Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

Kuroi Tenshi

Quote from: Selmo on 2007-05-19, 20:28:17
[spoiler]Ha jól emléxem akkor az UED utolsó védelmi vonala semmisült meg, ami védte a Föld felé vezető utat, ezért lett öngyilkos a főmufti. Szóval igen kétségbeesett várakozás lehet az, inkább rettegés.[/spoiler]
Tényleg?
[spoiler]Én inkább úgy emlékszek, hogy a UED a határokon kívül rendetlenkedő szakadár
"államot" indult megrendszabályozni és átvenni a hatalmat. A végén meg azért
lett öngyilkos, mert kudarcba fulladt az invázió, a legjobb barátját megölette egy
idegenre hallgatva, aki pedig kihasználta és elárulta. [/spoiler]

Pr3d4k1ng

Quote from: Selmo on 2007-05-19, 20:28:17
[spoiler]Ha jól emléxem akkor az UED utolsó védelmi vonala semmisült meg, ami védte a Föld felé vezető utat, ezért lett öngyilkos a főmufti. Szóval igen kétségbeesett várakozás lehet az, inkább rettegés.[/spoiler]
Kerigen azt hiszi ,hogy nyerésre áll, majd hirtelen feltünik egy ismererlen harcos :D
Kerigen: Ez a Föld? Szánalmasak mind!!
Az ismeretlen: BWHAHAHAHA!!!


Na már most ebben az durva,  Blizzardosokból ki is nézem ezt :D.


,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Selmo

Jim Raynor és Zeratul elhagyták a protoss főbolygót, hogy végezzenek Kerrigannel, nem? Hm, ezt már áthelyezem.

A tökéletesség unalmas.

Pr3d4k1ng

Nem azért hagyták el Air-t, még 1ben (de jól esik ezt írni :D ) Overmind szabályosan lerohanta és ez egyetlen esély a menekülésre a bolygó elhagyása volt.
Kerrigent meg több okokból akarják megölni 1: Fenix-t megölte (pedig ő volt fav hősöm :bruhuhu: :bruhuhu:)
                                                         2: Judicator-t megölte.
                                                         

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

#34
Nem, Raynor és Zeratul az Aiur-t lerohanó és azon manifesztálódó Overmindot
támadták meg; Tassadar önfeláldozásával meg is semmisítette az Overmindot (RIP,
legpozitívabb karakter a játékban). Ezután Kerrigan átvette a vezetést a zerg
felett, és tovább folytatta a támadást. A Protosok a Dark Templarok területére
kényszerültek visszavonulni.

(Amúgy a többit is áthelyezhetted volna, ha már nekikezdtél ;) félmunka ::) )

Fixed :o ^^"

Pr3d4k1ng

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-05-19, 21:16:07
Nem, Raynor és Zeratul az Aiur-t lerohanó és azon manifesztálódó Overmindot
támadták meg; Zeratul önfeláldozásával meg is semmisítette az Overmindot (RIP,
legpozitívabb karakter a játékban). Ezután Kerrigan átvette a vezetést a zerg
felett, és tovább folytatta a támadást. A Protosok a Dark Templarok területére
kényszerültek visszavonulni.

(Amúgy a többit is áthelyezhetted volna, ha már nekikezdtél ;) félmunka ::) )
NEM ZERATUL!!! HANEM TASSADAR!!!
EN TARO TASSADAR!!!!
Judicator nem nagy volt boldog, hogy oda kellet menni.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zsiga

Quote from: Predaking on 2007-05-19, 21:18:59
NEM ZERATUL!!! HANEM TASSADAR!!!
EN TARO TASSADAR!!!!
Judicator nem nagy volt boldog, hogy oda kellet menni.
Nem Judicator hanem Aldaris. ;) A Judicator az egyik Protoss kaszt neve.

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2007-05-19, 21:49:11
Quote from: Predaking on 2007-05-19, 21:18:59
NEM ZERATUL!!! HANEM TASSADAR!!!
EN TARO TASSADAR!!!!
Judicator nem nagy volt boldog, hogy oda kellet menni.
Nem Judicator hanem Aldaris. ;) A Judicator az egyik Protoss kaszt neve.

Can I lol now?  :lul:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Pr3d4k1ng

Quote from: Zsiga on 2007-05-19, 21:49:11
Quote from: Predaking on 2007-05-19, 21:18:59
NEM ZERATUL!!! HANEM TASSADAR!!!
EN TARO TASSADAR!!!!
Judicator nem nagy volt boldog, hogy oda kellet menni.
Nem Judicator hanem Aldaris. ;) A Judicator az egyik Protoss kaszt neve.
:oops:
Kiváncsi vagyok az új zerg egységekre.

Quote from: Dreamcleaver on 2007-05-19, 21:57:52
Quote from: Zsiga on 2007-05-19, 21:49:11
Quote from: Predaking on 2007-05-19, 21:18:59
NEM ZERATUL!!! HANEM TASSADAR!!!
EN TARO TASSADAR!!!!
Judicator nem nagy volt boldog, hogy oda kellet menni.
Nem Judicator hanem Aldaris. ;) A Judicator az egyik Protoss kaszt neve.

Can I lol now?  :lul:
No, you cant!!

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zsiga

#39
21 perces ingame videó: http://www.hardwired.hu/bigdl/3/10/Starcraft_2_PC_muvi_gameplay.avi
Bár az árakról nincs információ, de valami eszetlenül imbának tűnik a protoss... :hopp:
Ja és érdemes végignézni mert EPIC. :cool:

Kuroi Tenshi

Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 00:17:46
EPIC. :cool:
Az  :eek:
Jó ideig agyalhattak ezeken az újításokon, de hasznosak (pl Zealot-charge),
meg látszik, hogy itt is törekedtek arra, hogy legyenek "céleszközök" pl a
gyalogság nem lesz felesleges, mert hatékonyabb immortal és warp ray ellen
mint a tank vagy a repülő.

Az is jó, hogy van olyan Pause is benne, ami alatt osztogathatsz parancsokat.

Azt viszont sajnálom, hogy a tank ilyen gyenge lett. Kedvenc egységem volt :(

Selmo

A BC-k csak szerintem lettek rondák? :eek: A gunner AI pedig még mindig hülye. :ejj: Sosem tudtam megérteni, hogy miért nem tudják leprogramozni, hogy szerencsétlen marine ne kerülje meg 10 társát, hogy lőtávba érjen, hanem az előttelévő ugyan menjen már előrébb.

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

Hű ez nagyon király volt!  :appl: Sztem a unitok harci erején még kár vitatkozni, sokat fognak változni a megjelenésig.

A Colossus nagyon királyul nézett ki! Élmény lesz a végleges verzióban a Colossus rush-t nézni, ahogy keresztül impolyognak a pályán és lökik a dual plasmát vagy mifenét. A Mothership is csúcs, bár sztem a feketelyukas képesség jobb lenne, ha minden környező repülő egységre hatna, nem csak az ellenre. Úgy jobban kéne taktikázni vele.

A zergekből nem sokat mutattak. De azért durva, hogy mennyire különbözően sebeznek bizonyos egységek bizonyos egységeket. Pl érdekes, hogy nagy imba egységek hogy hullanak apró swarm unitok által (pl reaper vs immortal, vagy mutated zergling vs colossus).

Ígéretesnek tünik a cucc.  :D

szerk. Sztem nem volt semmi baj a BC-k kinézetével.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zsiga

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 02:41:49
A BC-k csak szerintem lettek rondák? :eek: A gunner AI pedig még mindig hülye. :ejj: Sosem tudtam megérteni, hogy miért nem tudják leprogramozni, hogy szerencsétlen marine ne kerülje meg 10 társát, hogy lőtávba érjen, hanem az előttelévő ugyan menjen már előrébb.
Teljesen jó az az AI. Mivel a Starcraftban nagyon fontos az egységek lőtávja ezért egyértelmű hogy az AI automatikusan megpróbál a lehető legmesszebbről támadni, hátha az ellenség épp nem tud visszalőni. Ha ez neked nem felel meg, akkor meg ott a kis kezed a kis egéren, úgy pakolgatod az egységeket ahogy akarod, csak gyakorlás kérdése. ;)

kikuchiyo

Starcraft-fagek látták már ezt a videót?
(Nem tom, hogy ugyanaz-e, mint ami fentebb linkelve van)
Failure is the default option

Pr3d4k1ng

Nem vagyok oda a Colossusokért eléggé Világok harca copy. A Mother ship meg hát tiszta C&C3 scrin  style keverve faj super fegyverével.
Viszont a harcrendszere nagyon jó, most már nincsen 1 unit type rhus.
A "mozgó pylont-t" egy kicsit túlzásnak tartom.
Viszont az SC-hangulat az meg van!!  :cool: Remélem nem rontják el a gamet.
Quote from: Selmo on 2007-05-20, 02:41:49
A BC-k csak szerintem lettek rondák? :eek: A gunner AI pedig még mindig hülye. :ejj: Sosem tudtam megérteni, hogy miért nem tudják leprogramozni, hogy szerencsétlen marine ne kerülje meg 10 társát, hogy lőtávba érjen, hanem az előttelévő ugyan menjen már előrébb.
:tezsvir:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Rounin

Hm, a colossusok nekem sem jöttek be. Idiótán oda nem illőnek érzem őket. Sebaj, legfeljebb nem használom őket ;).

Selmo

Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 09:27:54
Teljesen jó az az AI. Mivel a Starcraftban nagyon fontos az egységek lőtávja ezért egyértelmű hogy az AI automatikusan megpróbál a lehető legmesszebbről támadni, hátha az ellenség épp nem tud visszalőni. Ha ez neked nem felel meg, akkor meg ott a kis kezed a kis egéren, úgy pakolgatod az egységeket ahogy akarod, csak gyakorlás kérdése. ;)
Ja, csak mikor mondjuk 60-70 egység csap össze, kicsit nehéz egyszerre irányítani a wraitheket, hogy ne leplezzék le őket, a marineokat, hogy ne félkörben felsorakozva lőjenek és a goliathokat, hogy ne akadjanak el a marineokban. :ejj: Programozzák le, hogy az egységek előrrébtaszigálják az előttök lévőket, ha azok már lőnek. :bruhuhu:

A tökéletesség unalmas.

Zen

Amúgy, csak nekem tűnik úgy, hogy az Immortalok szinkronszinésze az, aki pl. (Mal)Furion Stromrage hangját adta?
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Soldier

Quote from: Rounin on 2007-05-20, 13:28:04
Hm, a colossusok nekem sem jöttek be. Idiótán oda nem illőnek érzem őket. Sebaj, legfeljebb nem használom őket ;).

ez erdekes en most neztem meg , nekem kifejezetten tetszettek , jonak tünik a game, es arrol van mar valmi elképzeles hogy mikor kaphatunk kézhez jatszhato verziot?akarmilyen szobeszed is?

Zsiga

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 15:08:53
Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 09:27:54
Teljesen jó az az AI. Mivel a Starcraftban nagyon fontos az egységek lőtávja ezért egyértelmű hogy az AI automatikusan megpróbál a lehető legmesszebbről támadni, hátha az ellenség épp nem tud visszalőni. Ha ez neked nem felel meg, akkor meg ott a kis kezed a kis egéren, úgy pakolgatod az egységeket ahogy akarod, csak gyakorlás kérdése. ;)
Ja, csak mikor mondjuk 60-70 egység csap össze, kicsit nehéz egyszerre irányítani a wraitheket, hogy ne leplezzék le őket, a marineokat, hogy ne félkörben felsorakozva lőjenek és a goliathokat, hogy ne akadjanak el a marineokban. :ejj: Programozzák le, hogy az egységek előrrébtaszigálják az előttök lévőket, ha azok már lőnek. :bruhuhu:
Direkt van így (nem bug hanem feature :D), nem fogják megváltoztatni. Egyébként valóban nehéz, de nem lehetetlen, nézz meg egy koreai progamert. ;)

Soldier: 2008 első negyedévet olvastam valahol, de ez csak pletyka, a hivatalos forrás szerint még nincs megjelenési időpont.

Selmo

Quote from: Zen on 2007-05-20, 15:49:23
Amúgy, csak nekem tűnik úgy, hogy az Immortalok szinkronszinésze az, aki pl. (Mal)Furion Stromrage hangját adta?
Hát mivel a Blizzard saját szinkrongárdát "használ", talán nem véletlen. :P Charsi -> Night elf kentaur pl.

A tökéletesség unalmas.

Soldier

Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 16:07:12
Soldier: 2008 első negyedévet olvastam valahol, de ez csak pletyka, a hivatalos forrás szerint még nincs megjelenési időpont.

köszönöm ..ilyen pletyka is eleg csak kivancsi votlam ->picit lehet belöle viszonyitani(except stalker)

Rounin

Quote from: Soldier on 2007-05-20, 16:10:35
köszönöm ..ilyen pletyka is eleg csak kivancsi votlam ->picit lehet belöle viszonyitani(except stalker)

Nana, azért a jó öreg Duke Nukem Forevert ne alacsonyítsuk le. Ő volt az ász e téren :D

Soldier

Quote from: Rounin on 2007-05-20, 16:14:16
Quote from: Soldier on 2007-05-20, 16:10:35
köszönöm ..ilyen pletyka is eleg csak kivancsi votlam ->picit lehet belöle viszonyitani(except stalker)

Nana, azért a jó öreg Duke Nukem Forevert ne alacsonyítsuk le. Ő volt az ász e téren :D


ah az mar szot sem erdemel  :hopp:

Pr3d4k1ng

Quote from: Soldier on 2007-05-20, 16:17:19
Quote from: Rounin on 2007-05-20, 16:14:16
Quote from: Soldier on 2007-05-20, 16:10:35
köszönöm ..ilyen pletyka is eleg csak kivancsi votlam ->picit lehet belöle viszonyitani(except stalker)

Nana, azért a jó öreg Duke Nukem Forevert ne alacsonyítsuk le. Ő volt az ász e téren :D


ah az mar szot sem erdemel  :hopp:
Azóta sem jelent meg :D.

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 15:08:53
Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 09:27:54
Teljesen jó az az AI. Mivel a Starcraftban nagyon fontos az egységek lőtávja ezért egyértelmű hogy az AI automatikusan megpróbál a lehető legmesszebbről támadni, hátha az ellenség épp nem tud visszalőni. Ha ez neked nem felel meg, akkor meg ott a kis kezed a kis egéren, úgy pakolgatod az egységeket ahogy akarod, csak gyakorlás kérdése. ;)
Ja, csak mikor mondjuk 60-70 egység csap össze, kicsit nehéz egyszerre irányítani a wraitheket, hogy ne leplezzék le őket, a marineokat, hogy ne félkörben felsorakozva lőjenek és a goliathokat, hogy ne akadjanak el a marineokban. :ejj: Programozzák le, hogy az egységek előrrébtaszigálják az előttök lévőket, ha azok már lőnek. :bruhuhu:
BfM2 ; C&C 3 ban mind utat engednek a másiknak ha az nem fér el. Tényleg roppant idegesítő, hogy ott köröz, és amire lőni is tudna addigra már késő.
2008?? Csúszni fog az a Blizzardot ismerve :D

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Selmo

A Blizzardot ismerve, semmiféle dátumot nem mondtak és nem is fognak, csak a végső simításoknál, minden más csak fanpletyka.

A tökéletesség unalmas.

Soldier

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 16:58:51
A Blizzardot ismerve, semmiféle dátumot nem mondtak és nem is fognak, csak a végső simításoknál, minden más csak fanpletyka.

ezzel egyetkell ertenem:P

Dreamcleaver

Egy igazi csatában sem fog neked az első sor előrébb kúszni, csakhogy a hátsó sor is lőtávba kerüljön. Akkor inkább egyszerűen picit közelebb kell vinni az egész osztagot, ergo a leghátsó sor lőtávjához kell viszonyítani.

Azt viszont tényleg megoldhatnák, hohgy mondjuk egy csapat marine szétnyíljon és utat engedjen a közelharci egységeknek vagy rohamozó tankoknak.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

Ne jöjjön senki az igazi harccal. :P Amúgy igen, csak ennyi a bajom, hogy mondjuk 8 marin 1 sorban és ha jön valaki akkor az a 8 előrébblép és a többi is tud tüzelni, nem kerülik ki őket és érnek oda túl későn. Tudom, hogy ez megy manuálisan is, de akkor is zavaró apróság, és ennyi erővel tehetnének bele egy kapcsolót is, hogy aki akarja az meg használja ezt a max lőtávos dolgot.

A tökéletesség unalmas.