Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Draconire

#3060
Supreme Commander

Elég nagy elvárásokkal ültem le elé, és aztán nem tudtam felállni. :D

Az alaphelyzet leegyszerüsítve: távoli jövő, 3 frakció az embereken belül, mindnek más az amivel lő :D (A régi rendszert fenntartani akarók főként ágyúkra alapoznak, a két lázadó csoport meg lézerre illetve valami plazma-szerű fegyverre, de a lázadókkal nem játszottam, és csak azt mondom amit látok.)

Egyszerűen zseniális az, ahogy a játék a hatalmas csatákat kezeli:
-az irányítás egyszerű és gyorsan megtanulható, könnyen lehet több százas nagyságrendű seregeket legyártani és irányítani is
   -mindezt úgy, hogy gyakorlatilag a jól megszokott bázisépítgetős rendszer az alapja az egésznek, és végülis semmi forradalmi nincs benne.
-az egységek automatikusan alakzatba rendeződnek, mégpedig rendeltetésüknek megfelelően
-ha egy őrjáratra utasítot repülő éppen kifogyna az üzemanyagból, vagy súlyosan megsérül, magától visszavonul és megjavíttatja magát az erre való épületben, majd visszatér feladatához
-gyakorlatilag minden parancsot  lánc-szerűen is kiadhatunk, aminek az az eredménye, hogy egy gyártó egységnek akár azt is megadhatjuk, hogy építsen  valamilyen épületet, utána javítsa meg a mellette lévő tankot, aztán mozogjon a térkép másik végébe, ott építsen egy radarállomást, majd visszatérve a bázisra segítsen egy gyárat, hogy gyorsabban készüljenek az egységek
-ha kizoomolunk akkor a térkép átváltozik egyfajta taktikai kezelőfelületté ahol az egységeket/épületeket/nyersanyag lelőhelyeket/lövedékeket(!) szimbólumok jelzik, így könnyedén átlátható és irányítható szinte minden

A csaták realitása is megérdemel egy-két elismerést:
-minden lövedék eltalálhat mindent -ezt úgy kell elképzelni, hogy egy éppen landoló vadászgépet akár egy egyszerű tank is szét tud lőni, ha véletlenül a tűzvonalába kerül
-az egységek nem a "kő-papír-olló" elvén működnek -van olyan ami egyszerűen minden ellen jó
   -legegyszerűbb példa erre egy romboló osztályú csatahalyó -képes torpedókat semlegesíteni, és ő maga is előszeretettel használja őket, vannak
messzehordó ágyúi, és még a légi egységek ellen is vannak lövegei
-az egységek képesek látatlanba is lőni, csak a radarra/szonárra alapozva

A grafika gyönyörű, viszont meg is van az ára: egy erőmű kéne hozzá, ami nekem nincs, így csak szaggatások mellet tudok vele játszani :/ (jól jellemzi a játékélményt, hogy még így is hajlandó vagyok délutánokat játszani vele XD) (gépem: X800XT PE 256 MB RAM vid. kártya, 1 GB RAM, AMD Athlon 3200+ proc.)
A hangok tökéletesek, a zene pedig szép, valószínűleg valahogy be is szerzem majd. :)

Végszó: végre egy játék ahol hatalmas csatákat lehet földön-vízen-levegőben egyaránt vívni, úgy hogy nem fajul totális káoszba a dolog. 10/10

Pr3d4k1ng

A gamestar is nagyon dicsérte ezt a gamet.
Láttam képeket ahol kb 10emelet magas mechak voltak,gondolom azok minden ellen jók :D . Azt akarom még tudni,hogy itt egységet(Sc, War3)  gyártasz le vagy osztagokat gyártasz le (pl: Rome:Total war,Lort:BfE , W40:DoW/DC)

Thrall:
:tezsvir:
Emlitésre méltó, még az is ,hogy miden társadnak van egy személyisége, 07 a kegyetlen , 62 piroméniás + nagyon jó beszolási vannak.
62: Valaki azt mondta, hogy tökéletes vagyok!
07: Akkor már ketten vagytok.

:lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Draconire

Quote from: Predaking on 2007-02-21, 19:47:52
A gamestar is nagyon dicsérte ezt a gamet.
Láttam képeket ahol kb 10emelet magas mechak voltak,gondolom azok minden ellen jók :D . Azt akarom még tudni,hogy itt egységet(Sc, War3)  gyártasz le vagy osztagokat gyártasz le (pl: Rome:Total war,Lort:BfE , W40:DoW/DC)

Egységeket, csak hatalmas mennyiségben. :D
Szóval hiába a sok egység, egyenként is tudod őket irányítani, ami sok esetben jól jön.

Zsiga

Quote from: Gmer on 2007-02-21, 19:08:52
Supreme Commander

Elég nagy elvárásokkal ültem le elé, és aztán nem tudtam felállni. :D

Az alaphelyzet leegyszerüsítve: távoli jövő, 3 frakció az embereken belül, mindnek más az amivel lő :D (A régi rendszert fenntartani akarók főként ágyúkra alapoznak, a két lázadó csoport meg lézerre illetve valami plazma-szerű fegyverre, de a lázadókkal nem játszottam, és csak azt mondom amit látok.)

Egyszerűen zseniális az, ahogy a játék a hatalmas csatákat kezeli:
-az irányítás egyszerű és gyorsan megtanulható, könnyen lehet több százas nagyságrendű seregeket legyártani és irányítani is
   -mindezt úgy, hogy gyakorlatilag a jól megszokott bázisépítgetős rendszer az alapja az egésznek, és végülis semmi forradalmi nincs benne.
-az egységek automatikusan alakzatba rendeződnek, mégpedig rendeltetésüknek megfelelően
-ha egy őrjáratra utasítot repülő éppen kifogyna az üzemanyagból, vagy súlyosan megsérül, magától visszavonul és megjavíttatja magát az erre való épületben, majd visszatér feladatához
-gyakorlatilag minden parancsot  lánc-szerűen is kiadhatunk, aminek az az eredménye, hogy egy gyártó egységnek akár azt is megadhatjuk, hogy építsen  valamilyen épületet, utána javítsa meg a mellette lévő tankot, aztán mozogjon a térkép másik végébe, ott építsen egy radarállomást, majd visszatérve a bázisra segítsen egy gyárat, hogy gyorsabban készüljenek az egységek
-ha kizoomolunk akkor a térkép átváltozik egyfajta taktikai kezelőfelületté ahol az egységeket/épületeket/nyersanyag lelőhelyeket/lövedékeket(!) szimbólumok jelzik, így könnyedén átlátható és irányítható szinte minden

A csaták realitása is megérdemel egy-két elismerést:
-minden lövedék eltalálhat mindent -ezt úgy kell elképzelni, hogy egy éppen landoló vadászgépet akár egy egyszerű tank is szét tud lőni, ha véletlenül a tűzvonalába kerül
-az egységek nem a "kő-papír-olló" elvén működnek -van olyan ami egyszerűen minden ellen jó
   -legegyszerűbb példa erre egy romboló osztályú csatahalyó -képes torpedókat semlegesíteni, és ő maga is előszeretettel használja őket, vannak
messzehordó ágyúi, és még a légi egységek ellen is vannak lövegei
-az egységek képesek látatlanba is lőni, csak a radarra/szonárra alapozva

A grafika gyönyörű, viszont meg is van az ára: egy erőmű kéne hozzá, ami nekem nincs, így csak szaggatások mellet tudok vele játszani :/ (jól jellemzi a játékélményt, hogy még így is hajlandó vagyok délutánokat játszani vele XD) (gépem: X800XT PE 256 MB RAM vid. kártya, 1 GB RAM, AMD Athlon 3200+ proc.)
A hangok tökéletesek, a zene pedig szép, valószínűleg valahogy be is szerzem majd. :)

Végszó: végre egy játék ahol hatalmas csatákat lehet földön-vízen-levegőben egyaránt vívni, úgy hogy nem fajul totális káoszba a dolog. 10/10
Elég lett volna annyit mondanod hogy ugyanazok csinálták mint a Total Annihilation-t. :)

Darkstar

Quote from: Zsiga on 2007-02-21, 20:14:08
Elég lett volna annyit mondanod hogy ugyanazok csinálták mint a Total Annihilation-t. :)
Az azon kevés játékok egyike, amik megvannak eredetiben. :D
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Draconire

