Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

RE@L

Quote from: Rounin on 2006-06-27, 07:39:43
Quote from: Bruce on 2006-06-27, 02:33:01
...Full Throttle... ismerősek ezek valakinek? :D )

Te most viccelsz? Ben miatt hordok borostát :D
Kick the little doggie? Maybe later :) és még egy idézet: Here Poochie Pooch, here... de jó is volt :)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Ramiz

Quote from: RE@L on 2006-06-27, 02:13:41
Psychonauts

Nagyon, nagoyn meg van a nyári kisgyermektábor atmoszférája! És minden rendesen el van borulva. Az egész játék mentálhigéniára van kihegyezve nagyon jól. Mindegyik pálya eddig egyedi és ötletes nagyon. Szórakoztató mert nem válik unalmassá a folyamatos agybúvárkodás. Irányítás 1 hangyányit nehézkes kontroller nélkül de hanyagolható és élvezhető anélkül is. Nem játszottam még végig, de az egésznek nagyon jó hangulata van. Viszont még mindig nemtudom eldönteni hogy ez gyerekeknek van-e vagy felnőtteknek mindenesetre azért nem felhőtlenül vidám játék, legalábbis számomra nagyon elvarázsolnak és kicsit elrémisztenek azért ezek az agyszülemények amikben turkálunk. De mindenesetre azért szvsz inkább gyerekbarát mintsem véresen komoly horror lenne, aranyos jópofoa ugyanakkor néha az az érzésem volt hogy ez amolyan Alice féle gótikus gyermekjáték. Nagyon jó játék. (platform)
Szerintem a gyermekek és a felnőttek közti korosztályoknak szánták. :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Lythis

Quote from: RE@L on 2006-06-27, 10:19:53
Quote from: Rounin on 2006-06-27, 07:39:43
Quote from: Bruce on 2006-06-27, 02:33:01
...Full Throttle... ismerősek ezek valakinek? :D )

Te most viccelsz? Ben miatt hordok borostát :D
Kick the little doggie? Maybe later :) és még egy idézet: Here Poochie Pooch, here... de jó is volt :)
áááá... anno megvolt, de valamiért utálta a hangkártyámat, és nem volt hajlandó semminemű zajt produkálni....

RE@L

Vháá pedig az a legjobb benne a szövegek, a kiejtések és az egész atmoszféra :(

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Dreamcleaver

#2374
Ultimate Spider-Man

Vizsgaidőszak lévén nincs időm hosszas rpgkre, szóval kerestem valami könnyed unaloműzőt. Tulajdonképpen kellemeset csalódtam a játékban, egész jól el lehet vele szórakozni, és elég rövid ahhoz, hogy végig lehessen játszani, mielőt ráunna az ember.  :smile: Szóval adott egy város, amiben szabadon futhatunk, mászhatunk, kúszhatunk, lenghetünk, ugrálhatunk stb hőseinkkel. Mert ketten vannak, Pókember és volt barátja, akit egy kísérleti ruha a Venom nevezetű szörnyeteggé alakított. Mindketten tudnak falramászni, meg ilyesmi. Pókembernek inkább az akrobatikusságát kell majd kihasználni és csépelni az ellent, míg Venom brutálisan erős (autókat emelget stb) és bazi nagyokat tud ugrani + csápjai is vannak + emberekből energiát szív, szal aranyos karakter. Ahhoz, hogy a megkapjuk a következő történetet tovagörgető misziót, bizonyos előfeltételeknek meg kell felelni. Ezek lehetnek bizonyos számú érme összegyújtése a városban, bizonyos számú időverseny megnyerése (checkpointokat érítve minél gyorsabban végiglengeni egy adott útvonalon), rendfenntartó körutakat teljesíteni (bűnözők püfölése), vagy random katasztrófák megakadáylozása (kimenteni civileket égő autókból, elvinni egy beteget a kórházba stb). A missziókban általában mindig egy nagyobb bossszal kell szembenézni, akik a Pókember képregények egyébb szereplői. Hőseinket felváltva irányítjuk, két külön szálon futnak az események, amik aztán összefonódnak, többször egymással is meg kell küzdeniük. A grafika cell shaderes képregény beütésű, nekem bejön bár tény, nem túl cicomás, de legalább gyors.  :smile: Az érmék gyűjtögetésével extrákat lehet kinyitni (concept art, bonus kosztümok etc), de őszintén nekem nem volt kedvem levadászni az összes, vagy 200 érmét.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kuroi Tenshi

Quote from: Dreamcleaver on 2006-06-28, 03:31:28
Vizsgaidőszak lévén nincs időm hosszas rpgkre, szóval kerestem valami könnyed unaloműzőt.
Lehet benne valami, mivel nekem még nem ért teljesen véget a vizsgaidőszakom  :redface:
ennek ellenére ilyen melegben nem lehet tanulni :p
elővettem a nemrég abbahagyott HL2-t és rájöttem, min akadtam meg;
aztán hónapok óta újra nekiálltam az Oblivionnak, egy új karakterrel. Ezen a gépen gyenge a felbontás, szaggat, de akkor is jó. még olyan fél négyig avval játszottam. Asszem folytatom is tovább. Hülye madaraktól úgyse lehet aludni  :__devil:

Pr3d4k1ng

Ultimate Spider-Mannél állitolag ami gond volt az az irányitás.

Leírásod alapján hasonló a The Hulk hoz ahol emberként lopakodni kell és hackalni és Hulként menni ozt azté ütnii vázzé.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

Nekem nem volt gondom az irányítással. Nagyonb hentelni Venommal kell, pl mikor üldözi a S.H.I.E:L.D. nevű katonai szervezet. A Pókemberrel csak gyengébb bűnözőket kell hidegre tenni segítve a rendőrség munkáját, anúgy főleg bosszokkal duelezik. Ami növeli a hangulatot az Pókember személyesége, lévén egy kb 16-17 éves tini, és folyton pofázik. Ami mág nagyon a jó azok az átvezető és néha harc közben bevillanó, képregénylap-szerű animációk. Ja és annyiban is különbözik a Hulktól, hogy itt szabadon forgathatod a kamerát, és a városban akármerre mehetsz, mint pl a GTA-ban..illetve itt ugye nincs vertikális akadályozottság sem.  :smile:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

vmiért ;) kedvet kaptam az újra végigjátszásához. de míg eljutottam Hub-ba, már 100x is megbántam, hogy olyan karaktert alkottam, amilyet...
kivételesen úgy döntöttem, inkább a szerencsére és a harcra hegyezem ki a karakteremet, de sajnos 5-ös intelligenciával és úgy hogy a speech skill-be nem raktam semmit, a fele mellékküldetésről lemaradok, max úgy tudok ezekben részt venni, hogy bedrogoztatnom az emberemet, hogy jól tudja irányítani a beszélgetést, de az meg 2-3 nap pihenést kíván utána, hogy az elvonási tünetként jelentkező visszazuhant értékekről újból normálisra álljon vissza, addig csak gügyögni tudok az emberekkel...

azt is elfelejtettem mennyire rosszabb a küldetésrendszere az első résznek a másodikhoz képest. itt sajnos nagyon oda kell figyelni, hogy kellő sorrendben csináld a dolgokat, és akár a legkisebb hiba, vagy véletlen is elég hozzá, hogy ne kapj meg egy fontos sok xp-vel járó küldetést... és ez második végigjátszásra, úgy hogy a fele dolgokra emlékszem a másik felére nem elég vacak kavarodásokat okoz, sokszor kell visszatöltenem és leíráshoz nyúlni, hogy vajon mit szúrtam el, miért nem kaptam meg a küldetést, és ez egy kicsit hangulatromboló :(

de a játék és a világ a korához képest továbbra is zseniálisnak számít, megyek is vissza játszani, csak olyan rossz, hogy ki tudnak zökkenteni ezek a dolgok...

