Kötetlen beszélgetés játékokról

Started by SlEePwAlKeR, 2003-08-03, 19:11:50

Previous topic - Next topic

Cobra

Első rész csak streamingben van itt: http://montyoum.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=fanmovs
De az nem olyan nagy szám, csak 3:50 és ennek a csatának a bevezetője.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Lythis

Láttam már mindkettőt, nem arról van szó :)
Egyébként a nem lol topicba már linkelve voltak.

Zen

Az FF-es modellek lehet Kingdom Heartsból vannak kivágva.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lythis

Lehet, nemtom. Valami olyasmit mondott, hogy palikat azért nem rak bele, mert azokhoz nehezebb modellt találni (meg mert sokkal jobb, ha lányok zúzzák egymást benne), pedig KH-ban azért azok is vannak szépszámmal.

Fubenalvo

Hmm tegnap még 23:00 körül hazaértem és felzúztam a gépre az Assasins Creed-et.
Hát a körítésen rendesen meglepődtem... nem ilyen sztorira számítottam. Azt hittem sima középkori hentelés lesz... nemtom egyenlőre az jobban bejött volna. Nade ez van... az irányítást még szokni kell, szerintem poliopoknak tervezték a játékot. ...vagy kéne venni egy kontrollert? :P

Dreamcleaver

#1025
Quote from: Fubenalvo on 2008-04-10, 10:05:00
Hmm tegnap még 23:00 körül hazaértem és felzúztam a gépre az Assasins Creed-et.
Hát a körítésen rendesen meglepődtem... nem ilyen sztorira számítottam. Azt hittem sima középkori hentelés lesz... nemtom egyenlőre az jobban bejött volna. Nade ez van... az irányítást még szokni kell, szerintem poliopoknak tervezték a játékot. ...vagy kéne venni egy kontrollert? :P

Nem tudom miről beszélsz, sztem nagyon jó a gombkiosztás billentyű+egérrel.

Hamár AC, akkor megjegyezném, hogy aki esetleg amiatt nem kezdi el, mert nem szerette a Prince of Persia sorozat irányítását, annak lekmondanám, hogy Predaking információival ellentétben, az irányításnak szerencsére semmi köze a PoP-hoz.  :D Itt szinte lehetetlen azért meghalni, mert valaki rossz irányba ugrik vagy rosszul mér fel egy távolságot. Ráadásul a falmászás is egyszerűbb, mert hősünk szinte mindenben meg tud kapaszkodni. A harc rendszer is sokkal könnyebben kezelhető és dinamikusabb, mint a PoP-ben. Egy támadó gomb van, meg egy védekező mód, és az időzítésel illetve a támadó gomb nyomvatartásával lehet variálni a támadásokat.

A grafika és az animáció sztem nagyon szép és a sztorival sincs semmi gond.

Quote from: Cobra on 2008-04-09, 21:05:19
Első rész csak streamingben van itt: http://montyoum.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=fanmovs
De az nem olyan nagy szám, csak 3:50 és ennek a csatának a bevezetője.

A HD verzió innen letölthető.


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fubenalvo

Jaja... nekem is csak 8600GTm van de így is eszméletlen a látványvilág. Az irányítást fél óra után még nem sikerült megszoknom. Ma délután lesz talán időm játszani, meglátjuk... :)
Nekem az volt fura hogy tutorialban Gomb1 és Gomb0két emlegette a két egér gombot és nem tudtam rájönni hogy waddafak van... :P

Dreamcleaver

#1027
Quote from: Fubenalvo on 2008-04-10, 10:41:39
Jaja... nekem is csak 8600GTm van de így is eszméletlen a látványvilág. Az irányítást fél óra után még nem sikerült megszoknom. Ma délután lesz talán időm játszani, meglátjuk... :)
Nekem az volt fura hogy tutorialban Gomb1 és Gomb0két emlegette a két egér gombot és nem tudtam rájönni hogy waddafak van... :P

A tutorial picit gyors, de ha elkezded játszani, kb 30 percen belül sztem megszokod. Annyi, hogy a jobb gombal váltogatsz a Low Profile action-ök (csendes ölés, lopakodás, enyhe lökés etc) meg a High Profile action-ök (futás, ugrás, nyílt harc) között.
Csatába target lockkal tudsz ki/be lépni, és a lényegét felül leírtam, de kicsit bővebben:
-asszem jobb gomb nyomvatartásával folyamatosan hárítasz, a támadáshoz fel kell engedni
-bal gombbal ütsz, ha akkor nyomod megint mikor az előző ütés talál akkor létrejön egy kombó chain, látványos kivégző mozdulat
-bal gomb nyomvatartása power atk
-ha, akkor ütsz bal gombbal mikor az ellenfél is pont támad, akkor counteratk, látványos kivégző mozdulat
-alap lökés gombbal (asszem SHIFT) csatában grabelni lehet, ledobni az ellenfelet a földre és csihi-puhi
-ugrás gombal (SPACE) csatában az ellenfél felé szökelsz egy rövidet
-erősebb ellebfelek képesek counterelni a kombóidat és a grabet is.
-egyedül arra nem jöttem még rá, hogy az ellen grabjét hogy lehet counterelni. Templomosokat inkább silent killezem lopakodásból.  :P



"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Dreamcleaver

Quote from: Cobra on 2008-04-09, 21:05:19
Első rész csak streamingben van itt: http://montyoum.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=fanmovs
De az nem olyan nagy szám, csak 3:50 és ennek a csatának a bevezetője.

A HD verzió innen letölthető.

Illetve innen:
http://montyoum.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=viewblog&id=177208

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Cobra

Hide and fear, Cobra Commander is here !

Zen

The Escapist fórumból:
"Worst vehicle secion in a game"
Need for Speed Pro Street
:muhahah:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fubenalvo

Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-10, 10:52:32
A tutorial picit gyors, de ha elkezded játszani, kb 30 percen belül sztem megszokod. Annyi, hogy a jobb gombal váltogatsz a Low Profile action-ök (csendes ölés, lopakodás, enyhe lökés etc) meg a High Profile action-ök (futás, ugrás, nyílt harc) között.
Csatába target lockkal tudsz ki/be lépni, és a lényegét felül leírtam, de kicsit bővebben:
-asszem jobb gomb nyomvatartásával folyamatosan hárítasz, a támadáshoz fel kell engedni
-bal gombbal ütsz, ha akkor nyomod megint mikor az előző ütés talál akkor létrejön egy kombó chain, látványos kivégző mozdulat
-bal gomb nyomvatartása power atk
-ha, akkor ütsz bal gombbal mikor az ellenfél is pont támad, akkor counteratk, látványos kivégző mozdulat
-alap lökés gombbal (asszem SHIFT) csatában grabelni lehet, ledobni az ellenfelet a földre és csihi-puhi
-ugrás gombal (SPACE) csatában az ellenfél felé szökelsz egy rövidet
-erősebb ellebfelek képesek counterelni a kombóidat és a grabet is.
-egyedül arra nem jöttem még rá, hogy az ellen grabjét hogy lehet counterelni. Templomosokat inkább silent killezem lopakodásból.  :P
Ez most olyan jól hangzott, hogy csorog a nyálam.... aaaa és még 4,5 óra a munkaidőbőőőőől  :bruhuhu:

Xzone

A tegnapi Zero Punctuation, No More Heroes.

Érdekes egy játék lehet ez... Otaku a főszereplő, és ahogy Yahtzee szavaiból kivettem ez is afféle "művészi játék", mint a Psychonauts, a Day of the Tentacle, vagy a Beyond Good and Evil (nagy kedvenceim mind :) ). WTB Wii.

Fubenalvo

Assasins Creedben a kezdő városban... vagy mittomén mi ez... ahol mindig az ősszakálú mester papol nekünk. Na annak az épültenek elméletben fel lehet mászni a tetejáre, mert kijelzi hogy van ott kilátó. De egyszerűen sehol nem tudok megkapaszkodni normálisan azon az épületen. Mindenhol magas várfal és nem tud hova ugrani/kapaszkodni. Nektem sikerült már?

Zen

http://www.gamestar.hu/a-demok-kora-lejart.html
Demo készítés időbe és pénzbe kerül?  :wtf:
A demok 90%-a amivel valaha játszottam adott játék átlag első két pályájából állt, aztán simán le lett vágva, max kaptunk egy üzenetet h a teljes változatban megy tovább.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Zen on 2008-04-15, 17:17:22
Demo készítés időbe és pénzbe kerül?  :wtf:
Látszik, hogy nem tanultál programozási technológiát és menedzselést... egy "még van egy év megjelenésig" játékhoz működő grafikát, működő gameplayt kell biztosítani, márpedig ami még egy évre (vagy akár 3-4 hónapra) van a megjelenéstől... az rohadtul nem feltétlenül van játszható állapotban. Ergo emberi erőforrást és időt kell biztosítani, hogy összehozzanak valamit. Ha erre plusz embert vesznek fel, az se nyerő... "giving manpower to a late project results more delay"
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Zen

Kiadnak egy demót adott játék megjelenése előtt egy hónappal. Ott a kész anyag, csak kivágják egy részét. Az miért egy évvel előbbre tervezés? Ráadásul a játékot mindenképp úgy kell csinálniuk h a megjelenés idejében grafika, stbstb ottlegyen. HA fejlesztenek grafikát, az a teljes játék miatt lesz, nem a demó kedvéért. Plussz ott vannak azok is, akik tojnak a grafikára.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fazék

Quote from: Zen on 2008-04-15, 17:17:22
http://www.gamestar.hu/a-demok-kora-lejart.html
Demo készítés időbe és pénzbe kerül?  :wtf:
A demok 90%-a amivel valaha játszottam adott játék átlag első két pályájából állt, aztán simán le lett vágva, max kaptunk egy üzenetet h a teljes változatban megy tovább.
pontosan hogyan gondoltad, hogy ez semmi munka? :)

egy demo az egy komoly marketingeszköz. ki kell választani egy olyan részét a játéknak, ami kellően vonzó (a kezdet általában megteszi, de nem mindig, van hogy olyan tartalmat raknak bele, ami a teljes játékban nincs is, mert nem akarnak semmit lelőni a teljesből, csak egy hangulatot akarnak megadni). ezután kicsit meg kell szerkeszteni az egészet, hogy igényes "demo külsőt" kapjon. ezután szépen terjeszteni kell. elküldeni a nevesebb újságoknak, satöbbi satöbbi.

és ez még csupán a sima laikus szemmel rátekintést jelenti, aki benne van, az vszleg még föl tudna fedni pár részletet, ami további pénzt és időt igénylő tényező. :)

Zen

Quote from: Fazék on 2008-04-15, 17:23:53
pontosan hogyan gondoltad, hogy ez semmi munka? :)

egy demo az egy komoly marketingeszköz. ki kell választani egy olyan részét a játéknak, ami kellően vonzó (a kezdet általában megteszi, de nem mindig, van hogy olyan tartalmat raknak bele, ami a teljes játékban nincs is, mert nem akarnak semmit lelőni a teljesből, csak egy hangulatot akarnak megadni). ezután kicsit meg kell szerkeszteni az egészet, hogy igényes "demo külsőt" kapjon. ezután szépen terjeszteni kell. elküldeni a nevesebb újságoknak, satöbbi satöbbi.

és ez még csupán a sima laikus szemmel rátekintést jelenti, aki benne van, az vszleg még föl tudna fedni pár részletet, ami további pénzt és időt igénylő tényező. :)
Van vmi abban amit mondasz , de pl a terjesztés meg van oldva a kiadó/játék honlapján levő DOWNLOAD DEMO gombocskával, és ebben valamennyire a reklám is benne van. +rajongók terjesztik a hírt, + newsletters. Van ingyé reklám bőven (szerintem)
A "teljes játékban nem levő"-re meg csak annyit mondok, h okkal írtam oda azt a 90%ot  :smile:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fazék

#1039
Quote from: Zen on 2008-04-15, 17:27:27de pl a terjesztés meg van oldva a kiadó/játék honlapján levő DOWNLOAD DEMO gombocskával, és ebben valamennyire a reklám is benne van. +rajongók terjesztik a hírt, + newsletters. Van ingyé reklám bőven (szerintem)
A "teljes játékban nem levő"-re meg csak annyit mondok, h okkal írtam oda azt a 90%ot  :smile:
a kiadó/játék honlapját meg megint ingyért és semmi idő alatt szerkesztik át a demo közzétételével természetesen, továbbá az igényelt extra sávszélterhelés is ingyen van, és persze vszleg egyetlen nevesebb újság sem kér pénzt, hogy az adott kiadó x játéka legyen a főoldalon napokig és ne y kiadó z játéka :)

nagyon sok kiadó/fejlesztő honlapján nincs is fönt a saját játékuk demo-ja, mert nincsenek olyan terhelésre fölkészülve, hanem tippre szerződésük van a demo-t közzétevő, folyamatosan elérhető erre specializálódott oldalakkal. :)

de persze ismétlem, ez mind csak tipp laikus szemmel, de úgy érzem lehet valóságtartalma.

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lt. Simoan Blarke

Fazék jól összefoglalta, igen.
Egyébként tévedsz, ha úgy gondolod, hogy
1. 1 hónappal kiadás előtt már csak ollózni kell a játékból (hahaha, van, hogy még a játék se működik, abból lesz a "patch 2 héttel megjelenés után", ami sajnos elég gyakori)
2. 1 hónappal kiadás előtt jelennek meg a demo-k :)
Mondjuk én reményeim szerint soha nem fogok kóderként dolgozni, de az említett programozástechnológia tárgy (amiből mellékesen 5x húztak meg minimális szarságok miatt, és ami miatt egy évet csúszok egyetemmel :D ) elég jó rálátást ad a szoftverfejlesztés folyamatára, szakaszainak humánerőforrásra való lebontására stb. (Egyébként a tárgy szlogenje: "A fejlesztési idő első 90%-ában használódik el az anyagi eszközök 90%-a, a maradék 90%-ában a másik 90%-a".)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Én

GameTrailers: Top Ten Worst Movie Games
A Total Recall és a Fight Club szívfájdalom számomra, az ET epic lulz, a többit nem kommentálom. (Azért a Back to the Future is megér egy herekirit...)

Lt. Simoan Blarke

Erről nekem a szintén GameTrailers-es Rambo játék-összefoglalók ugranak be, azon többet sírtam :D

Mindenesetre én továbbra is úgy gondolom, hogy a game->movie konverzió sokkal alacsonyabb efficiency%-kal dolgozik... :)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

#1044
Nektek mennyi volt a maximum sebzésetek a Baldur's Gate II-ben?
Sir Anomen-nek sikerült egy kicsit meglepnie engem :D
[spoiler]amúgy a sunray spell-el sikerült elérnem ezeket az értékeket vámpírok ellen :D[/spoiler]

Lt. Simoan Blarke

Őőő... van egy rész, ahol valami undorító 5000 körüli sebzést nyomat bele valaki valakibe (hogy az illető a bejátszásban tuti meghaljon)  :haha:
Össz-sebzésben egyébként nekem a saját kis harcos-papom volt a nyerő, 12 vámpírt magára húzott, és akkor sunray-ezett (neg plane prot persze rajtam volt). Az finom volt  :D
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-15, 23:50:33Össz-sebzésben egyébként nekem a saját kis harcos-papom volt a nyerő, 12 vámpírt magára húzott, és akkor sunray-ezett (neg plane prot persze rajtam volt). Az finom volt  :D
pontosan ugyanezt csinálta Anomen :D ez az a rész, mikor már véglegesen megyek kinyírni Bodhi-t és vagy 10-15 vámpír rámront abban a szobában. anomen-en és mazzy-n volt neg plane prot, bementek a szobába, köréjük gyűltek, anomen elsütötte a sunray-t. a küzdelem véget ért :D

amúgy ez a monk főhősöm az első részben ha ráköhintettek megpusztult, de itt a BG2-ben már 12-es szint környékétől kezd durva lenni, és így 23-as szinten már kvázi legyőzhetetlen.
jelenleg 89%-os magic res-e van, még rájön 24-es szinten 3%, és ha kezébe adok mondjuk egy Hindo's Doom +4-et, akkor megvan a 102% is akár (bár ilyenkor sajnos csak körönként 1x támad a 4 helyett...)

Lt. Simoan Blarke

magic res hasznos dolog, de van, ami ellen nem véd. mondjuk igaz, hogy kangaxx-ot jó monkkal bezúzni - HA sebezné. mert +4 vagy jobb fegyver kéne, és ADnD 2nd ED-ben nem kap a monk adamantite strike-ot :(
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

b*sszátok meg, nem akarom megint BG2 elé láncolni magam, ezt most miért kellett? :bruhuhu:

Fazék

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-16, 18:10:59
magic res hasznos dolog, de van, ami ellen nem véd. mondjuk igaz, hogy kangaxx-ot jó monkkal bezúzni - HA sebezné. mert +4 vagy jobb fegyver kéne, és ADnD 2nd ED-ben nem kap a monk adamantite strike-ot :(
kangaxx ellen a Daystar-ral nyomta + mivel a ToB fönt van így a védelmeinek a lekapása után, így 22-es szinten már a high level ability pool-ból szépen egy greater whirlwind strike-ot elsütöttem és máris volt Kangaxx nincs Kangaxx :D
amúgy ToB-ban 25-ös szinten már az ő ökle is +4-es fegyvernek minősül  :Kiraly: