Stratégiai játékok

Started by Isi101, 2004-05-16, 15:24:12

Previous topic - Next topic

Lythis

Sry, elírtam, DoW engine :D
  Szerintem többet tudnának elérni avval, ha új engine-t gyártanak egy majdani SC2 alá, mintsemhogy a w3 engine-t uppolják. Az Unreal engine-t kivéve nem nagyon tudok olyat, amit szinte végtelenségig lehet buildelni...
  A DoW esetében meg az az 1 év valszeg javarészt arra ment el, hogy teszteljék, és finomhangolják az új egységeket. A grafikai részével szerintem relatíve hamar megvoltak, azt már csak be kellett pakolni a meglévő engine-be, és mindenki örül...

Fazék

bocsi Lythis de félreértelek, vagy te pontosan miről beszélsz? :wtf: :)
ez egy Blizzard-tól tök független ingyér szabadidejükben dolgozó csapat. szted mennyi idejük és képességük van ezeknek egy akár csak WC3-at verő motort összehozni?  :confused:

Lythis

Félreértesz igen. DoW motorról volt szó.
Az egy totál másik dolog, hogy nemhiszem, hogy rendesen össze lehet hozni egy sc-t w3 enginnel, és szívesebben nézem a 8éves sc-engine-t.

Fazék

Quote from: Lythis on 2006-05-31, 18:43:30
Na épp ez az.. egyáltalán nem tűnik olyan húde3d-snek a cucc... szerintem akkor legalább annyit tehettek volna, hogy bevillantanak 1-2 zoomolt képet, meg hasonlót, hogy lássuk, hogy csináltak is valamit. Végülis nincsenek nagy elvárásaim, mindössze:
- ha bárki SC folytatást csinál, az vagy _NAGYON_ értsen hozzá, vagy legyen a Blizzard, vagy ne is kezdjen hozzá
- NE akarják megcsinálni "mesterien" a hangokat, mert el fogják b*xni
- ha már 3d, akkor csináljanak hozzá egy új, ütőképes motort, mert valljuk be: a w3 engine már kissé régi. (Annyira csak nem nehéz, ha a THQ is össze tudta dobni a DoW engine-t kb 1 év alatt)
de itt most nem az SC remake-ről beszéltél? és az utolsó pontban nem azt mondod, hogy ehhez kellett volna készíteniük egy DoW szintű engine-t?

mert most 2 dologról beszélhetünk:

1 - egy független csapat fejlesztéséről, akik azt használnak föl, ami tudnak, lehetőleg úgy hogy a Blizzard-nak se szúrja a szemét. mert sztem még így, hogy kell hozzá 4 eredeti Blizzard játék, hogy futtathasd is látok esélyt rá, hogy Blizzard-ék szanáltatják a project-et.

2 - egy hivatalos SC folytatásról, aminél egyértelműen szóba se jönne, hogy vacak WC3 engine-t használjanak és bocsánat, de nagy butaság bárkitől is amennyiben azt hiszi, hogy Blizzard-ék ilyenre vetemednének...

és sztem a 2 pontot nagyon nem lehet egy kalap alá venni

Lythis

Hmm.. na akkor:
Ha a független csapat fejleszti, akkor csinálja jól, de mivel kétlem, hogy komolyabban bele tudnának nyúlni a W3 engine-be anélkül, h paktálnának Blizzardékkal, ezért szerintem nem lesz olyan jó.
A 3-adik pont, amit ezekszerint sikerült kellően kuszára fogalmazni ahhoz, hogy megakasszon az pedig arra vonatkozik, hogy: Ha valami nem Blizzardos csapat (lásd pl Nihilistic a bedöglesztett Ghost esetében) esik neki egy HIVATALOS folytatásnak, vagy kiegnek, akkor egyszerűbb egy új engine-t összebarkácsolniuk, és nem is kerül olyan sok időbe. Persze kanonizált kieget önkéntes csapat aligha lesz képes összedobni imho, de ez megint más tészta.
(egyébként meg ez csak egy w3 mod lesz, mint a dragonballok is imho)
És nyílván a Blizzard nem adja alább valami újnál szerintem sem. Ez egyébk sikeresen megragadtad pont azt a pontot, amit totál mellékes gondolatszálként tettem oda, hogy legyen egy harmadik is :D
Emellett őszinténszólva szeretném, ha Blizzárdék szanáltatnák a projectet.

