Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

thrall

most nézem blizzard honlapját.. mi van a starcraft: ghost-al 0.o

Kuroi Tenshi

Quote from: thrall on 2006-05-13, 11:59:20
most nézem blizzard honlapját.. mi van a starcraft: ghost-al 0.o
Végülis ugyanaz, ami ez előző 3-4-5 évben, csak most már hivatalosan is bevallják: semmi.
WoW többet hoz, ezért a WoW:BC-ra mentek rá :rolleyes:

Kyo-han

Quote from: White SeeD on 2006-05-13, 16:01:11
Nem értem mit töketlenkednek a starcraftal.
Év gameja volt. Mai napig nagy a rajongótábora, nem beszélve a battlenetről.
Hihetetlen hogy nem jött ki egy második rész...
(Már a harmadiknál vagy engyediknél kéne járniuk :ejj:

Vagy mondjuk pontosan azért van ekkora rajongótábora, mert nincs róla lehúzva minden bőr...

Fazék

#2193
Quote from: Kyo-han on 2006-05-13, 17:23:20
Quote from: White SeeD on 2006-05-13, 16:01:11
Nem értem mit töketlenkednek a starcraftal.
Év gameja volt. Mai napig nagy a rajongótábora, nem beszélve a battlenetről.
Hihetetlen hogy nem jött ki egy második rész...
(Már a harmadiknál vagy engyediknél kéne járniuk :ejj:

Vagy mondjuk pontosan azért van ekkora rajongótábora, mert nincs róla lehúzva minden bőr...
hát igen, és sztem ez így van rendjén.
én pont ezt szeretem a Blizzard-ban, hogy ha kiadnak valamit, akkor az minőségi. lehet hogy a játék fajtája nem tetszik és ezért nem is játszom vele, de ez már az én bajom :) és pont ezért nem állnak neki évente kiadni mindegyik franchise-ból egy újabb vacak játékot és ez is tökéletesen rendben van sztem. szóval aki nekiáll azt szajkózni, hogy a Blizzard igénytelen játékokat ad ki mostanában, az sztem tisztán flamer...
(mondjuk mostanában WoW-on kívül nem adtak ki semmit, de sztem az is igényesen lett megcsinálva, és nem véletlenül van annyi előfizetőjük)

Pr3d4k1ng

Ez a inkább kevesebbet de azt leglább jól adják ki.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Kuroi Tenshi

Akkor most jön egy nagy IMO:

A Starcraft bár nem explicit lezárt, de implicit eléggé. Nem nagyon van rajta mit folytatni. Csak egy vékony fonalat hagytak nyitva.
A SC még ma is jó. Kiváló példája annak, hogy ugyan most vannak mindenféle csilivili tucatjátékok, de azok közben el is tűnnek a játéktörténelem süllyesztőjében. Kevés olyan játék van, amit még ma is szívesen előveszek (elővennék, ha nem veszett volna el :( ), még a nemrég megjelentek is, nemhogy az ilyen 8 évesek. Az új játékok bár szépek, de ez még most is szép; és olyan tulajdonságai vannak, amik sok más játékból hiányoznak: hangulat, külön karakter minden fajnál, fordulatokkal teli történet, kidolgozott grafika. A gépigénye emellett minimális - anno 75 Mhz-es P1-esen játszottam vele. És még stratégiai szempontból sem utolsó: a fajokhoz más-más stratégiák a beváltak.

Szerintem a SC-on a grafikai frissítés mellett nem nagyon lehet mit javítani.

Szvsz.
Uff, szóltam.

Fazék

#2196
Quote from: White SeeD on 2006-05-13, 18:33:59
Na igen de az SC nem mai game. És szerintem lenne igény a 2es részre.
a nem húzunk le róla minden bőrt dolog.. a Warcraftnak is van már pár része...
azt hiszem ők is nyilatkozták, hogy félnek nem sikerülne méltó folytatást csinálniuk. Ezért inkább gyűjtik az ötleteket, várnak, hogy vmi korrekt 3D-s megjelenetés legyen belőle gondolom, stb, stb.

SC:Ghost fejlesztése határozatlan időre föl lett függesztve, mert a második külsős csapat se tudott tisztességes játékot összehozni, hát Blizz-ék úgy döntöttek jegelik a témát. Talán majd next-genre 1-2 év múlva előveszik...

szerk:
Quote from: Kuroi Tenshi on 2006-05-13, 18:35:46Szerintem a SC-on a grafikai frissítés mellett nem nagyon lehet mit javítani.
Hát igen, szóval Blizzard-éknak ez a fő problémája sztem, hogy nem igazán szeretnék szimplán grafikai tupírral kiadni...

Bruce

Legutóbb a Dangerous Dave című őskövülettel játszottam, és nagyon tetszett... :whoah: Komolyra fordítva (mármint hogy komolyabb játékkal, mert persze a fenti állítás is igaz) most a Sword of Manával játszok kevéske szabadidőmben... és már többször elhaláloztam benne, mint a mana ill. final fantasy sorozat alatt összesen... Most vagy én változtam bénává, vagy ez tényleg nehezebb mint a többi :D

Quote from: Fazék on 2006-05-13, 18:37:45

Quote from: Kuroi Tenshi on 2006-05-13, 18:35:46Szerintem a SC-on a grafikai frissítés mellett nem nagyon lehet mit javítani.
Hát igen, szóval Blizzard-éknak ez a fő problémája sztem, hogy nem igazán szeretnék szimplán grafikai tupírral kiadni...
És ebben igazuk is van... a Warcraftban azért mindig volt valami kiskapu hogy rendesen lehessen folytatni a történetet is :D És azért kicsit sajnálom hogy van WoW, mert így nem tudom lesz-e négy... bár nem kizárt... nem lenne rossz... Arthas a trónján már nem kis kapu, hanem elég nagy :D Még talán szívesebben is venném, mint egy Diablo 3at  :hehe:

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Kuroi Tenshi

Quote from: Bruce on 2006-05-13, 20:17:46
kicsit sajnálom hogy van WoW, mert így nem tudom lesz-e négy... bár nem kizárt... nem lenne rossz... Arthas a trónján már nem kis kapu, hanem elég nagy :D Még talán szívesebben is venném, mint egy Diablo 3at  :hehe:
Kinek a pap, ...
nekem a w3 nagy várakozások után még annál is nagyobb csalódás volt.
meseszerű, agyon-eltúlzott 3d, übererős hősök, stb.
D3-ra inkább kíváncsi lennék, de félek az is csalódás lesz...

Kyo-han

Quote from: Bruce on 2006-05-13, 20:17:46
És ebben igazuk is van... a Warcraftban azért mindig volt valami kiskapu hogy rendesen lehessen folytatni a történetet is :D És azért kicsit sajnálom hogy van WoW, mert így nem tudom lesz-e négy... bár nem kizárt... nem lenne rossz... Arthas a trónján már nem kis kapu, hanem elég nagy :D Még talán szívesebben is venném, mint egy Diablo 3at  :hehe:

Vigyázz...ez sokak szerint már istenkáromlás  :lol: :lol: :lol:

Bruce

Quote from: Kuroi Tenshi on 2006-05-13, 20:21:58
Kinek a pap, ...
nekem a w3 nagy várakozások után még annál is nagyobb csalódás volt.
meseszerű, agyon-eltúlzott 3d, übererős hősök, stb.
D3-ra inkább kíváncsi lennék, de félek az is csalódás lesz...
Hát. Lehet. Tény. Nekem mondjuk tetszett a meseszerű grafika, bár előszörre nem, de miután megszoktam igen, de nem is ez a lényeg. A történet viszont nagyon tetszett. És a Frozen Throne vége bezony folytatásért kiabál, és nem WoWért... :D (bár megjegyzem, az is elég meseszerű :rolleyes: )
Quote from: Kyo-han on 2006-05-13, 21:19:47


Vigyázz...ez sokak szerint már istenkáromlás  :lol: :lol: :lol:
Héj, nem mondtam hogy nem örülnék a D3nak!!! Véletlenül még a kettő is eredetiben virít a polcomon :D Szóval azért ne tessék a szavaimat kiforgatni, átértelmezni, kibelezni, oroszlánok elé vetni meg egyéb hasonlók  :hehe: Épp csak egy War4nek jobban örülnék... :D

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Fazék

Quote from: Bruce on 2006-05-13, 21:26:29
Héj, nem mondtam hogy nem örülnék a D3nak!!! Véletlenül még a kettő is eredetiben virít a polcomon :D Szóval azért ne tessék a szavaimat kiforgatni, átértelmezni, kibelezni, oroszlánok elé vetni meg egyéb hasonlók  :hehe: Épp csak egy War4nek jobban örülnék... :D
én viszont egyértelműen Warcraft 4-nek örülnék jobban, mert a Diablo-ból csak az első résznél voltam igazán mániás, a másodikat már többször is meguntam, de azért végigtoltam, és a kiegészítő már totál unalomba fulladt nálam.

Ramiz

Ez a Giants kezd szaggatni... viszont igaz, hogy marha szép, messzire látni, és amikor a mamut dobbant, úgy reng a föld, hogy az még a levegőből nézve is durva... :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

thrall

ha már ki mit szeretne látni nál tartunk, én SC2-t szeretnék látni... miközben elolvastam a hozzászólásomtól a végéig gondolkoztam, hogy mi a halált lehetne megcsináli, mint új ötlet... de semmi szinte! Mert az, hogy most duran csinált egy pár protoss/zerg keveréket, és kidobta az űrbe az jó, csak rövid...bár, ha minden fajnak ugyanaz lenne a feladata, csak más szemszögből. De nembaj, ha 9 év múlva lesz csak SC2 akkoris megveszem, és végignyomom, b.neten is XD

Lythis

Duran nem csak szeretett volna keverékeket csinálni? (kezd kimenni a fejemből, és mivel jóideje nemtudom hol vannak a cd-k ezért megnézni sem tudom...Predaking, játszol velük mostanában? :D)
De egyébként meg ha jól emlékszem Kerrigan néni be akarja pofozni a földet is... De pl bele lehetne pakolni a Xel'Naga-kat is szerintem. Blizzardékat nem kell félteni, elég kreatívak. Ha belegondoltok, akkor a Beyond the Dark Portal-ban is elég lezártnak tűnt a történet anno, és mégis kaptunk egy War3-at. Az meg, hogy miért meseszerű a W3 grafikája. Hát egyrészt akkoriban amikor kijött, még nem volt Sage, meg Dawn of War engine, sőt, 3d stratégia sem volt olyan sok. Másrészről Blizzardék anno ha jólemlékszem a történettel is indokolták a mesedesign-t. Igaz személy szerint jobban örültem volna, ha reálisabb az ábrázolás, meg a méretarányok, de nem biztos, hogy a többségnek is anyira tetszett volna, mert az elég sötét lett volna imho.
A hősök alacsonyabb szinten nem annyira jók, magasabb szinteken viszont tényleg kisebb hadseregeknek felelnek meg, dehát a játék végsősoron róluk szól, a csaták azok csak a kerettörténetet hivatottak megadni szerintem.
Az Arthas/Lich King pedig tényleg nem kis, sokkalinkább böszmenagy kapu :D
A Diablo3nak akkor lenne értelme szerintem, ha nem csak egy újabb hack 'n slash lenne, ami annyiban új, hogy más kasztokat kapunk más képességekkel, látványosabb környezetben...
És nem mondom, hogy a WoW nem igényes, de szerintem nem avval kellett volna folytatni a Warcraft történetét...

Necrid^

Sin Episode : Emergance :
Ma sikerült meg szerezni, elég egy pőrgős game half-life 2 motort használ még csak az elején vok de ugy érzem hogy komoly storya lesz.

btw egy kis izeléto Click :)
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Kuroi Tenshi

Quote from: Lythis on 2006-05-14, 02:03:28
Duran nem csak szeretett volna keverékeket csinálni? (kezd kimenni a fejemből...
ha jól tévedek, ő maga is tagja annak a valamilyen zerg-protoss közös őstől származó übertáp-felturbózott fajnak, amit létre akart hozni

Necrid: jó, jó, de mi?

