Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Itachi

Bár még csak most kezdtem el a game et, sokat tudok róla, ahogy ez rám jellemzõ is.Mondhatnám úgy ,hogy akkora elõrelépés a MGS3 a MGS2 hõz képest mint anno volt az MGS.A történetrõl annyit, hogy 1964 ben jáccódik.Itt a majdani Big Boss al lehetünk, mikor még nem volt az.Tudjátok õ az akibõl Solid,Liquid és Sloidus Snake et klónozták.Ez a rész gyakorlatilag elmeséli, miért is lett Big Boss oan amilyen, mien gondolatok vezéreltek mikor megépítette az elsõ Outer Heaven t.Ez gyakorlatilag az õ története, lelkiviláganak változása.Miért oan jó az MGS 3?Elõször is egy új fajta közelharci rendszer a Qcq bevezetése.Másodszor is az ,hogy mi kell gondoskodjunk arról,hogy hõsünk jól táplált legyen, mert éhesen remega keze, homályos a látása.Ezt úgy érhetjük el, hogy eszünk.Hogy mit?Van természetesen elõre elkészített étel csomag, de abból kevés van.Így a kajánkat mi kell beszerezzük.Avagy ehetünk kígyót, békát, mókust madarat, aligátort,gombákat, erdei gyümölcsöket, bogarakat,mézet a kaptárból stb.Ami megint új, az a gyógyítás.Mert bizony ha sérülünk, úgy sérülünk ahogy a valódi életben.Avagy ha megvágnak minket, nem egy gyógyító csomaggal oldjuk meg, hanem van egy cure menü ahol az adott testrész sérülésérõl pontos röntgen felvétel van.Pl. egy vágást fertõtleníteni, összevarrni, és bekötözni kell.Ha ezt nem tesszük akkor az életenergiánk nem fog természetes módón rendbejönni.A terepálca-rendszer is teljesen új, de errõl már nem írok.Az már csak alap, hogy a grafika persze top notch.Lényeg, hogy egy új mércét kapunk a MGS kategóriában.Grat Kojima-san! :jee:
And then the Mighty Dragon said: "lol noob"

katz

Ezt a játékot miért hívják Settlersnek? Marketingfogás!!!!!!!
Olyan mintha a Vórkraft3-at ötvözték volna a settlers sorozattal. A végeredmény nem lett vmi pozitív. a játékmenet szokásos Settlers lassú, de maga az egész 1 nagy W3 klón, kibõvítve és belassítva. Megmarad a több nyersanyag (5), de nincs diverzálva úgy a felhasználása, mint a korábbi részekben. Az épületeket nem lehet "kikapcsolni", ha egyszer megépült müxik. Alapjában véve a 4. részt egyszerüsítették a felére, negyedére és ezzel épp a játék lényegét vették el. Így az ember nem csinál mást, mint 3 órán keresztül nyersanyagot gyüjt és a végén 10 perc alatt lezuzza a nem túl tökös az ellnet. És ez ismétlõdik minden mappon. Az ember általában 1 szem épülettel kezd, amibõl egy egész várost kell építenie, míg az ellen egy full bázissal, igaz, nem kezd vele semmit. Neki elég egy épület, h minden féle egységet megtermeljen!!! Amíg az ember nem ugrik neki, addig nem csinál semmit az ellenség, még csak nem is termel, semmi kezdeményezõkészsége...
A grafika csúcs. A W3 szvsz ocsmány volt, ez szép + szép nagy mappok is vannak. Az épületek, egységes látványosan animáltak.
zene: kellemes, hangulatos. Ideális!
Harc: Béna. Nem különálló egységek vannak, hanem csoportok akik néha nem "látják" az ellent (és viszont) és vmi iszonyat bénán harcolnak. Úgy szr a harcrendszer ahogy van!!!!!!!

Ezt a játékot max letölteni érdemes.

Moha

Nálam a Settlers a 2. résznél megállt. :lol: Azt még szerettem, mert ugyanarra a logikára épült, mint az 1. A 3. már kicsit jobban hasonlított a Warcraft-hoz, a 4.-et meg nem is láttam. :)

Manitu

Quote from: MohaNálam a Settlers a 2. résznél megállt. :lol: Azt még szerettem, mert ugyanarra a logikára épült, mint az 1. A 3. már kicsit jobban hasonlított a Warcraft-hoz, a 4.-et meg nem is láttam. :)
Én csak a 2-t ismerem, de az istenkirály volt osztottképernyõs kétjátékos módban! Direkt ezért vettem még egy egeret a gépemhez anno!


Moha

Quote from: ManituÉn csak a 2-t ismerem, de az istenkirály volt osztottképernyõs kétjátékos módban! Direkt ezért vettem még egy egeret a gépemhez anno!
Jaja, olyat mi is csináltunk unokatesómmal. Nagy ötlet volt ez abban a játékban. Ugyebár ált. hotseat-ben csak a körökre osztott stratégiát lehet játszani, de itt direkt benne volt, hogy lekezelt egy 2. egeret. (Emlékszem, az egyik egér sehogy sem akart menni, csak ha a normál helyre dugtuk, különben ugrált). Nem is ismerek másik RTS-t, amit így lehetne játszani.
Még anno azt is megcsináltuk, hogy Settlers 1-ben játszottunk osztott képpel, egyikünk az egérrel, a másik joystick-kel. :)

Fazék

Quote from: MohaJaja, olyat mi is csináltunk unokatesómmal. Nagy ötlet volt ez abban a játékban. Ugyebár ált. hotseat-ben csak a körökre osztott stratégiát lehet játszani, de itt direkt benne volt, hogy lekezelt egy 2. egeret. (Emlékszem, az egyik egér sehogy sem akart menni, csak ha a normál helyre dugtuk, különben ugrált). Nem is ismerek másik RTS-t, amit így lehetne játszani.
Még anno azt is megcsináltuk, hogy Settlers 1-ben játszottunk osztott képpel, egyikünk az egérrel, a másik joystick-kel. :)
örülök, hogy mások is mûveltek ilyet, nekem is ez volt az egyetlen 2-egeres játéktapasztalatom régrõl :) és tényleg nagyon poén volt. a második résszel is rengeteget játszottunk így (én úgy emlékszem, hogy annál is megoldható volt a 2-egeres játék, vagy rosszul emlékszem?). hát igen, nekem is ugyanígy a kettõnél állt meg a Settlers sorozat, a 3-ba talán még belenéztem egy órácskát a többit inkább hanyagoltam :rolleyes:

Dragon

Vajon mostanában miért nem írnak olyan játékokat, amiben lehet 2 egeret használni? USB-vel tutira meg lehetne oldani, sõt, akár 6-ot is, vagy mégtöbbet.
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

Fazék

Quote from: bpka000Vajon mostanában miért nem írnak olyan játékokat, amiben lehet 2 egeret használni? USB-vel tutira meg lehetne oldani, sõt, akár 6-ot is, vagy mégtöbbet.
egyszerûen megszûnt az igény a hot-seat-es 1-géprõl többen lehetõségre a programokban... pedig én is szerettem azokat, Need for Speed 3-mal is egy csomót játszottunk osztott képernyõn. Fifa is tök poén volt ketten vagy többen egy bajnokság (bár ez a lehetõség még mindig létezik). de most hogy mindenkinek már frankó saját gépe van, inkább az online ill a lan van csak pc esetében :(