Quote from: Zsiga on 2007-02-21, 20:14:08
Elég lett volna annyit mondanod hogy ugyanazok csinálták mint a Total Annihilation-t. :)
Hát most na, mondjuk úgy, hogy ki kellet írnom magamból. :P
De igazad van :smile:

Zsiga

Quote from: Darkstar on 2007-02-21, 20:16:16
Quote from: Zsiga on 2007-02-21, 20:14:08
Elég lett volna annyit mondanod hogy ugyanazok csinálták mint a Total Annihilation-t. :)
Az azon kevés játékok egyike, amik megvannak eredetiben. :D
Nekem is megvan. :D

Egyébként jól látom, tényleg 62xx MB az iso? Vagyis vehetek DL DVD-t ha ki akarom írni? Fasza.  :uzi:

Pr3d4k1ng

Quote from: Darkstar on 2007-02-21, 20:16:16
Quote from: Zsiga on 2007-02-21, 20:14:08
Elég lett volna annyit mondanod hogy ugyanazok csinálták mint a Total Annihilation-t. :)
Az azon kevés játékok egyike, amik megvannak eredetiben. :D
Az nekem is meg van valahol szobámban de nem nagyon játszottam vele.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

chilip

nekem is megvan  :D (adták a régi PC Guruhoz anno  :szemuveges: ) most szedem a gamét 750 Kb/s-el, 2 és fél óra még a drága

Bishop

http://sco.gpotato.com/
mmorpg és Arcade űrhajós keveréke,nagyon jó játék,szép graf és hang,magával hordozza mind két kategória előnyeit
talán az egyetlen hátrány hogy a helyek ahol vadászni lehet korlátozottak és egy kapun keresztül lehet csak pályát, várost, világot váltani
4 kaszt(űrhajó) van mint ahogy egy rpg-be általába van egy harcos tipus egy varázsló(buff) egy bérgyilkos(sniper) és még egy arról nem sokat tudok
ami még tetszik hogy alap fegyverzet is folyamatosan változik,a skillek mellékesek,lehet még a hajó szinét is változtatni de nem lehet nagyon csak alap szineket
nekem nagyon tetszik 9/10

Alkyra

Ez egy h-game, de a többséggel ellentétben itt a sztorin van a hangsúly.Ezért is kezdtem el vele játszani. :jee:
Nem mondok el a semmit a történetből, de azt kijelenthetem, hogy nem bántam meg, hogy végigvittem.^^
Egyet sajnálok: A végén nem derül ki, hogy ki-ki mi történt miután elvégezték a sulit. Mind külön mentek s soha többet nem találkoztak? Vagy egy suliba mentek s tovább folytatták az őrültségeiket?^^

Most épp Marumo endingre hajtok, mert ahogy ő mondaná tiszta "mystery" s vonz a kíváncsiság.^^
A legvégén meg Moe-Moe endiget is gyorsan megcsinálom s megnézem a special endingeket...hátha abból kiderül vlm extra még.^^
Tetszett a játék s hiányozni fog. Esetleg ismer valaki ehhez hasonló h-gamet még? :__devil:(sztori előbbre van mint a h- lásd Figure of Happiness még)

8.5/10

Dreamcleaver

#3071
Supreme Commander: Még mindig a Starcraft a király.

A játél jó is lehetett volna. Sokféle és kiegyensúlyozott egységek (föld, víz, levegő), jó kezelőfelület, 3 játszható oldal (mindnek van egy sp kampánya is), csini videóbejátszások. DE! Gyakorlatilag semmi újdonság. Azzal akartak elkápráztatni minket, hogy baromi nagy létszámú seregeket gyárthatunk. Ez két dolgot eredményezett. Szaggatást (még erős gépeken is). Élvezhetetlen csatákat. Mi a jó abban, hogy gyakorlatilag a unitokból semmit sem látok, mert folyton messziról kell bámulnom őket, ha át akarom látni a csatát. Normál távolságból a legtöbb unit lövéstávolsága kívül esik a látószögön, szal kilőnek a kipernyőről, vagy őket lövik a képernyőn kívülről. Vagy ez, vagy hangyacsata. Ja van takitkai térkép is, ahol ikonokat klikkelgethetek. Yay! -_- A nagyobb unitlétszám meg a szaggatáson kívül semmit sem tesz hozzá a játékélményhez. Egy 300-as unitcappel ugyanazt meg lehetett volna csinálni, mint egy 1000-sel, csak max nem 200 tankkal rohamozok, hanem csak 50-nel. Mondjuk multiban lehet limitálni 250-re az oldalankénti egységszámot, szal ott még normális. Az engine sem a legjobb. A grafikai egyáltalán nem vág oda, nem gyönyörű, elmegy, de mivel állandóan messziről kell bámulni az egységeket gyak tök mindegy.

w8ing 4 C&C 3.