Edit: ja közben updatelted ^^"

Rounin

Quote from: Nec^ on 2006-05-14, 02:12:42

btw egy kis izeléto Click :)

Remélem, ennél azért több lesz a játékban :p Amit írtál, az alapján kipróbálnám, a kép alapján olvasok tovább és megpróbálom elfelejteni :hehe: :)

Necrid^

Quote from: Rounin on 2006-05-14, 02:17:11
Quote from: Nec^ on 2006-05-14, 02:12:42

btw egy kis izeléto Click :)

Remélem, ennél azért több lesz a játékban :p Amit írtál, az alapján kipróbálnám, a kép alapján olvasok tovább és megpróbálom elfelejteni :hehe: :)
ő lenne a gonosz néni. :) itt a trailer h vki érdekel Click
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Rounin

Quote from: Nec^ on 2006-05-14, 02:19:44
Click

Na ez már sokkal ígéretesebb így :p A hl2 motor garantálja, hogy nálam is jól futna :hehe: de nem fognak sokan nyafogni az "elavult" kinézet miatt? O_o

Necrid^

Quote from: Rounin on 2006-05-14, 02:30:27
Na ez már sokkal ígéretesebb így :p A hl2 motor garantálja, hogy nálam is jól futna :hehe: de nem fognak sokan nyafogni az "elavult" kinézet miatt? O_o
nemtom engem annyira nem idegesit a grafika,sőt sztem elég szép.
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Dreamcleaver

Heroes of Might & Magic V

Megjött és sztem nagyon üt! Kellemes keveréke a III-nak és a IV-nek eszméletlenül hangulatos grafikával megtoldva. A lények baromira jól néznek ki, főle a lángoló infernal faj tagjai. (egyedül a Gargoyle nem jön be nekem)
A hősök fejlődési rendszerében megőrizték a hasznos dolgokat a IV-ből, tehát van egy fő skill és azon belül subskillek. Ezen kívül hősönkét lehet 5 spec képesség is amiből eggyel alapból rendelkezik mindegyik hős, tehát nincs két egyforma. A mágia itt szerencsére csak 4 részre van osztva (Light, Destruction, Dark, Summon) és az 1-2 szintű varázslatok megtanulásához nem kell skill (bár erősebb, ha van hozzá). Visszatértek az egy sereg = egy hős felálláshoz, de a hőssel lehet támadni csata közben (őt nem támadhatják), ha esetleg kifogytunk a manából vagy már elhasználtuk a csata közben aktíválható spec képességeinket.
6 faj közül lehet választani, sok ismerős az előző részekből. Az V-ben a készítők kissé a Dungeon & Dragons világához hasonlót alkottak. Pl a Dungeon faj legtöbb egysége valamilyen Sötét Elf, és velük szemben van a Sylvan faj, ahol sok egység Sylvan Elf. Van minden fajjal egy küldetés mód, egyenkét 5-6 misszióval, plusz egy rakás multis térkép, szóval el lehet vele lenni egy ideig. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#2212
Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-14, 05:19:03
Heroes of Might & Magic V

Megjött és sztem nagyon üt! Kellemes keveréke a III-nak és a IV-nek eszméletlenül hangulatos grafikával megtoldva. A lények baromira jól néznek ki, főle a lángoló infernal faj tagjai. (egyedül a Gargoyle nem jön be nekem)
A hősök fejlődési rendszerében megőrizték a hasznos dolgokat a IV-ből, tehát van egy fő skill és azon belül subskillek. Ezen kívül hősönkét lehet 5 spec képesség is amiből eggyel alapból rendelkezik mindegyik hős, tehát nincs két egyforma. A mágia itt szerencsére csak 4 részre van osztva (Light, Destruction, Dark, Summon) és az 1-2 szintű varázslatok megtanulásához nem kell skill (bár erősebb, ha van hozzá). Visszatértek az egy sereg = egy hős felálláshoz, de a hőssel lehet támadni csata közben (őt nem támadhatják), ha esetleg kifogytunk a manából vagy már elhasználtuk a csata közben aktíválható spec képességeinket.
6 faj közül lehet választani, sok ismerős az előző részekből. Az V-ben a készítők kissé a Dungeon & Dragons világához hasonlót alkottak. Pl a Dungeon faj legtöbb egysége valamilyen Sötét Elf, és velük szemben van a Sylvan faj, ahol sok egység Sylvan Elf. Van minden fajjal egy küldetés mód, egyenkét 5-6 misszióval, plusz egy rakás multis térkép, szóval el lehet vele lenni egy ideig. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
nagy örömmel olvastam beszámolódat, nyugodtabban veszem meg és próbálom ki végre a jövő héten :)
mások is mondták, hogy a játék alapvetően jó, csak például azt mondták, hogy single pálya nagyon kevés van csak a játékhoz és hogy pályakészítő sincsen hozzá. és míg ezek tényleg eléggé zavaró dolgok, de amennyiben a játék tényleg jó, egyelőre elnézem a készítőknek  :lazza:

szerk: de azt azért elvárnám, hogy az első kiegészítőbe legkésőbb belerakják a pályaszerkesztést, mert így aztán nem leszünk elhalmozva pályákkal, annak hiányában...

Feldin

na, erre én is kíváncsi leszek :)
multira fel! :D
http://myanimelist.net/animelist/Feldin


topok:
anime film: Ghibli összes, Akira, Perfect Blue, Grave of the firefly
anime sorozat: Azumanga Daioh, School Rumble, Kare Kano, FLCL, Excel Saga, Kino no Tabi, Haibane
manga: I''s

Dreamcleaver

Igen a pályakészítő hiánya valóban elég durva. Remélem hamar orvosolják. A másik dolog, hogy még nem jöttem rá, hogy lehet egy lényből álló brigádot kettéosztani. Lehet azonos lényből külön brigád egy csapatban, de ha összerakod őket, örökre egyben maradnak. Lehet csak én vagyok béna, de ez picit idegesít. Ezeket leszámítva a játék tényleg nagyon király!

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-05-14, 15:08:30
Igen a pályakészítő hiánya valóban elég durva. Remélem hamar orvosolják. A másik dolog, hogy még nem jöttem rá, hogy lehet egy lényből álló brigádot kettéosztani. Lehet azonos lényből külön brigád egy csapatban, de ha összerakod őket, örökre egyben maradnak. Lehet csak én vagyok béna, de ez picit idegesít. Ezeket leszámítva a játék tényleg nagyon király!
ööö mint az összes eddigi Heroes-nál a 'shift' segítségével? :)
mondjuk továbbra is nagyon ciki, hogy se ehhez, se a harcban a 'wait' opcióhoz nem raktak a játékba ikont!! pedig sztem mindkettő marhára fontos.
(ha vki nem tudta volna, akkor harcban 'w'-re csak wait-el az egység, vagyis nem kap védekezési bónuszt, de van esély rá, hogy megelőz pár lényt a "következési sorrendben", amit talán nem kell ecsetelnem, hogy mekkora előny lehet :D)

Dreamcleaver

Quote from: Fazék on 2006-05-14, 15:13:08
ööö mint az összes eddigi Heroes-nál a 'shift' segítségével? :)
mondjuk továbbra is nagyon ciki, hogy se ehhez, se a harcban a 'wait' opcióhoz nem raktak a játékba ikont!! pedig sztem mindkettő marhára fontos.
(ha vki nem tudta volna, akkor harcban 'w'-re csak wait-el az egység, vagyis nem kap védekezési bónuszt, de van esély rá, hogy megelőz pár lényt a "következési sorrendben", amit talán nem kell ecsetelnem, hogy mekkora előny lehet :D)

OMG! Van wait command a Heroes V-ben is? Halálra kerestem, de valóban csak a defendre van ikon. Ez nagyon  :lol: Köcce az infót.  :szemuveges:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Raggie