Dragon

Quote from: Blimpegyszerûen megszûnt az igény a hot-seat-es 1-géprõl többen lehetõségre a programokban... pedig én is szerettem azokat, Need for Speed 3-mal is egy csomót játszottunk osztott képernyõn. Fifa is tök poén volt ketten vagy többen egy bajnokság (bár ez a lehetõség még mindig létezik). de most hogy mindenkinek már frankó saját gépe van, inkább az online ill a lan van csak pc esetében :(
Hozzám például ellátogatnak haverok, és ugye nem cipelik el a gépüket, szóval, úgy vagyunk evvel, mint Józsi bácsi az antiszemitizmussal.
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

Moha

Quote from: Blimpde most hogy mindenkinek már frankó saját gépe van, inkább az online ill a lan van csak pc esetében :(
Ja, de valahogy teljesen más a feelingje, mikor egy gépen megy a dolog. :)
Ami még tök jó volt hot seat-ben az a flipper. Volt úgy, hogy 6-an is nekiálltunk a Psycho pinball-nak vagy a Pinball Fantasies-nek, és versenyeztünk, ki gyûjt több pontott. :) - Régi szép idõk... de jó is volt! :sóhaj:

Felsmuk

QuoteEmellett, vidd vegig a HALO-t Legendary modon,halal nelkul,6 ora alatt.

Próbáltam nyomni legendaryin, de odáig jutottam el, hogy megtaláltam az 1. adag túlélõt...

És a War3 grafikájára nem érdemes beszólni. Egyrészt kicsit régi a játék, és nem mindenkinek van erõmûve. Egyébként is szerintem aranyos, és részletes a játék grafikája. A cucc moddolhatóságáról nem is beszélve: Tides of Blood
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

katz

Quote from: FelsmukÉs a War3 grafikájára nem érdemes beszólni. Egyrészt kicsit régi a játék, és nem mindenkinek van erõmûve. Egyébként is szerintem aranyos, és részletes a játék grafikája. A cucc moddolhatóságáról nem is beszélve: Tides of Blood
IMHO már akkor gagyin nézett ki amikor megjelent. Akkor sem értettem mit ájuldoznak tõle. A settlers az aranyos, meg jól néz ki, meg még jó pár II vh-s RTS, de a W3 az nem. Moddolás meg nem érdekel. Alig volt kedvem végigtolni, már töröltem is le. Inkább leporoltam a Sudden Strike dobozát. Lehet nem olyan fényes a grafikája, de nagyságrendekkel jobb stratégiai játék.

Fazék

#462
Quote from: katzIMHO már akkor gagyin nézett ki amikor megjelent. Akkor sem értettem mit ájuldoznak tõle. A settlers az aranyos, meg jól néz ki, meg még jó pár II vh-s RTS, de a W3 az nem. Moddolás meg nem érdekel. Alig volt kedvem végigtolni, már töröltem is le. Inkább leporoltam a Sudden Strike dobozát. Lehet nem olyan fényes a grafikája, de nagyságrendekkel jobb stratégiai játék.
hány fantasy elemekkel rendelkezõ játékot szeretsz és hány valóságra épülõt? vesd össze a két számot és ha jól sejtem ki fog jönni, hogy elég komolyan a 2. felé dõl a mérleg :) ha mégse akkor bocsi :)
amúgy remek dolog leállni egy játék kinézetérõl vitatkozni. :rolleyes: rengeteg embernek nagyon bejön az a grafika. mikor elõször találkoztam vele, én is inkább hagytam a játékot, de késõbb mikor újra elõvettem teljesen beleszerettem és ebben a grafika kidolgozottsága is komoly szerepet játszott. de azt mondani rá, hogy ronda... sztem még mai szemmel is jól néz ki. halál szubjektív a dolog...

edit: gondolom akkor a World of Warcraft grafikája se jön be számodra, mert teljesen WC3 stílusban készült az is

edit2: ja, nálam az a mérleg annyira az elsõ felé dõl, hogy talán fel is borul... :) valahogy nem tudnak megragadni a valóság-alapú játékok :) (kivétel persze néhány sport-program)

Felsmuk

Aki a WoWra a grafika miatt szól be azt megnyúzom. A játék grafikája úgy jó, ahogy van. Nem kell jozzá erõgép. Nem értem mit pattognak az EQII-vel: ijen grafika, ojan mapping... Aztán jön a Bliizard a WoW-val, és kiürülnek a szerverek  :). Egyébként nézegethettek screenshotokat, esteflé baromira szépen néz ki Ashenvale, Barrens, meg Silverpine.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Dragon

Quote from: FelsmukAki a WoWra a grafika miatt szól be azt megnyúzom. A játék grafikája úgy jó, ahogy van. Nem kell jozzá erõgép. Nem értem mit pattognak az EQII-vel: ijen grafika, ojan mapping... Aztán jön a Bliizard a WoW-val, és kiürülnek a szerverek  :). Egyébként nézegethettek screenshotokat, esteflé baromira szépen néz ki Ashenvale, Barrens, meg Silverpine.
Evvel csak az a bajom, hogy akinek viszont van erõmûve, az miért ne fûthessen vele?
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

Fazék

Quote from: bpka000Evvel csak az a bajom, hogy akinek viszont van erõmûve, az miért ne fûthessen vele?
sztem azért az erõmûveken is lehetett még javítani a grafikán kellõ mértékben :)

katz

Quote from: Blimphány fantasy elemekkel rendelkezõ játékot szeretsz és hány valóságra épülõt? vesd össze a két számot és ha jól sejtem ki fog jönni, hogy elég komolyan a 2. felé dõl a mérleg :) ha mégse akkor bocsi :)
Az utobbi felé dõl a mérled, de csak enyhén lévén army otaku vagyok, ezért a "valóságra épülõ" játékok nekem többnyire csak gagyi vacak utánzatok. Legnagyobb kivétel: Operation Flashpoint, a világ legjobb játéka!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from: Blimpamúgy remek dolog leállni egy játék kinézetérõl vitatkozni. :rolleyes: rengeteg embernek nagyon bejön az a grafika. mikor elõször találkoztam vele, én is inkább hagytam a játékot, de késõbb mikor újra elõvettem teljesen beleszerettem és ebben a grafika kidolgozottsága is komoly szerepet játszott. de azt mondani rá, hogy ronda... sztem még mai szemmel is jól néz ki. halál szubjektív a dolog...
OFp ma is király, annak ellenére, h már akkor elég bénán nézett ki amikor megjelent, de pl Morrowindet el sem kezdtem volna, ha nem ugy néz ki ahogy és hamar a kedvencemmé vált!
Quote from: Blimpgondolom akkor a World of Warcraft grafikája se jön be számodra, mert teljesen WC3 stílusban készült az is
A WoW is rusnya. Az ok, h nagy pályák, meg sok ellen, de akkor is rusnya. Elsõ blikkre azt hittem vmi Q3 motor szaladgál alatta a kevés poligon miatt.
Quote from: Blimpja, nálam az a mérleg annyira az elsõ felé dõl, hogy talán fel is borul... :) valahogy nem tudnak megragadni a valóság-alapú játékok :) (kivétel persze néhány sport-program)
Sport játék :booááá:
A sportot üzni kell és nem a monitor elött játszani. Ha már a sportot is csak a gépen csinálod, akkor elõbb utóbb belegyógyul a fejed a monitorba...

katz

#467
Quote from: bpka000Evvel csak az a bajom, hogy akinek viszont van erõmûve, az miért ne fûthessen vele?
Teljes mértékben egyetértek  :tezsvir:  :jee:
Nem azért fejlesztem a gépem, h PI-re optimalizált játékkal nyomuljak
Quote from: Blimpsztem azért az erõmûveken is lehetett még javítani a grafikán kellõ mértékben :)
Ezt nem egészen értem.
Figyu, sztem ugy kellen megcsinálni egy WoW szerü játékot, h a te kis PIII-asodon olyan szinten elfusson, mint a screenshotokon látható, de egy olyanon, mint a haverom Athlon64 viritson, mint a HL2. Jó tom ez csak álom, de WoW akkor is rusnya marad, szvsz, még a Morrowind is lekörözi. Egyébként meg nem játszok MMORPG-t.

Fazék

Quote from: katzSport játék :booááá:
A sportot üzni kell és nem a monitor elött játszani. Ha már a sportot is csak a gépen csinálod, akkor elõbb utóbb belegyógyul a fejed a monitorba...
megnyugtatlak a monitor elõtt jóval ritkábban sportolok, mint a valóságban :)
egyszerûen csak rohadtul hangulatos volt egy nyáron a szomszéd sráccal az aktuális FIFA-ban végignyomni egy bajnokságot, de kb ugyanannyit fallabdáztunk is mellette. sztem igenis jól ellehet szórakozni 1-2 játékkal 2(-4) embernek egy géprõl. persze ha már 5-6-an vagyunk, akkor inkább kimegyünk focizni rendesen.

maradjunk annyiban, hogy sokaknak rohadtul bejön az a grafika, amit a WC3-ban ill. WoW-ban lát, és vannak akik rettentõen "gyerekesnek" ill. rondának tartják. én az utóbbiakat nem tudom megérteni, te pedig engem nem. ízlések és pofonok :)

amúgy nem valami nagy ötlet egy MMORPG-t egy Single-player RPG-hez ill. egy FPS-hez hasonlítani grafikában... :rolleyes:
nekem például pont a Morrowind csillogó-villogó felületeivel és gyengébb gépen tök steril környezetével volt bajom és pár perc után abba is hagytam a játékot...

roderick

War3-nak azért volt rusnya a grafikája, mert kb. 2 éve kész volt már mikor megjelent, csak a videókra vártak... najó csak kb.
Aki meg beszól a World of Warcraftra, hogy nem szép az egyen meszet... mert ok, hogy nem szakad le az arcod a poligonok számától, de ha jobb géped van, akkor a textúra és a felbontás felcsavarásával már nagyon komoly eredményeket lehet elérni. Igaz, hogy pl. nincs ezermillió füszál a földön, mint NWN-ben, de olyan komoly és jól kidolgozott összehangolása van a bump, opacity, reflection mapoknak, hogy mozgás közben sokkal jobban néz ki, mintha minden egyes kis részlet poligonokkal lenne lemodellezve (mert pl. nem szaggat)... mondjuk állóképen ez nem látszik annyira... jó még így se egy Half-life2... de mondjuk attól még gigagójáték és akkor is az lenne ha ascii kódokból rakták volna össze is. (edit: jaés azt még nem is említettem, hogy MENNYIT eszik meg a procitól az, hogy netes játék...)
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Dragon

Quote from: roderick(edit: jaés azt még nem is említettem, hogy MENNYIT eszik meg a procitól az, hogy netes játék...)
Szinte semennyit, ugyanis nincs AI.
A gond ott van, hogy mivel MMORPG, kicsit bajos lenne úgy kioptimalizálni, hogy akkor is jól nézzen ki és ne szaggasson, amikor egydül halsz meg egy 50 szinttel feletted álló szörnytõl, meg akkor is, amikor 200-an estek egymásnak egy csatában.
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

Manitu

Quote from: Blimpnekem például pont a Morrowind csillogó-villogó felületeivel és gyengébb gépen tök steril környezetével volt bajom és pár perc után abba is hagytam a játékot...
Morrowindet nem leszólni! Nem mondható el, hogy egy erõmû lenne a gépem, szóval közepes garfikával kb elérte a 30 fpst a játék, de olyan jól meg volt csinálva benne, hogy azt csináltál amit akarsz, hogy vagy 3 hónapig csak azzal nyomultam. Aztán egyszer láttam full grafikán is a játékot, és leesett az állam, hogy ez ilyet is tud... a garfika nem minden... a jó történet sokkal fontosabb!
Quote from: roderickWar3-nak azért volt rusnya a grafikája, mert kb. 2 éve kész volt már mikor megjelent, csak a videókra vártak... najó csak kb.
A WC3ban is a története fogott meg, bár nekem a grafikája is tetszett. Csak kissé rövidke volt, kb 1 hét alatt végignyomtam. Az meg, hogy késõn adták ki... mit vársz tõlük, Blizzard, mit adtak ki utoljára, ami nem csúszott? De legalább amit kiadnak a kezükbõl, az minõségi munka.


roderick

Quote from: bpka000Szinte semennyit, ugyanis nincs AI.
A gond ott van, hogy mivel MMORPG, kicsit bajos lenne úgy kioptimalizálni, hogy akkor is jól nézzen ki és ne szaggasson, amikor egydül halsz meg egy 50 szinttel feletted álló szörnytõl, meg akkor is, amikor 200-an estek egymásnak egy csatában.

jah igaz, nem a procit zabálja hanem a memóriát... de egyre megy:)

Amúgy Morrowind is naon jó játék, még a 2 részével kezdtem a szeretetét, de tényleg igaz, hogy azért hogy olyan szép nagy világ legyen, azért biza az NPC-kel fizettek... de amíg nem látsz mindent addig nem zavaró a sablonválaszuk:)
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Dragon

Quote from: roderickjah igaz, nem a procit zabálja hanem a memóriát... de egyre megy:)
Azt sem... megkap egy pár k-s csomagot, hogy az adott térképen, vagy akár csak a közvetlen környezetedben mi történt, kirajzolja, és kész.
"And there was war in heaven.
Michael and his angels fought against the Dragon, and the Dragon fought and his angels, and prevailed not.
Neither was their place found anymore in Heaven.
And the Great Dragon was cast out, that old serpent called the devil and Satan which deceiveth the whole world,
he was cast out into the Earth and his angels were cast out with him."
[Revelations 12:7-9]

katz

Ma reggel leszedtem, felraktam, toltam pár orát és letöröltem. Igazából nem tudom hová tenni ezt játékot. Persze szokásos II vh-s lövöldözés, de egyébként...

A történet egy szakasznyi ejtõernyõs D-Day alatti és utánni (7 nap) eseményeit meséli el. A játék alapból azzal indul, h meghal az ember (a la MoH PA), na itt már nem tetszett :ejj:. Folytatásban (7 nappal korábban) ejtõernyõvel ledobnak minket egy francia faluba. Ez roppant érdekesen van megcsinálva. Itt szembesülhet az ember igazán a játék csunyaságával, illetve érthetetlen gépigényével. Elsõ blikkre egy feltuningolt Q3 motoron megy az egész, de nagyon el van szállva. A játék szokásos Q3 II vh-s FPS (Wolf, MoH, CoD) kinézetü, ma már ugyancsak csúnya. A texturák akár vmelyik korábbi játékból is származhatnak. Már-már megszokott. Mindezek ellenére a játék nem volt hajlandó normális FPS értékeket produkálni és ez roppant bosszantó volt. Majd 1 órát foglalkoztam azzal, h kicsikarjak belõle 25 FPS-t :mad: A legrosszabb benne szerintem az a fura csillogás (Blur effekt?), olyan mintha egy régi, elmosodott képet nézne az ember. Talán ezzel akarták feljavítani a rusnya, alacsony felbontású texturákat. A legidegesítõbb benne, h nem lehet kikapcsolni, engem nagyon zavart.
Játékmenet: fura. Az alkotok némi valósághûséget próbáltak belevinni, h ne egy egyszerû lövöldözõs szutyok legyen, de nem nagyon sikerült. A csapatirányítás 2 egérgombbal megy és IMHO túl egyszerû lett. Figyelembe véve a közepes szintû MI-t ez elég baj. A csapattársaim ritkán lõttek le vmit, csak arra jók, h fedezzenek, amíg kinyírom a beásott ellent. Ez pedig egy idõ után ugyancsak unalmassá válik. Az ellenek csak minimális kezdeményezõkészsége van. Többyire csak várnak a fedezékük mögött, h megkerüljem és kinyírjam õket, de nagyon ritkán lépnek fel támadólag, még akkor is igaz ez, h 5x túlerõben vannak. Ami nagy pozitívum volt, h ha az ember egy ellenséges tank mögé tud kerülni élve, akkor felmászhat rá és gránátot dobhat bele. További negatívumok: semmit, abszolult semmit nem lehet szétlõni; alig vannak bejárható házak, a legtöbb teljesen zárt és ez egy város kiatakrításánál ugyancsak uncsi; fizika, mi az? a hullák egyszerõen összeesnek, na de mit is vár az ember egy ilyen játéktól...
Talán, ha nem akartak volna ennyire valósághûek lenni, vagy kiadták volna a cuccot a Bohemia Interactive-nak (OFp), akkor még egy elég élvezhetõ játék is születhetett volna belõle, de így. Nekem nem tetszetett (árkádban a CoD és a Wolf szimulációban az OFp túl magasra ette a lécet és ez a játék leverte azt), de gondolom sokaknak fog.

Bruce

Huhh... Ismeri valaki a Silent Hill 4-et? Megszereztem, kipróbáltam, letöröltem. Tény hogy van egy érdekes hangulata, és ezzel nem is lenne semmi baj... de az elsõ két óra után törlésre került sor... Elvileg ez egy horror játék lenne, de a sok véren kívül ez semmiben nem mutatkozik meg (legalábbis ameddig eljutottam más téren nem produkált semmi horror jelleget :( ) De ha valaki azt mondja hogy essek neki még eccer, hát üsse kavics...
Amúgy a grafikára nincs panaszom (bár ez mindig is az utolsó szempontok egyike volt nálam), van egy jó kis titokzatos hangulata... de az hogy mindig tudom ki mikor honnan ugrik elõ, az nagyon zavart. És akkor még nem is beszéltem a fõszereplõ viselkedésérõl... Annyira nyugodt hogy az már természetellenes, tekintve hogy a kezdõ képsorok alapján már vagy öt napja rémeket álmodik, és nem tud kijutni a szobájából mert valaki belülrõl lelakatolta. És erre õ csak annyit mond: What the hell?  :confused: ...Kiábrándító...
Na, szal elég vegyes érzelmeim vannak a játékkal kapcsolatban... De hogy folytatom-e, az még kérdéses...

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Chronos

Quote from: BruceHuhh... Ismeri valaki a Silent Hill 4-et? Megszereztem, kipróbáltam, letöröltem. Tény hogy van egy érdekes hangulata, és ezzel nem is lenne semmi baj... de az elsõ két óra után törlésre került sor...
Gratulálok.
Én is ezt akartam csinálni, amikor elõször játszottam vele, de utána egyre jobb és jobb lett, és a végén rájöttem, hogy a története zseniális, ilyet amerikai játékokban soha nem fogsz látni, de ahogy gondolod...

CHRONOS

Bruce

Quote from: ChronosGratulálok.
Én is ezt akartam csinálni, amikor elõször játszottam vele, de utána egyre jobb és jobb lett, és a végén rájöttem, hogy a története zseniális, ilyet amerikai játékokban soha nem fogsz látni, de ahogy gondolod...

CHRONOS
Nos ezért kérdeztem, hogy van-e értelme folytatni, mert azért a mentés még megvan ;) Mert valahogy volt egy ilyen gyanúm hogy már csak a sztori miatt is megérné átrágnom magam rajta. De jelenleg inkább visszatértem a Final Fantasy 7-hez... Most végre elhoztam a koleszba is, így nem kell a hétvégékre hagynom a folytatását :rolleyes: Csak úgy halkan megjegyzem, hogy mestermû az a játék  :jee:

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Rounin

Khmm..
Csak gyorsan a W3 és WOW grafikához. Tény, hogy poligonban alulmarad, sok mindenbe bele lehet kötni kidolgozását illetõen. De szvsz az EQ2 hiába tûnik szebbnek, nem nyújt egységes, egész képet. Nincs meg a hangulata. Szerintem a hangulat az, ami igazán számít kinézetnél. Nálam biztosan. Én a Loom 16 színû EGA grafikáját szebbnek tartom sok mai programénál. Evvan.

Mivel is játszottam... ja igen!
Tactics Ogre - Let us cling together. Playstation.
A szokásos Ogre játék, aranyos, részletes grafikával, sok kaszttal, fordulatos, elágazó történettel. Egyedül a zenét tartom gyengének, a GBA-s Knight of Lodis-nak jobb zenéi vannak. Nehéz is a játék. Fõleg, hogy a savestate használat nem oldja meg minden gondod: a gép piszokmód elõre számol :) Piros pont érte. Végig ugyan nem játszottam, de ez elsõsorban annak köszönhetõ, hogy van benne egy nagyon jó és egyben nagyon rossz dolog. A csapatod legtöbb tagja fogyóeszköz, ha elhalnak akkor csak felveszel egy soldiert és a training opcióval feltápolod. De! Ez a tápolósdi kötelezõ. Csapatod minden tagját azonos szintre kell (érdemes) fejlesztened, különben a csatákban nagyon megérzed a szintek hiányát. Emiatt viszont hosszú órák mennek el a játékidõbõl :/ Fekete pont.
Warren folyamatosan bõvülõ és változó(!) információ-tára viszont kellemes olvasmány, és külön ízt ad a játéknak. Na és szépek a portrék. Szokás szerint.
Csapongva ennyi. Komolyan meg csak játszom :]

TurboK

The Ooze

régi Sega Technical Institute játék, õk csinálták a Sonic Spinballt meg a Comix Zonet is, Megadriveon. Sonic 2-3-K ban is segitettek. Namost a játék kb olyan mint a Comix Zone. Hasonló tipusu zene (Howard Drossin zenéje, bitang jó), hasonlóan abszolút nyakatekert és azóta is egyedi játékstílus, és szintén baromi nehéz.

A lényeg az hogy egy atomerõmûben dolgozó figura rossz helyre klikkel a számitógépen, és rálel egy projeckt omegára. Amit nem lett volna szabad. Meg is jelenik a fõnök, és szegény dokit beinjekciózzák egy zöld adalékkal, majd lehúzzák a klotyón. Viszont az illetõ nem hal meg, hanem egy rádioaktív pocsolyává mutálva köt ki a hulladéktelepen.

Na ezt a pocsolyát kell végigvinnin 5 eszméletlen nagy pályán. Alternatív útvonalak, tényleg gigantikus pályák, irdatlan mennyiségû rejtett termek, és abszurd hogy milyen nehéz a játék. Mind az 5 szint áll két sima pályából és egy fõellenfél csatából. A 2 sima pályán össze kell gyüjteni 5-5 DNS figurát, különben a megnyerés annyiból áll hogy egy szép akváriumban élünk tovább a fõnök irodájában.

DNSekkel még nem nyomtam végig, de most a fullos japán Sonic Mega Collection game guide alapján már csak az utolsó pálya hiányzik a bónuszok nélkül. Ja igen, benne volt a SMC-ben is a játék, alapból mint rejtett játék csak a japán verzióban, de asszem xboxon már alapból benne van itt is.

Jó lovag, velünk tartasz-e Camelotba a kerekasztal lovagjai közé?

http://www.saunalahti.fi/cse/foobar2000.php target=_blank>http://web.axelero.hu/fka2636/dwnld_fb2k.png>