferno népnél Deleb túl táp hős. már az elején kap ingyen ballista-t és a skill-je is megvan hozzá. több környi előnyt kaphat a neutral lényeken keresztüli áttörés szempontjából és ez a pár kör sorsdöntő lehet kisebb pályákon, ahogy a Cobra elleni első játszmánkban ez meg is nyílvánult, de nagyobb pályákon is durva előnynek számíthat. ahogy olvasgattam nemzetközi fórumokon, igencsak a tiltottak listáján szerepel ez a hős sajnos :)

Melyik varázsszféra sztetek a legerősebb?
Nem érzitek pl aránytalanul durvának a Dark Magic-et? gondolok itt a Frenzy-re és a Puppet Master-re.
pl most campaign módban volt egy pálya a necro-kkal, amin volt egy bevehetetlennek szánt Stronghold vár. benne kb 1000 minden lényből és kb 400 küklopsz, persze mind fölfejlesztve. namármost a frenzy-nek köszönhetően kb a 9. héten a kivett (egyetlen vára van a játékosnak a pályán és az is nulláról indul) + fölélesztgetett lények sereggel (összesen ~190 vámpír, 60 lich, 500 csont íjász, 30 wraith és 300 zombie), különösebb gond nélkül ki tudtam írtani ezt a várost. a sereggel magában és akármilyen might képességgel + artifact-ekkel esélyem sem lett volna ellenük, de a frenzy-nek köszönhetően szépen kinyírattam a többi lénycsoport-ot a küklopszszal és onnantól már "csak" velük kellett elbánnom, de folyamatos blind+vulnerability és no retaliation támadásokkal sikerült kinyírnom őket is. de ha csak egyszer is megmozdultak jött az 50000 sebzés és egy lénycsoportom (pl 190 vámpír) köddé vált. arról nem is beszélve, hogy területre sebez a mocsok...
de a lényeg, hogy akármelyik más mágiaszférával teljesen esélytelen lettem volna ebben a csatában, de dark magic spell-ekkel ha nem is könnyűvé, de máris legyőzhetővé vált az ellen.
szóval vélemény?

most hirtelen ennyi, de ha még eszembe jut egyéb, akkor hozzáfűzöm ehhez a comment-hez

szerk: ja és akinek kedve lenne Heroes V - TotE multihoz, az jelezze a Játékostárs kerestetik topic-ban :)

mouse22


Üdv!

QuoteIsmeri vki Tanktics-ot. Régi játék de nagyon 5letes. Nincs meg vkinek???
:haha:
A Tanktics régi jóféle win98 as stratégiai hibrid(kicsit ügyességi beütésel) játék volt még, én sikeresen beüzemeltem xp alatt egy VIN89 microsoft ingyenes virtual machine segétségével. Az olyan max 2 giga ráhagyással(vhd filenak) + Win98SP2 patchelt(700 mega) telepítő + a directX 6.1 :redface: (hatos már nincs az xp(7-8-9)  esetleg +10 es vista direktikszek mellé sajna. Win 5-6 downgrade impossible :frown:) Ha kell jelentkezz és felteszem toldacuccot.hu  ^^" ra... olyan 60-100 mega a telepítője.

Röviden egy óriási mágnest :lol: cipelő ősmadárral(később már akár ufó is) repülünk és építünk változatosabbnál változatosabb emeletes földön vizen homokon lánctalpas ágyús hajítógépes tankokat
Stratégia kedvencek:
NetStorm  :appl:(akár online, netstormhq-ra keress rá ingyen van, stratégia fanoknak különösen ajánlom! HARDCORE játékosoknak is) :cool: Röviden: Felhők felett lebegő szigeteken kristálygyűjtésből rengetegféle trükkös épülettel elfogni és kiirtani az ellenség "papját". Élvezhető Multiplayer.
Pár említésre méltó nem új név:
Knights and merchants
Cossacks-ok
Dungeon keeper 2
Populous 3 + kieg :cool:
Theocracy
Roller Coaster Tycoon 2
Settlers II extra 3d-s
Zeus(Caesar utód) :cool:
Armymen RTS
Red Alert 2
Stronghold
Age of széria

Esetleg össze lehetne dobni valami stratégiais hamachizást. :cool:

Tycho


chilip

red alert 2 nekem fennvan most yuris kieggel együtt ^^

Tycho

RA3 és Stronghold van csak :) Civ4 még akad esetleg, vagy DoW:FoK :angyali:

chilip

#808
Cossacks valamiér tnem indul xp-n nekem :( pedig jó kis játék volt nagyon

ed.: emberek, ha valakinek van kedve, lekaparom a cossacks 2-t és tolhatnánk :)

Kuroi Tenshi

Quote from: mouse22 on 2008-12-23, 04:42:56
Tanktics

Egyszer kerestem valami tankos rts játékot, és valami kereső
ezt dobta ki. Megnéztem a demóját, és csak pislogtam, hogy
hogy lehetett ezt a kb 5-7 éven felülieknek nem ajánlható
játékot egy sorba tenni olyanokkal, mint close combat, panzers,
stb...

Quote from: mouse22 on 2008-12-23, 04:42:56
Stratégia kedvencek:
Quote from: Tycho on 2008-12-23, 12:50:27


No StarCraft?! Yiff in hell, heretics!