Elkezdtem játszani két játékkal is mostanában. mindkettő FPS, de a két ellentétes fajtából. Az egyik a Halo(ezt nem kell tovább ecsetelnem asszem: durr-durr-fröccs-fröccs) a másik a Hitman 2. A Halo egy tisztességes iparosmunkával elkészített középkategóriás dumdumFPS, a Hitman 2 meg egy precíz és igányes bérgyilkosjáték( :jee: ). Nagyon jól ki van benne hozva az álruhák és a zörejek, valamint a lopakodás fontossága, ezenkívül tömérdek alternatív mód is van a célpontok kiiktatására(természetesen az egyik a "mindenkitlemészárolok" de ez a legtöbb esetben az egyik legnehezebb opció ;) ). Ezenkívül külön kis poén a a küldetések végén levő értékelés és "rang" kapása (pl.: butcher, executioner, shadow, expert, Silent Assassin---> ez a legjobb és még csak egyszer sikerült elérnem, mert ennek a megkapásához kizárólag a célszemélyt ölheted meg, és még riadót sem fújhatnak).
"I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" ...

Well, do ya, punk?"

Rounin

Quote from: Vash the Stampeedo on 2006-05-15, 22:00:39
Elkezdtem játszani két játékkal is mostanában. mindkettő FPS, de a két ellentétes fajtából. Az egyik a Halo(ezt nem kell tovább ecsetelnem asszem: durr-durr-fröccs-fröccs) a másik a Hitman 2. A Halo egy tisztességes iparosmunkával elkészített középkategóriás dumdumFPS, a Hitman 2 meg egy precíz és igányes bérgyilkosjáték( :jee: ). Nagyon jól ki van benne hozva az álruhák és a zörejek, valamint a lopakodás fontossága, ezenkívül tömérdek alternatív mód is van a célpontok kiiktatására(természetesen az egyik a "mindenkitlemészárolok" de ez a legtöbb esetben az egyik legnehezebb opció ;) ). Ezenkívül külön kis poén a a küldetések végén levő értékelés és "rang" kapása (pl.: butcher, executioner, shadow, expert, Silent Assassin---> ez a legjobb és még csak egyszer sikerült elérnem, mert ennek a megkapásához kizárólag a célszemélyt ölheted meg, és még riadót sem fújhatnak).

Már ne haragudj, de mészárolva az összes Hitman EZERSZER könnyebb :D Szerintem csak te vagy ügyetlenke a durrbelestílushoz :lol: :o J/K

Pr3d4k1ng

Quote from: Rounin on 2006-05-15, 23:38:37
Quote from: Vash the Stampeedo on 2006-05-15, 22:00:39
Elkezdtem játszani két játékkal is mostanában. mindkettő FPS, de a két ellentétes fajtából. Az egyik a Halo(ezt nem kell tovább ecsetelnem asszem: durr-durr-fröccs-fröccs) a másik a Hitman 2. A Halo egy tisztességes iparosmunkával elkészített középkategóriás dumdumFPS, a Hitman 2 meg egy precíz és igányes bérgyilkosjáték( :jee: ). Nagyon jól ki van benne hozva az álruhák és a zörejek, valamint a lopakodás fontossága, ezenkívül tömérdek alternatív mód is van a célpontok kiiktatására(természetesen az egyik a "mindenkitlemészárolok" de ez a legtöbb esetben az egyik legnehezebb opció ;) ). Ezenkívül külön kis poén a a küldetések végén levő értékelés és "rang" kapása (pl.: butcher, executioner, shadow, expert, Silent Assassin---> ez a legjobb és még csak egyszer sikerült elérnem, mert ennek a megkapásához kizárólag a célszemélyt ölheted meg, és még riadót sem fújhatnak).

Már ne haragudj, de mészárolva az összes Hitman EZERSZER könnyebb :D Szerintem csak te vagy ügyetlenke a durrbelestílushoz :lol: :o J/K
Destroy First ask qouestoins later :lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."