Önarckép(csarnok)

Started by Baldy, 2004-01-31, 23:59:39

Previous topic - Next topic

Solid Snake


Én

[spoiler][/spoiler]

Fazék

Quote from: Én on 2010-05-09, 23:02:42
[spoiler][/spoiler]
nem jutott már sör neked, vagy hogy született ez a kép? :haha:

Nakedape

Quote from: Én on 2010-05-09, 23:02:42
[spoiler][/spoiler]
sztem bunkóság sajtos kiflibe fényképezőgépet rejteni
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

noriko

Szenzáció! Fotósunknak ritka paranormális jelenséget sikerült lencsevégre kapnia! Félig fej nélküli noriko  :P
"I wish I could, but I don't want to."

Kvikveg

Quote from: noriko on 2010-05-14, 13:08:06
Szenzáció! Fotósunknak ritka paranormális jelenséget sikerült lencsevégre kapnia! Félig fej nélküli noriko  :P
:lol:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

teraflare

#3966
[spoiler=Hell, it's about time!][/spoiler]
:haha:

Próféta

Wow  :cool:
Az ott a kezedben amúgy honnan van? Hogy mire szolgál, arra rájöttem.

Member

Ilyesmi fazon volt kiskundorozsmán a skizo-katona. :p

teraflare

Quote from: Próféta on 2010-05-23, 23:30:23
Wow  :cool:
Az ott a kezedben amúgy honnan van? Hogy mire szolgál, arra rájöttem.
http://aliens.humlak.cz/aliens/aliens_papirove_modely/bonus-starcraft2_gb.html innen töltöttem le a pdf-et kinyomtattam és összeraktam  :D (sajna csak fekete fehér volt a céges nyomtató :mad:)

Kvikveg

Quote from: teraflare on 2010-05-23, 23:39:34
Quote from: Próféta on 2010-05-23, 23:30:23
Wow  :cool:
Az ott a kezedben amúgy honnan van? Hogy mire szolgál, arra rájöttem.
http://aliens.humlak.cz/aliens/aliens_papirove_modely/bonus-starcraft2_gb.html innen töltöttem le a pdf-et kinyomtattam és összeraktam  :D (sajna csak fekete fehér volt a céges nyomtató :mad:)
:hail:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Nakedape

igen, má megint unatkoztam, igen má megint én

[spoiler][/spoiler]
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Moha

Quote from: Nakedape on 2010-06-07, 16:25:33
igen, má megint unatkoztam, igen má megint én

[spoiler][/spoiler]
Juj, de besárgultál! Irigykedsz valakire? :haha:


Próféta

Quote from: Solid Snake on 2010-06-13, 12:58:55
Dr. Rettenet - Nem hiszem el
Mivaaaan? Dr Horrible magyarul? Wow!  :cool:
(Viszont barátian megjegyezném: a műfordítás sajnos nem megy annyira jól, mint az ének, nem kéne erőltetni...)

Nakedape

Quote from: Próféta on 2010-06-13, 20:44:11
Quote from: Solid Snake on 2010-06-13, 12:58:55
Dr. Rettenet - Nem hiszem el
Mivaaaan? Dr Horrible magyarul? Wow!  :cool:
(Viszont barátian megjegyezném: a műfordítás sajnos nem megy annyira jól, mint az ének, nem kéne erőltetni...)
de az eltökéltsége pirospont!
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Kuroi Tenshi

Jigoku no shirokuro tenshi ;D

[spoiler=(bocs a rossz minőségért)]

[/spoiler]

[spoiler=ha a kép és a fenti utalás alapján még nem esne le]
http://www.superzone.hu/main.php?Esemeny_Id=MTQ2MRmVsYWRhdD1NdXRhdF9BbGFwJkF6b249NzcwMDU0MjExO
lustábbak kedvéért

[/spoiler]

Nakedape

cool ruha, motorképet (van már nem?), hogy lássam hogy megy-e hozzá.
én eszt szereztem ami bicajozáshoz is jó  :lazza:
[spoiler][/spoiler]
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Moha

Domi, ez az összeállítás meg a kép beállítása... király!  :Kiraly:

Nakedape

bocs Fazék... :smile:
[spoiler][/spoiler]
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Darkstar

小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Nakedape

ez a beugrás azért epic, mert ez volt a tematikája későbbiekben a legénybúcsúnak  :muhahah:
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

Kuroi Tenshi

[spoiler=:3]

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1640491-4044192-15-0-1

(bocs a vízjeles képért, még nincs közös képünk)

