Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

Zsiga

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:19:24
Ne jöjjön senki az igazi harccal. :P Amúgy igen, csak ennyi a bajom, hogy mondjuk 8 marin 1 sorban és ha jön valaki akkor az a 8 előrébblép és a többi is tud tüzelni, nem kerülik ki őket és érnek oda túl későn. Tudom, hogy ez megy manuálisan is, de akkor is zavaró apróság, és ennyi erővel tehetnének bele egy kapcsolót is, hogy aki akarja az meg használja ezt a max lőtávos dolgot.
Ez most egy kicsit talán erős lesz, de ne vedd személyeskedésnek. A Starcraft nem egy játék, hanem egy professzionális cybersport-eszköz. Nem a n00bok meg a lámák képességeihez van belőve, mint ahogy egy F1-es versenyautóban sincs pl. önindító ha lefulladnál vele. ;)

Pr3d4k1ng

Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 18:29:34
Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:19:24
Ne jöjjön senki az igazi harccal. :P Amúgy igen, csak ennyi a bajom, hogy mondjuk 8 marin 1 sorban és ha jön valaki akkor az a 8 előrébblép és a többi is tud tüzelni, nem kerülik ki őket és érnek oda túl későn. Tudom, hogy ez megy manuálisan is, de akkor is zavaró apróság, és ennyi erővel tehetnének bele egy kapcsolót is, hogy aki akarja az meg használja ezt a max lőtávos dolgot.
Ez most egy kicsit talán erős lesz, de ne vedd személyeskedésnek. A Starcraft nem egy játék, hanem egy professzionális cybersport-eszköz. Nem a n00bok meg a lámák képességeihez van belőve, mint ahogy egy F1-es versenyautóban sincs pl. önindító ha lefulladnál vele. ;)
De azért még is csak durva ma egy RTS-ben ,hogy a másik egységed miatt nem tud támadni a marine-od.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Selmo

Most lenooboztad a Blizzardos fiúkat, mert war3-ban beállíthatóak egyes képességek automatikusan, ezzel is könnyítve a dolgokat? ::)

A tökéletesség unalmas.

Pr3d4k1ng

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:35:59
Most lenooboztad a Blizzardos fiúkat, mert war3-ban beállíthatóak egyes képességek automatikusan, ezzel is könnyítve a dolgokat? ::)
Ráadásul már ott alapból alakzatba rendeződtek a csapatok. Így nem volt ütközési hiba.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Zsiga

#64
Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:35:59
Most lenooboztad a Blizzardos fiúkat, mert war3-ban beállíthatóak egyes képességek automatikusan, ezzel is könnyítve a dolgokat? ::)
A w3 nagyon más. :) (Szerk.: Mielőtt megkérdezed, leírom magamtól. A w3 sokkal inkább a hősökre meg a spellekre épít mint a Starcraft, ott amúgyis van dolgod bőven micromanagement ügyben, kevesebb idő jut külön-külön piszkálgatni az egységeidet.) De mondom, kérdezz meg egy progamert hogy mi a véleménye a javaslatodról.
Mellesleg igen, a Blizzardos fiúk jórésze kőkemény n00b lehet, nézd csak meg a tegnapi bemutató végén lévő nagy csatát, a blizzardos arc által irányított protoss seregben volt az a nagy lézerágyús repülő izé amiről pár perce magyarázták el hogy mekkora táp pl. BC vagy más erős egység ellen (mert minél tovább lő egy egységet annál nagyobbat sebez), erre elkezdi a marine-okat lövetni vele... ::)

Soldier

#65
Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 18:29:34
Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:19:24
Ne jöjjön senki az igazi harccal. :P Amúgy igen, csak ennyi a bajom, hogy mondjuk 8 marin 1 sorban és ha jön valaki akkor az a 8 előrébblép és a többi is tud tüzelni, nem kerülik ki őket és érnek oda túl későn. Tudom, hogy ez megy manuálisan is, de akkor is zavaró apróság, és ennyi erővel tehetnének bele egy kapcsolót is, hogy aki akarja az meg használja ezt a max lőtávos dolgot.
Ez most egy kicsit talán erős lesz, de ne vedd személyeskedésnek. A Starcraft nem egy játék, hanem egy professzionális cybersport-eszköz. Nem a n00bok meg a lámák képességeihez van belőve, mint ahogy egy F1-es versenyautóban sincs pl. önindító ha lefulladnál vele. ;)

ihi , mily igaz:D

Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 18:51:12

A w3 nagyon más. :) (

ezzel is egyet kell ertenem

Dreamcleaver

#66
Quote from: Predaking on 2007-05-20, 18:34:37
Quote from: Zsiga on 2007-05-20, 18:29:34
Quote from: Selmo on 2007-05-20, 18:19:24
Ne jöjjön senki az igazi harccal. :P Amúgy igen, csak ennyi a bajom, hogy mondjuk 8 marin 1 sorban és ha jön valaki akkor az a 8 előrébblép és a többi is tud tüzelni, nem kerülik ki őket és érnek oda túl későn. Tudom, hogy ez megy manuálisan is, de akkor is zavaró apróság, és ennyi erővel tehetnének bele egy kapcsolót is, hogy aki akarja az meg használja ezt a max lőtávos dolgot.
Ez most egy kicsit talán erős lesz, de ne vedd személyeskedésnek. A Starcraft nem egy játék, hanem egy professzionális cybersport-eszköz. Nem a n00bok meg a lámák képességeihez van belőve, mint ahogy egy F1-es versenyautóban sincs pl. önindító ha lefulladnál vele. ;)
De azért még is csak durva ma egy RTS-ben ,hogy a másik egységed miatt nem tud támadni a marine-od.

De tud, csak meg kell kerülnie vagy manuálisan előrébb kell küldened az elől állót...Mellesleg mivel az AI-t is "sújtja" ugyanez a jelenség, nem kerülsz hátrámyba. Sőt ki is lehet használni. Legalább az SC-ben az egységek képesek normálisan átvonulni A pontból B pontba. Nem úgy mint a drágalátós C&C3-ban. Tipp: Próbálj meg 10 mammoth tankot átjutatni egy hídon az C&C 3-ban. Nem nagyon fog nekik menni, egymásba akadnak. Ha még lőnek is a túlpartról, akkor a fele át se jut élve.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

Még mindig az irányíthatóság számít, szóval a programmer csak dolgozzon. :P Szerintem meg SC2-ben ugyanúgy meglesz ez az auto-alkalmazás, pl. a medic restoration ability tipikusan ilyen. Amúgy a probléma ott kezdődik, hogy a gép tud egyszerre 30 egységet irányítani, de te nem és ez marhára meglátszik, ha a gép védekezik hydraval vagy ha te védekezel vele. A gép szépen optimálisan mozgatja őket és így kisebb a vesztesége. Persze lehet azt mondani, hogy a gépnek vannak hibái, amit ki kell használni, de én jobban kibékülnék vele, ha egyik sem lenne. Nem beszélve ugye a gépi reakcióról, még csak meglátod a queent és máris leköpött, a medic megvakított, stb. Szóval minél több irányítgatást vesz le az ember válláról az AI annál inkább meg lehet közelíteni a gépet és nem utolsó sorban a stratégiával törődni, nem azon anyázni, hogy az a hülye ultralisk már megint beszorult és ezért a fél osztag hydra kerülőúton van és vagy beállítom őket, vagy a mutaliskjaimmal foglalkozok.
Igen, tudom, hogy ember ellen játszani teljesen más, de akkor is az AI állítja fel a mércét. Azt sem akarom, hogy az AI irányítsa a dolgokat, de 1-2 dolog igenis jól jönne még.

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

Amiket most leírtál, azzal egyet értek. De ez már nem a lőtáv téma. gondolom senki sem szereti, ha egy beragadt egység miatt az egész kontinges elkezdi megkerülni a térképet. Ezt nyílván jól meg kell programozni. De amit láttunk az még csak prebeta vagy mifene. gondolom megjelenésig még dolgoznak rajta a blizzes srácok.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

thrall

Quote from: Dreamcleaver on 2007-05-20, 19:43:05
Amiket most leírtál, azzal egyet értek. De ez már nem a lőtáv téma. gondolom senki sem szereti, ha egy beragadt egység miatt az egész kontinges elkezdi megkerülni a térképet. Ezt nyílván jól meg kell programozni. De amit láttunk az még csak prebeta vagy mifene. gondolom megjelenésig még dolgoznak rajta a blizzes srácok.
ez pontosan igaz,másrészt meg ez nem Warhammer, War3, vagy C'nC3, hanem Starcraft. Én speciel hiányolnám a beragadós dolgot, ugyanis ez nem csak veled, hanem az ellennel is előfordul, így téged juttatva előnyhöz :D az AI is ugyanúgy megszenved minden általatok felhozott negatívumot, mint a player.

Cobra

Tetszett az ingame video, VISZONT itt se lehetett rendesen kizoomolni, mint a C&C3-ban. Nem tudom ez miért jó, hogy alig látni valamit a területből. Supreme Commanderben nincs ilyen gond (és ott az egységek se akadnak nagyon össze, főleg a kicsik könnyen kikerülik egymást).
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Zen

Quote from: Selmo on 2007-05-20, 16:09:30
Quote from: Zen on 2007-05-20, 15:49:23
Amúgy, csak nekem tűnik úgy, hogy az Immortalok szinkronszinésze az, aki pl. (Mal)Furion Stromrage hangját adta?
Hát mivel a Blizzard saját szinkrongárdát "használ", talán nem véletlen. :P Charsi -> Night elf kentaur pl.

Jó, ezt tudom, de megtalálni a "stimmelő" hangokat jó szórakozás (mint egyeseknek a bakivadászat). :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Pr3d4k1ng

#72
Egyedül nekem szúrja az oldalamat, hogy az egység (pl marine) mozgás közben nem lő?
:confused:
De remélem herok lesznek benne, mint a war3ban (főleg, mert így nem kell attól félnem, hogy ha meg hall akkor annyi a szintnek is )

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

sirtomi

Quote from: Cobra on 2007-05-20, 22:09:33
Tetszett az ingame video, VISZONT itt se lehetett rendesen kizoomolni, mint a C&C3-ban. Nem tudom ez miért jó, hogy alig látni valamit a területből. Supreme Commanderben nincs ilyen gond (és ott az egységek se akadnak nagyon össze, főleg a kicsik könnyen kikerülik egymást).
C&C3-ban engem is zavar, hogy nem lehet távolabb zoomolni. Sokkal jobb lenne.
Ja ha már C&C3. Másnak nem jelentkezett olyan probléma, hogy egyszercsak eltűnik a kurzor és a játékból kilépve (kiszemvedve láthatatlan kurzorral) Windows-ban sem jelenik meg a kurzor? Ennek egy másik változata, hogy a kurzor megáll egy helyen és úgyanígy kiszenvedve a játékból ugyanúgy ott villog Win-ben is :)
Haveromnak meg csak szimplán kilép időnként :)

Pr3d4k1ng

Quote from: sirtomi on 2007-05-21, 17:39:56
Quote from: Cobra on 2007-05-20, 22:09:33
Tetszett az ingame video, VISZONT itt se lehetett rendesen kizoomolni, mint a C&C3-ban. Nem tudom ez miért jó, hogy alig látni valamit a területből. Supreme Commanderben nincs ilyen gond (és ott az egységek se akadnak nagyon össze, főleg a kicsik könnyen kikerülik egymást).
C&C3-ban engem is zavar, hogy nem lehet távolabb zoomolni. Sokkal jobb lenne.
Ja ha már C&C3. Másnak nem jelentkezett olyan probléma, hogy egyszercsak eltűnik a kurzor és a játékból kilépve (kiszemvedve láthatatlan kurzorral) Windows-ban sem jelenik meg a kurzor? Ennek egy másik változata, hogy a kurzor megáll egy helyen és úgyanígy kiszenvedve a játékból ugyanúgy ott villog Win-ben is :)
Haveromnak meg csak szimplán kilép időnként :)
:confused:
Nekem nem csinál ilyeneket a C&C 3. Megy rendesen és zökkenő mentesen.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

sirtomi

Sejtettem, hogy nálam lesz valami gond. Elsőre nem csinálta, aztán a hétvégén kb két percet tudtam játszani és már is láthatatlan lett a kurzor. 3-szor eljátszota velem, aztán inkább nem próbálkoztam többet, nem volt kedvem mégegyszer újraindítani a gépet :)

Selmo

Milyen egérdrivered van? Nekem annó a Dune 2000 játéknál szállt el az A4-es driverre.

A tökéletesség unalmas.

sirtomi

Semmilyen driverem sincs. 2-3 éve vettem ezt a Mitsumi egeret. Rádugtam a gépre és kész :)
Eddig nem volt semmi hasonló problémám, meg az egér is működik rendesen.

Dreamcleaver

#78
Quote from: Predaking on 2007-05-21, 17:29:33
Egyedül nekem szúrja az oldalamat, hogy az egység (pl marine) mozgás közben nem lő?
:confused:
De remélem herok lesznek benne, mint a war3ban (főleg, mert így nem kell attól félnem, hogy ha meg hall akkor annyi a szintnek is )

Remélem olyan hősök, mint a War3-ban nem lesznek benne! Hasonló legyen, mint az SC1-ben. Ergo a hős egy bizonyos unit fajáthoz tartozzon, csak több hp, páncélzat, sebzés, energia stb és egy-két spéci képesség. Fejlődés meg tárgyak rakosgatása nem kell köszönjük! Persze mostmár legyen saját kinézetük, ne csak recolor.

Ja és persze ne legyen resummon. Pont az e lényeg, hogy életben kell tartani őket. Mondjuk valamiféle gyógyítás módot esetleg lehet nekik adni.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

Quote from: sirtomi on 2007-05-21, 17:49:59
Semmilyen driverem sincs. 2-3 éve vettem ezt a Mitsumi egeret. Rádugtam a gépre és kész :)
Eddig nem volt semmi hasonló problémám, meg az egér is működik rendesen.
Talán próbáld meg újból felrakni a ms driverét, hátha.

A tökéletesség unalmas.

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2007-05-21, 18:02:07Remélem olyan hősök, mint a War3-ban nem lesznek benne! Hasonló legyen, mint az SC1-ben. Ergo a hős egy bizonyos unit fajáthoz tartozzon, csak több hp, páncélzat, sebzés, energia stb és egy-két spéci képesség. Fejlődés meg tárgyak rakosgatása nem kell köszönjük! Persze mostmár legyen saját kinézetük, ne csak recolor.

Ja és persze ne legyen resummon. Pont az e lényeg, hogy életben kell tartani őket. Mondjuk valamiféle gyógyítás módot esetleg lehet nekik adni.
abszolút támogatom  :tezsvir:

war3-ban részemről még elfért, tetszett is (ha nem is tudtam rendesen kihasználni őket :p ), de sc-t ne rontsák el ezzel :3x3:

Selmo

Nem hiszem, hogy változtatnának a jólbevált sc meneten, a war3 egy másik állatfaj.

A tökéletesség unalmas.

Fazék

Quote from: Selmo on 2007-05-21, 19:47:25
Nem hiszem, hogy változtatnának a jólbevált sc meneten, a war3 egy másik állatfaj.
jaja, sztem se jutott eszükbe ilyen merénylet :) sőt ez inkább öngyilkosság lett volna, mert Kóreában ízekre szedték volna őket, egy ilyen lépésért :D

btw, ezt a képet már láttáttok?  :haha:

Rounin

Quote from: Fazék on 2007-05-21, 20:04:41
btw, ezt a képet már láttáttok?  :haha:

*bólogat*

Napi bibliává lépett elő a CAD :).

Zsiga

Quote from: Fazék on 2007-05-21, 20:04:41
btw, ezt a képet már láttáttok?  :haha:
:lul:
Hát igen, az egész világon megugrott a kereslet a barna nadrágok iránt a hétvégén. :)

thrall

na emberek erre varjatok gombot! Haverom mondja, hogy a Starcraft2 war3 motorjával készül. Kérdezem tőle, hogy miért. Erre a válasza: a színek....

Pr3d4k1ng

Quote from: thrall on 2007-05-21, 23:24:19
na emberek erre varjatok gombot! Haverom mondja, hogy a Starcraft2 war3 motorjával készül. Kérdezem tőle, hogy miért. Erre a válasza: a színek....
Van benne valami igazság, max kicsivel feltunigolták az enginet, ugyan úgy "rajzfilmes" a világa

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2007-05-21, 23:49:37
Quote from: thrall on 2007-05-21, 23:24:19
na emberek erre varjatok gombot! Haverom mondja, hogy a Starcraft2 war3 motorjával készül. Kérdezem tőle, hogy miért. Erre a válasza: a színek....
Van benne valami igazság, max kicsivel feltunigolták az enginet.
így smiley nélkül egészen megijesztesz, hogy komolyan gondolod esetleg :haha:

Kuroi Tenshi

Preda, ugye csak viccelsz?

Thrall, én nem gombot varnék rá ... :)

Dreamcleaver

Quote from: Predaking on 2007-05-21, 23:49:37
Quote from: thrall on 2007-05-21, 23:24:19
na emberek erre varjatok gombot! Haverom mondja, hogy a Starcraft2 war3 motorjával készül. Kérdezem tőle, hogy miért. Erre a válasza: a színek....
Van benne valami igazság, max kicsivel feltunigolták az enginet, ugyan úgy "rajzfilmes" a világa

MEGA ROFL COMBO! UNBLOCKABLE!  :D :D :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS