Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Fazék on 2008-04-17, 18:58:29szimplán nem zavart téged a törpe karakterek elszaporodása
legalább arányaiban jobban bejönnek a nők mellei :D
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-17, 18:59:21
Quote from: Fazék on 2008-04-17, 18:58:29szimplán nem zavart téged a törpe karakterek elszaporodása
legalább arányaiban jobban bejönnek a nők mellei :D
=igénytelen vagy :D

Zen

Neverwinter Nights 2 1.04
A tutorialnak a végéig jutottam, majd elakadtam, mert az "arénamester" túl messze volt és nem tudtam vele beszélni. Jó. Skip tutorial, 1. fejezet. Játszok vele 5 percet, elmentem, majd elmegyek aludni. Reggel load game, töltés felénél kidob asztalra hibaüzenettel. Csodás. Elindítom újra, várok, várok, ctrlaltdelete: NwN2 nem válaszol. Remek. Bezár, újraindít. Ugyanez... NwN 2 fail. :/
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Suszi

Assassin's Creed
A grafika első pillanatra gyönyörű, aztán felfedez az ember furcsaságokat. Például mikor kihallgatok valakit, akkor észrevenni, hogy a kezén 5 ujj helyett csak 3 van, illetve 5 van, de 2-2 "össze van nőve". Ez szerintem szánalmas. Ha már ráközelít egy ilyen szituácuónál a kamera egy npc-re, legalább legyen szépen kidolgozva. A mozgások nekem nagyon tetszenek, a harcrendszer sem rossz. A játék nem túl nehéz, de eddig mindig fenntartotta az érdeklődésemet.
A kis furcsaságtól eltekintve nekem nagyon bejött a játék, bár nem biztos, hogy megérte azt a 8k huf-ot.
De már mindegy :)

Xzone

Quote from: Suszi on 2008-04-19, 11:31:46
Assassin's Creed
A grafika első pillanatra gyönyörű, aztán felfedez az ember furcsaságokat. Például mikor kihallgatok valakit, akkor észrevenni, hogy a kezén 5 ujj helyett csak 3 van, illetve 5 van, de 2-2 "össze van nőve". Ez szerintem szánalmas. Ha már ráközelít egy ilyen szituácuónál a kamera egy npc-re, legalább legyen szépen kidolgozva. A mozgások nekem nagyon tetszenek, a harcrendszer sem rossz. A játék nem túl nehéz, de eddig mindig fenntartotta az érdeklődésemet.
A kis furcsaságtól eltekintve nekem nagyon bejött a játék, bár nem biztos, hogy megérte azt a 8k huf-ot.
De már mindegy :)

Az összenőtt ujjúak nem a leprások?

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Zen on 2008-04-19, 11:27:41
Neverwinter Nights 2 1.04
A tutorialnak a végéig jutottam, majd elakadtam, mert az "arénamester" túl messze volt és nem tudtam vele beszélni. Jó. Skip tutorial, 1. fejezet. Játszok vele 5 percet, elmentem, majd elmegyek aludni. Reggel load game, töltés felénél kidob asztalra hibaüzenettel. Csodás. Elindítom újra, várok, várok, ctrlaltdelete: NwN2 nem válaszol. Remek. Bezár, újraindít. Ugyanez... NwN 2 fail. :/
Jobbik eset. Én 12 órát játszottam vele, durván 70%-ig jutottam a történetbe, amikor belefutottam egy olyan bugba, hogy területváltáskor megjelenik a térkép, kiválasztom a célpontot, visszaugrik az előző helyszínre, de irányítani nem lehet, kezelőfelület eltűnt, és ott ácsorognak a karakterek a kilépőpontnál... újrajátszom, ugyanezen a ponton, megint. Na mondom a kurva anyátok...  :Eztneked:
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Rounin

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-19, 14:18:44
Jobbik eset. Én 12 órát játszottam vele, durván 70%-ig jutottam a történetbe, amikor belefutottam egy olyan bugba, hogy területváltáskor megjelenik a térkép, kiválasztom a célpontot, visszaugrik az előző helyszínre, de irányítani nem lehet, kezelőfelület eltűnt, és ott ácsorognak a karakterek a kilépőpontnál... újrajátszom, ugyanezen a ponton, megint. Na mondom a kurva anyátok...  :Eztneked:

Ezek szerint két délután alatt végig lehet játszani? Az nem sok :3x3:

Lt. Simoan Blarke

Nem, egyáltalán nem valami hosszú... durván mint a KotOR-ok. Csak azé bosszantó, amikor má túlvagy a felén és akkor derül ki hogy valami szar van a palacsintában... (lásd amikor KotOR 2-m grafikai hibával beyond repair elszállt, amint a Malachor V-re értem... annak se örültem.)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Dreamcleaver

Quote from: Zen on 2008-04-19, 11:27:41
Neverwinter Nights 2 1.04
A tutorialnak a végéig jutottam, majd elakadtam, mert az "arénamester" túl messze volt és nem tudtam vele beszélni. Jó. Skip tutorial, 1. fejezet. Játszok vele 5 percet, elmentem, majd elmegyek aludni. Reggel load game, töltés felénél kidob asztalra hibaüzenettel. Csodás. Elindítom újra, várok, várok, ctrlaltdelete: NwN2 nem válaszol. Remek. Bezár, újraindít. Ugyanez... NwN 2 fail. :/

Mert sosem crackolták meg jól a patchet sem, meg az alap játék is egy bughalmaz.

NWN2 alap kampány sz@r. Le kell hozzá szedni a Mask of the Betrayer kieget. Epic level kampány (lv18-ról indítasz), sokkal jobb az alapnál, természetesen felpatcheli az alapjátékot is, eddig nem találkoztam buggal, bár olvastam, hogy azért itt is akad, de nem olyan, amitől elakad a sztori.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lt. Simoan Blarke

Az, hogy lev18-ról indítasz, nekem inkább hátránynak tűnik...  :redface:

Meg ha én már valamit majdnem végigtoltam, hadd toljam már azt végig :D

Ps: nincs rá seed.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Rounin

Call of Juarez
--------------

Csak azért próbáltam ki, mert kevertem a Gun c. alkotással. Örülök, hogy így történt. Western FPS-ről van szó, iszonyatos csőjáték-szindrómával, de ez egyáltalán nem zavart közben.
Két szereplő szemszögéből láthatjuk (játszhatjuk) a sztorit, közöttük a játék váltogat az adott pályának megfelelően. Akad ugye a gyáva félvér kölyök, aki végre hazaér, és félelmei nem maradnak alaptalanok - nem elég, hogy azonnal rászállnak a helyi nehézfiúk, még egy gyilkosságot is rá akarnak verni. Ő persze azonnal menekül, ahelyett, hogy megpróbálná tisztázni magát. És ott van a masszívan fanatikus, nem mellékesen elég bűnös előéletű atya, aki fáradhatatlan vérebként félvérkénk nyomába ered és végighenteli az utat.
Eltérő játékstílust követel mindkét karakter; míg Billy (asszem Billy o.o) két-három lövéstől ibolyaszagolgatásba kezd, szóval vele a lopakodás előnyösebb, addig az atya terminátorként végigdarálja magát az akadályokon.
Kellemes kis sztorija van. Ugyan semmi igazán nagy fordulat nem történik, de unalmassá sem válik (imho). A grafika kifejezetten szép, nem egyszer kaptam magam azon, hogy a tájban gyönyörködöm játék helyett. Zeneileg szintén korrekt, a hangokra panasz nem lehet, a szinkronok pedig kiemelkedően jók lettek. A hideg futkározott a hátamon az atya szövegeitől, Billy hiteles nyuszi, a többiek mind karakteres, odapasszoló hanggal bírnak.
Élvezet volt majd mindegyik harc, leszámítva a végős helyszínt, ahol szerintem egy kicsit eltúlozták a srácok az ellenfelek mennyiségét... :gyagya:

Van itt minden, 1v1 párbaj (kellemes bullet time-al), 10v1 "párbaj" (még kellemesebb bullet time-al, hogy ne haljunk meg azonnal) íjjal lesből támadás, nyúlvadászat és hegymászás sastollakért (érdemes a tetejéről szétnézni O.o), lovaskocsi üldözés, lopakodás lovat fedezékként használva (kicsit meg kell paskolni a farát, hogy meginduljon, csak győzz mellette maradni), túszdráma, blabla.

Szerintem érdemes időt fordítani rá, ha kicsit is kedveled a westerneket. Nem éppen Volt egyszer egy vadnyugat, de megnézném filmben (ha ugyanezek a szinkronhangok lennének hozzá).

Dreamcleaver

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-19, 15:17:00
Az, hogy lev18-ról indítasz, nekem inkább hátránynak tűnik...  :redface:

Epic level kampányt mégis honnan akarsz indítani? :rolleyes: Legalább már az arcane spellcasterek is használhatóak valamire az elejétől fogva, sőt...  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-19, 17:01:11
Epic level kampányt mégis honnan akarsz indítani? :rolleyes: Legalább már az arcane spellcasterek is használhatóak valamire az elejétől fogva, sőt...  :D
Mintha csak lev9 spellekkel lehetne érvényesülni... egyébként a standard epic kampányok 12-16 szint környékén kezdenek és 30 körüli szintig visznek. (Itt most nem CRPG-ről beszélek.)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Pr3d4k1ng

Overlord

Hajdanán féltek a szörnyektől az emberek ám egy idő után ellentámadást indítottak és a sötétség kastélyát leromboltál és vele együtt az akkori vezért, Overlodot ahogyan mondják. Ám a sötétség sosem pusztulhat el ezért szükség, van egy új Overlordra aki vissza szerzi a sötétség - káosz hírnevét, ez vagy te. Feladatod, hogy vissza szerezd mind azt amit a elvesztettél (pl: vár kohója, totemjei) több golbin törzsek (pl: piros akik immúnisak a tűzre), legalábbis a game elején. Többet nem tudok, mivel most tettem fel.
:lol: game :D, goblinokat idézel eleinte max 5 lehet de később totemek megtalálásával több (jelenleg 15nél tartok) ezek a kis zöld hülye lények szó nélkül engedelmeskednek neked Pl: kifosztanak házakat, parasztokat ölnek( parasztok gyilkolásával nő a "evil mérőd " ami jóóó  :__devil:).
A golbin idézések egy kis zöld lyukból történnek , ahhoz hogy idéz lélekre, van szükséged, ugye nem kell, részleteznek, hogy honnan szerzel.

Aki szeret evil lenni és jót mulatni, mert nagyon mulatságos game :D, goblinok megesznek minden húst és megisznak mindent  :lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-19, 17:06:54
Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-19, 17:01:11
Epic level kampányt mégis honnan akarsz indítani? :rolleyes: Legalább már az arcane spellcasterek is használhatóak valamire az elejétől fogva, sőt...  :D
Mintha csak lev9 spellekkel lehetne érvényesülni... egyébként a standard epic kampányok 12-16 szint környékén kezdenek és 30 körüli szintig visznek. (Itt most nem CRPG-ről beszélek.)

Nem a spell level a baj, hanem, hogy mennyit tudsz memorizálni. Korai szinten sajnak arcane spellcasterekkel elég döcögős a játékmenet a sok rest miatt. Magas szinten meg aláznak. A varázslási rendszer sajna a d&d egyik gyenge pontja.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Age of Wonders: Shadow Magic

megnéztem, mert nem tűnt rossznak. Ami azt illeti valamivel jobb volt, mint amire számítottam, ugyanakkor valamivel rosszabb is. Pozitívuma, hogy jó sok játszható oldal van (embereket, elfeket, törpöket, félszerzeteket, orkokat, nomádokat meg frostlingeket próbáltam, a többit nem.), mindegyik egyedi egységekkel (leszámítva talán a monkot vagy mi, mert ahogy elnéztem, az mindenkinél ottvan).
A terep is kellően változatos, és a varázslatrendszer - ami köré az egész játék építve van - marha hangulatos lett, habár amennyire az elején nehéz összekaparni manát, meg aranyat, egy pálya közepe/vége felé már nem is tudom mire költeni...
A varázstárgyak átteleportálgatása szintén ötletes dolog (persze manát használ), mert megkönnyíti az elosztásukat... már ha van kik között, mert csak a varázslónk, és a hősök használhatják. Utóbbiak hajlamosak végképp elérhetetlenné válni adott pályákon, a varázslót meg ált a várban hagyom, szal ennek az a vége, hogy ott ül egy kisebb tehervonatnyi varázstárggyal, miközben sima lényekkel végeztetem a piszkos munkát.
A diplomáciáért plussz pont, mert hangulatelemnek nem rossz.
A nagyterületre ható domain varázslatok (i.e. rejuvenate, wetlands etc), marha jók, viszont sosem járnak le, és nem ütik egymást. Egyik alkalommal, amikor elsütöttem a wetlands-t, és  már kellő mértékben hazavágta a közlekedést (hajókázni kellett, vagy repülni), akkor gondoltam elsütök mellé egy rejuvenate-et, és akkor majd visszanő az erdő.. hát nem... a még meglévő földterületek lesznek erdősek... ki voltam vele segítve mondhatom. :D
Az egységeinknek egyébként rengetegszer van egy vagy több küönleges képessége is, és a harci képernyőn egész jól el lehet velük taktikázni - pontosabban lehetett volna, ha nem csak a tutorial alatt használom, mert máskorra már egyszerűb volt a quick battle opció. Ha adott sereget le is verték, mindíg volt még bőven annyi, hogy bedaráljam.
Egy egységben ugye max 8 lény (beleértve a hősöket, meg a varázslót is) lehet. És ha egy olyan egységünket támadják, aki mellett áll egy másik, akkor az automatikusanbeszáll a csatába. Mindenképpen hasznos feature. Ezt kihasználva a várostromok is leegyszerűsödnek, mivel max 6 egységgel körül tudjuk állni az ellen várát. Innen csak az egyikkel kell betámadnunk. Akármije van is benn, bármekkora fallal, egyszerűen esélytelen, hogy a túlerőt leverje (persze nyílván nem alapegységekkel kell megrohamozni, mert az erősebb dögök jó sokat odébb tudnak pakolni azokból).
Sajnos a tapasztalat azt mutatta, hogy avval járok a legjobban, ha minél táposabb egységeket (építési fán minél lejjebb van, és nem ostromgép) gyártok, és minél többet. Az egyetlen, ami variációra késztetett, az az volt, hogy hány kör alatt készülnek el. Mondjuk ha több városunk van, és mindegyikben kifejlesztjük a teleportation chamber-t, vagy mit, akkor lényegében a legegyszerűbb, ha több helyen gyártunk, és aztán átcsoportosítunk.
Ami nagyon nem tetszett: a városok kvázi ugyanolyanok, leszámítva az egyedi házakat, és a speciális épületeket, amiket nem is mindíg látunk. Az egészet a varázsló tornya uralja, ami viszont irgalmatlanul sablonos. Ok, a rosszfiúknak másféle van, mint nekem... szóval egy kicsit egyedibb városokat is el tudtam volna képzelni. A kezelés kicsit irritáló, nem tudom megmondani egy egységnek, hogy üljön a seggén, és majd akkor rinyáljon, hogy mozogni akar, ha azt mondom, hogy mozoghat (álá táborverés a HoMM3-ban). Van rá gomb, hogy "done", de ahhoz minden körben rá kell böknünk. Ami nem olyan vészes, AMÍG csak kevés egységgel mozgunk. Nagyobb pályákon a vége felé már rohadt irritáló tud lenni. Szintén bökte a csőröm, hogy az ellenfél és a szövetségeseink is előszeretettel gyártanak ROHADTSOK egységet, legtöbbjükben 1-2 lénnyel. Ami csak ott lesz rohadt idegesítő, hogy nem tudjuk kikapcsolni, hogy kénytelenek legyünk végignézni minden a mi területünkön történő egységmozgást (amikor van egy szövetségesünk, akkor az övét is... és nincs is annál jobb, mint FÉL PERCET bámulni azt, hogy mit hova pakol át, és rajta kívül még van 5 másik játékos - mindezt úgy, hogy a mozgási sebesség maxra van állítva).
Select next unit gomb van, viszont a városainkat szépen magunknak kell levadászni, next city gomb ugyanis nincs, mert minek azt... végülis csak egyszerűbb lett volna, szal jah, ki lehet hagyni... ::)
A legirritálóbb mégis az volt, hogy nincs városképernyő. Rákattintok, akkor kapok építési lehetőségeket, meg minden, de ennyi volt. Elégedjek meg a térképpel magával. Major turndown, pláne, ha ennyi nép van...
A zoomolás lehetősége pozitívum volt, viszont semmi értelmét nem láttam. Közelről nem egy élmény, távolról meg túl kicsi. 100%-on élvezhető lényegében, szal nem is nagyon babráltam vele.
Elvoltam vele, de egy idő után már nem kötött le. mindenesetre nem bántam meg, az elsőnél tényleg klasszisokkal jobb.