Izgalmas hét volt.
Hétfőn hoztam haza Jászberényből.
Ebben az országban divat lett az útfelújítás, féloldalassávlezárás,
sárfelhordás? Egymást érték a szűkítések és a felmart aszfaltú
szakaszok -- a gép futóműve még mindig kicsit pályás beállítású
(tehát kemény), így elég rodeós volt. Bp-en meg egy útelterelés
tök megkavart, többször tévedtem el Pest számomra teljesen
ismeretlen, kitáblázatlan külső DK-i részein, mire beértem a
mhelyemre (Jászberény - Bp táv az összes útmunkálat miatti
sebességkorlátozásával volt 1,25h, és kb ugyanennyit kavarogtam
Bp-en is...) -- de még a megbeszélt időpont előtt visszaértem.
Mhelyről hazafelé már kicsit szenvedősebb volt, odafelé a rodeóban
elfáradtam, fájt hátam és kezem; aztán itt a belső udvar felé
vezető párcentis padkán áttolni a kétszáz kilós motort, miközben
az ajtót centizem (tükrök csak felhajtva fértek be), na az se ment
elsőre ;D

Csütörtökön vele mentem dolgozni, beöltözéssel és udvarból való
kiszenvedéssel sajnos kicsit lassabb, mint a bkv (táv kb 85-90%-a
metró, az meg tényleg jó gyors), viszont élvezetesebb.
Mivel az előző szett közepén már nem is volt profilmélység, gyorsan
rakatnom kellett rá gummákat, nem olcsó mulatság... evvan.

Péntek délelőtt elmentem kirándulni, néhány ismerőssel egy világ
végi tanyán találkozni. Kicsit nagyobb kirándulás lett, mint terveztem,
f12-es indulás után a hazai nem-autópálya utak és főleg mellékutak
kitáblázottságának köszönhetően, óriási eltévedésekkel és varga-
betűkkel csak ~16h-ra érkeztem meg (igaz volt benne pár megállás)...
kicsit elfáradtan, elég leizzadva... iszonyat kátyútenger utakon,
néhol már földúton (evvel a géppel és főleg ennek a pályás futómű-
beállításával, hát...), néhol pedig olyan vízátfolyás hagyta sóder-
vagy homoksávokkal kanyarokban, hogy még alaposan visszaváltva,
kis sebességgel is éreztem, hogy nyomja el a kereket... szóval az
út leizzasztott, de én is meglepődtem, hogy ugyan a tenyerem
most is kezdett színesedni, mégis jobban bírtam, és utána mégse
kékült-zöldült-lilult a kezem másnapra, és a hátam se fájt.
A fülem viszont jól eldugult. Valami iszonyatos a szélzaj. A szél-
nyomás is meglepő, de a szélzaj száz felett már kezd durvulni,
150 körül/felett már annyira süvölt, hogy legközelebb már fül-
dugóval megyek, pedig metálkoncertek első soraiban edződtem.
Tényleg iszonyatos, még a plexi mögé bebújva se hallani mást,
még a motor erőteljes hangját sem.

A visszafelé út már lazább volt, csak az 1-es út teli van előzni
tilos szakaszokkal, besötétedve mindenki refit kapcsolt, így külön
élvezet volt vakon az úthibákat kerülgetni, meg az M1/M7 részen
torlódás volt, így megint lassabban értem vissza, mint terveztem;
de legalább egy jót motoroztam, és ismerkedtem a géppel :)
[/spoiler]

Nakedape

Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-08-22, 22:58:21
[spoiler=:3]

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1640491-4044192-15-0-1

(bocs a vízjeles képért, még nincs közös képünk)

Izgalmas hét volt.
Hétfőn hoztam haza Jászberényből.
Ebben az országban divat lett az útfelújítás, féloldalassávlezárás,
sárfelhordás? Egymást érték a szűkítések és a felmart aszfaltú
szakaszok -- a gép futóműve még mindig kicsit pályás beállítású
(tehát kemény), így elég rodeós volt. Bp-en meg egy útelterelés
tök megkavart, többször tévedtem el Pest számomra teljesen
ismeretlen, kitáblázatlan külső DK-i részein, mire beértem a
mhelyemre (Jászberény - Bp táv az összes útmunkálat miatti
sebességkorlátozásával volt 1,25h, és kb ugyanennyit kavarogtam
Bp-en is...) -- de még a megbeszélt időpont előtt visszaértem.
Mhelyről hazafelé már kicsit szenvedősebb volt, odafelé a rodeóban
elfáradtam, fájt hátam és kezem; aztán itt a belső udvar felé
vezető párcentis padkán áttolni a kétszáz kilós motort, miközben
az ajtót centizem (tükrök csak felhajtva fértek be), na az se ment
elsőre ;D

Csütörtökön vele mentem dolgozni, beöltözéssel és udvarból való
kiszenvedéssel sajnos kicsit lassabb, mint a bkv (táv kb 85-90%-a
metró, az meg tényleg jó gyors), viszont élvezetesebb.
Mivel az előző szett közepén már nem is volt profilmélység, gyorsan
rakatnom kellett rá gummákat, nem olcsó mulatság... evvan.

Péntek délelőtt elmentem kirándulni, néhány ismerőssel egy világ
végi tanyán találkozni. Kicsit nagyobb kirándulás lett, mint terveztem,
f12-es indulás után a hazai nem-autópálya utak és főleg mellékutak
kitáblázottságának köszönhetően, óriási eltévedésekkel és varga-
betűkkel csak ~16h-ra érkeztem meg (igaz volt benne pár megállás)...
kicsit elfáradtan, elég leizzadva... iszonyat kátyútenger utakon,
néhol már földúton (evvel a géppel és főleg ennek a pályás futómű-
beállításával, hát...), néhol pedig olyan vízátfolyás hagyta sóder-
vagy homoksávokkal kanyarokban, hogy még alaposan visszaváltva,
kis sebességgel is éreztem, hogy nyomja el a kereket... szóval az
út leizzasztott, de én is meglepődtem, hogy ugyan a tenyerem
most is kezdett színesedni, mégis jobban bírtam, és utána mégse
kékült-zöldült-lilult a kezem másnapra, és a hátam se fájt.
A fülem viszont jól eldugult. Valami iszonyatos a szélzaj. A szél-
nyomás is meglepő, de a szélzaj száz felett már kezd durvulni,
150 körül/felett már annyira süvölt, hogy legközelebb már fül-
dugóval megyek, pedig metálkoncertek első soraiban edződtem.
Tényleg iszonyatos, még a plexi mögé bebújva se hallani mást,
még a motor erőteljes hangját sem.

A visszafelé út már lazább volt, csak az 1-es út teli van előzni
tilos szakaszokkal, besötétedve mindenki refit kapcsolt, így külön
élvezet volt vakon az úthibákat kerülgetni, meg az M1/M7 részen
torlódás volt, így megint lassabban értem vissza, mint terveztem;
de legalább egy jót motoroztam, és ismerkedtem a géppel :)
[/spoiler]
legalább nem tél van, meg nem is estél :)
nem vagyok motor ismerő, de szépnek néz ki, persze nem chopper, és lépcsőn se lehet vele ezek szerint felszaladni, mint a puchommal :)
az öltözésest ismerem, télen nekem is sok idö, nem is nagyon tekerek télen
Nothing About Culture Makes Sense Except in the Light of Evolution

.Attila

Szép, jó szórakozást majd vele :)

Makos

Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-08-22, 22:58:21
[spoiler=:3]

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1640491-4044192-15-0-1

(bocs a vízjeles képért, még nincs közös képünk)

Izgalmas hét volt.
Hétfőn hoztam haza Jászberényből.
Ebben az országban divat lett az útfelújítás, féloldalassávlezárás,
sárfelhordás? Egymást érték a szűkítések és a felmart aszfaltú
szakaszok -- a gép futóműve még mindig kicsit pályás beállítású
(tehát kemény), így elég rodeós volt. Bp-en meg egy útelterelés
tök megkavart, többször tévedtem el Pest számomra teljesen
ismeretlen, kitáblázatlan külső DK-i részein, mire beértem a
mhelyemre (Jászberény - Bp táv az összes útmunkálat miatti
sebességkorlátozásával volt 1,25h, és kb ugyanennyit kavarogtam
Bp-en is...) -- de még a megbeszélt időpont előtt visszaértem.
Mhelyről hazafelé már kicsit szenvedősebb volt, odafelé a rodeóban
elfáradtam, fájt hátam és kezem; aztán itt a belső udvar felé
vezető párcentis padkán áttolni a kétszáz kilós motort, miközben
az ajtót centizem (tükrök csak felhajtva fértek be), na az se ment
elsőre ;D

Csütörtökön vele mentem dolgozni, beöltözéssel és udvarból való
kiszenvedéssel sajnos kicsit lassabb, mint a bkv (táv kb 85-90%-a
metró, az meg tényleg jó gyors), viszont élvezetesebb.
Mivel az előző szett közepén már nem is volt profilmélység, gyorsan
rakatnom kellett rá gummákat, nem olcsó mulatság... evvan.

Péntek délelőtt elmentem kirándulni, néhány ismerőssel egy világ
végi tanyán találkozni. Kicsit nagyobb kirándulás lett, mint terveztem,
f12-es indulás után a hazai nem-autópálya utak és főleg mellékutak
kitáblázottságának köszönhetően, óriási eltévedésekkel és varga-
betűkkel csak ~16h-ra érkeztem meg (igaz volt benne pár megállás)...
kicsit elfáradtan, elég leizzadva... iszonyat kátyútenger utakon,
néhol már földúton (evvel a géppel és főleg ennek a pályás futómű-
beállításával, hát...), néhol pedig olyan vízátfolyás hagyta sóder-
vagy homoksávokkal kanyarokban, hogy még alaposan visszaváltva,
kis sebességgel is éreztem, hogy nyomja el a kereket... szóval az
út leizzasztott, de én is meglepődtem, hogy ugyan a tenyerem
most is kezdett színesedni, mégis jobban bírtam, és utána mégse
kékült-zöldült-lilult a kezem másnapra, és a hátam se fájt.
A fülem viszont jól eldugult. Valami iszonyatos a szélzaj. A szél-
nyomás is meglepő, de a szélzaj száz felett már kezd durvulni,
150 körül/felett már annyira süvölt, hogy legközelebb már fül-
dugóval megyek, pedig metálkoncertek első soraiban edződtem.
Tényleg iszonyatos, még a plexi mögé bebújva se hallani mást,
még a motor erőteljes hangját sem.

A visszafelé út már lazább volt, csak az 1-es út teli van előzni
tilos szakaszokkal, besötétedve mindenki refit kapcsolt, így külön
élvezet volt vakon az úthibákat kerülgetni, meg az M1/M7 részen
torlódás volt, így megint lassabban értem vissza, mint terveztem;
de legalább egy jót motoroztam, és ismerkedtem a géppel :)
[/spoiler]
:cool: :cool: :cool:


Acchan

Én sem értek a motorokhoz, de nagyon jól néz ki.  :jee:

"Ebben az országban divat lett az útfelújítás..." ...csigatempóban.  ^^"

Próféta

Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-08-22, 22:58:21
besötétedve mindenki refit kapcsolt, így külön
élvezet volt vakon az úthibákat kerülgetni
Ha megnyugtat, ez autóval is így van.

Kuroi Tenshi

#3989
 :merci:

Valójában én is azért választottam, mert szép  ^^"
Na jó, ez nem a teljes valóság: a japán sportmotorok egy
jó ideje annyira közel vannak (kivéve az e generáció utáni
kawák, amikor 599 helyett 636 ccm lett és megkapták a
nyers és durva jelzőket -- ami a motor karakterét jellemezte,
az anyagminőség még mindig az egyik, ha nem a legjobb volt,
amit az árcédula is tükröz/ött), hogy egy-egy évjáratból a
megvoltak a nekem legjobban tetszők, és akkor azoknak
néztem utána és azokat kerestem (szóval 2000-02 ez,
03-06 CBR600RR, 06-08 GSXR600; utóbbiak sajnos az újabb
évjárat miatt drágábbak is).  Ennek még karakteres feje van;
a későbbieknél a fejidom aljáról a közepére költözött a
légbeömlő, ami annyira nekem nem jön be; s ez sajnos utóbb
átterjedt a Yamahára és Hondára is.

Quote from: Acchan on 2010-08-22, 23:39:48
"Ebben az országban divat lett az útfelújítás..." ...csigatempóban.  ^^"

Hja, úgy tűnik, csak azon a szakaszon -- pedig amerre
pénteken mentem, ott még jobban ráfért volna az útra.
De azért a 30/40-es táblákat előszeretettel hagyták kinn
a már befejezett részeken is.
De ma is volt egy ilyen rész, 1-es főút, enyhe jobb
kanyar, majd félig fák mögé rejtve egy indokolatlan 60-as
tábla. Az út túloldalán a félreálló/megállóban egy kocsi,
mellette néhány fényvisszaverő mellényes alak, 99%,
hogy rendőrök, radarral. A táblát esélytelen volt időben
meglátni a fák miatt, s a megengedett 110 helyett 60-ra
lassítani, szóval ez a "van sapka, nincs sapka" szopatás
volt. Na most kifejezetten örültem, hogy nekem csak
hátul van rendszámom  :__devil:

Quote from: Próféta on 2010-08-22, 23:44:07
Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-08-22, 22:58:21
besötétedve mindenki refit kapcsolt, így külön
élvezet volt vakon az úthibákat kerülgetni
Ha megnyugtat, ez autóval is így van.

Hidd el, egy motornál ez hatványozottan jelentkezik.
Csak két kerékkel vagy az úton, s az egész labilis,
sokkal könnyebben megdobja egy csúnyább úthiba.