Fazék

Akkor legközelebb tessék jobban tagolni, új gondolathoz új bekezdést használni stb, mert így nehezen értem a szövegeket :haha: :D

Blizzard-ék sztem a Ghost-nál megtanulták, hogy nem érdemes külső fejlesztőcsapatot megbízni... ;)

Lythis

Igenis :D

Ghost meg érdekes dolog... el lett halasztva a megjelenés mittomén hányszor, végül kitűzték, hogy majd jövőre kijön, erre idén fel lett függesztve meghatározhatatlan időre... francseérti.

Selmo

Szerintem az a Ghost megy a süllyesztőbe, csak még nem közlik ilyen durván...

A tökéletesség unalmas.

thrall

már írtam ide, de blizzard honlapján már kint sincs a készülő játékok listája között (játékok... csak a wow kieg)... de amint látom ezek teljesen átáltak a WoW-ra... semit nem csinálnak, csak WoW ezerrel, pedig sz.tem a blizzard pont a stratégiai játékaikról híresek (dio-k eltörpülnek az SC, és a WC sorozatok melett)

Fazék

a Ghost-ot pár évig fejlesztgette egy külsős cég, majd miután 1 visszadobás után sem voltak képesek vmi tisztességes változattal előállni, Blizzard-ék átadták a fejlesztést egy másik külsős cégnek, akiknek azt hiszem már csak 1 esélyt adtak, és pár év (vagy csak 1?) fejlesztés után úgy döntöttek ők se tudtak semmi elfogadhatót összerakni, szóval félretették a project-et, kvázi megszűntetve.

roderick

http://www.blizzplanet.com/?action=news&id=780
Ezek szerint nemcsak WoW-al foglalkoznak, hanem van még jelenleg futó 2 projektjük is, csakhát ugye a WoW szinte hetről-hétre igényel törödést, hogy az előfizetőket megtartsa, így arról mindig szó van, a többi meg szokásos Blizzard módszerrel fut, háttérben, titokban, éveken át :)
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

thrall

remélem az egyik az nem a dio3 (az első 2 elég volt XD)

Selmo

Annak idején azt mondták, hogy nem lesz több belőle. Mondjuk SC-ról is ezt mondták. Félő, hogy ezek a srácok betartják az ígéreteiket.
Természetes, hogy a WoW-ot fejlesztik ezerrel, millókat kaszálnak vele havonta.

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

#583
Nem tudom mit okoskodtok ennyit. Ez egy SC fanok által készítet SC remake SC fanoknak. Ha nem tetszik, ne játsz majd vele ha kijön. Én bizti kibróbálom majd, eleve a 3D meg a nagyobb felbontás jobb játékélményt nyújt. Az egységekben meg pont az a jó, hogy full az eredetiket modelezték le. Ezek a srácok ingyen, szabadidejükben dolgoznak a projecten, milyen köcsögség már azt kívánni, hogy bárcsak a Blizz leállítatná az egészet!!! Akinek nem jön be az ne foglalkozzon bele, mi többiek meg kíváncsian várjuk mi sül ki belőle. Lehet DoW engine szebb meg jobb, csakhogy annak használatához, egy tök más licenset is be kéne szerezni. A Blizznek meg per pillanat még mindig a W3 a legfejlettebb RTS enginje. Mellesleg nekem még a mai napig tetszik a W3 grafikája, a DoW-ot meg kb 2 nap játék után unistalláltam. 'Nuf said.

Amúgy nem értem a Ghostból miért nem lett semmi. SC jó kis alapanyag lett volna egy FPS-nek.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

"Néhány lelkes rajongó megunta, hogy a Blizzard nem igazán akar folytatást gyártani a Starcrafthez (vagy legalábbis nem tudunk róla). Ennek jegyében a Warcraft III motorjára átültetik a legendás RTS-t, némileg csiszolnak rajta, pár új pálya és kész is a termék! A Blizzard álláspontja egyelőre sajnos nem ismert (egy éve érdeklődtek a stúdió véleményéről a fejlesztők), mindenesetre a fejlesztő srácok szeretnék magukat bebiztosítani, ezért másolásvédelem miatt négy (igen, négy...) játék eredeti változata szükséges az installáláshoz. Warcraft III, Frozen Throne, StarCraft, Brood War.."

A kiemelt rész az, ami miatt ki vagyok akadva egyébként, és amiatt, hogy amellett, hogy a Protossokat relatíve szépen kidolgozták (legalábbis azokat, amiket mutattak az egységekből), a Zerg és Terran oldalon ILYEN és ILYEN egységeket (igen, az első egy Lurker akar lenni) kell majd bámulnunk.
A DoW enginnel kapcsolatos összehasónlítgatósdi, hogy mennyire meg hogy tetszett, az nemtom hogy jött. Annyi, hogy annak újabb engine-je van, ami több mindenre figyel, és mindenki kedvére modolhat. Én személyszerint azon a véleményn vagyok, hogy ha már lesz hozzá új rész, vagy remake, akkor azt csinálják meg hivatalosan, szépen, stb. Amit ezek csinálni akarnak az viszont abból áll, hogy egy teljes korábbi játékot akarnak átültetni egy másik engine-re, felteszem anélkül, hogy joguk lenne módosítani a meglévő w3 engine-t (máskülönben nem lenne a macera a játékokat megvetetős benyalással). Ez már kicsit több, mint modolás imho...
És akkor ott vannak olyan tények, h  a piercing, magic, chaos, etc. sebzéseket szerintem nem éppen a SC világához találták ki....
Másfelől ott a unitcap. SC-ben 200 volt. W3-ban ha jól emlékszem, akkor olyan 90-100 körül van, és bár az engine meg tud jeleníteni ennél több egységet is, azért nem éppen erre lett tervezve... ezekhez viszont bele kell nyúlni az engine-be... ahhoz meg Blizzardék beleeggyezése kell...
Ha köcsög vagyok azért, mert nem akarom, hogy elcsesszenek valamit, amit nagyon szerettem, és az anno számítógép előtt töltött időm 95%-át foglalta le, akkor hú.köcsög vagyok. Most szegények biztos sírnak, felgyújtják a gépeiket, és utána felvágják az ereiket egy törött SC cd-vel, mert én nem hajlongok a kezdeményezés előtt... Nemhiszem, hogy én egyszemélyben elnyomnám a kontár alkotói szabadságukat...
Egyébként nem "okoskodunk", ez pusztán eszmecsere, és semmivel sem különb pl annál, mint amit levágtunk a C&C3 kapcsán...

sirtomi

Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-01, 02:19:02
Amúgy nem értem a Ghostból miért nem lett semmi. SC jó kis alapanyag lett volna egy FPS-nek.
Mert Blizzardék adnak a minőségre és úgy döntöttek, hogy amit a külsős csapat csinált az nem üti meg az elvárt színvonalat.
Lehet hogy pont a Blizzard oldalain olvastam, hogy teljesen nem vetették el az ötletet, csak most leállították.

Dreamcleaver

Quote from: sirtomi on 2006-06-01, 10:00:19
Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-01, 02:19:02
Amúgy nem értem a Ghostból miért nem lett semmi. SC jó kis alapanyag lett volna egy FPS-nek.
Mert Blizzardék adnak a minőségre és úgy döntöttek, hogy amit a külsős csapat csinált az nem üti meg az elvárt színvonalat.
Lehet hogy pont a Blizzard oldalain olvastam, hogy teljesen nem vetették el az ötletet, csak most leállították.

Akkor eleve miért adták külsős csapatnak a fejlesztést? Talán a programozók a Blizznél bénák az FPS játékok készítéséhez?  :D

Lythis: Nem tudom mi bajod azzal a lurkerrel, na de mindegy. Másrészt visznot igenis köcsögség ezt kívánni, akárhogy is próbálja valaki megmagyarázni. Csak azért, mert valakinek nem tetszik, miért kívánja azt, hogy bárcsak szanálnák a projectet? Ez elég önző dolog. Lehet, hogy sz@r lesz az egész. És akkor mi van? Még mindig ott tartunk, hogy legalább valaki megpróbál csinálni valamit SC háza táján. Igen az eredeti térképeket pakolják át új enginre, és én szívesen végig is játzsom őket újra. Esetleg lhet lez hozzá pályatervező, nem tudom. Végül is ők nem hivatalos SC fejlesztő cég. Plus ennek semmi köze mondjuk az SC2-höz, ha az valaha ki is jön majd. Szóval semmi kár nem éri azokat, akik szerint ez sz@r, mert legfeljebb azok majd nem játszanak vele, és megvárják, míg az allmighty (cocksucker) Blizz lesz oly szíves kinyögni magából egy SC folytatást, ha az a nap egyáltalán el jön még...

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-01, 13:28:50Akkor eleve miért adták külsős csapatnak a fejlesztést? Talán a programozók a Blizznél bénák az FPS játékok készítéséhez?  :D
sztem azért, mert az összes emberük fontosabb project-en dolgozott. egyszerűen ezt a Ghost-ot nem tartották annyira fontosnak, hogy ők készítsék el, úgy érezték sztem hogy nincs benne elég kihívás számukra. úgy döntöttek ezt egy külsős csapat is meg tudná csinálni kellő színvonalon. de tévedtek. remélhetőleg tanultak a hibájukból

Pr3d4k1ng

#588
De a sz@r gameket nem fogják megvenni olyan lesz mint a Hitman:Contrast fogták az 1.részt és új enige és jobb szinkron semmi több. Emiatt fogg bukni ez a SC war3 engiel.
Blizzard mint FPS készitő ???? Utoljára  Westwood volt ezzel próbálkozott ám a végeredmény igen csak ellkeseritő volt ronda grafika monton játékmenett. Egyik oka miért EA bekebelezte.

Szerk:
Himtan ; Hitman mi külömbség  :lol:  :lol: szándék a fontos :D

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

Quote from: Predaking on 2006-06-01, 13:36:49
De a sz@r gameket nem fogják megvenni olyan lesz mint a Himtan:Contrast fogták az 1.részt és új enige és jobb szinkron semmi több. Emiatt fogg bukni ez a SC war3 engiel.

Már meg megbocsáss, de te mi a halálról beszélsz?

Az oldaluk FAQ-ja szerint:
Will there be a fee of any kind involved?
No. PR is made by fans for fans. But you need to own copies of WarCraft 3, The Frozen Throne, StarCraft and BroodWar in order to play it. The Mod itself is entirely free.

Ezt nem kell megvenni, a mod ingyenes. A másik négy Blizz játék a jogi hercehurcák miatt kell. És ezek W3 meg SC fanoknak már gondolom mind megvan eredetiben.  :D Mellesleg pont emiatt a Blizznek sem érné meg leállítani a projectet, mert talán pont ezért páran megveszik az eredeti játékokat.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kuroi Tenshi

Quote from: Predaking on 2006-06-01, 13:36:49
Himtan:Contrast
:lol:

El kéne mennem lektornak.
Reggel négyig olvastam azt a sz@r könyvet, amiből reggel vizsgáztam, és bár a végére már alig bírtam olvasni, a helyesírási hibákat azért simán kiszúrtam..

thrall

nemazért a 2 FT-ért, de a ghost TPS lett volna, nem FPS

sirtomi

Quote from: thrall on 2006-06-01, 20:52:15
nemazért a 2 FT-ért, de a ghost TPS lett volna, nem FPS
Jogos! :) Tényleg TPS let volna.

Dreamcleaver

Akkor jó, hogy leállították ,mert TPS-nek sz@r lett volna.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

sirtomi

Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-01, 21:53:38
Akkor jó, hogy leállították ,mert TPS-nek sz@r lett volna.  :D
Szerintem nem. Videók alapján egész jó lehetett volna, mondjuk a graf nem volt a legjobb.

Lythis

Amikor az első videók kijöttek, akkor korához képest szép grafja volt. PC-s keretek közt persze. Mostanra ez már édeskevés lett volna.

SC+BW -t meg itthon nem is láttam mostanában...

Selmo

Én most akartam venni SC+BW-t és mondta a csaj, hogy nincs és nem is lesz. :( Mondjuk nem csodálkoztam rajta, de azért jó lett volna egy kis multizás az uj patch-el.

A tökéletesség unalmas.

Necrid^

Quote from: Selmo on 2006-06-02, 19:46:22
Én most akartam venni SC+BW-t és mondta a csaj, hogy nincs és nem is lesz. :( Mondjuk nem csodálkoztam rajta, de azért jó lett volna egy kis multizás az uj patch-el.
Én innen vettem nem rég mert behalt a régi CD-m :) Click btw én benne lennék egy jó kis starcraft multizásban :)
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Selmo

Quote from: Necrid^ on 2006-06-02, 20:08:27
Quote from: Selmo on 2006-06-02, 19:46:22
Én most akartam venni SC+BW-t és mondta a csaj, hogy nincs és nem is lesz. :( Mondjuk nem csodálkoztam rajta, de azért jó lett volna egy kis multizás az uj patch-el.
Én innen vettem nem rég mert behalt a régi CD-m :) Click btw én benne lennék egy jó kis starcraft multizásban :)
Lythissel próbáljuk már összehozni mióta...

A tökéletesség unalmas.

thrall

mennék énis...igaz én csak UMS-ezni tok (főleg def-eket :D)