Main Menu

OnePiece

Started by LuckyDingo, 2007-05-02, 00:09:16

Previous topic - Next topic

chilip

hát... lehet bennem a hiba  ::) de sztem elég béna volt ez a special (Toriko-t nem olvastam lehet ezért)

végig csak a
[spoiler=csak saját felelősségre]seggnyalás ment

kicsit túlozva:
- jaj de erős vagy Luffy
- jajhát te is milyen erős vagy
- te vagy a legeslegjobb barátom
- nem is igaz mert TE vagy a legeslegjobb barátom
- jajhát sok a zaba meghívtam a NAKAMÁIMAT is
- dehát ÉN is
- legyél te a PIRATE KING luffy
- zabáljunk egy jót valamikor
mehet a buli....[/spoiler]
szóval nem jött be :)

blackronin

Quote from: chilip on 2011-04-01, 01:34:59
hát... lehet bennem a hiba  ::) de sztem elég béna volt ez a special (Toriko-t nem olvastam lehet ezért)

végig csak a
[spoiler=csak saját felelősségre]seggnyalás ment

kicsit túlozva:
- jaj de erős vagy Luffy
- jajhát te is milyen erős vagy
- te vagy a legeslegjobb barátom
- nem is igaz mert TE vagy a legeslegjobb barátom
- jajhát sok a zaba meghívtam a NAKAMÁIMAT is
- dehát ÉN is
- legyél te a PIRATE KING luffy
- zabáljunk egy jót valamikor
mehet a buli....[/spoiler]
szóval nem jött be :)
Benned van a hiba.  :D
Bocsi.  :P

Más:
Nagyon remélem, hogy jövő héten elkezdődik a régóta várt FI flashback, ami egy kicsit több háttérinfo-t ad a szigetről, s a múltban történt eseményekről (Jinbei Schicibukai taggá válása, Otohime Királynő meggyilkolása, WB és Big Mom szerepe a sziget megvédésében), mert a "valódi" harcok előtt ezeket a dolgokat tisztázni kell.
Meg azon gondolkodom, hogy már 17 fejezet eltelt az arc-ból, s hogy körülbelül mennyi lesz még a végéig...
Örülnék, ha hosszú lenne (pl Arabasta Arc), mert akkor a harcok alaposan kidolgozva lennének és van bőven karakter, történet ami megéri a "maradást". Viszont azt is akarom, hogy annyira ne legyen hosszú, mert már NAGYON NAGYON NAGYON kíváncsi vagyok a Supernovak-ra is, meg úgy a New World-ra egészében.
Szóval türelmetlen vagyok.  :P
Minden egyes break számomra egy kínszenvedés mostanában, s elég valószínű hogy így is lesz még egy ideig...

NLZ

Chilip, olvasd csak te is, jó a Toriko. Nincsenek félmeztelen nagycsöcsű csajok, akik a főhősre ugrálnak, meg kicsit sok a meztelen férfitest, de ügyesen megoldott a mangaka, hogy ne legyen egy homoerotikus buziság. :)
[reserved]

smash++

Én sajnos nem értem, hogy most miért kell Zorot szivatni...

Harcoljon vízben, ahol hátrányban van. Még szerencse, hogy nem puhány karakter és még így is erősebb, mint Hodi...
A többi karakter kapjon buborékot, nehogy már ne legyen nekik levegő. Természetesen Zoronak nem kell, mert még a végén limit nélkül tud küzdeni és vége ennek az Ark főellenfelének.

blackronin

620:
[spoiler]
Chapter 620: The Theme Park we dreamed of (yarned for)
Cover Story: Island of Rare Animals
Gaimon got a girlfriend! Sarfunkel, a woman in a barrel
(Probably a joke on Simon & Garfunkel)

Ryuguu Palace, in the corridors
The soldiers in the castle all got out safely, except for the King
They are going to reinforce their forces and return
In Gyoverly Hills, that NFP lieutenant that laughs "Muhhihhi" is seen
In front of the Fishman Cultural Hall, Hyouzo
At the Marine Shopping Mall, that striped NFP lieutenant is forcing people for "fumie"
(In feudal Japan, fumie was a picture of Jesus that they made people step on, to find out the christians as Christianity was banned)
He tells them they either step on the picture or leave the island
At the Town of Watermill, Prince Fukaboshi is seen enraged.
The picture of the fumie was that of Queen Otohime, his deceased mother.

At the Coral Hill, people are talking after Luffy & Co left the area
Cariboo was in the shadows, and saw Princess Shirahoshi
He is scheming how she is 7-8 times the size of a normal mermaid, so she'll fetch a heafty price at auction

Sorry, I have to take a break. I can't remember the names of the lieutenants either...
(this is T's comments, so there's probably more to come and this is just first half)

Scene changes to the Forest of Sea
Jinbe tells Shirahoshi that he will save the king
Sanji brings tea, but Nami cuts him off (?)
Nami wants to hear Jinbe. Sanji heard fro Yosaku, so he knows already
Two years ago when Sanji saw Luffy and Jinbe on the newspaper, he was confused
He was thinking Jinbe was a scheming one like Arlong
Sanji: Hey Jinbe... If you want to give excuses, we'll hear it. But you better watch your tongue...
To tell you the truth, Nami-san's home town was the one under Arlong's rule.
She herself is one of those who had to endure unending pain and misery...
I may not forgive you, depending on your tale...!!
Hachi also admits they scarred her beyond redemption
Small flashback of Nami, Nami's face is saddened
When she saw Shabaody Park two years ago, she coudln't believe her eyes.
It was very identical to Arlong Park

Hachi starts telling the story (long story short, the fishmen longed for the world humans lived in)
Jinbe starts telling his tale.
"Two people rose to do something about racism of humanity, and the predicament of fishmen. Queen Otohime and Fisher Tiger.
But the fact the Pirates of the Sun who stood against the world government was out free in the sea worked against Otohime's work to try and bring peace and friendship between human and their kind.
Queen Otohime tried to endure the painfull times, and change the future.
Fisher Tiger gave up on the future, and instead took action to free the slaves right now.
I cannot judge who was right and who was wrong... But I.... "

Flashback starts. 15 years ago, Grand Line
Fisher Tiger stands, in between Jinbe and Arlong.

End

Yes, Tiger's face is shown. A fishman of sea bream.
He's not too hulky, but he is older (middle age)
Jinbe has hair. Both him and Arlong are younger
Hachi looks like a grunt.

The girl in the barrel is small, and somewhat cute (lol)
[/spoiler]

edit: ohana spoiler
[spoiler]
Ohana's usual barely coherent scribbles sheds a few more info

Cover is Gaimon
The pirates (NFP) conqueres all over the FI
They try to make the people step on picture of Shirahoshi's mom
Cariboo finds Princess Shirahoshi and schemes to capture her and sell her

JInbe starts talking about Arlong
Sanji depending on the story, he won't forgive him
Nami says Sabaody Park looked like Arlong Park
Hachi, along with Jinbe, talks about what humans did to Fishman
Tom's bro and Luffy are quietly listening to Jinbe and Hachi

Jinbe also talks about how Whitebeard saved this island
Two people tried to change this rotten history, Queen Otohime and Fisher Tiger
Luffy: That something-tiger, I've heard of him
Jinbe: Me and Arlong, and Hachi as well, we all were in the Pirates of the Sun

15 years ago in Grandline
Inside the ship is young Arlong and Jinbe
Captain: Fisher Tiger

Don!
[/spoiler]

Nagyon érdekes és izgalmas chapter lesz!  :smile:

És be kell vallanom, hogy
[spoiler]eléggé meglepődtem, amikor olvastam a Nami-s részt...
Kb. azt hittem, hogy átugorják az Arlong dolgot (hiszen már "túl vagyunk rajta") és jön a flashback, erre kapunk egy fontos emlékeztetőt Nami múltjából és tényleg figyelnek Nami érzéseire a többiek.
Szép volt, Oda!
Ez is egy a remek példa, hogy milyen az ha valóban foglalkozik egy mangaka a karakterekkel.[/spoiler]

edit2: vannak képek is, de nem rakom be őket.  :P
Végre látható Fisher Tiger is, akinek a design-ja eléggé bejövős, a többiek is láthatóak, de Jinbei mutat különösen érdekesen a régi hajával...

edit3: pics
[spoiler]Cover

Fisher Tiger and the gang

Coribou

[/spoiler]

edit4: kijött!
http://mangastream.com/read/one_piece/83002268/1

LuckyDingo

Egész jó fejezet volt, bár Nami flashback nem kellett volna sztem. Mindenki tudja mi történt.. aki nem, az meg olvassa el :D Kíváncsi vagyok, hogy Mi lesz a kövi fejezetben Tigerrel.

Bishop

Nem sok minden volt, ez inkább átvezető rész volt. Egy két érdekes infoval, már nem merek tippelni mi lesz szóval így annyit tudok erről mondani hogy Fisher tiger dezignja bejön meg régi Jimbei FTW :D

blackronin

Nagyon bejövős fejezet volt, alig várom a következő hetet!

Squazee2005

Jó volt a fejezet, örülök, hogy nem vetődtünk bele azonnal a flashbackbe. Fura, hogy mindenki oda meg vissza a flashbacktől, pedig még el se kezdődött. Máskor meg mindenki hogy rinyált a flashback miatt. XD De remélem, hogy jó lesz. Kíváncsi avgyok az igazságra és utána arra, hogy Luffy hogyan fogja megoldani a szituációt.

Bishop

Szerinted hogy? With his fist!  :D

Squazee2005

:haha: Nem pontosan fogalmaztam, megérdemlem. Mi lesz a végén a megoldás, mi lesz a lázadókkal, utálkozókkal satöbb..

blackronin

[spoiler]
Chapter 621: Otohime and Tiger
Coverstory From the Deck of the World vol.8: Usopp pirates have grown up a bit

Flashback to 16 years ago, Fishman Island
A burgler takes a hostage and runs, but Queen Otohime (mermaid of goldfish) dodges bullets and punches the burgler,
but bones in her hand breaks in pieces
Otohime's body is very fragile compared to others, but she's a good person.
She holds down the burglar, and punches him repeatedly while asking him "Do you think children raised using stolen money will be happy!?"
"But I'm sorry, I must apologize....! Although we live in the same nation, I couldn't understand how you felt...!" Otohime cries
The burglar who was slapped silly by Otohime has a change of heart

Otohime preaches daily to her people about coexisting with humans.
She collects signatures on petition to support her movement to live together
King Neptune says the world Otohime dreams of is that which her ancestors tried, but failed, and therefore he cannot stop her.

However, people of her country as well as Jinbe says it's futile.
Otohime was born with Kenbunshoku (Color of Observation) haki
One day captain Arlong appears to try and take away the petition from the soldiers, but Jinbe stops him.
Jinbe was a soldier in the army
She says he's not interested in the petition form, but it's important to the Queen, and tells him to give it back

Arlong lets go the soldier as Jinbe told him.
Arlong calls him brother (aniki, older bro, somoene you look up to), but Jinbe calls Arlong trash, dirt, etc
As the Adventurer Fisher Tiger comes back from his adventure, Jinbe and Arlong both calls him brother Tai (aniki, again)
Tiger is greatly admired by the people of the island

Description of Fishman Town
The place was initially a massive orphanage.
But soon the place degenerated, and the management couldn't handle the place any more.
The outcasts of the Fishman Island started to take residence there, and the place became a lawless slum

Tiger grew up as a leader in Fishman Town, but eventually left the country to become an adventurer
The next brother in charge, Jinbe, became an elite soldier in the national guard
Arlong, who was the most violent one of the three, became a pirate and ravaged the nearby areas in the bottom of the sea
Macro the coward, although was a fishman, became a kidnapper.
Everyone went their ways..

But one impactful event changed all that. The assault on Mariejois.
Fisher became known as both a hero of slave liberation, and a terrible criminal
Those who looked up to him in the Fishman Town couldn't let Tiger die at the hands of World Government, all gathered under Tiger.

Jinbe: Today is the last day as a soldier, I quit!
Arlong: Let's go, men!!
And so The Pirates of the Sun was formed. To make no distinction between the former slaves and those who were not, the Sun Tatoo was imprinted on all of them to hide the mark of slavery.
The Sun pirates continued their voyage, sinking many marine ships in pursuit into the depth of ocean...

That's if for this week.

Even the most violent one, Arlong, had to stop Jinbe. That's how much Jinbe is enraged
Arlong: Hey hey, bro, that's enough!! He's already lost conciousness!!
JInbe: So enslaving one is legal, but freeing the slaves is a sin...!? Queen Otohime, do you still tell us to love humans after seeing this!?

Otohime is strong, but her body is weak. Slapping someone makes her bones break.
[/spoiler]

Nagyon bejövős chapter eddig!  :smile:

edit: more
[spoiler]
The Pirates of Sun are cool!
Otohime is surprisingly unattractive looking lol. She's not terrible, but it's unexpected.
She's mermaid but her tails are split. Her outfit looks like Otohime from folklore.
Shirahoshi was just born, the three princes are all already born
Jinbe is 30 years old
Arlong makes a living off attacking human pirates, so he demands the army to give him money
[/spoiler]

edit2: jövő héten cover page + color pages + double issue (vagyis április utolsó hetében nincs chapter, hiszen Golden Week)
Király.  :smile:  (de nem az, hogy egy chapter kimarad)

Ja és kiderült hogy
[spoiler]Shirahoshi 16 éves, ami azt jelenti hogy VDD egy pedo...  :haha:
Hiszen szegény lányt 6 éves kora óta követi!
Az igaz, hogy egy óriás, így fiatalon is sokkal nagyobb lehetett, így a "kislány" jelző nem biztos, hogy jó ide.  :P[/spoiler]

chilip

kinn a chapter

LuckyDingo

Jinbe de kemény volt már anno XD

Baby Shirahoshi meg... XD

Egész jó volt.

Bishop

Nekem annyira nem jött be, nem jött át a flashback hangulata nagyon tömény volt és kicsit nagyobb volt a hangsúly a coolos pózokon és karakter bemutatáson mint magán a storyn és hát nem akarom ezt a flashbacket 5 chapter múlva is olvasni. Otohime viszont rulez, főleg mikor felpofozta a gyereket mert lóg a takony az orrából :lol:

blackronin

A chapter...
Élvezetes volt.  :smile:
Viszont nem kiemelkedő egyébként.

Hogy a Queen ilyen "kicsi" lett végül, azt elég ostoba döntésnek tartom Oda részéről...
Kicsit zavar, főleg amikor megláttam Shirahosi-t is (Az meg szintén fura, hogy a hercegnő alig 16 éves most).
Lett volna ő is nagy és kész, így elég idétlen szegény. (már mennek is az AP-n a furábbnál furább és bizarabbnál bizarabb teóriák a hercegnő születése körül... nem részletezem inkább!)
Egyébként kinézetre okés, valóban más külsőleg és személyiségben is, mint az eddig látott karakterek.

Kraivan

Mintha meg írva volt vmely chapterben h pár hónap (esetleg éves korukig) nincs különbség fishman és mermaid között. Csak egy bizonyos kor után jelennek meg az adott halra jellemző vonások.

Junchi

Jimbei-nek ez a designja ezerszer jobban bejön, mint a current.

(Btw nem, nem tartok még itt, de ezt most elolvastam. Amiben van Arlong, az részemről jöhet. :3)

blackronin

Quote from: Ymir on 2011-04-13, 20:12:05
Quote from: blackronin on 2011-04-13, 20:05:05
A chapter...
Élvezetes volt.  :smile:
Viszont nem kiemelkedő egyébként.

Hogy a Queen ilyen "kicsi" lett végül, azt elég ostoba döntésnek tartom Oda részéről...
Kicsit zavar, főleg amikor megláttam Shirahosi-t is (Az meg szintén fura, hogy a hercegnő alig 16 éves most).
Lett volna ő is nagy és kész, így elég idétlen szegény. (már mennek is az AP-n a furábbnál furább és bizarabbnál bizarabb teóriák a hercegnő születése körül... nem részletezem inkább!)
Egyébként kinézetre okés, valóban más külsőleg és személyiségben is, mint az eddig látott karakterek.

Nekem nem volt annyira furcsa a méretkülönbség. Mivel részben halak, gondolom, külső megtermékenyítéssel lett a hercegnő, mint ahogy egy rendes halhoz illik.
Hát az a gond, hogy nem így van. Nem halakként szaporodnak, hanem emberként és úgy is születnek a gyerekeik.
Oda leírta ezt egy SBS kérdésre válaszolva.
Szóval engem továbbra is zavar a dolog.

Quote from: Junchi on 2011-04-13, 20:33:01
Jimbei-nek ez a designja ezerszer jobban bejön, mint a current.

(Btw nem, nem tartok még itt, de ezt most elolvastam. Amiben van Arlong, az részemről jöhet. :3)
Nem rossz az igaz, de nekem a mostani is okés.

Quote from: Kraivan on 2011-04-13, 20:28:19
Mintha meg írva volt vmely chapterben h pár hónap (esetleg éves korukig) nincs különbség fishman és mermaid között. Csak egy bizonyos kor után jelennek meg az adott halra jellemző vonások.
Erről én nem hallottam még... Meg tudnád keresni ezt a részt?

LuckyDingo

Quote from: blackronin on 2011-04-13, 20:34:10
Alátámasztom, amikor Tom tesója magyarázta ezt asszem Frankynek. Szal lehet hogy Shirahoshi kicsiként született, de olyan random hal lett, ami meg nagy, ezért rohamosan nőni kezdett. :D

Kraivan

Quote from: Kraivan on 2011-04-13, 20:28:19
A szexuális szokásaik bár nincsenek tisztázva, de itt a válasz:
http://www.mangareader.net/one-piece/616/10

Mondjuk ez még csak arra a részre válasz h miként születnek.
Nem ígérem h így este ránézek, de úgy rémlik Camy házában a kis ebihalaknál volt említve a fejlődés.

Ránéztem... De nem volt erről szó.
Esetleg Water7 arc-ban lehetett ez amikor az uszonyt említették?  :confused:

blackronin

[spoiler]
Chapter 622: Pirates of Sun
Color cover: Strawhats making various things with blocks (legos?)

It seems before Tiger assaulted Mariejois, he consulted with Neptune
Neptune: What in the world did you witness in your latest adventure...!?
Tiger: I witnessed... human!!

Hodi gang, 15 years old, learns of the freeing of the slaves from newspaper, and cheers on

Lot more to come, just outputting as I translate.

Meanwhile, Pirates of Sun and the Marines clash on the Grand Line
The marines demand they hand over the former slaves. Tiger asks them if they have proof.
Tiger decides to rob them of their belongings and food, shatter their will to fight back, and let them go.
But Arlong kills them calling it an execution

Meanwhile in Marineford... younger Vice Admiral Kizaru takes note of how troublesome the fishmen are
Inside the ship of Pirate of Sun, Tiger scolds Jinbe and Arlong
Tiger tells them to not kill human. He asks them if they want to lower themselves to their level
Tiger preaches that revenge isn't the answer, freeing the abused is the way.
He swears they will not kill anyone.
Arlong argues back, but is smacked down by Jinbe
Bounty of 230 million for Tiger and 76 million for Jinbe are placed upon.

Meanwhile, Queen Otohime is busy collecting signatures for petition to live in peace with humans.

more.....

Three years later, on an island...
A boy who ran away from Mariejois during Tiger's freeing of slaves (his name is Koala. Could be a girl) is on the island.
(aohige note: Koala talks in a girl's speech, so I'm sure it's a girl)
Her parents live far away from the island, and the inhabitants of this island can't take him there, so they ask the fishmen pirates.
They agree to it, but because she's a human, Arlong hits her.
Koala: I'm sorry! I'll work, I'll do anything, I'll clean without halt... so please, stop hitting me! I'm sorry!!
No matter what happens, I promise I won't cry... please don't kill me!!
Jinbe: Are you afraid of us?
It seems Koala lived the life of a slave long enough to act this way
Tiger takes her to a room, and overwrites the mark of slavery.
Koala faints from pain, but he wakes up right away.
Koala: I'm sorry I fainted!! But please don't kill me if I don't cry.. please!! I'll promise I won't cry no matter what!!
She forces a smile on her face as she says this, but Tiger stops her.
Tiger: Then you can CRY all you want!!! Don't take me the same as those trash (Tenryuubito)!!!
Watch.. we won't kill anyone.
Tiger throws his gun away into the sea
Tiger: Let's go, men... I'll make sure and bring her to her homeland!!
Koala finally sheds tears

end of chapter

T says he maybe able to do the next spoiler as early as 5/2, since the next issue is a double-issue, and usually the issue following a double issue ships early
Volume 62 cover was fishmen island, Luffy is seen with the killifish quintuplets and Camie.

[/spoiler]

Érdekes chapter, bár a pacing egy kicsit fura.
Oda össze-vissza ugrál az időben.

Squazee2005

Ez csak azért van, hogy rendesen előkészítse Tiger halálát. Micsoda dráma lesz!

LuckyDingo

Kijött és elég unalmas volt.

blackman

Kizaru fején megint beszartam a röhögéstől :D

Squazee2005

Nekem tetszett a fejezet, sok jó spekulációra ad lehetőséget. Érdekel, hogy mi az a "démoni" cucc, amiről Fisher Tiger beszélt. Meg hogy Koala halt-e meg Tiger.

Volt a fejezetben néhány pontatlanság, a legfőbb, hogy Koala nem fiú, hanem lány.

blackronin

622: nagyon élvezetes fejezet volt!
Tetszett.  :smile:

Várom a következőt!

edit: és most olvastam a következőt az AP-n
[spoiler]Offtopic egyébként:
Azt írták, hogy a Bleach sorozat elvesztette a Top 3-as helyét és a Toriko lett az új húzócím.
Igaz ez? (a cover is erről tanúskodik)

Tehát akkor most a 3 shonen királynak a Shonen Jump-ban az OP, a Naruto és a Toriko számít?
Ilyen népszerűtlen a Bleach?  :eek:
[/spoiler]

Kraivan

OFF:
Azért a Toriko elég új most. Majd fél év múlva jelentsük ki mi a király.
A nagy tételű fogasztás pont újszerűségével magyarázható.

Most pótlom be majd 2 éves bleach animekihagyásomat, de már tudom miért sokalltam be tőle annak idején is.
Akinek ismerős:
Az egészet úgy írnám le mint wowban a Chimeron fightot.

NLZ

Tény, hogy a bleach mostanában elég szarul áll a ranglistán.
[reserved]

blackronin

Különösebben nem érdekel a Bleach sorsa, csak az AP-n olvastam a sok "pozitív" és "kedves" megjegyzést róla...  :P
Ennyi.

Más:
A fejezetről nem beszéltem valami sokat, pedig van mit!
1. Fisher egy cool arc, a kedvenceim közé felvettem...  :D
Kár hogy meghal.
Meg az is elég rossz lenne, ha Oda SEMMIT nem mutatna a Marijoa elleni támadásából (amire elég nagy az esély sajnos).  :frown:
2. Jinbe kezd változni, már megint Arlong a szemétláda, de jó ez így.  :smile:
3. Fiatal Kizaru üt. Van klassz kalap, banán meg füstölés. Szóval tetszik.
4. Strawberry hosszú haja pedig K.O volt számomra.  :D
5. Koala: ugye elég vicces, hogy a mangastream fiúnak tekinti, amikor valójában lány, meg úgy a MS fordítás hibáiról már külön beszélgetéseket tartanak az AP-n, de hát ők a leggyorsabbak, így megbocsájtunk nekik.  ^^
6. A pacing is jó volt, azt hittem, hogy zavarosabb lesz.