összességében 5/10. Élvezhető volt, és a campaign is lekötött egy darabig, de nem volt akkora durranás, mint szerettem volna, pedig volt benne potenciál. A HoMM3 szintjét még simán hozza, de a Disciples 2 és a HoMM 5 mögött már sajna nem nagyon tud labdába rúgni, még úgy sem, hogy sok szempontból sikerült eredetinek lennie.

p.s.: 1.3-mal játszottam, mert az még hivatalos. az 1.4 az már fan-made és nem hat meg, hogy a fejlesztők szerint mennyire lett jó, akkor sem hivatalos.

Kössz az ajánlatot Fazék & Blarke

Suszi

Quote from: Xzone on 2008-04-19, 12:06:02
Quote from: Suszi on 2008-04-19, 11:31:46
Assassin's Creed
A grafika első pillanatra gyönyörű, aztán felfedez az ember furcsaságokat. Például mikor kihallgatok valakit, akkor észrevenni, hogy a kezén 5 ujj helyett csak 3 van, illetve 5 van, de 2-2 "össze van nőve". Ez szerintem szánalmas. Ha már ráközelít egy ilyen szituácuónál a kamera egy npc-re, legalább legyen szépen kidolgozva. A mozgások nekem nagyon tetszenek, a harcrendszer sem rossz. A játék nem túl nehéz, de eddig mindig fenntartotta az érdeklődésemet.
A kis furcsaságtól eltekintve nekem nagyon bejött a játék, bár nem biztos, hogy megérte azt a 8k huf-ot.
De már mindegy :)

Az összenőtt ujjúak nem a leprások?

Sajnos nem.

Alkyra

#3977
::Mana Khemia-PS2::

Az Atelier Iris sorozat alkotóinak legújabb szerzeménye. "Hmm.Új epizód az AT sorozathoz?Letöltjük, legalább elleszek, míg a persona fes meg nem jelenik."-gondoltam Én, aztán teljesen más lett a vége a történetnek...Másnapra le is jött a cucc, gyorsan ki is írtam s reggel 8 óra tájékán Neki is álltam a dolognak.
A következő emlékem a valóságból az, hogy kinnt sötét van,éhes vagyok, lüktet a bal szemem s fáj a fejem a sok tévé nézéstől.
Este 10 volt.

Legutoljára ilyen jelenség a WoW megvásárlása után történt Velem anno kb 2-3 évvel ezelőtt...A játék magával rántott. Teljes mértékben.
Node elég is ebből. Lássuk mitől is ragadtam úgy az ágyba egy kontollerrel a kezemben egy egész napon keresztül.

A játék követi elődei stílusát: Anime karakterek,  alkímia minden mennyiségben és 3D-s mapek...Álljunk csak meg! 3D-s mapek?? Hoppá.Ezekszerint a készítők nem ültek tétlenül az elmúlt egy évben.Ám ez csak egy a sok kellemes meglepetés közül.Az eddig ismert AT sorozatokból minden kivettek ami jó s szépen beleforrasztották egy játékba.Lássuk, mire is jutottak vele, de
előtte írok egy kicsit a történet kezdetéről is.

A játék főhőse egy árva fiú, ki a hegyekben él egy Macskával, aki egy Mana.A Mana az AT sorozatokban olyan lények, akik elősegítik a szintetizálást(tárgyak készítése alkímián keresztül)
s egyfajta társként is funkcionálnak.(Szóval értelmes lények.Vannak érzelmeik, gondolataik s beszólásaik is.:))
A történet ott kezdődik, hogy egy arra vándorló alkimista rátalál a srácra s meghívja egy iskolába, ahol fejleszhetné a vele született képességét s hivatalos alkmistává válhatna.
Főhősünk természetesen elfogadja a meghívást s el is megy az iskolába, ahova felvételt is kap.
Itt fog megismerkedni rengeteg más-más "emberrel", azaz itt fogjuk toborozni a partynkba a többi szereplőt.Ahogy a történet halad, úgy fog bővülni kis csapatunk is.
A történet során vizsgákra fogunk készülni, fesztiválokra fogunk járni s a többiekkel fogjuk a szabadidőnket eltölteni s ahogy jönnek az új fejezetek egy inkább a felszínre jönn egy nagyon
sötét titok aminek a középpontjában a főhősünk áll.

Ennyi legyen is elég indulásnak. Minden darabja a történetnek hatalmas spoiler lenne, így nem mondok többet.^^
Inkább mesélek a karakterekről s a játék rendszeréről.
Kezdjük az útóbbival.

: Alkímia, avagy mi történik, ha belerakod a halat a forróvízzel teli üstbe:


Mi más, minthogy megfő s egy kellemes ebéd lesz az egyik karakter számára.:) Node viccet félretéve.
A rendszer az AT sorozatokból megismert kevergetős, anyagbeszerzős részeken alapszik. Adott tárgyakat összekeverve, adott sorrendben majd az üstbe beledobva készítesz különböző dolgokat.
Gyógyitalokat, ételt, izesítőket, fémet stb stb. Akármit amit csak el tudsz képzelni. A készítőknek ám itt is sikerült újjítani.
A rendszert megtoldották két dologgal: Ether szint s a Társas szintetizálás. Az Ether szint különböző tulajdonsásal ruházzák fel az éppen készülő tárgyakat.
Növelni úgy lehet, hogy a szintetizálásnál előfordoló "elem"-szerencsekereket akkor állítjuk meg, mikor az éppen az adott tárgynak megfelelő elem(tűz, víz, szél, elektromosság stb ) van kiválasztva. Csökkenti meg persze úgy, ha "elrontjuk" az elemkiválasztást s egy ellentés elemet rendelünk az adott kártyához.(pl egy Hal egyértelműen víz elemű s ha tűzet rendelünk hozzá akkor nem fog minket szeretni az Ether szint..)

Így lehet egyszerű dolgnak új tulajdonságat adni. Például egy egyszerű csípős levesnek, ha 0ra csökkented az Ether szintjét, akkor a "szuper-csípős" tulajdonságot kapja.
S hogy ez miért is jó? Az egyik tanárunk ezt azt ízt szereti...

Akkor most ki is térnék magára a játékmenetre.

: Tanulás, avagy csak még egy kredit kellett volna s átmegyek:

A játék hónapokra van osztva. Minden hónapba el kell érni adott kreditszámot. Kreditet úgy kapunk, hogy az éppen kiválasztott órá végén, amire jelentkeztünk(az elején nem tudunk sokból választani, de később bőven lesz lehetőségünk különböző órákra menni) a tanár ad egy feladatatot, amit el kell végezni. Egyfajta házi feladat.
Ez sok minden lehet. Gyűtjs be x et ebből, csinálj a tanárnak csípős levest vagy menj le s üss le egy szörnyet.
Természetesen ezek nem egyszerűek, ámha ha rendesen teljesítjük őket (időre megcsináljuk a feladatot, elérjük a kivánt szintet amit megadtak a feladatban) akkor csak úgy dől a kredit.
A félév végén viszont vizsgát kell tennünk ami megváltoztat egy két dolgot a játékban.(Milyen órákra mehetünk)
Ha megvan az adott hónapra a kreditünk akkor onnantól kezdve szabadidőnk van.Azt csinálunk amit csak akarunk.

El is érkeztünk akkor a játék egyik lényegéhez, azaz a szabadidőhöz.

: Pénz vagy Szerelem, avagy mit csinálnál, ha egy alkmista suliba járnál?:


Ahogy a cím mondja. Az AT 3ból megismert Quest-System visszaköszön, bár nem kötelező szinten. Munkákat vállalhatunk el s azért cserébe pénzt kapunk.
Ez lehet akármi. Vigyél a konyhára 10 fehér répát vagy csinálj dobot a Zeneszakkörnek esetleg menj ki is rúgj seggbe pár rendetlenkedő diákot.
Ez az elsődleges pénzforrásunk a játék folyamán.
A másik sokkal érdekesebb. A Karakter Küldetések során megismerkedünk az általáunk kiválasztott személlyel s tovább tudjuk mélyíteni a főhős kapcsolatát vele.
A játék vége FÜGG attól, hogy kivel mennyire vagy jóban.(9 endingje van, ha jól emlékszem. Minden karakternek egy + Bad Ending)
Itt lehet a legjobbat szórakozni az egész játék során, legalábbis én ezeket a részeket élveztem leginkább.:)
A kapcsolat az utálatból a szerelemig megy.(persze csak nőnemű egyedeknél...hogy miért is így írom ezt, mindjárt megértitek..)
Lássuk is akkor a karaktereket akikkel töltteni fogjuk időnk nagy részét.

: Társak, avagy a kicsiny csapat zajos tagjai:

Philo: Az egyik főhősnő. Vidám, egyszerű lány aki szeret robbantgatni...A fegyvere meglehetősen érdekes. Egy táska aminek a belseje tulajdonképpen egy dimenzió szakadás s a lány bármit képes belőle előszedni. A gumikacsától kezdve a vastálig akármit.Többek közt azért bombákat keresgél benne.:) Ő az egyetlen "született" healer a játékban így nélkülözhetetlen a csatában.
A CQ során megismerkedünk vele s fény derítünk egy meglehetősen sötét titkára.


Nikki: A második főhősnő s imádatom egyik fő célpontja. Faját tekintve beastwoman, azaz ismertebb nevén neko-girl.:P(Philo kapásból úgy kezdi vele az ismerkedést, hogy megkérdezi, hogy megfoghatja-e a farkát. :lul:)
Energetikus lány, aki nem szeret a szobában ücsörögni egész nap.A fegyvere egy 70 kilós kalapács amit úgy lengett mintha valami könnyed légycsapóval játszadozna.
A csatában nagyon hasznos, mivel erős területtámadsa van, jó alapsebzése s sok hpval rendelkezik.
A CQ során kiderül, hogy Ő  egy kicsiny faluból jött, ahol nem valami nagy a létszám s a suliba azért jött, mert férj(eket)et keress aki(k) elhalmoz(a-ák) majd gyerekekkel. :appl:

Flay: A senpaijunk aki belerángat általába minden eseménybe s ha nem történik semmi akkor gondoskodik arról, hogy ne unatkozzunk.:) Fegyvere egy nagy kard s harc során piszok nagy dpst tud magából kiadni. Vele sose fog unatkozni az ember. A karakterét leginkább Kaminához tudnám hasonlítani a Guren Laganból.:)

Pamela: A harmadik főhősnő. Kedves lány, de egy kicsit butus.Ő elvileg....ember...csak szegény már halott vagy 700 éve.Ez különösebb nem zavarja egyébként. Pamela az AT sorozatban mindig előfordult, de most lesz először játszható karakter. Típusra tekintve varázsló s summoner, de nem ez a legnagyobb képessége. Mivel Pamela már halott, nem lehet megölni.XD
Ha elfogy a hpja egyszerűen eltűnik majd pár körön belül(ezt lehet csökkenteni a skilltáblában. erre mindjárt kitérek) feltámad full spvel s némi hpval.XD
Általában Őt szoktam berakni shieldnek(erre is kitérek mindjárt)
A CQ során megismerjük a jellemét s az életét/szokásait s néha igényt kell tennünk kívánságainak...(aki játszott az előző AT sorozat részeivel az tudja, hogy Pamela szépségmániás.:) Az első dolga az, hogy a Workshopunkat, ahol dolgoznak a karakterek feldíszítetti velünk.XD)

Anna: Az utolsó főhősnő. Egy fiatal lány akit a családja küldött messzi vidékről, hogy kitanulja a alkímia mesterségét a hibátlan kardművészete mellett. Alapból kedves, de könnyedén belesüpped a saját kis világába s ilyenkor nem lehet megállítani. Például vegyük azt a jelentet, amikor a főhőssel elmennek gyakorolni s beleesnek egy csapdába.(lezuhhanak egy lyukon)
Anna gondolat menete: Én+Senpia(főhősünk)+egyedül+sötétben+nincs segítség=meg akar tuti erőszakolni. :P
Vicces karakter. Egyik kedvencem. A fegyvere a japán szamuráj kard amit nagyon is jól használ. Istant támadásai s gyorsasága ami nagyon jól használható a csata során.

Roxis:Róla egyenlőre nem sokat tudok. A workshopba kényszerítve jött (akárcsak mi.XD), egy alku során amit elveszített. Csöndes, tudós-szerű karakter s nagyon utálja főhőst.:)
Kártya manipulátor ami a harcrendszert tekintve hihetetlen szintre emeli. Dotokkal operál főleg s képes az ellenfél dotjait akadályozni.Szinte mindig használom.Amint lesz Mannája piszok erős skillekre tesz szert.

Muppy: Ő róla inkább nem írok sokat. Egy alien karakter aki el akarja foglalni a földet. Személy szerint én nem szeretem, mert számomra használhatatlan s a jelleme se tettszik.

Vayne: A főhős. Passzív, csöndes karakter. Ez főleg abból adódik, hogy egész életében egyedül élt s csak a macskája volt az egyetlen társasága.Fegyvere a macska, aki átalakul egy kisebb pengévé vagy karmokká.(támadásfüggő)Harcban hasznos skilljeivel tud inkább kitűnni.


No, annyit beszéltem már a harcol.Lássuk is, hogy miből is áll a rendszer.

:Ütöm-vágom, avagy hogyan lapítsuk ki az ellenfelet:


A harcrendszer az AT3ből megismert "kártyás" ATB. A készítők itt is gondoskodtak az újjításról. A party tagok két 3 mas részre oszlanak. Az offenzív csapat s a on-wait csapat.
Harc során szabadon tudjuk cserélgetni a karaktereket továbbá, ha az ellenfél támad, vagy mi végeztünk be egy támadást az ellenfelen akkor rögtön ki tudjuk cserélni a karaktereket.
Támadásnál ez + egy ütésként jelenik meg védekezésnél viszont a kicserélt karakter fogja elszenvedni a sebzést.
Például Roxisnak alapból nincs sok hpja, se védekezése így könnyen meg lehet ölni. Viszont ha ütés előtt kicseréljük mondjuk Pamela-ra(őt úgyse lehet megölnixD)
akkor Roxis megússza a dolgot s a dotjai tovább fognak sebezni, míg Ő az on-wait csapatban regenerálja a HPját s a SPjét.
Természetes nem leht azonnal használni Őket. Van egy cooldown aminek le kell tellnie s csak akkor lehet cserélgetni a karaktereket.
A skillek meglehetősen jól el lettek találva. Mindenkinek a Mannájának megfelelő dolgokat képes végrehajtani.(pl Nikki mannája képes a semmiből erdőt varázsolni)
A rendszerben még van az AT3ból megismert BURST s továbbfejlesztett változata a SUPER-BURST ami egy adott karakter kivégző támadását jelenti.
A hardrendszerről legyen ennyi elég. Sok dolog van még, de nem akarom lelőni a poénokat.:)

A fejlődés a többi játékkal ellentétben itt nem grindszerű. Hiába grindelsz itt nem fog tovább fejlődni.Ugyanis nem XPt hanem AP-t kapsz amivel skilleket tudsz vásárolni, egy
FFX szerű táblázatból.
A táblában a skilleket ám előtte aktiválni kell amit úgy lehet elérni, hogy egy adott tárgyat szintetizálunk.Akkor egy adott AP összegért aktiváljuk a skillt s akkor már a miénk lesz.
Lényegében ennyi a dolog.

Az ember azt hinné az eddigi leírás alapján, hogy a játék semmiből sem áll, minthogy gyűjtöd a szükséges tárgyakat, recepteket s úgy próbálsz megélni.
(ez volt az AT3 nagy hibája.)
Szerencsér a készítők ezt is megoldották. A Workshopban van egy "FeladatTábla" ami be lehet állítani, hogy ki-mit csináljon a szabadidejében amikor nincs veled.
Ez lehet tréning(több AP az adott karinak), adott hely átkutatása(tárgyakat gyűjt Neked a karakter), szintetizálás(adott tárgyat addig csinál amíg van nyersanyaghozzá) vagy csak simán Várakozik.
Így elég könnyű viszont már cuccokat összeszedni.^^

A rendszerekről ennyit. Vannak még apróságok(Hírnévverő karakter, vásárlások stb stb), de azokat már a játékosnak kell felfedezni.^^


Huuhhh. Ez hosszú volt.:) S még mindig nincs vége...de mostmár elfáradtam. Legyen ennyi elég.^^
Akit érdekel az csekkolja le. Megéri kipróbálni, a műfaj kedvelőinek meg egyenesen kötelező!!
Nálam a Persona igényességi szintjére küzdötte fel magát a játék.

Végértékelés:

10/10

Pr3d4k1ng

Assasin Creed probléma:
Álladoan kiakad amikor Jerusalambe megyek. Kérdésem az, hogy csak nálam van ilyen hiba vagy ez nem egyedi eset?

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Puru²

Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-04-26, 12:44:25
Assasin Creed probléma:
Álladoan kiakad amikor Jerusalambe megyek. Kérdésem az, hogy csak nálam van ilyen hiba vagy ez nem egyedi eset?
Másfél hónappal ezelötti béta tört verziójánál jött elő ez a  probléma , véglegesben elvileg ilyen gond nincs.

Soldier

#3980
Quote from: Alkyra on 2008-04-26, 12:35:46
::Mana Khemia-PS2::

Végértékelés:
10/10

Örülök hogy jol szorkoztal(ol) , PS hiányában sajnos kimarad de majd beszerzem azt vkinel megelsem en is  :kocc:

Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-04-26, 12:44:25
Assasin Creed probléma:
Álladoan kiakad amikor Jerusalambe megyek. Kérdésem az, hogy csak nálam van ilyen hiba vagy ez nem egyedi eset?

1 <-jaja + sajnos ha jol emlexem teljesen ujra lekell szedni a gamet nincs crackfix es az uj verziot felrakni ahhoz h ne faggyon , illetve van egy xxx mb-s jerusalem.fix ami meg szokott müködni egy a gond meg"patcheled" aztan orosz lesz a game, meg volt akinel persze nem müködött...

Suszi

Quote from: Puru² on 2008-04-26, 12:55:27
Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-04-26, 12:44:25
Assasin Creed probléma:
Álladoan kiakad amikor Jerusalambe megyek. Kérdésem az, hogy csak nálam van ilyen hiba vagy ez nem egyedi eset?
Másfél hónappal ezelötti béta tört verziójánál jött elő ez a  probléma , véglegesben elvileg ilyen gond nincs.
Pontosan, és én úgy tudom azért van benne, mert ezt a verziót a készítők dobták ki, hogy lássák kb milyen az érdeklődés a játék iránt.

Fate

Quote from: Alkyra on 2008-04-26, 12:35:46
::Mana Khemia-PS2::

Ehhez tudna esetleg valaki egy működő torrentet adni?
Mert amiket eddig találtam azok nem igazán működtek, pedig szívesen kipróbálnám a játékot.
"nekem mindegy csak a színe legyen vörös
mint a hajnal alja vörös
legyen minden legyen vörös"

Alkyra

Quote from: Fate on 2008-04-27, 07:46:56
Quote from: Alkyra on 2008-04-26, 12:35:46
::Mana Khemia-PS2::

Ehhez tudna esetleg valaki egy működő torrentet adni?
Mert amiket eddig találtam azok nem igazán működtek, pedig szívesen kipróbálnám a játékot.


http://www.mininova.org/get/1290618

Tessék. Nekem is ez van.

Fate


Köszóntem.

Remélem egyszer majd leér  ::)
"nekem mindegy csak a színe legyen vörös
mint a hajnal alja vörös
legyen minden legyen vörös"

SaiyaGin

Ma vittem végig, rájöttem, hogy ha bekapcsolom a sérthetetlenséget és kikapcsolom a szabályokat, akkor még én is nyerhetek.   :P

