Main Menu

StarCraft

Started by Puru², 2007-05-19, 10:23:46

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc fajod?

Protoss
Terran
Zerg

thrall

hát ezután a videó után :P de majd meglátjuk ha kijön, vagy meglátjuka  többi fajt :D énis szeretem a Blizzard-ot, de azért az nekem elég nagy... hogyismondja,m hátbaszúrás volt, hogy a sok RTS után egy MMORPG-nél látszottak leakadni(ami egyébként jó ), és egy jó ideig úgy tünt, hogy nem is akarnak onnan sehova se moccanni (lásd a diablo fejlesztőgárda el is ment ugye). dehát reménykedjünk :P

Soldier

Quote from: Zanador on 2007-06-15, 03:39:33
Én vagyok az egyetlen, akinek arról az időpajzsról Neo jut eszembe, amikor áll és azt mondja: "nem.."?

(legalábbis nagyon remélem, hogy egy ekkora vacak jópárezer kristályba kerül majd)


-nem^^

-mondtak hogy rengeteg nyersanyagba fog kerülni

Zanador

A következő kiszivárgó SC II videón az egyik készitő meséli majd a beoszottjainak: "hát, ezt a progit elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon..". Na mégis, RTS-ből nincsen xar, csak olyan ami senkinek nem tetszik. ;)
A protossnál az, hogy az egységeket bárhova warp-olhatják, szerintem nagyon logikus, és tetszik is, ugyan ezen az elven következik persze, hogy legalább a kisebb épületeket is átpakolhatják, de akkor ezt most hogyan is? Egy durvább csata érdekében ezekkel az új repülő-instant-pylon egységekkel beviszik az őrtornyokat a pálya közepére is? Na még mindig megtartják a detectorságukat, akkor ez elég brutális lenne igy.
De tényleg mutassanak már valamit az ellenségekről is, fel kell készülni mentálisan a feladatra. :D
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Próféta

Soványka hírmorzsa: 200-as unit cap marad, hősök jelentősége marad az első játék szintjén. Talán egyszerre tetszőleges számú unit is kijelölhető lesz.

Zanador

Nah, azért, hogy most a kiegyensúlyozáson dolgozhassak, megérte volna hardcore bnet-esnek tanulni gimi helyett. :D
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zanador

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Nem is számitottam másra. Elvégre a bnetesek is csak azért játszanak fastest-en, mert nem hajlandóak egy 30 perces meccsre 15-nél többet forditani...
Részemről még azt is szeretném, ha egy óráig is lazán eltartana egy kör, dehát az nagyon elütne bármelyik Blizzard játéktól (ugye már a W1 óta nem lehet falat épiteni?).
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

#217
Quote from: Zanador on 2007-06-23, 01:24:39
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Nem is számitottam másra. Elvégre a bnetesek is csak azért játszanak fastest-en, mert nem hajlandóak egy 30 perces meccsre 15-nél többet forditani...
Részemről még azt is szeretném, ha egy óráig is lazán eltartana egy kör, dehát az nagyon elütne bármelyik Blizzard játéktól (ugye már a W1 óta nem lehet falat épiteni?).

jah, a w1-ben még volt fal, a w2-ben már nem. Ugyanígy a C&C elő részében még volt fal, 3 fajta is (homokzsák, szögesdrót, betonfal), aztán abból a sorozatból is kivették.

Remélem azért annyi esszük lesz az SC kettőnél a srácoknak, hogy beraknak egy-két durva anti-air unitot és detector scramblert.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:29:02
Quote from: Zanador on 2007-06-23, 01:24:39
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Nem is számitottam másra. Elvégre a bnetesek is csak azért játszanak fastest-en, mert nem hajlandóak egy 30 perces meccsre 15-nél többet forditani...
Részemről még azt is szeretném, ha egy óráig is lazán eltartana egy kör, dehát az nagyon elütne bármelyik Blizzard játéktól (ugye már a W1 óta nem lehet falat épiteni?).


Remélem azért annyi esszük lesz az SC kettőnél a srácoknak, hogy beraknak egy-két durva anti-air unitot és detector scramblert.

hja hja

Kuroi Tenshi

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."
Ez már haladás, mert a versenymeccsek 10-15 percesek szoktak lenni :haha:

hargharg

idealis meccsnek 20 perc, hat igen, kapitalizmusban elunk, "time is money".
azert en tovabbra sem komalom a gyorsan vegetero meccseket. szep dolog egesz terkepet felderiteni, 5-6 teljes bazissal rendelkezni, es a vegen 200 egyseggel letarolni ellenfelet pajarol... ^_^
rofl

Rounin

Na ezért nem leszek én soha ideális játékos.

Tycho

Quote from: Rounin on 2007-06-23, 06:30:34
Na ezért nem leszek én soha ideális játékos.
:tezsvir:

20 perc az kevés... a 200as popcap meg teljesen jó, így is alig lehet követni, mid hol van a pályán néha  :rotfl:

chilip

nálam zerggel kurva idegesítő a 200 cap, mindig beleütközök  :D építősemberek, jópár lurker védelemre meg 50-70 mutalisk és már 200

Zanador

Protossal rosszabb a cap, 10 carrier, aztán máris elfogyott a seregnek szánt hely nagyrésze.. Ennek ellenére a 200at jónak tartom, egyrészt tényleg már igy is ott felejtek egységeket mindenfelé, másrészt a növeléséből semmi hasznos nem származna.. (gondolok itt arra, hogy én úgyse tudnék kezelni egy nagyobb sereget, aki meg kóreai, és tud, annak meg legyen már ennyi is elég, ha mostanáig nem volt vele gondja)
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Tycho

Quote from: chilip on 2007-06-23, 10:00:09
nálam zerggel kurva idegesítő a 200 cap, mindig beleütközök  :D építősemberek, jópár lurker védelemre meg 50-70 mutalisk és már 200
na ja...  :muhahah: A zerg az zerg  :rotfl: Azzal bele lehet ütközni, de a többinél nem ütközöl bele, vagy kevés nagy egységgel éred el, mondjuk egy rakás BC-vel vagy carrierrel :rolleyes: jó az a cap...

hargharg

#226
nyihaha, zerggel beleutkozni? x DDD
max 50 epitosegyseg, a tobbi lehet mind tamado : )
es az a 150 az azt jelenti, hogy 75 muta/guardian/devourer - mondjuk 36 guardian, 12 devourer maradek meg muta, fojamatosan utantoltve -, amivel elmeletileg gond nelkul tudod letarolni pajat. ^_^
nem mintha en ezt valaha megvalositottam volna, de mijen jol hangzik mar, nem? x D
edit: ha durvitani akarunk, es a delikvensnek van _boven sok_ nyersanyaga, akkor tamadas elott felaldozni epitoket, es akkor meg nagyobb a sereg. mondjuk a fentebb emlitett osszeallitas megtamogatva hidra/zergling kombinacioval, bwuhaha!
rofl

thrall

nemtudom mennyire emléksztek még egy ősi játékra. elég régi, Warcraft 3 (XD) abba lejebb vették az SC-hez képest a cap-et és még a unitok is többet foglaltak :S szal lehet, hogy így gondolták, hogy marad a 200 cap és nam úgy, hogy növelik

Lythis

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Azért, mert a koreai bajnokok átlag 8 perc alatt végeznek ki... pfft... remek... ennél azért valamivel mondjuk hosszabb meccseket vártam volna, pláne kiindulva abból, hogy az első részben azért volt rendesen fejlesztési idő, és szerettem mindent kifejleszteni.... meh...ennek a hírnek azért nem örülök túlzottan...

Pr3d4k1ng

Quote from: Lythis on 2007-06-24, 22:13:20
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Azért, mert a koreai bajnokok átlag 8 perc alatt végeznek ki... pfft... remek... ennél azért valamivel mondjuk hosszabb meccseket vártam volna, pláne kiindulva abból, hogy az első részben azért volt rendesen fejlesztési idő, és szerettem mindent kifejleszteni.... meh...ennek a hírnek azért nem örülök túlzottan...
Sajna egyre inkább húzom a számat at SC2-t illetően :(.
Ugyan normálisabb játékos kb 10 perc béke időt ad.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."


Soldier

Quote from: Puru² on 2007-06-29, 14:44:29
Új képek : http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=21373  :jee:

hat a "jungeles" vagy milyen képek nekem nem naon jöttek be  :smile: nem hixem hogy ez a csucsszuper minösegö kepek mondjuk. meg minekk reklamozak ennyire a "colossus"-t o.O

jah azert köszi:)

sirtomi

Nekem tetszik. Első részt is szerettem és nagyon bejön, hogy kicsit pofoztak a grafon, de az alapok ugyanazok maradtak.

Kuroi Tenshi

Nekem is tetszik az a néhány dzsungeles kép. Nincs agyoncifrázva, egyszerű
és szép :)

Zanador

Nálam lehet fogadásokat kötni, hogy vajon lesz-e olyan bug, amivel a Colossus megállhat egyik lábával egy sziklán, másikkal az alsóbb talajon, úgy, hogy semelyiken nem fogják tudni a zerglingek megütni. :D
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Kuroi Tenshi

Sztem meg abban az esetben mindkét szinten tudják támadni.
De ha itt megnézed, akkor fel tud mászni a romokra, tehát ha oda nincs
feljáró, akkor elég csúnya írtást tud végezni a melee egységekben :)

Próféta

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-29, 18:05:28
Sztem meg abban az esetben mindkét szinten tudják támadni.
Szerintem is. Sőt, ha jól megnézitek, a Colossus olyan böhöm magas, hogy még a missile turret is lőni tudja :D

Zanador

Quote from: Próféta on 2007-06-29, 22:00:47
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-29, 18:05:28
Sztem meg abban az esetben mindkét szinten tudják támadni.
Szerintem is. Sőt, ha jól megnézitek, a Colossus olyan böhöm magas, hogy még a missile turret is lőni tudja :D
Elméletben erről volt szó, hogy ami túl magas, vagy magasan van, azt tudják majd lőni a légvédelmi fegyverek is, nem? :)
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Lythis

A változatosság kedvéért megint Terranokat írtanak benne... kezd uncsi lenni... hol hagyták a zergeket? Vagy akkora overhault kaptak, hogy még meglepinek tartogatják őket?

Tycho

#239
Quote from: Predaking on 2007-06-27, 21:33:14
Quote from: Lythis on 2007-06-24, 22:13:20
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-23, 01:16:38
"The ideal SCII match will last less than 20 minutes."

Gondolom ez megint azt jelenti, hogy a védelem kimerül a lőtornyokban és aknamezőkben. F*szért kell állandóan koreai igényekhez mérni az SC-t. Én szeretem, ha egy RTS-ben egy meccs eltart 40-60 percig.
Azért, mert a koreai bajnokok átlag 8 perc alatt végeznek ki... pfft... remek... ennél azért valamivel mondjuk hosszabb meccseket vártam volna, pláne kiindulva abból, hogy az első részben azért volt rendesen fejlesztési idő, és szerettem mindent kifejleszteni.... meh...ennek a hírnek azért nem örülök túlzottan...
Sajna egyre inkább húzom a számat at SC2-t illetően :(.
Ugyan normálisabb játékos kb 10 perc béke időt ad.

mondjuk azért az originál SC 8 perc alatt megy el Koreában... arra nem gondoltok, hogy az "ideális meccs 10perces lesz", az azt jelenti, hogy ezt próbálják kitolni Koreának is és attól még lehet az SC2-t is normálisan játtszani?  :hehe:

EDIT: a zerg meg, már ami láttszott belőle, az alapján nagyon extrán mozog a pályán és nagyon "eye-candy" az animáció és a model kidolgozás is (pl Nydus Worm mennyire állat az eredeti Nydus Canal helyett  :jee: ) remélem ezért nem láttjuk, mert ez az extra meglepi  :hehe: