Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Fazék

GRID demo

csak egy 20 percet játszottam vele, de észveszejtően jó :D
gyönyörű grafika és élvezetes játékmenet.
az már más dolog, hogy meg kéne tanulnom hozzá vezetni, illetve egy kormányt se ártana beszerezni hozzá, de eszméletlen!
lehet hogy ott hibáztam, hogy minden assist-ot kikapcsoltam, így roncsként érkeztem meg az első kör végére, de beértem végül a célba :haha:

(mondjuk ez a 4. menet volt, mert az első 3-ban 1km-t se sikerült megtennem, nem értettem mitől nem működik a váltó, mikor kiderült végre, hogy vmiért visszaállította vacak automata váltóra és így ha tövig nyomod a pedált, (tudom finoman kell nyomkodni a kurzort és úgy már fölvált rendesen, de azért más egy pedált finoman nyomkodni, mint a kurzort :D) csak mikor már 3x körbepördültél egy helyben hajlandó fölváltani kettesbe :), szóval gyorsan beállítottam az eredeti szándékom szerinti manuális váltót és onnantól máris működőképesebb volt a dolog, csak egy kicsit még szokni kellett a jármű menettulajdonságait :))

SaiyaGin

Újrakezdtem az F1 Challenge-et a Super Agurival (Sato), a dodzsem-stílust használva most az USA GP-t nyertem meg. :__devil:

fraglimiter

Fazék hatasara en is kiprobaltam a GRID-et. Elso nekifutasra a notin kiirta a szokasos: Your video card does not support Shader 3.0... :Eztneked:
Atmentem ocsem gepere ott elindult. A grafika tenyleg szep a hangok is ott vannak a szeren viszont amint a BMW kicsapta a farat az elso kanyarban en elkezdtem sirva nevetni. 0-a gravitacioval ide-oda csapodik az auto hatulja, vicces.
(Azt vettem eszre hogy ez az "effekt" csak kulso nezeteknel jon elo latvanyosan, belso nezetbol nem annyira erezheto h csapodna az auto, jo persze egy-ket elbaltazott kanyarban tul-csuszott de legalabb nem lettem ideges attol a nevetseges latvanytol)
Kicsit talan most magasra van teve a merce a Codemasters-nek a GT5P-Forza2 duoval de a Codemasters mellett szolva, ők mindig az arcade es a szimulator peremen imbolyognak mig a GT es Forza szeria erosen szimulator. [spoiler]Kicsit talan off a dolog de bele lehet kotni hogy az arcade es a szimulator nem ugyanaz, nem tisztesseges oket osszehasonlitani de vagy az en sekelysegem miatt vagy egyszeruen mert autos jatekokrol van szo en nem igazan szeretem szetvalasztani eme ket csoportot. De mivel jelenleg nincs olyan arcade autos jatek (A legujabb NFS nalam annyira lebogott hogy megprobaltam a leheto leggyorsabban kitorolni az emlekeimbol) amihez hasonlithatam volna a GRID-et igy a ket konzolos tarsahoz probaltam meg viszonyitani.[/spoiler] Szoval a 3 versenybol ketto kiesett, maradt a drift! Itt viszont kellemeset csalodtam az elozo ket versenyhez kepest, az eddigi legelethubb csuszast lattam az eddigi jatekokban "drift" cimszo alatt! Ahogy fentebb Fazék is emlitette a kormany/pedal jol jonne mivel eleg nehez adagolni a gazt kanyarban a billentyuzettel de meg lehet oldani hala a kezifek jotekony hatasanak :jee: A palya amin tolni lehet erdekes ujitasnak tunik ugyanis tele van mindenfele kacatokkal (karton dobozok, vascsovek, korlatok, hordok stb.) amikbe annak rendje es modja szerint szepen bele is szallunk az elso kanyarban.
Osszessegeben, only-belsonezet+kormany/pedal+hard mod es a jatek szerintem nagyon jol fog teljesiteni :D
(ideje lesz beszerezni vmi kormany szeruseget, mar a GT5 is nagyon itt liheg a nyakunkon:))

Dreamcleaver

#3993
Clive Barker's Jericho

Annyi rosszat hallottam erről a játékról hogy picit félve ültem le elé. De mivel ki voltam éhezve valami horror fps-re, meg mégis csak Barker bácsi munkája, hát belefogtam. Nos így, hogy mediumon végig toltam és most hardon újrajátszom, annyit tudok mondani, hogy ugyan nem váltja meg a világot a játék, de nem is rossz...egyáltalán nem az.
A játék eleje nagyon uncsi, azt túl kell élni, de miután megkapjuk a csapat irányítását meredeken emelkedni kezd a színvonal. A játék egy masszív szörnyhent, squad based taktikákkal ötvözve, és mellé kapunk egy egész jó kis sztorit is.
A grafika nekem nagyon bejött, igaz nyomasztóan darkos, horror hangulatot áraszt. A játék nem próbál meg minket lame árnyékból előugró szörnyekkel riogatni (lásd Doom3 vagy FEAR), egyszerűen csak egy konstans nyomasztó hangulatot áraszt és nyomatja a szörnyeket. Az ember nem retteg, hanem inkább undorodik (jó értelemben) a látványtól.
6 tagú (eleinte 7...) csapatunkat irányítani jó kis móka. mindegyiküknek személyre szabott fegyverzete van (dual pistols, machine gun, sniperrifle/grande launcher, uzi+nodachi etc) és bírnak általában 2 mágikus képességgel is. Főleg ezek a mágikus képességek határozzák meg az éppen alkalmazandó stratégiát (bár a sniper/grenade-vel még hardon is eléggé lehet írtani). A mágiák elég széles skálán mozognak a pyromanciánál kezdve, a telekinézisen át, a vérmágiáig vagy időtorzításig. Persze mivel elég akció orientált a játék, így a mágiák is.
Az AI néha tud hülye lenni, de mivel a csapatból 2 tagnak (vagy inkább 1,5... :D) is van feltámasztó képessége, így ez nem volt különösebben idegesítő számomra.
A játékban bekerülünk egy The Box nevű időcsapdába, ahová Isten elzárta első teremtményét, hogy megóvja haragjától az emberiséget. Egy fanatikus kultista csoport támadásának köszönhetően (ismét) kinyílt a Láda és beküldik a Jericho csapatot (minket), hogy ugyan már legyünk oly szívesek és zárjuk már be. A Ládában az idők során beszívott világunk darabkáiból egy káotikus, torz világ alakult ki, ahol nem érvényesek a fizika és idő szabájai. Az évszázadok óta itt raboskódó szerencsétlenek pedig mind lelkileg, mind testileg eldeformálódtak...Folyamatosan visszafelé haladva az időben (jelen, II.VH, XIII. század kereszteshadjáratok, Kr.u. I. század Római Birodalom, I.e. 3-ik évezred Suméria) kell átverekednünk magunkat szörnyek hordáján (persze Boss minden kornál), hogy elérjük a Firstborn-t. Ez a sztori dióhéjban.
A folyamatos szörny hentet néhol reflex-iránygombnyomogatós animációs szekvenciák szakítják meg. Én ezek különösen imádtam, kedvenc részeim a játékban.  :cool:
Ami rossz:
1. Nagyon rövid.
2. Lehetne több féle szörny.
3. Nagyon rövid.
4. Idővel kissé monoton akció.
5. Nagyon rövid.
6. AI azért tud hülye lenni.
7. Ez már mondtam háromszor.
A játék valóban nem korszakalkotó, de kifejezetten kellemes kikapcsolódás. Nem kell sokat gondolkodni hozzá, agy kikapcs és mehet a hent. Nálam működött ez a formula.
7,5/10

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Dreamcleaver

#3994
Azt hiszem mostmár kijelenthetem, hogy nem fogom végigvinni a CoD4-t. Ma ismét felinstalláltam, hogy nekigyűrkőzzek a Pripyat végi ruszki inváziónak, de 10 sikertelen bróbálkozás után mostmár végképp felb@szta az agyam a játék. Beszerváltam magamnak egy shotgunt is, de így sem megy. Egyszerűen mindenhonnan lőnek, van hogy 6-7 kib@szott gránátot kell kikerülni, visszadobálni és közben még célozzak is (jah meg néha a semmiből előkerül egy-egy kutya is...). Egyetlen esélyem meghúzódni a kis bunkerben a heli érkezéséig, de ahogy kiteszem a fejem, hogy felszedjem a sebesült snipert már halott is vagyok. Indulás előtt még ki is dobok kb 2 flashbanget, hogy megvakuljanak kint, de nem sokat számít. Jah is a heliről érkező erősítés szintén nem ér sz@rt sem. Nem szednek le elég ellent ahhoz, hogy normálisan fedezzenek, és az ellen sem őket kezdi lőni, hanem továbbra is rám szórja a golyót/gránátot...
Szal evvan. Általában nem adok fel játékot, de ez nekem nem megy. Ilyen ritkán van. Szoktam is nevetni a gamer fórumokon a sok "n00bot", akik jönnek az ilyen "megakadtam, segítség!" threadekkel, de ezentúl nem fogok.
Mindnesetre ezzel nem túl fényes a ratingem a játékról: 6/10 (-3 csak emiatt a pálya miatt)

CoD4(hardened) vs. DC 1-0.

Edit: Esetleg valakinek van save-je a kövi pálya elejétől hardened fokon?

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Pr3d4k1ng

Használd az aknákat és C4-eket és nem lesz gond.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Rounin

Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-05-27, 22:01:03
Használd az aknákat és C4-eket és nem lesz gond.

Túl kevés van. ::)

Nekem úgy sikerült, cirka huszadjára, hogy amint megkaptam az irányítást, szépen elkezdtem normálisan megcsinálni.. avagy aknatelepítés, majd leszedni az első pár hullámot. Amint megjelennek a helik, azonnal sprint szembe, egy L alakú szűk sikátorba, legmesszebb a sérült snipertől. (menet közben egy dragunov felkap, mert miért ne :D)
Sikátor végén sarok mögé bebújik, ellenfél alig jön, az is könnyű préda. Időnként. Aztán megjön a helikopter. Na itt jön a sűrű anyázásokkal tarkított rész (eddig piece of cake), visszasprint a helihez, felkapni a mocsok fickót, aztán be a helibe...
Csak ez a rész elvitt fél tucat próbálkozást. (ebből egy azért volt, mert nem tudtam bemenni a katonáktól a helikopterbe :D)
Gyűlöltem ezt a pályarészt.
Itt gyűlöltem meg igazán a végtelenül spawnoló ellenfeleket. :mad:
Később is volt irritáló rész, de közel sem ennyire lehetetlen.

Dreamcleaver

Aham. Elmagyaráznád a "sikátorból elrohanok a sebesült sniperig" részt?  :D Mert a kis bunkerben az óriáskerék mellett én is ki tudom húzni a heli érkezéséig, utána van a gond.

Preda: aknákat már elhasználta. A 4 db C4-sel meg mihez kezdjek? Rakjam le őkez az óriáskerék közé és kifutás előtt robbantsam fel őket?

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 00:47:30
Aham. Elmagyaráznád a "sikátorból elrohanok a sebesült sniperig" részt?  :D Mert a kis bunkerben az óriáskerék mellett én is ki tudom húzni a heli érkezéséig, utána van a gond.

Nagyon egyszerű, toronyiránt a helikopterig, majd a helikopter segge felé megkerülve ki a sniperig. (többször elhasalva-felpattanva, imádkozva)
A helikopterig könnyű, onnantól meg szenvedés. :angyali: Ahogy azt írtam is. :angyali:
Szóval van egy olyan érzésem, hogy segíteni nem fogok tudni (különben is csak leírtam a saját élményeim :D). Az egész egyszerűen egy mocsok szivatós rész.

sirtomi

Ma este akartam feltelepíteni a CoD 4-et. Hát nem csináltatok sok kedvet hozzá  :haha:

Pr3d4k1ng

Egyedül az az 1 rész ami húzos, a többi már nem.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

kelvor

Quote from: sirtomi on 2008-05-28, 11:00:01
Ma este akartam feltelepíteni a CoD 4-et. Hát nem csináltatok sok kedvet hozzá  :haha:

Nyugodtan rakd fel, bűn lenne kihagyni. Én nagyon élveztem simán és hard fokozaton is. Annyira jó, hogy már vicc kategória.  :haha:

DC-t megértem, hogy kiakadt, kb 1 hónapja szenved azon a pályán.  :D

Dreamcleaver

MEGCSINÁLTAAAAAM! FUCK YEAH!  :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Kösz a tanácsot Rou. Bement abba a szembenlávő sikátorba, és onnan gyak a hátukba kerültem. Illetve fura módón ők nem jöttek csak egy irányból (kirohantak az óriáskerék felé, és fura módon itt még a kutya sem szimatolt ki), úgy meg sniperrek leszedtem őket. És elsőre sikerült a kimenekítés a heli megérkezésekor.  :D Mondjuk azért is, mert alig maradt valami ellen az erősítésnek, így le tudták fogni a maradékot. Azért lol, hogy egy ilyen idióta módon kellett megcsinálni, de legalább mostmár láthatom a játék második felét is.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Xzone

Ezt el sem akarom hinni: akartam írni valamit a Yumi Miru Kusuriról; arról, hogy mennyire nem nekem valók a visual novelök és mennyire nem érzem magam a történet részének (és hogy a nekem felajánlott döntések milyen irreleváns baromságok). De ekkor -igaz egy másik játék kapcsán- kb. mindent elmond helyettem Yahtzee:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/67-The-World-Ends-With-You

Dreamcleaver

Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek, mikor max annyi közük van az rpg műfajhoz, mint a Diablo-nak. Ergo az égvilágon semmi.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 12:27:05
Kösz a tanácsot Rou.

Szívesen, örülök, hogy hasznos is volt. :D
Azért tényleg felér egy brutalityvel, hogy így kell átvergődni rajta. ::)

Zen

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 22:58:27
Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek
Mert RPG alatt még mindig nem a szerepjátszást, hanem a szintlépésesdit kell érteni.  :hehe:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Én

Quote from: Zen on 2008-05-29, 00:38:53
Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 22:58:27
Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek
Mert RPG alatt még mindig nem a szerepjátszást, hanem a szintlépésesdit kell érteni.  :hehe:
Valamilyen szinten jogos ez a válasz, de ezek általában nagyon kevés szerepjátszási lehetőséget biztosítanak, pár döntés ami a történetet alakítja, de a karaktert, a személyiségét nem (max, hogy merre áll a farka).

Rounin

Beleélheted magad egy szűkszavú androgün szerepébe. :angyali:

Zen

Quote from: Én on 2008-05-29, 00:41:12
Quote from: Zen on 2008-05-29, 00:38:53
Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 22:58:27
Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek
Mert RPG alatt még mindig nem a szerepjátszást, hanem a szintlépésesdit kell érteni.  :hehe:
Valamilyen szinten jogos ez a válasz, de ezek általában nagyon kevés szerepjátszási lehetőséget biztosítanak, pár döntés ami a történetet alakítja, de a karaktert, a személyiségét nem (max, hogy merre áll a farka).
Egy hajszálnyit eltérve a témától: engem annyira nem zavar a szerepjátszás hiánya. Egyrészt, meglepő módon, anélkül is lehet hangulatosat alkotni (mint pl a Diablo 2 ugye), másrészt amíg az apró tettek nincsenek hatással a "big picture"-re, addig annyira nem érdekel h szerepjátszás v sem. Bár ez ha minden igaz változóban van. De pl engem iszonyat irrtált, amikor NwN 1ben kiderül h a várkapitány fertőzte meg a barbárokat járvánnyal, akik emiatt háborúba vonultak ellenünk, és ezt a 2 map-al arébb álldogáló felettesednek nem jelentheted. Ráadásul ha leölöd az ipsét alapból neked ront az őrség, pedig utálják, és Neverwinter hőseként még a magyarázkodás esélyét se adják meg, sőt, a szövetségesek máshol meg nem is tudnak róla. Az azért milyen már..
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Dreamcleaver

#4010
Egyszer játszanék szívesen már egy olyan rpgvel, ahol adott végigjátszás alatt csak a megadott személyiségünk-nek megfelelő dialógus opciók jelennek meg. Szal nem lenne ilyen "most kapsz +10 good ratinget, opsz neutral evilből átléptél true neutralba" hülyeség. Ráadásul masszívan növelnél az újrajátszás élvezetét, hiszen bizonyos utakat csak egy tök más személyiségű karival járhatnánk be. Persze adott személyiséghez is minimum 3-4 választási lehetőség, meg azért lehetnek átfedések. Tény, hogy így vagy x5 annyi dialógust kéne megírniuk a készítőknek, de dolgozzanak csak a pénzükért.  :D

P.S.: aki szerint meg az RPG=szintlépkedés, az már eleve elcseszetten jött a világra.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zen

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-29, 00:50:41
P.S.: aki szerint meg az RPG=szintlépkedés, az már eleve elcseszetten jött a világra.
Én az 'ámítógépes szerepjátékokra gondoltam. Leginkább a kevert műfajoknál ezt jelenti. Nem mindben, de nagyrészt. Az emberi leleményesség teljes tárházát az életben nem rakják bele egy játékba, uh sztem ígyis-úgyis csak majdnem-RPGnek tudnánk hívni.

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-29, 00:50:41
Egyszer játszanék szívesen már egy olyan rpgvel, ahol adott végigjátszás alatt csak a megadott személyiségünk-nek megfelelő dialógus opciók jelennek meg. Szal nem lenne ilyen "most kapsz +10 good ratinget, opsz neutral evilből átléptél true neutralba" hülyeség. Ráadásul masszívan növelnél az újrajátszás élvezetét, hiszen bizonyos utakat csak egy tök más személyiségű karival járhatnánk be. Persze adott személyiséghez is minimum 3-4 választási lehetőség, meg azért lehetnek átfedések. Tény, hogy így vagy x5 annyi dialógust kéne megírniuk a készítőknek, de dolgozzanak csak a pénzükért.  :D
Ja, az meg a másik h érdekes amikor a velejéig romlott karakter odaáll vki elé, és udvariasan kérdezgetni kezdi, meg udvariasan elbúcsúzik..
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Én

Quote from: Zen on 2008-05-29, 00:38:53
Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 22:58:27
Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek
Mert RPG alatt még mindig nem a szerepjátszást, hanem a szintlépésesdit kell érteni.  :hehe:
Én meg azt hittem, itt ironizálsz... :lol:

Zen

Quote from: Én on 2008-05-29, 00:59:20
Quote from: Zen on 2008-05-29, 00:38:53
Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-28, 22:58:27
Én sem értettem soha, hogy ezeket a japán cuccokat miért kategorizálják j-RPG-nek
Mert RPG alatt még mindig nem a szerepjátszást, hanem a szintlépésesdit kell érteni.  :hehe:
Én meg azt hittem, itt ironizálsz... :lol:
Nem igazán vágom ezt hogy érted, de nem a Steven Blood életérzés íratta velem azt a sort.  ^^"
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Rounin

Quote from: Zen on 2008-05-29, 00:57:47
Ja, az meg a másik h érdekes amikor a velejéig romlott karakter odaáll vki elé, és udvariasan kérdezgetni kezdi, meg udvariasan elbúcsúzik..

Ebbe azért belekötök. Színjáték, képmutatás, bajkerülés, információkisajtolás, miegyéb. A gonosz nem egyenlő azzal, hogy ordenáré, vulgáris, kötekedő, beszólogatós, faragatlan, beveremapofád, miegyéb. Miért elképzelhetetlen, hogy van egy kis sütnivalója az evil kariknak? :hehe:

(persze, ha nincs más választás, csak az udvarias beszéd, az más. Az fail)

Dreamcleaver

#4015
Önmagában nincs baj, hogy az RPG-k nagy részében van szintlépkedés valamilyen formában, hiszen ez a legegyszerűbb módja, hogy éreztessék egy karakter fejlődését (új skillek, nagyobb strapabírás etc). A gond ott kezdődik, ha egy minden más rpg elemet nélkülöző játékot rpg-nek dezignálnak, csak mert van benne szintlépés, meg lehet karddal hadonászni. Ennek mi értelme? Diablo is jó gáma a maga terén, de egyszerű hack 'n' slash, nem rpg.

Rou: arra ott vannak a [lie] és társai opciók. You fail this time.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zen

Rou: inkább a kötetlen részlegben folytatom. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-29, 01:04:07
Rou: arra ott vannak a [lie] és társai opciók. You fail this time.  :D

:hehe:
Hadd döntsem el én, hogy hazugság-e amit mondok. :bruhuhu:
Mindig rám akarnak erőltetni mindent. :bruhuhu:

Dreamcleaver

Hosszabb szünet után végigtoltam a Bioshock uccsó részét. Egész pofás játék volt úgy összegészében, de a végső boss fight nagyon könnyűre sikeredett. :/

A CoD4-t is befejeztem. A hegyről lefelé menekülős pályán megőrjített a csapatárs AI-k hülyesége (ha nem a bescriptelt uton mész, akkor leállnak és magadra hagynak, de ha te nem mész elől, ők sem haladnak...), de a vége elég hangulatosra sikeredett.
[spoiler] Price-t talán kicsit korai volt kinyírni, bőven jöhetne még egy Modern Warfare 2. Utána meg jövőbeli hadviselés.  :jee: [/spoiler]

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Alkyra

#4019
Mass Effect:

Erősen érik, hogy ez a játék a polcra fog kerülni, ahogy a többi Bioware játék is amivel idáig játszottam. Ám van egy kis gondom...Most tartok ott, hogy [spoiler]kineveztek Spectre-nek s megkaptam a hajót.[/spoiler] Szépen végigkérdezgettem mindenkit, beszélgettem mindenkivel s mikor befejeztem úgy döntöttem, hogy mostmár elindulok s folytatom a játékot...Ám a Galatikus Térképet amikor megnyitom akkor egyszerű feketség fogad s nem látok semmit.

Ámha nyomok valamilyen gombot akkor egy pillanatra feltűnik a képernyőn valami térkép féleség viszont a 3. gombnyomásra visszatér a hajóra. Ez a videókártyámnak valami bugja? A legfrisebb van fenn.(amit a dell weboldalán találtam. NVIDIA Geforce GO 8600 512 MB-om van.)

A beállításoknnál minden a legalacsonyabban van.(fut maxon is, de akkor gyakran kifagy a játék...) Valami ötlet, hogy miért csinálja ezt?