Selmo

Spellforce: The Order of Dawn

Végeztem vele. Majd 100 órányi játékidő, így egyedül és még van 2 kiegészítéslemez is hozzá, amiket nem fogok beszerezni. A stílusa RTS keverve némi RPG-vel. A főhős, akit összeállítunk, ugyanis XP-t kap, szintet lép és pontokat osztogat szét. Maga a történet jó volt, és a küldetések - főleg a melléküldetések - elég ötletesre sikeredtek, bár néha sokat kell visszautazni a teljesítésükhöz. Tulajdonképpen minden pálya egy külön helyszín, amit meg kell szereznünk. Néhány pályán csak a hős megy, de a legtöbben építkezni is kell. 3-3 faj van a jó és rossz oldalon egyaránt, ezeket szépen sorban kapjuk meg, bár a jó fajokkal sokkal többet kell szöszmötölni. Az első problémám pont a pályák hosszából adódik, még egy magamfajta RTS megszállott is csak 4-5-6 órai munkával tud végigmenni egy pályán és majd 30 van belőlük. Szóval egy idő után nagyon unalmas. Az első pályák könnyűek, talán túlságosan is, de hosszúak, sokat kell építkezni, mert az ellen mindig folyamatosan támad és ha nem védekezik az ember kellőképpen, akkor kezdheti elölről a pályát... A fajok és egységek ötletesek lettek, az építés hagy némi kívánnivalót maga után. A törpék épületei fele akkora helyet sem foglalnak, mint a trolloké... :ejj: Ami a leginkább zavart, az a főhős varázslása, amit nagyon elszúrtak. Vagy kijelöli az ember, hogy mit akar varázsolni és utána klikkelget össze-vissza, hogy valakit eltaláljon, ami elég problémás, mert nem lehet sebességet állítani és nem éppen lassúak az ellenfelek. Vagy kijelöli az ellent és akkor lehet rá varázsolni. Mondjuk ha olyan hasznos varázslat van, mint mondjuk a Poison, amit mindenkire érdemes kinyomni, akkor ez megint jó játék. :ejj: Mivel én varázslóval nyomtam végig, nem tudok arról nyilatkozni, hogy harcossal mennyire nehezebb a játék, vagy éppen könnyebb. A végén viszont olyan brutális pályák vannak, hogy fel kell kötni az embernek a gatyát. Itt jópárszor csak a hőssel futkározok körbe-körbe, levarázsolom az ellent taktika mentett meg a kihalástól, harcossal fogalmam sincs, mit lehet tenni ilyenkor. A másik iszonyat, a dinamikus felfedezés, vagyis az egységek előtt fokozatosan világosul ki a terep és szép lassan látják meg, mi van előttük. nos pont emiatt jópárszor futottam bele ellenséges csapatba, mert ugye nem látni őket. :ejj: Ráadásul, ha az ember felderítette az egész pályát, és be kell töltenie utána, vagy később visszatér a szigetre, akkor ugyanolyan homály fogadja, mint induláskor. Na EZ a legidegesítőbb az egészben.
Összességében egy jó játék lenne, ha nem rontották volna el idegtépően hosszúra a pályákat és a küldetéseket. Talán majd jó sokára kipróbálom harcossal is.

A tökéletesség unalmas.

Rounin

Quote from: Selmo on 2006-06-28, 22:19:06
Spellforce: The Order of Dawn

Harcossal nagyon könnyű, főleg, ha az utolsó pályákon nem foglalsz el egyetlen izé..mi is volt ott? Szóval ne építkezz! Ne foglalj el semmit és gyakorlatilag gerilla-taktivál végigverhető mindenki, ugyanis a gép csak akkor kezd el építkezni és támadni, ha van épületed. Jó ötlet, de kihasználható ilyesmire =(

Dreamcleaver

Nálam a Spellforce ott van a világ legunalamasdabb játékai listán. Elsőre azt hittem végre valami új, Baldur's Gate stílusú rpg ötvözve az RTS-sel, de mindkét téren gyenge és vontatott. A második részéről valaki tudna írni valamit esetleg?

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS


Necrid^

#2383
Én most tőltőm a 2 rész-t " Spellforce 2" mennyire jobb mint az első? aki játszott vele irjón róla vmit.
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Darkstar

Ugyan miért akarna fizettetni? Simán elindítottam, és elkezdett helyetfoglalni, bármilyen fizetés nélkül.  :eek:
Legfelső sorban download: SpellForce.torrent-re kattints.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Meske

Nem tudom, hogy Moha írta e már, hogy mostanában talált egy játékot: az OpenTTD-t. Vagyis valaki a TTDt visszafelytette (vagy mi), s tett bele pár újítást. Rögtön ki is próbáltuk hálóban, méghozzá hárman: Moha, az öcsém, és én. :)
Nekem nagyon tetszett, jók benne az újítások!!! :D

The secret to concentration is the acceptance of endless distractions.

Fazék

Quote from: Meske on 2006-06-29, 14:45:11
Nem tudom, hogy Moha írta e már, hogy mostanában talált egy játékot: az OpenTTD-t. Vagyis valaki a TTDt visszafelytette (vagy mi), s tett bele pár újítást. Rögtön ki is próbáltuk hálóban, méghozzá hárman: Moha, az öcsém, és én. :)
Nekem nagyon tetszett, jók benne az újítások!!! :D
igen, már én is gondolkodtam rajta, hogy kipróbálom, csak eddig partnert nem találtam a játékhoz, illetve rosszul esne, ha kikapnék benne :D

Meske

Az viszont rossz volt benne, hogy amikor elkezdtünk játszani nem sokkal a kezdés után elkezdte nekem írogatni, hogy csődöt kell nekem jelenteni, de nem értettem miért, pedig egyáltalán nem voltam minuszban, s a kölcsönöm sem volt nagy, valamint a járműveim hozták a pénzt, de mégis becsődölt a vállalat, s újra be kellett lépnem, ami akkor már szerenécsére simán ment.

Ja, egyébként az is tök jó, hogy nem csak külön válalattal szálhatsz be egy ilyen játékba, hanem még akár egy vállalatban többen is tevékenykedhetnek. :)

The secret to concentration is the acceptance of endless distractions.

Lythis

Open TTD-vel nekem egyetlen problémám volt, éspedig az, h mivel open, ezért van x változat, és vannak olyanok, amik pl simán kihalnak egyes map-eken. (nem tölti be, nem csinálhatsz rajta semmit, ilyesmik).
Amikor legutóbb játszottam vele, akkor a repülőkön még kellett dolgozniuk, hogy rendesen menjenek, mert volt velük valami gixer (nem nagyon néztem, én folyton vonatokat építettem :D). Az még most is megvan, vagy azóta már 3000 verzióval újabb van kinn, mint amin én játszottam anno?

Meske

Quote from: Lythis on 2006-06-29, 15:15:58Az még most is megvan, vagy azóta már 3000 verzióval újabb van kinn, mint amin én játszottam anno?
Hát, én  nem tudom, hogy milyen verziót szedett le Moha, de ahogy én tapasztaltam nekem nem volt semmi bajom a repülőgépekkel.

The secret to concentration is the acceptance of endless distractions.

Selmo

Quote from: Rounin on 2006-06-29, 07:26:36
Harcossal nagyon könnyű, főleg, ha az utolsó pályákon nem foglalsz el egyetlen izé..mi is volt ott? Szóval ne építkezz! Ne foglalj el semmit és gyakorlatilag gerilla-taktivál végigverhető mindenki, ugyanis a gép csak akkor kezd el építkezni és támadni, ha van épületed. Jó ötlet, de kihasználható ilyesmire =(
Tök ugyanezt csináltam a halál-varázslónőmmel. :jee:
Quote from: White SeeD on 2006-06-29, 11:35:06
A spellforce game beszerezhetőségéről valaki adna egy linket? :lazza:
Ha lejött, akkor az 1.52-es patchet tölsd le hozzá, mert van benne egy rakat újítás, ami nélkül még idegesítőbb a játék. Mit ne mondjak, mondjuk nem tudod rendezni a felvett cuccokat... :ejj:
Meg van hozzá magyarítás is. Nem éppen a legjobb, a fordítók nem nagyon voltak otthon a fantasy-mágia környezetben, de nem is lett olyan rossz, a párbeszédek helyesek, a többi meg nem nagyon számít.

A tökéletesség unalmas.

Fazék

#2391
Brutálisan jó, és annak örülök, hogy most jön a második rész (miután kialudtam magam), ami erre rátesz 200 lapáttal :D
és ugyan panaszkodtam, hogy csak 5-ös intelligenciájú a karakterem és lemaradtam pár küldetésről, még így is végig lehetett vinni a játékot különösebb gond nélkül :)

[spoiler]az külön marhára tetszett, (nem emlékeztem rá,) hogy főhősünk (szerk: a játék legvégén, miután száműzik a vault-jából) elegánsan hátbalövi a vault vezetőjét  :lol:  :lul: Megérdemelte a rohadék!  :cool:[/spoiler]

zolan43

A Falloutról jut eszembe. A Bethesdánál vannak a cím jogai, de CSAK ÜLNEK RAJTA. Az idei volt a MÁSODIK E3 ahol a standjukat Fallout 3-as plakátokkal díszítették... (Párbeszéd:Fallout 3 majd lesz valemikor. -Dehát a plakátok? -Ugye szépek.):mad: :grrr: :morci:

Fazék

Quote from: zolan43 on 2006-07-02, 10:05:12
A Falloutról jut eszembe. A Bethesdánál vannak a cím jogai, de CSAK ÜLNEK RAJTA. Az idei volt a MÁSODIK E3 ahol a standjukat Fallout 3-as plakátokkal díszítették... (Párbeszéd:Fallout 3 majd lesz valemikor. -Dehát a plakátok? -Ugye szépek.):mad: :grrr: :morci:
sztem érthető hogy nem mernek félkész állapotban előhozni belőle bármit is. ha nem kapásból egy kipróbálható korrekt verzióval állnak elő, könnyen lehet, hogy a Fallout közösség túl hamar elássa a játékot. sztem nem csak ülnek rajta, hanem szép folyamatosan fejlesztik.

Dreamcleaver

Fazék 2-es intelligenciával próbáltad már a Fallout-ot? Az sem rossz, csávó még beszélni sem tud normálisan.  :D Mellesleg ha jól emlékszem az 1-ben a Vault főnökét manuálisan is meg lehetett támadni. Olyankor előjött két minigun a székéből. Arra már nem emlékszem így meg is öltem e.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-07-02, 14:53:46
Fazék 2-es intelligenciával próbáltad már a Fallout-ot? Az sem rossz, csávó még beszélni sem tud normálisan.  :D
hát csak 3-assal, amikor a mentat drog elvonási tünetei jelentkeztek :D kicsit ledöbbentem a párbeszédlehetőségeken :haha: :D
Quote from: Dreamcleaver on 2006-07-02, 14:53:46Mellesleg ha jól emlékszem az 1-ben a Vault főnökét manuálisan is meg lehetett támadni. Olyankor előjött két minigun a székéből. Arra már nem emlékszem így meg is öltem e.
igen, ki lehetett írtani az egész vault 13-at :)
de így a játék végén, ez a jelent akkor is ütött  :muhahah:
[spoiler]az külön tetszett, hogy nem csak simán meghalt, hanem szétfröccsent a testének a fele, és a maradék fél kezével még próbálta a vault irányába húzni magát  :__devil: :D[/spoiler]

amúgy nincs meg valakinek a nem-európai változat a Fallout 1-ből? mondjuk igencsak mókás, hogy nagy kopasz körszakállas emberek játsszák a gyerekeket ebben az európai változatban, de szóval eltartott egy ideig, míg leesett, pár ilyen vagány alak beszédstílusa :haha:

Dreamcleaver

Uh, hát nálam a gyerek az gyerek volt sztem, meg a második részben is. De hogy merre van az a 10 éves CD meg egyáltalán müxik e még azt nem tudom.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

sirtomi

Kipróbáltam a Hard Truck Apocalypse c. játékot.
Nem sokat játszottam vele eddig, de nem rossz. Teherautós rpg Mad Max stílusban :)

Jól elszórakoztam a küldetésekkel, egész jó a hangulata is. Kicsit még játszok vele aztán biztos lesz alaposabb véleményem is.

Próféta

Quote from: Fazék on 2006-07-02, 06:26:35
[spoiler]az külön marhára tetszett, (nem emlékeztem rá,) hogy főhősünk (szerk: a játék legvégén, miután száműzik a vault-jából) elegánsan hátbalövi a vault vezetőjét  :lol:  :lul: Megérdemelte a rohadék!  :cool:[/spoiler]
Quote from: Fazék on 2006-07-02, 15:02:54
[spoiler]az külön tetszett, hogy nem csak simán meghalt, hanem szétfröccsent a testének a fele, és a maradék fél kezével még próbálta a vault irányába húzni magát  :__devil: :D[/spoiler]
:eek:  :wtf: Ez az esemény nekem is kiesett az emlékezetemből... Lehet, hogy az én verziómból ez kimaradt? Vagy ezt szándékosan lehet kiváltani vhogy? Pl. alacsony IN?

Fazék

Quote from: Próféta on 2006-07-03, 00:27:17:eek:  :wtf: Ez az esemény nekem is kiesett az emlékezetemből... Lehet, hogy az én verziómból ez kimaradt? Vagy ezt szándékosan lehet kiváltani vhogy? Pl. alacsony IN?
így hogy láttam, vmi olyasmi ugrott be régebbről, hogy ez állítólag akkor jön elő, ha másodszor vagy harmadszor viszed végig a játékot.
mondjuk én most egy teljesen friss install-t vittem végig, szóval már csak ezért is meglepődtem :)