Main Menu

Diablo 3

Started by .Attila, 2012-05-15, 10:02:05

Previous topic - Next topic

.Attila

Quote from: chilip on 2012-06-19, 22:47:29
megnéztem patchelt act 2-t, továbbra is undorító és megerősíti bennem azt hogy nem kérek ebből már :)

Mert még nincs patchelve.

chilip

mikor lesz? amúgy 2 dungeont előre vault/smoke screeneztem :) felhakliztam zoltán fejét és alig öltem meg valakit abból a dungeonból :D

.Attila

#302
Holnap hajnali 3tól lesz karbantartás, ha jól emlékszem. Loginnál oda van írva.

szerk.: szintezem a monkomat, olyan rare-es socket-es fegyói vannak 29es szinten flawless square ruby-kkal, hogy 714dps-e van. Azmodan cirka 5-6mp-ig élt.

Pr3d4k1ng

Diablo III: XP probléma az 1.0.3 javításban

Kezdem úgy érezni, hogy hiba volt a Blizzard North-os felszámólni és a legtöbb embert onnan szélnek ereszteni.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: .Attila on 2012-06-19, 23:39:19
szerk.: szintezem a monkomat, olyan rare-es socket-es fegyói vannak 29es szinten flawless square ruby-kkal, hogy 714dps-e van. Azmodan cirka 5-6mp-ig élt.
varázslóm nightmare act1 közepén lvl32 és vmi 1100 az alap damage :D

Kraivan

Quote from: Pr3d4k1ng on 2012-06-20, 11:05:02
Diablo III: XP probléma az 1.0.3 javításban

Kezdem úgy érezni, hogy hiba volt a Blizzard North-os felszámólni és a legtöbb embert onnan szélnek ereszteni.
Lehet nevetni:
http://frostshock.eu/diablo/2012/06/20/hivatalos-buglista/
Maga a játék egyszerű mint a faék, de ezeregy rng képlet fut párhuzamosan, és mindeközben jól kell h szétessen az a cserép amit szétverek.
barbárok csak óvatosan:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5889908956

Pr3d4k1ng

Ehh. :he:
Mintha tesztelés nélkül adnák ki a patchet.

Rosszabb állapotba került a game ezzel a patchet mint a megjelenés pillanatában.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

chilip

QuoteA followereink pedig úgy döntöttek, hogy nem nyelik be a reflect damage-ből érkező sebzést, áthárítják ránk, mi kapjuk azt is.

....

.Attila

Na jó, act2 DH-rel a viper-ek miatt továbbra is játszhatatlan, kell még resistance, 380phys nem elég.

thrall

Quote from: .Attila on 2012-06-20, 15:48:19
Na jó, act2 DH-rel a viper-ek miatt továbbra is játszhatatlan, kell még resistance, 380phys nem elég.
vagy kérj meg valakit, aki már act 3-ban van, hogy hostoljon neked oda egyet, és így skippelheted az act 2-t, ami minden class rémálma. (legalábbis minden ismerősöm mad volt act2-ben, és meg se próbáltam, csak átugrottam act3-ba)

.Attila

És ki van act3-ban?
Akikről tudok, hol tartanak, hell végével is szenvedtek, ill. épp inferno act1-ben próbálkoznak.
Amúgy nem rossz ez a patch eddig. Bug nekem nem volt, rare-ek potyognak, csak pocsékak. Esett elég hamar egy legendary, ami egy kalap ... sem ér.

chilip

zsozso act 3-azik infernon

thrall

Quote from: .Attila on 2012-06-20, 18:29:43
És ki van act3-ban?
Akikről tudok, hol tartanak, hell végével is szenvedtek, ill. épp inferno act1-ben próbálkoznak.
Amúgy nem rossz ez a patch eddig. Bug nekem nem volt, rare-ek potyognak, csak pocsékak. Esett elég hamar egy legendary, ami egy kalap ... sem ér.
ha kell tudok hostolni egyet

Archangeling#2742

Lythis

Quote from: kada on 2012-06-19, 21:18:41
Quote from: Dreamcleaver on 2012-06-19, 19:51:02Ha ők ezentúl kevesebbet találnak -> kevesebb cucc az AH-n -> kicsivel több esik nekünk. Hmphf...
Ez most az AH és Droprate közti vagy létező vagy nem összefüggés?
Mert ha nincs dinamikusan önjavító AH->Droprate algoritmus, akkor csak simán kevesebb lesz, és kinézem blizzből hogy nem akarja javítani.
De persze azt is, hogy hazudtak, és tényleg van ilyen.  ::)
Sosem volt dinamikus algoritmus, simán csak belekalkulálták az AH-t a droprate-be. Egyedül csoport drop-adjust van, illetve a mobok hp/dmg-ét igazította ahhoz (utóbbit már nem).

Egyébként DC-vel értek egyet, az, hogy keszedték ládákról az itemfind-ot, marhaság, tényleg ésszerűbb lett volna a ruhacserét town-ra, korlátozni - pláne, hogy eleve azt akarták, hogy mindenki járkáljon vissza a városba (cauldron, meg cube ezért is kerültek ki anno...).

.Attila

Ruhacsere town-ban csak annyit jelentett volna, hogy ládanyitás előtt mindenki tp-t nyitott volna.

Lythis

Igen, mert NYILVÁN nem kell minden egyes alkalommal tp-t nyitnom, ha el akarom adni a trash-t. ::)

.Attila

Quote from: Lythis on 2012-06-20, 21:30:33
Igen, mert NYILVÁN nem kell minden egyes alkalommal tp-t nyitnom, ha el akarom adni a trash-t. ::)

És ennek mi köze a magic find-hoz?
A dolog lényege, hogy a ruhacsere town-ra való korlátozása teljesen irreleváns ebből a szempontból.

Lythis

Quote from: .Attila on 2012-06-20, 21:44:12
Quote from: Lythis on 2012-06-20, 21:30:33
Igen, mert NYILVÁN nem kell minden egyes alkalommal tp-t nyitnom, ha el akarom adni a trash-t. ::)

És ennek mi köze a magic find-hoz?
A dolog lényege, hogy a ruhacsere town-ra való korlátozása teljesen irreleváns ebből a szempontból.
Ha el tudsz szakadni attól, hogy ez így szép és jó: annak, hogy a drop lett megnyesve, és a ruhacsere maradt (vagy nem került be más mechanika erre), az azért van, hogy ne kelljen állandóan visszajárnod a városba, és több időt tölthess a mobok darálásával.
Régen pont erre hivatkozva lett kidarálva a nephalem cube meg a cauldron, mondván, hogy járjál csak vissza a városba, mert jóóó az neked - spoiler: ezért lett ingyenes alapképesség a tp is. Mindezt cca 3 hónappal a megjelenés előtt retconolták bele az addig stabil bétába, és végül ez ment élesbe. Vagy neked valami mágikus módon nem esett le, hogy a balance konkrétan nyakon van fosva? Ha a 6 órás playtrough-ból release után nem is, de a harmadik bugfix patch után azért illett volna.
De nyilván az, hogy ládákra nem érvényes a cucc ésszerűbb lépés, mint teszem azt a ládák gyakoriságán, vagy azoknak a droprate-jén állítani bármit.
Egyébként is ki nem szarja le? Van RMAH, Bashiok megjelenés óta erről tépi a száját, szóval ezen kívül úgyse számít semmi ::) (jah, pvp is lesz valamikor... állítólag)

.Attila

Sok hülyeséget csinál a blizz, de ebben pont látok hibát.
Egész egyszerűen azért, mert égadta világon semmi kockázat nincs abban, hogy a láda környékét tisztára takarítsd, aztán valami irtózat gyenge, de magas mf cuccal nyisd ki.

Lythis

Az egyetlen indok, amiért nem orbitális baromság, az az, hogy cserébe a hisztispicsák kedvéért Inferno nerfelve lett, de még így is egy elsietett kényszermegoldásnak tartom részükről. Úgy ahogy van átszabták a játék dianmikáját szinte közvetlen release előtt, és most próbálják befoltozni a lyukakat, mert marhára volt idejük tesztelni mindent. Olyan gyorsan kellett hotfixelni, hogy a leírásokat nem volt idejük frissíteni. Jelenleg kapálóznak, mert a játék sok szempontból törött, ahogy van. Majd az 1.0.7.-es mérföldkő után talán csinálnak valami tényleg értelmeset is. (bár ha így áll a helyzet, ehhez sem fűzök sok reményt...)

.Attila

A láda vs. mf esetben nem értek egyet, a többi más téma.

Dreamcleaver

Quote from: .Attila on 2012-06-20, 23:23:44
A láda vs. mf esetben nem értek egyet, a többi más téma.

Jó, ezzel az erőve ki is vehetnék az összes ládát és a helyükre spawnolhatnának elite/champion mobokat.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

QuoteMég jó három hónap és vége a béta tesztelésnek. Már nagyon várom a Diablo 3-mat.

:lol:

.Attila

Quote from: Dreamcleaver on 2012-06-21, 00:03:30
Quote from: .Attila on 2012-06-20, 23:23:44
A láda vs. mf esetben nem értek egyet, a többi más téma.

Jó, ezzel az erőve ki is vehetnék az összes ládát és a helyükre spawnolhatnának elite/champion mobokat.

Nemigen látom a logikát, de végül is azzal jobban járnánk.

Cloud


kada

Már volt elöbb minthogy megírták volna ezt a cikket, ha jól nézem, de sebaj  ::)

.Attila

Quote from: Cloud on 2012-06-21, 07:13:26
Ha már egy ideje D3 a téma:

http://gamepod.hu/hir/diablo_iii_megvan_az_elso_hc_diablo_kill.html

Aszondja még patch előtt akarták megölni, mert akkor még nehezebb volt.
Aha.
15-20 percig gyilkolták, enrage rég kinyiffantotta volna őket addigra.

Amúgy ez az enrage az, ami egy elképesztő baromság.

Fazék

Quote from: .Attila on 2012-06-21, 13:51:15
Quote from: Cloud on 2012-06-21, 07:13:26
Ha már egy ideje D3 a téma:

http://gamepod.hu/hir/diablo_iii_megvan_az_elso_hc_diablo_kill.html

Aszondja még patch előtt akarták megölni, mert akkor még nehezebb volt.
Aha.
15-20 percig gyilkolták, enrage rég kinyiffantotta volna őket addigra.

Amúgy ez az enrage az, ami egy elképesztő baromság.
öööö
nem figyeltem a patch-et, de nekem úgy rémlik, hogy enrage az csak elite/champ pack-oknál jön elő, story boss-oknál nem.
legalábbis nekünk csak ott jött elő ezidáig.
legalábbis ha ugyanarról az enrage-ről beszélünk, ami eddig is megvolt, hogy ha túl sokáig pöcsölsz egy elite/champ pack-kal, akkor megjelenik egy szép halálfej a karaktered feje fölött és kurva gyorsan elkezdi csökkenteni a HP-d, és az ellen is bedurvul.

chilip

Belial - final form 3 perc után enrage-el és asszem nagyobb lesz az aoe-je :P

.Attila

Quote from: Fazék on 2012-06-21, 14:00:04
...

Thrall volt kedves elvinni inferno Siegebreakerhez.
3 perc után enrage-elt, ami azért okozott gondott, mert bár thrall simán tankolta, az én dps-em alig-alig volt elég hozzá.
Hogy Diablo konkrétan csinálja-e, nem tudom, Belial-ről én is hallottam, hogy igen.