White SeeD

Hard to be a God

Sikerült végigtolnom a hétvége alatt. Nagyot csalódtam benne.
Egy középkori szinten lévő spanyol társadalom szerűség szintjén lévő világba csöppenünk mit titkosügynök. Majd később bezavarnak mások, végűl egy már rég eltűnt társadalom maradványa szivat meg minket.. Lényeg hogy senkiből földbirtokosok leszünk. Ennyit a történetről spoilerek nélkül.
A game már első szembetűnő hibája a rögzített félfelülnézet. Olyan mint a wanted gun (vagy mi, a rosszpcjátékok egyikk leghirhedtebbje) Azért picivel többet látunk, de ugyanúgy nem tudjuk dönteni a képet, így alig látunk az orrunk elé, ami kínos tud lenni, ha ellenséges terültene haladunk, és látnunk kéne hogy melyik álruhánkat pakoljuk magunkra.
A ruházkodás talán ez az egyik legnagyobb pozitívuma, a rengeteg ruhaszet. Ez a pozitívum rögtön elszáll, mikor a kötelező 4 teljes szet ruha elfoglalja a batyunk nagy részét, és egyszerűen nem marad hely a rabolt javaknak. A game egyik lényeges pontja az öltözködés. Azok vagyunk aminek öltözünk. 5-6 csoport van, amik egymásnak ellenségei, és ha rossz ruhát húzunk fel, igencsak pórul járhatunk.
A másik (legalább is nekem nagyon tetsző) dolga az a ló. Piszokdrága, ezért az elején nem is nagyon van lovunk. De miután megvan a jólfelszerelt harci paripánk, semmi sem állhat az utunkba. (Kivéve az archerek, amik a legidegesítőbb ellenfelek mindvégig) Öröm végigvágtatni a sok idióta között, akik felém rohannak fegyvereikkel csapkodva, miközben én elszáguldok és egyetlen csapással 4-5 is levágok közülük. (Király AI, mindneki egy sorban tömötten, hogy minél többet le lehessen vágni közülük :) )
Lónak nagy hátránya, hogy nem lehet etetni, és hp-ja elég lassan regenerálódik, így ha elég sokat sebződik, percekig kell állni mellette, hogy visszatöltődjön életereje. Persze lehetne venni újat is, de ahhoz túl drága, hogy lovunkat veszni hagyjuk.
A game legnagyobb pozitívuma még a zene. Simán jó volt. A korhoz és a helyzetekhez jól illő zenéket sikerült legyártani. Csak gratulálni tudok hozzá.
A második nagy pozitívum a történet. Szintén nagyszerű és izgalmas, öszességében, sok csavarral.
A harcrendszer közepes. Ész nélkül vagdalózni nem tanácsos, de nem is kell túlzottan félni attól hogy meghalunk. Főleg, hogy sikerült megoldani, hogy ha megnyitom a tárgylistát, megáll az idő és a környezet is, így ha van elég potionunk/zöldségünk (igen, minden zöldségféle és növény van, de az elejtett állatok húsát nem ehetjük meg, mivel készítői valószínűleg vegák voltak.). Lényge hogy hp-nk miatt nem kell aggódnunk, mivel ha van miből, akár utés közben is pause, megisszuk ami kell és nem halunk meg. A másik, hogy a block azonnal életbe lép, amint megnyomjuk a gombot, bármit teszünk is éppen. Persze mindent 100%-ra blokkolunk, kivéve a nyilakat.
A questek sokszínűek, jók és logikusak. Ami nem tetszett, hogy miután meglett a ló oylan questeket kaptam, ahol kisérni kelett volna. ÉS gyalogosokat vágtató lóval elég problémás kisérni. Ha meg lóval gyaloglok, az lasabb mintha emberrel gyalogolnék, az életbe nem érném el a köv pályát.
És akkor ennyit a pozitívumokról. Jöhet a negatívumlista:
A már említett rögzített kamera. Totálfail.
A beszélgetések sokszor túl hosszúak és mérhetetlenül unalmasak.
A belső énem hihetetlenül idegesítő. Mindig akkor jelenik meg mikor nem kéne. Túl sokat beszél, és nagyon idegesítő.
Gagyi cselekménynapló. Roszabb már nm is lehetne :smile:
Ostoba AI.
A főbossokat könnyebb leölni mint az íjászokat.
Túl sok bandita. A game vége felé az egész ösvény egy banditaoszlop volt.
Nincsenek választási lehetőségek a beszélgetésben. Pl a nemleges válaszlehetőség egy csomó helyről hiányzik.
Túl lineáris játékmenet.
Mindenegyes map töltésénél xxx error, és kilép. A game újbóli beüzemeléséhez szükséges a pc ujjraindítása (a védelem miatt). Az elmúlt félévben nem indítottam ennyiszer újra a gépet mint ebben a 4 napban.
Az ellenfelek. az erdő tele van banditával, és szörnyekkel. A szörnyek csak engem támadnak meg, a banditákat és egyéb embereket véletlenűl sem  ::)
A finálé. Ennél bénább befejezés elképzelhetetlen. Egyrészt hirtelen lesz vége. Másrészt, hogy ennyire semmilyen legyen valami.
Átvágom magam a bolyhoskákon, majd egy növényt leölök, ami csak áll, nem üt vissza. Kivégzése kemény 30 secig tartott, egy sima kardal. Ennél egy íjász kivégzése is tovább tart... A főbosst ,,védő" alboss megölése 5 secbe és 5 klikkelésbe telett.
És akkor vége. 3 szöveges képernyő és szevasz, ennyi voltunk...

Öszességében jó volt egyszer végigjátszani, de többet valószínűleg nem fogom. 6/10-et kap a jó történet, a küldetések sokszínüsége és a zene miatt.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Liquid Snake

Persona 3 FES Undub

Nem sokat toltam még vele, de az első 2-3 órából megtom mondani h fukken epic game :D Sőt számomra még többet ér, mert nem ki szenvedés volt mire elindult (lásd offtopic 710edik oldal)

Alkyra

Quote from: Liquid Snake on 2008-05-05, 11:50:26
Persona 3 FES Undub

Nem sokat toltam még vele, de az első 2-3 órából megtom mondani h fukken epic game :D Sőt számomra még többet ér, mert nem ki szenvedés volt mire elindult (lásd offtopic 710edik oldal)

hm.. én még töltöm egyenlőre...mindjárt utána is nézek h Neked mi bajod volt vele...

Liquid Snake

Quote from: Alkyra on 2008-05-05, 17:06:52
Quote from: Liquid Snake on 2008-05-05, 11:50:26
Persona 3 FES Undub

Nem sokat toltam még vele, de az első 2-3 órából megtom mondani h fukken epic game :D Sőt számomra még többet ér, mert nem ki szenvedés volt mire elindult (lásd offtopic 710edik oldal)

hm.. én még töltöm egyenlőre...mindjárt utána is nézek h Neked mi bajod volt vele...

Semmi komoly gond nem volt, csak szét kellett pörgetni a gép DVD olvasójában a DVD-t és egyből olvasta a ps2 is  :gyagya: