Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Zen

Quote from: kelvor on 2008-01-31, 02:56:29
Quote from: Zen on 2008-01-31, 02:04:40
Anachronox

Anno nekem ez kimaradt, sajnos. Lehet, hogy beszerzem valahonnan. Amúgy QII-es a motorja.  :smile:
Fixed
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fubenalvo

Quote from: Én on 2008-01-31, 01:30:23
Legtöbb számtechboltban megcsinálják neked akkorára a hálókábelt amennyi pénzt rászánsz (ált. nem olyan drága). Én pont ma vettem... egy 2 métereset! :wtf
Én vettem otthonra 25 m kábelt, 20 csatlakozó fejet, fogóm van és anynit és olyat gyártok ami nekem kell... :)
MuszáJJJJJ (!!!JJJJ) volt mert a falban kellett kábeldobban végighúzni az UTP-t és fejjel el se fére már benne.

Xzone

Quote from: Ramiz on 2008-01-31, 01:26:35
Quote from: Zsiga on 2008-01-31, 01:15:14
Azokat a rarokat eszedbe ne jusson letörölni szombat estig, viszek két üres DVD-t. :)
Egyébként Raggie a szomszédod, nem? Akkor mit szórakoztok pendriveokkal, ki kell húzni 50 méter hálókábelt és probléma megoldva.
Ha nekem olyan hosszú lenne, nem is lenne problémám...

(Ha már jössz, pár játékot nincs kedved hozni? :) Suffering, Resident Evil 4, ilyesmi? Bármi, amiben zombik, gusztustalan lények, vér, belek és brutális erőszak van (és fut a gépemen)? Ugyan már, ismered az ízlésemet. :muhahah: Hozhatnál másik Painkillert is, hátha a játék a rossz, meg SW Battleground 2-t meg Jedi Academy-t, ha megvannak, mert sehol sem találom őket.)

Painkiller Black Edition, Nexus, The Suffering, Legacy of Kain: Defiance...ezek itt vannak nálam GameStar DVD melléklet formájában, vihetem őket, ha szeretnéd. A gusztustalan lények, vér és brutális erőszak nekem eszembe juttatta a Prey-t, szóval ha még nem játszottál volna vele, akkor tetszeni fog szerintem :)

(És ha már itt tartunk, nincs meg valakinek az Oni? Kb 4 torrentet töltöttem le eddig, de mindegyik Mac vagy PS2 verzió volt, a PC-snek írt verziókhoz meg nincs seed :Eztneked: )

Zen

Quote from: Xzone on 2008-01-31, 11:58:44
Painkiller Black Edition, Nexus, The Suffering, Legacy of Kain: Defiance...ezek itt vannak nálam GameStar DVD melléklet formájában, vihetem őket, ha szeretnéd. A gusztustalan lények, vér és brutális erőszak nekem eszembe juttatta a Prey-t, szóval ha még nem játszottál volna vele, akkor tetszeni fog szerintem :)

(És ha már itt tartunk, nincs meg valakinek az Oni? Kb 4 torrentet töltöttem le eddig, de mindegyik Mac vagy PS2 verzió volt, a PC-snek írt verziókhoz meg nincs seed :Eztneked: )

Nekem anno via_mala volt oly kedves és feltöltötte netre. (És kvara érdekelne h azóta hova írtam ki a telepítőjét, mer félek h egy formatálás v valami, és ugrott)
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Én

Oni nekem megvan pc-re de felinstalloltam, elindítom, bejön az a myth logó, aztán egy hibaüzenet: Oni crashed és ennyi. Lehet itt is lejjebb kell venni a képernyőbeállításokat, vagy csökkentett windows? Asszem volt ahhol ez volt a baj nekem, majd kipróbálom.

Fubenalvo

Én is közdöttem vele XP alatt, de soha nem sikerült elindítanim. Vista alatt még nem próbáltam... :P

Puru²

oniforxp.zip-re keressetek rá vagy ONi XP patch-re ,ha nem találjátok akkor feltölthetem valahova.

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Xzone

Uhh, ezek szerint igazi szórakozás lesz Vista alatt beüzemelni(már ha lehetséges egyáltalán).

Selmo

Quote from: Xzone on 2008-01-31, 11:58:44
(És ha már itt tartunk, nincs meg valakinek az Oni? Kb 4 torrentet töltöttem le eddig, de mindegyik Mac vagy PS2 verzió volt, a PC-snek írt verziókhoz meg nincs seed :Eztneked: )
http://btjunkie.org/torrent/ONI/39004d7870ef26639fb22039731fc504e7e15c206280 kb. 2 hete innen szedtem le. Aztán 2 nap után ment a kukába.

A tökéletesség unalmas.

Én

Quote from: Puru² on 2008-01-31, 15:16:39
oniforxp.zip-re keressetek rá vagy ONi XP patch-re ,ha nem találjátok akkor feltölthetem valahova.
Kösz, így megy. Ööö fura.

hatake_kakashi

amivel legutóbb játszottam az az UT3 grafika szép MI nem mondom hogy zseniális de nem rossz összeségében nem rossz játék

Xzone

Quote from: Selmo on 2008-01-31, 16:45:08
Quote from: Xzone on 2008-01-31, 11:58:44
(És ha már itt tartunk, nincs meg valakinek az Oni? Kb 4 torrentet töltöttem le eddig, de mindegyik Mac vagy PS2 verzió volt, a PC-snek írt verziókhoz meg nincs seed :Eztneked: )
http://btjunkie.org/torrent/ONI/39004d7870ef26639fb22039731fc504e7e15c206280 kb. 2 hete innen szedtem le. Aztán 2 nap után ment a kukába.

Köszi, ma este megnézem megy-e.

Ramiz

Painkiller

:hail:

Nem tudom, ki ajánlotta itt nemrég, de köszi! A Duke Nukem 3D (na jó, a Max Payne 2) óta a leg :cool: abb játék, amivel játszottam. HENT^3!!! :whoah: És a zene!... Ez a játék a legmegveszekedettebb technósból is death metálost csinál két perc alatt. :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Fubenalvo


Én

Démon, ha jól emlékszem. :D Még régi gépen kezdtem el, de azon csúnyán ment, úgyhogy hagytam. Most hogy van jobb vas lehet felrakom, még megvannak a discek asszem (akkoriban még CD-re írtam...)

chilip

Quote from: Ramiz on 2008-02-02, 11:06:07
Painkiller

:hail:

Nem tudom, ki ajánlotta itt nemrég, de köszi! A Duke Nukem 3D (na jó, a Max Payne 2) óta a leg :cool: abb játék, amivel játszottam. HENT^3!!! :whoah: És a zene!... Ez a játék a legmegveszekedettebb technósból is death metálost csinál két perc alatt. :D

download megvétel started :D

Zen

Quote from: Fubenalvo on 2008-02-02, 12:52:06
ez végig ilyen zombidarálás? :D

Purgatóriumban sinylődő szerencsétlen vs. Pokol, Serius Sam style. Minden pályán van 1 opcionális feladat (pl. csak a karóvetőt használd, gyűjts be 30 lelket démon módban), amit ha teljesítesz kapsz egy Tarot lapot, ezüst v arany.  Ezüstből 2 lehet aktív, és passzív hatást fejt ki (pl lélekszívó, a halott ellenfelek lelkeitől gyógyulsz, de a nagy mészárlásban nincs időd felszedegetni őket, ezzel könyebb, és 66 lélek után átmész démonba (látványos.nagyon.)). Aranybó 3 lehet aktív, és aktív hatású (nem hitted volna,mi?). Sebezhetetlenség, 4x sebzés, stb. A játékban minden fejezet végén van 1-1 ötemeletes főboss akit csak ésszel lehet legyőzni. A grafika fasza, a zenét meg már Ramiz dícsérte.
Szal egy musthave.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Xzone

A Painkiller egyik legérdekesebb eleme a fixre beállított FPS. Ha nem elég gyors a géped, akkor ahelyett hogy szaggatna, átmegy bullet time-ba :)

Dreamcleaver

Quote from: Xzone on 2008-02-02, 15:39:30
A Painkiller egyik legérdekesebb eleme a fixre beállított FPS. Ha nem elég gyors a géped, akkor ahelyett hogy szaggatna, átmegy bullet time-ba :)

Igen, ezért gyenge gépen még a hard mód is easy. Karóvető/nyílpuskával 1-hit-kill-elsz mindenkit.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Quote from: Zen on 2008-02-02, 15:01:56
Quote from: Fubenalvo on 2008-02-02, 12:52:06
ez végig ilyen zombidarálás? :D

Purgatóriumban sinylődő szerencsétlen vs. Pokol, Serius Sam style. Minden pályán van 1 opcionális feladat (pl. csak a karóvetőt használd, gyűjts be 30 lelket démon módban), amit ha teljesítesz kapsz egy Tarot lapot, ezüst v arany.  Ezüstből 2 lehet aktív, és passzív hatást fejt ki (pl lélekszívó, a halott ellenfelek lelkeitől gyógyulsz, de a nagy mészárlásban nincs időd felszedegetni őket, ezzel könyebb, és 66 lélek után átmész démonba (látványos.nagyon.)). Aranybó 3 lehet aktív, és aktív hatású (nem hitted volna,mi?). Sebezhetetlenség, 4x sebzés, stb. A játékban minden fejezet végén van 1-1 ötemeletes főboss akit csak ésszel lehet legyőzni. A grafika fasza, a zenét meg már Ramiz dícsérte.
Szal egy musthave.

Bármiféle sztori, intro stb az eredeti játékból is hiányzik vagy csak az én crackeltemből? Semmit nem értek ugyanis (persze nem is kell :D).
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Zen

Quote from: Ramiz on 2008-02-02, 17:11:15
Bármiféle sztori, intro stb az eredeti játékból is hiányzik vagy csak az én crackeltemből? Semmit nem értek ugyanis (persze nem is kell :D).

Umm..nagyon nem eresztik bő lére: Daniel és Kathrine beszálnnak az autóba, karamboloznak, timejump, aztán Samael felajánlja Danielnek az üzletet h ölje le Lucifer 4 tábornokát. Ennyi az intro, ha nem láttad, akkor youtube hatalom. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Selmo

Warlords BattleCry 3

Az első résszel rengeteget játszottam, változatosság volt SC mellett. Kb. 2000-ben jöhetett ki és nagyon tetszett benne, hogy minden egység fejlődik, hogy a hősök bár alapból erősek és ahogy szinteket lépnek még erősebbek lesznek, de mégis egy 8 szintet lépett egység megszorongathatja őket. A fejlődés is teljesen szabadon választott volt, a hős kapott x pontot és azt osztotta el tulajdonságok/képességek/szakértelmek/varázslatok között. 8 faj elég változatos volt és mágiából is volt talán ennyi szféra. A második részről mire hallottam és megszereztem, már kijött a 3. rész is. A 2. rész nem sok újat hozott, kicsit többféle térképtípus, talán 2-3 új faj és egy Dűne2 vagy a fiatalabbaknak egy W40K-DC stílusú kampány. Ezt igen hamar hanyagoltam is és csak skirmist játszottam vele., Aztán egy fél év múlva lett net és egyből lehúztam a 3. részt, ami 2004-es.
Nos, az alapkoncepció és a kinézet nem sokat változott, ellenben a fejlődés teljesen átdolgozásra került. Nézzük az alapokat. RTS, ami meg van spékelve RPG elemekkel. A kinézete és a működése leginkább AoE szerű. Szóval semmi nagy igényű csilli-villi grafika, meg zoom, amire amúgy sincs szükség.  Négy alapanyag van: arany, fém, kő és kristály. Ezeket bányákból lehet szerezni, amiknek 3 szintjük van, minél magasabb, annál gyorsabban jön az adott anyag. És itt véget is ér a hasonlóság. Ugyanis fajfüggő, hogy melyik nyersanyagból mennyi kell. Míg mondjuk a minotaur katonái fémből jönnek, a fey kristályból, az empire meg arany+fém. Ahány faj, annyi féle kombináció. Az egyik alapprobléma itt jelentkezik, ugyanis míg az egyik fajnál jól elosztották az igényeket, a másiknak mindenhez arany kell. Amelyik fajjal lehet építeni piacot és ott beváltani egyik anyagot másikra ott nincs is ezzel nagyobb gond, de van 1-2 faj, ahol ez sincs és ők bizony egy idő után túlcsordulnak 1 anyagból. Az anyagszerzés is elég egyedi, a bányákat ugyanis sajáttá kell tenni, és onnantól termelik a cuccot. Semmiféle munkás nem kell hozzá. Viszont küldhetünk munkásokat a bányába és akkor gyorsabban jön az alapanyag. Abból a bányából. Mert itt sokat kell konvertálni. Ez a konvertálósdi úgy megy, hogy a hős, a főépület és majd később a generálisok tudnak ilyet. A hős az elsődleges, mivel ugye ő már van az elején, mozog, ráadásul a saját tulajdonságai határozzák meg a konvertálás sebességét, míg a főépületé elég lassú, mégha jóval nagyobb is a területe. A főépület szintje határozza meg, az építhető egységeket és épületeket, mint általában. Továbbá a főépület határozza meg a maximális nyersanyag kapacitást. Első szinten 1000, minden további szinten +500 fér el, egészen az 5. max. szintig. A legtöbb fajnál továbbá a legmagasabb szintű főépület határozza meg a sereg nagyságát. Az épületeket a munkások és a hős tudja építeni, ezekből aztán újabb egységek és fejlesztések elérhetők. Hogy bonyolultabb legyen a dolog, védelmi épületeket - falak, tornyok, akadályok - csak munkás tud építeni. És ezeket nem is lehet konvertálni, míg az összes többi épületet igen. Szóval az ellenség bázisát hamar el lehet foglalni egy szemfüles hőssel. Ráadásul mindazok a képességek, melyekkel rendelkezünk, elérhetőek a konvertált épületből is. Tehát egy elfoglalt főépülettel tudunk konvertálni. Egy piacon beváltani stb. Azonban az elfoglalt épületeket csak akkor tudjuk fejleszteni ill. építeni/kutatni ha ugyanaz a fajunk, egyébként semmire sem jók. Kivéve, hogy az ellenfél ezeket veri le a bázisunk felé menet. :D Még egy dolog az épületekhez. Itt nincsenek javítómunkások, minden épületet - beleértve a bányákat is - külön kell javítani, ami anyagba és időbe tellik. Ha lassú javítást választunk, akkor olcsóbb, de tovább tart. Az ár pedig mindig az aktuális sérüléstől függ. A bányákat el lehet ugyan pusztítani, de egy idő után felgyógyulnak és újra lehet konvertálni őket. Ez akkor hasznos, ha meghalt a hősünk és nincs aki foglaljon, mert így az ellenfél sem jut előnyhöz a több bányájával.
Térjünk rá a hősökre, mert ők a kulcsfigurák. Tehát a hősöknek van 4 tulajdonsága ebből származnak a képességeik. Nincs kedvem ezeket részletezni, itt minden benne van: http://www.enlight.com/wbc3/WBC3_Hero_Creation.pdf A hős faja és kasztja adja meg azt a max. 10 képzettséget, amit később fejleszthetünk. A korábbi verziókban a képességek is külön voltak fejleszthetőek, itt azonban már a tulajdonsággal feleszthetőek csak.
Szóval ezek a tulajdonságok határozzák meg, a hős képességeit és ez azért számít, mert amíg a hős él, ezek a tulajdonságok érvényesek. Például a merchant skill csökkenti a költségeket, minden költséget. Ha a hős meghal, máris teljes árért építünk/fejlesztünk/kiképzünk. A hős, csakúgy mint minden más egység xp-t kap minden megölt ellenfél/épület után és szintet lép. Így fejlődget lassan és magas szinten, már igazán hatalmas lehet.
A másik lényeges dolog, hogy a hős tud varázsolni - igaz más egységek is, de náluk ez fix 2-3 spell - ami szintén sokat számít.
A leglényegesebb a command radius. Ez mutatja meg, hogy a hős mekkora területre hat. Az ezen belül lévő épületeket tudja átkonvertálni, a varázslatai ezen belül hatnak és végül, - de nem elhanyagolható módon - az ezen belül tartozkodó egységek bonuszokat kapnak.
A további RPG elemek a szintlépésen kívül, hogy a hős rendelkezik felszereléssel, amúgy diablo 1 módjára, továbbá hp és mp italokkal is. Valamint a pályákon vannak küldetésépületek is, amiket megoldva xp-t és valami más ellentételezést is kapunk.
Az egységek változatosak vagy inkább a szokásosak? Gyalogos, íjász, lovas, mágiahasználó. A repülő lények is változatosak, vannak amik építeni tudnak, vannak, amik konvertálni, más varázsol. És persze a sárkányok. Minden faj 2 féle sárkányt tud építeni. A sárkányok igen durvák, ennek megfelelően igen drágák és marha lassan készülnek el. Továbbá vannak titánok is, amik még a sárkányoknál is lassabban készülnek el. Azonban ezek sem játékdöntő egységek, bár nehéz leszedni őket.
A lényeges, hogy minden egység xp-vel és szintekkel rendelkezik. És mint az elején írtam, egy magas szintű egység hőst is ölhet. Persze az első pár szinten a hős jobb ha meghúzza magát egy generális ellenében, mert könnyen kinyiffan, hacsak nem warrior kasztú. A hős továbbá rendelkezik utánpotlás helyekkel is, ahová pár egységet be lehet pakolni és így több pályán is elkísérhetik a hőst és tovább fejlődhetnek. A hős ha életben marad, a csata végén kap bizonyos mennyiségű xp-t a leölt ellenfelek után. Ha halott, akkor csak egy csekély mennyiséget. Szóval ezért is érdemes életben tartani.
A harcról pár szót. Minden egységnek van egy combat értéke, ez határozza meg, mennyire sikeresen talál. Egy munkásnak pl. 2-3 körül van, szóval nem sűrűn ölnek és fejlődnek. Kivéve az ancient wispeket, de ők más tészta. :P Az íjászok és első szintű repülő egységeké is itt mozog, az alapvető egységeké 8 körüli, míg a fejlettebbeké 13. A sárkányoké és titánoké 20+. Minden egységnek van egy sebzése és hozzá tartozó táv. A közelharci egységeknél ez ugye 0. A sebzés 3 féle fizikai ill. 4 féle mágikus lehet. Ez azért számít, mert az egységeknek vannak páncél és ellenállás értékeik, továbbá gyengéjük és erősségük. Míg egy mágihasználót simán leütnek, addig nehezen varázsolják le, így előfordulhat, hogy két hasonló erősségő mágiahasználó percig tartó párviadalt vív, míg egy kardos simán levágná mindkettőt. A fajok egy részénél, vagy a páncélt vagy az ellenállást, esetleg mindkettőt és a sebzések egy részét is lehet fejleszteni. A sebzés továbbá a sebességtől is függ, ez a mozgási és támadási sebességet is jelenti. Egy faltörő kos sebessége pl. 1 és a sebzése 40. Így könnyen előfordulhat, hogy egy 40 hp-s kardos azelőtt szétveri, mielőtt sebezne. Ahogy az egység szinteket lép, egyre erősebb lesz, és minden tulajdonsága nő, a távolsági támadás távját kivéve.
Az őrtornyok magukban fajtól függő támadással rendelkelnek és 1-es a sebességük, szóval még 3-4 egymás mellett sem igen halálos egy nagyobb csapatra. Azonban minden toronyban van 4 hely, ahová katonák mehetnek őrködni. Közelharcosok növelik a torony combat és speed értékét, míg a távolsági harcosok a damage és a range értéket. Továbbá a torony sebzését a távolsági harcosok határozzák meg, ha íjász van benne, akkor fizikai lesz, ha mágiahasználó, akkor amit ő sebez. Szóval lehet szépen variálni.
A hős faja befolyással van az általa vezetett nép combat értékére. Ha barátságos a faj, akkor nagy bonuszt ad rá, semlegesnél kicsit és ha ellenséges, akkor levonás lehet a vége. A másik az időjárás. Minden fajnak megvan a kedvelt időjárása, amikor kap bonuszokat vagy nem kap levonást. Így könnyen előfordulhat egy hat fős csatában, hogy hol esik, hol nem, hol éjszaka van, hol nappal. :D
A kampány mód elég jó lett. Van a világtérkép, rajta városokkal és minden városban lehet valamit csinálni, harcolni, kereskedni, felfogadni, stb. Ahogy az ember halad előre a történetben egyre több várossal és fajjal találkozik és a döntésein múlik, mely fajokkal lesz barátságos és ellenséges. Ez azért számít mert a szövetséges fajokat kiválaszthatjuk a csatákban, hogy velük akarunk lenni, továbbá az ellenséges városokban néha semmit sem tudunk tenni, egyszerűen nincs opció számunkra, mert ellenségesek vagyunk és nem látnak szívesen. Szóval lehet variálni a fajokkal rendesen, ha segítünk az egyiknek, akkor az negatívum az őt utálókkal szemben. Továbbá vannak úgynevezett fix csaták, amiket akárhányszor megvívhatunk, hogy fejlődjünk, bár én ezt nem használtam ki, van éppen elég harc így is.
Na néhány negatívum a végére. A grafika mint mondtam nem mai, de ez nem is igen zavaró, ellenben amit gamma néven műveltek, na az... van 5 opció, ebből 3 sötétít, az utolsó meg olyan világos, hogy fáj. Szóval gamma helyett a monitort állítottam. Az épületekre jobb gommbal kattintva egyből megnyílnak, nem kell kijelölni a gyártást külön. Azonban ha nem pont a közepére kattintunk, akkor úgy veszi, mintha a kirakási pontot állítottuk volna be az épület mellé. A fajok némelyike nem lett jól megoldva, a törpék pl. abszolút bénák, míg a minotauruszok marha erősek lettek. A 6 játékos még talán nem lenne túl nagy gond, de az egyikük fekete színű és így össze lehet keverni a sötétszürke elfoglalatlan bányákat a fekete színűekkel. A hős ha tárgyas láda mellett áll, akkor beugrik az item opció. Ez akkor marha zavaró, ha éppen harc vagy konvertálás közepén van az ember. A varázslatok néhány ága tiszta bénaság lett. Chaos alatt pl. olyanok vannak, hogy random +/-3 combat permanensen.
Ezektől eltekintve egy kellemes kis RTS, ami hozhat újdonságot a rendszerével. A hős folyamatos fejlődésével, pedig ad némi többletet a sima RTS henthez is multiban.
Asszem ez kicsit hosszú lett. ^^"

A tökéletesség unalmas.

chilip

long post is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooong... ezt a szófosást, na akkor kezdjünk neki esti olvasmánynak :D

Zen

Quote from: chilip on 2008-02-02, 21:09:37
long post is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooong... ezt a szófosást, na akkor kezdjünk neki esti olvasmánynak :D
Pontosan ez az oka annak h nem fogom elolvasni, nem akarod összefoglalni nekem?  :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

chilip

leírta tökéletesen a játék mindenét, hogy mi a különbség az x-ezer oldal közt, miben térhetnek el, hogy kell termelni... etc. előbb katt a linkre az elején és nézd meg a screenshotokat, aztán vagy leszeded és kitapasztalod vagy nem... :) lényeg amiben eltér a többi rts-től, hogy itt minden egység xp-t kap és külön, nem pedig úgy, ahogy a dragonshardban és egy nagyon magas szintű közkatona is erősebb lehet mint egy lényegesen alacsonyabb hős.

Zen

Quote from: chilip on 2008-02-03, 00:46:55
leírta tökéletesen a játék mindenét, hogy mi a különbség az x-ezer oldal közt, miben térhetnek el, hogy kell termelni... etc. előbb katt a linkre az elején és nézd meg a screenshotokat, aztán vagy leszeded és kitapasztalod vagy nem... :) lényeg amiben eltér a többi rts-től, hogy itt minden egység xp-t kap és külön, nem pedig úgy, ahogy a dragonshardban és egy nagyon magas szintű közkatona is erősebb lehet mint egy lényegesen alacsonyabb hős.

Wow, nem gondoltam volna h télleg megteszed. Köszi. ^^
Amúgy ismertem a játékot, csak kiváncsi voltam Selmo mondandójára.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Bruce

Quote from: Selmo on 2008-02-02, 21:02:49
Warlords BattleCry 3

Az első résszel rengeteget játszottam, változatosság volt SC mellett. Kb. 2000-ben jöhetett ki
Az első rész 1989-ben jött ki DOS-ra, csak egy térkép volt benne, a gép csalt mint a szemét, és iszonyat sokat játszottuk egymás ellen, mert akkor még nem rts volt, hanem körökre osztott...

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

Zen

Lehet rosszul emlékszek, de asszem két sorozat fut párhuzamosan, a Battlecry alcímes a real-time, és van külön körökre osztott sorozat is, de lehet én vagyok hülye.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Tycho

Ide írom, de igazából Warhammer 40k-s a dolog: Warhammer 40000 - Dawn of War: Dark Crusade - Steel Legion mod

Új 'fajt' tesz be, úgy mint az Inquisition Daemonhunt, csak ez most a Steel Legion / Death Korps of Krieg, igazából Imperial guard, de sokkal inkább közelíti az imperial guardot mint a relic féle IG :muhahah: - az épületeik nem olyan jók, viszont a tankok kárpótolnak mindenért.... armoured infantry és tank company a két fejlődési irány, ami meghatározza milyen és mennyi tankot hozhatunk ki, és bizony itt valóban a tankok dolgoznak, a gyalogság csak a sorfeltöltés és golyófogó! Sokkal élvezetesebb, mint a relic féle IG-vel játtszani :jee: Mostanában jött ki az 1.0-s verzió és mindenkinek egy 'must have'!