Main Menu

Bioshock

Started by Fubenalvo, 2007-09-16, 00:46:01

Previous topic - Next topic

Fubenalvo

Nos emberek, azt hiszem eljött az a játék, ami miatt érdemes beruházni egy kis gépfejlesztésre. A képeket, trailereket elnézve már kiráz a hideg, érzem hogy ez lesz az a játék ahol nem merek majd helyenként befordulni a sarkon, úgy hogy nem lesz kiszámítható a 10ik szoba után is. Kinek mi a véleménye így a cikk után? Van aki már játszott vele esetleg?

A videót a cikk után tessék megnézni! :)
http://youtube.com/watch?v=CoYorK3E4aM

Quote
BioShock
Kiadó: Take 2, Fejlesztő: Irrational Games
Platform: PC, Típus: Akció, FPS, Sci-Fi


A második világháború után egy férfinek látomása támadt. Látomása egy víz alatti városról. Ebben a városban a tudomány megállíthatatlanul terjedt, egészen addig a napig, míg már tényleg nem lehetett megállítani. De a káosznak már vége. A várost most holttestek lepik el, a sötét sikátorokban mutáns emberszörnyek portyáznak, a fontosabb helyeket pedig a legpusztítóbb biztonsági berendezések védik.
hirdetés

Hogy is kezdődött mindez? 1946-ban egy Andrew Ryan nevű szovjet tudós megelégelve az önmagát folyamatosan sanyargató emberi világot elhatározta, hogy mer nagyot álmodni, és létrehoz egy víz alatti várost, egy igazi paradicsomot, ahova csak a kiválasztottak juthatnak be. Ez a város a Rapture. Egy darabig minden rendben is ment, míg egy napon a Rapture tengerbiológusokból álló kutatócsoportja fel nem fedezett egy különleges tengeri élőlényt. Ennek a lénynek a sejtjei a legkülönfélébb fizikai és szellemi mutációkat tudták előidézni az emberi szervezetben, melyek okosan irányítva bearanyozhatták volna Rapture lakosainak életét.



Ryan számításait azonban keresztül húzta egy Fontaine névre hallgató gazdag vállalkozó, aki üzletet csinált mindebből. Az Adam sejteket pénzért kezdték árulni, melynek csakhamar az lett a vége, hogy Ryan és Fontaine összeveszett, a káosz pedig polgárháborút robbantott ki a Rapture-ben. A lakosok mind eszetlenül kezdték használni az Adam-et, és akiből nem lett mutáns, azt lemészárolták a már átalakult társai. A víz alatti város dicsfénye már a múlté, az évekig tartó háború szinte teljesen felemésztett mindent, ami egyszer szép volt.



Itt csöppenünk be mi a képbe. 1960-ban járunk, egy utasszállító fedélzetén. A gép bajba keveredik, és a pilóta kényszerleszállást hajt végre – hol máshol, mint a nyílt óceánon. A repülő persze darabjaira hullik, ám szerencsénkre mi túléljük a balesetet. A nyílt vízen találjuk magunkat, körülöttünk a gép darabjai úszkálnak, ám a közelben van egy világítótoronyszerű kis építmény. Gyorsan kiúszunk a vasszigetre, a toronyba belépve pedig azonnal becsapódik mögöttünk az ajtó. Hatalmas aula vár minket, a fények egymás után gyulladnak fel, az épület aljában pedig ott vár főhősünkre egy komp. Jobb választás híján belünk a mini tengeralattjáróba, és mit sem sejtve nekiindulunk a végtelennek.



Kellemes blues muzsika kíséretében filmet vetítenek, melyben maga Ryan mesél a világról, melyet megálmodott. Vége a filmnek, kinézünk az ablakon, és máris feltárul előttünk a Rapture gyönyörű panorámája. A hatalmas épületekből álló metropolisz szemkápráztató neonfényei, üveg folyosói, és óriási panorámaablakai olyan élményt nyújtanak főhősünknek, mint semmi más ezelőtt. Megérkezünk az állomásra, és hirtelen vége is a jólétnek, oda minden pompa és gazdagság. Az ablakon kinézve egy fickót látunk, akit éppen darabjaira marcangol egy mutáns embertársa...