Resident Evil 4 (Biohazard 4) PC:

Hát maga a PC port iszonyú gagyi. Gyak kihagyták a játékből a shadereket és a lightingot, amit a sötét horror atmoszfére erősen megsínylet. Szerencsére jön a patch a capcomtól, csak nem tudni mikor. Maga a játék iszonyat jó, de kell hozzá egy gamepad. A történet eléggé izgalamas, hogy a végéig fenntartsa az érdeklődést. Az irányítás eléggé konzolos, meg kell szokni. Sok PC-s panaszkodott, hogy nem lehet egérrel célozni. Nyivákol is a sok noob a fórumokon, meg töltik le a nem official mouse patcheket, csak épp azt nem veszik észre, hogy az egész játékmenet úgy lett kitalálva, hogy gamepad/keyboard célzással is lazán el lehet lenni (sztem még így is picit könnyű a játék alapfokon). Sok érdekes boss-fight is van a játékban, sok érdekes mellékszereplő, sok fegyver, sok kinyitható titkos cucc (extra pályák, extra ruhák stb). Ja és persze itt van Ada Wong is, aki baromira szexi.  :jee: Egy normális patchel az év egyik legjobb PC játéka lehet a game, így csak szimplán jó.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 18:43:44
Szaggatást (még erős gépeken is).
define "erős"

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 18:43:44
Mi a jó abban, hogy gyakorlatilag a unitokból semmit sem látok, mert folyton messziról kell bámulnom őket, ha át akarom látni a csatát. Normál távolságból a legtöbb unit lövéstávolsága kívül esik a látószögön, szal kilőnek a kipernyőről, vagy őket lövik a képernyőn kívülről.
Nem értem hogy mi a bajod azzal, hogy egy győzelemhez át kell látnod globálisan az egész csatát (kb mint a valóságban). Kiadod a parancsokat, hogy ki mit lőjön, merre menjen, stb. majd ráközelítesz és nézed, ahogy folyik a csata.
Meg végülis teljesen reális lenne ha pl a tüzérség 100m-re tudna ellőni ::)

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 18:43:44
A nagyobb unitlétszám meg a szaggatáson kívül semmit sem tesz hozzá a játékélményhez. Egy 300-as unitcappel ugyanazt meg lehetett volna csinálni, mint egy 1000-sel, csak max nem 200 tankkal rohamozok, hanem csak 50-nel.

Sőt vegyünk egy tankot, rakjunk egy kis 10-est a sarkába, és onnantól az hivatalosan is 10 tank lesz...
Szerintem nagyon is jó, hogy ilyen méretű csatákat lehet levezetni. Ez egy ilyen játék, erre csinálták. A szaggatást meg akkor hozd fel ha egy komolyabb géped van, újgenerációs vidkártyával meg egyéb extrákkal, és úgy sem megy. Mert imho az teljesen normális, ha egy játékot nem 2-3 évvel korábbi gépekre írnak.

A grafikát meg továbbra is szépnek tartom, bár ez attól függ ki mit vár el, nekem tetszenek a robbanások, a lövedékek, és minden ilyen effekt benne.

Dreamcleaver

#3073
Erős gép  mondjuk egy 3ghz dual core p4, 2 giga rammal és egy 8800GTX. Ezen is szaggat nagyobb csatákban.

Nyílván a messzire vívő lövegek az más tészta. ezek minden normális RTS-ben kilőnek a képernyőről.
Mit értesz az alatt, hogy kijelölöd merre támadjanak és nézed? Ez így  :lol: baromi nagy taktika ám. Beleklikkelsz az ellenfél seregeinek közepébe azt nézed. :rolleyes:
A harmadik érved meg no comment. Kukacoskodni én is tudok.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

#3074
Nálam egy erős gép az 2 vidkártya, egy 4000+Mhz-es processzor, a RAM stimmel fajtájától függően. Legalábbis azt vettem észre, hogy ez lassan kezd szükségessé válni. (nem mintha nagyon örülnék neki)

Egy tanknak se kéne kb a saját hosszának az 5-6X-osáig ellőnie. Persze ezt teljesen valósághűen nehéz lenne megcsinálni, legalábbis úgy, hogy élvezhető is maradjon, de itt egy fokkal reálisabban van megoldva mint a legtöbb rts-ben.

Az talán nem taktika, ha fontossági sorrendben megadom, hogy melyik őrtornyot lőjék ki, vagy hogy milyen útvonalon kerülje meg egy csapat az ellenfelet, stb...?

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 19:25:38
A harmadik érved meg no comment. Kukacoskodni én is tudok.
Ok, akkor mit tudsz mondani a "Szerintem nagyon is jó, hogy ilyen méretű csatákat lehet levezetni. Ez egy ilyen játék, erre csinálták."-ra? Mert ez nem kukacoskodás.

Dreamcleaver

#3075
Lehet, hogy egy fokkal reálisabb, de rontja is a játékmenetet, mert folyton ki-be kell zoomolgatni.

Asszem az első mondatomban az eredeti posztban felsoroltam a játék pozitívumait. Köztük volt az kezelhetőség is. Valóban, hogy a shift-klikkek szinte minden parancsnál sorokat állíthatunk fel (építkezés, támadás stb) jó ötlet. A msáik, hogy a jobb-klikk parancs célponttól függően változik (ellenfélen támad, elfoglal, baráton kisegít, javít.). Kb ez a két igazán jó újítás van a játékban.

Azt hogy felesleges és semmit sem, ad a játékélményhez. Mikor ezer unitot irányítasz, akkor sem egyesével adsz nekik parancsokat, hanem csoportokban. És sztem, hogy most 200 tankkal támadsz, miközbe hátulról 100 löveg támogat, és közben 100 bombázó szórja az áldást semmiben sem különbözi kattól élményben, hogyha ugyanezt csinálja, 50 tank, 25 löveg és 25 bombázó. Márcsak azért sem, mert az egészből nem sokat látsz.

A konfig amit említettél meg  :lol: kiszámoltad kb mennyibe kerülne? Mindezt egy középszintű RTS-ért. Azért ilyen konfig még nem kell.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

Ahhh akkor már látom hogy mi itt a probléma ^^"

Én mindig is a minnél nagyobb, minnél monumentálisabb csatákat szerettem, és ritka az olyan játék ami ezt normálisan kezeli is. A SC pedig gyakorlatilag erre lett kitalálva. És igen, én azt a részét is élvezem, hogy csak ikonokat látok, főleg mert tudom, hogy bármikor megcsodálhatom közelről is, ahogy a seregek összecsapnak. Szóval nekem igenis van különbség élményben. :P

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 20:54:30
A konfig amit említettél meg  :lol: kiszámoltad kb mennyibe kerülne? Mindezt egy középszintű RTS-ért. Azért ilyen konfig még nem kell.
250-300e kb? Nem tudom pontosan, csak tipp, és lusta vagyok utánanézni, de mindig is ilyen árban voltak a "felsőkategóriás" gépek. (már amenynire én figyelem az árakat)
A középszintű RTS meg megint csak nézőpont kérdése.  :smile:

Dreamcleaver

Nekem az az ideális ha a unit cap és a unitok változatossága, taktikai lehetőségei arányban vannak. Szóval úgy legyen megállapítva a unit cap, hogy különböző harci taktikákat végre tudjak hajtani vele, ne fogyak ki a helyből Ha akarom indíthassak full frontos offenzívát, ha akarom megoszthassam az erőmet egy erős védelem (ezt kisegítendendő a különböző őrtornyok, falak, aknák stb) és egy támadó/fosztogaó erő között, vagy esetleg több fronton indíthassak egyszerre elterelő manővereket, míg egy váratlan ékkel mérek végső csapást stb. A Supreme Commandernél az a bajom, hogy a hatalamas unit capje ezt már rég túl lépte, sztem teljesen fölöslegesen szaggatja be a játékot (pláne, hogy minden lövedék pályáját külön számoljaa game). Harmad ekkora cappel ugyanazok a taktikai lehetőségek állnának a játékos rendelkezésére, max egy unitnak több hp-ja lenne, vagy nagyobbat sebezne. (pl a tech 1-es subot 1-2 torpedóval leszedik. tudom mit mondanál: de jó! reális! ^^).

De igazad van, mindenkinek más tetszik. De én ugye csak a saját igényeim alapján tudok megítélni egy játékot.

Mellesleg Gmer,hamár így belemrültél a játékba megtudnád mondani, hogy az experimental egységel terén különböznek az oldalak? Csak mert nekem nagyon úgy tünt, hogya különböző oldalak gyakorlatilag egymás klónjai,  csak máshogy néznek ki az egységek.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Draconire

#3078
Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 21:40:31
De igazad van, mindenkinek más tetszik. De én ugye csak a saját igényeim alapján tudok megítélni egy játékot.
Örülök, hogy ebben egyetértünk. :smile:

Quote from: Dreamcleaver on 2007-02-24, 21:40:31
Mellesleg Gmer,hamár így belemrültél a játékba megtudnád mondani, hogy az experimental egységel terén különböznek az oldalak? Csak mert nekem nagyon úgy tünt, hogya különböző oldalak gyakorlatilag egymás klónjai,  csak máshogy néznek ki az egységek.
Hát amit eddig láttam, az a fegyverzet ami leginkább különbözik. Most vagyok a Cybren-ekkel vagy kikkel, és kifejezetten idegesítő tud lenni, hogy a lézerük bár hajszálpontos, de még egy kis dombon se tudnak vele átlőni, a falak meg szinte ellenük lettek kitalálva. Védelemben jók, de a támadás elég körülményes tud lenni velük. (és itt jön a képbe "a minden lövedék külön számolása" tényező mely nélkül ez nem működne)
Vannak még pár egységben különbségek, pl az a helikopter-szerű egység amihez hasonló nincs az UEF-nek, csak valami szállító ami hasonlóan tüzel, de nagyon nem arra való (az Aeonnak van egy ilyesmi repülője, de az meg jóval erősebb, gyorsabb (legalábbis amikor vagy 30-al jött egyszerre az nagyon hangulatos volt...))
Az Aeon meg elég gyengének tűnnek tengeren, valahogy nincs meg az a tűzerejük ami a másik két frakciónak, de pontosabbat majd skirmishek után mondhatok. De tény hogy hasonlóan van felépítve mindhárom hadsereg. (és ha most azt mondanám, hogy dejó! reális! akkor az rosszul hangzana, ugye? :D)
Úgy tűnik nekem, hogy igazából játékstílus-beli különbségek vannak a népek között.

szerk: Találtam pár érdekes leírást, ebben:
The UEF's unique units are the 3 experimentals and the T3 air Heavy Gunship.

The Cybran unique units are the 3 experimentals and the T2 mobile radar
jammer. Many Cybran units also have significant differences from their UEF and
Aeon counterparts - walking destroyers, cloaking land scouts, upgradeable
shields, etc.

The Aeon's unique units are the 3 experimentals and the T1 Attack Boat.


+mindegyikhez megjegyzés, hogy majd később még update-elve lesz

chilip

Quote from: Gmer on 2007-02-24, 21:59:32
szerk: Találtam pár érdekes leírást, ebben:

The requested URL /nolink.html was not found on this server.

Draconire

#3080
Quote from: chilip on 2007-02-24, 23:08:01
Quote from: Gmer on 2007-02-24, 21:59:32
szerk: Találtam pár érdekes leírást, ebben:

The requested URL /nolink.html was not found on this server.

Lehet nem engedi a hotlinkelést...?
Bár akkor mást írna ki, oh well: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/928861.html -ez az

szerk: akkor tényleg a hotlinkeléssel volt baja, már megszoktam 4chan-on, meg pár más helyen, hogy ezt jelzik is

Darkstar

Copypastázd a linket és menni fog. :)

Ed.: Gmer gyorsabb volt, de valóban a hotlinkelést nem engedi.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Kuroi Tenshi

Quote from: Gmer on 2007-02-24, 21:06:37
250-300e kb? Nem tudom pontosan, csak tipp, és lusta vagyok utánanézni, de mindig is ilyen árban voltak a "felsőkategóriás" gépek.
Akkor rossz hírem van, mert a 8800GTX-ből 1 db is 140e-nél kezdődik, ebből
kettő már majd' 300e, ehhez SLI-s alaplap 30-50e, rendes DC proci 40-70e,
2GB DDR2-800 mostanában nagy esés után már 50e-ért is van.
Fél milla, ha még a többit is hozzáteszed.

Hogy on is legyek:
Utóbbi pár hétben játszottam CoD2-vel, de annyira nem tetszett meg.
A Concerned webcomic utolsó részei után újra elővettem a HL2-t, még most is
jó game :D
Valamint újra elővettem a Med2: TW-t, és egyre jobban tetszik. Bár a R: TW
közel hasonló vizuális élményt tud nyújtani feleakkora gépigénnyel - az még a
laptopom i945GM GMA950-esén is fut...

Darkstar

Sudeki

Animés beütésű rpg. Eddig nagyon tetszik. Thx érte Lythisnek! :)
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Draconire

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-02-26, 01:44:59
Akkor rossz hírem van, mert a 8800GTX-ből 1 db is 140e-nél kezdődik, ebből
kettő már majd' 300e, ehhez SLI-s alaplap 30-50e, rendes DC proci 40-70e,
2GB DDR2-800 mostanában nagy esés után már 50e-ért is van.
Fél milla, ha még a többit is hozzáteszed.

Ez azt bizonyítja, hogy mennyire nem követem a jelenlegi árakat...legközelebb utánaolvasok mielőtt írok ^^"

szerk&repost:
C&C 3 Demo
Régi kedvencem folytatása, és nagyon jónak ígérkezik a demo alapján.  :cool:

Darkstar

Quote from: Darkstar on 2007-02-17, 17:49:45
Ezzel. :D
K nehéz és ráadásul eléggé addiktív is.  :)
Azóta sem tudtam egy pályát sem befejezni -.- Igaz nem játszom vele minden nap, de ez akkor is rémes.
小野寺梓のラブリーすきぴちゃん

Dreamcleaver

#3086
Quote from: Gmer on 2007-02-27, 18:09:22
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-02-26, 01:44:59
Akkor rossz hírem van, mert a 8800GTX-ből 1 db is 140e-nél kezdődik, ebből
kettő már majd' 300e, ehhez SLI-s alaplap 30-50e, rendes DC proci 40-70e,
2GB DDR2-800 mostanában nagy esés után már 50e-ért is van.
Fél milla, ha még a többit is hozzáteszed.

Ez azt bizonyítja, hogy mennyire nem követem a jelenlegi árakat...legközelebb utánaolvasok mielőtt írok ^^"

szerk&repost:
C&C 3 Demo
Régi kedvencem folytatása, és nagyon jónak ígérkezik a demo alapján.  :cool:

Valóban nagyon jónak ígérkezik.  :smile: Nemúgy mint az a másik.  :D

És milyen barátságos a gépigénye. Azért nem semmi egy mostani élvonalbéli játéknál:

minimum:
CPU: 2Ghz
RAM: 512mb
videokari: GeForce4, ATI Radeon 8500
hely:8 giga

Nem tudom milyen minimumon a játék, de már egy plusz a fejlesztőknek.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Kuroi Tenshi

Quote from: Dreamcleaver on 2007-03-03, 01:07:29
És milyen barátságos a gépigénye. Azért nem semmi egy mostani élvonalbéli játéknál:
Hja, mostanában eléggé elszálltak a gépkövetelmények... s közben annyivel nem is
mindig szebbek, jobbak.

On:
semmi új, csak néha amikor már kikészült az agyam az egyetemtől és a munkától,
előveszek néhány játékot.
Med2 TW-ral megint játszottam egy keveset. Bírom, hogy a vezér nélküli seregek
lázadókká válhatnak. Ha tudnátok, mekkora ostromtól mentett meg ^^" így
ahelyett, hogy hátba tudott volna támadni, elvesztette fél seregét, én meg
gyorsan visszatámadtam és elfoglaltam a fővárosát :D
csak hogy valami on is legyen a postomban ^^"

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2007-03-03, 01:07:29Nem tudom milyen minimumon a játék, de már egy plusz a fejlesztőknek.
én abszolút pozitív visszajelzéseket kaptam, szóval nem túlzás ez a minimum gépigény, teljesen jól fut a játék régebbi gépeken is, vagyis az enyémen is jól fog menni, ha egyszer majd föltelepítem végre :redface:

Heroes V - HoF kiegészítővel játszom továbbra is és egy érdekes problémába ütköztem.

Ti is tapasztaltatok brutális lassulást a HoF kieg 3. campaign 3. pályán? (Ylaya van törp, inferno és dungeon népek ellen a küldetésben) Egyszerűen játszhatatlanul be volt lassulva egész pálya alatt a játék... semmi más pályán nem tapasztaltam ilyen durván. máshol is voltak kisebb akadozások, de ezen a pályán komolyan hozzá kellett szoknom a billentyűzetről kezeléshez, mert az egér az esetek nagy részében kezelhetetlen volt... annyira felbosszantott ez a sebesség, hogy 3x tettem félre ezt a pályát napokra... de csak a térképen volt lassú. harc közben, várakban hibátlan sebességgel ment. és most hogy végre kb 3x annyi idő alatt, mint rendesen végeztem volna vele, átléptem a 4-es pályára és ez hibátlan sebességgel megy újból (nem volt közben se újraindítás, se semmi.)

nem tudjátok melyik pályaelem lehetett, ami ennyire kiakasztotta a gépemet? egyetlen eddigi pályán se művelt velem ilyet a gép... max akkor, amikor a memóriaszivárgás miatt haldoklik a játék, ami sajnos a sokadig patch ellenére is még mindig benne van a játékban, de most nem erről van szó, mert bármi más pályát betöltöttem a belassult 3. küldetés helyett, hibátlan volt ott a sebesség. visszaraktam erre és visszazuhant játszhatatlanra...

(p4-3ghz, 1gb ram, mobility radeon9700 128 mb)

chilip

Quote from: Fazék on 2007-03-03, 09:45:23
Quote from: Dreamcleaver on 2007-03-03, 01:07:29Nem tudom milyen minimumon a játék, de már egy plusz a fejlesztőknek.
én abszolút pozitív visszajelzéseket kaptam, szóval nem túlzás ez a minimum gépigény, teljesen jól fut a játék régebbi gépeken is, vagyis az enyémen is jól fog menni, ha egyszer majd föltelepítem végre :redface:

Heroes V - HoF kiegészítővel játszom továbbra is és egy érdekes problémába ütköztem.

Ti is tapasztaltatok brutális lassulást a HoF kieg 3. campaign 3. pályán? (Ylaya van törp, inferno és dungeon népek ellen a küldetésben) Egyszerűen játszhatatlanul be volt lassulva egész pálya alatt a játék... semmi más pályán nem tapasztaltam ilyen durván. máshol is voltak kisebb akadozások, de ezen a pályán komolyan hozzá kellett szoknom a billentyűzetről kezeléshez, mert az egér az esetek nagy részében kezelhetetlen volt... annyira felbosszantott ez a sebesség, hogy 3x tettem félre ezt a pályát napokra... de csak a térképen volt lassú. harc közben, várakban hibátlan sebességgel ment. és most hogy végre kb 3x annyi idő alatt, mint rendesen végeztem volna vele, átléptem a 4-es pályára és ez hibátlan sebességgel megy újból (nem volt közben se újraindítás, se semmi.)

nem tudjátok melyik pályaelem lehetett, ami ennyire kiakasztotta a gépemet? egyetlen eddigi pályán se művelt velem ilyet a gép... max akkor, amikor a memóriaszivárgás miatt haldoklik a játék, ami sajnos a sokadig patch ellenére is még mindig benne van a játékban, de most nem erről van szó, mert bármi más pályát betöltöttem a belassult 3. küldetés helyett, hibátlan volt ott a sebesség. visszaraktam erre és visszazuhant játszhatatlanra...

(p4-3ghz, 1gb ram, mobility radeon9700 128 mb)

a kieg.nek jó lett a sztorija? mer az eredeti játéknak katasztrofális volt, mintha az utolsó 3 nap mondták volna: kész, beleadtunk mindent és gyönyörű lett, a kezelése is nagyon jó ... bazz nem csináltunk hozzá sztorit ... na csapjuk össze ...