Main Menu

Guild Wars

Started by .Attila, 2005-06-10, 21:23:02

Previous topic - Next topic

Lythis

Quote from: Dreamcleaver on 2012-05-03, 21:27:05
Azért is tetszett, mert sztem nálam kevés ember utálja jobban az mmo zsánert. :)

Szinergián alapuló skill buildek, taktika, instance-ok peristent world helyett, külön PvP módok, Hero-k (Nightfall-tól).
A szinergiákból megmaradt valami. Nem tudom, hogy ez mennyire volt lényeges része az egy-nek, tekintve hogy arra elég hamar ráuntam (eléggé későn álltam neki, és addigra már volt olyan, ami szebb volt, és jobban lekötött).
Teljesen unrelated, de a mai napig várom, hogy egyszer kihoznak egy olyan játékot, amiben pont jó az egyensúly a single és az mmo között.

QuoteGW2 szép meg jó, csak éppen úgy látom mindez hiányzik belőle  a "dynamic" eventekért meg "epic world" bossokért cserébe. És a vélemények, videók alapján a skill rendszer meg tényleg faceroll. Gyak nyomogatod sorban a skilljeidet és annyi.
yepp. Néha többesszám nélkül.

QuoteBiztos fényévekkel jobb a többi mmo-nál,
Hate to burst your bubble there, de marhára nem. Ez is csak egy MMO, és bármit állít is, semmivel sem tud többet. Azt hiszem elég MMO-val vacakoltam már ahhoz, hogy ettől ne akarjak hátast dobni. Sajnos.

QuoteMindegy. Amíg nincs havidíj (bár persistent world-del kíváncsi vagyok mennyi fizetős DLC lesz) megéri, csak bánom, hogy nem az eredeti formulát gyúrták tovább.
Egyébként meglepő módon ezt hallom a leginkább, mint érvet. Értem én, hogy szar a gazdaság, meg a legtöbb MMO-n nevetséges haszonkulcs van (WOW-on pl ~85% állítólag), de azért ezt felhozni fő érvnek...
Nálam ezerszer nagyobb befolyással bírt volna, ha teszem azt összehoznak egy olyan story-t bele, ami tényleg odaszögez, hogy nabazz, ez érdekel, ezt csinálni akarom. De a "personal story" egy vicc, és a dynamic eventektől sem voltam elájulva.
Endgame-et még nem láttam (és van egy tippem, hogy egy darabig nem is fogok, mert tippre a béta sosem tart majd addig, hogy kihúzzak 80-ig egy karit), lehet, hogy az majd lélegzetelállító lesz, meg minden (fat chance  ::) ).
Jah, és ha már olyan marhára public beta, akkor igazán odavághatnák végre a gnómokat (asura), meg a sylvari-kat is játszani (amiket állítólag még sosem láttunk fantasy-ben... jah,az írójuk marhára vághatja a témát). Van egy olyan tippem, hogy marhára sehogy nem állnak még velük, és ha ez a release-hez ennyire közel így van, az marhára gáz.

Zen

Áruld már el mikor adják ki, mert a világ többi része valahogy nem rendelkezik ezzel az infóval.
A lvl1es banditákkal meg lehet nagyon faszán elvoltatok random button masshel, de nekem folyamat időzítenem kellett a skilljeimet h távol tartsam pl az ettineket magamtól és a tornyaimtól, mert azokat oneshotolták, nélkülük meg nem ölöm le őket. A folyamatos dodgeolásról nem is beszélve. De hé, biztos csak képzeltem az egészet és nektek van igazatok, csak állni kell egy helyben és nyomogatni az 1et. ::)
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lythis

Néha, amikor untam az agyam, akkor 2-t és 3-at is... :haha:
Erre amúgy azt tudom mondani, hogy vagy az engineer egy mocsok béna class (fene sem tudja, nem indítottam), vagy te nem csinálsz jól valamit. Necro/elementalist/paladin(okéoké, "guardian" ::) ) gyakorlatilag zeroskill faceroll. Ranger sem tűnt sokkal nehezebbnek.

Mikor jön: valami olyasmit rebesgettek, hogy nyáron. Hogy ebből mennyi az igaz azt nem tudom, de tekintve, hogy a mostani béta már nem volt NDA-s, és már a pre-purchase is nagyban dübörög, nem hiszem, hogy nagyon el akarják húzni a kiadást (preorder és beta mellett szerintem elég szutyok húzás lenne, ha mondjuk azt mondanák, hogy q3 vége, vagy early q4).

White SeeD

Ugyan ugyan, mi ez a sok negatív hullám?

Szögezzünk le pár dolgot.
Első és legfontosabb, nem kell az 1. gombot spawnolni. Elég egyszer megnyomni és az olyan mint GW-ben a sima támadás. Addig megy ameddig meg nem állítjuk.
Skillekből amúgy szerintem kevés van, de pont elég hogy egy-egy kasztot többféle játékstílussal vértezze fel.
Nekem pl a necro úgy jött be hogy staff, ami aoe damage+lassító+kondicióosztó, a maradék skillek pedig mind minionidézés.
Skilrendszer meg simán a GW1 rendszerének továbbfejlesztése. Ha úgy vesszük a GW1-ben is gyak sorban nyomogatod a skilleket. GW2-ben ezen felül ott vannak a másodlagos skillek, amiket tudni kell jó időben elsütni. Pl necronál van a minionidézés, ami egyszer megidézni a miniont, utána átvált egy másik skillé, amivel fel tudod robbantani a minionod sebzést és mérgezést okozva. Necronál az is fejlődés, hogy az aoe skilleket már sokkal pontosabban tudod osztogatni és átláthatóbb a célzás.
Az egyetlen amit nagyon hiányoltam hogy ha rangen kivül nyomom a skillt akkor elnyomja ugyan, de egy outrange-val elintéz. GW1-ben meg automatikusan odamegy rangen belülre és utána castol. De ez is csak addig fog hiányozni amíg meg nem tanulom hogy mi meddig hat. Bőven mozgalmasabb és nehezebb a GW2 harca mint GW1 és aki csak áll és tolja az 1. skilljét az nem fog sokáig jutni. ::)

GW2-ben azt kell felismerni, hogy ellentétben a többi mmo-val az események folyamatosan mennek, a playerek nélkül is. A világ teljesen nyitott, él, dinamikusan változik. Nem kell quseteket vadászni, se npc-ket keresgélni (kivéve ha ez maga egy feladat), nem kell beindítani semmit. Ki lehet lépni a városkapun és felfedezni, a többi jön magától.
Olvasgattam emberek írásait, hogy ígynemmegy a dinamikus event, meg hol vannak a chain eventek? Vannak, de nem mindig megy mindegyik folyamatosan! Pl nekem simán bejött egy 5 lépésből álló dinamikus event ami a kezdőerőd megvédésétől a kentaurok kiszorításán át az elkísértem a felderítőnket fegyvereket lopni a megmaradt kentaur erőktől, hogy végül ő árulhassa azokat. Remekül felépített és logikus event volt.
De az amikor a kentaurok támadják az öntöző csöveket sosem láttam, mert amikor arra jártam nemvolt.
Nekem nagyon bejött hogy nem azzal megy el a játékidő hogy NPC-k után futkozok.

Az eventek nehézségét a mostani visszajelzések alapján fogják még beállítani, még ne írjuk le őket. Ezen kívül még csak a kezdőterület dolgait láthattuk, amik valószínű könnyebek mint a későbbiek. Az elit instákba sem jutottunk be, amik nehezek lesznek. És akkor még ottvannak a puzzlek.

Nekem a personal storyval nem volt bajom. Kipróbáltam mind3 faját az embernél. Már csak annak eldöntése hogy szegény/normál/gazdag-ként nőttem fel teljesen mást eredményez.

Hero/player dilemma. Nos ettől én is tartottam, de kellemesen csalódtam. A playerek nagy része nem volt totálidióta és elég hamar rájöttek mmit is kéne csinálni. Az open world eventekből 1-et sem buktunk el. Ha sok a noob mindíg van 1 pro aki tudja mit kell csinálni és szól is a többieknek hogy mit kéne. Dungikba ahol húzósabb lesz a dolog meg eleve csak csapattal lehet lemenni.

Igen, a GW2 valóban telejsen más mint a GW1. De ettől nem válik tucat mmo-vá mint ahogy a GW1 sem.

A low level enginer tényleg gagyi. A daráló ágyújával együtt :D

Külön privát insták vannak.
Külön pvp-k is vannak. Sőt, pvp-ből az eddigi GW1-es stíluson kívül bekerült a nagyobb volumenű wvwvw, ahol a pk királyok is kiélhetik perverzségeiket.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Zen

A rakétás torony durva, csak gyorsan hal az is. :P
És nem spawn hanem spam dammit. >.<
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

White SeeD

Lehet hogy durva, a probléma az volt nekem, hogy a fal túl oldalán lévőket próbálta lőni azok helyett akik felém rohantak hogy kinyírjanak.
Engrish grammar naciz go home :hehe:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Zen

#726
Nekem mindig célt váltott arra, akit lőttem.

Also
QuoteNow the developers have a sequel nearing completion, and while Guild Wars 2 doesn't aim to reinvent the wheel, there are a number of changes to the core design governing most MMOs that might even push the genre as a whole in some great new directions.
Jó volt Escapist, hajrá. Talán egy nap majd sikerül írni egy mondatot ami nem faszság. :jee:

5 dolog amiről nem biztos h tudtad, de benne volt a betaban.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lythis

#727
Quote from: White SeeD on 2012-05-04, 20:31:41
Ugyan ugyan, mi ez a sok negatív hullám?

Szögezzünk le pár dolgot.
(...)
harca mint GW1 és aki csak áll és tolja az 1. skilljét az nem fog sokáig jutni. ::)
jah, persze. Mert végülis az egész harcrendszer nem arra épít, hogy majd kigrindolod a többi skillt egy adott fegyverhez ::) Ha azok nincsenek meg, akkor azt az egy szál (ha van pajzs vagy offhand, amit már kidaráltál akkor 2-3) skillt fogod, és nem a teljes 5öt.

QuoteGW2-ben azt kell felismerni, hogy ellentétben a többi mmo-val az események folyamatosan mennek, a playerek nélkül is. A világ teljesen nyitott, él, dinamikusan változik.
Ciklikusan ismétli önmagát. Szerintem kb. annyira dinamikus, mint az óramutató, ami körbe jár.

Korábban olyanokkal dobálóztak, hogy teszem azt, ha a kentaurok elfoglalnak egy falut, akkor el kell űznünk őket onnan. Gyakorlatban azonban a játék olyan dinamikus, hogy ha vársz kb 5 percet, akkor eltűnnek maguktól...

QuoteNem kell quseteket vadászni, se npc-ket keresgélni (kivéve ha ez maga egy feladat), nem kell beindítani semmit. Ki lehet lépni a városkapun és felfedezni, a többi jön magától.
Igen, az immersion-t meg szeneslapáttal csűrik képen, amikor a bárhol elérhető mailboxba megkapom a jutalmat azért, mert éppen arra jártam, és éppen nem volt jobb dolgom, mint egy eventen darálni az xp-t, hogy hátha legalább a következő personal story instában lesz valami izgalmasabb. Srsly: marhára rá kéne feküdniük, hogy legalább a kihívás legyen úgy-ahogy konzisztens, mert miután végigdaráltam istentudja mennyi mobot, egyszercsak private quest, és öljek le mittoménhány "krokodilt" egy banditabarlangban, amik el sem érnek oda, hogy egyáltalán megsebezzenek...
A marha nagy felfedezhető terület egyébként állatira tetszik, de azt már az egyben is megszoktuk.

QuoteOlvasgattam emberek írásait, hogy ígynemmegy a dinamikus event, meg hol vannak a chain eventek? Vannak, de nem mindig megy mindegyik folyamatosan! Pl nekem simán bejött egy 5 lépésből álló dinamikus event ami a kezdőerőd megvédésétől a kentaurok kiszorításán át az elkísértem a felderítőnket fegyvereket lopni a megmaradt kentaur erőktől, hogy végül ő árulhassa azokat. Remekül felépített és logikus event volt.
De az amikor a kentaurok támadják az öntöző csöveket sosem láttam, mert amikor arra jártam nemvolt.
Hát, ha a remekül felépítettet arra érted, hogy logikusan következik, akkor jah, végülis igen. A "szedj össze 10 patkányfarkat, hogy megmenthessük a világot" kategóriás questeket egyébként röhögve üti, de ugye kellett már itt is kukoricát öntözni, meg tehenet etetni... :D
Ha arra a vízcsövesre gondolsz, amire gondolom, hogy gondolsz, akkor nem vesztettél semmit, az marha ramaty volt.

QuoteNekem nagyon bejött hogy nem azzal megy el a játékidő hogy NPC-k után futkozok.
Ez tényleg jó, bár a dynamic event-ek túl gyorsan resetelik magukat ahhoz, hogy úgy érezzem, hogy volt értelmük, vagy bármi komolyabb változást eszközöltem volna. Az általad említett fegyverbeszerzős kísérgetés pl. pont jó példa erre. Gyak azon grindoltunk legalább egy-másfél szintet.

QuoteAz eventek nehézségét a mostani visszajelzések alapján fogják még beállítani, még ne írjuk le őket. Ezen kívül még csak a kezdőterület dolgait láthattuk, amik valószínű könnyebek mint a későbbiek. Az elit instákba sem jutottunk be, amik nehezek lesznek. És akkor még ottvannak a puzzlek.
Hát, hogy állítanak rajta, azt csak remélni tudom. Meg a class balance-on is piszkálhatnának kicsit (lásd ugye zeroskill faceroll...)hjaigen, és a maradék két nép kezdőterületeit is szívesen megnézném már...
Hogy az elit insták mennyire lesznek nehezek, az majd kiderül. Ha annyira, mint eddig a játék, akkor marhára nem...
Puzzle-ekre szintén kíváncsi leszek.

QuoteNekem a personal storyval nem volt bajom. Kipróbáltam mind3 faját az embernél. Már csak annak eldöntése hogy szegény/normál/gazdag-ként nőttem fel teljesen mást eredményez.
Nekem elég semmilyennek hatott. Hogy mennyire teljesen mást eredményez...őőő... az intró más (harmadszorra végig sem néztem), és a karakterek, de ezen túl ugyan azt a story-t kapod. Aztán ki tudja, lehet, hogy majd branch-elheted később. Az jó lenne.

QuoteHero/player dilemma. Nos ettől én is tartottam, de kellemesen csalódtam. A playerek nagy része nem volt totálidióta és elég hamar rájöttek mmit is kéne csinálni. Az open world eventekből 1-et sem buktunk el. Ha sok a noob mindíg van 1 pro aki tudja mit kell csinálni és szól is a többieknek hogy mit kéne. Dungikba ahol húzósabb lesz a dolog meg eleve csak csapattal lehet lemenni.
Gyakorlatilag olyan intenzíven a képedbe van tolva, hogy mégis mit kell csinálni, hogy akinek ez alapján nem tiszta, annak ez élete valszeg első mmo élménye (és akkor mit keres a bétában?), vagy egyszerűen vak. Ennél nem tudom, hogy hogy lehetne egyértelműbb, de tényleg. Ha valaki ettől pro... hááát...
Egyébként a legtöbb eventet solozni is lehet.


QuoteIgen, a GW2 valóban telejsen más mint a GW1. De ettől nem válik tucat mmo-vá mint ahogy a GW1 sem.
imho a GW1 nem volt a szó szoros értelmében MMO, pont amiatt, hogy városokon kívül lényegében minden instance-elve volt, szóval ez szerintem nézőpont kérdése.
A kettő pedig eddig elég sablon. Kb az egyetlen lényeges eltérés számomra az volt, hogy nincs quest giver NPC. Minden mással már találkoztam ilyen-olyan formában valahol. Víz alatti küzdelem még aranyos első néhány alkalommal.

Craftingot még mindig nem próbáltam. Meh.

Chronus

#728
Ha állítanak az eventek nehézségi szintjén, akkor jó lesz ez.

Ha nincs miért játszani, az emberek nem fognak. Endgame híján ami maradhat, mint elérhető cél, az a mindenkori eventek ütése. Azoknak a nehézségi szintjén múlik most minden.

Zen

Hétfő este 20:00-tól kedd nememlékszemmeddig stressz teszt címszó alatt lehet majd megint játszani. Csak előrendelőknek.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

White SeeD

#730
Login fast.
Más kérdés hogy utána bárhova mennék a norn kezdőterületet tölti be :D

Edit: Az első 5 perc nemtöltömbe a mapot után kivállóan ment a teszt. lagg alig volt. Jó irányba halad a game.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Zen

Már az első event idején akartam mondani: az a Tengu redesign. :zomg:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

White SeeD

Én csak most jutottam el odáig. Nekem jobban bejön mint a régi. Kíváncsi vagyok milyen szerepet kapnak GW2-ben.
http://norad2.uw.hu/gw087.jpg
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

.Attila

A kép alapján ez jutott az eszembe:
[spoiler][/spoiler]

Dreamcleaver

#734
lol haja van a madárnak? tollas és szőrős?   :lul:

A régi Tengu dizájn mérföldekkel jobb.

Miért nem használták ezt:
http://wiki.guildwars.com/wiki/File:Tengu_concept_art.jpg

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Chronus

#735
Hát... ezek után nem vagyok biztos benne, hogy kell majd a Tengu, mint új játszható faj (elvileg a Canthás kiegre ők voltak betervezve), de majd meglátjuk.

Amúgy milyen a béta?
Most sajnálom, hogy nem vettem meg a preordert.

Dreamcleaver

Ha úgyis megveszed minek spoilereznéd magadnak előre a betával?

Ha meg végül kiderül, hogy mégis csak hype volt az egész, és egy rakás **** a GW2, akkor meg nem szívtál.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

White SeeD

Quote from: Dreamcleaver on 2012-05-15, 16:48:20
lol haja van a madárnak? tollas és szőrős?   :lul:

A régi Tengu dizájn mérföldekkel jobb.

Miért nem használták ezt:
http://wiki.guildwars.com/wiki/File:Tengu_concept_art.jpg

Dehát ebből van összerakva. A 3. teste és a 4. feje. +A kezek madarasabbak.
Azok ott tollak és nem szőr meg haj. A grafika sincsen maxon, meg valahogy nekem sántít ez a képcsináló. Gamen belül jobban néz ki.

Bétázni meg jó. 1-25 ig területek elérhetők ember-charr-norn okkal. Néhány bug itt ott, egyenlőre kevés optimalizáció. Sok event, sok elfoglalható dolog, kis szinteken is nagy bossok. Iszonyat nagy felfedezésre váró világ. Élettel teli városok. Elég természetesnek ható aktív környezet.
Nagyon tetszik hogy nem egy nagy jel lebeg a quest npc felett, hanem megyek  egy faluban vagy városban és akkor elém ugrik az egyik már messziről integetve hogy Helló, éppen indúlni készülök a karavánnal a szomszéd faluba, mi lenne ha jönnél testőrködni. És akkor mondhatod hogy miért is ne, vagy hogy nem, vagy eleve szóba sem állsz vele. Vagy rohan ki a vízből lihegve egy békaszerű lény hogy támadják a faluját a víz alatt. Megjutalmaz ha segítek neki.

Szóval lehet hogy ciklikusan ismétlődnek az eventek, de a nagy számuk miatt bőven nem lesznek unalmasak. Főleg hogy egy eventnek többféle kimenetele is lehet. Múltkor hétvégén beletoltam min 24-28 órát és szinte még sehol sem tartottam. Mivel már sok videót meg leírást láttam így tudom kb az eventek felével ha találkoztam. Lv 23 ig jutottam. A világ 80+% még nem elérhető. Nem kell törődni az lv up-al, simán jön az magától. Nem kell keresni semmit és senkit, a világ megy magától, elég ha hagyod magad benne sodródni. Még egy gamenél sem éreztem ezt. Ha végre kiadják epicwin kategória.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Chronus

Quote from: Dreamcleaver on 2012-05-15, 17:16:34
Ha úgyis megveszed minek spoilereznéd magadnak előre a betával?

Ha meg végül kiderül, hogy mégis csak hype volt az egész, és egy rakás **** a GW2, akkor meg nem szívtál.

Ha már úgyis megveszem, kipróbálnám hamarabb.

A türelmetlenség fő erény. ;)

White SeeD

Már a múltkor is akartam linkelni.
Best bug ever
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

kelvor

Quote from: White SeeD on 2012-05-15, 17:52:52
Már a múltkor is akartam linkelni.
Best bug ever

:lol:

és a végén..."You think is is funny? I will kill you!"  ahhh. :D

Chronus

Valami guildet össze kellene majd dobni előre, TS szerverrel meg mindennel. Úgy az igazi.
Ha minden igaz júliusban már jön a játék.

White SeeD

Én benne vagyok, jó is lesz a multiguild rendszer.

GW1 legújabb update:
Újabb játékbeli könnyítések a frissen kezdőknek kedveznek.
Sweet átalakító npc.
Az PVE only skillek mostantől a title lv5 szintjén maxosak ::) Már csak az hiányzik hogy a HOM-ba is járjon ezen a szinten pont.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Zen

Volt már róla szó, de a névadásnál elakadt a téma. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Chronus

#744
There Was No Consensus On The [NAME]

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

White SeeD

Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Chronus


White SeeD

A preorder kevés a betahoz. prebuyal jutsz csak be.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

NLZ

#749
Jeeej, szereztem béta kulcsot. :)
Ha bejön, előrendelem.

Ez tényleg 25 gigás lesz? Mmint a béta.
[reserved]