Kicsit hosszúra nyúlt a bevezető. Talán ennyi kellett is ahhoz, hogy megfelelő hangulatot teremtsünk a cikk olvasásához, és persze körvonalazzuk magát a játékvilágot. Nos, ugorjunk is neki, és lássuk, hogy milyen veszedelmeket rejt a Rapture, és hogyan is menekülhet meg hősünk ebből a valóban szorult helyzetből.



Ahogy a cikk elején említettük, a városban mindenféle veszély leselkedik ránk. A cél persze az, hogy minél hamarabb elpucoljunk erről az átkozott helyről, azonban van itt jó pár alak, aki nem szívesen lát idegeneket. Először lássuk őket. Ellenségeink nagy részét a mutálódott emberek adják a játékban, belőlük rengetegféle van. Akad itt teleportálásra képes őrült tudós, kampóval a kezében rohangáló fiatal hölgy, babakocsis anyuka, fegyveres fickó, sőt még plafonon mászkáló őrült hajléktalan is. Nyugodtan egy kalap alá lehet venni ezeket, ők gyakorlatilag nem mások, mint különleges képességeket szerzett mutáns civilek. A Rapture biztonságáért és ,,nyugalmáért" felelős rendszer ennél kicsit izmosabb, ez ugyanis folyamatos fejtörést okoz, ellentétben a civilekkel, akiket elég kétszer mellbe durrantani. A fontosabb helyeken biztonsági kamerák vadásznak az arra illetéktelenül merészkedőkre, melyek automatikusan riasztják a mini robothelikopterekből álló őrséget. A riasztó egy percig szól, és ha még mindig a helyszínen vagyunk, akkor újabb robotosztag siet hozzánk. Ha a kamerákat kilőjük, akkor a riasztó nem indul be újra, viszont addig folyamatos a helikopteres támadás. A biztonsági rendszerhez tartozik még az előre telepített gépágyú, avagy rakétavető is, sőt nemegyszer beindíthatjuk a riasztót a széfek babrálásával, vagy a kirakatok betörésével is.



A harmadik általános ellenfelünk a Little Sister és Big Daddy páros. A Little Sister egy alig 6-8 éves kislány, aki az elhullott emberek agyából egy hatalmas injekciós tűvel kiszívja az Adam-et, a Big Daddy pedig a testőre, aki hatalmas fúrójával, és gépfegyverével azonnal nekiront bárkinek, aki veszélyt jelenthet a lánykára. Itt érdemes megállni egy pillanatra, mivel felettébb érdekes eme páros munkája. A kislány magában is elég rémisztő, hát még a két és fél méteres, vas búvárruhába öltözött testőrével. Ha nem megyünk hozzájuk közel, akkor veszélytelenek, ők csak a tetemekre vadásznak, azonban ha mi is szeretnénk hozzájutni egy kis Adam-hez, akkor érdemes megküzdeni a Big Daddy-vel. Ha legyőztük a búvárt, akkor védtelenné válik a Little Sister, akiből egy érintéssel kiszipolyozhatjuk a sejteket, megmentve ezzel a kislányt, és felturbózva magunkat.



Igen-igen, jól olvassátok, a Rapture-ben való tartózkodásunk alatt minket is a hatalmába kerített az Adam. A fegyverek mellett mindenféle különleges képességünk is van, hogy megvédjük magunkat, avagy segítsük az előrejutásunkat. Kezünkkel tudunk például energianyalábot kilövellni, ezzel működésre bírhatjuk a meghibásodott ajtókat, vagy lifteket, rövidzárlatot csinálhatunk a biztonsági rendszernek, de az ellenfeleket is megrázhatjuk. Ha kedvünk szottyan, akkor csupán az akaratunkkal gyújtogathatunk, fagyaszthatunk, de csinálhatunk magunknak hologramot, sőt egyéb finomságok mellett belekóstolhatunk akár a telekinesis rejtelmeibe is.



Ezek a képességek az RPG-kben megszokott slotos rendszerben gyűjthetőek – de aminek nem jut hely, egy különleges gép segítségével azt is cserélgethetjük olykor. A képesség hasonló a többi játékban ismert magic-hez, csak itt nem manával kell magunkat feltölteni, hanem Eve injekcióval. Fontos érdekesség még, hogy nem csak különleges képességeinket növelhetjük, hanem fizikai erőnket, mérnöki képességeinket, és harci ügyességünket is. Itt az előzőhöz hasonlóan egy-egy slotot foglalnak a ,,nagyobb életerő", ,,ügyesebb hackelés", ,,jobb fegyverkezelés" és egyéb, ilyesfajta célt szolgáló pluszok.



Ha a fegyver szót említettük az előbb, gyorsan fussuk is át ezek listáját. Többfajta stukkert is begyűjthetünk a Rapture-ben való kalandjaink során, a csavarkulcstól kezdve a pisztolyon, a shotgunon, gépfegyveren és a nyílpuskán keresztül egészen a gránátvetőig, vagy a vegyifegyverig. A fegyverek többnyire háromféle tölténnyel használhatóak, az átlagos stukkerekhez van hagyományos, robbanó és elektrosokk ammó, de a vegyifegyver funkcionál például lángszóróként, elektromos sokkolóágyúként, és fagyasztóként is. Finomság, hogy egy speciális, pályákon elszórt gép segítségével mindegyik upgradelhető, így pontosabb célzást, kisebb visszacsapást, vagy nagyobb tűzerőt adhatunk nekik. A fegyverek amúgy remekül el lettek találva, mindegyik hasznos, egyikre se lehet igazán azt mondani, hogy gyenge, feleslegesen került bele a játékba.



Ahogy a kiemelt részletekből is látszik, a BioShock szinte forradalmasítja az egyjátékos FPS-ek világát. Számtalan olyan megoldás került a játékba, mely eddig csak nyomokban volt felfedezhető egyes kiugró alkotásokban. Kíváncsiak vagytok még ilyen érdekességekre? Olvassatok tovább!



Felettébb izgalmas a játékmenet azon érdekessége, ahogy ellenfeleinkkel lehet úgymond szórakozni. Ha sokan támadnak ránk, akkor létrehozhatunk egy hologramot, mely testünk tökéletes mása. Az ellenfél összezavarodik, és a hologramot kezdi el támadni, mi pedig könnyűszerrel elpucolhatunk a helyszínről. Ha a biztonsági kamerákat hackeljük meg, akkor az nem ránk fog riasztani, hanem a mutánsokra, és rájuk is küldi ki a mini helikoptereit. Ez utóbbiakat is meg lehet amúgy hackelni, ha magunk mellé állítjuk, akkor az követ minket, és folyamatosan kaszabolja az ellenfeleket. Egy különleges ragacs segítségével a Big Daddy-t is összezavarhatjuk, aki elvesztve ítélőképességét egy darabig minket védelmez az arra járó mutánsokkal szemben. Érdekes továbbá, hogy vannak olyan szörnyek, akik félnek a másiktól, így ha valaki üldözőbe vesz minket, de meglát egy nála erősebb mutánst, akkor inkább tovább áll, mintsem összevesszen vele a ,,zsákmányon".



Egy egész cikksorozat nem lenne elég ahhoz, hogy az összes érdekességet felsoroljuk, így a többit hagyjuk meg a ,,felfedezés élményének", és lássuk, milyen is a BioShock egy játéktesztelő szemével. Cikkünk elején már felvázoltuk nagyjából a játékvilágot, és magát a Rapture-t, mely leírásból ti magatok is érezhetitek, hogy bizony nem mindennapi élményt nyújt. A hangulat az egekben van, a játék néhol rémisztő, néhol pedig olyannyira magával ragadó, akár egy tündérmese. Csillagos ötös a teljes megvalósítás, a víz alatti város tökéletes választás volt a játék helyszínéül. A panoráma magával ragadó, a belső terek igényesek, gyönyörűek, és olyan hangulatot árasztanak, ami utánozhatatlan a maga nemében. Minden negyed teljesen eltérő egymástól, a designjuk magával ragadó, a játékterük teljesen interaktív. Arra mehetünk, amerre csak akarunk, és azt csinálhatunk, amihez kedvünk szottyan. Ha úgy gondoljuk, akkor a bárban bekapcsolhatjuk a zenegépet, és egy kellemes blues társaságában felhörpinthetünk pár üveg whiskeyt, vagy elszívhatunk pár cigit, majd lazán továbbállhatunk, és beledobálhatjuk megmaradt dollárjainkat a nyerőgépekbe. Minek nevezitek ezt, ha nem totális szabadságnak? Itt nincsenek egyirányú folyosók, és mögöttünk belakatolódó ajtók, a cél csak annyi, minél hamarabb kinyomozzuk, mi a fene is történt itt, és persze megmeneküljünk a városból.



A grafika csodálatos. Az Xbox 360-as verzió tesztelésekor az állunk leesett, olyan profi megoldásokat láttunk mindenhol. Ha átfutunk egy pocsoján, akkor vízcseppes lesz a kamera, ha pedig átsétálunk mondjuk egy vízfolyás alatt, akkor úgy behullámzik a kép, mintha tényleg ránk öntöttek volna valamit. A fényeffektek gyönyörűek, a textúrák hibátlanok, az árnyékok olyan rémisztően élethűek, mint amilyet utoljára talán csak a FEAR-ben láttunk, a karakterek és a helyszínek kidolgozottsága pedig mind lelkiismeretes munkáról árulkodik. Nincs rá jobb szó, mint a NEXTGEN. Valahogy így kéne kinéznie minden mai játéknak!



Cikkünkben az egekig magasztaltuk a BioShock-ot, de meg is érdemli. Negatívumot nem könnyű találni, az egyedüli dolog talán csak az, hogy néha kicsit unalmas szobáról-szobára gyilkolászni a mutánsokat, míg el nem érünk célunkig. Ennyi, semmi több. Persze mondhatnátok páran, hogy milyen dolog az, hogy nincs multiplayer, de talán így jobb is. A The Darkness játékélményét is totál hazavágta a többjátékos hentelés, ide se hiányzik eme ficsőr. Ja, és mielőtt elköszönnék, annyit halkan megsúgnék, hogy a játék befejezése nagyon beteg lett, mindenképpen toljátok végig! Csók!

Soldier

#1
véleményem az hogy meg nem tudom mivel nekem 2 hete a vionyon áll ugy hogy meg ki sincs csomagolva^^  , de eléggé oszlanak a vélemények rola.. nagyobb felének persze tetszik , és érdmes kiprobálni.de sokan nem mondjak annyira egyedülállonak mint azt ahogy beálitottak mikor fejleszették.

Én

#2
Én most szedem épp (nagy elvárásaim vannak :D )
Mondjuk: Andrew Ryan nevű szovjet tudós -> I lol'd

minuszmiki

Hmm, ezután még én is elgondolkodtam rajta, hogy kipróbálom, pedig egyáltalán nem szoktam játszani a gépen a heti egy-két meccs fifán kívül.

Fubenalvo

Nekem már itt pihen a gépen de előbb proci és videókari (1 évesek...) csere hogy teljes pompájában eshessek neki. :D

Kuroi Tenshi

Látom vkinek nagyon sok a szabadideje, hogy egész cikkeket másoljon át
ide, mikor egy linket megadni is elég lenne :p
Bioshockról már volt itt - ott (többek között) szó a fórumon, és olyanokat
hallottam eddig róla, hogy bár szép és jó, de túl sok helyről nyúl ötleteket,
így annyira nem maradandó.
Érdeklődés függvényében meglátjuk, hogy a külön témája is mennyire lesz maradandó.

Tycho

nekem is csorog le a torr3nt3n, de nekem eddig túl SS2-re hajaz... ha a játék nem varázsol el annyira, hogy ne állandóan az SS2 egyezéseken fintorogjak, akkor felejtős lesz :hehe: úgy állok, hozzá, hogy semmi extrát nem várok a játéktól, legfeljebb egy kellemeset csalódok :angyali:

Én

Nekem pedig jó, mert abszolút n00b vagyok játékokhoz így semmiben nem fogok ötletlopást látni :D

Puru²

#8
Én már múlt héten befejeztem ,szerintem magasan az év játéka (eddig)  :whoah: Játékmenet az SS2-höz képest szépen le lett butítva de ezzel szerintem el is mondtam az egyetlen felhozható problémát ,viszont a mesteri sztori és a bitang jó modón eltalált hangulat alaposan kárpótol érte. Aki  a játékban a jó befejezést akarja elérni az [spoiler]ne engedjen az Adam csábításának és mentsen meg minden egyes Little sister-t.  :smile:[/spoiler]

Fazék

ha már lett külön topic-ja, ez az értékelés is méltán megérdemli itt a helyet :D
Quote from: Próféta on 2007-09-06, 21:08:52
A legviccesebb Bioschock review, ami csak létezik.
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/1394-Zero-Punctuation-BioShock
sztem kegyetlen jó :D

Fubenalvo

#10
Nekem tegnap elött volt alkalmam kipróbálni Xboxon, azóta kattantam rá a dologra. De mivel én is azt akarom látni monitoromon mint ott... azt a vizuális orgiát, ezért a már úgyis tervezett Celeron proci helyett meg van rendelve a dual 2,8as Pentium drágám. 2 Giga Ramocska már itt dorombol. A vidkari meg fél éves, annak elégnek kell lenniee... csak jönne már meg a proci, mert borzongani akarooook :D

Fazék, Próféta... köszi az élményt, sírtam a röhögéstől... beteeeeg! :D

Én

#11
Nézem a cucc gépigényeit, szépséges. Kb fele minimum - fele ajánlott, szal valahogy csak el fog döcögni :D (Ha valakit esetleg érdekelne)
Próféta: :lol: eff pee ess arr pee gee :D

Kuroi Tenshi

Quote from: Fazék on 2007-09-16, 11:49:45
ha már lett külön topic-ja, ez az értékelés is méltán megérdemli itt a helyet :D
Quote from: Próféta on 2007-09-06, 21:08:52
A legviccesebb Bioschock review, ami csak létezik.
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/1394-Zero-Punctuation-BioShock
sztem kegyetlen jó :D
(
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-09-16, 02:05:52
itt
)
:)

Fubenalvo: sztem ez se több threadre optimalizált, vagy ha igen, akkor is ált. a
hangok és az effektek mennek gyakran csak a második magon; másrészt pedig a
proci az fps felső korlátját határozza csak meg, az alsó a vidkaritól és a grafikai
beállításoktól függ. Tehát nyugodtan elkezdhetsz játszani egy Celeronnal is, a
duál-celeroncsnetburst vacakkal nem fogsz túl nagy változást látni, ha már van
külön hangkarid.

Fubenalvo

Csak azért félek, mert anno a Rainbow Six Vegas is kegyetlen mód játszhatatlannak bizonyult... mondjuk most a Test Drive Unlimitednél vettem észre hogy a shader-t nem bírja a gép úgy ahogy kéne. Pedíg egy éves Gf FX 6600as van benne. :S
Még a Rainbow Sixnél a proci számlájára írtam, meg ott nem is igazán néztem mi okozta a galibát. Lehet vidkari a ludas?

Soldier

Quote from: Fubenalvo on 2007-09-16, 18:46:48
Rainbow Six Vegas
Lehet vidkari a ludas?

igen.. ::)

Zsiga

Quote from: Fubenalvo on 2007-09-16, 18:46:48
Csak azért félek, mert anno a Rainbow Six Vegas is kegyetlen mód játszhatatlannak bizonyult... mondjuk most a Test Drive Unlimitednél vettem észre hogy a shader-t nem bírja a gép úgy ahogy kéne. Pedíg egy éves Gf FX 6600as van benne. :S
Még a Rainbow Sixnél a proci számlájára írtam, meg ott nem is igazán néztem mi okozta a galibát. Lehet vidkari a ludas?
A 6600 három éve volt jó középkategória, ma már bőven low-end, ne csodálkozz ha nem futnak rajta rendesen az újabb játékok...

Fubenalvo

Inno3D FX7600GS AGP 256 MB ---> 23.000
Nos, sajna csak ezt találtam AGP-sben, alaplapot, procit meg memóriát vegyen most a fene megint. 1 éves konfig és már dobhatom is ki... bahh...

(Tudom már nagyon offolunk, szal PMben is jöhet.)

Fazék

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-09-16, 16:35:57(
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-09-16, 02:05:52
itt
)
:)
bocsi, de ha ezt volt képed nem külön kiemelni, hogy "ezt a link-et mindenképpen nézzétek meg", akkor számíts rá, hogy valaki más meg fogja tenni :)

Kuroi Tenshi

Quote from: Fubenalvo on 2007-09-16, 19:37:17
Inno3D FX7600GS AGP 256 MB ---> 23.000
Nos, sajna csak ezt találtam AGP-sben, alaplapot, procit meg memóriát vegyen most a fene megint. 1 éves konfig és már dobhatom is ki... bahh...

Nézz körül itt
Szvsz: vagy DDR3-as 7600GS+tuning, vagy 7600GT, ha annyi a költségvetésed.
Másrészt: AGP-s nem egyéves konfig. 2,5-3 éve már az alaplapok többsége PCI-e.
Sőt, már napokon belül PCI-e 2.0-nál tartunk...
A procit, ha még nem vetted meg, megspórolhatod, játékban alig fogod érezni a
különbséget.
(Látod-látod, ezért érdemes legalább egy kicsit informálódni egy ilyen beruházás
előtt...)

Fazék: nem kell leharapni a fejem, mint látod, zárójelben jegyeztem meg :)

Fubenalvo

A konfig egy éves, csak hát érdekesen alakultak anno a dolgok.
Bedöglött az akkori videókarim vettem ezt. Viszont ennek 8x AGP kellet. Ok mondom alaplap dehát a proci 475ös...  Aztán kölcsönbe kaptam egy procit ami mai napig van a gépbe. Szal lényegében egy éves konf, csak szerencsételenül jött ki  al lépés. :S

Én

#20
Érdekes, ha mindent maxra tolok, és 1280*1024-ben tolom, az első pálya minden gond és szaggatás nélkül megy, a második viszont már a legelején szaggat és alkalmasint lefagy, majd újraindul a gép. Pedig a 2. pálya elején nincs semmi extra :( Kár, hogy le kell vegyem a beállításokat, állat jól néz ki.
Edit: Medium-on is kegyetlen :whoah:

Fubenalvo

nekem most alapbeállításokon van, amit ő csinált magának és nagyon finoman fut. Mondjuk még nem nagyon haladtam mert rájöttem ehez a játékhoz idegek kellenek. :eek: De a vizuális orgia kegyetlen...  :appl:

Én

Nekem jelenleg a második pályához sincs idegállapotom, egyszerűen nem jutok túl a zombiraiden :D De az egész annyira részletes, hogy az nem igaz. (Mondjuk a hackelésen röhögtem egyet).
Sokat fogom dicsérni ezt a játékot. :D

Zsiga

Valaki megdobna egy rendesen működő crackkel? :)

Én

Hmm nekem nem kellett, de talán próbáld ki ezt, innen jókat szoktam leszedni.

Zsiga

#25
Quote from: Én on 2007-09-18, 01:18:27
Hmm nekem nem kellett, de talán próbáld ki ezt, innen jókat szoktam leszedni.
:merci:

Na megpróbáltam felrakni, de már az install se megy, a végén nekiáll patchet keresni a neten, bejön a Securom warning, és elszáll az egész. :comp:
Szerk. #2: Valaki megdob egy vírus- és adware-mentes Daemon-Tools 4.10-zel?

Fubenalvo

Quote from: Zsiga on 2007-09-18, 01:26:00
Valaki megdob egy vírus- és adware-mentes Daemon-Tools 4.10-zel?
http://pcworld.hu/downloads.php?op=visit&lid=8

Egyébként crack-ekből rengeteg van a játékhoz és a fele nem is működik rendesen, lefagy első pálya után minden, stb, stb..
Én is szívtam vele sokat aztán letöröltem és leszedtem ezt: Bioshock.eng.dvd5.nodisc.609team
Ezt nem kell crackelni, de még így is van elég szívás. :P

Puru²

Quote from: Zsiga on 2007-09-18, 01:26:00
Quote from: Én on 2007-09-18, 01:18:27
Hmm nekem nem kellett, de talán próbáld ki ezt, innen jókat szoktam leszedni.
:merci:

Na megpróbáltam felrakni, de már az install se megy, a végén nekiáll patchet keresni a neten, bejön a Securom warning, és elszáll az egész. :comp:
Szerk. #2: Valaki megdob egy vírus- és adware-mentes Daemon-Tools 4.10-zel?

Én a következő módon bírtam felrakni.

1.Bemountolod a játék iso-ját
2.mindent felmásolsz róla egy könyvtárba.
3.unmount ,leszeded Gamecopyworld-on levő mini-image-t és bemountolod
4.Elindítod a könyvtárból a setup-ot ,simán fogja patchelni .
5.crackeled mondjuk ezzel : http://www.mininova.org/det/865390
6. 2 crack fájlt bemásolod  a helyére és utána lefuttatod a reg fájlt .
7. Enjoy  :smile:


Fubenalvo

Big Daddy ellen van valakinek bevett taktikája? Illetve a telepített gépágyúkat hogy tudnám meghackelni? Hiába megyek a közelébe, ha lő akkor nem lehet... az elektromos marhaság helyett meg telekinézis és tűz van, és nemtom hogyan lehetne váltani.

Én

A mutáns cuccok is slotosan vannak, nem? Egérgörgő vagy fegyver menü?