Warhammer 40K - In Nomine Imperatoris

Started by Rounin, 2006-06-01, 12:04:42

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc "fajod" a Soulstormban (és előbbiekben)?

Chaos
Elda
Imperial Guard
Necron
Ork
Space Marine
Tau
Sisters of Battle
Dark Eldar
Nincs kedvencem/több is van
Bocs, nekem van pénzem TT-re :hehe:

Lythis

csak arra voltam kíváncsi, hogy mi miatt tartották a hátukat a többinek, nem tudtam, h mindenki más máshol duhajkodott, és játszotta a nemzeti sportot ("xenos-whackin'")

Rounin

#271
Quote from: Lythis on 2006-07-22, 08:37:42
csak arra voltam kíváncsi, hogy mi miatt tartották a hátukat a többinek, nem tudtam, h mindenki más máshol duhajkodott, és játszotta a nemzeti sportot ("xenos-whackin'")

Akkor több, mint kielégítően megkaptad rá a választ :p Én csak azt nem értem, hogy miért a Second Company ütközött meg a Hive Fleet-el? Lehet, hogy alapban úton voltak (valahová, vagy valahonnan hazafelé..) éppen és ezért nem a First Company csapkodta őket az űrben?

Szóval én a tapasztaltabb egységeimet küldeném rá egy új, idegen, erőszakos fajzat ellen. O_o

Lythis, összehasonlítottam ezt a kis könyvet a neked is meglévő Warhammer 40k Rulebook -4th edition pdf-el.
Ugyanaz.

Lazzaret

Az történt pontosan, hogy az emberiség nem is tudot eleinte a Tyranidákról. Egy Inkvizítor figyelt fel az esetre névszerint Kryptman. Felfedezte hogy a Tyran nevü bolygó amin egy bázis is volt teljesen elpusztultŰ( ezért kapták a Tyranida nevet). Se baktérium se légkör nem maradt a bolygón. Hamarosan felfedezte a hatalmas flottát is ami pontosan Macragge felé tartott. Azonnal jelezte Marneus Calgarnak a rendház főnökének a veszedelmet és ő azonal felkészült a védekezésre. Hamarosan megjelent a hiprürből az egész Behemot flotta. Hamarosan a védelmi ágyúk tüzelni kezdtek a flottára akik visszafordultak hogy kikerüljenek a lőtávból. Sokat lelőttek de még így is rengeteg maradt. Ekkor az Ultrák flottáját vetették be. Közelmentek és pusztítani kezdték a Behemot flottát. Ekkor több millió kis darab csomó vagy mi választódott ki a Behemot hajókról és megindult Macragge felé. Hiába löték őket a légvédelmi ágyúk így is rengeteg ilyen csomó jutott a felszínre szabadjára engedve a bennük tanyázó szörnyeket. Az északi palota körül folyt a leghevesebb harc. Itt az alsó szintet az Ultrák első százada védte a többiek a felső szinteket támadó repülő egységek ellen és azok ellen védték akik felmásztak a falakon és bejutottak felülre. A harc hosszú és kíméletlen volt. Eddigre megérkezet az erősítés a Tempestus hadiflotta, akik segítségével teljesen megsemmísiteték a Behemot flottát. A Tempestus flotta teljesen megsemmísült és csak kevés Ultra hajó maradt épségben. Mivel megszünt a vezértudat a Tyranidák között innen kezdve már könnyü volt őket leszedni. A palota védelmezői a felőbb szintekről módszeresen haladtak lefelé. Amikor elérték az alsó szinteket csak a halott első századot találták meg. Lassan az egész bolygót fertőtlenítették a Tyranidáktól. Mostanra sikerült csak teljesen visszaállítani az első századot.

Röviden ennyi. Van ennél egy részletesebb leírás is majd felrakom ide a linket.

Ja és mindegy milyennek festem ki a szörnyeket nincs megszabva. Láttam már feketét pirosat lilát zőldet kéket.


www.arkangyalok.uw.hu

Prof. William

A Damochles keresztes hadjáratról tudtok mondani valamit? (Ez volt az amikor a Birodalom a Tau-kellen ment és ráfázott.)

Prof. William

Ez most a játékkal kapcsolatos lessz. Amikor indítom ezt írja ki. w40k.exe- Belépési pont nem található.

Az eljárás belépési pontja (?dbTimesTampedTracefAux@@YAXPBDZZ) nem található a DDL-ben (Debug.ddl)

De a winter assault + megy... Mi lehet a baj?

Lythis

Quote from: Prof. William on 2006-07-31, 01:30:26
Ez most a játékkal kapcsolatos lessz. Amikor indítom ezt írja ki. w40k.exe- Belépési pont nem található.

Az eljárás belépési pontja (?dbTimesTampedTracefAux@@YAXPBDZZ) nem található a DDL-ben (Debug.ddl)

De a winter assault + megy... Mi lehet a baj?
Eredeti, meg minden? Mert akkor ötletem sincs... egyéb esetben, ha felraktad a WA-t, akkor a sima DoW-t utána crackeld, mert az update csak az eredeti exe-vel hajlandó menni, a játék viszont nem. Nálam is ez volt.

Prof. William

Nem eredeti... DE akkor os fura, hogy a WA-megy ez meg nem...

Lythis

Quote from: Prof. William on 2006-08-02, 00:13:57
Nem eredeti... DE akkor os fura, hogy a WA-megy ez meg nem...
Mondom. Felteszed a DoW-t, ráteszed a WA-t, és UTÁNA crack-eled a simát. Nekem így ment mindkettő. Ha a simát nem crackeled, nem lesz hajlandó elindulni.

Pr3d4k1ng

Quote from: Rounin on 2006-08-13, 22:49:54
O_O. Oké, tudom, én vagyok a hülye, de ebben hol a poén? :rolleyes:

VMi kellet tenni ,hogy felltámadjon a topic:

Infok a Dars Crusde-ről
A 2 új faj mellet a kampányban is jelentős változás történt:
az eddigi lineáris történet menetét felváltja a dinamikus  hóditás :  hasonlóan a Rise of Nations, vagy a Battle for Middle Erath nagytérképeihez hasonlóan  itt is szabadon foglalhatunk el területeket , amelyek aztán külömböző  bónuszokat adnak.
Nem mellékesen pedif az összes fajjal harcba indulhatunk.



Igéretesnek hangzik szerintem.


Szerk: removoltam a szar viccet

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Ramiz

Nem szeretnék túl sok felesleges örömet okozni Rouninnak :__devil: , de a novellái felkeltették az érdeklődésemet. Majd valakitől elkunyiznék egypár könyvet és/vagy pdf-et. :)
(Festegetéshez sajnos se időm, se pénzem...)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Lythis

#280
Quote from: Predaking on 2006-08-13, 22:59:24
Quote from: Rounin on 2006-08-13, 22:49:54
O_O. Oké, tudom, én vagyok a hülye, de ebben hol a poén? :rolleyes:

VMi kellet tenni ,hogy felltámadjon a topic:

Infok a Dars Crusde-ről
A 2 új faj mellet a kampányban is jelentős változás történt:
az eddigi lineáris történet menetét felváltja a dinamikus  hóditás :  hasonlóan a Rise of Nations, vagy a Battle for Middle Erath nagytérképeihez hasonlóan  itt is szabadon foglalhatunk el területeket , amelyek aztán külömböző  bónuszokat adnak.
Nem mellékesen pedif az összes fajjal harcba indulhatunk.



Igéretesnek hangzik szerintem.


Szerk: removoltam a szar viccet
Igazán nem azért, de: amit most írtál az már elhangzott párszor, sőt, már linkeltem is, de mindegy. Mielőtt újdonságként postolod, azért olvass vissza :)
Nem mellékesen pedig pl a Tyranidákat továbbra sem viheted harcba, mert nem bírná el őket az engine... hacsak nem turbózzák fel _nagyon_ de kétlem, hogy ennyire belenyúltak volna.

És direkt Rou kedvéért, mert rég kapott ilyet:
"Remember the C'Tan can bend the laws of physics any old way - how about making their enemy's guns loop round and hit them"


Ehh, egy kaptárflotta enyhénszólva betesz, és azt sem tudjuk mennyi van még belőlük... Vagy azt, hogy ha a 'nidek tényleg galaxison kívülről jöttek, akkor mit zúztak le ott. És ha jól olvasom, akkor a Leviathan még nincs is szétverve teljesen?


Szal: hogyan állítunk meg még egy kaptárflottát, neadjisten többet, ha arra kerül sor?

Rounin

Hja, a Leviathán "jelen időnkben" éppen tarol. O_o (C'tanokért stfu, írok egy C'tan-pwning novellát /meh.)

Alapból imho nem vertek le "odahaza" semmi igazán erőset, elvégre relatíve könnyen megállította az Impérium. Csak utána kezdtek el erősebbek lenni, alkalmazkodva ehhez a galaxishoz. Mondjuk kezd olyan érzésem lenni, hogy még a szokásos 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% esély sincs meg, amit eddig lehetett látni az Impérium túlélését érintően. o.o

Lazzaret

40K-os már sokat gondolkodtunk azon mi is jelent nagyobb fenyegetést. A Káosz vagy a Tyranida fenyegetés. A legtöbben a Tyranidákra szavaztak, hiszen nem lehet sokat tudni róluk. Csak annyi derült ki, hogy egy másik galaxisból jöttek és hatalmas erejük van. Minden szerves anyag ami az útjukba kerül felszipkázzák. A Káoszról sokkal többet tudni, hiszen rengeteg háború dúlt már ellenük. Ezekről tudják mivel jönnek az Imperium ellen, mig a Tyranidákról ki tudja mikor rukkolnak elő valami hatalmas és fertelmes dologgal. Lehet hogy ezek a flották amik csak jöttek valamilyen elő örsei is lehettek az igazi flottának. Káosz sem ér sokat a hókusz pókuszaival a nidák ellen, hiszen a pszi erejük még talán a káosz istenekét is felülmúlja..


www.arkangyalok.uw.hu

Lythis

#283
Előszöris: annak ellenére, hogy azt mondták nem nagyon nyúlnak a meglévő fajokhoz: http://www.gamespot.com/pc/strategy/warhammer40000dawnofwarexp2/news.html?sid=6155709&tag=recent_updates;title;2
azoknak, akik lusták elolvasni a kommenteket alatta:
new units are confirmed to be:
SM:Grey Knights
CSM: Daemon Prince(upgrade for CL according to ToT)right)
Eldar: Harliquins
IG: Heavy Weapons teams(originally meant to be in WA, but removed due to time constrants)
Orks:Flash Gitz(shootas with 'better' guns).

Tyranida kérdéshez: Nemhiszem, hogy felülmúlnák a káosz istenek erejét, tudtommal csak az ellenállásuk nagy, de saját pszi adottságuk igencsak csekély - talán a zoanthrope-ok kivételével, azokból viszont szerintem nincs olyan sok. A magas ellenállásukat meg a kaptártudatosdinak lehet betudni szerintem.
Viszont piszkosul sokan vannak, és folyamatosan termelik az újabb fertőzött egységeket, miközben a legtöbb útjukba kerülő világot bekebelezik - igaz volt már olyan, amit elkerültek.
A birodalom egyedül valószínüleg rendesen ül a trutyiban ellenük, de mivel olyan fasiszták, hogy az együttes tengelyhatalmak kb síró kiscserkészek mellettük, ezért kizártnak tartom, hogy szövetkezzenek bárkivel, akik nem ők, kivéve ha már tényleg nincs más. Emellett több katona kéne "The 2005 edition of Codex: Tyranids (Games Workshop, 2005) contains a report compiled by an Imperial research body known as the Strategic Collective demands that Imperial forces along the galaxy's Eastern fringe should be increased in size by at least 500% to have any chance of holding the Tyranids back for any length of time. It is noted that such a mobilisation of force would still result in the eventual defeat of Mankind."
A Tau-k nem nagyon kerültek kapcsolatba a tyranidákkal eddig afaik, viszont amikkel igen, azokat ledarálták, mielőtt odaértek volna. Ugyanakkor a Tau-k sokkal kevesebben vannak - még a hozzájuk csatlakozott népekkel együtt is - mint a többi frakció. Igaz, hogy tűzerő tekintetében gyakorlatilag élenjárnak, és egy railgun 20 gauntot is átvisz, de nemtudni, hogy mennyire tudnák feltartani egy teljes inváziót.
A káosz erői szerintem nem érdeklődnek túlzottan a 'nidák iránt. Ülnek az iszonyat szemében, és tervezik a következő fekete kereszteshadjáratot, vagy a Cadiai kapu világait - néhol egymást - zúzogatják unaloműzésként.
Az eldák szerintem nem nagyon rugnak labdába - annak ellenére, hogy a Kraken flotta ellen a Lyanden craftworld rendesen kivette a részét a harcból. Nincsenek sokan, ráadásul nem is működnek teljesen összhangban, csak azok, akik egy craftworldön (sry, a "mestervilág" nekem nagyon idegen) élnek. A sötét eldák meg... "ők egy vicc, ami még a GW-s arcoknak sem esett le".
Az orkok mondjuk talán elegen lennének, plusz elég szaporák is, em is beszélve arról, hogy a galaxis cca 90%a az ő kezükben van, de: folyamatosan fejlődnek vissza, a többségük nem valami nagy zseni, nem képesek összehangolni magukat a hülye viszályaik miatt.

Ugyanakkor továbbra sem fér a fejembe, hogy az emberek mért nem sütik meg atommal a sok kis rohadékot ....

Pr3d4k1ng

Quote from: Lythis on 2006-08-18, 22:44:47
Előszöris: annak ellenére, hogy azt mondták nem nagyon nyúlnak a meglévő fajokhoz: http://www.gamespot.com/pc/strategy/warhammer40000dawnofwarexp2/news.html?sid=6155709&tag=recent_updates;title;2
azoknak, akik lusták elolvasni a kommenteket alatta:
new units are confirmed to be:
SM:Grey Knights
CSM: Daemon Prince(upgrade for CL according to ToT)right)
Eldar: Harliquins
IG: Heavy Weapons teams(originally meant to be in WA, but removed due to time constrants)
Orks:Flash Gitz(shootas with 'better' guns)

Nice MESSZE VAN MÉG A GAME KIADÁSA!!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Rounin

Chamber Militans? Chapter 666? Waddafakk... Na erre kíváncsi leszek.

A nida erőviszonyokat meg majd boncolgatom később, jelenleg festékbeszerzésen töröm a kis pénztárcám.

Lythis

Preda: hivatalosan asszem október 9. Az azért nincs annyira messze.

Egyébk hjam, chapter 666... és csak 1 szakaszt gyárthatsz belőlük, ergo tápak lesznek - igaz el is várnám tőlük. Nem a Harlequinek miatt kéne örülni amúgy? :hehe: kapnak harlequins kiss-t is, ha jól olvasom...

Rounin

Hát a 666. chapter mindegyik gárdistája olyan egy normál gárdistához mérten, mint egy "sima" gárdista egy emberhez képest.. legalábbis ezt írják. Kétlem, hogy _ennyire_ tápak lennének amúgy a játékban.

Harlequinek... hát félek tőle, hogy ocsmányak lesznek. Rondák. Nem olyanok, mint amit elvárok tőlük... nekik nem _merek_ örülni.

Lt. Simoan Blarke

eleve az eldak mint faj... khm... egy adott egyseg mindig ugyanugy nez ki. pedig ok aztan nem eppen a tizenketto egy tucat kategoria, mindegyik full egyedi (es termeszetesen szembanto :D ) szinosszeallitassal meg stilussal rohangal. harlequinekre ez meg inkabb igaz... szoval en csatlakozok Rouninhoz. nem tudok neki orulni.  :3x3:
szep is lenne, ha ennyire taposak lennenek a Szurke Lovagok... de eleve, az a garda annyira _egyedi_, hogy... hogy is mondjam... semmilyen jatekba nem engednem be :o
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Eldák mint faj: kb mint a nagyonhightech elfek, és pá. Tizenkettő egytucat kategória: szerintem azért ők sem olyan piszok egyediek. Max talán craftworldönként változatosak nagyon, de egy craftworldön belül szerintem az átlagos elda nem különbözteti meg magát nagyon harcivértben. Ez inkább a harlequinekre igaz. Ami pedig a játékbaimportálásukat illeti: nem tartok tőle, mert a harlequin modnál szánalmasabbat úgysem hoznak össze, plusz a TT változat harlequinjei is imho elég ratyik, szóval kétlem, hogy azt alulmúlják.
Plusz az eddig berakott egységek is jól meg lettek csinálva szerintem, szóval én azért bízom bennük (más kérdés, hogy pl nem gyártok komissar-t mert rusnya, és nevetségesnek tartom..).

Chapter666: nemhiszem hogy _annyira_ táposabbak lennének. Szerintem amiben elsődlegesen különböznek, az az, hogy sokkal önállóbbak, valamint hogy mindegyikük képzett pszi. Összevetve mondjuk az űrgárdistákkal, akiknél alapesetben a könyvtárosok is ritkák....
Egyébként annyira szerintem nem egyedi. Legalábbis annyira szerintem nem, hogy saját seregnek számítsanak, viszont az a megoldás - ami már TTben is volt - hogy segédcsapatnak behozhatóak SM-ok mellé, nekem kifejezetten tetszik.

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Lythis on 2006-08-21, 00:34:34Ami pedig a játékbaimportálásukat illeti: nem tartok tőle, mert a harlequin modnál szánalmasabbat úgysem hoznak össze, plusz a TT változat harlequinjei is imho elég ratyik, szóval kétlem, hogy azt alulmúlják.
aha, es ez teged vigasztal? :D

Quote from: LythisChapter666: nemhiszem hogy _annyira_ táposabbak lennének. Szerintem amiben elsődlegesen különböznek, az az, hogy sokkal önállóbbak, valamint hogy mindegyikük képzett pszi. Összevetve mondjuk az űrgárdistákkal, akiknél alapesetben a könyvtárosok is ritkák....
alapvetoen en speciel azt se tudom elkepzelni, hogy a pszin kivul miben jobbak egy siman urgardistanal. a Szurke Lovagok inkvizitori demonirto sereg, nem? az inkvizitoroknak is jo kis fejlett technikajuk van (muhahah, minek nem abban a vilagban), de az nem testatalakitasra es panceltapolasra van kihegyezve  :eek:
annyira valoban nem egyedi, hogy sajat sereg legyen, de a Szurke Lovagok alapvetoen nem egyedul dolgoznak? esetleg par inkvizitor altal kiserve? :3x3: meg annyira kevesen vannak, hogy nem erzem egeszen hitelesnek, hogy az eleve majdnemszuperhos urgardistak melle 666-osokat kuldunk... elvegre ezeknek a fajankoknak brutalis merteku buszkesege van (van is mire mondjuk :rolleyes: ) :3x3:
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Már miért ne vígasztalna? Szerintem annál rosszabb, mint ami kinnvan róluk, úgysem lesz, szal akkor minek nyavajogjak? Plusz nem vagyok egy Eldar junkie szal simán csak pozitívum, hogy ezeket is berakták, és ennyi.

Inkvizítori démonírtó sereg.. hja. Mondjuk a többségük inkvizítor is egyszemélyben szerintem. Legalábbis így lenne logikus. Mindegyik pszichésen képzett, és mint írtam önállóbbak is. Emellett ők az egyetlen rend, akiknek soha egyetlen tagja sem esett át a káosz oldalára. Plusz annyiban is többek a gárdistáknál, hogy őket olyan dögök levadászására és elpusztítására képezték ki, amikkel egy átlag űrgárdista valószínüleg nem is találkozik az élete során. Ebből kifolyólag gondolom a felszerelésük is strapabíróbb valamennyivel, és talán az implantjaik is többet tudnak, mint egy átlagos gárdistánál  - feltéve, ha vannak nekik egyáltalán, mert elvben ők az uralkodó génállományából vannak, neki pedig nem nagyon voltak implantjai...

Fejlett technika? Nem bonyolult babonákat akartál mondani? :D

Rounin

A Szürkék megkapják a legősibb, legdurvább cuccokat is, amikről más chapternek még talán értesülése sincs :).
Valamint a génállományuk is durvább, tekintve hogy - állítólag - az uralkodó génjeiből csinálták őket (ahogy Lythis is bepöttyentette).
Valamint hivatalos forrásból idéztem az arányviszonyt :P

Edit:

Császárom, kegyelmezz... kielemeztem a már elérhető Dark Crusade demot. Hát jópár egység nem volt elérhető a Tau oldalról, de már ezek az alapegységek is _aláznak_.

Assa termiket közelharcban verő kroot kutyák, _bármit_ távolról lekapó Fire Warriorok, egy mindent büntető hero egység...
Alap gunship, aminek a missile salvo támadása szinte felér egy orbital strike-al, s persze sokkal gyakrabban elsüthető (ráadásul csak 2 pontot foglal a limitből).
Eh. Mondjuk jópofa, hogy a stealth suitek bár alapban gyengék tűzerőt tekintve, de a stealth képességük miatt (+ jetpack) kiváló orvgyilkosok vagy felderítők.
Egyelőre iszonyat imbák. Bele sem merek gondolni, hogy a későbbi egységeik mire képesek.
Jó ötlet még a kétféle út, amit követhetnek. Egyikkel életerőt + lőtávolságot kapnak, másikkal lépegetőket (battlesuit powa \o/) és más-más egységeket ugye.

Fura. Viszont a Blood Raven parancsnok beszéde nagyon hangulatosra sikerült, ahogy a káplán előtt térdelve imádkozó gárdisták is (cutscene). Majd meglássuk. :lazza:

Lythis

Ez azért van, mert a Tau-k AMÚGYIS aláznak :D És még szép, hogy a Kroot-ok verik a termiket, el is várnám :D Tau powa  :whoah:
BTW: Necronokat is ki lehet próbálni benne?
Persze mivel a másik gép gallyra van vágva, ezért egy darabig nekem semmi DoW, szal  :Eztneked: :Eztneked:

Rounin

Nem, semmi Necronok. Van egy tutorial, egy skirmish és egy scriptelt mission.

Őszintén szólva az oké, hogy aláznak, de túlzott mértékben. Gyakorlatilag assault marine vagy assa termi, de még szerintem land raider rohammal sem tudsz mit kezdeni.
Igaz, hogy őrtornyuk nincs, de röhejesen erős egységeket állíthatsz fel, annyit, hogy nyugodtan otthonhagyhatod a sereg felét védeni.
És nem szép, mivel távolsági harcban is aláznak a krootok. Persze csak a gépet láttam játszani marine-al, és az ugye nem sokat mond. Kellene már a végleges verzió, ahol kipróbálható ember vs ember módban. Gondolom egy ügyes játékos jobban bánik a gárdistákkal, mint a buta gép. Gyakorlatilag zéró taktika és bénán hagyja, hogy lemészároljam. Különben meg megnézném, hogy mihez kezdenek a tauk ha orbital relayből bedobok pár közelharci dreadet a bázisa közepére assa termikkel együtt (közben assa marinek a frontvonal irányából és nem úgy, mint a gép - jetpackhasználat nélkül).

Szóval na, biztos csak az AI (lol?) miatt ilyen siralmas.

Lt. Simoan Blarke

hmm. de ha a tauk ilyen durvak lettek, akkor ez nem fog jot tenni a multinak... vagy be van lassitva (eloallitasi idoben, teszem azt)? :3x3:
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Rounin

Belassítva? Kicsit sem. A battlesuitok gyártási ideje is valami brutál gyors az ízlésemnek.
Persze ez még lehet egy rendesen be nem lőtt demo-config, de akkor is...

Remélem nem ezzel akarják megkedveltetni őket.
Amúgy mondom, az AI ritka béna, szóval talán csak ezért tűntek annyira erősnek... illetve frászt. Túl erősek.

Pr3d4k1ng

Tau:
Már a Fire Warrior is nagyon erős a Commander az meg már egyenes pofátlanul erős + a range is pofátlanul nagy.

Remélem azért a Fullban vmit vissza vesznek belőlük.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Lythis

The Tau are shooty, még szép hogy távolról kapnak cafatokra, arra vannak. Közelharchoz lámák - elvben... (hogy játékban mennyire, azt sajna nem áll módomban tesztelni bizonyos... nehezítő körülmények miatt  :Eztneked: :Eztneked: :Eztneked: ) erre vannak ott nekik a Kroot-ok...

A commanderüktől meg elvárom, hogy legyen ŰBER. Részemről nuffsaid :D

Rounin

Ezért mondom, hogy kellene normális AI vagy emberi ellenfél. A gép nem tud közeljönni, mert _hülye_.
Deep Strike-ot pl. alapban nem használ.